6B01902 Арнайы педагогика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
Пәннің мақсаты: күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықты түсінуді қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы тұжырымдамалық аппаратпен танысу; студенттерді педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктерімен таныстыру; іс-әрекеттегі зерттеу. Студенттер зерттеу әдістерін меңгереді; зерттеу нәтижелерін болжау, оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін көре білу; зерттеу нәтижелерін бағалау және ұсыну.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Невропатология негіздері
Пәннің мақсаты: орталық жүйке жүйесі мен жоғары жүйке қызметі туралы; анатомия мен физиологияның сөйлеуге әсері туралы, сенсорлық жүйелер мен танымдық процестер туралы және норма мен бұзушылықтар кезінде; орталық жүйке жүйесінің зақымдануындағы бейімделу механизмдерін білу; Қазақстан Республикасында ерте даму скринингтерін талдау, бұзушылықтардың алдын алу әдістерін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Пәннің мақсаты: ЕББҚ бар балалардың бірінші тобын командалық бағалаудың мазмұны, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің (SPPS) қызметі туралы қажетті білімді игеру болып табылады; мамандар тобымен ата-аналар және педагогикалық қоғамдастықпен өзара іс-қимыл жасау дағдыларына; жеке бағдарлама жасау бойынша пәнаралық қызметті жобалау және "ерекше қажеттіліктері бар" баланы қосу бойынша топтық, сыныптық жұмыстарға көшу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған болашақ мұғалімдерде өзін-өзі көрсету және рефлексия дағдылары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік
Пәннің мақсаты: фонетикалық-фонематикалық бұзылулар мен дислалия кезінде мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс саласында тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттер баланың сөйлеуін тексеру, сөйлеудің органикалық және функционалдық бұзылыстарын ажырату дағдыларын үйренеді; мектеп жасына дейінгі баланың ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың озық әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, ФФЖ және дислалия кезінде логопедиялық сабақтарды жоспарлау, өткізу қабілетін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Есту, көру, сөйлеу мүшесінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Пәннің мақсаты: анализатор жүйелері мен орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу заңдылықтарымен қалыпты және бұзылу кезінде; көру, есту, сөйлеу органдары ауруларының этиологиясымен, ағымымен, механизмдерімен, салдарымен; бұзылулардың алдын алу әдістерімен; сенсорлық жүйелер мен ОЖЖ зақымданған кезде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерімен танысу. Студенттер ерте даму скринингінің нәтижелерін талдауды үйренеді; одан әрі даму мен оқуға кедергілерді анықтау және жеңу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жазудың бұзылуы
Пәннің мақсаты: жазбаша тіл бұзылыстары: дисграфия, дислексия, дизорфография және олардың түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады; оқу мен жазу бұзылыстары бойынша жеке және топтық логопедиялық сабақтарды тексеру, жоспарлау, өткізудің нақты логопедиялық мәселелерін шешу стратегиясын модельдеу дағдыларын меңгеру. Арнайы және жалпы білім беретін мектептерде оқу мен жазу бұзылыстары бар балаларды оқытуда студенттер практикалық әдістер мен әдістерді, АКТ-ны қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Пәннің мақсаты: дәстүрлі, әмбебап, баламалы оқыту әдістерін қолдана отырып, пәнді оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін игеру болып табылады. Пән даму мүмкіндіктері шектеулі болғандықтан, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге тілді оқытудың әдістемесі мен ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған; студенттер типтік тілдік оқу бағдарламасын сыни тұрғыдан талдауды үйренеді; әдістемелік және мазмұндық талаптарды ескере отырып, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлауды құра отырып, арнайы мектепте тіл үйретудің принциптерін, әдістерін және кезеңдерін меңгеру; пән бойынша жетістіктерді бағалау критерийлері; дәстүрлі, балама және көмекші оқыту құралдарын пайдалана отырып, тіл сабағын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Пәннің мақсаты: студенттердің дактилдік және ыммен сөйлеу тілі естімейтіндердің қарым-қатынас құралы екенін түсінуін қалыптастыру; сөздің дактилдік құрылымын ауызша тілдің негізгі бірлігі ретінде және ыммен сөйлеу тілінің есту қабілетінің кинетикалық вербалды емес байланыс жүйесі ретіндегі ерекшеліктерін игеру. Студенттер есту қабілеті бұзылған балалардың вербалды-ымдық қостілділік ерекшелігін түсінуге үйренеді; дактилология мен ымдау тілін меңгеру, саңырау балаларға ымдау-дактилдік сөйлеуді үйрету дағдылары; ымдау тілін қолдану дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзиядағы сүйемелдеу
Пәннің мақсаты: инклюзия құндылықтары, педагогикалық этика тұрғысынан өз қызметін талдауды қалыптастыру; қауымдастықтардың әртүрлілігінің маңыздылығын түсіну; қауымдастықтардың әртүрлілігінің маңыздылығын түсінуге; білім берудегі қолжетімділік аспектілері туралы тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған: психологиялық қолжетімділік, әлеуметтік қолжетімділік, физикалық қолжетімділік; педагогикалық қолжетімділік, цифрлық қолжетімділік. Студенттер оқу қол жетімділік тұрғысынан оқу ортасы мен оқу кеңістігін талдау; оқу қызметін жобалау кезінде оқушылардың әртүрлілігін, олардың жеке мүмкіндіктерін түсіну, ескеру; олар білім беру процесіне қатысушылармен және ата-аналармен пәнаралық жұмыс құруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Логопедияның неврологиялық негіздері
Пәннің мақсаты: логопедияның неврологиялық негіздерін, негізгі категорияларды, психофизикалық және сөйлеу дамуының заңдылықтарын игеру; қалыпты және бұзылған кезде психо-сөйлеу дамуының мәнін түсіну; сөйлеуді қалыптастырудың биоәлеуметтік алғышарттарын, сөйлеуді жүзеге асырудың ми механизмдерін, сөйлеу бұзылысының неврологиялық негіздерін білу. Студенттер жүйке жүйесінің зақымдануынан туындаған сөйлеу бұзылыстарын ажырата білуге үйренеді; неврологиялық бұзылулардағы сөйлеу бұзылыстарын зерттеу әдістері; сөйлеу бұзылыстарын түзету әдістері; сөйлеу бұзылыстарының алдын алу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Көзінің көруі бұзылған балаларды оқытуға арналған тифлотехникалық құралдар мен технологиялар
Пәннің мақсаты: тифлотехникалық оқыту құралдарын зерделеу, оларды жіктеу, көру қабілеті бұзылған балаларға арналған оқу материалдарын ұсынудың баламалы нысандарын білу; Зағип және нашар көретіндерді оқыту мен әлеуметтендіруде тифлотехникалық құралдарды пайдалана білу; тифлотехникалық құралдарды оқу және түзету-дамытуда пайдалана отырып, жеке және топтық сабақтарды талдау мен жоспарлауды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
Пәннің мақсаты: сөйлеудің жүйелік бұзылыстары (алалия, афазия), олардың түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттер қарау, диагностикалау үшін арнайы логопедиялық тапсырмаларды шешуді жоспарлауды үйренеді, бұзылу түрін (алалия, афазия) ескере отырып, балалармен/ересектермен жеке, топтық логопедиялық сабақтарды өткізу; афазия және алалия кезінде түзету-дамыту жұмыстарының әдістерін, тәсілдерін қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасының Білім беру және адам құқықтары саласындағы нормативтік-құқықтық базасын зерделеу; оқу ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың негізгі қағидаттары мен кезеңдерін түсінуді қалыптастыруға; баланың білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне қарай педагогикалық қолдау көлемін жобалай білуге бағытталған. Студенттер әртүрлі жағдайларда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеудің формаларын, әдістері мен әдістерін меңгереді; қатысуды, әл-ауқатты, толеранттылықты және тұрақты дамуды көрсететін мектеп мәдениетін қалыптастыруға ықпал етуді үйренеді; білім беру процесінің мүшелерімен және ата-аналармен пәнаралық жұмыс құруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Пәннің мақсаты: нейропсихология теориясының негіздерін және оны арнайы мұғалімнің қызметінде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу; нейродидиагностика және нейропсихология принциптерін ескере отырып, практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Студенттер түзету-дамыту, оқу-тәрбие жұмысында нейропсихологиялық тәсілдерді қолдануды үйренеді: материалды қабылдау мен есте сақтауды бақылау, зейінді бекіту, балалардағы шаршау мен жағымсыз құбылыстардың алдын алу; невротикалық жағдайлардың алдын алу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пәннің мақсаты: арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың (сурдопедагогтың) кәсіби қызметін саралау, жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну болып табылады. Студенттер бұзылу дәрежесі мен жасын ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балаға ЖДБ жобалауды және іске асыруды үйренеді; ЖОБ жобалауды үйренеді инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және жеке бағдарламаларды қысқарту бойынша ұсыныстарды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
«Дүниетану» пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ой-өрісін кеңейту үшін пәннің мағынасын қалыптастыру болып табылады; студенттер дәстүрлі, әмбебап, балама, көмекші құралдарды пайдалана отырып, "әлем танымы" пәнін оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін меңгереді; үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын сыни тұрғыдан талдау, белгілі бір оқушының білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгереді; пән бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын, "ерекше қажеттіліктері бар" балаларда қоршаған әлем туралы білімді қалыптастырудың нақты дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Логопедия
Пәннің мақсаты: логопедияның пәні, мақсаты, міндеттері, оның теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру; қалыпты сөйлеуді дамыту туралы; сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы, механизмдері мен құрылымы; сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі; сөйлеу бұзылыстарының когнитивті процестерге, эмоционалды-еріктік салаға әсері; әртүрлі жағдайларда логопедиялық жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер балалардың әртүрлі санаттарымен логопедиялық жұмысты жоспарлауды және ұйымдастыруды үйренеді: сөйлеу, есту, көру, интеллектуалды, моторлық бұзылулар және аутизм.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Танымдық іс-әрекет коррекциясы
Пәннің мақсаты: танымдық іс-әрекеттің қалыптасуы мен бұзылуының негізінде жатқан механизмдердің мәнін зерттеу; танымдық іс-әрекеттің бұзылуының белгілері мен белгілері; студенттер жеке және топтық сабақтарда ақыл-ойы бұзылған балалармен психологиялық-педагогикалық диагностика және түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу дағдыларын, әмбебап, балама, көмекші әдістер мен жұмыс әдістерін қолдана отырып игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Пәннің мақсаты: сөйлеудің дыбыстық-айтылу және темпо-ритмикалық бұзылыстары (дизартрия, ринолалия, брадилалия, тахилалия, кекештену) туралы тұтас түсінік қалыптастыру, ұқсас күйлерді саралауды, тексерудің нақты міндеттерін шешуді, дизартрия, ринолалия, брадилалия, тахилалия, кекештену кезіндегі балалармен логопедиялық сабақтар өткізуді үйренеді; озық әдістемелер мен АКТ-ны қолдануды үйренеді сөйлеудің дыбыстық және темпо-ритмикалық жағы бұзылған балаларды түзету және оқыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бұзылушылықтары көп балалармен жұмыс істеу дизайны мен технологиясы
Пәннің мақсаты: екі немесе одан да көп бастапқы бұзушылықтары бар балаларды зерттеу; көптеген бұзылулары бар балалардың дамуының жалпы және нақты заңдылықтарымен танысу. Студенттер "күрделі бұзушылық" және "күрделі бұзушылық құрылымы" ұғымдарын ажырата білуге үйренеді; белгілі бір балаға оның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке даму бағдарламасын жобалауды және жүзеге асыруды; бірнеше бұзушылықтар кезінде балалармен түзету жұмыстарының нақты әдістері мен алгоритмін, топтық, сыныптық жұмыстарға бірнеше бұзушылықтары бар балаларды тартуды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
«Технология және өнер» пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
Пәннің мақсаты: дәстүрлі, әмбебап, балама, көмекші құралдарды пайдалана отырып, "Технология және өнер" пәнін оқытудың әдістемесін, ерекшелігін және әдістерін меңгеру; үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын сыни тұрғыдан талдау, белгілі бір баланың білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу тапсырмаларын, бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгеру; пән бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Есту мен айтуды қалыптастыру бойынша практикум
Пәннің мақсаты: есту қабілеті бұзылған баланың әлеуетті мүмкіндіктерін күшейту құралы ретінде есту қабылдауының дамуын түсінуді қалыптастыру, ол дамудың жалпы заңдылықтарына бағынады және мақсатты жұмыстың әсерінен жүзеге асырылады. Студенттер есту резервінің маңыздылығын және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінеді; баланың жалпы дамуына анализаторлардың сақталуының маңыздылығы; педагогикалық процестің тұтастығы. Студенттер ауызша сөйлеуді қалыптастырудың заманауи жүйесін, тілді оқытудың коммуникативтік жүйесі жағдайында есту қабілеті бұзылған баланың сөйлеуін дамытудың жаңа нәтижелі тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Пәннің мақсаты: білім берудегі мәселелерді таңдауға, ойлауға, талдауға мүмкіндік беретін ғылыми зерттеулерді жобалаумен таныстыру; студенттер жобалық әрекеттерді меңгереді; зерттеудің алгоритмдеуін меңгеру: дереккөздермен жұмыс; қарама-қайшылықтарды анықтау; зерттеудің мәселесін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; талдау критерийлерін анықтау; мәліметтерді жинау, оларды сандық және сапалық талдау; зерттеудің барлық кезеңдеріндегі проблемаларды анықтау; зерттеу нәтижелерін болжау, оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктері, нәтижелерді масштабтау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Пәннің мақсаты: "ерекше қажеттіліктері" бар баланы тәрбиелеп отырған отбасындағы қарым-қатынастардың ерекшелігін, отбасы моделін, отбасын қолдау нысандарын түсінуді қалыптастыру; педагогикалық-психологиялық сүйемелдеуді ұйымдастыру, отбасына кеңес беру дағдыларын меңгеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі немесе мектеп жасындағы баланы тәрбиелеп отырған, түзету-педагогикалық жұмысқа отбасын белсенді тарту және өзара әрекеттесу тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тифлопедагогика
Пәннің мақсаты: тифлопедагогика дамуының тарихи аспектісі туралы білімді қалыптастыру; тифлопедагогика пәнін, объектісін және әдістерін зерттеу; көру функциялары және олардың бұзылулары; көру қабілеті бұзылған адамдарды жіктеу туралы білім; көру қабілеті бұзылған және өтемақы мүмкіндіктері бар ағзаның жұмыс істеу ерекшеліктері; көру қабілетінің бұзылу дәрежесін ескере отырып, түзету және оқу-тәрбие жұмысының мазмұнын жоспарлау қабілетін қалыптастыру (зағип, көру қабілеті нашар); студенттер көру қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің нақты әдістерін (Ханз әдісі) және технологияларын практикада қолдануды үйренеді; түзету сабақтарын жүргізу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Орталық жүйке жүйесі мен жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы
Пәннің мақсаты: орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясын, олардың сөйлеу мен танымдық процестерге әсерін зерттеу; студенттер ерте даму скринингтерінің нәтижелерін талдауға үйренеді; ОЖЖ және ЖЖБ бұзылуының бұзылу сипаты мен дәрежесіне әсерін түсіну; түзету дамыту жұмыстарын жоспарлау кезінде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі әмбебап дизайн
Пәннің мақсаты: "әмбебап дизайн" терминін бейімделуді немесе арнайы дизайнды қажет етпестен жасына, қабілетіне немесе мәртебесіне қарамастан барлық балалар үшін мүмкіндігінше пайдалануға жарамды етуге арналған заттардың, параметрлердің, бағдарламалар мен қызметтердің дизайны ретінде түсінуді қалыптастыру. Студенттер көп дайындықсыз және қандай да бір бейімделусіз мүмкіндігінше әртүрлі балалар пайдалана алатын ортаны, қызметтерді және заттарды жасауды үйренеді; білім беру саласындағы әмбебап дизайн барлық балалар қабылдаған ақпаратты ұсынуды, оған қол жеткізу үшін физикалық күш-жігердің қажеттілігін азайтуды, барлық балаларды ынталандыруды және тартуды қамтамасыз ететінін түсіну.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Көру қабілеті бұзылған балалардың көзбен қабылдау және кеңістікте бағдарлануды дамыту бойынша практикум
Пәннің мақсаты: көру қабілеті зақымдалған балаларда әлем туралы тұтас түсінігін қалыптастыру үшін жұмыс технологиясын меңгеру; мүлдем көрмейтіңдерге кеңістікте бағдарланудың және қоғамдағы оқшаулануды жеңудің жалпылама әдістерін үйрету; қозғалыс құралдарын пайдалану. Студенттер мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарындағы жеке және топтық сабақтарда көру қабілетінің бұзылуының дәрежесі мен түріне байланысты көруді қабылдауды дамыту әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Сөйлеудің жалпы дамымауымен логопедиялық жұмысты жобалау
Пәннің мақсаты: сөйлеудің жалпы дамымауы, себептері, механизмдері, жіктелуі, оларды жеңу тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; жалпы сөйлеу дамуының әртүрлі деңгейлерінде балалармен жеке және топтық логопедиялық сабақтарды өткізу, тексеру бойынша міндеттерді жоспарлау және іске асыру дағдыларын меңгеру. Студенттер балаларды оқытуда ақпараттық - компьютерлік технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдануды үйренеді. сөйлеудің жалпы дамымауының әртүрлі деңгейлері, ата-аналармен жұмыс істеуді үйрену.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пәннің мақсаты арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың (тифлопедагогтың) кәсіби қызметін саралау; жеке-дамытушы және жеке оқу бағдарламалары мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну болып табылады. Студенттер психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті жағдайында бұзылу дәрежесі мен жасын ескере отырып, көру қабілеті бұзылған балаға арналған жеке-дамытушы бағдарламаларды жобалауды және іске асыруды үйренеді; инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, Жеке оқу бағдарламасын жобалауды үйренеді; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және жеке бағдарламаларды қысқарту бойынша ұсыныстарды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Позитивті ата-аналық қызмет
Пәннің мақсаты-ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарымен позитивті ата-ана тұрғысынан танысу. Пән ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру мақсатында өмірлік қиын жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсету бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы психология
Пәннің мақсаты: физикалық және/немесе психикалық ауытқулары бар балалардың дамуының жалпы және нақты заңдылықтарын игеру; бұзылулардың классификациясы және диагностика ерекшеліктері; психикалық және психофизикалық дамудағы бұзылулардың себептері; Л.С. Выготский ілімдерін ой елегінен өткізуге және түсіндіруге үйрету (биологиялық және әлеуметтік өзара әрекеттесу, бұзылған даму құрылымы және т.б.); ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарының танымдық процестері мен жеке сферасын салыстыру және бағалау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты-қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Пән болашақ мұғалімдердің бойында білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал ететін дағдыларды қалыптастыруға, білім беру үдерісіндегі диалогқа, өзара іс-қимылға және қарым-қатынасқа, білім алушылардың отбасыларымен өзара іс-қимыл мен ынтымақтастыққа жәрдемдесуге, сондай-ақ әріптестіктің басқа да әртүрлі түрлері шеңберінде өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға жарамды жаңа өзара байланыстар жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
Пәннің мақсаты: кохлеарлық имплантацияны естімейтін балаларды есту-сөйлеуді оңалтудың заманауи әдісі ретінде түсінуді қалыптастыру; имплантация әдісінің тарихын, құрылғысын, кохлеарлық имплантация жүйесінің жұмыс принципін, диагностикалық тексеру процедурасын және имплантацияға үміткерлерді іріктеуді білу; имплантация процессорын баптау ерекшеліктері; балаларды операциядан кейінгі оңалту кезеңдері. Студенттер кохлеарлық имплантацияны медициналық, техникалық және психологиялық-педагогикалық іс-шаралардың кешенді жүйесі ретінде түсінеді; кохлеарлық имплантациядан кейін естімейтін балаларды оңалту әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасындағы мүмкіндігі шектеулі балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәнін, функцияларын, ұйымдастырылуын, нормативтік-құқықтық реттелуін: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияларды, психологиялық-педагогикалық, түзету кабинеттерін, оңалту орталықтарын, арнаулы балабақшаларды, арнаулы мектептерді; осы ұйымдардағы арнаулы педагогтің қызметін түсінуге бағытталған білім беру. Студенттер мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау жүйесі білім беру жүйесімен шектелмейтінін түсінуге үйренеді; денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жүйесіндегі арнайы педагог қызметінің маңыздылығын біледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің ұйымдастырушылық және мазмұндық құрылымын, мақсатын түсіну; психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет нормативтік-құқықтық құжаттамасы; әрбір ППҚҚ маманының рөлдері; топта жұмыс істеу идеясын және топ ішіндегі өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру; қосу принциптеріне сәйкес өзінің кәсіби қызметін сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілеті; баланың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау кезеңдерін және әртүрлі жағдайларда қолдау көрсетудің практикалық дағдыларын меңгеру; жеке бағдарламалар мен үйде оқытуды қысқарту бойынша ұсыныстар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Пәннің мақсаты: психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін зерттеу болып табылады; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен қағидаттарын сақтай отырып, оның ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау мақсатында баланы кешенді, пәнаралық тексеру әдістерін меңгеруге; психологиялық-педагогикалық диагностиканың қазіргі заманғы тәсілдерін, әдістерін меңгеруге; зерттелушінің жай-күйін педагогикалық тұрғыдан дұрыс бағалай білуге; психологиялық-педагогикалық отбасына кеңес берудегі медициналық-педагогикалық кеңестер.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Пәннің мақсаты: аутизм спектрінің бұзылуының себептерін, механизмдерін, көріністерін зерттеу; АСБ бар балалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес кеңістіктік орта мен оқу процестерін талдау; аутизмді және ұқсас жағдайларды дифференциалды диагностикалау дағдыларын қалыптастыру; сүйемелдеу бағдарламаларын жобалау, түзету-дамыту жұмысы үшін қажетті педагогикалық технологияларды анықтау; аутизммен жұмыс істеу бойынша педагогикалық технологияларды іріктеу және қолдану АСБ бар балалар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі арнайы педагогика
Пәннің мақсаты: пән норма мен бұзушылықтар кезінде ерте және мектепке дейінгі дамудың теориясы мен практикасын зерттеуге; студенттердің ерте жаста ағзаны өтеу мүмкіндіктерін түсінуін қалыптастыру; ерте және мектеп жасына дейінгі балалар үшін даму ортасы мен кеңістігін жобалаудың маңыздылығы. Студенттер есту, көру, интеллект, сөйлеу, күрделі бұзылулары бар балаларға арналған типтік оқу бағдарламаларын сыни тұрғыдан талдауға және олармен жұмыс істеуге үйренеді; олардың негізінде жеке даму бағдарламаларын құру және іске асыру, ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеу әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Сенсорлық кіріктіру
Пәннің мақсаты: сенсорлық интеграция саласындағы білімді қалыптастыру, сенсорлық интеграция технологияларын меңгеру, педагогикалық көмек көрсету қабілетін дамыту, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие болу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогика
Пәннің мақсаты: сурдопедагогика дамуының тарихи аспектісі туралы білімді қалыптастыру; сурдопедагогиканың негіздерін, пәні мен әдістерін зерттеу; есту қабілеті бұзылған адамдардың клиникалық-педагогикалық, психологиялық-педагогикалық жіктемелерін зерделеу; есту қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің принциптерін, нысандарын, әдістерін, технологияларын практикада қолдануды үйрену; түзету сабақтарын жүргізу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Заттық-тәжірибелік оқыту
Пәнді мақсаты: есту қабілеті бұзылған бала үшін пәндік-практикалық іс-әрекеттің рөлін түсінуді қалыптастыру; пәнді оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін дәстүрлі, әмбебап, балама құралдарды қолдана отырып, пәндік-практикалық оқытуды меңгеру; есту қабілеті бұзылған белгілі бір баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пәннің мақсаты: арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың кәсіби қызметін саралау болып табылады: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті жағдайында интеллекттің төмендеу дәрежесі мен жасын ескере отырып, интеллектісі бұзылған бала үшін ЖДБ жобалау және іске асыру мүмкіндігі; инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, ЖОБ жобалай білу; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және үйде оқыту мен жеке бағдарламаларды азайту бойынша ұсыныстарды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциал диагностика бойынша практикум
Пәннің мақсаты: дифференциалды диагностиканың принциптерін, әдістерін және критерийлерін оқуға бағытталған; ұқсас күйлерді, дифференциация кезеңдерін шектей білу дағдыларын қалыптастыру; бастапқы және қайталама бұзушылықтарды анықтау; даму ақауларының түрлері. Студенттер дифференциалды диагностиканың заманауи әдістері мен әдістерін меңгереді; дифференциалды диагностиканың негізгі әдістері мен практикалық әдістерін қолдануды үйрену; даму бұзылыстарының ерекшеліктерін, ақпаратты өңдеу тәртібін бағалауды, даму бұзылыстарын жүйелі талдауды үйрену.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау
Пәннің мақсаты: балалардың дамуын тексерудің заманауи тәсілдері, кезеңдері мен әдістері туралы білім алу; ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің критерийлері мен алгоритміне сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру; кәсіби-этикалық нормалар мен диагностика қағидаттарына сәйкес баланы психологиялық-педагогикалық тексерудің әдістемелік құралдарын меңгеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар отбасыларға кеңес беру білім беру қажеттіліктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу қабілетінің бұзылуын психологиялық коррекциялау
Пәннің мақсаты психикалық жай-күйді диагностау және психокоррекциялық жұмыс, одан әрі дамуды болжау, сөйлеу бұзылыстарының жеке тұлғаны қалыптастыруға теріс әсерін болдырмау үшін алдын алу шараларын жүргізу, адамның жасына және сөйлеу бұзылыстарының сипатына байланысты психологиялық көмектің ерекшелігі, психодиагностика және психокоррекция әдістері мен әдістері туралы ауызша дамудың бұзылуы туралы білімді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарына математиканы оқытудың принциптері, әдістері және ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған; математикадан типтік оқу жоспарымен жұмыс істей білу: математика сабағын өңдеудің әдістемелік және мазмұндық талаптарына сәйкес қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлауды құрастыру; пән бойынша жетістіктерді бағалау критерийлері. Студенттер пропедевтикалық кезеңде және бастауыш мектепте математика сабағын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді; оқушылардың білім беру қажеттіліктеріне қарай математика сабағында АКТ-ны, дәстүрлі, балама және көмекші оқыту құралдарын сауатты қолдануды үйрену.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пәннің мақсаты: арнайы білім берудің теориялық негіздері мен тарихын білуге бағытталған; арнайы білім берудің принциптерін, нысандарын, әдістерін, қазіргі заманғы трендтерін зерделеу; студенттер ҚР мен әлемде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін салыстыруды үйренеді; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәні, мақсаты мен мазмұнын: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияны, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі ұйымдар, арнайы мектеп ұйымдары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру, оқытудың әдістемелік жүйесі туралы, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиясы мен технологиясын модельдеу жүйесі, жоспарлау, басшылық ету, оқыту және бағалау, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, әдістері мен технологиясын пайдалану туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика
Пәннің мақсаты: ақыл-ойы бұзылған адамдарға білім беру мен тәрбиелеудің тарихы мен тенденциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттер олигофренопедагогиканың объектісін, пәнін, міндеттерін; олигофренопедагогикадағы зерттеу әдістерін; интеллекті бұзылған адамдардың клиникалық-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық жіктемелерін; интеллекті бұзылған адамдарды оқыту және тәрбиелеу принциптерін, нысандарын, әдістерін, технологияларын; әртүрлі білім беру ұйымдарында интеллекті бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
Пәннің мақсаты: қалыпты және көру қабілеті бұзылған жағдайда жазу мен оқудың психофизиологиясы туралы білімді меңгеру; Брайль шрифтімен басылатын оқу материалының ерекшелігі; Зағиптар мен нашар көретін адамдарда жазу мен оқуының айырмашылығы; студенттердің Брайль шрифтін меңгеруіне бағытталған; Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту әдістемесі және зағиптар мен нашар көретіндердің жазу мен оқуды меңгеруде кездесетін қиындықтарды жеңу жолдары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлануын қалыптастыру жөніндегі жұмыстың мақсаты мен міндеттерін зерделеу болып табылады. Студенттер әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар мен сабақтар жүйесін әзірлеуді үйренеді; мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауды қалыптастыру әдістемесін; әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша сабақтар мен сабақтар өткізу дағдыларын мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарында меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздері мен жалпы пәндерді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау;
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әлі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстар, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бығытталу;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістері мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әр түрлі интерактивті, көпмәдениетті, кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлары қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, соныммен бәрге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістемелерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандартарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім теру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртурлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог-ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01902 Арнайы педагогика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01902 Арнайы педагогика(IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)