6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми ойлау қабілеті бар, кәсіби өсуге қабілетті, негізгі және кәсіби құзыреттерге, орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы басқару құзыреттеріне ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Сөйлеу мәдениеті бойынша практикум
Пән орыс тілінің құрылымдық және коммуникативті қасиеттерінің теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ шешендік өнердің теориялық негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән мұғалім-педагогтың кәсіби қызметінің жалпыадамзаттық құндылықтары мен мақсаттарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығындағы құзыреттілік тәсілін, жеке тұлғаның педагогикалық мәдениетін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пән орыс орфографиясы мен пунктуациясының принциптерін, қазіргі орыс тілінің негізгі орфографиялық және пунктуациялық нормаларын зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әдеби процесс
Пән қазіргі әдеби процестің жіктелуі мен саралануын зерттейді және әдеби процестің даму заңдылықтарын оқшаулау үшін әдеби материалды көбірек қамту қажеттілігімен сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық ғылымның теориясы мен тарихы
Пән тіл білімінің теориясы мен тарихын зерттейді, сонымен қатар іс жүзінде тәуелсіз ғылыми ойлау және шығармашылық талдау дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән әдебиеттану саласындағы негізгі ұғымдарды зерттейді, әдеби-көркем шығармаларды ғылыми талдау және бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Пән лингвистикалық құбылыстарды фонетикалық аспектіде, қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық жүйесі туралы идеяларды ең тұрақты ғылыми интерпретацияда зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән теориялық лингвистиканың негізгі ұғымдарын, олардың жүйелік құрылымындағы әлем тілдері туралы ақпаратты, олардың дамуын, қоғаммен, ойлаумен, тарихпен және мәдениетпен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалык тіл
Пән үнді-еуропа тілдерінің типологиясын және ондағы классикалық тілдің орнын зерделейді, классикалық тілдің грамматикалық жүйесімен (фонетика, морфология, синтаксис) таныстырады, сондай-ақ классикалық тілдің фразеологиясын зерделейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым негіздері
Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне, зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Пән қазіргі кездегі іскерлік коммуникацияның жаңа нысандарын, әртүрлі өндірістік проблемаларды шешу үшін тиімді іскерлік сөйлеу тәртібінің ерекшеліктерін зерделейді, қазіргі орыс әдеби тілін практикалық меңгеру саласындағы мамандардың кәсіби құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөз өнері және авторлық әдебиеттің қалыптасуы (10-17 ғғ.)
Пән фольклор мен көркем әдебиетте ұсынылған ауызша өнердің ерекшеліктерін, олардың толықтырылуын зерттейді; орта ғасырлардағы авторлық әдебиеттің қалыптасу жолын және өсіп келе жатқан рөлін көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі мектептегі фонетикалық процестер
Пән фонетиканың теориялық аспектілерін және оның орыс тілі сабақтарында практикалық қолданылуын зерттейді; тілдің басқа бөлімдерін: лексика, морфология, орфография және орфоэпияны кейіннен игеру үшін фонетикалық базаны зерттеуде тығыз пәнаралық байланыс орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Риторика және сөйлеу мәдениеті
Пән қазіргі заманғы сөйлеу этикетін, әдеби тілдің нормаларын, мәтіндерді модельдеу тәсілдерін, сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға, сөзді логикалық ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс халық ауыз әдебиеті ежелгі Ресей әдебиеті
Пән ауызша халық шығармашылығының жанрлық жүйесінің ерекшеліктерін, мифологиялық ойлаудың ерекшеліктерін, оның сөйлеудегі, тұрмыстағы және фольклордағы көріністерін зерттейді; фольклор мен ескі орыс әдебиетінің нақты өмірдегі және филологиялық ғылымдар жүйесіндегі рөлі мен орнын дәлелдейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің лексикасы
Пән лексикологиялық аспектідегі тілдік құбылыстарды, қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының жай-күйі туралы мәліметтерді зерделейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі мектептегі лексикалык үрдістер
Пән лексикалық ұғымдарды, олардың қолданылуы мен шығу тегін зерделейді; мектепте лексикологияны оқытуда практикалық-бағытталған тәсілді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Антикалык әдебиет, Қайта өрлеу дәуірі әдебиеті және Шетел әдебиеті 17-18 ғғ.
Пән ежелгі, ортағасырлық және Ренессанс әдебиетінің даму кезеңдерін зерттейді, зерттелген кезеңдердегі әдебиеттің түрлері мен жанрларын қарастырады; көркем шығармаларды нақты тарихи және тарихи тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастырады. ежелгі және батыс әдебиеттердің мәдени ерекшелігін анықтайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік мәдениеттегі мифологиялық көріністер
Пән негізгі парадигмаларды зерттейлі, әлемдік мәдениеттің әртүрлі кезеңдерінде қалыптасқан ұғымдар мен тенденциялардың қалыптасуын, қазіргі әдебиеттегі, кинематографиядағы, күнделікті өмірдегі сөйлесімдегі бұқаралық ақпарат құралдарындағы мифологиялық түсініктерді талдау қабілеттерін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел әдебиетіндегі классицизм және романтизм
Пән Батыс Еуропа және Америка елдеріндегі әдеби процесті зерделеу үшін оның әртүрлі кезеңдерінде жұмыс істеген негізгі көркемдік жүйелерді зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гуманитарлық жобалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән білім берудегі жобалау қызметінің әдіснамасын, қазіргі заманғы білім беру жүйесіндегі жобалар әдісін, оқу жобалау практикасын, жобалау қызметінің ұйымдастырылуы мен кезеңдерін, педагог пен студенттердің бірлескен жұмысын зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Пән орыс тілін оқыту әдістемесі туралы тұтас түсінікті зерделейді; жаңартылған оқу бағдарламасы жүйесінде орыс тілін оқытудың перспективалары мен проблемалары айқындалады; орыс тілін оқытудағы педагогикалық тәсілдерге салыстырмалы талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
19 ғасырдағы Шетел әдебиеті
Пән ғасырдың мәдени-тарихи алғышарттары мен саяси оқиғаларына байланысты XIX ғасырдың әдеби процесін кезеңдеу қағидаттарын зерделейді, көркем туындыларды әдебиеттанушылық талдау дағдыларын игеруді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Пән әдебиет теориясының негізгі ұғымдарын зерделейді, әдеби-көркем туындыларды ғылыми талдау және бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетіндегі классицизм және романтизм
Пән тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын, әлемдік әдебиет пен мәдениет жүйесіндегі классицизм мен романтизмды зерделеуді зерттейді, осы әдеби бағыттар шеңберінде жасалған көркем туындылардың мәтіндерін түсіндіру дағдыларын меңгеруді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды: модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
18-19 ғасырлар басындағы Орыс әдебиеті
Пән 18-19 ғасырдың басындағы орыс әдебиетіндегі эволюциялық процестерді зерделейді: жанр түзу процестері, стильдердің дамуы, тұрақты мотивтер, сюжеттер, композиция тәсілдері жүйесін қалыптастыру, осы кезеңнің көркем мәтіндерін талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі морфемика және сөзжасам процестері
Пән мектеп бағдарламасында морфемалық және сөз түзу талдауын қолданудың теориялық және практикалық саласын зерделейді, жаңартылған мазмұндағы лексикографиялық әдебиетпен және мектеп оқулықтарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің морфемекасы мен сөзжасамы
Пән морфемика мен сөз түзудің пәндік саласын, олардың лингвистикалық пәндер арасындағы орнын зерделейді, сөздерді сөз түзу және морфемалық талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның орыс әдебиет
Пән қазіргі Қазақстандағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі тенденцияларын қарастырады, әдеби процестің мазмұндық бірлігі мен тұтастығының даулы мәселелеріне назар аударады, қазіргі Қазақстан әдебиетінің поэтикасын зерттеуге және қазіргі ғылымдағы әдебиеттегі өлкетану мәселесіне арналған зерттеулерге шолу жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 ғасырдағы Орыс әдебиеті
Пән осы кезеңнің ерекшелігін, әдіснамалық және жанрлық жүйелерін зерделейді; 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің филология ғылымдары жүйесіндегі рөлі мен орны дәлелденеді. 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің қалыптасу тарихы туралы реализмнен модернизмге дейінгі тұтас ұғымды білу және түсіну қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 – 21 ғғ. Шетел әдебиеті
Пән ХХ-ХХІ ғасырдағы әдеби үдерістің негізгі әдеби ағымдары мен заттарын зерделейді, ХХ ғасыр жазушыларының қарқындылығына сипаттама беріледі. ХХ-ХХI ғасырдың шетелдiк әдеби процесiнiң ерекшелiктерi, Батыс Еуропа әдебиетiнiң ұлттық ерекшелiктерi талданады. Шетелдік әдебиет тарихы, әдебиет теориясы және әдеби сын бойынша негізгі әдебиеттану ұғымдары мен түсіндірмелерін тарта отырып, көркем қызығушылықтарды кешенді талдау дағдылары да практикада қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әдеби сын
Пән орыс сынының түрлі бағыттарын зерделейді; сыни мектептер өкілдері арасындағы пікірталастың себептері мен мазмұны; сыни жұмыстардың түрлі жанрларымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
Пән неғұрлым орнықты ғылыми түсіндіруде сөйлеу жүйесі туралы түсінікті, қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін қалыптастыру негіздері мен тарихын білуді зерделейді; морфологиялық талдау әдістемесін игеруді ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби процесс: күміс ғасырдан қазіргі заманға дейін
Пән келесі мәселелерді зерттейді. Күміс ғасыр әдебиеті және философиялық идеялар; символизмнің басқа әдеби бағыттармен өзара әрекеттесу мәселелері, жанрлық жаңашылдық көтеріледі; кеңес дәуіріндегі күміс ғасыр жазушыларының тағдырлары және олардың әлемдік әдебиетке қосқан үлестері талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы мектепте орыс тілі сабақтарындағы синтаксистің негізгі бірліктерінің грамматикалық құрылысы
Пән ауызша және жазбаша коммуникацияны дамыту үшін сөз тіркестері мен сөйлемдерді дұрыс қалыптастыруға көмектесе отырып, байланыстық сөйлемге арналған синтаксистік бірліктерді құру құралдары мен ережелерін зерделейді және қалыптастырады. Сөйлемнен сөз тіркестерін ажырату дағдыларын қалыптастырады, өз сөз тіркестері мен сөйлемдерін құрастырады, сөйлемнің грамматикалық негізін көре біледі, әр түрлі сөйлемдер схемасын құрастырады, орыс тілінің құрылысы туралы білімді жүйелі түрде меңгеруді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы оқу стратегиялары
Пән қазіргі заманғы оқу стратегияларының ерекшеліктерін зерделейді: зерделеп оқу, мағыналық оқу, функционалдық сауаттылықты жақсартуға бағытталған экрандық мағыналық оқу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи грамматика
Пән қазіргі орыс тілінің тарихи түсінік берілген жағдайда ғана түсінуге және түсіндіруге болатын ерекшеліктерін мағыналы түсінуді зерделейді; студенттерде тілдік фактілерді салыстырмалы-тарихи талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, отандық тіл танушылардың еңбектерінде орыс тілі тарихындағы негізгі мәселелерді қарайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Пән орыс әдеби тілі тарихын кезеңдеудің теориялық қағидаттарын, шығыс славян халқының (11-14 ғғ.), 14-17 ғасырлардағы орыс халқының, орыс ұлтының қалыптасуының бастапқы дәуірінің әдеби тілін зерделейді. 17ғасырдың ортасы. 18 ғасырдың екінші жартысында орыс әдеби тілінің дамуы, 19 ғасыр; орыс тілінің грамматикалық жүйесінің тарихи өзгерістері, ескі славян тілінің фонетикасы, лексикасы мен грамматикасының негізгі ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Пән балалар әдебиеті туралы біртұтас түсінікті дербес ретінде қалыптастыруды зерделейді тарихи-әдеби құбылыс, отандық және әлемдік әдебиетті, сондай-ақ педагогикалық ойды, көрнекті орыс және шетелдік балалар авторларының шығармашылығын дамытудың жалпы үрдістерін бейнелейтін; оқырман-балаға арналған көркем мәтінге талдамалық тәсіл.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
20-21 ғғ. Орыс әдебиеті
Пән ХХ-ХХІ ғасырдағы орыс әдеби процесінің негізгі әдеби ағымдары мен пәні, модернизм (символизм, акмеизм, футуризм), әдеби авангард, ХХ ғасыр жазушыларының қарқындылығына сипаттама берілген. Қазіргі орыс әдебиетінің хронологиялық шеңбері және оның бағыттары, эстетикалық парадигманың өзгеруі, қазіргі әдебиеттегі жанрлық процестерді анықтап,зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксиксисі
Пән сөз тіркесінің, қарапайым және күрделі сөйлемнің, күрделі синтаксистік тұтастықтың құрылымдық-семантикалық сипаттамасын және жұмыс істеу ерекшеліктерін зерделейді; синтаксистік жүйе бірліктерінің изоморфизмін предикативті және некикативті емес синтаксистік құрылымдарды салыстыру арқылы көрсетеді; тілдің негізгі синтаксистік санаттарын талдау процесінде жалпы тілдің жүйелілік санатын анықтауға, оларды басқа тілдік деңгейлердің санаттарымен салыстыруға, олардың жалпы және айырмашылық белгілерін зерттеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте әдебиетті оқытудағы инновациялық технологиялар
Пән көркем туындыны талдаудың түрлі дидактикалық әдістерін, заманауи тәсілдері мен технологияларын зерделейді, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, мектептегі сыныптан тыс, жобалық жұмысты жоспарлаумен байланысты педагогикалық құрастыру шеберлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиетті оқыту әдістемесі
Орыс әдебиетінін мектеп курсының мазмұны мен құрылымын (бағдарлама, оқу-әдістемелік кешендер, оқулықты толықтыратын құралдар), орыс әдебиеті сабақтарының типологиясы және оларды жоспарлау жүйесі, тарих айнасы әдебиеті әдістемесі, көркем мәтінді талдау әдістерін уйрететін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілі оның функционалдық әртүрлілігінде
Пән қазіргі орыс тілінің тарихи дамуындағы нормалану ерекшеліктерін зерттейді; қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына сәйкес тіл құралдарын қолдану принциптерін түсіндіреді; әртүрлі стильдер мен жанрлардың ауызша және жазбаша мәтіндерін құрудың мүмкін жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ономастика
Пән ономастиканың пәні мен міндеттерін, оним түрлерін, ономастикалық зерттеулердің тарихын, ономастикалық лексиканың типологиялық классификацияларын, ономастикалық лексиканы типологиялық талдау әдістерін; ономастикалық лексиканы лексикалық-семантикалық, құрылымдық-салыстырмалы талдау әдістерін; қолдану салаларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Филологиялық өлкетану
Пән өлкетану жұмысының нысандарын, әдістері мен мазмұнын, орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы аймақтық компонентті, Солтүстік Қазақстан облысы өлкетанушыларының шығармашылығын, Петропавл қаласының тарихи жолы мен мәдени өмірін (театрлар, мұражайлар, кітапханалар, сәулет ескерткіштері), Облыстың филологиялық мектебінің қалыптасуындағы орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының маңызын, әдеби және лингвистикалық өлкетанудың ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасыы
Пән қазіргі орыс тілінің стилистикалық жүйесін мәтіннің лингвистикалық бірліктері деңгейінде, тілдің функционалды стильдері деңгейінде, функционалды стильдердің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктерін зерттейді; әртүрлі функционалды стильдердің мәтіндерін стилистикалық талдау, орыс тілінің функционалды стильдерінің лингвистикалық белгілері, әртүрлі стильдердің үлгілі мәтіндерін стилистикалық тұрғыдан талдайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Тіл және әдебиет бөлімдерінің базалық негіздерін білуді тәжірибеде түсінеді, талдайды және қолданады, бүкіл әлемнің мәдени құндылықтарының сабақтастығын анықтай отырып, классикалық тіл мен оқытылатын тілдердің тілдік құбылыстарын салыстыра алады.
- Тәжірибеде тіл білімі, теория, зерттелетін тіл тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалардың мамандандырылған білімдерін көрсетеді, орыс тілінің стилистикалық жүйесінің функционалдық ерекшеліктерін анықтауда кәсіби дағдыларды жетілдіреді.
- Талдау және салыстыру барысында орыс және шетел әдебиетінің әр түрлі кезеңдеріндегі көркем шығармалардың ерекшеліктерін анықтау қабілетін көрсетеді, мәтінді талдаудың заманауи тәсілдерін қолданады; тарихи-әдеби процестің даму ерекшеліктерін және оның адамзаттың мәдениеті мен рухани-адамгершілік құндылықтарына әсерін түсінеді.
- Оқу процесін ұйымдастырады оқушыларды орыс тілі мен әдебиеті пәндеріне оқытудың және тәрбиелеудің ұтымды әдістері мен тәсілдерін оқу-тәрбие процесінде инновациялық технологияларды қолданады.
- Қазіргі мектеп бағдарламасының әдеби шығармаларын талдау дағдыларын көрсетеді, балалар әдебиетін оқу ерекшеліктерін анықтайды, Қазақстанның орыс әдебиетінің ұлттық ерекшеліктерін айқындайды, әдебиеттанудағы әртүрлі бағыттар туралы білімді практикада қолданады, мұғалімнің кәсіби қызметінде заманауи оқу стратегияларын қолдануды бағалайды.
- Гуманитарлық білім беруде білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық, олимпиадалық қызметін ұйымдастырады және оған басшылық жасайды.
Ұқсас БББ
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Астана халықаралық университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01702 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті