Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Мирас

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық

    Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам және тұрақты даму

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика

    Оқытылатын мәселелер: дене тәрбиесі саласындағы гимнастика; гимнастика теориясы мен әдістемесінің негіздері; гимнастикалық жаттығулар техникасының негіздері; гимнастикалық жаттығуларды оқыту негіздері; ережелер, құрал-саймандар мен жабдықтар. Қалыптастырылатын құзыреттер: гимнастика теориясы мен әдістемесі саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану қабілеті; снарядтарда гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасын меңгеру, гимнастика бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кәсіби-педагогикалық дағдылары мен қабілеттерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру негіздері, негізгі заңдылықтар, қағидалары, денені жетілдіру бойынша қызметті ұйымдастырудың құралдары, әдістері мен нысандары; спорттық даярлық түрлерінің жіктелуі, жүйеленуі, әдістері мен технологияларының терминологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің теориялық және тәжірибелік негіздерінің білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсету; кәсіби спорт терминологиясын меңгеру; оқу үдерісіне дене шынықтырудың жаңа заманауи технологияларын енгізу; спорт әдістерін тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас психологиясы

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Big Data Management [minor]

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Анатомия және кинезиология

    Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктері; Машиналық оқыту технологиялары және оларды кәсіби қызметте қолдану; чат-боттар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану; ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері; үлкен деректерді талдау және адаптивті технологиялар; кәсіби қызметтегі ЖИ даму перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалану дағдылары; зияткерлік жүйелерді қолдану қабілеті; деректерді талдау қабілеті; ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсіну; автоматтандыру құралдарын игеру; ЖИ пайдаланатын чат-боттармен, виртуалды көмекшілермен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық нормаларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Анатомия және спорт морфология негіздері

    Оқытылатын мәселелер: дененің өсуі мен даму заңдылықтары; қаңқа бұлшықеттері; жүрек-тамыр жүйесі; ішкі секреция мүшелері; жүйке жүйесі; жасуша құрылымы; тіндер, тіндердің жіктелуі, құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер: адам ағзасының жұмыс істеуі мен дамуын, дене белсенділігі мен қалпына келу үдерістерінің физиологиялық заңдылықтарын білу; дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезінде зат алмасудың жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Оқытылатын мәселелер: академиялық жазу түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ауызша аударма тәжірибесі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Гимнастиканың теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: жүзуді оқытудың құралдары мен әдістері; қолданбалы жүзу; қолданбалы жүзуді жіктеу; жүзу сабақтары кезіндегі қауіпсіздік техникасы; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: жүзу әдістемесі және оларды дәйекті зерделеу саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды көрсету, қозғалыс сапаларының дамуымен сүйемелденетін жүзудің жекелеген стильдері мен техникаларын игеру; қауіпсіздік ережелерін сауатты тұжырымдай білу, көмек көрсету; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиация негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Үстел теннисі және оқыту әдістері

    Оқытылатын мәселелер: дененің өсуі мен даму заңдылықтары; қаңқа бұлшықеттері; жүрек-тамыр жүйесі; ішкі секреция мүшелері; жүйке жүйесі; жасуша құрылымы; тіндер, тіндердің жіктелуі, құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер: адам ағзасының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық жүйелерінің негіздерін білу; Физикалық және ақыл-ой жұмысы кезіндегі шаршау үдерістерін, гипокинезия мен гиподинамияның адам ағзасына әсерін түсіну; жеке типологиялық, жас параметрлерін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы қозғалыс белсенділігінің және адамның морфо-функционалдық сипаттамаларының өзара байланысының ерекшеліктерін пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорт биохимиясы

    Оқытылатын мәселелер: дененің физиологиялық резервтері туралы түсінік, олардың сипаттамасы және жіктелуі; дене белсенділігі кезіндегі ағзадағы функционалдық өзгерістер; спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамасы; спортшының физикалық өнімділігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының физиологиялық жіктелуін, жарыс алдындағы жай-күйдің сипаттамаларын, шаршау және қалпына келу үдерстерінң физиологиялық сипаттамаларын білу және түсіну; жүйелер мен мүшелердің функцияларын, олардың тыныштықта реттелуін, қайталанатын дене жүктемелеріне бейімделу жағдайында және сыртқы ортаның әртүрлі факторлары жағдайында бұлшық ет қызметі кезінде бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: футболды оқыту әдістемесі; футболдағы техникалық тәсілдер мен тактикалық әрекеттер; футболдағы жаттығу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, футбол бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдылары мен біліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: футболды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, футбол бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • JavaScript сценарий тілі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: бейімделу дене шынықтыруды ұйымдастыру; бейімделу дене шынықтырудың әлеуметтік функциясы; бейімделудене шынықтырудың педагогикалық функциясы; бейімделу дене тәрбиесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін қолданудағы қабілеттерін көрсету; бейімделу дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми, теориялық және практикалық білімдерге ие болу; дене шынықтыру сабақтарында және оқу-жаттығу сабақтарында мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқытудың әдістемесі мен технологиясын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қозғалмалы ойындар және ұлттық спорт түрлері

    Оқытылатын мәселелер: үстел теннисінің тарихы; үстел теннисінің ережелері; сыныптан тыс жұмыстарды жүзеге асыру кезінде әртүрлі жас топтарындағы мектеп бағдарламасы бойынша үстел теннисін ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: үстел теннисін оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту принциптерін, әдістерін, құралдарын тұжырымдау және қолдану; үстел теннисінің ережелері мен техникасын білу; үстел теннисінен жарыстар ұйымдастыра және өткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Футбол және оқыту әдістері

    Оқытылатын мәселелер: қозғалмалы ойындар туралы негізгі түсініктер; қозғалмалы ойындардың педагогикалық негіздері; дене тәрбиесі жүйесіндегі қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорт түрлері; дене шынықтыру сабақтарындағы қозғалмалы ойындар мен ұлттық спорт түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту қағидаттарын, әдістерін, құралдарын қалыптастыру және қолдану; қозғалмалы ойындардағы жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды және қажетті дағдыларды меңгеру; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу білу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 8
  • Бейімделетін дене шынықтыру

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Психосоматика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Спорттық физиология негіздері

    Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру және таңдалған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын негізгі құзыреттер; педагогикалық және спорттық технологиялар, қозғалыс әрекеттерінің техникасы мен тактикасына оқыту, таңдалған спорт түрінде дене қасиеттерін дамыту; жарыстарды жоспарлау және ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру және таңдалған спорт түрі саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыны және құзыреттілікті көрсету; спорт теориясының әдістерін тәжірибеде қолдана білу және психологиялық, тактикалық, техникалық даярлықты талдай білу; жаттығу үдерісінде спорттың жаңа заманауи технологияларын енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Оқытылатын мәселелер: балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориялық негіздері; жас спортшылардың спорттық қабілеттері мен дарындылығын анықтау; жас спортшылармен жаттығу үдерісін жүргізуді ұйымдастыру, жаттығу жүктемелерін жас кезеңінде кезеңдестіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар мен жасөспірімдер спортының психологиялық, тактикалық, техникалық дайындығын талдай білу; балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесінің негіздерін тәжірибеде қолдану; спортшылардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық және жыныстық-жас ерекшеліктерін игеру және оларды кәсіби қызметте пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]

    Оқытылатын мәселелер: емдік дене шынықтыру мен массаждың жалпы негіздерін қалыптастыру, әртүрлі аурулардың емдік дене шынықтыру; ЕДШ мен массаждағы дене жаттығуларын жіктеу; ЕДШ-дағы дене жүктемесінің мөлшері мен өлшемдері; ЕДШ құралдары, әдістері мен нысандары; ЕДШ көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері; өздігінен массаж жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттердің әртүрлі контингенттері үшін сауықтыру жаттығуларының бағдарламаларын жүзеге асыра білу, олардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қатысушылардың жағдайын түзету үшін қозғалыс әрекетінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жүзу және оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: үстел ойындарының тарихы; үстел ойындарының түрлері; үстел ойынының механикасы; үстел ойынының ережелері; үстел ойындарының әртүрлі түрлерін ұйымдастыру; әр түрлі жас топтарында және сыныптан тыс жұмыстарда мектеп бағдарламасы бойынша үстел ойындарын ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: үстел ойындарын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту қағидаттарын, әдістерін, құралдарын қалыптастыру және қолдану; үстел ойындарының (дойбы, шахмат қағидалары мен техникасын білу; үстел ойындары (дойбы, шахмат) бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру және таңдалған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын негізгі құзыреттер; педагогикалық және спорттық технологиялар, қозғалыс әрекеттерінің техникасы мен тактикасына оқыту, таңдалған спорт түрінде дене қасиеттерін дамыту; жарыстарды жоспарлау және ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру және таңдалған спорт түрі саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыны және құзыреттілікті көрсету; спорт теориясының әдістерін тәжірибеде қолдана білу және психологиялық, тактикалық, техникалық даярлықты талдай білу; жаттығу үдерісінде спорттың жаңа заманауи технологияларын енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Спорттық тамақтану

    Оқытылатын мәселелер: спортшының теориялық және физикалық және функционалдық дайындығы ұғымдары; спортшының теориялық, физикалық және функционалдық дайындығының мақсаттары мен міндеттері; спорттағы техникалық және тактикалық дайындық, спорттық дайындық жүйесі, спорттық дайындықтың басқа түрлерімен өзара байланыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу, денсаулықты нығайту және қорғау мақсатында таңдалған спорт түріндегі жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру; жалпы және арнайы дене дайындығы бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру әдістемесін білу және қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Таңдаған спорт түріндегі дайындық компоненттері (физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық және интегралдық)

    Оқытылатын мәселелер: таңдалған спорт түрінің жарыс ережесі; таңдалған спорт түріндегі жарыстарды өткізуді ұйымдастыру құрылымы; төрешілік әдістемесі; жарыстың бас төрешісінің міндеттері; жарыс хатшысының міндеттері; төрешілік қызметті басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік маңызы бар жарыстарда және жоғары деңгейдегі жарыстарда спортшылардың жарыс қызметін бағалау дағдыларын және жарыс ережелерін білуін көрсету; таңдалған спорт түріндегі жарыс қызметінің нәтижелерін талдай білу; таңдалған спорт түріндегі төрешілік қызметінің құрылымы және төрешілік әдістемесі туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Оқытылатын мәселелер: биомеханика; спортшы денесінің құрылымы, қасиеттері және қозғалыс функциялары; спортшы денесінің құрылымы, құрылымы, қасиеттері мен қозғалыс функцияларын зерттеудегі спорт биомеханикасының міндеттері; спортшыны ұтымды спорттық техника және техникалық жетілдіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық биомеханика саласындағы білім, дағдыларды, ағзаның және оның жеке жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін, адамның физиологиялық және жас ерекшеліктерін қолдану; денелердің кеңістіктегі орналасуындағы өзгерістер және осы өзгерістерді тудыратын себептер немесе күштер туралы білімді меңгеру; дене шынықтыру құралдарының ағзаның әр түрлі жүйелеріне әсер ету сипатын бағалау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жарыс қызметіндегі төрешілік шеберлігі

    Оқытылатын мәселелер: таңдалған спорт түрінің жарыс ережесі; таңдалған спорт түріндегі жарыстарды өткізуді ұйымдастыру құрылымы; төрешілік әдістемесі; жарыстың бас төрешісінің міндеттері; жарыс хатшысының міндеттері; төрешілік қызметті басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік маңызы бар жарыстарда және жоғары деңгейдегі жарыстарда спортшылардың жарыс қызметін бағалау дағдыларын және жарыс ережелерін білуін көрсету; таңдалған спорт түріндегі жарыс қызметінің нәтижелерін талдай білу; таңдалған спорт түріндегі төрешілік қызметінің құрылымы және төрешілік әдістемесі туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Спорттық нутрициология негіздері

    Оқытылатын мәселелер: тамақтанудың негізгі түсініктері; тамақтану түрлері; теңдестірілген тамақтану; жеке диетаны құру. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұтымды спорттық тамақтануды қалыптастыру әдістемесін білу және рационалды - теңдестірілген тамақтанудың ағзаның жай-күйіне әсері; спортшының жеке тамақтану режимдерін әртүрлі жаттығу және бәсекелестік циклдарда жоспарлау қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Спорттық биомеханика

    Оқытылатын мәселелер: спорттық нутрициологияның жалпы принциптері; ТСТ базалық және мамандандырылған тамақтанудың негізгі принциптері, формалары мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық нутрициология саласындағы кәсіби қызметте қолдану үшін практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру; спорттық нәтижелерді арттыру және денсаулықты нығайту үшін тамақтану бағдарламаларын әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру және спорт саласындағы жалпы және салалық менеджменттің негіздері; басқару функциялары, принциптері, әдістері мен құрылымы; еңбек процестерін ұйымдастыру; спорттық менеджмент; қосымша білім беру мекемелері ретінде спорт мектептері мен клубтарын басқару; басқару шешімдерін қабылдау және басшылық ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты басқарудың теориялық негіздерін түсіндіру және қолдану; басқару процестерін талдау және дене шынықтыру саласында шешімдер қабылдау; спорт ұйымдарының құрылымы мен қызметін сипаттау және жобалау; спорттың еңбек процестері мен білім беру мекемелерін басқару бойынша шешімдер әзірлеу; спорт саласын дамыту мәселелері бойынша кәсіби пікір білдіру; спорт саласындағы менеджментті оңтайландыру бойынша идеяларды қалыптастыру. дене шынықтыру және спорт.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Үстел ойындары және оқыту әдістері

    Оқытылатын мәселелер: үстел ойындарының тарихы; үстел ойындарының түрлері; үстел ойынының механикасы; үстел ойынының ережелері; үстел ойындарының әртүрлі түрлерін ұйымдастыру; әр түрлі жас топтарында және сыныптан тыс жұмыстарда мектеп бағдарламасы бойынша үстел ойындарын ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: үстел ойындарын оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту қағидаттарын, әдістерін, құралдарын қалыптастыру және қолдану; үстел ойындарының (дойбы, шахмат қағидалары мен техникасын білу; үстел ойындары (дойбы, шахмат) бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
  • Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
  • Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
  • Спорттық, ұлттық, қозғалмалы ойындар, жеңіл атлетика, жүзу, гимнастика саласындағы теориялық және әдістемелік білімді тәжірибеде қолдануға, оқу-жаттығу үдерісінде техникалық қателіктердің себептерін болжауға және анықтауға қабілетті. Оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау, өткізу, олардың тиімділігін бақылау үдерісінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын және жарыс қызметін ұйымдастыру қағидаттарын, әдістерін меңгерген
  • Адамның анатомиялық-физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық қозғалыс әрекеттерінің негіздері және гигиеналық талаптарға және жас ерекшеліктеріне сәйкес дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдардың медициналық-биологиялық ерекшеліктері туралы білімді қолдануға қабілетті; дене бітімінің түрін анықтау, дене дамуының морфологиялық көрсеткіштерін бағалау әдістерін, құралдарын және дене бітімінің түрін анықтау дағдыларын меңгерген
  • Дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың қалыптасуы мен даму тарихы саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді және дене шынықтыру мен спорт бойынша оқытудың әртүрлі кезеңдері мен деңгейлері үшін оқу материалын, оқыту тәсілдерін, жұмыс режимдерін жүйелейді. Толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтыру құралдары мен әдістерін меңгерген
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, дидактика ережелері негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың базалық түрлері және балалар мен жасөспірімдер спорты бойынша оқу сабақтарын өткізуге қабілетті, базалық спорт түрлерінің техникалық элементтерін, негізгі және қосалқы элементтерін түсіндіру және көрсету тәсілдерін меңгеруге қабілетті
  • Дене жаттығуларының техникасын орындау алгоритмдерін құруға, арнайы спорттық терминологияны, таңдаған спорт түріндегі төрешілік қызметтің құрылымы мен төрешілік әдістемесі туралы білімді еркін меңгеруге қабілетті. Таңдаған спорт түріндегі жаттығу-жарыс жүктемелерін нормалау және бақылау тәсілдерімен техникалық-тактикалық әрекеттерді көрсету дағдыларын меңгерген

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

Top