6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, зияткерлікпен, жоғары мәдениетпен және төзімділікпен ерекшеленетін дене шынықтыру және спорт бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Акробатика
Бұл пән болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларда теориялық білімнің қажетті көлемін қалыптастыруды және олардың акробатика саласындағы практикалық дағдыларды меңгеруін, акробатика теориясы мен әдістемесі негіздері туралы білімді практикада қолдануды, акробатика техникасы мен оқыту әдістерін ұтымды қолдану дағдыларын қалыптастыруды, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеңіл атлетикадан сабақтар өткізу
Бұл курстың мақсаты - спорттық жаттығудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерімен танысу және жеңіл атлеттерді дайындау; жарыс ережелерімен, төрешілік дағдыларымен танысу, жеке ерекшеліктерін және дене жүктемелеріне бейімделуді ескере отырып, әр түрлі жас тобындағы жеңіл атлетикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістерін меңгереді;бұл спорт түрі өзінің ұйымдастырылуы үшін аса қымбат құрал-жабдықтарды, арнайы құрылысты талап етпейді, әр түрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құруды оқыту әдістемесі,жеңіл атлетика курсын оқыту ерекшеліктері ашылып, спорттық жеңіл атлетиканың түрлерінің жіктелуі мен жалпы сипаттамасы беріледі,белсенді әрекет іскерлігін барлық уақыт адам миының функционалдық дамуына әсерін тигізеді, жеңіл атлетикалық жаттығуларды кеңінен пайдалану ағзаның жұмыс істеу мүмкіндігін арртыруға жоғары жұмыс істеу қабілетін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика сабақтарын өткізу
Осы пән саптық жаттығуларды өткізудің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін, пәнімен және пәнсіз ЖДЖ кешенін оқытады. Білуі керек: сабақ құрылымын, мектептегі оқу-жаттығу жұмыстарының құжаттарын құрастыру және жүргізеді, кіші орта және жоғары сыныптарда гимнастика сабақтарын өткізу әдістері мен құралдарын, гимнастикалық көпсайыс жаттығуларын оқыту әдістемесін, сақтандыру тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
Бұл пән жеңіл атлетиканың пайда болу және даму тарихын; өткен бағдарлама көлемінде жеңіл атлетика түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесін; жеңіл атлетикада спорттық жаттығудың теориясы мен әдістемесін; жеңіл атлетикадан жарыстардың ережелерін; мектептегі жеңіл атлетика бойынша бағдарламалық материалдың мазмұнын, жеңіл атлетика жаттығуларын дұрыс таңдау және құрастыру қабілетін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тандаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Таңдаған спорт түрінен спорттық дайындықты жүргізуде тұлғаның үйлесімді дамуына бағытталған міндеттер қоя білу, шешу және оларлы анықтау. Таңдаған спорт түрінен дене сапаларын дамытудың техника және тактикасын оқытудың әдістемесін меңгеру. Дене тәрбиесінде жаттығушылардың жас шамасын және психологиялық ерекшеліктерін ескеру арқылы сабақ жоспарларын ұйымдастыру, сабақ өту барысында инновациялық технологияларды, кәсіби лекиканы қолдану. Таңдаған спорт түрінен жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің әдістемесін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Руханиятқа, білім, ғылымға еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыруына озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман талабына сай көзқарастар негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіру. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын меңгере алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Баскетбол
Бұл пән спорттық жаттығудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері және баскетбошыларды дайындау, жарыс ережелері, төрешілік дағдылар, дене жүктемелеріне бейімделуді және жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып, әр түрлі жастағы баскетболдағы спорттық жаттығудың құралдары мен әдістері, әр түрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құру, оқыту әдістемесін оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте волейболды оқыту әдістемесі
Бұл пән мектепте және сабақтан тыс уақытта волейболдан жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізу әдістемесін оқытуға негізделген. Сонымен қатар волейболдың ережелері мен дайындық деңгейлерін бағалау әдістері мен ойын әрекеттерін оқыту барысында педагогикалық қағидаларды пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте мини-футболды оқыту әдістемесі
Бұл пән бойынша оқушыларды мини-футбол ойынының техникасы мен тактикасына оқыту әдістемесі; мини – футболдың әдістері мен тәсілдері; осы ойынның ережелері мен ерекшеліктері қарастырылады. Балаларға шағын футбол негіздерін үйретеді. Ол балаларды техникалық әрекеттерді орындауға, қарапайым тактикалық әрекеттерді қолдана отырып және физикалық дайындықтың жақсы деңгейінде ойын жүргізуге үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепте баскетболды оқыту әдістемесі
Бұл курстың мақсаты мектептегі баскетболды оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін,ойын дағдыларының реттілігін оқушыларға үйретуді, жас ерекшеліктеріне қарай топтарға жіктеуді және соған сәйкес дене жүктемелері мен оқу жоспарын жасауды үйретуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Бұл пән негізгі санаттарды; спорт педагогының қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін; дене шынықтыру және спорт педагогикасының жұмыс істеуінің құрылымдық модельдерін; осы пәннің әдістерін, құралдарын, нысандарын; инновациялық білім беру технологияларын; спорт педагогының қызметі нәтижелерінің диагностикасын; спорт педагогының өзін-өзі тәрбиелеуін, өзін-өзі дамытуын, өзін-өзі оқытуын; дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық өзара іс-қимылды; спорттық-педагогикалық білім берудің даму үрдістерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Волейбол
Бұл курста волейбол ойынының даму тарихы мен даму үрдістері, техникасы мен тактикасы, оқыту әдістері; жарыс ережелері, әртүрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері; бірінші санаттағы командалармен сабақ өткізу әдісі; волейболдағы топтық және командалық әрекеттерді оқытудың әдістемелік әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футбол
Бұл пән футбол ойындарының теориялық негіздерін, футболдың спорттық формада пайда болуы мен дамуын, футбол ойындарының сипаты мен терминологиясын зерттейді, сонымен қатар футболшылардың физикалық дайындығын, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындығын бақылау әдістері мен кешендерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Анатомия, спорттық морфология негіздері
Бұл пән адам анатомиясының жас ерекшеліктерін, спорттық жаттығулардың тірек-қимыл аппаратына әсерін, жалпы биологиялық, теориялық және әдістемелік дайындықтың ауқымын бақылауды, спортшылардың дене шынықтыру деңгейін, сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайлардың әсерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін сақтау, қоғамның әлеуметтік – экономикалық даму үрдістерін білу. Білім алушыларды құқық және экономика саласында алған білімін кәсіби қызметінде қолдануды, экономика және құқық саласындағы оқиғалар мен зерттеулер нәтижелерін талдауды меңгеру. Қоғамдағы экономикалық және заңдық тұрғыда байқалатын фактілерді дәлелдеуді және бағалауды үйрену. Экономика және құқық саласында басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін дамыту. Заманауи экономикалық-құқықтық қатынастар жағдайында стандартты емес және баламалы міндеттерді шешуде инновациялық идеяларды қалыптастыру. Өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну; басқа адамдарға қатысты толеранттылықты көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Білім берудегі менеджмент пәнінің мақсаты білім беру жүйесіндегі білім беру процесін басқарудың принциптері мен заңдылықтарын білу, педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, жобалау, болжау, диагностикалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Реттеуші функцияларды, нормативтік базаны, бақылау түрлерін, басқарудағы қақтығыстарды және білім беру мекемелеріндегі көшбасшылық сапасын дамыту түсінігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Оқыту үдерісінде білім алушыларға бизнесті жүргізу идеялары және кәсіпкерлік қызмет негіздері бойынша құрылымдық білім беріледі. Білім алушыларға кәсіпкерлікті қаржылық қолдау шаралары туралы ақпарат беріледі. Білім алушыларды қаржылық сауаттылықтың заманауи теорияларымен таныстырады. Білім алушылар капиталды бюджеттеу, айналым капиталын басқару, біріктіру және корпоративтік қайта ұйымдастыру сияқты корпоративтік қаржылық шешімдерді бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын, жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасын, оның жас ерекшеліктерін, жоғары жүйке қызметін және баланың даму процесінде қалыптасуын зерттейді. Оқыту мен тәрбиелеу жағдайларының оқушылардың денсаулық жағдайына әсерін және ғимараттарға, сыныптарға, ауа ортасына, оқу үй-жайларын жарықтандыруға және мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптарды қарайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Бұл курста педагогиканың мақсаты, міндеттері, пәні, объектісі мен пәні, негізгі категориялары, функциялары мен әдістері, педагогикалық ойдың даму тарихы; педагогика ғылымдарының жіктелуі; педагогиканың басқа ғылымдармен өзара байланысы; тұлға және оның дамуы; педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері; оқыту теориясы мен әдістемесі; тәрбие теориясы мен әдістері; заңдылықтар мен принциптер; педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы; білім беру жүйесінің мәні мен ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Пән саптық жаттығулардың жіктелуін, жалпы дамыту жаттығуларының сызбасын, акробатикалық жаттығуларды, тірек секірулерді және оларды оқыту әдістемесін қарастырады және гимнастикалық жаттығуларды ұйымдастырудың теориялық білімдерімен және практикалық дағдыларымен, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне байланысты мектептің кіші, орта және жоғары сыныптарында гимнастика сабақтарын өткізудің әдістері мен тәсілдерінің түрлерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Осы пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді қолдана отырып, ұжымдағы тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымында сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымды тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана алады. Балаларды тәрбиелеуде мұғалімдердің, ата-аналардың, қоғамдық ұйымдардың қызметін басқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект
Жасанды интеллектіні зерттеудің негізгі бағыттарын қарастырады. Жасанды интеллектіні зерттеуді тәжірибеде қолданады. Жасанды интеллектуалдық жүйелерін дамытудың перспективалық бағыттарын ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Студенттерге адам организмінің өміртіршілік процесстерінің физиологиялық негіздерімен олардың қоршаған ортамен байланысын және біртұтастығын корсетіп түсіндіру.“Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы” студенттерді адам организмінің өміртіршілік заңдылықтарымен жасқа қарай ерекшеліктерімен таныстырып олардың физиологиялық реттелуін көрсетіп түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қол добы оқыту әдістемесімен
Гандболдан теориялық-әдістемелік, кәсіби-педагогикалық, жаттықтырушылық жұмысты меңгеруге үйретеді. Гандбол ойынының техникалық элементтерін және гандболды оқыту әдістемесін зерттейді. Ойын тактикасы мен оның мағынасын, гандболдағы шабуыл және қорғаныс тактикасын үйрету әдістемесін, команданың және жоғары дәрежелі гандболшылардың шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыруға дайындық процесін түсіндіреді. Жоғары шеберлікке жетудің техникалық және тактикалық әдістері мен тәсілдерін ажыратады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп бағдарламасындағы спорт ойындары
Бұл пән дене қабілеттерін дамыту бойынша дидактикалық іскерліктің шектелген көлемін дене шынықтыру сабақтарында қолданылатын жаттығулар мен сынақтарға төзуді қалыптастыруды, денені жүйелі түрде шынықтыру мен денсаулықты нығайту арқылы адамның шығармашылық қабілетін және организм шамасы келетін жаттығуды дұрыс орындауды меңгертуді, дене бітімі дамуындағы және дене дайындығындағы қозғалыстың іскерлігін жоспарлауды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене қасиеттерін жетілдіру
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері бойынша құзіреттілік саласы, жеке ерекшеліктер, қажеттіліктер және қозғалыс қызметіндегі мүмкіндіктері негізінде дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттілік саласы. Курс адамның функционалдық жүйелері мен мүшелеріндегі физиологиялық өзгерістер механизмін, жүйке-бұлшықет жүйесінің физиологиясын, терморегуляция мен акклиматизацияны, биоритмдерді, физикалық белсенділіктегі гормоналды реттеуді, физикалық жұмысқа қатысты басқа мәселелерді, физикалық жүктемелердің әсерінен функционалдық жүйелер мен мүшелердегі физиологиялық өзгерістерді, дене қасиеттерін жетілдіру. Спорт және сауықтыру дене шынықтырудың әртүрлі түрлермен айналысқан кездегі ағзаның күйін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін дене жаттығуларының физиологиясы туралы білімді талдау және қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың критериалды технологиялары
Барлық оқушыларға арналған тапсырмаларды орындау арқылы табыс жағдайын қарастырады, жаңа материалды бұрынғы білімге сүйеніп, зерделейді; сабақта сенім мен ынтымақтастықтың тілектестік атмосферасын құру арқылы жағымды эмоционалдық көңіл-күй, мұғалімнің жарқын және эмоциялық сөйлеуін қарастырады. Білім беру мазмұнының заманауи сапасын анықтайтын дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).
Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгереді, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданауды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа саналы және адамгершілікпен қарсы тұру қабілетін меңгереді. Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды. Өзінің педагогикалық тұрақты дамуын (экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі), ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гандбол
Гандболды оқыту теориясы мен әдістемесі мәселелерін қарастырады, техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеруге үйретеді, әртүрлі контингентпен гандбол бойынша оқытушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгереді, гандболдың маңыздылығы мен болашақ кәсіби қызметке және өзіндік дайындыққа психофизикалық дайындығы туралы тұтас түсінікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру тарихы, олимпиадалық спорт
Бұл пән спорттың даму тарихын, даму кезеңдерін, даму үрдістерін, оның мәнін, қызметін, түрлерін, олимпада ойындарының өткізілу барысы жайлы тарихи деректертерге негізделген ақпараттарды теориялық тұрғыда оқытуда жаңа инновациялық әдістердің қолданылуы жайлы терең білім беруді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
Мектептегі ұлттық спорт түрлерінің әдістемесімен және ұлттық спорт түрлерін дамыту ережелері мен кезеңдерін игерумен танысады. Оларды жаңғырту әдістерін, мектепте ұлттық спорт түрлері бойынша секциялардың жұмысын ұйымдастыруды түсіндіреді. Ұлттық спорт түрлері бойынша оқу бағдарламаларын дайындау бойынша оқыту қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі
Осы пәннің курсында спорттық бағдарлаудың ерекшеліктері, спорттық іріктеуді ұйымдастыру және өткізу; психологиялық дайындық; адамның қозғалыс қабілетін дамытуда кезеңділік; жаттығу сабақтарына қойылатын мақсат пен міндеттер, талаптар; балалармен, ересектермен жұмыстағы жаттықтырушылық қызмет; техникалық-тактикалық дайындық, балалар мен жасөспірімдер, ересектер үшін спорттық қызметті ұйымдастыру; балалардың, жасөспірімдер мен ересектердің дене бітімін дамытуға, спорттағы жетістіктерді бақылауға және есепке алуға бағытталған технологиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық саяхаттар мен сапарларды ұйымдастыру
Бұл курсты оқыту спорт түрі ретінде ол қоғамдық ұйымдарды спорт туризмін жеке клубтарға, секцияларға, федерацияларға және одақтарға біріктіріп, сондай-ақ мемлекеттің қолдауымен туристік білікті маршруттарды ойластыруға бағытталған. Спорттық саяхаттар мақсаты бойынша спорттық, танымдық, оқу, зерттеу, экологиялық бағыттарға бөлінеді және оларды біріктіреді. Спорттық-сауықтыру туризмі шаралар түрі бойынша: саяхат, спорттық серуендер, жарыстар, слеттер, экспедициялар, экстремалды спорт турлары, спорттық туризм гидтері мен нұсқаушыларын дайындайтын спорттық туристік мектептерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде өзінің мақсаттарын жүзеге асырады. Спорттық саяхаттар мен сапарларды ұйымдастыру пәні туристік жабдықтар, техникалық және басқа қозғалыс құралдары, туристік полигондар, туристік базалар, жас туристер станциясы және туристік клубтарды аралауды оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Таңдап алған спорт түрі бойынша жаттықтыру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының кәсіби спорт шеберлігі мен жаттығу процестерінің құрылымын, бәсекелестік қызметтің психофизиологиялық техникалық және тактикалық қасиеттерін қолдануды зерттейді, жеке мүшелер мен дене жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерінің жалпы деңгейін арттырады. Жаттығу циклдерінің құрылымы және жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын спортшының психологиялық дайындығын тексеру спорттық шеберлікті қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Таңдап алған спорт түрінен жалпы және арнайы дене дайындығы
Жалпы және арнайы физикалық дайындық арқылы спортшының денесінің жалпы дамуы мен нығаюын, барлық органдар мен жүйелердің функционалдығын арттыруды, мотор бұлшықеттері мен дағдыларын дамытуды, қажетті күш деңгейіне, жылдамдыққа, төзімділікке, ептілікке, икемділікке негізделген үйлестіру қабілеттерін жақсартуды, таңдалған спорт түрінің талаптарына қатаң қолданылатын дене бітімінің бұзылуын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Рефлексивті қызметтің тиімділігін, өнімділігін зерттеу
