6B01902 Логопедия в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіби құзыреттеріне, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс істеу үшін педагог-логопед кәсіби құзыреттеріне ие кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Балалардың анатомиясы және физиологиясы
Курстың мақсаты - студенттерді адамның сенсорлық жүйесінің құрылымымен, қызметтерімен және патологиясымен таныстыру, есту, көру және сөйлеу күйінің диагностикасы, құлақ, мұрын, тамақ және көз аурулары бар балаларға көмек және күтім жасау болып табылады. Бұл пән аясында көру, есту және сөйлеуді педагогикалық түзету және компенсациялаудың әртүрлі әдістерімен таныстыру бойынша тақырыптар қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедия мамандығына кіріспе
Студенттердің сөйлеу тілінің кемістігін түзетуде логопедиялық жұмыстарды қолдану барысында теориялық, практикалық білімдерін, іскерліктері мендағдыларын қалыптастыру. Мақсаты: сөйлеу тілі бұзылған адамды оқытуды, тәрбиелеуді және қайта тәрбиелеуді, сонымен бірге сөйлеу тілі кемістіктерінің алдын алу жолдарын ғылыми негізде жете зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Арнайы психология пәнінің мәселелері, дизонтогенез түрлерінің жіктелуі мен параметрлері, қарастырылады. Бұл пән бойынша өткізілетін сабақтарда студенттер қазіргі арнайы психологияның әдіснамалық және теориялық мәселелерін қарастырып, арнайы психологтардың жұмысының негізгі принциптерімен танысады. Мақсаты: аномалдық психикалық дамудың ерекшеліктері, түзету және профилактикасы негіздері туралы көзқарастарды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән болашақ мамандардың инклюзивтік жағдайында жұмысқа дайындайды. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен білім беру-тәрбиелеу қызметін ұйымдастыру, жүргізу жұмысын зерделей келе, студенттер ЕББҚ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу шарттарын құратын әртүрлі сала мамандарымен топта жұмыс істеу дағдыларына ие бола отырып, инклюзивтік оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыру және оқы бағдарламаларын бейімдеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы педагогика
Арнайы педагогика тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру, мазмұны, құралдары мәселелері бойынша ғылыми-теориялық зерттеулер саласы жайында біліммен қамтамасыз ету және арнайы білім беру мәселелерін шешудің заманауи тәсілдері туралы толық түсініктерін қамтамасыз ету. Мақсаты: балалық мүгедектіктің алдын алу, ерте түзете-дамытушылық көмек көрсету, мектепке дейінгі және мектепте білім беру, мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беруге біріктіру туралы ғылыми-практикалық көзқарастарын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
Мақсаты балалардың қалыпты жағдайдағы онтогенезімен және ЖТД бар балаларды таныстыру; Мазмұны әртүрлі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, жүйке-психикалық даму ерекшеліктері. Әр түрлі аурулардың клиникалық симптомдарымен теориялық және практикада танысу; қажетті медициналық-биологиялық және клиникалық білімді одан әрі қабылдау үшін теориялық негіз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сурдопедагогика
Сурдопедагогика — есту қабілеті бұзылған балалар мен ересектерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыруды зерттейтін ғылыми пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психомоторлы дамыту
Білімгерлерге бұзылысы бар балардың қозғалыс аймақтарының бұлшық етін қалпына келтіруге, оларды оңалту әдістемесінің кешендік жүйесінде пайдалану іскерліктерінің жұмыстарының әдістемесі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мақсаты:Зияты зақымдалған балалардың физикалық және психомоторлық дамуы бойынша жұмыстың мақсаты, міндеттері мен мазмұнын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тірек-қимыл аппараты зақымдалған балалардың сөйлеу ерекшеліктері
Тірек-қимыл аппараты зақымдалған балалардың сөйлеу тіліндегі бұзылыстарды анықтау мен түзету тәсілдерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық педиатрия
Балалардың денсаулығын сақтау мен нығайту, сырқаттарды емдеу мен аурудың алдын алу, денсаулық және жұмысқа қабілеттілік жағдайында, адамзат қоғамында ұзақ өмір сүруге жетуді көздейтін тәжірибелік іс-әрекеттің және ғылыми білімдердің жүйесі бойынша әдістемелік нұсқаулық жүргізу. Мақсаты: ауытқушылықтың алдын-алу жұмыстарын жүргізу, теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының мазмұны оқушылардың жан- жақты тұлғалық қасиеттерін, жеке қабілеттерін дамытуға арнайы жағдайларды қамтамасыз етуі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пән жасанды интеллекттің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ технологияларымен танысады. Сонымен қатар, Python негізінде деректерді талдау және ЖИ модельдерін әзірлеу дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық жүйесі
"Құқық жүйесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ұлттық заңнама саласында білімді, дағдылар мен құзыреттерді игеруі болып табылады. Курс бойынша қоғамдық қатынастар мемлекеттік-құқықтық әсер етудің нәтижесі ретінде қарастырылады, құқықтық нормалар әлеуметтік нормалардың бір түрі ретінде, мемлекет қоғамның саяси ұйымы ретінде зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық ғылымның өзекті теориялық мәселелері және оның экономикалық саясат пен кәсіпкерлікті дамыту саласындағы практикалық қосымшалары бойынша өз ұстанымын қалыптастыру қабілетін дамыту; білім алушылардың экономикалық теорияның қолданбалы аспектілері саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді жалпылау, өз ұстанымын қорғауда дәлелдерді тұжырымдау және негіздеу қабілетін дамыту; өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша кәсіби қарым қатынас пен коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерді кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласында теориялық біліммен, кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге көмектесу, бизнес-жоспар әзірлеу, кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі жастағы балаларды түзетіп-дамытып оқыту
Мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеуде арнайы әдіс-тәсілдерді меңгерту. Мүмкіндігі шектеулі балалардың сөйлеу тіліндегі, ақыл-ойындағы, психикалық танымдық процестерін түзету, дамыту, білім беру және тәрбиелеу туралы арнайы педагогикалық ғылым. Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)
Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балаларды түзету-дамыту технологиясы мен ойын әдістемесі
Баланы белгілі бір жағдайларға бағыттап, оған тән емес жаңа қасиеттерді дамытуға және оның мінез-құлқын бақылауға дағдыландыруға болатын әлеуметтік тәжірибеге негізделген түзету әдісі. Мақсаты: мүмкіндіктері шектеулі ерте жастағы балаларды түзетуде ойын әдісін қолдану және түзету-дамыту технологияларын тәжірибеде пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Cөйлеу тілінің темпо-ритмикалық бұзылыстары кезіндегі түзету жұмыстары
Мақсаты: студенттердің ауызша сөйлеу ырғағы мен қарқынының бұзылу механизмдері, себептері мен формалары, тарихы, анықтамасы, анықтамасы туралы білімдерін нығайту. Сөйлеу тілінің қарқынды-ырғақты жақтарын түзету технологиясын және сөйлеу кезінде сөйлеу тілінің қарқынды-ырғақты жақтарын ұйымдастыру бойынша жұмысты, қозғалыстарды үйлестіру және ырғақтандыруды дамыту. Жалпы, ұсақ және артикуляциялық моториканың дамыту. Сөйлеу және сөйлеу қозғалыстарының ырғағы мен ырғағын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу дамуының бұзылуының диагностикасы
Сөйлеу дамуының бұзылуының диагностикасының зерттеу әдістемелерімен, диагностика түсінігімен және тексеру қорытындысын сауатты қолдана алуды меңгереді. Мақсаты: Тіл кемістігі бар балалардың дамуының ерекшелігі мен түзету жұмысының технологияларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруде қажеттілігі бар балалардың сауатын ашу әдістемесі
Курстың мақсаты – сөйлеу тіліне үйрету тарихында сауаттылыққа оқытудың әдіс-тәсілдері туралы түсініктерді анықтау, аналитикалық-синтетикалық әдістің негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, оқудың негізгі дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру үшін түзету жұмыстарында ойын технологияларын қолдану, оқытуды қажет ететін балаларды әртүрлі әдістерді қолдана отырып оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: сауаттылыққа оқытудың аналитикалық-синтетикалық әдісін қалыптастыру әдістерін қолдану, әр кезеңнің мақсаты мен міндеттері, жұмыста оқу мен жазуды қалыптастыру, фонематикалық есту қабілеттерін, графомоторлық дағдыларды, әріптерді талдау және дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары бар балалардың даму заңдылықтарын анықтап, бұзылыстарды топтастырып, себептерін анықтап, педагогикалық-түзету жұмысының әдістемелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мақсаты: Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары бар балаларға жүргізілетін педагогикалық-түзету жұмысының әдістемесін ғылыми негізде жете зерттеу және анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопсихология және сөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарымқатынас дағдыларын дамыту
Зияты зақымдалған және аутизм балаларға сөйлеу тілі дизонтогенезін талдауда заманауи лингвистикалық, психологиялық, нейропсихологиялық көзқарастарын қарастырады. Аутизмге шалдыққан және зияты бұзылған балаларға логопедиялық көмекті ұйымдастырудың базалық ережелерін үйрету. Ерік-жігер аясы бұзылған балалармен қатынас орнатуды, мектеп жасына дейнгі зияты зақымдалған және ерік-жігер аясы бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып түзету жұмысын дұрыс ұйымдастыру. Мақсаты: зияты зақымдалған және аутизмға шалдыққан балаларға заманауи психокоррекциялық технологияларды қолдану, мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, сөйлеу тілі бұзылыстарын түзету бойынша жұмысты жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілін зерттеу әдістемесі
Тілдік бұзылыстарға тән және белгілі жас кезеңдеріне сай тілдік және психикалық даму ерекшеліктерін, паталогиялардың туындауын қарастыру. Сөйлеу тілі зақымдалған балалардың тілдік, психикалық мінездемелері туралы білімдер негізінде түрлі жастағы балаларды логопедиялық және психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізе алуы. Диагностикалық ақпаратты ұсынуы, дайындауы, сақтауы, жинақтауы, бағалауы үшін АКТ бағдарламалық құралдарын сенімді және сыни тұрғысынан қолдана алуы. Логопедиялық тексеру құралдарын таңдау мен жүзеге асыруда, ЕББ қажет ететін балалармен өзара әрекет етуші ата-аналар, педагогтарға кеңес беру мәселелерін меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің ауыр бұзылыстарын түзету
Алалия мен афазияның дифференциациясының теориялық негіздемесін зерттейтін пән; алалия мен анартрия, дизартрия; алалия мен ақыл-ой кемістігі кезінде сөйлеудің дамымауы; алалия және сөйлеу дамуының уақытша (функционалдық сипаттағы) кідірістері; сенсорлық алалия мен сенсорлық Афазия кезіндегі сенсорлық толық емес; төрт деңгейдегі сөйлеудің дамымауы
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Cөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарымқатынас дағдыларын дамыту
Сөйлеу тілі бұзылған балалардың психикалық дамуында жалпы және ерекшеленген заңдылықтарын; тұлғалық, ерік-жігер және танымдық, қарым-қатынас ерекшеліктерін; оларды зерттеу және дамыту және түзету әдістері мен тәсілдерін қарастыру. Балалар логопсихологиясының мәселелері бойынша қолданбалы және теориялық зерттеулерге талдау жасауды; психологиялық, педагогикалық диагностиканың міндеттеріне сәйкес баланы зерттеуге қажет материалдарды іріктеуді; педагог-психологтың түзете дамыта оқыту әрекетінің мазмұны мен әдістерін жобалауын; балаға психологиялық, педагогикалық мінездеме жазуды үйрету. Дағды мен құзыреттілігі: Әртүрлі білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарында сөйлеу тілі бұзылған баланың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып сөйлеу тілі бұзылған балаларға логопедиялық түзету ықпал етудің тиімді жолдарын іріктеп, теориялық тұрғыдан негіздеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР-ның әр түрлі ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
ҚР-ның әр түрлі ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру студенттерді арнайы білімді қажет ететін адамдарға арнайы білім беру мекемелерінің түрлерімен және тіл кемістігін түзету әдістемелерімен таныстыру, оларды талдау жұмысына үйрету, жеке түзету бағытын құру. Мақсаты: Арнайы білім беру мекемелерінің түрлерімен таныстыру және түзету жұмысының әдістемелерімен кәсіби дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дауыс бұзылыстарын түзету жұмыстары
Дыбыс айту бұзылысын түзету барысында танымдық қызмет, анализ, синтез, салыстыру сияқты дағдылардың дамуы жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-педагогика және сөйлеу бұзылыстарының алдын алу
Арт-педагогика және түзету-педагогикалық процесінде түрлі әдістерді пайдаланып сөйлеу бұзылыстары бар балаларға зерттеу жұмыстарын жүргізу және алдын алу. Мақсаты: Сөйлеу бұзылысы бар балалардың дыбыс айтуының бұзылысын арт-педагогикалық әдістерімен тәсілдерін қолданып зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарында педагогикалық-түзету жұмысының әдістемесі
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуының түрлері, себептері, механизмі, этиологиясы және афазия мен алалияның түрлеріне сәйкес түзету жұмысының негізгі бағыттарын білу керек. Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуы бар балалардың сөйлеу тілін тексеру әдістерін; арнайы әдибиеттерден тақырып бойынша кәсіби ақпараттарды тауып, талдап, түзету жұмысында қолдана білу. Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарында педагогикалық-түзету жұмысының саласында құзыретті болуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күрделі сөйлеу тілі бұзылыстарды түзету технологиясы
Сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар балалардың психофизикалық ерекшеліктері және ерекше білім беруге қажеттіліктерін анықтау және түзету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалардың сөйлеу тілін диагностикалау
Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы баланың зерде, сенсорлы, ерік аяларының қалыптасып, дамуына әсерін тигізіп, ойлау операцияларының (салыстыру, топтастыру, талдау, жинақтау) меңгеруге қажетті алғы шарттарын меңгергенімен балаларда сөздік-логикалық ойлауы дамымаған болады да, ойлау операцияларын қиналып меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түзету ритмикасы мен логомассаж
Сөйлеу тіл бұзылыстары бар балаларға жүргізілетін ритмикалық гимнастика және логомассаж тәсілдерімен түзету жолдарын қарастыру. Мақсаты: Білім берудің арнайы ұйымдарында логопедиялық сабақтарды түзету ритмика мен логомассаж әдістерін енгізу үшін қажетті икемділіктерді мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі логопедия
Мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, сөйлеу тілі бұзылыстарын түзету бойынша жұмысты жоспарлау. Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, зерттеу заманауи психокоррекциялық технологияларды қолдану еркшеліктері жөніндегі теоретикалық және практикалық түсініктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнеріне және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
Арнайы мектепте бейнелеу өнері мен еңбекке оқыту сабағының теориясы мен технологиясы ол адамның санасы мен сезіміне әсер етіп, ондағы өмір ағысы мен құбылыстарына деген белгілі бір қатынасты тәрбиелейді, шынайы өмірді тереңірек және толығырақ тануға көмектесетін пән. Мақсаты:Бейнелеу өнері мен қол еңбекке оқытудың әдістерінің мазмұны мен көркемдік түрі бойынша жаңа технологиялық көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы білім берудегі артпедагогика және арттерапия
Арнайы мектептегі түзету-педагогикалық процесінде артпедагогика және арттерапия әдістерін пайдалану, педагогика мен өнердің өзара әрекеттілігін көрсету. Мақсаты: арнайы білім беру мекемелерінде түзете-дамыту процестерінде артпедагогика және арттерапия әдістерін әзірлеу мен іске асыру дағдылары қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің күрделі бұзылысы бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
Арнайы мектепке дейінгі мекемелерде сөйлеу тілінің түрлі ақаулықтары бар балаларды анықтап оқыту және тәрбиелеу, түзету әдістердің мазмұнымен таныстыру. Мақсаты: Сөйлеудің күрделі бұзылысы бар балаларға диагностикалық түзету жұмыстарын жүргізу, әдіс-тәсілдерді әзірлеу мен іске асыру дағдылары қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды тілге оқытудың негізгі заманауи әдістері мен технологиялардың мазмұнымен танысу және балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге арналған пән. Мақсаты: Сөйлеу тілі зақымдалған балалардың жазбаша сөйлеу тіліндегі бұзылыстарды зерттеу және тілге оқытудың ғылыми негіздегі әдістерін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кохлеарлық импланты бар балалармен логопедиялық жұмыс
Пән кохлеарлы имплантациядан кейінгі саңырау балалардың сөйлеу дамуын қарастырады. Нәтижелі сөйлеу ортасын құру мәселесі, осындай балалардың табысты сөйлеу дамуы үшін қажетті жағдайлар өзекті болып отыр. Кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды оңалтудың жалпы жүйесінде логопедиялық бағытқа ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша сөйлеудің бұзылуы және оны түзету
Жазу мен оқу бұзылыстарының түрлері, пайда болу себептері, жазу мен оқу актілерінің психологиялық механизмдерін үйрету.Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балалардың жазу мен оқу дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктері мен теоретикалық білімдерін тәжірибеде қолдануды, жазу мен оқу дағдыларының жағдайын тексерудің әртүрлі әдістерін іріктеп, құрастырып, тәжірибеде қолдануды, дисграфиямен дислексия түрлерін диагностикалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ринолалия мен дауыстың бұзылуында түзету жұмысының әдістемесі
Ринолалия мен дауыстың бұзылуы бар балалармен түзету жұмыстарының әдістемесі артикуляциялық және тыныс алу жаттығуларының үйлесімі және дыбыстың дұрыс айтылуын анықтау және дамыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясы
Пәннің мақсаты - психикалық дезадаптацияның негізгі формалары мен шекаралық жағдайлардың клиникалық нұсқалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және студенттерде әртүрлі белгілердің, синдромдардың, патологиялық жағдайлар мен аурулардың даму механизмдері, психикалық ауру балаларды психопатологиялық тексерудің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Олар балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық белсенділіктің жалпы ұғымдарын қарастырады. Синдромдардың дамуын және факторлардың әсерінен олардың өзгеруін анықтайтын себептердің құрылымы мен динамикасы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекке баулу және әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлаудың арнайы әдістемесі
Мүгедек балаларды еңбекке баулу және әлеуметтік - тұрмыстық бағдарлай алуға, өз-өзіне қызмет жасауға, әлеуметтік ортаға бейімделуге қатысты барлық медициналық, педагогикалық әдістемелердің түрлерін анықтап тексеруді ұйымдастыру. Мақсаты: Арнай мектептегі балаларды оқытудың, тәрбиелеудің және тіршілік әрекетін ұйымдастырудың жаңа теориялық тәсілдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыс
Курс балалардың психикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, ЕББҚ бар балалардың өмір сүру сапасын жақсарту үшін мақсатты көмек стратегиясын құру технологиясы, арнайы және инклюзивті білім беру мекемелерінде психологиялық қызметтің құрылымына, мазмұнына және ұйымдастырылуына қойылатын талаптар мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қимыл қозғалыс жағдайындағы логопедиялық жұмыс
Студенттерді тіл кемістігін түзету әдістемелерімен таныстырады, оларды талдау жұмысына үйретеді, жеке түзету бағытын құру мен таңдауды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизартриясы бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының әдістемесі
Дизартриясы бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының әдістемесі тірек-қимыл аппаратында бұзылысы бар балалардың сөйлеу тілінің анықтау және түзету
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихының және философияның, ұлттық және жеке қорларының, мәдени ашықтық пен экономикалық білімдердің теориялық негіздерімен әдіснамалық тәсілдерін біледі, негізгі тарихи оқиғаларды, экономикалық деректерді және әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени даму үдерістерін талдайды, жасанды интеллектті пайдаланады, ағылшын тілін біледі, қазақша және орысша сөйлейді, тәрбие, оқыту және білім беру тәжірибесінің пайда болып дамуы және әр тарихи дәуірдегі тәлімдік ой-пікірлер мен теорияларды жүйелеп талдай алады. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау және балаларды құндылықтар жүйесіне тартады.Нақты өмірлік жағдайларда құқықтық нормаларды дұрыс қолдана алады
- Балалардың психофизиологиялық және жеке-типологиялық ерекшеліктерін және орнын толтырушы қабілеттерін ескере отырып дамыту ортасын құру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана біледі, сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін, сөйлеу бұзылыстарын түзетудің принциптерін, әдістері мен құралдарын меңгереді, қазіргі заманғы түзету технологиялары мен диагностикалық және алдын алу жұмыстарын меңгереді. Ғылым мен практика талаптарына сәйкес білім беру мекемелерінде оқу-түзету процесін, консультативтік-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады, дефектология және педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін саралап, дамыта оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын меңгереді.
- Тәрбие және оқыту процестерінің нормаларымен танысады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы біледі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрлысын зерттеп, даму барысын қарастырады және әр түрлі сезім мүшелерінде кемістігі бар балалардың патологиялық ауруларын, себептерін, клиникалық ерекшеліктерін меңгереді. Психологиялық-педагогикалық қолдауды және оқу-тәрбие процесін жүзеге асырады. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады.
- Арнайы логопедиялық ойындар мен психологиялық аурулардың түрлерімен танысады. Білім беру жүйесінде кәсіби теориялық және практикалық білімді жетілдіреді. Жаңа технологиялық тәсілдерді және критериалды бағалауды үйренеді. Ерекше білім беру қажеттілігі бар баларды қол еңбегіне оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін жүзеге асырады.
- Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың өзекті проблемалары бойынша жүйелі тәсіл тұжырымдамаларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы және оларға сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеу технологиялары мен әдістері саласындағы білім жүйесі негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды, жобалайды және іске асырады, арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолданады,оқу бағдарламалары мен тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданады.
- Балалардағы дыбысты айтуды түзеу кезінде түзету жұмыстарының кезеңдерін құру және модельдеу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалар тобында логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- Логопедиялық сараптаманың классификациясы, технологиясы, сөйлеу бұзылыстарының дифференциациясы бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи логопедиялық технологияларын меңгереді. Балалардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын бағалайды.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды жоспарлау, дамыту және ұйымдастырудағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді.