Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Тіл білімінің өзекті мәселелері

    Қазіргі лингвистиканың мәртебесі, оның объектісі, тақырыбы, мақсаттары, міндеттері мен әдістері; гуманитарлық ғылымдар мен табиғи цикл ғылымдары қатарында лингвистиканың алатын орны туралы мәселелер қарастырылады. Курс лингвистикалық ғылымның дамуының негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің философиялық құбылыстарын оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте филология пәндерін оқыту әдістемесі

    Жүйелік-әрекеттік оқыту парадигмасында филологиялық пәндерді оқыту әдістемесін игеру мақсатында оқытылады. Дәстүрлі академиялық формалар аясында да, инновациялық формаларда да оқыту мәселелері қарастырылады, сондай-ақ орыс тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі мәдениетаралық коммуникация

    Курс мәдениетаралық қарым-қатынасты олардың өзіндік ерекшелігі мен өзіндік ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі лингвистикалық және мәдени қауымдастықтар өкілдерінің тең мәдени өзара әрекеті ретінде зерттеуге арналған. Кросс-мәдени талдау білім алушылардың мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастырудың қажетті элементі ретінде. Мәдениеттер диалогы білім беру ортасындағы өзара түсіністік тетігі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Постмодернизмнің поэтикасы мен эстетикасы

    Әдеби Постмодернизм поэтикасының ерекшеліктері зерттелуде. Постмодерндік әдебиеттегі дәстүр мен жаңашылдық, барлық алдыңғы бағыттарға, ағымдарға, мектептерге, стильдерге, дискурстарға әртүрлі мәдени тілдердің семиотикалық жүйелері ретінде қарау, сонымен қатар мәдени тілдердің плюрализмі, модельдер, стильдер, эстетикалық мутациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтін және көркем әлем

    Көркем мәтін және көркем әлем, автор және көркем мәтін ұғымдарының арақатынасы мәселелері қарастырылады. Оқу, қабылдау, түсіну, түсіндіру және талдау арқылы көркем мәтінді түсінудің ерекшеліктері зерттеледі. Көркем мәтіннің формальды-мазмұндық құрылымының теориялық аспектілері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтін және дискурс теориясы

    «Мәтін және дискурс теориясы» пәнінде мәтіннің құрылымы, семантикасы, дускурс түрлері, мәтін және дискурс айырмашығы, т.т. мәселелер сөз етіледі. Мәтін және дискурс теориясына қатысты ғалымдардың пікірлері сараланады. Мәтін ғылымдағы интеграциялық үдерістер тұрғысынан сипатталады. Жаңа парадигмаға сәйкес мәтін автор-мәтін-оқырман үштағаны негізінде талданады. Тілдік бірліктердің (сөз, сөз тіркесі, т.б.) мәтінде трансформациялануы, үйлесуі, тіркесу қабілеті, т.б. қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медианарратив теориясы мен практикасы

    Көркем емес мәтіндердегі баяндау формаларын коммуникативті-прагматикалық, құрылымдық және тілдік ұйымдастыруды дамыту мақсатында оқытылады. Орыс тілді интернеттегі наррация модельдері шындықты модельдеудің тілдік әдістерінің кешені және әлем туралы білімді беру тәсілдері, сондай-ақ интернеттегі әңгімелеу мәтіндерінің лингвистикалық-прагматикалық және лингвистикалық-стилистикалық ерекшеліктері ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы инноватика

    Курс білім беру мазмұнындағы, оқыту нысандары мен әдістеріндегі, "Оқытушы – студент"қатынастарындағы жаңалықтарды зерттеуге арналған. Оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану, жаңа жабдықтарды енгізу, оқу процесін ұйымдастыруда, оны басқаруда және т. б. дағдылар қалыптасады. Курс білім беру мазмұнындағы, оқыту нысандары мен әдістеріндегі, "Оқытушы – студент"қатынастарындағы жаңалықтарды зерттеуге арналған. Оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану, жаңа жабдықтарды енгізу, оқу процесін ұйымдастыруда, оны басқаруда және т. б. дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Русистиканың қазіргі бағыттары

    Орыс грамматикасын, теориялық және практикалық лексикографияны үйренудегі дәстүрлі және жаңа ерекшеліктерді түсіну; белсенді және пассивті тіл сөздігі мен тілдік тұлға туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мәтінді коммуникативті, семантикалық және құрылымдық бірлік ретінде анықтаудағы даулы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диахрондық русистиканың

    Салыстырмалы-тарихи тіл білімінің мәселелері қарастырылады, зерттеу әдістерін таңдау мүмкіндігі қалыптасады: Салыстырмалы-тарихи, сипаттамалық, салыстырмалы, сандық. Орыс тілінің дамуы мен эволюциясы, оны кезеңдеудің негізгі кезеңдері зерттелуде. Ұғындырылады экстралингвистических әсер ететін факторларды эволюциясын және оның жұмыс істеуін орыс тілі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері қарастырылады, сондай-ақ қазіргі филологиялық білім жүйесіндегі әдебиеттанудың рөлі туралы түсінік қалыптасады. Курсты оқу барысында көркем мәтінді зерттеудің әдіснамалық тәсілдерінің мүмкіндіктері; қазіргі әдебиеттанудағы интегративті тенденциялар туралы көзқарас қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі инновациялық жобалар

    Курс ғылыми-зерттеу, технологиялық, ұйымдастырушылық, қаржылық және басқа да іс-шараларды қамтитын аудиторияны және оларға қол жеткізу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Мақсат қоюдағы, білім беру міндеттері мен мазмұнындағы, оқыту құралдарындағы, нәтижелерді бақылау мен бағалаудағы жаңалықтар игерілуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет және мәдениет (ағылшын тілінде)

    Курс әдебиет пен мәдениет арасындағы диахроникалық және синхронды байланыстарды зерттеуге арналған. Антикалықтан бүгінгі күнге дейінгі эстетикалық ұғымдар, көркемдік мәтінді қабылдау ерекшеліктері мен сипаттамалары оның мәдени ерекшелігін, эстетикалық табиғатын ескере отырып қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы тіл білімі

    Жаңа компьютерлік және ақпараттық технологиялар саласында базалық лингвистикалық білімдерді қолдану мәселелері қарастырылады, олар нақтыланатын және кейінгі жалпы кәсіптік және арнайы пәндердің мазмұнымен толықтырылатын болады. Тілді қолдануды оңтайландыруға байланысты практикалық есептерді шешу әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филологияның заманауи ғылыми парадигмалары

    Ол тілді символдық жүйе ретінде және белгілі бір бірліктері, модельдері мен құрылымы бар деңгейлер жүйесі ретінде түсінуді, сондай-ақ қазіргі лингвистер мен әдебиеттанушылардың еңбектерінің негізгі ережелерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Лингвистикалық және әдеби терминологияны меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Байланыс теориясы және тілдік манипуляция

    Курс тілдік әсер ету және манипуляция әдістерін игеруге арналған. Тілдік әсердің әртүрлі түрлері қарастырылады: риторика, сананы басқару, насихат, тілдік демагогия, брейноошинг, нейро-лингвистикалық бағдарламалау, ұсыныс, PR. Ақпараттық қоғамның жұмыс істеу заңдылықтары зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылық психологиясы (ағылшын тілінде)

    Курс психологиялық ғылым аясында әдеби шығармашылықты зерттеуге арналған. Жазушының "шығармашылық зертханасының" сұрақтары, көркем шығарма құру процесі және оның психологиялық механизмдерінің сипаттамасы қарастырылады, көркемдік қабілеттердің табиғаты мен шығармашылық тұлғаның өзіндік ерекшелігі зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Филологиялық зерттеулер әдістемесі

    Курс филологиялық зерттеулердің ерекшелігі мен әдіснамасын игеруге арналған. Филологиялық зерттеудің ерекшелігі, филологиялық зерттеудің жалпы және жеке әдістері, мысалы: интертекстуалды талдау, семантикалық-стилистикалық, салыстырмалы-стилистикалық, өмірбаяндық әдістер, мотивациялық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі филологтың кәсіби терминологиясы (ағылшын тілінде)

    Лингвистика және әдебиеттану бойынша академиялық жұмыстарда, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және практикалық кәсіби қызметте жұмыс істейтін кәсіби лексиканы қолдану мақсатында оқытылады. Филология саласындағы зерттеу міндеттері мен практикалық сипаттағы міндеттерді шешу үшін ағылшын тіліндегі тұжырымдамалық-категориялық аппараттың ерекшелігі түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу қызметіндегі жасанды интеллект

    Курстың мақсаты білім беру және ғылыми қызметте жасанды интеллект технологияларын қолдану бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру; дербестендірілген оқытуды іске асыру, білім беру деректерін талдау және АИ көмегімен болжау үшін мәтіндік, графикалық, бейне және аудио ақпаратпен жұмыс істеу үшін білім беруде пайдаланылатын генеративті нейрожелілерді қолданудың практикалық білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Іс жүзінде инновациялық лингводидактикалық әдістерді меңгерген және қолданады.
  • Тілдік және әдеби құбылысты оның генезисі және қазіргі жағдайы тұрғысынан қарастырады, белгілі бір құбылыстың шығу тегін анықтайды, оның ерекшеліктерін біледі, оның әрі қарайғы қызмет етуін болжайды.
  • Аналитикалық жұмысқа қабілеті бар, ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра алады, жаңа білім алу мақсатында ағылшын тілінде категориялық аппаратты қолдана алады және осы білімді нақты тілдік жағдайларды сараптамалық бағалау үшін қолдана алады.
  • Педагогикалық қызметті жүзеге асырады, заманауи инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі аудиторияларға арналған тіл және әдеби циклдер пәндерін оқытудың оқу бағдарламаларын жүзеге асырады.
  • Диссертацияның зерттеу концепциясын тұжырымдау үшін ағылшын тілінде ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады,
  • Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының жалпы және арнайы әдістерін терең меңгерген, қазіргі филология ғылымының әдістемесін қолдану дағдыларын сенімді түрде меңгерген.
  • Өз бетінше шығармашылық, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгереді, өз қызметін тиімді және тиімді ұйымдастыра алады, ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру мүмкіндіктері туралы түсініктері бар.
  • Шет тілін кәсіби қарым-қатынас құралы және өзінің кәсіби және тұлғалық деңгейін көтеру құралы ретінде сөйлейді.
  • Деңгейлік құрылымды және көп функциялы іске асатын әмбебап белгілер жүйесі ретінде тілдік парадигманы талдауды жүзеге асырады
  • Қазіргі филологияның өзекті мәселелері бойынша оның ішінде ағылшын тілінде ғылыми пікірталас жүргізу қабілеті бар
  • Ғылыми зерттеулердің өз саласында өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен категорияларын меңгерген. Өз ғылыми қызығушылықтары саласында зерттеулердің өзекті бағыттарын әзірлеу үшін ғылыми білімнің тарихи даму теорияларын бағдарлай алады.
  • Кәсіби деңгейде өз білімін қолданады, заманауи білім беру, ғылыми және инновациялық технологияларды, жасанды интеллектті кәсіби және зерттеу қызметінде қолданады.
  • Әртүрлі коммуникативті және эстетикалық сипаттағы мәтіндерді өз бетінше талдауға қажетті білім, қабілет және дағдылар кешенін меңгереді.
  • Көркем шығармаға нақты тарихи-контекстік талдау жүргізеді, әдеби шығармаларды толық талдау үшін теориялық білімдерін қолданады.
Top