6B01902 Дефектолог-мұғалім, арнайы педагог в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикалық-талдамалық қызметті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге қабілетті маманды, жаңа формациядағы педагогті даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері
Оқытылатын мәселелер: дефектология ғылымының объектісі, пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жалпы сипаттамасы; ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс; дамуында проблемалары бар баланы оқытудың жеке траекториясын айқындауға сараланған тәсілдің маңызы; зияткерлік дамуы бұзылған балалардың ерекшеліктері; сенсорлық кемістігі бар балалардың; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері; тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың ерекшеліктері; мінез-құлқы бұзылған, күрделі ақаулары бар балалардың ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту ұғымын қалыптастыру; даму бұзылыстарының негізгі сыныптамаларын білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктерін білу; арнайы педагогиканың негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен қарым-қатынасты қалыптастыру дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасылық тәрбиесі
Оқытылатын мәселелер: педагогикалық жүйе ретінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеу; отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері; балалардағы бұзушылықтарды жеңу процесінде педагогтар мен ата-аналардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелейтін отбасылардағы балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастардың ерекшелігі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу түрлерінің сипаттамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарының проблемалары мен қажеттіліктерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарымен жұмысты ұйымдастыра білу; отбасы процесінде қолданылатын түзету әдістерін ата-аналарға үйрету дағдыларын меңгеру ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың даму психологиясы
Оқытылатын мәселелер: ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық құбылыстарын жүйелі талдау; кәсіби және психологиялық дайындыққа ықпал ететін теориялық және практикалық дағдылар; ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму психологиясының пәні мен міндеттері; психика туралы жалпы түсінік; сезімталдық ұғымы; психиканың даму кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын игеруде, дамытуда және әлеуметтік бейімделуде қиындықтарға тап болған, денсаулығы шектеулі адамдарды, балалар мен білім алушыларды қолдау жөніндегі жұмыс саласындағы білім беру процесінің субъектілерін психологиялық ағарту жөніндегі қызметтің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Оқытылатын мәселелер: арнайы педагогиканың теориясы мен тарихы; білім беру процестері мен жүйелерінің мәні, мазмұны, құрылымы, арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестер; балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзетудің принциптері мен әдістері; оқытудың жалпы әдістемелік аспектілері, арнайы және интеграцияланған білім беру модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың кәсіби қызмет саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыру; арнайы (түзету) білім берудің қазіргі заманғы проблемаларына, оның даму тенденцияларына және реформалау бағыттарына бағдарлау; даму кемістігінің немесе патологияның сипатына байланысты ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерінің, тәсілдерінің,әдістемелерінің педагогикалық мүмкіндіктерін айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуы
Оқытылатын мәселелер: заманауи тұжырымдамалар мен тәсілдер, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды түзету және дамыту бойынша оқыту және тәрбиелеу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгілерін білу ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың физиологиялық және жүйке-психикалық ерекшеліктері; балалардың психикалық дамуының бұзылуының негізгі механизмдерін білу; дисонтогенез түрлерін ажырата білу; дисонтогенез түрлерін дифференциалды диагностикалау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас психологиясы
Оқытылатын мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; онтогенетикалық дамудың әр кезеңінде тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын қолдана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;жеке тұлғаның жас дамуының негізгі сипаттамаларын білу; психологиялық денсаулықты, әл-ауқатты, жеке тұлғаның зияткерлік, рухани әлеуетін тиімді және үйлесімді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау стратегиялары мен құралдарын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Арнайы психология негіздерімен коррекциялық педагогика
Оқытылатын мәселелер: бейімделу қиындықтары бар білім алушыларды анықтау әдістері; зияткерлік кемістігі бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау; жеке ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық және әдістемелік көмек көрсету. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы білім беретін (интеграцияланған) сынып жағдайында оқытудың әлеуметтік-білім беру интеграциясының модельдері туралы түсінік қалыптастыру; қосымша білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту мен түзетудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 7
-
Big Data Menegment [minor]
Оқытылатын мәселелер: Big Data Management – басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; үлкен деректердің техникада, экономикада және күнделікті өмірдегі рөлі; Big Data Management қолдану салалары; үлкен деректердің техникасы мен технологиялары; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу әдістері; ассоциативтік ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректер технологиялары мен құралдары; Storm – ағындық деректерді өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: «үлкен деректер» ұғымының негізгі түсініктерін меңгеру; үлкен көлемдегі деректерді басқару дағдылары;үлкен деректерді қолдана отырып интеллектуалды және Smart-қосымшаларды әзірлеу қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Невропатология негіздері
Оқытылатын мәселелер: сөйлеу, есту және көру бұзылыстарының құрылымы мен функциялары; нормадан айқын ауытқулар; мінез-құлық және эмоционалды-ерікті сала, сондай-ақ интеллектуалды кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктері. Арнайы педагогика және түзету психологиясы контекстіндегі адамның жүйелік психофизиологиясының диагностикалық әдістері мен тәсілдеріне ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: сөйлеу, ойлау, қабылдау, қозғалыс және эмоционалдық салада әртүрлі ауытқулары бар балалардың даму ерекшеліктерін базалық білімді игеру; ықтимал ауытқулардың белгілерін уақтылы анықтау мақсатында баланың мінез-құлқы мен жағдайын бақылау дағдыларын меңгеру; балалардың жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың мінез-құлқын, оқу белсенділігін және эмоционалдық реакцияларын талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Балаларды оқыту мен дамытудағы сенсорлық интеграция [minor]
Оқытылатын мәселелер: сенсорлық интеграцияның теориялық негіздері; балалық шақтағы сенсорлық жүйелердің дамуы; сенсорлық интеграцияның бұзылуы; сенсорлық диагностика және бақылау әдістері; білім беру ортасындағы сенсорлық интеграция; оқытудағы сенсорлық стратегиялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: пәнаралық өзара әрекеттесу қабілеті (психологтармен, логопедтермен, ата-аналармен); балалардағы сенсорлық ыдырау көріністерін тану қабілеті; сенсорлық жаттығуларды, ойындарды, ынталандыру және реттеу әдістерін таңдау және қолдану; мінез-құлықты, зейінді, моториканы және сөйлеуді жақсарту үшін сенсорлық тәсілдерді қолдану; балалардың сенсорлық қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру қызметін жоспарлау; даралау баланың сенсорлық профилін ескере отырып, білім беру процесі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда сенсорлық стратегияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік қатынасы; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Балаларды оқытуда сенсорлық технологияны қолдану [minor]
Оқытылатын мәселелер: сенсорлық технологияларға кіріспе; сенсорлық технологиялар және оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; бастауыш білім берудегі сенсорлық технологиялар; инклюзивті практикадағы сенсорлық технологиялар; сенсорлық белсенділіктерді ұйымдастыру әдістемесі; сенсорлық технологияларды қолданудағы қауіпсіздік және этика мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беру ортасын ұйымдастыра білу; сенсорлық бағыттағы сабақтарды жоспарлау қабілеті; сенсорлық элементтері бар дидактикалық материалдарды әзірлеу дағдысы; балалардың сенсорлық қалауын және ерекшеліктерін анықтай білу қабілеті; жеке қажеттіліктерге сәйкес келетін технологияларды таңдай білу; оқу және танымдық іс-әрекеттерді қолдау үшін сенсорлық технологияларды тиімді қолдану; баланың сенсорлық профилін ескере отырып, оқу тапсырмаларын бейімдей алу қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттер; арнаулы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; арнаулы білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсініктерді қалыптастыру; Арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу; арнайы мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбие берудің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу;тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру арнайы мектептегі балалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту және тәрбиелеу
Оқытылатын мәселелер: түзету оқыту процесінің мәні; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің құрылымы, функциялары мен әдістері; арнайы оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру формалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, модельдер мен мазмұн контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
JavaScript сценарий тілі [minor]
Оқытылатын мәселелер: JavaScript скрипт тілінің синтаксисі және оны интернет-қосымшаларды бағдарламалауда тиімді пайдалану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және осы тілді интернет-қосымшаларды бағдарламалау міндеттерін шешуде практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін пайдалана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар жасаудағы дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуінің бұзылуы
Оқытылатын мәселелер: тілдің фонетикалық жүйесі; фонематикалық қабылдау және бастапқы дыбыстық талдау және синтез; әртүрлі жағдайларда есту-сөйлеу дағдыларын автоматтандыру; үйлесімді сөйлеуді дамыту; моторикамен жұмыс; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: сөйлеу функциясының жай-күйін тексеру бойынша іс-шараларды жоспарлау және жүргізу қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы қарым-қатынас және сөйлеу емес процестер; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда ауызша және жазбаша сөйлеуді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 7
-
Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдар, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістері және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Логопсихология
Оқытылатын мәселелер: сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі; сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың психологиялық ерекшеліктері; сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен Психокоррекциялық жұмыстың принциптері, әдістері мен әдістері; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың психикасын зерттеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі генездегі сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың жеке топологиялық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды эксперименттік-психологиялық зерттеу процесінде алынған нәтижелерді талдау мен түсіндіруді меңгеру; сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың психологиялық сипаттамаларын құра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Оқытылатын мәселелер: Веб-қосымшаларды бағдарламалауға арналған Php бағдарламалау тілі; веб-сайттар әзірлеуге арналған Php тілінің функциялар жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білімдер; Php тілін веб-қосымшаларды сценарийлеуде қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Нанотехнология [minor]
Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, Биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Олигофренопсихология
Оқытылатын мәселелер: балалар олигофренопсихологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; зияткерлік жеткіліксіздігі бар балалардың психикалық даму заңдылықтары; дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық зерттеудің негізгі принциптері; зияткерлік жеткіліксіздігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: интеллектуалдық кемістігі бар балалардың психикалық даму ерекшеліктерін білу; интеллектуалдық кемістігі бар балаларды зерттеудің әдіснамалық принциптерін практикада қолдана білу;даму бұзылыстарын диагностикалау, жасын, жеке ерекшеліктерін, ЕББ бар адамдардың бұзылу түрін ескере отырып психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Балаларды қоршаған әлеммен таныстырудың арнайы әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды денсаулығындағы бұзылыстардың ерекшеліктерін ескере отырып, қоршаған әлеммен таныстырудың мамандандырылған әдістемелері; қоғамның өмірі мен табиғи орта туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру арқылы балалардың ой-өрісін кеңейту; балалардың әлеуметтік бағдарлануын жақсарту арқылы олардың бейімделу мүмкіндіктерін арттыру әдістемелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды экологиялық тәрбиелеу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру негізінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бейнелеу іс-әрекетін оқытудың арнайы әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте бейнелеу қызметін оқыту сабақтарында түзету жұмысы; логопедиялық жұмыста түзету мақсатында бейнелеу қызметінің мүмкіндіктері; білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттілктері бар балаларды оқыту, дамыту, абилитациялау, оңалту және әлеуметтік бейімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: бейнелеу қызметінің теориялық және практикалық негіздерін білу; бейнелеу қызметінің әдістемелік аспектілерін білу; арнайы (дефектологиялық) білім беру жүйесінде бейнелеу қызметі саласында оқыту және тәрбиелеу әдістемелерін іске асыруға дайындықты қалыптастыру; түзету міндеттерін шешу үшін бейнелеу қызметінің әртүрлі түрлерін пайдалану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Пәндік-дамыту ортасын ұйымдастыру әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: дамытушы пәндік-кеңістіктік ортаны жобалау және құру ерекшеліктері; балалардың ойын іс-әрекетіндегі пәндік-кеңістіктік ортаның даму әлеуеті; дамытушы пәндік-кеңістіктік ортада білім беру процесін құру; математикалық пәндік-кеңістіктік және ойын ортасы; сөйлеу пәндік-кеңістіктік және ойын ортасы; эстетикалық пәндік-кеңістіктік және ойын ортасы; өнімді қызметтің даму әлеуеті. Қалыптастырылатын құзыреттер: дағдыларды меңгеру, дамыту ұйымын жобалау және талдау, мүмкіндіктер пәндік-кеңістіктік ортасы, білім беру ортасы туралы, білім, оның баланың дамуындағы рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері
Оқытылатын мәселелер: логопед жұмысының негізгі бағыттары: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау мақсатында балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру, балалардың даму динамикасын бақылау, балалардың психикалық дамуындағы кемшіліктерді түзету мониторингі, олардың бағдарламаны игерудегі жетістіктері; мамандардың өзара іс-қимылы негізінде түзету-білім беру процесін жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЕББҚ бар балаларды тексеру мен түзете оқытудың логопедиялық технологиялары саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; логопедияның дидактикалық құралдарын іріктеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика
Оқытылатын мәселелер: олигофренопедагогика педагогикалық ғылым ретінде; зияткерлік кемістігі бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту; зияткерлік кемістігі бар балаларға арналған білім беру мекемелеріндегі білім беру-тәрбие және түзету жұмыстарының мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: зияткерлік кемістігі бар балаларға арналған білім беру мекемелерінде оқытудың нысандары мен әдістерін білу; зияткерлік кемістігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу іскерліктері; зияткерлік кемістігі ұғымын сипаттайтын құбылыстар мен жағдайларды теориялық талдау дағдыларын меңгеру; зияткерлік кемістігі бар балалардың дамуын зерттеу, диагностикалау және болжау бойынша практикалық қолданбалы іскерліктерді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тьюторлық қызметтегі күйзелістің алдын алу [minor]
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьюторлық қызмет; кәсіби күйзелудің ұғымы мен кезеңдері; тьюторлардағы стресс жағдайлары мен қауіп факторларының ерекшеліктері; кәсіби күйзелуді диагностикалау әдістері; күйзелудің алдын алу және өз-өзін реттеу стратегиялары; тьюторларға арналған институционалдық қолдау түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті ортадағы тьюторлық қызметтің психоэмоционалдық ерекшеліктерін түсіну; балалардың эмоциялық қажеттіліктерін және өзінің кәсіби тұрақтылығын ескеру қабілеті; кәсіби шаршау белгілерін ерте кезеңде анықтай білу дағдысы; өзін-өзі бақылау және өзінің жағдайын бағалау дағдылары; стрестің алдын алу және өз-өзіне көмектесу әдістерін қолдану білігі; кәсіби күйзелудің алдын алуын ескере отырып, тьютордың жеке даму жолын жоспарлау қабілеті; психоэмоционалдық ресурстарды ескере отырып, жұмыс үдерісін дұрыс ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды математикаға оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: интеллектуалды кемістігі бар балаларға арналған арнайы мектепте математиканы оқытудың ұйымдастырушылық-педагогикалық және дидактикалық ерекшеліктері; арнайы мектепте математиканы оқытудың әдістері мен әдістерін қолдану ерекшелігі және математика бойынша оқу бағдарламасын құру ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған Математика оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту әдістемесін білу; арифметикалық іс-қимылдарды зерделеу әдістемесін меңгеру; есептеу тәсілдерін қалыптастыру; шамаларды зерделеу әдістемесін меңгеру; ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері; дамудағы ауытқулардың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тексеру әдістері; дамудағы ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі; пренатальды және постнатальды патология. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құра білу; бұзушылықтардың клиникалық нысандарын ескере отырып, түзету іс-шараларының кешенін таңдай білу; бұзушылықтарды қалыптастырудың этиопатогенетикалық механизмін белгілеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін арт-терапия әдістері
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы арттерапияның мәні, генезисі және онтологиялық мәртебесі туралы жалпы түсініктер; арттерапиялық әсердің мазмұны, әдістері мен механизмі туралы жалпы түсініктер; білім беру мекемелері жағдайында арттерапия құралдарымен түзету әсерін жүзеге асыру мәселелеріндегі кәсіби құзыреттілік. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақыл-ойы бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу процесінде түзетудің тиімді құралы ретінде ойын мен көркем өнер түрлерін қолданудың мақсатын, міндеттерін, мазмұны мен әдістемесін түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көмекші мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
Оқытылатын мәселелер: тамақтануды, денені, тұрғын үйді, киімді, аяқ киімді және басқа да тұрмыстық заттарды күтуді ұйымдастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың мінез-құлық мәдениеті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың экономикалық және тұрмыстық дағдылары. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқушыларда әдеттегі өмірлік жағдайларда өз өмірін, мінез-құлқын және қарым-қатынасын ұйымдастырудың негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Балалардағы эмоционалды бұзылыстарды психокоррекциялау әдістері
Оқытылатын мәселелер: балалардың психикалық денсаулығын бағалау критерийлері; балалардың эмоционалдық бұзылыстарының жіктелуі; әртүрлі эмоционалдық бұзылулардағы түзету жұмыстарының негізгі бағыттары; балалардағы эмоционалдық бұзылуларды психокоррекциялау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: баланың эмоционалдық саласының даму кезеңдері мен тетіктерін білу; балалардағы эмоционалдық бұзылуларды түзетудің негізгі принциптері мен әдістерін білу; эмоциялық бұзылулардың әртүрлі түрлерінде психологиялық зерттеуді білікті жүргізе білу; әртүрлі эмоционалдық бұзылулар кезінде Психокоррекциялық жұмыстың тәсілдері мен дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау
Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикалық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтары; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қатысты гуманистік көзқарастар;. теориялық және практикалық сұрақтар ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу дағдыларын меңгеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Түзете-дамыта оқытудың арнайы әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: балалардың денсаулығын сақтау, танымдық іс-әрекеттің дамуындағы ауытқуларды түзету, білім алушылардың жеке қабілеттерін, қажеттіліктерін ескере отырып, табысты әлеуметтену жағдайларына қойылатын талаптар; түзету-дамыту іс-әрекетіндегі кешенді (психологиялық-медициналық-педагогикалық) тәсіл; балалардың дамуын жеке түзету әдістемелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: түзету-дамытушылық білім беру және тәрбие процестерінің ерекшеліктерін және түзету-дамыту іс-әрекетінің жекелеген дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Есту қабілетін дамыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: есту қабілетін дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; есту қабілеті бұзылған балалардағы есту функциясын зерттеу әдістері; есту қабілетін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру формалары; есту қабілеті бұзылған балаларда есту қабілетін дамыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамыту және айтылуын үйрету бойынша білім беру-түзету жұмысының теориялық негіздерін білу; есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамытуды әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу мүмкіндігі; есту қабілетін дамытуды жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды сенсорлық тәрбиелеу
Оқытылатын мәселелер: әртүрлі анализаторларға мақсатты жүйелі әсер ету арқылы сенсорлық тәжірибені байыту үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сенсорлық даму әдістері: көру, есту, кинестикалық қабылдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: балада сенсорлық қызметті дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін білу; ЕББҚ бар балалардың сенсомоторлық дамуын психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізу мүмкіндігі; ЕББҚ бар балаларда сенсомоторлық дағдыларды дамыту бойынша түзету сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі инновациялар
Оқытылатын мәселелер: білім алушылардың жеке ерекшеліктерін және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру маршруттарын жобалау және іске асыру, дефектология білім алушыларын олимпиадалық даярлауды жүзеге асыру, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметіне басшылық жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше инновациялық білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- ЕББҚ бар балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, психодиагностикалық зерттеуді жоспарлау дағдыларын меңгерген, балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша педагогикалық процесті диагностикалау, жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, қоршаған ортаны сақтауды, адам мен табиғаттың экологиялық дұрыс өзара әрекеттесуін, баланың барлық күштері мен қабілеттерін дамыту мен жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдыларды жүйелейді
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген, ЕББҚ бар адамдарға жеке-бағдарланған және жеке-сараланған тәсілдер негізінде түзету-білім беру бағдарламасын ұтымды таңдай және іске асыра алады
- ҚР білім беруді дамыту үрдістерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың сұраныстарын және Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және арнайы педагогиканың тәрбиелік әлеуетін ескере отырып, арнайы тәрбиенің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдана отырып, әртүрлі типтегі мекемелерде оқыту мен оқыту процесін шектеуге қабілетті
- Арнайы мекемелерде тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізе алады, математиканы оқытуды ұйымдастырудың неғұрлым тиімді әдістерін, құралдарын, нысандарын және ЕББҚ бар балаларға түзету көмегін көрсету жолдарын қолдана алады
- Балалардың сөйлеуінің әртүрлі жақтарын және сөйлеу патологиясы бар балалардың психикалық жағдайын тексеру үшін әдістемелерді таңдай алады; түзету-педагогикалық қызметке, дефектологиялық білімді насихаттауға дайындығын біледі, логопедтік жұмыс жүргізеді, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша ұсыныстар әзірлейді
- Балалардың графикалық бейнелеу қабілеттерін бағалай алады, түзету міндеттерін шешу үшін бейнелеу қызметінің әртүрлі түрлерін пайдалану дағдыларын меңгерген, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын анықтай алады
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01902 Логопедия
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01902 Арнайы педагогика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01902 Арнайы педагогика(IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)