Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в БҚИТУ

Пәндер

  • Туризм оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-студенттердің туризм туралы білімдерін және оны оқыту дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттердің туризм түрлері, туристік жорықтарды жоспарлау және ұйымдастыру туралы білімдерін, туристік пәндерді оқыту дағдыларын, жорықтардағы қауіпсіздікті, сондай-ақ физикалық төзімділік пен жергілікті бағдарлауды дамытуды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене мәдениеті және спорт тарихы

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спорт саласында кең тарихи көкжиегі бар, тарихи даму контекстінде олардың қазіргі жағдайын түсінуге және осы білімді өзінің кәсіби қызметінде пайдалануға қабілетті студенттер даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)

    Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)

    Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану, оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар - жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясымен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің спорт теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгеруі, балалар мен жастарды спорттық оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын, оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолдануға дайындығын қалыптастыру. Пән білім алушыларда балалар мен жасөспірімдерден бастап кәсіби спортқа дейінгі әртүрлі деңгейдегі спортшыларды даярлау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курстың мақсаты – студенттердің балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқыту процесінің мақсаттары мен міндеттерін, оқыту әдістері мен формаларын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ педагогикалық процесті ұйымдастыру, дидактика ұғымы, диагностика жүргізу және тәрбиенің мазмұны мен жүйесін игеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – дене тәрбиесі мен спорт іс-шараларының негізгі физиологиялық тетіктерін зерделеу. Пәнді зерделеу оқушылардың дененің жүктеме астында жұмыс істеуі, оқуда физиологиялық қағидаттарды қолдану қабілеті туралы білімін қалыптастырады, сондай-ақ жасы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарды жоспарлай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы/ ДШжС саласының педагогикалық этикасы

    Пәннің мақсаты-оқушылардың педагогикалық принциптері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыра алатын студенттерді даярлау.Пән студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы тиімді педагогикалық қызмет үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасерекшелік физиологиясы мен гигиенасы

    Пәннің мақсаты – әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағза физиологиясының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ адамның денсаулығы мен үйлесімді дамуын қамтамасыз ету үшін гигиенаның қағидаттарын меңгеру. Пән дене жүйелері функцияларының жасына байланысты өзгерістерді, бейімделу мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-студенттердің жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеруі. Пән студенттерде кәсіби білімді, педагогикалық дағдыларды, сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын, сондай-ақ жеңіл атлетика арқылы физикалық қасиеттердің даму ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арналған дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты – мүмкіндігі шектеулі адамдардың денсаулығын жақсартуға, оңалтуға және өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған дене белсенділігінің бейімделген бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім мен дағды қалыптастыру. Пән қосу принциптерін, жеке тәсіл әдістерін зерделеуге, сондай-ақ мұндай адамдардың дене шынықтыру және спорттық іс-шараларға қатысуы үшін олардың ерекшеліктерін ескере отырып жағдай жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты – мектепте жеңіл атлетиканы оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу. Пән студенттердің педагогикалық білімін, оқу бағдарламаларын әзірлеу, жас ерекшеліктерін ескере отырып балалармен сабақ өткізу және мектеп тәжірибесінде моториканы дамыту әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттерде мектеп жасында гимнастикалық жаттығуларды оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру. Пән жоспарлау, сабақтар мен секциялар өткізу, жаттығуларды таңдау және оқушылардың гимнастика сабақтарында қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты – гимнастиканы тиімді оқыту үшін қажетті кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесін, жаттығу бағдарламаларын әзірлеуді, сабақтарды жоспарлауды, гимнастикалық элементтерді орындау кезіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз етуді, сондай-ақ әртүрлі жастағы және деңгейдегі топтармен жұмыс істеуге арналған педагогикалық құзыреттерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курс білім алушыларды ЖИ негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстыруға арналған. Курстың мақсаты – студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллектің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектепте дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың дене бітімін тиімді дамыту, денсаулықты нығайту және қозғалыс сапасын арттыру үшін қажетті білімін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру. Пән дарынды балалардың дене тәрбиесінің ерекшелігін зерделеуге, дараланған оқу бағдарламаларын әзірлеуге, сондай-ақ интеллектуалдық және физикалық дамудың үйлесімді үйлесіміне жағдай жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі

    Пәннің мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың оқу нәтижелерінің жетістіктерін объективті бағалау. Пән болашақ педагогтар мен білім беру саласындағы мамандардың оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқу процесін ұйымдастыруға қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты - дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді тиімді жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру қағидаттары мен кезеңдерін зерделеуге, деректерді талдау әдістерін меңгеруге, сондай-ақ спорттық практиканы дамытуға және оңтайландыруға бағытталған ұсынымдарды дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар

    Пәннің мақсаты спорт ойындарын оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгеру, балалар мен жасөспірімдерді командалық спорт түрлеріне үйретудің қазіргі заманғы әдістерін қолдануға дайындықты қалыптастыру, оқу-жаттығу процесін оңтайландыру үшін олардың ойын жетістіктерін бағалау әдістері болып табылады. Пән әртүрлі спорт ойындарында балалар мен жасөспірімдерден бастап кәсіби спорт түрлеріне дейінгі түрлі деңгейдегі ойыншыларды даярлау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты - студенттердің денсаулығы мен дене белсенділігі мәдениетін қалыптастыру, дене қасиеттерін дамыту, денсаулығын нығайту және жұмысқа қабілеттілігін арттыру. Пән денсаулық мәдениетін қалыптастыруға, салауатты өмір салтын ұстануға тұрақты әдеттерді сіңіруге, физикалық қасиеттерді дамытуға (күш, төзімділік, икемділік, ептілік, үйлестіру), қозғалыс дағдыларын жетілдіруге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты – білім берудегі басқару үдерісін психологиялық тұрғыдан зерделеу. Басшы тұлғасы, ұжымдағы психологиялық климат, тиімді басқарудың психологиялық критерийлері, жарнама мен көшбасшылық психологиясы, басқарудың әлеуметтік және теориялық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Пәннің мақсаты - дене шынықтыру мен спорттың психологиялық аспектілерін зерттеу. Пән студенттерде психиканың физикалық белсенділікке әсерін түсінуді қалыптастырады, спортшылардың мотивациясымен, күйзелісімен, эмоционалдық жағдайымен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін психологиялық әдістерді қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық психология

    Пәннің мақсаты-студенттерде спортшылармен жұмыс істеу үшін қажетті психологиялық білім негіздерін қалыптастыру. Пән студенттерде мотивация, эмоционалды тұрақтылық, ерікті қасиеттер туралы білімді, спортшыларды даярлау, жарыстардағы жағдайды басқару және оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін психологиялық әдістерді қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі

    "Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі" пәнінің мақсаты — дене шынықтыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән дене шынықтыру мен спорттық дайындықтың теориялық және практикалық аспектілерінің негіздерін зерделеуге және сабақтарды жоспарлау мен ұйымдастыру дағдыларын дамытуға, әртүрлі мақсаттар мен қажеттіліктерге бейімделген жаттығу әдістерін таңдауға бағытталған; және Action Research және Lesson Study әдістерін қолдану арқылы оқу процесін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде спорттың базалық түрлерін оқыту үшін студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттерде әртүрлі спорттық пәндерді оқыту принциптері туралы білімді, оқушылардың жас және физикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын, оқыту әдістері мен жаттығуларын жасай білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы процестерді тиімді басқару үшін қажетті білімдер мен дағдылар қалыптастыру. Пән спортты басқару қағидаттары мен әдістерін, стратегиялық жоспарлауды, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру аспектілерін, сондай-ақ спорт мекемелері мен ұйымдарын басқарудың экономикалық және құқықтық аспектілерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шахматты оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-білім беру мекемелерінде шахматты оқыту үшін студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттердің ойын ережелері, тактикасы мен стратегиясы туралы білімдерін, әртүрлі дайындық деңгейлерін үйрету, оқушылардың логикалық ойлауын, зейіні мен табандылығын, сондай-ақ білім беру ортасында шахмат сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы

    Пәннің мақсаты - оқушыларды спорттағы адам қозғалысының механикалық заңдылықтары негіздерімен таныстыру, балалар мен жасөспірімдерге арналған спорттық дайындықты оңтайландыру үшін қазіргі заманғы биомеханикалық әдістер мен технологияларды қолдануға әзірлікті қалыптастыру, оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқушылардың қозғалыс техникасын талдау және жетістіктерін диагностикалау. Пән биомеханикалық қағидаттарды ескере отырып, әртүрлі деңгейдегі спортшыларды даярлау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттағы тамақтану

    Пәнінің мақсаты — спортшылардың денсаулығын сақтау, жаттығу нәтижелерін арттыру және ағзаның жұмысын оңтайландыру үшін дұрыс тамақтану принциптерін үйрету. Бұл пән спорттық жетістіктерге жетуде тағамның рөлін түсінуге, дұрыс тамақтану мен жаттығуларды үйлестіру жолдарын зерттеуге бағытталған. Білім алушыларға спорттағы тамақтанудың ғылыми негіздерін меңгеруге, түрлі спорттық жаттығуларға сәйкес дұрыс тамақтану стратегияларын құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері және қозғалмалы ойындар

    Пәннің мақсаты – дене шынықтыру құралы ретінде ұлттық спорт пен ашық ойындарды зерттеу. Студенттердің дәстүрлі ойындар туралы білімдерін, сабақтар өткізу, дене қасиеттерін дамыту және белсенді мотор қызметі арқылы ұлттық мәдениетке деген қызығушылықтарын тәрбиелеу қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы

    Пәннің мақсаты — спортшылардың денсаулығын сақтау мен дене жаттығуларын тиімді ұйымдастыру үшін ағзадағы биохимиялық процестерді зерттеу. Бұл пән спортпен шұғылданатын тұлғалардың ағзасындағы биохимиялық өзгерістерді, энергияның өндірілетін көздерін, физикалық жүктемелер кезінде болатын биохимиялық реакцияларды түсінуге көмектеседі.Студенттерге әртүрлі жаттығулардың ағзаға биохимиялық әсерлерін түсінуге және тиімді жаттығу жоспарларын құруда қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері маркетингінің негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттердің фитнес және спорт саласында маркетинг білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Тәртіп нарықты, қызметтерді ілгерілету және Қазақстанда және шетелде клиенттерді тарту әдістерін түсінуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық шеберлік

    Пәннің мақсаты-белгілі бір спорт түріндегі оқыту теориясы мен әдістемесін терең зерттеу. Пән студенттердің оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сондай-ақ өздерінің спорттық шеберліктерін жетілдіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен/ жүзу оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты студенттердің шаңғы спорты/жүзу теориясы, әдістемесі мен практикасы саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, оқытушылық қызметке даярлау. Пән студенттердің бойында кәсіби білімді, моториканы, оқушыларды оқыту, жас және физикалық ерекшеліктерін ескере отырып сабақтар әзірлеу, қозғалыс белсенділігінің қауіпсіздігі мен дамуын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі шаңғы спортының теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты – мектептің оқу жоспарында шаңғы спортын оқыту әдістемесін зерделеу. Пәнді зерделеу оқушылардың педагогикалық шеберлігін, шаңғы спортының техникасы мен дайындығы туралы білімін, жасын, дайындық деңгейін және қауіпсіздік жағдайын ескере отырып, сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі ұлттық және интеллектуалды спорт түрлері

    Пәннің мақсаты – мектепте ұлттық және интеллектуалдық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру. Пәнді зерделеу оқушылардың дәстүрлі ойындар мен спорттық практикалар туралы білімдерін қалыптастыруға, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, оқушылар арасында ұлттық мәдениетке және логикалық ойлауға деген қызығушылығын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері

    Пәннің мақсаты – адам ағзасының құрылымы мен функционалдық ерекшеліктерінің негіздерін меңгеру, сондай-ақ спорттық қызметке морфологиялық бейімделу, балалар мен жастарға арналған спорттық дайындықты оңтайландыру үшін осы білімді қолдануға әзірлікті қалыптастыру, олардың жетістіктерін диагностикалау және оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету тетіктерін түсіну. Пән анатомиялық және морфологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі деңгейдегі спортшыларды даярлауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Волейбол оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-студенттердің волейболды оқыту техникасын, тактикасын және әдістемесін меңгеру. Пән студенттердің кәсіби білімін, моторикасын, ойынға үйрету, оқушылардың жас және физикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарын әзірлеу және өткізу қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жекпе-жек спорт түрлерінің оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің жекпе-жектің әртүрлі түрлері және оларды оқыту әдістемесі туралы білімдерін қалыптастыру. Пән студенттердің техникасы, тактикасы, жекпе-жек ережелері туралы білімдерін, сондай-ақ оқу бағдарламаларын әзірлеу, күрес негіздерін үйрету, дене шынықтыруды дамыту және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ету қабілеттерін қалыптастырады..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру

    Пәннің мақсаты – спортшыларды даярлаудың қазіргі заманғы әдістерін, оқу-жаттығу процесін басқару стратегиясын терең зерделеу, оқушылардың оқу-жаттығу процесін тиімді ұйымдастыруға, таңдаған спорт түрі бойынша коучингтің ғылыми негізделген әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді зерделеу процесінде спорт ғылымындағы озық әдістемелерді, спортшы психологиясын, жарыс тактикасы мен инновациялық тәсілдерді талдауға ерекше көңіл бөлінетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттың күш түрлерін оқыту әдістемесі.

    "Спорттың күш түрлерін оқыту әдістемесі " пәнінің мақсаты - студенттерде күштік спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру. Пән жаттығуларды орындау техникасы, жаттығуларды жоспарлау және әртүрлі жас топтарындағы күш пәндерін оқыту дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі баскетболдың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты – мектеп жасындағы оқушыларға баскетбол үйрету теориясы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру. Пәнді оқушылардан оқу сабақтарының мазмұнын, оқыту әдістерін білу, оқушылардың жас ерекшеліктері мен дене даярлығының деңгейін ескере отырып, сабақтарды жоспарлау, ойын негіздерін үйрету қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-баскетболды оқыту техникасын, тактикасын және әдістемесін меңгеру. Пән студенттердің кәсіби білімін, моторикасын, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ойын негіздерін үйрету қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрі бойынша дене шынықтыру дайындығы

    Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, таңдалған спорт түріне дене шынықтыру дайындығы саласында студенттерді мамандандырылған даярлау. Пән студенттердің дене шынықтыру жаттығуларының ерекшелігі, жаттығу әдістері, күшті нығайту, төзімділік пен үйлестіру туралы білімдерін, сондай-ақ спортшылардың қажеттіліктері мен спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, жеке дайындық бағдарламаларын әзірлеу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі волейболдың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты мектеп жасындағы оқушыларға волейболды оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән волейболдың ережелерін, техникасын, тактикасын білуді, сондай-ақ оқушыларға арналған сабақтар мен секцияларды жоспарлау, өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы

    Пәннің мақсаты-студенттердің Спорт және дене жаттығуларының гигиеналық негіздері саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттердің санитарлық-гигиеналық нормалар, жаттығулар мен жарыстардың шарттары туралы білімдерін, сондай-ақ денсаулықты сақтау, аурулар мен жарақаттардың алдын алу, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, физикалық белсенділікті оңтайландыру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық қондырғылар мен тренажерлер

    Пәннің мақсаты – спорт ғимараттары мен тренажерларды жобалауға, пайдалануға және күтіп ұстауға қажетті білім мен дағдылар қалыптастыру. Пән спорт ғимараттарын салу мен жабдықтаудың заманауи технологияларын, сондай-ақ жаттығу процесінің тиімділігін арттыру және спортшылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін тренажерларды пайдалану қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футболды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда футболды тиімді оқыту үшін қажетті кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән футбол дағдыларын үйретудің теориясы мен әдістемесін, жаттығу процесін жоспарлауды, тактикалық схемаларды әзірлеуді және оқу-жаттығу сабақтарын жүргізуді зерттеуге бағытталған, сондай-ақ әртүрлі жас топтарымен жұмыс істеу үшін педагогикалық шеберлікті қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-заманауи әдістемелер негізінде таңдалған спорт түрін оқыту үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән студенттердің техникасы, тактикасы, жаттығу процесі туралы білімдерін, спортшылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу жоспарларын әзірлеу және сабақтар өткізу қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Үстел теннисін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы үрдістерді ескере отырып, оқушыларды үстел теннисін оқыту әдістемесіне үйрету. Пәнді зерделеу оқушылардың ойын техникасы мен тактикасы туралы білімдерін қалыптастыруға, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқушылардың жасын, дайындық деңгейін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып үстел теннисінің әртүрлі элементтерін үйрету қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • негізгі ұғымдарды, теориялық модельдерді және тарихи аспектілерді қоса алғанда, дене шынықтыру теориясын білу; дене шынықтыру мен спорттың әртүрлі түрлерінде оқыту мен оқыту әдістемесін түсіну; дене шынықтыру әдістерін олардың тиімділігі мен қауіпсіздігін ескере отырып талдау және бағалау; деректерді талдау және эмпирикалық зерттеулер негізінде негізделген шешімдер қабылдау;
  • экономика негіздерін, кәсіпкерлік қызметтің мәнін түсінуді, сондай-ақ құқықтық нормаларды білуді көрсету, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерін ескеру; оқу және күнделікті қызметте орнықты даму қағидаттарын қолдану; академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну; анатомия, физиология, биохимия, генетика және молекулалық биологияны қоса алғанда, негізгі биологиялық принциптерді білу; молекулалық, дене функцияларының негізінде жатқан жасушалық және жүйелік механизмдер; физиологиялық деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін түсіндіру үшін теориялық білімді қолдану; физиологиялық білімді практикада, спортта, физиотерапияда және басқа да байланысты салаларда қолдана білу.
  • қаржылық басқарудың ерекшеліктерін түсіну және спорт ғимараттары мен тренажерларды басқарумен байланысты спорт индустриясында бизнес-жоспар мен модельдер жасау; спорт объектілері мен тренажерларды басқару контекстінде негізделген шешімдер қабылдау қабілеті; спорт объектілері мен тренажерларды басқарудағы жаңа үрдістер мен технологияларды өз бетінше зерделеу және талдау қабілеті.
  • қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерді білу; кәсіптік қоғамды, қоғамдық ұйымдар мен мемлекеттік мекемелерді қоса алғанда, қоғамның әртүрлі топтарымен және құрылымдарымен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын көрсету; ғылыми зерттеу және академиялық әдістерді білу жазу және оларды зерттелетін салада қолдану; инклюзивті білім беру саласында нормативтік-заңнамалық базаны қолдана білу;дарынды балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу.
  • грамматикалық білім жүйесі негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды жүзеге асыру; дене шынықтыру-спорт ұйымында дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу.
  • оқушыларды оқытуда, тәрбиелеуде, дамытуда және сауықтыруда педагогикалық міндеттерді тұжырымдау және шешу, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы білімдерін көрсету, әлеуметтік-саяси, мәдени, экологиялық және психологиялық-педагогикалық жағдайларды талдау;
  • тарих, философия, спорт теориясы, гимнастика, жеңіл атлетика, шаңғы спорты, фитнес, шахмат, күш спорты, жекпе-жек, теннис, баскетбол, волейбол, гандбол салаларындағы білімдері мен дағдыларын көрсету, спорттық-педагогикалық пәндер бойынша жарыстардың ережелерін білу, ұлттық, зияткерлік, ашық және спорттық ойындар, тактика мен спорт түрлері бойынша жаттығуларды орындау техникасымен дене дайындығының қажетті деңгейін көрсету, спорт түрі бойынша жаттықтырушы мен дене шынықтыру мұғалімінің жұмысын жүзеге асыру;
  • анатомиялық - физиологиялық және медициналық-биологиялық сипаттамаларға негізделген оқу, педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметін белгілі бір бағытта және қажетті көлемде жоспарлау, талдау, орындау және бағалау;
  • оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін, оның ішінде ақпараттық-компьютерлік технологияларды, IT-технологияларды талап етілетін көлемде қолдана отырып меңгеру; базалық зияткерлік бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған жасанды интеллект теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілеті;
  • дене тәрбиесі бойынша сабақтарды, жаттығу сабақтарын топтың жасын, дайындығын, жеке және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, дидактика қағидалары негізінде оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып жоспарлау және өткізу; төреліктің жарыстары мен қызметін ұйымдастыру және өткізу; дене шынықтыру-рекреациялық, сауықтыру-оңалту, спорттық, кәсіптік-қолданбалы және гигиеналық міндеттер; әртүрлі әдістерді, соның ішінде цифрлық технологияларды меңгеру; оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

«Мирас» университеті (Мирас)

Top