Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс әдебиетінің философиялық-эстетикалық мәселелері

    Пән қазіргі әдебиеттанудағы мәтін туралы көп өлшемді феномен және коммуникативтік және эстетикалық функцияларды орындайтын көркем мәтінмен байланысты мәселелерді оқытады, соның нәтижесінде орыс әдебиетінің қазіргі дамуы үшін өзекті философиялық-эстетикалық мәселелерді шешу негізінде әдебиеттанудың қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы ғылыми білімдер интеграцияланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Филолог-русисттің ғылыми-педагогикалық қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Пән филология саласында ақпараттық технологияларды қолданудың теориялық, әдістемелік және практикалық аспектілерін қарастырады. Орыс филологының ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметіне ақпараттық технологияларды кіріктіру мәселелері зерттеледі; филологиялық зерттеулерде АКТ әдістері мен құралдарын қолданудың себептері мен шарттары және қазіргі білім беру ортасы талданады; оқушылардың ақпараттық, білім беру, танымдық, әлеуметтік және еңбек құзыреттіліктері дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орны мен мектепте тілдік пәндерді оқыту

    Пән жоғары кәсіби және орта білім беру жағдайында лингвистикалық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттейді. Пән магистранттардың – болашақ жоғары оқу орындарының қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; лингвистикалық пәндерді оқыту саласында білім беру қызметінің қазіргі әдістері мен технологияларын іс жүзінде қолдануға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен әдістемесі

    Пән ғылым эпистемологиясы туралы дамып келе жатқан білімді меңгеруге бағытталған: методология – әдіс – әдістеме, әдебиеттану саласында өз бетінше оқуды жалғастыру үшін; методологияны адамның қоршаған ортаны тану ережелерінің жиынтығы ретінде және сонымен бірге формалардың жиынтығы, әдебиеттанудың пәндік саласын тану жолдары ретінде түсіну. Әдебиеттанулық зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі мен әдістемесін таңдаудағы құзыреттілікті қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі тіл білімінің жаңа бағыттары

    Пән ғылым байланысында пайда болған филологияның жаңа пәнаралық бағыттарының мәдени-тарихи шарттылығын қарастырады, соның нәтижесінде әлеуметтік факторлар тіліне әсер ету механизмдері, тілдік жағдайлар түрлері, тілдік байланыстар, қос пен көптілділіктің социолингвистикалық мәселелері, көпэтникалық мемлекет жағдайында әрі қарай оқуды өздігінен жалғастыру және ақпараттық мәдениетті қалыптастыру үшін орыс тілінің маңыздылығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО-да әдебиетті оқытудың инновациялық әдістері

    Пән педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесін, білім беру кеңістігінде инновациялық технологияларды жүзеге асыру ерекшелігін оқытады. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен білімі жүйеленеді; интерактивті технологиялар негізінде әдебиеттанушылық материалды іріктеу мен құрылымдаумен байланысты іскерліктер қалыптасады; әлеуметтік-этикалық және ғылыми маңыздылығын ескере отырып, метапредмет білімінің көлемі кеңейеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Пән орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелерін пәнішілік байланыстар негізінде оқытады; әдебиеттанудың теориялық-әдіснамалық және құрылымдық ерекшеліктері, оның периодизациясы, идеялары, стилдері, диахрониясы және синхронизациясы туралы жеке пікірлерді қалыптастыру үшін әдебиеттану әдіснамасындағы өтпелі үрдістер; қазіргі орыс әдебиеттануындағы ғылыми парадигмалардың ауысуын сипаттайтын метапредмет білімін интеграциялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орны тілдік талдаудың теориялық аспектілері

    Пән негізгі теориялық ұстанымдар мен лингвистикалық ұғымдарды жүйелеуге, тіл білімінің соңғы жетістіктерін ескере отырып, лингвистикалық материалды ғылыми-грамматикалық талдау әдістемесін меңгеруге бағытталған; әдеби тіл мен жазу нормаларын іс жүзінде меңгерудің берік негізі ретінде нақты тілдік фактілерді зерттеу дағдыларын жетілдіру; орыс тілін оқытуда лингвистикалық талдау дағдыларын шығармашылықпен қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында әдеби пәндерді оқыту

    Пән әдебиеттану теориялары мен мектептерінің алуан түрлілігін қарастырады; әдеби зерттеулердің әртүрлі салаларындағы жетістіктері; әдебиеттану тарихы туралы ғылыми білімдерді біріктіретін ұғымдық-терминологиялық аппаратты кеңейтеді. Белгілі бір ғылыми салада өзіндік зерттеудің теориялық негізін жасау және өзіндік қорытындылар мен шешімдерді ұсыну барысында ақпараттық мәдениетті көрсету дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тіл білімінің когнитивтік-дискурсивті парадигмасы

    Пән ғылымдағы интеграциялық процестермен шартталған филологиялық фактілерді түсіндірудің когнитивтік тәсілдерін зерттейді. Дискурсивті және когнитивтік лингвистиканың, концептологияның өзекті мәселелері қарастырылады: дискурс тіл туралы ғылымның объектісі ретінде; көркем мәтінді талдаудың когнитивтік тәсілі; көп мағыналылық мәселелері; концептуалды метафора теориясы; мәтінді когнитивті-стилистикалық талдау әдістері; жасырын ақпарат түрлері; сөйлеу жанрлары және тілдік тұлға теориясының негізгі түсініктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми қамтудағы орыс тілі

    Пән орыс тілі саласындағы ғылыми зерттеулерді одан әрі өз бетінше жүргізу үшін, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану үшін орыс тілінің теориясын тереңдетуге бағытталған. Орыстанудың лингвистикалық мектептері туралы білімдер, қазіргі орыс тілінің бірліктерін анықтау мен сипаттаудың негізгі принциптері жүйеленген; тілдің сөйлеудегі қызмет ету заңдылықтары және олардың жүзеге асуының өзара тәуелділігі туралы күрделі ойлар қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән ағылшын тіліндегі академиялық жазу дағдыларын, сыни ойлауды, ғылыми идеяларды құрылымдап жеткізуді дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері арқылы кәсіби шет тілін меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар магистранттардың академиялық дискурс ерекшеліктерін ескере отырып кәсіби құзыреттерін дамытуға және жазбаша ғылыми тілін жетілдіруге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылым мен білімдегі қолданбалы лингвистика

    Авторлық бағдарлама негізінде құрылған пән саяси, құқықтық және экологиялық лингвистика саласындағы пәнаралық зерттеулердің қолданбалы мәселелерін қарастырады. Тіл мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу мәселелері зерттеледі; лингвистикалық конфликтология, сөйлеу манипуляциясы; саяси коммуникациядағы сөйлеу стратегиялары мен тактикасы; лингвистикалық сараптаманың бағыттары; сөйлеу мәдениетінің экологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мәтін синтаксисі

    Пән мәтіндердің функционалдық, мазмұны мен құрылымдық тұтастығын зерттеуге, талдауға бағытталған авторлық бағдарламаға негізделген. Әр түрлі жанрдағы ғылыми және оқу әдебиеті шығармаларының мәтіндерін құру және пішімдеу дағдылары жетілдірілуде. Дағдылар ғылыми мәтіннің құрылымы мен логикасында, МҒЗЖ идеяларын, тұжырымдары мен шешімдерін көпшіліктің назарына ұсынуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мектеп және ЖОО әдебиеттануында интегративтік оқыту технологиясы

    Пән әдебиеттану зерттеулерінің нәтижелерін жинақтайтын интегративті курсты ұсынады; поэтика, мәтін лингвистикасы мен стилистика қиылысындағы конструктивті пәнаралық байланыстарды белгілейді. Көркем мәтінді филологиялық талдауға инновациялық технологиялар мен тәсілдер, оны түсіндіру тәсілдері ақпараттық мәдениеттің қалыптасуын, одан әрі педагогикалық қызметтің нәтижелілігі үшін одан әрі оқытудың дербестігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Филологиялық зерттеулердегі жасанды интеллект технологиялары

    Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінігін дамытуға бағытталған. Білім беру саласында ЖИ қолдану мүмкіндіктері зерттелуде; оқу процесінде виртуалды көмекшілерді пайдалану; нейрондық желілерді пайдалана отырып, визуализация және деректерді талдау құралдары; мультимедиа көмегімен оқу материалдарын жасау; мәтіндік, бейне және дыбыстық ресурстарды әзірлеуде ЖИ бойынша зерттеулер; геймификация және мотивация әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау

    Пән магистранттардың кәсіби және метапәндік құзыреттіліктерін арттыруға бағытталған. Интеллектуалды-сөйлеу мен әдістемелік мәдениетті, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті, ғылыми жұмыстарды өңдеу және безендіру мақсатында, ғылым тарихындағы білімді, орыс тілін, философияны және ғылыми зерттеу әдістемесін қолдана отырып, ғылыми дүниетанымды дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Көптілді тұлғаны қалыптастыру мәселелері

    Пән полилингвалды білім берудің теориялық негіздерін, Қазақстан Республикасындағы тіл саясаты мен тілдік жоспарлау аспектілерін қарастырады. Толерантты сананың орнығуы, мәдениеттердің әртүрлілігі, қазақстандық қоғамның полиэтностылығы туралы түсінік қалыптасуда,соның нәтижесінде байланыстарды орнатудың стандартты емес тәсілдері, көпмәдени білім беру ортасы жағдайында әлеуметтік серіктестермен табысты ынтымақтастық стратегиясын таңдау қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Орыс тілі және мәдениетаралық коммуникация

    Пән мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі теориясының пайда болу тарихын, бағыттарын зерттейді; стандартты емес жағдайларда Мәдениетаралық коммуникацияның кәсіби мәселелерін шешудің әртүрлі шығармашылық тәсілдерін талдайды; Қазақстан Республикасының тіл саясатының басым бағыттары мен перспективаларын қарастырады; мәдениеттерді салыстырмалы түрде сипаттау және әлем түсініктерін пәнаралық контексте қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, өзінің оқу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік және қоғамдық қызметін ұйымдастырады.
  • Тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерін терең түсінеді, өз білімін, идеясын және шығармашылық қабілеттерін кеңірек пәнаралық контексте кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуге пайдаланады.
  • Әлеуметтік-этикалық және ғылыми идеяларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетті және шет тілін меңгеруді көрсетеді.
  • Идеяларды, қорытындыларды және проблемалық шешімдерді қоғамға айқын және нақты жеткізуді ұйымдастырады, Қазақстанның қазіргі проблемалары мен даму перспективаларын бағалайды, әлемдік экономиканың қазіргі тенденцияларын түсінеді, халықаралық бәсекелестік мәселелерін бағдарлайды.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында одан әрі білім беруді жалғастыру үшін пәнаралық білімді біріктіреді.
  • Академиялық адалдық саясатын ұстана отырып, мәтінге ғылыми және сараптамалық баға береді.
Top