6B01702 Орыс тілі мен әдебеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникациялық, цифрлық, кәсіпкерлік құзыретті, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби мұғалімді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл білімінің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерде жалпы лингвистикалық құзыретті қалыптастыру Пәннің мазмұны: Тіл лингвистиканың нысаны ретінде. Тіл ерекшелігі мәселесі. Тілдің пайда болуы мәселесі. Тілдің тарихи даму заңдылықтары. Тілдің ішкі құрылымы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің жіктелуін және тілдердің арақатынасын біледі; Оқытылатын шетел тілі мен ана тілі мысалдары негізінде тілдік жүйе мен оның қызметін сипаттайтын құбылыстар туралы білімдерін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық фонетикасы
Орыс тілінің дыбыстық жүйесін, оның ішінде дауысты, дауыссыз дыбыстарды, екпін, интонация және сөйлеу ырғағын зерттейді. Дұрыс айту және фонематикалық есту дағдыларын қалыптастырады. Орфоэпиялық нормаларды меңгеруге, ауызша сөйлеуді жетілдіруге және коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді. Оқуға, транскрипцияға және фонетикалық талдауға үйретуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әдебиеттану негіздерімен таныстыру
Мақсаты – әдеби шығармаларды түсіну, түсіндіру және талдау үшін негізгі білімді қалыптастыру. Мазмұны: әдебиетті зерттеудің негізгі ұғымдары, әдістері мен бағыттары, көркем әдебиеттің табиғаты мен қызметі, түрлері мен жанрлары (эпос, лирика, драма), әдеби шығарманың элементтері (сюжет, образ, композиция, стиль), мәтінді талдау негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Болашақ мұғалімнің орфоэпиялық сауаттылығы
Оқушылардың кәсіби сөйлеу әрекетіне қажетті орфоэпиялық сауаттылығын дамытады. Сөйлеудің айтылу, екпін, интонация, қарқын мен әуезділік нормалары зерттеледі. Сөйлеу қателері мен оларды түзетуге ерекше назар аударылады. Курс сөйлеуді дұрыс айту дағдыларын, фонетикалық экспрессивтілікті және көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әдебиеттану ұғымдары мен категориялары
Пәнді меңгеру мақсаты: қазіргі заманғы әдістемелер негізінде көркем шығармаларды өз бетінше интерпретациялау дағдыларын бекіту; қазіргі әдебиетте және әдебиеттануда болып жатқан ғылыми парадигмалар ауысуының процестерін өз бетінше бағалай білу; отандық және шетелдік ғылымның өзекті теориялық мәселелері бойынша ғылыми әдебиеттерді талдай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің диалектологиясы
Орыс тілінің аумақтық сорттарын: диалектілер мен екпіндерді, олардың фонетикалық, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін зерттейді. Жіктелуі, географиялық таралуы және әдеби нормамен өзара әрекеттесуін қарастырады. Диалектілік сөйлеуді талдау және орыс тілінің сөйлеу дәстүрінің тілдік алуан түрлілігін түсіну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
Мақсаты – тілдің сөздік қорын зерттеп, сөз тіркестерін орнату. Мазмұны: сөздердің мағынасы мен қолданылуы, шығу тегі мен стильдік бояуы, фразеологиялық бірліктер – ауыспалы мағынадағы тұрақты сөз тіркестері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Еуропалық контексте ауызша ауыз әдебиеті
Орыс тілінің аумақтық сорттарын: диалектілер мен екпіндерді, олардың фонетикалық, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін зерттейді. Жіктелуі, географиялық таралуы және әдеби нормамен өзара әрекеттесуін қарастырады. Диалектілік сөйлеуді талдау және орыс тілінің сөйлеу дәстүрінің тілдік алуан түрлілігін түсіну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ежелгі дәуірден 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиеті.
Мақсаты – көне дәуірден 18 ғасырдың соңы – 19 ғасырдың басына дейінгі әлем әдебиетінің дамуын зерттеу, әлемдік әдеби дәстүрдің негізгі кезеңдері мен жауһарларымен, сонымен қатар негізгі көркемдік ағымдар мен жанрлармен танысу. Мазмұны: ежелгі (ежелгі грек және ежелгі рим) әдебиетінің шығармалары, орта ғасыр әдебиеті, қайта өрлеу дәуірі, классицизм, ағартушылық және романтизм, Гомер, Софокл, Данте, Шекспир, Мольер, Гете сияқты ұлы авторлардың шығармалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Фольклор және XIX ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
Мақсаты – орыс әдебиетінің көне дәуірден XIX ғасырдың басына дейінгі дамуын зерттеу. ұлттық әдеби дәстүрдің, оның тақырыптары, жанрлары мен көркемдік ерекшеліктерінің қалай қалыптасқанын қадағалау. Мазмұны: Ескі орыс әдебиеті (шежірелер, батырлар өмірі, Игорь жорығы туралы хикая), XVIII ғасыр әдебиеті (классицизм, сентиментализм, реализмнің пайда болуы), Ломоносов, Державин, Карамзин, Радищев, т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
әдебиетті оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Мақсаты – оқу орындарында әдебиетті оқытудың әдіс-тәсілдерін зерделеу, болашақ мұғалімдердің әдебиетті тиімді де қызықты оқыту үшін білім-білік дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың оқу мәдениетін, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Мазмұны: оқыту әдістері (мәтінді талдау, әңгімелесу, зерттеу жұмысы, жобалық әдіс т.б.), оқыту технологиялары (интерактивті, ақпараттық-коммуникациялық, белсенділікке негізделген және т.б.), сабақтағы жұмыс формалары (пікірталас, сахналау, шығармашылық тапсырмалар), көркем мәтінді жас ерекшеліктеріне байланысты қабылдау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Морфология және сөзжасам
Қазіргі орыс тілінде сөздің құрылымын, оның морфологиялық ерекшеліктерін және жаңа сөздердің жасалу жолдарын зерттейді. Сөйлем мүшелерін, грамматикалық категорияларды, морфемдік құрамды және сөзжасамның өнімді үлгілерін қарастырады. Студенттердің филологиялық, педагогикалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті грамматикалық және сөзжасамдық талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің сөз таптары
Қазіргі орыс тіліндегі сөздердің грамматикалық кластарын — сөйлеу бөліктерін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін, синтаксистік қызметі мен семантикасын зерттейді. Жіктеу критерийлерін, мағыналы және қызметтік сөздердің ерекшеліктерін талдайды. Студенттердің тілдік құзыреттілігін және әртүрлі стильдегі және күрделілік деңгейіндегі мәтіндерді грамматикалық талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс классикалық әдебиеті.
Мақсат – XVIII-XIX ғғ., ардағы әдеби үдеріспен танысу, А.С. Пушкин белсенділік танытып, орыс әдебиетінің алтын ғасырының ерекшеліктерін зерттеп, Ресей мәдениет тарихындағы Пушкин дәуірінің маңызын түсінді. Мазмұны: Пушкин және оның замандастарының шығармалары (Лермонтов, Гоголь, Баратынский, Жуковский, т.б.), дәуірдің негізгі жанрлары мен ағымдары (романтизм, қалыптасып келе жатқан реализм), сол кездегі әдеби салондар, журналдар мен сын.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің нормаларын қалыптастыру
Мақсаты – орыс тіліндегі тілдік нормалардың қалыптасуы мен дамуын зерттеу, орыс әдеби тілінің қазіргі нормалары қалай қалыптасқанын және олардың дұрыс сөйлеу тәжірибесін қалай реттейтінін түсіну. Мазмұны: орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормалардың қалыптасу тарихы, тілдің дамуындағы әдебиеттің, жазу мен кодификацияның рөлі, тілге әртүрлі тарихи-әлеуметтік факторлардың әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихы
Мақсаты: славян тілдері тарихының негізгі кезеңдерін, славян жазуын зерттеу. Тіл құбылыстарын зерттеудің бастапқы негізі ретінде жалпы славян дәуіріндегі құбылыстарды ескере отырып, 10-11 ғасырлардағы ескі орыс тілінің жағдайы алынады. Мазмұны: орыс тілі жүйесінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық деңгейлерінің дамуын дәйекті түрде қарастыру. Құзыреттері: орыс тілі тарихы саласында жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді меңгере алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Мақсаты: пәндік пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерімен және бастапқы әдістемелік дағдылармен зерттеу. Мазмұны: орыс тілін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық және әдістемелік аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқыту әдістері мен принциптері, сабақ өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдістер мен әдістер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану әдістері қарастырылады. Құзыреттіліктер: пәндердің теориялық негіздерін және оларды оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті мен философиялық ізденістер
19 ғасырдағы орыс әдебиетін дәуірдің философиялық идеялары аясында зерттейді. Пушкин, Гоголь, Достоевский, Толстой т.б шығармаларын діни, моральдық, экзистенциалдық, әлеуметтік ізденістер тұрғысынан талдайды. Мәтінді түсіндіру және әдебиет пен философиялық ой мен мәдени контекст арасындағы байланысты түсіну қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Поэтика
Мақсаты – әдеби шығарманың көркемдік құрылымын зерттеу. Курс әдеби шығармашылықтың негізгі категорияларын, принциптері мен элементтерін қарастырады, көркем мәтін құрылысының ішкі заңдылықтарын, оның формаларын, стильдерін және экспрессивтік құралдарын зерттейді. Мазмұны: мәтіннің жанрлық сипатын, композициясын, баяндау стратегияларын, поэтикалық тілін, сонымен қатар форма мен мазмұнның өзара байланысын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Мақсаты – реализм басым бағытқа айналған XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетін зерттеу, орыс әдебиеті дамуының ең маңызды кезеңі ретіндегі реализмнің мәні мен маңызын ашу. Мазмұны: Гоголь, Достоевский, Толстой, Тургенев, Гончаров, Островский сияқты жазушылардың шығармалары, негізгі тақырыптары: адам және қоғам, адамгершілік, бостандық, күш, рухани ізденіс, реалистік әдістің ерекшеліктері: типтеу, әлеуметтік фокус, психологизм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жалпы әдебиет теориясы
Мақсаты – көркем әдебиеттің жалпы заңдылықтарын, қағидалары мен категорияларын зерттеп, әдеби шығармаларды түсінуге, талдауға, түсіндіруге теориялық негіз қалыптастыру. Мазмұны: әдеби шығармашылықтың табиғаты мен қызметі, әдебиеттің түрлері мен жанрлары (эпос, лирика, драма, т.б.), композиция, образ, сюжет, стиль, әдеби талдаудың негізгі әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Оқушылардың филологиялық дайындығын бағалау және дамыту
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде студенттердің филологиялық дайындығын бағалау әдістері мен дамыту жолдарын зерттейді. Тілдік және сөйлеу дағдыларын бағалау критерийлері, оқу, тілдік және мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру тәсілдері қарастырылады. Пән диагностиканың педагогикалық шеберлігін және филологиялық қабілеттерді мақсатты түрде дамытуды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
ХІХ-ХХ ғасырлардағы шетел әдебиеті
19–20 ғасырлардағы шетел әдебиетінің жанрлық алуан түрлілігін және әдеби тенденцияларын зерттейді. Реализм, романтизм, модернизм, натурализм, экспрессионизм, экзистенциализм және басқа да ағымдар қарастырылады. Негізгі еңбектер мен авторлар мәдени-тарихи контексте талданады. Курс әлемдік әдебиеттегі көркемдік формалар мен идеялардың эволюциясын салыстырмалы талдау және түсіну дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс классикалық әдебиеті және әлемдік дәстүрлер
Орыс классикалық әдебиетін әлемдік әдеби дәстүрлер аясында зерттейді. Пушкин, Гоголь, Достоевский, Толстой т.б шығармаларын Батыс Еуропа авторларымен салыстыра отырып талдайды. Жалпыадамзаттық және ұлттық ерекшеліктерді, көркем әсерлер мен мәдениеттер диалогын ашады. Мәдениетаралық әдеби талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады. Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жазу мәдениеті
Қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес ойды сауатты, логикалық, нақты және мәнерлі жазбаша жеткізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жазбаша сөйлеудің негізгі қасиеттері: логикалық, жүйелілік, дәлдік, мәнерлілік; жазу мәдениетінің негізі ретінде орфография мен пунктуация; тілдік нормалар: орфоэпиялық, грамматикалық, лексикалық, стилистикалық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Тіл теориясы
Мақсаты – тілдің таңбалық жүйе ретіндегі құрылымының, қызмет етуінің және дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеу, тілдің адамдық қарым-қатынастың әмбебап құралы ретіндегі іргелі түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: негізгі тілдік деңгейлер (фонетика, лексика, грамматика), тілдің жүйесі мен құрылымы туралы түсініктер, тілдің қызметтері, оның шығу тегі мен эволюциясы, тіл, ойлау және қоғам арасындағы байланыстар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымдары
Орыс тіліндегі синтаксистік құрылымдардың құрылымы мен түрлерін зерттейді. Жай және күрделі сөйлемдер, сөздер мен сөйлем мүшелерінің байланысу тәсілдері, синтаксистік мағыналары мен стильдік қызметі қарастырылады. Мәтінге грамматикалық және құрылымдық талдау жасау, синтаксистік нормалар мен олардың сөйлеу тәжірибесіндегі рөлін түсіну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Орыс әдебиетіндегі адам және уақыт
Әр дәуірдегі орыс әдебиетіндегі уақыт категориясы мен адам бейнесінің көрінісін зерттейді. Тарихи-философиялық, мәдени контекст арқылы жазушылардың кейіпкер тұлғасын қалай ашатынын талдайды. Шығармаларда уақытты қабылдау және оның кейіпкерлердің дүниетанымын, тағдырын, ішкі жан дүниесін қалыптастырудағы рөліне ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қазақ әдебиеті
Мақсаты – Қазақстанның бай әдеби дәстүрін, ұлттық ерекшелігін және әлемдік мәдениетке қосқан үлесін таныстыру және қазақ халқының ауызша халық поэзиясынан қазіргі әдебиетке дейінгі әдеби шығармашылығының дамуын зерттеу. Мазмұны: ауызша поэтикалық мұралар (жыраулар, ақындар, дастандар), классиктердің шығармалары (Абай, Шоқан Уәлиханов, Мұхтар Әуезов, т.б.), кеңестік және кеңестік кезеңдегі әдебиет, қазақ әдебиетінің жанрлық-тақырыптық алуандығы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
ХХ–ХХI ғасырлардағы орыс әдебиетінің көркемдік әлемі
19–21 ғасырлардағы орыс әдебиетінің көркемдік әлемін: образдар жүйесін, сюжетті, композицияны, жанрларды, стильдік ерекшеліктерін, идеялық мазмұнын зерттейді. Әдеби ағымдар мен авторлық дүниелердің эволюциясын талдайды. Мәтінді түсіндіру, көркемдік тұтастықты түсіну, әр дәуірдегі шығармалардың мәдени-тарихи контекстін түсіну дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жалпы тіл білімі
Мақсаты – тілді белгілі бір заңдылықтар бойынша жұмыс істейтін жүйе ретінде және оны ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: негізгі тілдік деңгейлер (фонетика, морфология, синтаксис, лексика, семантика), тілдердің пайда болуы мен дамуы, тілдердің классификациясы және типологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)
Мақсаты: студенттердің білімін және іскерлік дағдыларын тексеруге, талдауға және бағалауға арналған қолданбалы пән. Осы практикум барысында оқушылар теориялық білімдерін практикада қолданады, жеке және топтық жұмыстарды орындайды, қиындықтарды шешуге дағдыланып, өз іскерлік қабілеттерін дамытады. ПББ арқылы студенттер өз кемшіліктерін анықтап, оларды жою жолдарын үйренеді, бұл келешекте кәсіби қызметте тиімді болуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, лингводидактиканың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдау және орыс тілі мен әдебиетін оқытуды жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдаланады;
- Орыс тілін жүйе ретінде, орыс тілінің негізгі нормаларын білу, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылыққа ие болу, орыс тілінің тілдік бірліктерін нормативтік, жағдайдың жалпы міндеттерге сәйкестігі тұрғысынан талдап, бағалай білу.
- Негізгі әдеби категорияларды білу; орыс әдебиетіндегі көркем шығармашылықтың жетекші үлгілерін түсіну; сөз өнерінің жазбаша түрі ретінде орыс әдебиетінің эстетикалық ерекшелігін талдай алады; білімдерін студенттерді ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарымен таныстыру үшін пайдалана алады.
- Мұғалімдік қызметке деген адалдығын көрсетеді. Өз қызметінде қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алады. Қазақстанның ұлттық-мәдени құндылықтарына адалдығын білдіреді.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі. Алға қойған білім беру мақсаттарына жету үшін ең тиімді және инновациялық әдістер мен әдістерді қолданады. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін құрады.
Ұқсас БББ
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Астана халықаралық университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01702 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті