Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Әдеби сын тарихы

    Пәннің мақсаты-жазушылық еңбекті түсіну мен бағалаудың заманауи тәсілдерін игерудегі инновациялық шешімдерді іздеу. Курс әдеби сынның мәні мен маңыздылығын, оның әдебиеттану ғылымының басқа негізгі бөлімдеріндегі орнын ашады, орыс әдебиетінің дамуындағы классикалық кезеңнің де, қазіргі және жаңа әдебиет кезеңінің де сыншыларының мақалалары мен мәлімдемелерін қарастырады, сонымен қатар тарихи-функционалды және феноменологиялық тәсілді қолданады.әр түрлі дәуірлер мен бағыттардағы көркем шығармаларды зерттеу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс классикалық әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда XIX ғасырдың тарихи-әдеби процесінің сипаттамалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс жазушылар мен ақындар шығармашылығындағы мұрагерлік дәстүр мен жаңашылдықтың ерекшеліктерін ашады, Материалды ұсыну мен зерттеудің хронологиялық, тарихи-мәдени принциптерін XIX ғасырдағы орыс классиктерінің шығармашылығын зерттеудің өмірбаяндық, әдеби-сыни аспектілерімен үйлестіре отырып қалыптастырады, классикалық орыс әдебиетін зерттеу нәтижелерін "орыс әдебиеті"пәні бойынша мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларда балаларға арналған әдебиет туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс балалар санасының объективі арқылы қоршаған шындықты қабылдау ерекшеліктерін ашады, балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, жеке шығармалардың тақырыбы мен мәселелерін, балалар әдебиетіндегі педагогикалық және эстетикалық принциптерді біріктіру ерекшеліктерін зерттеуге, балаларға арнайы жазылған әдеби шығармаларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Пунктуация мен орфография бойынша практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі қазақ (орыс) тілінің орфографиясы мен пунктуациясы қағидаларын, тарихи аспектіде қазақ (орыс) орфографиясы мен пунктуациясы қағидаттарының жүйелі қатынастарын білу жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән орфографиялық және пунктуациялық принциптерді, жазу қағидаларын және тыныс белгілерін қазіргі қазақ (орыс) тілінде дұрыс қою тәсілдерін зерделейді, сондай-ақ қазіргі заманғы ережелермен регламенттелген жазу нормаларына сәйкес орфографиялар мен пунктограммалардың дұрыс жазылуын дәл түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің фонологиясы мен графикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің фонологиясы, графикасы және емлесі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән дауыссыз және дауысты фонемалардың жүйелерін, олардың ауысу заңдылықтарын, ауызша сөйлеуді сегменттеуді, фонологиялық жүйенің заңдары мен принциптерін, фонологиялық мектептердің көзқарастарындағы айырмашылықтарды, орыс графикасының принциптерін зерттеуге бағытталған, фонологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруды, функционалдық сауаттылықты арттыру үшін мектепте орыс тілін оқытуда фонология білімін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің практикалық стилистикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдік және стилистикалық нормалар, тілдік бірліктердің стилистикалық әлеуеті және орыс тілінің функционалдық стильдері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс функционалдық және экспрессивті-бағалау таңбалануына сәйкес стилистикалық бірліктерді пайдалану дағдыларын қалыптастыруды, әртүрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдауды, ақаулы мәтіндерді түзетуді, орыс тілінде оқытпайтын мектепте стилистикалық негіздер мен функционалдық сауаттылықты оқытуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми ізденістерді бағалау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курс студенттердің әдебиеттанудың филологиялық ғылым ретіндегі негізгі бөлімдері туралы біліміне негізделген теориялық базаны игерудің әдіснамалық тәсілдерін ашады, әдебиеттің мәнін, негізгі әдеби мәселелерді ғылыми түсінуді дамытуға, ғылыми таным әдістерін ажырата білуге, уақыт пен дәуір контекстіндегі қазіргі әдеби жағдайды бағалауға, әдеби процестің сызбасын, негізгі әдеби бағыттар мен ғылыми бағыттарды білуге көмектеседі мектептер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі орыс әдебиеті және орыс классицизмі

    Пәннің мақсаты-Орыс әдебиетінің канондық ерекшеліктерін түсіну, жанрлық жүйенің қалыптасуы. Курс орыс әдебиетінің пайда болуын, жанрлық жүйенің қалыптасу жолдарын, сондай-ақ ежелгі Ресейдің тарихын, оқиғалардың хронологиясын бейнелейтін орыс жазба ескерткіштерін игеру арқылы ежелгі адамның дүниетанымын қалыптастыруды ашады.оқиғалар фактісін бейнелейтін тізімдер мен изводтарда және одан әрі әдеби-көркемдік маңызы бар. Курстың ерекше бөлігі Кантемир сатираларынан бастап Карамзиннің сентименталды әңгімелеріне дейінгі орыс классицизмінің әдебиетін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи грамматика

    Пәннің мақсаты студенттердің жазбаша мәтінді тарихи талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс Вокализм мен консонантизм жүйелерінің, фонетикалық заңдар мен заңдылықтардың, ескі орыс тілінің морфологиялық және синтаксистік жүйелерінің қалыптасу ерекшеліктерін ашады; қазіргі орыс тіліндегі ескі славян және ескі орыс элементтерін талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған; жалпы білім беретін мектепте орыс тілін тереңдетіп оқытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың "орыс әдебиеті" пәні бойынша инновациялық қызметке қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру және қазіргі білім беру парадигмасында өз ұстанымын анықтау қабілетін дамыту болып табылады. Пән әдебиетті ғылыми пән ретінде оқыту әдістемесін, жаңартылған білім беруді, мектептегі әдебиетті зерттеудің белсенді әдістері мен әдістерін, олардың жалпы ерекшеліктерін ескере отырып, көркем шығарманы талдау жолдарын ескере отырып, орыс әдебиетінен қазіргі сабаққа қойылатын негізгі талаптарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда ұлттық мәдениет тарихындағы маңызды кезең ретінде XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс негізгі көркемдік бағыттарды, жазушылардың шығармашылық стратегияларын, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың сабақтастығын, өмірбаяндық және сыни аспектілерді зерттеуге бағытталған. Пәнді игеру барысында хронологиялық және тарихи-мәдени тәсілдерге, зерттелген материалды "орыс әдебиеті"пәні бойынша мектеп бағдарламасының өзекті талаптарымен біріктіруге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медиариторика

    Пәннің мақсаты-студенттердің сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және әр түрлі жанрдағы медиа мәтіндерді құру. Пән болашақ маманға білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, ауызша іс-әрекеттің технологиялық жаңа түрлерін, тұжырымдамалық және тілдік экспрессивтілікті ескере отырып құрылған медиариторикадағы дәлелдеу стратегияларын игеруге мүмкіндік беретін коммуникативті тактиканы құру үшін қажетті сөйлеу этикетінің, риторикалық этиканың категорияларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдің пайда болуының, дамуының, жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын қалыптастыру болып табылады. Курс лингвистикалық білім парадигмасының ерекшеліктерін ашуға, тілді белгілер жүйесі, адами қарым-қатынас, ойлау құралы ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тіл туралы тұтас, тарихи қалыптасқан функционалдық білім ретінде идеялар жүйесін қалыптастырады, тілді сипаттау тәсілдерін зерттейді, әртүрлі лингвистикалық мектептерді байланыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәннің мақсаты-жаңартылған білім беру аспектісінде әдебиет тарихын одан әрі зерттеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдерді қамтитын теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Босану, жанр және көркем образ деңгейінде әдеби бағыттардың көркем мәтіндерін талдау тәсілдерін зерделейді, мектепте әдебиетті оқытудың озық тәжірибесімен мәтінді талдау, интерпретациялау бойынша теориялық мәліметтерді білуді интеграциялау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Пәннің мақсаты-студенттерде қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы білім кешенін қалыптастыру. Курс сөйлеу аппараттарының құрылымымен, дыбыстардың жіктелуімен, фонетикалық процестермен, әртүрлі фонологиялық мектептердің жұмыс принциптерімен танысуды қарастырады. Пән кешенді фонетикалық талдау, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыруға, инклюзивті білім беру шеңберінде оқушыларды оқытуға (сөйлеу ақауларын түзетуге), шешендік педагогикалық шеберлікті жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты: экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты білім алушыларда медиа және ақпараттық сауаттылық қағидаттары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән заманауи медиа контенттің этикалық стандарттарымен, желілік байланыстағы құпиялылық мәселесін шешу ерекшеліктерімен, ақпаратты тарату және бұрмалау принциптерімен, БАҚ пен жарнамадағы стереотиптерді тарату ерекшеліктерімен танысуға, ақпаратты бағалау кезінде сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі БАҚ, жарнама, PR жаңалықтар материалдарын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық тәсілдер

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Славян филологиясы

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда славистика туралы ғылым ретінде тұтас түсінік қалыптастыру. Курс славян халықтары туралы мәдени дүниетанымды, славян тілінің славяндардың тілі ретіндегі идеясын қалыптастырады. Курс қазіргі славян тілдері мен мәдениеттерінің даму тенденцияларын ашады, басқа славян тілдерімен байланыста орыс тілінің тарихи аспектісін зерттеуге, ежелгі славяндардың мифологиялық көрінісін зерттеуге, 6-сыныпта орыс әдебиетін оқыту процесінде алынған құзыреттерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Құрылымдық және семантикалық синтаксис

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдік бірліктерді синтаксистік талдау саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс синтаксистік деңгей бірліктерінің функционалдық мақсатын, синтаксистік бірліктердің компоненттерін, олардың айрықша белгілері мен түрлерін ашады; синтаксистің құрылымдық-семантикалық аспектісін зерттеуге, орта және жоғары буындағы жалпы білім беретін мектепте сабақ әзірлеу және өткізу кезінде синтаксистік Дағдылар мен дағдыларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің морфемика, сөзжасам, морфология туралы білімдерін тілдің ішкі жүйесі ретінде қалыптастыру, олардың қазіргі кезеңдегі даму тенденциялары. Пән тиісті грамматикалық құбылыстарды практикалық талдау дағдыларын, форма мен сөзжасам механизмдерін дұрыс түсінуді, синхронды сөзжасам процестерінің мәнін, сөйлеу бөліктерінің өкілдері ретінде сөздердің семантикалық және грамматикалық белгілерін, жалпы білім беретін мектепте "орыс тілі" пәнін оқыту процесінде алған білімдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі лексикологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс тілінің сөздік құрамы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс тілдік бірліктерді олардың әдеби және әдеби емес сорттары тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Лексикология теориясының негізгі бағыттарын қарастыру заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін "Орыс тілі" және "орыс әдебиеті"пәндері бойынша мектеп білімінің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл теориясы

    Пәннің мақсаты-тіл білімі тарихы, тіл теориясы бойынша теориялық білім беру. Пәннің мазмұны ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі лингвистикалық көзқарастарды, тілдік мектептер мен әдістемелік тәсілдерді, тілдің табиғатын, дыбыстық тілдің пайда болуын, тілдің ішкі құрылымы мен жүйесін, тілдің жұмыс істеуін, дамуын (глоттогоника), тілдердің өзара әсерін, тіл мен қоғамның арақатынасын, сананы зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық әдебиеттерді оқыту арқылы зерттеу дағдыларын дамыту

    Пәннің мақсаты-аймақтық әдебиетке ену арқылы зерттеу дағдыларын дамыту. Пән әдеби өмір фактілерімен және әдеби ортаның ерекшеліктерімен, мәдени аумақтың феноменімен таныстырады, Шығыс Қазақстан әдеби мәтінінің, өңірлік әдебиеттің көркем әлемінің типологиялық доминанттарын анықтауға, Шығыс Қазақстан облысының әдебиеті бойынша бірегей зерттеу жобаларын жасау жолымен өңірлік мәтіндердің өңірлік бірегейлігі мен қайталанбас даралығын шығармашылықпен модельдеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар және жана Өрлөу шетел әдебиеті

    Пәннің мақсаты-Еуропаның әлеуметтік-тарихи және философиялық дамуы контекстінде орта ғасырлар мен Ренессанс көркем мәдениетінің эволюциясы туралы білім алушылардың түсініктерін қалыптастыру. Курс шетел әдебиетінің жанрларының, поэтикасының және дүниетанымдық бағдарларының ерекшеліктерін ашады, дәстүрлердің сабақтастығына, әмбебап бейнелер мен идеяларға назар аудара отырып, негізгі шығармалар мен авторларды ("Роланд туралы әннен" Шекспирге дейін) таныстырады. Осы кезеңдегі әдебиеттерді зерттеу мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыруға және әлемдік әдебиеттің мектеп курсын терең қабылдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау, өйткені болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көне дәуірден 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиеті

    Пәннің мақсаты-ежелгі дәуірден классицизм дәуіріне дейінгі әдебиеттің бастауларын зерттеу. Курс Батыс Еуропа әдебиетіндегі көркемдік бағыттардың өзгеруінің тарихи және хронологиялық дәйектілігін ашады, мәдени көріністердің өзгеруімен, белгілі бір жанрлардың пайда болуымен, дәуірдің мазмұнын көрсететін көркемдік тұжырымдамалармен, сондай-ақ гуманистер мен ағартушыларға тән идеяларды сыни тұрғыдан түсінуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орфографиялық практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазақ (орыс) орфографиясы мен пунктуациясының ұғымдары, қағидаттары мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән аясында орфографиялық принциптер, жазу ережелері және тыныс белгілерін қазіргі қазақ (орыс) тілінде қою, неғұрлым күрделі орфографтар мен пунктограммалар зерделенеді, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдылары, оқу тілінде ақаулы мәтіндерді редакциялау дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты жаңартылған оқыту жүйесін ескере отырып, білім алушылардың Қазіргі жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқыту қабілеті мен дайындығын қалыптастыру болып табылады. Курс коммуникативті-белсенді аспектіде орыс тілін оқытудың ерекшеліктерін, оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен әдістерін, орыс тілін оқыту әдістемесі саласында өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін ашады, орыс тілін оқыту процесінде проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс халық ауыз әдебиеті

    Пәннің мақсаты - білім алушыларға халықтық поэтикалық өнердің идеялық-эстетикалық және көркемдік мәні туралы білім беру жүйелерінде білім беру, пәнді оқу барысында фольклорды теориялық және нақты тарихи зерттеу дағдылары, фольклор мен әдебиет арасында байланыс орнату; фольклорлық жанрлар мәселесі талданады, авторлық әдеби шығармалардағы фольклорлық бейнені, сюжетті немесе поэтикалық техниканы талдау мүмкіндігі туындайды, Қазіргі ортада "орыс әдебиеті"пәні бойынша зерттелген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы, сөзжасамы және морфологиясы

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың морфемика, сөзжасам және морфология сияқты грамматикалық ілімнің кіші бөлімдері туралы білімдерін, олардың дамуының өзекті тенденцияларын қалыптастыру. Пән сөздің морфемалық құрамын, туынды сөзді, сөзді сөздердің грамматикалық бірлестігінің (сөйлеу бөліктері тобының) өкілі ретінде практикалық талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнын меңгеру білім алушылардың арнайы (лингвистикалық) құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фольклор дискурсы: дәстүрлер мен жаңашылдық

    Пәннің мақсаты студенттерде фольклорлық дискурстың коммуникативті стратегиялары және фольклордың өмір сүруінің әлеуметтік-мәдени шарттары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән фольклордың жанрлық ерекшелігін, оның танымдық сипаттамалары мен тұжырымдамаларын зерттейді. Пәнді оқу барысында қазіргі мектептегі "орыс әдебиеті" пәні бойынша жаңартылған білім беру аспектісінде орыс мәдени дәстүрі аясында Көркем шығарманы түсіндіру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Функционалдық стилистиканы оқыту, оның ішінде шағын жинақты мектепте

    Пәннің мақсаты білім алушыларда Функционалдық стильдер, стилистикалық норма, тілдік бірліктерді стилистикалық қолдану туралы білім кешенін қалыптастыру. Пән функционалдық стильдерді жіктеу принциптерін зерделеуге, әртүрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдауға, бағалау, редакциялау дағдыларын қалыптастыруға, жалпы білім беруде, оның ішінде шағын жинақты мектепте стилистика мен функционалдық сауаттылық негіздерін оқыту бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Романтизм және реализм дәуіріндегі Батыс Еуропа әдебиеті

    Пәннің мақсаты-романтизм мен реализмнің әдеби бағыттарының белгілері мен принциптері туралы білімді жалпылау. Курс романтизм мен реализм дәуіріндегі шығармаларда ұсынылған Батыс Еуропа әдебиетіндегі екі жетекші бағыттың маңызды жағын ашады. 19 ғасырдың алғашқы онжылдықтарындағы романтизм ең айқын көрінген Германия, Англия және Францияның әртүрлі мектептері мен бағыттары жазушыларының және реализм сияқты бағыттың күресі мен бекітілуімен ерекшеленетін кейінгі жылдардағы көркем шығармаларына ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі синтаксисі

    Пәннің мақсаты студенттерде тіл туралы ғылымның бөлімі ретінде синтаксис туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс Тарихи-парадигмалық аспектілердегі синтаксистік ойдың даму тенденцияларын ашады, мектеп тәжірибесінде қолданылатын синтаксистік бірліктерді зерттеудің дәстүрлі тәсіліне назар аударады. Курс синтаксистік бірліктерді зерттеудегі құрылымдық, семантикалық, коммуникативті тәсілдерді зерттеуге, жалпы білім беретін мектепте сабақ әзірлеу және өткізу кезінде синтаксистік Дағдылар мен дағдыларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі және жаңа орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты-кеңестік және посткеңестік кезеңдегі көркем мәтінді түсіндірудің танымдық жағы, салыстырудың негіздерін игеру, сыни ойлауды қалыптастыру. Курс ХХ ғасырдың басындағы әдеби шығармалардың жанрлық формаларының алуан түрлілігін ашады, олар әдебиеттануда модернистік ағымдар ретінде түсіндіріледі, көпұлтты әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін құбылыс ретінде енгізген кеңестік әдебиеттің қалыптасуына көшу процесі, курс посткеңестік әдебиетті бейнелейтін ерекше бөлімді қамтиды, ол көбінесе Постмодернизм әдебиеті ретінде белгіленеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиет тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты студенттерде орыс әдеби тілінің бастаулары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс ұлттық және Ұлттық кезеңдердің әдеби тілін қалыптастыру ерекшеліктерін ашады, жазба ескерткіштерінің әдеби тілінің кітап-Славян және халықтық-әдеби түрлерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс орыс әдеби тілінің даму процесінде қарыз алу орнын, оның динамикалық дамуындағы қазіргі орыс тілінің қалыптасу ерекшеліктерін анықтау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми пікірталастарға, хабарламалар мен баяндамаларға қатысу, өз зерттеулерінің материалдарын ауызша, жазбаша және виртуалды ұсыну дағдыларын көрсету
  • славян филологиясы мен медиа сауаттылық ресурстарын пайдалана отырып, оқушылармен оқу-тәрбие және кәсіптік бағдар беру жұмысы барысында филологиялық білімді тарату
  • тіл білімінің теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін "Орыс тілі" пәнін оқытудың отандық практикасына кіріктіру, оларды қазіргі оқу процесіне, оның ішінде шағын жинақты мектепте бейімдеу
  • дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып және эксперименттік қызмет нәтижелерін түсіндіре отырып филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеу дағдыларын дамыту
  • экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
  • әдебиеттанудың теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін қазіргі оқу процесіне бейімдей отырып, "Орыс әдебиеті" пәнін оқытудың отандық тәжірибесіне біріктіру
  • ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби міндеттерді шешу қабілетін көрсету. оның ішінде жасанды интеллект
  • білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып және цифрландыру мен жасанды интеллект жағдайында педагогикалық өзара іс-қимылды қамтамасыз ете отырып, "Орыс тілі" және "орыс әдебиеті" пәндері бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асыру
  • қазіргі қазақстандық мектепте оқу процесін ұйымдастырудың регламенттейтін нұсқауларына сәйкес "Орыс тілі", "Орыс әдебиеті" пәндерін оқытуда оқу қызметін жоспарлау
  • нақты педагогикалық жағдайларды ескере отырып, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, инклюзивті және цифрлық білім беру ортасын құра отырып, авторлық құқық пен деректерді қорғау нормаларын сақтай отырып, сабақтардың мақсаттарына, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу материалдарын әзірлеу
  • филологиялық білім берудің тұжырымдамалық негіздерін, қазақстандық білім беруді дамытудың стратегиялық мақсаттарын тұжырымдау
  • орыс тілінің орфографиялық, пунктуациялық нормаларына, жанрлық және стиль талаптарына сәйкес әр түрлі мәтіндер жасау

Ұқсас БББ

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01702 Орыс тілі және әдебиеті

Астана халықаралық университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01702 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01702 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top