7M01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білікті филолог-маманды, әр түрлі қызмет түрлерін жүзеге асыруға қабілетті (кәсіби, басқарушылық, әлеуметтік), іргелі ғылымдар саласында білімдерін көрсетуге қабілетті, тіл білімі мен әдебиеттану саласында ғылыми-зерттеу қызметімен айналысуға қабілетті орыс тілі мен әдебиеті оқытушысын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми парадигмаларды ауыстыру теориясы аясындағы қазіргі лингвистика
Пәннің мақсаты – магистранттарды ғылыми парадигмалардың өзгеру теориясы тұрғысынан қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары және болашағымен таныстыру. Қазіргі тіл білімінің ғылыми ұстанымдары, бағыттары мен концептуалдық негіздері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар тіл білімінің соңғы жетістіктерімен танысады; қазіргі заманғы ғылыми парадигмалардың, басым лингвистикалық теориялардың өзектілігі тұрғысынан өзгерту саласындағы білімді жалпылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілі және әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар
Пәннің мақсаты – магистранттар арасында орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңа технологияларды қолдануды жеңілдететін құзыреттіліктерді дамыту. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы дәстүрлі және инновациялық технологиялар мен әдістемелер оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологияларын меңгереді; оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жеке әдістемесін жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи лингвистикадағы функционалды бағыттар
Пәннің мақсаты – тілдің қатынас құралы ретіндегі қызметін зерттей отырып, құрылымдық лингвистиканың бір саласы ретінде пайда болған негізгі мектептер мен ағымдарды меңгеру және оның қызметі арқылы тілдік форманы түсіну. Келесі мәселелер зерттеледі: тіл біліміндегі функционализм дамуының негізгі кезеңдері; «функционалдық лингвистика» терминінің мағынасын; әлемдік тіл біліміндегі функционалдық-коммуникативтік бағыттардың негізгі өкілдері; тіл біліміндегі формализм мен функционализм. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар лингвистикалық парадигма ретінде функционализм туралы түсінік алады; оның қызметі арқылы тілдік форма туралы түсінік қалыптасады; тіл біліміндегі және басқа ғылымдардағы функционализмнің ерекшеліктері туралы ойларды жүйелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттану ғылымы дамуының негізгі тенденциялары туралы түсінік беру. Қазіргі әдебиеттану ғылымының теориялық, әдіснамалық аспектілері мен концепциялары зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар әдебиеттану саласындағы қазіргі ғылыми парадигманы сипаттай алады; әдеби зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық тәсілдерінің жүйесін жалпылау; әдебиеттану зерттеулерінің қазіргі заманғы негізгі әдістерін меңгеру; дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тілдік және әдеби фактілерді талдауды тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Герменевтика әдебиеттану мектебі ретінде
Пәннің мақсаты – магистранттарда герменевтиканың әдеби мектеп ретінде қалыптасуы мен дамуының концептуалды және теориялық негіздері, оның жалпы ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орны туралы білімдер жиынтығын қалыптастыру. Герменевтиканың қазіргі нұсқалары, әдеби мектеп ретіндегі герменевтиканың жалпы ғылыми тілдік қызметтері, лингвистикалық пәндерді оқытуда герменевтиканы зерттеудің белсенді әдістері мен тәсілдері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар герменевтиканың философиялық негіздерімен, оның негізгі бағыттарымен, оларға тән принциптермен және мәтіндерді түсіндіру әдістерімен танысып, герменевтикалық дискурстың қалыптасуы туралы білім алады; герменевтиканың әдеби мектеп ретінде пайда болуына байланысты оқу-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттанудың психологиялық мектебі
Пәннің мақсаты – әдеби сынның психологиялық мектебінің пайда болу және даму тарихын, әдеби сынның психологиялық мектебінің маңызын зерттеу; психологиялық мектептің тұжырмдамалық-теориялық негіздерін, оның жалпы тіл ғылымдарының жүйесіндегі орнын түсіну. Әдебиеттану мен психоанализдің психологиялық мектебінің философиялық негіздері зерттеледі; Көркем мәтіннің психологиялық аспектілері сипатталады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар әдебиеттанудағы психологиялық мектеп дамуының негізгі кезеңдерін игере отырып, әдебиеттің тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын меңгереді; әдеби сынның психологиялық мектебінің қалыптасуы мен дамуына байланысты заманауи білім беру технологияларын жасап, қолдана алады; әдеби сынның психологиялық мектебінің даму тарихы мен қазіргі жағдайын талдау және салыстыру дағдысын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ - ХХІ ғасырлардағы Қазақстан әдебиетінің көркемдік әлемі
Пәннің мақсаты – 20-21 ғасырлардағы Қазақстан әдебиеті өкілдерінің шығармаларының көркем әлемі саласындағы магистранттардың білімін дамыту. Пән аясында мыналар оқытылады: қазақ жазушыларының шығармашылығы; қазақ әдебиетінің ерекшеліктері мен даму кезеңдерін; осы кезеңдегі авторлардың шығармашылығына әсер еткен мәдени және тарихи жағдайлар; негізгі шығармалар, жанрлар, қозғалыстар, сондай-ақ Қазақстан әдебиетіне қатысты маңызды оқиғалар мен құбылыстар. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар мәтіндерді бағалауға аналитикалық және сыни тұрғыдан қарау дағдыларын игеріп, Қазақстан әдебиетінде көрініс тапқан көркем дүние мен мәдени болмысты қабылдау саласында терең білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психолингвистика
Пәннің мақсаты – магистранттарды психолингвистиканың негізгі даму кезеңдерімен, психолингвистиканың ережелерімен, мәселелерімен, міндеттерімен және терминдерімен таныстыру. Л.В. Щерба, Л.С. Выготский, Н.И. Жинкин, И.Н. Горелов, А.А. Залевская, И.А.Зимняяның еңбектері әртүрлі психолингвистикалық тәсілдер мен мектептер контекстіндегі сөйлеу әрекеті мен тіл қабілетінің психолингвистикалық мәселелері; тіл мен сөйлеу психологиясын зерттеудің қазіргі заманғы парадигмалары зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар сөйлеу әрекетін, тілдік материалды, тілдік тұлғаны психолингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі мектептер мен университеттердің білім беру кеңістігіндегі цифрлық технологиялар
Пәннің мақсаты – қазіргі мектеп пен жоғары оқу орнының білім беру кеңістігіндегі цифрлық технологиялардың мәні мен рөлін тұтас түсінуді қамтамасыз ете отырып, олардың артықшылықтары мен оны дамытудың ықтимал жолдарын анықтай отырып, магистранттарда білім, білік, дағды және қажетті құзыреттер жүйесін қалыптастыруға ықпал ету; негізгі цифрлық білім беру технологиялары (бұлттық технология, онлайн оқыту платформалары, веб-квесттер, мультимедиялық элементтер, геймификациялау және т.б.) және білім беру қызметінде цифрлық технологияларды қолданудың практикалық мүмкіндіктері туралы түсінікті дамыту. Қазіргі цифрлық технологиялардың аппараттық-бағдарламалық құралдары туралы ақпарат, білім беруде цифрлық технологияларды қолданудың негізгі бағыттары, цифрлық технологияларды пайдалана отырып оқытуды жүргізудің әдістері мен технологиялары зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар цифрлық білім беру технологияларының негізгі түрлері және олардың педагогикалық міндеттерді шешудегі мүмкіндіктерін меңгеру және оларды қолданумен байланысты тәуекелдерді түсіну негізінде оқу үдерісінде және педагогикалық қызметте қолдану туралы тұтас түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Корпустық лингвистика
Пәннің мақсаты – магистранттарды корпус лингвистикасының негіздерімен таныстыру. Тіл біліміндегі корпус лингвистикасының негіздері, жетістіктері мен мәселелері зерттеліп, оның пәнаралық байланысы айқындалады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттарда лингвистикалық зерттеулер жүргізуге қажетті лингвистикалық корпуспен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану және мәдениетаралық коммуникация
Пәннің мақсаты – магистранттарда мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында көркем әдебиет шығармаларын талдау қабілетін дамыту. Пән аясында қазіргі мәдениетаралық кеңістіктің ерекшеліктері және оның көркем шығармашылықтың дамуы мен қабылдауына әсері зерттеледі. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар әдебиет шығармаларын салыстырмалы типологиялық зерттеудің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастырады, әдебиетті мәдениетаралық қарым-қатынас факторы ретінде түсініп, түсіндіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәтін мен дискурс теориясы
Пәннің мақсаты – магистранттарда мәтін мен дискурсты лингвистикалық зерттеу объектілері ретінде түсінуді қамтамасыз ететін қажетті құзыреттіліктерді дамыту, мәтін мен дискурстың мәнін, олардың негізгі ұғымдары мен категорияларын түсінуді дамыту; мәтіндер мен дискурстардың типологиясымен таныстыру; мәтін мен дискурстың көпөлшемді және көпаспектілі құбылыс ретіндегі тұжырымдамасын дамыту. Мәтін мен дискурс теориясындағы қазіргі заманғы зерттеу тенденциялары, дәстүрлі және қазіргі тіл білімі тұрғысынан мәтін мен дискурсты түсіндіру мәселелері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар қазіргі мәтінтану және дискурстану туралы тұтас түсінікке ие болады; мәтінді және дискурсты талдаудың әртүрлі ғылыми әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дискурсивті зерттеулер: тарихы мен перспективалары
Пәннің мақсаты – магистранттарда тіл біліміндегі дискурсивті зерттеулердің тарихы мен болашағы туралы түсінікті қамтамасыз ететін қажетті құзыреттіліктерді дамыту. Тіл біліміндегі дискурстанудың даму тарихының негізгі кезеңдері мен болашағы зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар мәтін мен дискурстың категориялық аппаратымен танысады; дискурстық талдаудың негізгі ұғымдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілін танудағы тілдік тұлға теориясы
Пәннің мақсаты – магистранттарды орыстанудағы тілдік тұлға теориясының негізгі қағидаларымен таныстыру. Орыстанудағы тілдік тұлға теориясының қазіргі аспектілері мен негізгі тұжырымдамалары зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар орыстанудағы тілдік тұлға теориясын зерттеудің когнитивтік, лингвомәдени және коммуникативтік бағыттарымен таныс болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи лингвистикадағы танымдық бағыт
Пәннің мақсаты - магистранттарда қазіргі когнитивтік лингвистиканың негізгі теориялық принциптері, негізгі ұғымдар мен категориялар туралы білімдерін қалыптастыру және дүниенің тілдік суретінің негізі ретіндегі ұғым туралы түсініктерін қалыптастыру. «Ұғым» және «мағына» ұғымдарын түсіну және ұғыну мәселелері зерттеліп, тіл мен сананың байланысы мәселелері, дүниені тұжырымдамалаудағы мен санаттаудағы, танымдық процестердегі және адам тәжірибесін жалпылаудағы тілдің рөлі зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар когнитивтік лингвистиканың негізгі мәселелерін түсініп, ұғымдарды зерттеу және оларға сипаттама беру дағдыларын меңгеруі, тілдік қатынастың мәнін түсінуі керек; нақты түсініктер мен оларды сипаттаудың әдістерін әзірлеу үшін алған білімдерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі әдеби процестің жанрлық жүйесі
Пәннің мақсаты – магистранттарда қазіргі әдеби процестің даму заңдылықтары туралы жүйелі түсінікті, белгілі бір кезең әдебиетінің ерекшелігін анықтайтын негізгі жанрлық және көркемдік стратегиялар туралы түсінікті қалыптастыру. Пән аясында мыналар зерттеледі: қазіргі әдеби процестің жіктелуі мен саралануы, жанрлық формалардың будандастырылуы, қазіргі әдеби үдерістегі жанрлық-типологиялық белгілердің өзгерілуі. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау; қазіргі әдеби процесті жанрлық классификациялау дағдыларын меңгеру қабілеттеріне ие болады; жанрлық белгілер мен параметрлердің белгілі бір таңдауымен (интенция романы, ертегі романы, пенталогиялық роман, пунктир романы және т.б.) біріктірілген жанрлық формалардың будандастыруымен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдік тұлғасы және оны зерттеу міндеттері
Пәннің мақсаты – магистранттардың тілдік тұлға теориясының негізгі принциптері, міндеттері мен терминдері туралы білімін дамыту. Тілдік тұлғаның қалыптасуына байланысты негізгі ұғымдар мен терминология; тілдік тұлғаның құрылымы (Ю.Н.Қараулов бойынша); көпэтникалық ортадағы тілдік тұлғаны қалыптастырудағы лингводидактикалық тәсілдері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар тілдік тұлға теориясының қазіргі мәселелерін түсіну және сыни тұрғыдан талдаудың әртүрлі тәсілдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы заманауи әдеби процесс
Пәннің мақсаты – магистранттарға Қазақстандағы қазіргі әдеби процестің қазіргі жағдайы, қазіргі әдеби процестің дамуының негізгі заңдылықтары мен тенденциялары, қазіргі әдебиеттегі эстетикалық тенденциялардың көптігі; Қазақстандағы қазіргі әдеби процестің қалыптасуына әсер етуші факторлары туралы түсінік беру. Қазақстандағы соңғы екі онжылдықты қамтитын әдеби үдеріс пен әдебиет тарихын зерттеудің негізгі заңдылықтары мен тенденциялары зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттарда Қазақстандағы қазіргі әдеби процестің даму заңдылықтары туралы жүйелі түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем әдіс эстетикалық категория ретінде
Пәннің мақсаты – эстетикалық категория ретіндегі көркемдік әдіс мәселесі бойынша магистранттарда білім, білік, дағды және дағдыны қалыптастыру; Қазақстанның қазіргі жазушыларының шығармаларындағы көркемдік әдіс арқылы әдеби шығармаларды талдау туралы. Қазақстанның қазіргі жазушылары шығармаларындағы көркемдік әдістің эстетикалық категория ретіндегі ерекшеліктері зерттеледі; Көркем шығармалардың жеке ерекшеліктері мен қазіргі авторлардың шығармашылығында қолданылған әдістер анықталды. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар қазіргі авторлардың шығармаларын көркемдік әдіс арқылы талдауды үйренеді; әртүрлі заманауи авторлардың шығармаларындағы ұқсас стильдерді салыстыру және анықтау; жеке авторлық көркемдік әдістерді ажырату; әдеби сын мен эстетикалық шығармаларға сыни баға беру; өз көзқарастарын дәлелдеу; көркемдік әдісті эстетикалық категория ретінде зерттеудің заманауи тәсілдерін қолдану; көркем шығармаларды талдауда әдеби-эстетикалық білімдерін қолдану; әлемдік әдеби процестің негізгі заңдылықтарын ашу; әлемдік және орыс әдебиетіндегі көркемдік әдістердің көріну ерекшеліктерін сипаттау; әртүрлі көркемдік әдістер мен бағыттардағы жазушылардың шығармаларын түсіндіру; әдеби сын мен эстетикалық шығармаларға сыни тұрғыдан баға беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи мектептегі әдебиет сабағын модельдеу
Пәннің мақсаты - қазіргі мектептегі әдебиет сабағын жобалау кезінде магистранттарда мұғалім әрекетінің алгоритмі туралы білімдерін дамыту. Қазіргі мектептегі әдебиет сабақтарын модельдеу мәселелері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар студенттердің әдеби білімді меңгеру және әдеби талғамын дамыту мақсатында қазіргі білім беруде қолданылатын түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануды, заманауи мектептегі әдебиет сабақтарында табысты ақпараттық технологияларды, интерактивті әдістерді және желілік ресурстарды қолдану үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында магистранттарға қажетті теориялық және әдістемелік дайындықты қамтамасыз ету. Тілдік және әдеби негіздері зерттеледі. жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар теориялық білімдерін практикалық қызметте қолдануды, тіл және әдеби білім беруді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың принциптерін, құралдарын, тиімді әдіс-тәсілдерін меңгереді; оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауды және жүзеге асыруды, оқушылардың іс-әрекетін бақылауды жүзеге асыруды, олардың білім, білік және дағдыларын тексеру және бағалауды үйрену; ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, жетекші мұғалімдердің тәжірибесін өз бетінше меңгеру және қазіргі әдістеменің жетістіктерін тәжірибеде шығармашылықпен қолдану дағдыларын дамытуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикадағы генеративті бағыт
Пәннің мақсаты - формальды тіл біліміндегі бағыттардың бірі ретінде генеративті лингвистиканың негізгі қағидаларын енгізу болып табылады. Грамматиканың үш теориясы, генеративті лингвистиканың сипаттамалық әдістері, генеративті тіл біліміндегі тілдік модельдеу және генеративті тіл біліміндегі трансформациялық талдау зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар генеративті лингвистика принциптеріне сүйене отырып, тілді модельдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі мәдениет пен әдебиеттегі постмодернизм
Курстың мақсаты – магистранттарда мәдениет пен әдебиеттегі постмодернизмнің негізін құрайтын негізгі бағыттарды, негізгі қағидаларды және теориялық тұжырымдамаларды терең түсінуді қалыптастыру. Постмодернизмнің пайда болуы мен қалыптасу тарихы және оның әдеби түрі, постмодернистік әдебиетті зерттеу әдістері, құралдары мен формалары зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар постмодернистік мәтіннің іргелі сипаттамаларын анықтап, қазіргі мәдениет пен постмодернизмге салыстырмалы талдау жүргізеді; әдеби-көркем материалды оның тарихи дамуы мен мәдениетінде зерттеуге филологиялық тәсілді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясы мәселелерін терең түсінеді. Әлемдік философиялық ойдың және ғылым саласының тарихы бойынша жетістіктерін (таңдалған ғылыми мамандық бойынша білім эволюциясы) дәлелдей алады.Жоғары оқу орындарының психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында және мәдениетаралық және көптілді қарым-қатынас саласында құзыреттілігін көрсетеді.
- Кәсіби, маркетингтік және басқару салаларында идеяларды тұжырымдау қабілетін, практикалық нәтижеге қол жеткізу үшін пікірлестер тобын басқаруға дайындығын көрсетеді. Әріптестермен жұмыс істеу қабілетін, психологиялық жайлылық, қолдау атмосферасын құру қабілетін көрсетеді, ымыраға келу қабілетін көрсетеді; оқыту әдістемесі мен технологиясы негізінде оқыту процесін тиімді ұйымдастырады.
- Лингвистика және әдебиеттану саласындағы жаңа білімді жүйелеу, тіл білімі мен тарихи-әдеби феноменді интерпретациялау қабілеттерін көрсетеді.
- Озық ғылыми-әдістемелік ойлардың жаңалықтарын орыс тілі мен әдебиетін оқыту тәжірибесіне бейімдей білу қабілетін көрсетеді. Кәсіби салада жаңашылдық пен инноватикаға қабілеттілік танытады. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға дайындығын көрсетеді.
- Кәсіби қызметінде филологиялық білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін қолданады (лингвистика, орыс және шетел әдебиеті).
- Кәсіби және ғылыми пікірталастарды жүргізуге дайындығын және қабілетін көрсетеді, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғайды. Кәсіби қызметке қабілеттілікті көрсетеді: өз жұмысын, мамандық бейіні бойынша әріптестердің жұмысын сыни бағалайды, білім беру, мәдениет, ғылым ұйымдарында, баспа орталықтарында қызмет сапасын жақсарту үшін іскерлік және коммерциялық ұсыныстарды бастамашылық ете алады.
Ұқсас БББ
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)