Бұл курста осы пәннің даму тарихы, курстың ғылыми негіздері, психологиялық зерттеу әдістері, дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық аспектілер, спортшы мен жаттықтырушы қызметінің психологиясы, психологиялық диагностика, спорттағы психологиялық көмек, дене шынықтыру және спорт саласындағы басқарудың психологиялық негіздері қарастырылады. Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтары, моторикалық қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру, салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттілік саласы. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктерін, психомоторлық саланың, танымдық, эмоционалдық және ерікті процестердің өзара байланысы, дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде туындайтын психикалық күйлер, спорт ұжымдарының, спорт мұғалімдері мен оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы оқушылардың психикалық жай-күйін диагностикалау және оларды реттеу үшін психологиялық көмек көрсету дағдыларын, психологиялық білім қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық туризм
Бұл курста спорттық туризмнің әдістемелік негіздері, спорттық туризмдегі тактикалық-техникалық дайындықты жетілдіру және бұқаралық туристік және оқу іс-шараларын қаржыландыру, туристік слеттер мен жарыстарды ұйымдастыру негіздері оқытылады. Туризмнің белсенді түрлеріне жаяу, шаңғы, тау, су, велосипед және бағыттың бойында құрамдасқан туристік саяхаттардың басқа да түрлері жатады. Спорттық туризмнің негізгі қызметі табиғи кедергілерден өтуді спорттық жағынан жетілдіру арқылы адамның жер бедері күрделі өтуге қиын жерлердегі кедергілерден қауіпсіз өтудің іскерлік дағдыларын қалыптастыру болып саналады. Саяхаттың белсенді түрлерін туризм индустриясында пайдаланудың ғаламдық және өңірлік маңызы бар. Өйткені белсенді туристік жорықтарда әлемдік әлеуметтік құбылыс ретіндегі туризмнің танымдық, әлеуметтік-коммуникативтік, спорттық, эмоциалық-психологиялық, эстетикалық, сауықтыру, шығармашылық жекелеген жағдайда зияраттық қызметтерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене қасиеттері мен психофизиологиялық қабілеттерді жетілдіру
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру, дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен дене қасиеттері мен жаттығуларды жетілдіру мақсатында білімді талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері
Ұлттық спорт түрлерінің ерекшеліктері: қазақша күрес, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б.; осы ұлттық спорт түрлері аясында қарастырылады: негізгі санаттар, өлшемдер, қағидаттар, іріктеу кезеңдері; жарыстық қызметтің түсінігі, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; төрешілік негіздері мен техникасы; әр түрлі жастағы спорттық топтармен жаттығулар мен жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Бұл пән мектеп бағдарламасына негізделген базалық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру әдістері мен өткізу әдістемесін зерттеуге бағытталған және базалық спорт түрілеріндегі дене қасиеттерін дамытудың әдістемесін меңгеру. Базалық спорт түрінен дидактикалық білімді қалыптастыруда, кәсіби маңызды қозғалыс қимылдарының техникасын игеру. Базалық спорт түрінен төрешілік ету негіздерін білуін, сабақ өтудегі спорттық құрылығылардың ерекшеліктері мен қауіпсіздік техникасын білуін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Оқыту барысында студенттерге дене шынықтыру және спорттың теориялық тұрғыдан қалыптасу, даму кезеңдерімен қатар, дене тәрбиесі және спортта қолданылатын қағидалар, әдістемелер, дене қуатын арттыру жолдарының теориялық мәселелері қаралады, сонымен қатар таңдаған спорт түрлерін ескере отырып оқыту, жаттықтыру бойынша теориялық білім беріледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектепте футболды оқыту әдістемесі
Бұл пән мектепте футбол жүргізудің кәсіби педагогикалық білімі мен дағдыларын қалыптастыруды және 1-4, 5-7, 8-9, 10-12-сыныптарда футболды оқыту әдістемесін меңгеруді, футболшылардың техникалық және тактикалық дайындығының негіздерін, жалпы физикалық дағдыларды дамытудың әдістемелік тәсілдерін, футбол сабақтарында қауіпсіздік техникасы мен материалдық-техникалық қамтамасыз етуді сақтау қағидаларын меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Пән адамның және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың ішкі ағзаларының, жүйке жүйесінің аурулары, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары кезінде дене жаттығулары мен массаждың емдік әсерінің маңызды механизмдерін ашады; дене шынықтыру және адам ағзасының функционалдық жүйелерінің ауруларын уқалау құралдарымен емдеудің практикалық дағдыларын, массаждың әртүрлі түрлерінің қазіргі заманғы әдістерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Спортшының жасын ескере отырып, жаттығулардың физиологиясы, бұқаралық дене шынықтыру, спорттық жаттығулар, спортшылардың бұлшықет қызметіне бейімделу механизмдері, қозғалыс дағдыларын қалыптастыру механизмдері, дамудың физиологиялық сипаттамалары, физикалық қасиеттерді іске асыру, салауатты өмір салтын реттеу және бағалау, зерттеудің физиологиялық негізін көрсететін физикалық қасиеттерге сәйкес келетін физиологиялық білім оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту
Осы курстың мақсаты салауатты өмір салтын қозғалыс белсенділігі арқасында насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары әртүрлі нозологиялық нысандардың, жас және гендерлік топтардың денсаулық жағдайындағы ауытқулармен айналысатын адамдардың морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, дене шынықтыру саласындағы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету және бақылау құжаттарын әзірлейді; оқыту мен оқытудың тиімділігін анықтау үшін зерттеу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің тәрбиелік әлеуетін дамыту
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді, дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша құзыреттіліктерді; салауатты өмір салтын насихаттау, дене шынықтыруды тәрбиелік құндылыққа ынталандыру педагогикалық нәтижелердің негізінде оқыту технологияларын пайдалануға бағытталған. Дене қасиеттерін тәрбиелік дамыту үшін әдістер мен құралдарды таңдайды, сондай-ақ жыныстық-жас ерекшеліктерін және қатысушылардың денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылардың дене дамуы мен дайындық деңгейін өлшеу және бағалау әдістемелерін қолданады. Дене шынықтыру саласындағы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету және бақылау құжаттарын әзірлейді, оқыту мен оқытудың тиімділігін анықтау үшін зерттеу әдістерін қолданады. Жас спортшыларды дайындауды ұйымдастыру, жоспарлау және бағдарламалау, спорттық дайындықты басқару технологиясын меңгеруді оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт гигиенасы
Бұл курста спорттық гигиенаның негізгі ұғымдары мен міндеттері; дене шынықтыру сабақтарын өткізуге, спорт ғимараттарына, жабдықтарға қойылатын гигиеналық талаптар; гигиеналық нормалар мен ережелерді сақтай отырып жаттығуларды ұйымдастыру; күн тәртібі, тамақтану және спорттық жаттығулар; жеке гигиена; қатаю жүйесі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шахмат оқыту әдістемесімен
«Шахмат оқыту әдістемесімен» пәні мектептердегі және орта оқу орындарындағы дене шынықтыру және спорт мекемелерінде, жоғары оқу орындарында және т.б. кәсіптік шеберлікке, дағдыларға үйірмелік оқытуды қамтамасыз етуден тұрады. Теориялық және практикалық сабақтар негізінде шахмат стратегиясы мен тактикасын ұжымдық талқылау арқылы шахмат күресін жүргізу дағдыларын қалыптастырады және дамытады. Шахматшы-разрядтаушыларды даярлау мақсатында жеке және ұжымдық шығармашылық дағдыларын қалыптастырады. Әр түрлі жарыстарда сәтті өнер көрсетуге дайындық. Шахмат терминдерін, шахмат фигураларының атауын, әр фигураның жүру және алу ережелерін, латын әліпбиінің 8 бірінші әрпінің атаулары мен ретін үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық гигиена және нутрициология
Пән аса қарқынды дене жүктемелеріне бейімделуді арттыру, спортшылардың денсаулығын қалпына келтіру мен сақтауды жеделдету, спортшылардың физикалық жұмысқа қабілеттілігін шектейтін факторларды анықтау және түзету, сондай-ақ олардың денсаулықты сақтаудағы немесе аурудың пайда болуындағы рөлін арттыру үшін спорттық тамақтанудың тамақтану жүйесінің негіздерін, азық-түліктерді, тағамдық заттар мен нутриенттерді (ББҚ) зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Денсаулық және салауатты өмір салты
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді, дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша құзыреттіліктерді; салауатты өмір салтын насихаттау, дене шынықтыруды ынталандыру құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға; дене шынықтыру бойынша мазмұн мен бағдарламаларды әзірлеуге, дене тәрбиесін ұйымдастырудың барабар әдістері мен нысандарын таңдауға; әртүрлі жастағы және мүмкіндіктердегі білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын өткізу ерекшелігіне; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып оқытуды дараландыруға және педагогикалық және педагогикалық нәтижелердің негізінде оқыту технологияларын пайдалануға бағытталған дербес зерттеулер. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, оқу-тәрбие процесін және дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын іске асыру үшін әртүрлі жыныс пен жастағы айналысушылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін білуін қолданады; дене шынықтыру бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың тиімді нысандары мен технологияларын таңдайды; сезімтал кезеңдерге сәйкес дене қасиеттерін дамыту үшін әдістер мен құралдарды таңдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тоғызқұмалақ оқыту әдістемесімен
Тоғызқұмалақтан оқыту процесі студенттің білімге, білік пен дағдыға, оларды үнемі дамытып, жетілдіруге үйретуге, сондай-ақ әдіс стратегия мен тәсілді, ойын ережелері мен жаттықтыру әдістемесі мәселелері бойынша білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Тоғызқұмалақтан шеберлікті арттыруға, қажетті педагогикалыќ, ұйымдастырушылық іскерлікті арттыру. Ұғымдары мен анықтамасын, дене сапаларын дамыту мен қызметі дайындықтарын оңтайландыруға арналған әдістер мен тәсілдерді қарастырады. Дене шынықтыру және спорт бойынша әр түрлі құрылымдық мекемелерге студенттерді тоғызқұмалақтан кәсіби педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастыру жұмыстарына дайындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Қазіргі заманғы спорттық ұйым құрылымын құру негіздерін, менеджмент қызметінің мазмұнын, ұжымды басқару әдістерін, елдің спорттық қозғалысының жекелеген буындарындағы менеджменттің ерекшеліктерін, спорттық іс-шаралар менеджментін, халықаралық спорттық және олимпиадалық қозғалысты басқару аспектілерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы
Курс оқушылар жұпта немесе топтарда жұмыс істегенде, олар «мұғалім-оқушы» сұхбаты түрінде өзара іс-қимылға қарағанда,мейлінше «симметриялы» болып табылатын өзара іс-қимылға «оқушы-оқушы» қатынасына түсе отырып,негізделген дәлелдерді әзірлеуде және қадағаланатын оқиғаларды сипаттау бағытталған. Топтық жұмыстардың пайдасы мен тиімділігі бойынша зерттеулер әртүрлі бағытта тұлғаның жетілуі үшін топтық жұмыстар қолайлы жағдай туғызатынын ашып көрсетеді. Соның арқасында топта ынтымақтастық атмосферасының жақсаруы көрініс табатынын айтады. Педагогтер оқытуда топтық жұмыстардың атқаратын рөлін қарастырады. Олардың ойынша,топтық жұмыс оқыту процесін байыта түседі,оқу жұмыстарын қызықты және өзара оқыту арқылы,бір-бірінен оқуға ықпал етеді деген ой қалыптасқан. Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың жағымды мотивациялық-құндылық қатынасын, өзінің физикалық жай-күйіне, салауатты және белсенді өмір салтына, дене шынықтыруды жетілдіруге және дене шынықтырумен және спортпен тұрақты айналысуға байланысты практикада мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын қалыптастырады.Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Командалық ойынның қозғалыс дағдысы
Осы курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтемелеу және ынталандыру. Оқуға деген сүйіспеншілікті білуге құмарлық, шығармашылық пен оқылатын материалға сыни қарау, қарым-қатынас пен мінезді, денені және ақыл-ойды үздіксіз дамыту арқылы бойға сіңіру. Оқушылардың өз бетімен оқуға болысатын дағдылары мен қабілеттерін дамытуды, жылы қарым-қатынасты орнату, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру мен құрылымдық ұстанымды дамыту, қарым-қатынас орнату кезіндегі сыни ойлау қабілеттерді дамытуды қамтиды. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: денсаулық пен сауықтыру тұжырымдамасының ережелерін түсіндіреді, соның ішінде физикалық белсенділік пен спортқа, стрессті басқаруға, адамның физикалық және психикалық әл-ауқатына қатысты қатысушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтырудың балама түрлерін таңдайды; дене шынықтырудың баламалы түрлері бойынша сабақтар ұйымдастыру және өткізу; дене шынықтыру сабақтарында медициналық өзін-өзі бақылау әдістерімен айналысатындарды оқытады; спортпен шұғылданушылар контингентінің айырмашылықтарын ескере отырып, дене шынықтырудың баламалы түрлері бойынша жарыстар өткізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқытылатын саладағы білім мен түсініктерді көрсетеді, жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, экономикалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді меңгереді, кәсіби міндеттерді шешу кезінде білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсетеді. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайту және жұмысты жандандыру.
- Осы саладағы әлеуметтік-этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады, тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас проблемаларын шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасай біледі, грамматикалық білімдер жүйесін, тиісті ниеттерді белгілі бір тілде білдірудің прагматикалық құралдарын барабар түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана біледі.
- Оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын ұсынады, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастырады, психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасауда арнайы әдістерді қолданады.
- Мифологиялық діни және ғылыми дүниетаным қағидаттары негізінде қоршаған болмысты бағалайды, кәсіби міндеттерді шешу үшін инновациялық білім беру технологияларын қолдану негізінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана біледі, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілеріне сәйкес әрекет етеді, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы саласындағы халықаралық құқықтық құжаттармен танысады.
- Дене шынықтыру және спорт саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытады, дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері мен технологияларының менеджменті мен маркентингі туралы қазіргі заманғы егжей-тегжейлі білімді қалыптастырады, мәдени байлық, рухани құндылықтар, Қазақстан мен әлем халықтарының дәстүрлері туралы білімді талдау және қорыту, дене шынықтырудың тарихи дамуының және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдайды.
- Дене шынықтыру және спорт ғылыми-әдістемелік саласындағы негізгі әдіснамалық қағидаттар мен дәстүрлердің ерекшеліктерін және осы әдіснамалық мектептердің негізгі өкілдерінің еңбектерін біледі, алған білімдерін кәсіби деңгейде қолдана біледі, жобалайды, құрылыс негіздері бойынша білімді қолданады, кәсіби қызметте спорт ғимараттарын жөндейді және пайдаланады, жабдыққа қойылатын санитарлық-гигиеналық нормалар мен талаптарды, спорттық тренажерларды пайдалану кезінде білім алушының өмірі мен денсаулығын қорғау дағдыларын меңгереді.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандар үшін маңызды әлеуметтік-гуманитарлық пәндік білімнің барлық негізгі блоктарының сипаттамаларын ашады. Спорттық тамақтанудың дұрыс және ұтымды ерекшеліктерін ескере отырып, олимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдаланады, арнайы дене шынықтыруды оқыту әдістемелерін меңгереді, дене шынықтыру және спорт негіздері бойынша психологиялық-педагогикалық физиологиялық және гигиеналық білімді қолданады, мектепте негізгі спорт түрлерін оқыту әдістемесін меңгереді, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтайды.
- Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсінеді, әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға береді, Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалана біледі, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология базалық білімдері негізінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік қатынастардың түрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік танытады, коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттерін бағалайды.
- Дене шынықтыру және спорт негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, базалық, ұлттық, таңдалған спорт түрі бойынша оқу сабақтарын, жарыстарды және төрешілік қызметті ұйымдастыра және өткізе біледі, гигиена саласындағы білімді көрсетеді, сондай-ақ емдік дене шынықтыру және спортты ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, технологияларын қолданады, дене шынықтыру саласының буындарында ұйымдастырушылық-бұқаралық жұмысты жүзеге асырады; дене шынықтыру және спорт бойынша ғылымды дамытуды және бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етеді, ғылыми негізде таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлау процесін басқарады, дене шынықтыру-сауықтыру қызметінде гигиеналық нормалар мен талаптардың сақталуын бақылайды, спорттық, спорттық коммерциялық саяхаттарды дайындау және өткізу дағдыларын және экстремалды жағдайларда кедергілерді еңсеру техникасы туралы арнайы білімді біледі, туристік базаларда спорттық-ойын-сауық іс-шаралары мен ойындарын өткізеді.
- Практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, дене шынықтыру мен спортта өлшеу теориясы мен техникасының метрологиялық негіздерін, спорттағы физикалық, психологиялық және техникалық-тактикалық дайындықты өлшеу әдістері туралы білімді, өлшеу және тестілік дағдыларды қолданады, дене шынықтыру мен спорттағы өлшеу нәтижелерін сапалы және сандық бағалайды, белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалар мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтайды, дене шынықтыру және спорт саласының құраушыларын талдайды, заманауи әдістемелер негізінде сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізуге арналған әдістемелік материалдар және тәрбиеленушілерді тәрбиелеуде және адам денсаулығын нығайтуда халық арасында аурулардың алдын алуда бұқаралық спорттың рөлін анықтайды.
- Ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинап түсіндіреді, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді, жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсетеді, ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіреді, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын анықтайды, теориялық және практикалық білімді оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары қолдана біледі.
- Өзін-өзі дамытады және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құрады, дене шынықтыру әдістері мен құралдарының көмегімен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстанады, пайымдаулар мен білімдерді пайдалану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде білімді қолданады, анатомиялық және физиологиялық, морфологиялық, дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың жеке ерекшеліктері және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, дененің дамуына әсерін анықтайды.
Ұқсас БББ
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
«Мирас» университеті (Мирас)