6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс грамматикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, тіл білімінің өзекті мәселелерін, әдебиет теориясы мен тарихын, коммуникация теориясын, оқыту әдістемесін меңгерген, жалпы білім беретін және кәсіптік білім беру ұйымдарында орыс тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді және кәсіби қызметінің мәселелерін шығармашылықпен шеше алатын жаңа формациядағы филолог маманды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Филология негіздері
Бұл пән тіл білімі мен әдебиеттанудың дамуының негізгі кезеңдерінің пайда болуы мен қызмет ету тарихын қарастыруы, лингвистикалық және әдеби пәндердің жиынтығы ретіндегі түсініктерін қалыптастыруы, қазіргі филологияның негізгі объектілерімен таныстыруы керек,терминология, табиғи түрде дамып келе жатқан қоғамдық құбылыс ретінде тіл ұғымын және өнер мен мәдениеттің біртұтас құбылысы ретінде мағынасын ашуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін қарастырады, артикуляциялық, акустикалық және функционалды тәсілдер тұрғысынан тілдің фонетикалық бірліктерін сипаттайды, қолданыстағы фонетикалық заңдарға байланысты сөйлеу ағымындағы дыбыстардың өзара әрекеттесу және өзгеру ерекшеліктерін ашады, дыбыстық сөйлеуді дәлірек жазуға қызмет ететін фонетикалық транскрипция принциптерімен таныстырады, буын принциптері мен ережелерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті (ежелгі - XVIII ғ.)
Пән студенттерде Батыс Еуропа әдебиетінің тарихы мен осы дәуірлердің мәдениеті туралы тұтас түсінік қалыптастырады; олардың тарихи-мәдени контекстін және эстетикалық ерекшелігін ескере отырып, маңызды көркемдік әдістерді қарастырады; ежелгі дәуірден бастап XVIII ғасырға дейінгі барлық зерттелген кезеңдердің әлемдік әдеби процесс пен мәдениеттің дамуына қосқан үлесін түсіндіреді; әртүрлі көркем мәтіндерді талдау, салыстыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пән қайталау негізінде орфографиялық және пунктуациялық дағдыларды нығайтуға бағытталған, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық заңдылықтарын қарайды, орфографиялық, пунктуациялық сауаттылық, морфологиялық және морфемалық талдау дағдыларын сипаттайды және пысықтайды, практикалық грамматика негіздерімен таныстырады, синтаксистік талдау және тыныс белгілерін дұрыс орналастыру дағдыларын пысықтайды, ауызша және жазбаша сөйлеу арасындағы өзара байланысты зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс халық ауыз әдебиеті
Бұл пән орыс фольклорының қалыптасу кезеңдерімен таныстырады; орыс халық ауыз әдебиетінің шығармашылығын зерттеуге байланысты негізгі ұғымдар, терминдер, анықтамалар, білімдер жүйесін құрайды; фольклорлық мәтіндерді талдау, салыстыру, жіктеу, жүйелеу қабілеттерін дамытады; халық мәдениетінің бастауларына қызығушылықты оятады, фольклорлық мәтіндерді талдаудың тарихи, мәдени, көркемдік түрлерін және алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
XI - XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті
Бұл пән ежелгі орыс әдебиеті туралы идеяны оның пайда болуынан бастап XVIII ғасырдың классицизмі мен ағартушылығына дейінгі бастапқы кезең ретінде қалыптастырады; XI- XVIII ғасырлардағы хронологиялық аралықтағы әдеби бағыттардың, ағымдардың, жанрлар жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады; орыс әдебиетінің басқа кезеңдерімен байланысын көрсетеді; зерттелген дәуірлер мен әдеби бағыттардың көркем туындыларын талдау, салыстыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Қазіргі орыс тілінің лексикалық жүйесін қарастырады, сөздердің семантикасын, олардың стилистикалық сипаттамасын зерттейді, лексикалық жүйенің қалыптасу көздерін сипаттайды, оның жаңару және архаизация процестерін талдайды, тілдің номинативті жүйесін құрайтын әртүрлі лексикалық топтардағы әртүрлі қатынастарды ашады. Экстралингвистикалық факторлардың орыс тілі мен фразеологиялық жүйенің лексикалық құрамының өзгеруі мен дамуына әсерін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті (XIX-XXI ғғ.)
Пән осы дәуірлердің шетел әдебиетінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын қарастырады. Курс теориялық білімді игеруге бағытталған, Батыс Еуропа және Америка әдебиетінің көркемдік әдістері мен бағыттарының өзара әрекеттесуі мен өзара әсерінің маңызды мәселелерін талдауда, жүйелеуде және жалпылауда студенттердің негізгі құзыреттерін дамытады; осы кезеңдегі көркем шығармалардың мәтіндерін филологиялық талдау мен түсіндірудің қажетті дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Бұл курс студенттерді орыс әдеби тілімен функционалды түрде таныстырады. Пән нормативтік жүйе, нұсқалар мен мүмкіндіктер жүйесі ретінде тіл туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, стилистикалық инстинкті дамытады, сөз, сөйлемдерге тән ырғақ, интонация, дыбыс үйлесімі тілді стилистикалық тұрғыдан дұрыс қолдану және мәтінді дұрыс құру дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, студенттердің тілге ғылыми көзқарасын қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті
Бұл пән XIX ғасырдағы орыс әдебиеті өкілдерінің шығармашылығының идеялық және көркемдік ерекшелігін қарастырады, әдеби шығармалардың эстетикалық принциптерін, сондай-ақ орыс романтизмі мен реализмінің ерекшеліктерін және XIX ғасырдағы ең көрнекті ақындар мен жазушылар шығармашылығының ерекшеліктерін ашады; орыс классиктерінің шығармаларын әдеби талдау дағдыларын дамытады, білімді жүйелейді және зерттелетін кезеңнің жалпы әдеби процестегі орнын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Бұл пән сөзжасам мен морфологияның негізгі терминдеріне сипаттама береді, сөз туралы грамматикалық ілім ретінде морфемиканы сипаттайды; морфология саласы бойынша теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып, тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы ерікін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру,туынды сөз бен сөздің құрылымын сипаттау үшін морфемалық, сөзжасамдық, диахрондық, морфологиялық талдаулар рәсімдерінің ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби редакциялау
Пәннің мақсаты – басылымды дайындау кезінде шығарма мәтіні бойынша редакциялық жұмыстың кәсіби әдістерін, басылымдарды редакциялау мен дайындаудың заманауи тәжірибесінің ерекшеліктерін меңгеруге көмектесу. Әдеби редакциялау әдісін мәтінмен жұмыс істеу әдістерінің жүйесі ретінде зерттеп, студенттерді маңызды теориялық мәселелермен таныстырып, әртүрлі мәтіндерді әдеби өңдеудің кейбір негізгі дағдыларын меңгеруге көмектесу қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық парадигмасы
Пән сөзжасам мен морфологиялық парадигманың негізгі терминдеріне сипаттама береді, морфемиканы сөздің грамматикалық ілімі ретінде сипаттайды; туынды сөздің және сөздің сөз табы ретіндегі құрылымын сипаттау үшін морфемдіқ, сөзжасамдық, диахрондық (этимологиялық), морфологиялық талдаулар процедураларының жүргізілу ерекшеліктерін ашады; атаулы сөз таптары, етістік және қызметтік сөз таптарын сипаттайтын жіктелу ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің негіздерін, мазмұны мен құрылымын қарастырады, жалпы білім беретін мектепте әдебиетті оқытудың ерекшеліктерін сипаттайды. Мектептегі көркем шығармамен жұмыс жасау кезеңдерін көрсетеді. Белгілі бір жанрды ескере отырып, мәтіндердің қабылдауын, зерттеуін және түсіндіруін ашады. Әдебиет бойынша сабақ іс-әрекетінде жасанды интеллекттің ерекшеліктерін, әдіс-тәсілдерді және оқу құралдарды қолдануды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
«Орыс тілін оқыту әдістемесі» пәні орыс тілін оқыту әдістемесінің мазмұнын және құрылымын қарастырады. Жалпы білім беретін мектептерде орыс тілін оқытудың ерекшеліктерін сипаттайды, жасанды интеллект технологияларының дамуын ескере отырып, жалпы білім беретін мектептерде орыс тілін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, құралдарын зерттейді. Ұзақ және орта мерзімді жоспарлардың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастырудың, дидактикалық материалды іріктеу барысы мен сабаққа әзірлеуінің, оқыту әдістемесі мен тәсілдерінің ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің алтын ғасыры
Бұл пән орыс классикасының «алтын ғасыры», оның әлемдік әдебиетпен байланысы, жетекші әдеби бағыттар, мектептер, жанрлар, кейіпкерлер түрлері, XIX ғасыр жазушыларының өмірбаяны мен шығармашылығы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған; әдеби талдау дағдыларын, салыстырмалы түрде қолдана отырып, әртүрлі әдеби бағыттар мен авторлардың көркем шығармаларын салыстыру және жүйелеу салыстыру және жүйелеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
"Шешендік шеберлік" пәні әр түрлі жанрдағы көркем мәтіндерді көбейту ерекшеліктерін зерттейді. Курстың мақсаты-студенттерді мәнерлі және сауатты сөйлеуге, мәтіннің мағынасын дұрыс түсінуге және оның эмоционалды бояуын жеткізуге үйрету, ойлауды ынталандыратын, сөйлеу техникасын жетілдіретін, әдеби айтылымды үйрететін және орфоэпиялық нормаларды бекітетін оқырман құзыреттілігін дамыту. Курс аясында студенттер әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдауға және түсіндіруге, сондай-ақ осы дағдыларды нақты өмірлік жағдайларда қолдануға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы цифрлық білім беру құралдары
«Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы цифрлық білім беру құралдары» пәні оқушылардың цифрлық құзыреттіліктерін дамытуға, цифрлық білім беру технологияларын цифрлық кеңістікте енгізуге, оның ішінде жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің заманауи синтаксистік тұжырымдамалары
Бұл пән сөз тіркесін, жай және қүрмалас сөйлемді, мәтінді қазіргі синтаксистік теориялар тұрғысынан зерттеуді ұсынады, синтаксистік байланыс ұғымдары мен оны білдіру құралдарына, сөз тіркесі мен сөйлемнің грамматикалық құрылымы, мән-мағынасы, қызметтері ерекшеліктерімен, күрделі жай сөйлемдердің синтаксистік квалификациясымен байланысты мәселелер белгіленеді, орыс тілінің синтаксистік бірліктерін талдауға көп өлшемді тұрғыдан дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
Бұл пән орта мектептегі интерактивті оқыту әдістерінің мазмұнын және міндеттерін қарастырады. Өзара әрекеттестіктің теориялық және практикалық негіздерінің ерекшеліктерін анықтайды. Интерактивті оқытудың түрлерін ашады. Жасанды интеллектті қолданудың әртүрлі интерактивті әдістерін, формалары мен оқыту құралдарын сипаттайды. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориясы мен практикасында интерактивті оқыту әдістерін тиімді пайдалануды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XX ғасырдағы орыс әдебиеті
Бұл пән XX ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктерін, оның негізгі кезеңдерін, шығармашылық даралықтардың алуан түрлілігін ашады. Әдебиеттің көркемдік құндылықтарын игеру кезінде осы кезеңдегі жазушылар мен ақындардың шығармашылығын зерттеу жазушылар мен ақындардың көркемдік және эстетикалық жетістіктерін ашады, әдеби жанрлардың қозғалыстарын, принциптерін талдайды, әдеби бағыттар мен стильдік ағымдардың эстетикалық принциптерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникология негіздері
Коммуникология теориясының негіздерін, оның негізгі негіздерін, жүйелік сипатын, процесін, коммуникация үлгілері мен түрлерін қарастырады; коммуникацияның мәні, коммуникациялық технологиялардың даму кезеңдері туралы түсінік береді; коммуникация әдістерін, ақпараттық және семиотикалық аспектілерін, қарым-қатынас деңгейлерін зерттейді; коммуникация үлгілерінің жүйелілігі мен талдауы, процестің құрылымы және қарым-қатынастағы кедергілер, сонымен қатар вербалды және вербалды емес коммуникациялар туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Орыс тілінің қазіргі синтаксистік теориясының пікірталас мәселелерін қарастырады, синтаксисті зерттеудің пәні мен нысандарын сипаттауда дәстүрлі және қазіргі заманғы синтаксистік тұжырымдамалардың жан-жақты қамтылуын ұсынады; тіл мен сөйлеудің синтаксистік бірліктері; синтаксистік үйлесімділік пен синтаксистік әдіснаманың проблемасын ашады; сөз бен сөз тіркестерінің, қарапайым және күрделі сөйлемдердің, мәтіннің синтаксисі туралы ғылыми мәліметтерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәнерлі оқу
Бұл пән студенттердің сөйлеу дағдыларын оңтайландырады, мәнерлеп оқу әдістерін практикалық игеруді қамтамасыз етеді, сонымен қатар мәтіннің идеялық-эмоционалды мазмұнын адекватты қабылдау мен түсіндіруге және оны ауызша жүзеге асыруға байланысты дағдыларды дамытады. "Мәнерлеп оқу" курсы студенттердің когнитивтік процестерді дамытудың негізгі факторы ретінде оқу құзыреттілігін қалыптастыруды, сондай-ақ сөйлеу техникасын жетілдіруді, әдеби тілдің орфоэпиялық нормаларын меңгеруді және бекітуді мақсат етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XX ғасырдағы орыс әдебиетінің өзекті мәселелері
Бұл пән XX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихына талдау жасайды,негізгі әдеби қозғалыстар мен ағымдар тұрғысында зерттеліп отырған кезеңнің жетекші өкілдері – жазушылар шығармашылығымен танысу. Көрсетілген кезең әдебиетінде кездесетін ұғымдарды, құбылыстарды түсіндіруге үйретеді; әдеби ағымдар мен стильдік бағыттардың эстетикалық принциптерін ашады; шығарманың тұжырымдамасын жазушының дүниетанымы мен стилі тұрғысынан анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникация теориясының негіздері
Ұсынылып отырған пән коммуникативті процестердің әдіснамасы мәселелерін қарастырады. Курстың мазмұны коммуникация теориясының тарихы мен қазіргі мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін, қарым-қатынастың әртүрлі түрлері мен деңгейлерінің формалары мен мазмұнын қамтиды. Пәнді оқу барысында маманды кәсіби даярлау жүйесіндегі коммуникативтік құзыреттілік мәні ашылады. Кәсіби бағытталған қарым-қатынас және ұйымдардағы қарым-қатынас түрлері туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орыс тілінің тарихына кіріспе
Курс студенттерді славян халықтары мен тілдерімен, ескі славян жазуымен, орыс тілінің қалыптасу тарихымен және салыстырмалы-тарихи әдістің негіздерімен таныстырады, қазіргі орыс және онымен байланысты тілдерді одан әрі зерттеудің негізі болып табылады, барлық деңгейдегі мәтіндерді түсіндіру, филологиялық, салыстырмалы және салыстырмалы талдау, қазіргі орыс әдеби тілінің фактілерін тарихи тұрғыдан түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық әдеби сын
Әдебиет пен өнердің мәні, әдісі мен стилі, көркем бейне, көркемдік, жалпылық ерекшелігі мәселелерін қарастырады; әдеби шығармашылықтың табиғаты мен әлеуметтік қызметін зерттейді, оны талдаудың әдістемесі мен әдістерін анықтайды; әдеби-көркем шығармалардың құрылымы мен әдеби процесс туралы білімдерін қалыптастырады; өткен дәуір әдебиетін және қазіргі орыс және әлем әдебиетін бағалауда болашақ мұғалімдердің эстетикалық критерийлерін көтереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы ІТ және цифрлық ресурстар
«Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы IT және цифрлық ресурстар» пәні қазіргі заманауи электронды және цифрлық саладағы мәні мен негізгі әдістерін жасанды интеллектті пайдалана отырып, білім беру ресурстарын және жасанды нейрондық желілерді қолдануды ашады. Атап айтқанда, курс олардың іске асыру мәселелері туралы түсінігін дамытады және электрондық білім беру, нейрондық ресурстарды пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер сонымен қатар әртүрлі ақпарат түрлерін, сандық және электрондық ресурстарды, нейрондық желілерді, сыни талдау оқу үдерісі тәжірибе жүзінде үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді түсіндіру
Көркем мәтінді талдау барысында қажетті теориялық әдеби-эстетикалық категориялар мен ұғымдарды қарастырады; талдау алгоритмі және қарастырылуы қажет мәселелер ауқымы туралы түсінік береді; оқылған мәтінді толық түсінуге қажетті композициялық элементтер; стилистикалық құрылғылар мен әдістерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады; көркем мәтінді немесе оның элементтерін түсіндіру (мәтіннің атауы (шығарма мазмұнымен байланысы, автордың ниеті).
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстанның орыс тілді әдебиеті
«Қазақстанның орыс тілді әдебиеті» пәні Қазақстанда орыс тілінде жазылған әдебиеттің дамуы мен ерекшеліктерін зерттейді. Курстың мақсаты-әдеби орыс тілді процесс, әдебиеттің негізгі даму тенденциялары туралы жүйелі білім беру. Студенттер Қазақстан әдебиетінің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығын, олардың шығармаларына тарихи және мәдени мәнмәтіндердің, мәдениетаралық өзара іс-қимылдар мен әлеуметтік-тарихи өзгерістердің әсерін зерделеуі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық поэтика
Мәтін ұғымын оның шарттарын, белгілерін, қасиеттерін, категорияларын анықтауда тілдік бірлік ретінде қарастырады; мәтінді (дискурсты) зерттеудегі тәсілдер мен бағыттарды жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді; лингвистикалық поэтиканың қазіргі теорияларымен таныстырады; бірінші кезекте поэтикалық мәтіндерді кешенді лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады; мәтіннің құрылымдық, семантикалық және коммуникативтік сипатын қалыптастыратын және жүйелейтін тілдік құралдарды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі әдеби процесс
Бұл пән қазіргі орыс әдебиетін біртұтас прогрессивті дамуында қарастырады, орыс әдебиетінің тарихын негізгі әдеби ағымдар аясында талдауды, зерттеліп отырған кезеңнің жетекші өкілдері – жазушылар шығармашылығымен танысуды көздейді, әдеби ағым мен бағытты біртұтас ұғым ретінде таниды. Поэзия мен драматургиядағы неореализм, постмодернизм, «басқа проза», «жаңа толқын» сияқты прозадағы әдеби ағымдардың даму процесін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жалпы тіл білімі
«Жалпы тіл білімі» курсы типология саласындағы негізгі бағыттармен, қазақстандық және әлемдік лингвистика тарихында қалыптасқан басты ұғымдармен, терминдік жүйемен таныстырады. Типологиялық лингвистиканың салыстырмалы аспектісіне көп көңіл бөлінеді. Бұл пән тіл жүйесінің әр түрлі деңгейлеріндегі материалдарда типологиялық талдау, тілдің құрылымы, құрылым элементтерінің бip-бipiмен байланысы, ара қатынасы туралы дағдыларын,педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Пән балалар әдебиетінің шығармаларын зерттеуге бағытталған. Курс балалар фольклоры, Киелі кітап және т. б. туралы білімді қамтиды ежелгі мифология, балалар шетел әдебиеті, орыс 18-20 ғасырлардағы әдебиет және Қазақстан әдебиетінің жекелеген шығармалары; балалар әдебиеті бойынша білімді талдау, жүйелеу және жалпылау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; әдістемемен өзара байланысты ескереді мектепте әдебиетті оқыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Бұл пән студенттердің көркем әдебиеттің ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелейді; әдеби шығармашылықтың, әдеби процестің генезисін қоғамдық-тарихи процестің ерекше бөлігі ретінде, оның динамикасын, әртүрлі әдіснамалық мектептер мен бағыттардың жетістіктерін қарастырады; «көркем әдіс», «жанр», «стиль», «әдіс» ұғымдарының пайда болуымен және эволюциясымен байланысты проблемалық мәселелерді зерттейді; әдебиеттану ғылымының тарихын тереңірек түсінуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фактілері туралы тарихи түсініктеме
Пән қазіргі орыс тілінің барлық көріністеріндегі фактілерге сүйене отырып, оның ішінде әдеби тіл мен диалектілер, олардың жүйелік және аномальды құбылыстары, ерекшеліктері мен парадокстары тарихи оқиғалардың, мәдени байланыстар мен технологиялардың дамуының тілдің лексикасындағы, грамматикасындағы және фонетикасындағы өзгерістерге әсерін бақылауға мүмкіндік береді, кәсіби құзыреттілікті кеңейту үшін білім, Дағдылар мен дағдыларды алуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іргелі тіл білімі.
Тіл білімін филологияның бір бөлігі ретінде тіл туралы ғылыми білімдер жүйесі ретінде ұсынып, гуманитарлық ғылым ретіндегі тіл білімінің әдіснамасын, тілдің іргелі және қолданбалы зерттеулерінің негізгі бағыттары мен болашағын қарастырады; тіл білімінің басқа лингвистикалық пәндер арасындағы қазіргі орны туралы мәлімет береді, тілдің лингвистикалық және әлеуметтік табиғатын сипаттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс прозасының өзекті мәселелері
«Қазіргі орыс прозасының өзекті мәселелері» пәні ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы орыс прозасындағы тенденциялар мен бағыттарды талдайды, прозаны негізгі әдеби қозғалыстар мен бағыттар тұрғысынан қарастырады, жазушыларды – осы кезеңнің жетекші өкілдерін шығармашылықпен таныстырады. Студенттер заманауи авторлардың шығармаларын зерттеп, тақырыптарды, стильдер мен жанрларды, сондай-ақ әлеуметтік және мәдени контексттерді зерттеуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орыс грамматикасы, тіл білімі және әдебиеттану, коммуникация теориясы, оқыту әдістемесі, соның ішінде филологиядағы ең озық білім элементтері саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсетеді; тіл білімі теориясының түйінді мәселелерін тұжырымдайды және қазіргі филология ғылымының жетістіктерін қорытындылайды.
- Нақты дүниетанымдық, азаматтық, рухани және адамгершілік ұстанымдарын дамытады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын түсінеді және құқықтық, кәсіпкерлік, қаржылық, өндірістік және экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен процестерді бағалайды.
- Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер мен әдеби редакциялау әдістерін біледі және қолданады; филологиялық пәндер, орыс тілінің негізгі парадигмалары және оның типологиялық ерекшеліктері саласындағы алған білімдерін пайдаланады.
- Орыс тілінің тарихы саласындағы теорияны білетіндігін көрсетеді; стилистиканың дамуының негізгі ерекшеліктерін сипаттайды. Тарихи мәтіндерді олардың негізгі жанрлық сорттарында зерттеу әдістерін қолданады және тілдік фактілерді қарама-қарсы-салыстырмалы тәсіл тұрғысынан жіктейді. Орыс әдеби тілі тарихының түйінді мәселелерін тұжырымдайды және қазіргі стилистиканың жетістіктерін жалпылайды.
- Тіл жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы, кәсіби қарым-қатынаста ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған коммуникацияға тән негізгі грамматикалық құрылымдар туралы білімді қолданады. Оқытылатын тілде ауызша және жазбаша нысанда дәйекті мәлімдемелер жасайды және оларды берілген кәсіби жағдайларда қолданудың орындылығын бағалайды. Оқытылатын тілдің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктеріне және сөйлеу мәдениетіне сәйкес ауызша және жазбаша қарым-қатынас стратегияларын құру қабілетін меңгереді.
- Филологиялық пәндерді оқыту үрдісінде әдістемелік ғылымның инновациялық жетістіктерін, педагогикалық тәжірибе мен жасанды интеллектті қолданады; балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру жағдайларын ескере отырып, оқыту әдістерін талдайды және іріктейді. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, заманауи электрондық және цифрлық білім беру ресурстарын меңгереді.
- Заманауи интерактивті оқыту әдістері мен жасанды интеллект технологиясын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориялық және эмпирикалық негіздерін анықтайды. Білім беру үрдісіне интерактивті әдістер мен тәсілдерді енгізеді.
- Әлемдік әдебиеттің, Қазақстанда орыс тілінде жазылған әдебиеттің теориясы мен тарихы туралы білімдерін көрсетеді; әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигманы ұсынады. Тарихи-әдеби үрдістің заңдылықтарын анықтайды және әдеби үрдістің негізгі кезеңдері туралы білімді қолданады.
- Халық ауыз шығармашылығының және орыс әдебиетінің барлық кезеңдерінің шығармаларын түсіндіреді, олардың идеялық мазмұнының, жанры мен стилінің, сюжеті мен композициясының ерекшеліктерін анықтайды, мәнерлеп оқу мен шешендік шеберлікті меңгереді. Ол алған білімін фольклордың көркемдік ерекшелігін және жазушылардың шығармашылығын анықтауда қолданады және орыс әдебиетінің теориясы мен тарихы туралы қорытынды жасайды.
- Көшбасшылық және педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгерген; өзін-өзі дамытуға, рухани өзін-өзі жетілдіруге және салауатты өмір салтына бағытталады. Білім берудегі менеджмент жүйесі туралы ғылыми түсінігі бар, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру әдістерін біледі.
- Мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген, алған білімдерін қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында ауызша және жазбаша қарым-қатынаста қолданады.
- Коммуникацияның жүйелілігі, модельдері мен құрылымы туралы білімі бар. Коммуникологияның ақпараттық және символдық аспектілерін біледі. Мәтінді (дискурсты) зерттеудегі тәсілдер мен бағыттар туралы жан-жақты түсінікке ие. Лингвистикалық поэтиканың заманауи теорияларын біледі. Көркем мәтінді кешенді лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларын меңгерген.
Ұқсас БББ
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Астана халықаралық университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01702 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті