6B01401 Дене шынықтыру және спорт в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби құзыреттіліктерге ие, өзгермелі талаптарға бейімделе алатын, топпен жұмыс істей білетін, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Оқыту әдістемесі бар конькимен жүгіру спорты
Пән конькимен жүгіру спортының теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, сондай-ақ оны оқыту әдістемесін зерттейді. Курс конькимен жүгіру спортынан оқу-жаттығу сабақтарының әртүрлі түрлері мен формаларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар конькимен қозғалу техникасына, оқыту кезеңдеріне, арнайы дене қасиеттерін дамыту әдістеріне, жабдық пен құрал-жабдықтарға қойылатын талаптарға, сондай-ақ сабақ кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Болашақ педагогикалық қызметке, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін игеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге кәсіби-педагогикалық бағыттарды зерттейтін пән. Педагогиканың негізгі ұғымдарын, білім алушылармен жұмыс істеудің педагогикалық тәсілдерін; ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік құжаттарын; балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын; оқушылардың денсаулығын сақтау негіздерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Полиатлон
Пән полиатлонның тарихын, жіктелуін, жүйеленуін және терминологиясын зерттейді. Студенттерде ағзаның физикалық қасиеттерін, функционалдық және психикалық қасиеттерін қалыптастырады. Лақтыру, жүгіру, күш жаттығулары техникасында жаттығу, ұзындыққа секіру техникасында жаттығу, "кеудеге секіру" әдісін пайдалана отырып жүзу техникасында жаттығу, пневматикалық винтовкадан ату техникасында жаттығу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы кинезиология
Пән адамның тірек-қимыл аппаратының құрылымын, қызметін және биомеханикасын, сондай-ақ қозғалысты басқарудың заманауи тұжырымдамаларын зерттейді. Курс түзетуге, оңалтуға, сауықтыруға және жаттығуға арналған бағдарламалар мен жаттығу кешендерін құрастыруға қажет теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Бұл ретте жеке ерекшеліктер мен айналысушылардың функционалдық мүмкіндіктері ескеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Анатомия, спорттық морфология негіздерімен
Пән адам ағзасының құрылымын, морфологиясын, топографиясын, шығу тегін, онтогенезін және даму филогенезін зерттейді. Бағдарламаны игеру барысында адам ағзасын құрайтын мүшелер мен тіндердің құрылымы туралы, сондай-ақ жеке, жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, органдардың анатомиялық-топографиялық қатынастары туралы білім жинақталады. Сыртқы ортаның, дене шынықтыру мен спорттың адам денесінің құрылымына әсері де қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру жаттығуларының биомеханикасы
Пән дене жаттығуларын орындау кезінде кеңістіктегі нүктенің, дененің, дене жүйесінің қозғалысының физикалық және механикалық заңдылықтарын; дене шынықтыру және спортпен шұғылдану процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу ережесін қолдану негіздерін; кәсіби міндеттерді шешуге бағытталған дене жаттығуларын биомеханикалық талдау әдістерін; қателіктерді анықтау, оларды талдау және мотор әрекеттерінің техникасын игеру кезіндегі себептерді түсіндіру принциптерін зерттейді және физикалық қасиеттерді дамыту, сондай-ақ оларды жою үшін тиімді жаттығулар мен әдістерді таңдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ғимараттар мен тренажерлер
Пән спорттық ғимараттар мен тренажер құрылғыларын жобалау, салу, жөндеу және пайдалану негіздерін зерттейді. Курс осы ғимараттар мен құрылғыларды дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға, сондай-ақ тұрғылықты жерінде, өндірісте, емдеу және сауықтыру мекемелерінде, мектепке дейінгі және мектеп ғимараттарында спорттық-мәдени жұмыстарды ұйымдастыру үшін қолдануға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудың балама түрлері
Пән дене тәрбиесінің балама түрлерінің ерекшеліктерін, олардың жіктелуін, сабақтарды құру әдістемесін және дене тәрбиесі жүйесінде қолдану мүмкіндіктерін зерттейді. Пән воркаут, кроссфит, терренкур, скандинавиялық серуендеу, джимбарр, йога, паркур, стрейчинг, скейтбординг, велосипед фристайлык, трейлраннинг және басқа да түрлермен айналысатындардың әр түрлі контингенті бар, олардың жеке мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, дене белсенділігінің баламалы түрлері және сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің практикалық дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Пән организмнің функцияларын және олардың физикалық жүктемелерге бейімделуін зерттейді. Курс физикалық қасиеттердің дамуының физиологиялық негіздерін, қозғалыс дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктерін, сондай-ақ спортшылардың жарыс кезінде шаршауы мен қалпына келу механизмдерін қарастырады. Ол спортшыларға физикалық жүктемелерді дозалау кезінде бейімделу механизмдерін қолдану туралы білім қалыптастырады. Курс сондай-ақ спорттық жаттығулардың физиологиялық сипаттамаларын және әртүрлі спорт түрлерінің ерекшеліктерін тиімді оқу-жаттығу процесін құру үшін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру жаттығуларының қолданбалы физиологиясы
Пән адамның функционалдық жүйелері мен органдарындағы физиологиялық өзгерістер механизмдерін, орталық жүйке жүйесінің және нервтік-бұлшықет жүйесінің физиологиясын, терморегуляция мен акклиматизацияны, биоритмдерді, физикалық белсенділік кезіндегі гормональды реттелуді, сондай-ақ физикалық жұмысқа қатысты басқа да мәселелерді зерттейді. Курс физикалық жүктемелер әсерінен организмдегі физиологиялық өзгерістерді, әртүрлі спорт түрлерімен және сауықтыру дене шынықтырумен айналысатын кездегі организмнің күйін түсінуді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қозғалмалы және ұлттық ойындар оқыту әдістемесімен
Пән қозғалмалы және ұлттық ойындардың жеке тұлғаның физикалық, интеллектуалдық және эмоциялық дамуының құралы ретіндегі ерекшеліктерін, сондай-ақ дене шынықтыру-спорттық қызмет жүйесінде оларды оқыту әдістемесін зерттейді. Курс қозғалмалы және ұлттық ойындарды оқу сабақтарынан бастап бұқаралық іс-шараларға дейінгі әртүрлі формада ұйымдастырып, өткізудің практикалық дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Пән гимнастиканың түрлерінің ерекшеліктерін және оның негізгі құралдарын: саптық, жалпы дамытушы, қолданбалы және акробатикалық жаттығуларды, сондай-ақ снарядтарда және снарядтармен орындалатын жаттығуларды зерттейді. Гимнастика терминологиясы, гимнастиканы оқыту әдістемесі, снарядтардағы гимнастикалық жаттығулардың техникасы, гимнастика сабақтарын ұйымдастыру түрлері мен жалпы білім беретін мектептегі жоспарлау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акробатика оқыту әдістемесімен
Пән акробатикалық қозғалыс әрекеттерін оқытудың техникасы мен әдістемесін, сондай-ақ оларды білім беру процесінде қолдану ерекшеліктерін зерттейді.Пән дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде оқытуды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыруға, нақты оқу сабақтарының оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге, оқушылардың қозғалыс белсенділігіне талдау жүргізуге және оқу процесіне тиімді әдістемелік қолдау көрсетуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістемесімен шаңғы жаттығулары
Пән шаңғы даярлығының теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ осы спорт түрін оқытудың ерекшеліктерін зерттейді. Курс шаңғы даярлығы бойынша оқу-жаттығу сабақтарының әртүрлі түрлері мен формаларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар шаңғымен жүру техникасына, оқыту кезеңдеріне, төзімділік пен үйлесімділікті дамыту әдістеріне, жабдық пен киімге қойылатын талаптарға, сондай-ақ қысқы жағдайда өткізілетін сабақтардағы қауіпсіздік мәселелеріне аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттық бағдарлау оқыту әдістемесімен
Пән бағдарлау сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу негіздерін зерттейді. Курс қатысушылардың ерекшеліктері мен жергілікті жердің жағдайларын ескере отырып, спорттық бағдарлау бойынша оқу, жаттығу және жарыстық іс-шаралар сияқты сабақтардың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру мен өткізуде практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлау техникасын оқыту әдістемесі және жергілікті жерге сәтті бағдарлау үшін қажетті дағдыларды дамыту зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар (волейбол) оқыту әдістемесімен
Пән волейбол сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу негіздерін зерттейді. Курс волейболда тиімді оқыту мен жаттығу жүргізу үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар (баскетбол) оқыту әдістемесімен
Пән баскетбол сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу негіздерін зерттейді. Курс баскетболда тиімді оқыту мен жаттығу жүргізу үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды: модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістемесі бар жеңіл атлетика
Пән жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, оның ішінде жүгіру, секіру және лақтыру сияқты түрлерін зерттейді. Курс жеңіл атлетика бойынша оқу-жаттығу сабақтарының әртүрлі түрлері мен формаларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар жаттығуларды орындау техникасына, оқыту кезеңдеріне, қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту әдістемесіне, сондай-ақ сабақтарды өткізу кезінде жабдықталу талаптары мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелеріне аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделетін дене шынықтыру
Пән адам ағзасының құрылымын, морфологиясын, топографиясын, шығу тегін, онтогенезін және даму филогенезін зерттейді. Пән оқу мазмұнының икемділігіне, дидактикалық жүйенің жеке тұлғаның жеке қажеттіліктеріне бейімделуіне және оның негізгі дайындық деңгейіне оқу-танымдық іс-әрекетті, оның ішінде жеке оқу бағдарламасын ұйымдастыру арқылы қол жеткізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Пән дене шынықтыруды оқытудың әдістемелік негіздерін, сондай-ақ дене тәрбиесі бағдарламалары мен мазмұнын әзірлеу тәсілдерін зерттейді. Курс дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша білімдер мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған; сабақтар ұйымдастырудың тиімді әдістері мен формаларын таңдауға; дене шынықтыру сабақтарын өткізу кезінде оқушылардың жастық және жеке ерекшеліктерін ескеруге; білім беру процесін дараландыруға, қазіргі педагогикалық технологияларды пайдалануға, сондай-ақ ғылыми және дербес зерттеулердің нәтижелерін оқыту практикасына енгізуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейімделетін спорт және физикалық белсенділік
Пән әртүрлі нозологиялық формалардың денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар спортшылардың, сондай-ақ әртүрлі жас және гендерлік топтардың өкілдерінің морфофункционалды ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және түзету негіздерін зерттейді.Бұл курс бейімделген спортпен шұғылдану кезінде қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету саласында практикалық дағдыларды игеруге; мүмкіндігі шектеулі спортшылардың дене дамуын, функционалдық дайындығы мен психикалық жай-күйін өлшеу мен бағалаудың заманауи әдістерін қолдануға; сондай-ақ паралимпиадалық, сурдлимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлері бойынша спорттық жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар (футбол, гандбол) оқыту әдістемесімен
Пән футбол және гандбол сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу негіздерін зерттейді. Курс осы спорт түрлерінде тиімді оқыту мен жаттықтыру үшін қажетті практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Оқыту әдістемесі, ойынның негізгі элементтерін орындау техникасы, сондай-ақ әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлері үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күрделі реттеу спорт түрі және жеке жарыс бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
Пән спортшылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың және жекпе-жектің күрделі үйлестіру түрлерінде техникалық-тактикалық дайындығын зерттейді. Бұл спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын модельдеуде практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ спорттың және жекпе-жектің күрделі үйлестіру түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, дайындықтың осы аспектілерін бағалау, бақылау және түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрі бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
Пән спортшылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық ойындардағы техникалық-тактикалық дайындығын зерттейді. Курс техникалық және тактикалық даярлықты модельдеуде практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ ойын спорт түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, спортшыларды даярлаудың осы аспектілерін бағалау, бақылау және түзету дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы жоспарлауды, әдіснаманы әзірлеуді, дизайнды және ғылыми зерттеулер жүргізуді зерттейді. Курс Жалпы ғылыми және нақты зерттеу әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолдануды игеруге, сондай-ақ осы саладағы зерттеу нәтижелерін бейнелеу және ұсыну технологияларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық жаттықтыру негіздері
Пән спорттық жаттығу әдістемесінің негіздерін, сондай-ақ спортшыларды көпжылдық даярлау үдерісін құру және басқару тәсілдерін зерттейді. Курс спорттық дайындық үдерісін тиімді жоспарлау, техникалық, физикалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындықтың әдістері мен құралдарын дұрыс таңдауға қажетті білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Циклдық спорт түрі бойынша техникалық-тактикалық дайындық негіздері
Пән спортшылардың циклдік спорт түрлеріндегі техникалық-тактикалық дайындығын олардың дамуының әртүрлілігі мен ерекшеліктерін ескере отырып зерттейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша техникалық және тактикалық дайындықты модельдеуде практикалық құзыреттер қалыптасады, сондай-ақ циклдік спорт түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, дайындықтың осы аспектілерін бағалау, бақылау және түзету дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруда және спортта қолданбалы зерттеу
Пән дене шынықтыру және спорт саласында қолданбалы зерттеулерді жоспарлау, әдістемесін әзірлеу, дизайн жасау және жүргізу негіздерін зерттейді. Курс жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін, сондай-ақ математикалық статистика, визуализация және зерттеу нәтижелерін ұсыну әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән дене шынықтыру және спорт ғылымы саласындағы зерттеулерді жүргізу мен алынған мәліметтерді талдау дағдыларын дамытуға көмек көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттың теориясы мен әдістемесі
Пән спортшылардың көп жылдық дайындық процесін жобалау мен басқаруды қоса алғанда, таңдалған спорт түріндегі спорттық жаттығу әдістемесін зерттейді. Курс оқу жүктемелерін жоспарлау және микро, мезо және макроциклдерде техникалық, физикалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалды және интегралды дайындық әдістері мен құралдарын таңдау бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, таңдалған спорт түрі бойынша төрешілік мәселелері, сондай-ақ спорттық іріктеу және іріктеу қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Күрделі реттеу спорт түріндегі және жеке жарыс бойынша физикалық дайындық негіздері
Пән таңдалған спорт түрінің "модельдік" сипаттамаларына сәйкес күрделі үйлестіру спорт түрлерінде және жекпе-жекте спортшылардың дене шынықтыруын зерттейді. Курс осы пәндердегі спортшылардың даму заңдылықтарын ескере отырып, дене шынықтыру құралдары мен әдістерін жоспарлау, таңдау бойынша практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Бәсекеге қабілеттілікті арттыру және қатысушылардың жарақат алу және шамадан тыс жүктеме қаупін азайту мақсатында дене шынықтыруды бағалау, бақылау және түзету дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм оқыту әдістемесімен
Пән туризм бойынша сабақтарды ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу негіздерін зерттейді. Курс туристік техника, туризм ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік негіздері, сондай-ақ табиғаттағы төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында тауларда серуендеудің спорттық стильдерін меңгеру және туризм бойынша төреші дағдыларын дамытуға да ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық тәрбие үрдісіндегі денсаулық жинақтау технологиялары
Дисциплина қазіргі білім беру мен оқушылардың денсаулығын, денсаулық қорғау стратегиясы мен технологияларын, денсаулық сақтаушы технологиялардың классификациясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы оқу процесін қамтамасыз ету үшін ұйымдастырушылық-гигиеналық жағдайларды зерттейді. Оқу пәні денсаулықты нығайту бағыттылығының физикалық тәрбиенің маңызды принципі ретіндегі рөлін, денсаулықты нығайту физикалық мәдениетінің негіздерін, дене шынықтыру-сауықтыру әдістері мен жүйелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауықтыру және спорттық нутрициология
Пән тамақтануды денсаулық пен әл-ауқаттың негізгі факторларының бірі ретінде, сондай-ақ бұлшықет қызметін энергиямен қамтамасыз ету механизмдерін зерттейді. Бұл курс физикалық белсенділіктен кейін қалпына келтіру кезеңінде ағзадағы пластикалық процестердің тиімді жүруі үшін тамақтануды ұйымдастыру тәсілдері туралы идеяны қалыптастыруға ықпал етеді. Спорт түріне, дене белсенділігінің қарқындылығына және дене шынықтыру сабақтарының ерекшеліктеріне байланысты қоректік заттар мен энергияға қажеттілікті анықтау әдістері, сондай-ақ спортшылардың тамақтану схемалары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Циклдық спорт түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
Пән жаттықтырушының кәсіби қызметінің ерекшелігін, жаттықтырушы тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттерін, циклдік спорт түрлеріндегі жаттықтырушы қызметінің психологиялық аспектілерін зерттейді. Циклдік спорт түрлерін дене шынықтыру құралы, қызмет түрі және дене шынықтыру құралы ретінде қарастырады. Оқу процесінің құрылымын, циклдік спорт түрлеріндегі жаттығу қызметінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Циклдық спорт түріндегі физикалық дайындық негіздері
Пән таңдалған спорт түрінің "модельдік" сипаттамаларына сәйкес циклдік спорт түрлеріндегі спортшылардың дене шынықтыруын зерттейді. Курс циклдік пәндердегі спортшылардың даму заңдылықтарын ескере отырып, дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін жоспарлау, таңдау бойынша практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Бәсекеге қабілеттілікті арттыру және қатысушылардың жарақат алу және шамадан тыс жүктеме қаупін азайту үшін дене шынықтыруды бағалау, бақылау және түзету дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын спорт түріндегі физикалық дайындық негіздері
Пән таңдалған спорт түрінің "модельдік" сипаттамаларына және дене шынықтыру құралдары мен әдістерін жоспарлау, таңдау заңдылықтарына сүйене отырып, спортшылардың ойын спортындағы дене шынықтыруын зерттейді. Курс қатысушылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескерудегі практикалық құзыреттіліктерді дамытуға, сондай-ақ бәсекеге қабілеттілікті арттыру және жарақат алу мен шамадан тыс жүктеме қаупін азайту мақсатында дене шынықтыруды бағалау, бақылау және түзету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзу оқыту әдістемесімен
Пән жүзу техникасының негіздерін, жүзудің әртүрлі тәсілдеріне үйрету әдістемесін және оқу-жаттығу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді. Курс жүзу сабақтарын жастарына, дайындық деңгейіне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық іскерлік пен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ойын спорт түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
Пән жаттықтырушының кәсіби қызметінің ерекшелігін, жаттықтырушының жеке басының кәсіби маңызды қасиеттерін, жаттықтырушының ойын спортындағы психологиялық аспектілерін зерттейді. Ойын спорт түрлерін дене шынықтыру құралы, қызмет түрі және дене шынықтыру құралы, жаттығу процесінің құрылымы, ойын спортындағы жаттығу әрекетінің ерекшеліктері ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Пән спорттағы метрологиялық негізделген өлшеу әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ физикалық, техникалық, тактикалық дайындық деңгейлері мен жаттығу жүктемелерінің көрсеткіштерін интерпретациялау процесін зерттейді. Курс осы әдістерді оқу-жаттығу процесін бақылау және басқару үшін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл жаттығу тиімділігін арттыруға және жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделі реттеу спорт және жеке жарыс түріндегі кәсіптік жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
Пән жаттықтырушының кәсіби қызметінің ерекшелігін, жаттықтырушының жеке басының кәсіби маңызды қасиеттерін, спорттың және жекпе-жектің күрделі үйлестіру түрлеріндегі жаттықтырушы қызметінің психологиялық аспектілерін зерттейді. Спорт пен жекпе-жектің күрделі үйлестіру түрлерін дене шынықтыру құралы, қызмет түрі және дене шынықтыру құралы ретінде қарастырады. Олар оқу процесінің құрылымын, спорттың және жекпе-жектің күрделі үйлестіру түрлеріндегі жаттығу қызметінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Пән ең көп таралған аурулар мен жарақаттарға тән патологиялық өзгерістерді, сондай-ақ жаттығулар мен массаждың адам ағзасына емдік әсерінің физиологиялық механизмдерін зерттейді. Курс емдік дене шынықтыруды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді, сондай-ақ ең көп таралған аурулар мен жарақаттар кезінде физиотерапияның негізгі әдістері мен құралдарын меңгеруді қамтиды. Студенттер жаттығулар жиынтығын әзірлеу және әртүрлі денсаулық жағдайлары мен жарақаттар үшін физиотерапия сабақтарын өткізу дағдыларын меңгереді. Олар сондай-ақ сауықтыру және спорттық массаждың негізгі әдістерін орындауды, сондай-ақ физиотерапия мен массаж сабақтарының тиімділігін бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Циклдық спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
Пән балалар мен жасөспірімдерді ескере отырып, циклдік спорт түрлерінде спорттық дайындық процесін басқаруды зерттейді. Курс балалар мен жасөспірімдерде оқитындардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістерін таңдаумен байланысты білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, балалар мен жасөспірімдер спортында тиімді дайындық үшін спорт маусымы кезінде микро, мезо және макроциклдердегі сабақтарды жоспарлау дағдылары қарастырылады. Курстың маңызды аспектісі-жаттығу тиімділігін арттыру және жарақат алу қаупін азайту мақсатында жас спортшыларды даярлаудың әртүрлі түрлерін бағалау, бақылау және түзету дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы тестілеу және кондициялау
Пән спорттағы жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін тестілеу мен «кондициялауды» зерттейді. Курс физикалық даму мен дайындықтың әртүрлі параметрлерін бағалау үшін қолданылатын функционалдық диагностика және тестілеу әдістері мен құралдарын меңгеруге бағытталған. Бұл әдістер спортшылардың жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде, жеке айырмашылықтар мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, дайындық деңгейін бағалауға көмектеседі. Студенттер мониторинг нәтижелерін өңдеу, талдау, түсіндіру және оларды таңдалған спорт түріндегі «модельді» сипаттамалармен салыстыру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойын спорт түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
Пән балалар мен жасөспірімдерді ескере отырып, спорттың ойын түрлеріндегі спорттық дайындық процесін басқаруды зерттейді. Курс осы жас топтарында оқитындардың даму ерекшеліктері мен ерекшеліктеріне сәйкес келетін спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістерін таңдау бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, балалар мен жасөспірімдер спортында тиімді дайындық үшін спорт маусымы кезінде микро, мезо және макроциклдердегі сабақтарды жоспарлау дағдылары қарастырылады. Жаттығудың тиімділігін арттыру және жарақат алу қаупін азайту мақсатында жас спортшыларды даярлаудың әртүрлі түрлерін бағалау, бақылау және түзету дағдыларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күрделі реттеу спорт және жеке жарыс түріндегі спорттық дайындық үрдісін басқару
Пән балалар мен жасөспірімдерді ескере отырып, спорттың күрделі үйлестіру түрлерінде және жекпе-жекте спорттық дайындық процесін басқаруды зерттейді. Курс осы жас топтарында оқитындардың әртүрлілігі мен даму сипаттамаларына сәйкес келетін спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістерін таңдау бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Балалар мен жасөспірімдер спортында тиімді дайындық үшін спорт маусымы кезінде микро, мезо және макроциклдегі сабақтарды жоспарлау дағдыларына ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, жаттығудың тиімділігін арттыру және жарақат алу қаупін азайту мақсатында жас спортшыларды даярлаудың әртүрлі түрлерін бағалау, бақылау және түзету дағдылары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруда және спортта физикалық дамудың және функционалды дайындығының мониторингі
Пән адамның физикалық мәртебесінің жоғары деңгейін қалыптастыру және сақтау заңдылықтарын зерттейді. Курс дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерімен айналысатын адамдардың дене дамуын, қозғалыс қабілеттерін және психомоторлық параметрлерін бақылаудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері туралы білімді игеруге бағытталған. Студенттер жеке айырмашылықтар мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде физикалық даму мен дайындық параметрлерін бағалау үшін негізгі әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән мониторинг бағдарламаларын әзірлеу әдістемесін, сондай-ақ белгілі бір спорт түрлерінде қабылданған жас нормаларына немесе "модельдік" сипаттамаларға сәйкес нәтижелерді жинау, өңдеу, талдау, түсіндіру және ұсыну дағдыларын меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Жыныстық, жас ерекшеліктері мен дене шынықтыру және спортпен айналысатын контингенттің жеке айырмашылықтарын, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарды ескере отырып, оқу және сауықтыру сабақтарын жоспарлайды, ұйымдастырады және өткізеді. Оқу нәтижелерін бағалайды, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын жасайды және сабақтар барысында қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.
- Жыныстық, жас ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктерді ескере отырып, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шаралар мен басқа да қозғалыс рекреация түрлерін жоспарлайды, ұйымдастырады және өткізеді, сондай-ақ олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.
- Спорт түрі бойынша оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлайды, ұйымдастырады және өткізеді, таңдаған спорт түрінде іріктеу мен спорттық бағдар беру жүйесін жүзеге асырады; таңдалған спорт түрінің ерекшеліктеріне сәйкес адамның жағдайын басқару технологияларын, оның ішінде педагогикалық бақылау мен түзетуді қолданады; жаттығу процесінде жеке спорттық шеберлігін жетілдіреді, сонымен қатар таңдалған спорт түріне тән қозғалыс техникасын және техникалық-тактикалық әрекеттерді меңгереді.
- Дене шынықтыру және спортпен айналысушылардың дайындығы мен жаттыққандық деңгейін жыныстық, жас ерекшеліктерін, жеке мүмкіндіктерін және спорттық біліктілік деңгейін ескере отырып бағалайды.
- Дене шынықтыру және спортпен айналысушыларда физикалық денсаулыққа, қозғалыс белсенділігіне, нутрициологияға қатысты оң мотивациялық және құнды қатынасты қалыптастырады, сондай-ақ денсаулықты сақтау мен дұрыс мінез-құлық нормаларын тәжірибеде іске асырады; денсаулықты сақтау және дене шынықтырумен жеке айналысу арқылы өзінің кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдайды және қамтамасыз етеді.
- Адам организмінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурулардан кейінгі профилактика мен реабилитацияны білу негізінде әртүрлі жас контингентімен физикалық тәрбиелеу процесін ұйымдастырады.
- Дене шынықтыру және спорт саласында тәуелсіз түрде қолданбалы зерттеулерді бастайды және жүргізеді, зерттеу әдістемесі мен ғылыми этика негізінде зерттеулердің дизайнін құрастырады, әртүрлі көрсеткіштерді өлшеу және бақылау үшін метрологиялық тұрғыдан негізделген құралдар мен әдістерді қолданады, зерттеу нәтижелерін визуализациялап, қоғамға ұсынады.
Ұқсас БББ
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Шымкент университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
«Мирас» университеті (Мирас)