6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын) в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметте негізгі құзырлықты қолдануға дайын, шетел тілін оқыту саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Практикалық ағылшын тілі (оқу, жазу,тыңдау, сөйлеу, фонетика, грамматика)
Сөйлеу қызметінің 4 түрі бойынша құзыреттілікті қалыптастыру; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; сөздік қорын кеңейту және грамматикалық құрылымдарды зерделеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (А1.1 деңгейі)
Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің А1.1 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бұл курс келесі тақырыптарды қарастырады: танысу, менің отбасым, пәтер, жыл мезгілдері, тамақ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілінің негіздері (А1.1)
Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің А1.1 деңгейіне сәйкес сөйлеу қызметінің 4 түрі бойынша базалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс фонетика, грамматика, жазбаша және ауызша сөйлеу бойынша екінші шетел тілінің негіздерін үйренуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика
«Педагогика» курсы қазіргі ғылымның жетістіктерін және әлемдік білім беру үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер педагог-көшбасшы болу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді, инклюзивті білім беру ортасында зерттеу, цифрлық, басқару және жобаға бағытталған құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық акмеология
Педагогикалық әрекет аясында кәсіби шеберлік пен құзіреттілікті меңгерудің жолдары туралы білімді қалыптастыру. Курс ержетіп даму сатысында адамды дамытудың амалдары, тетіктері, заңдылықтары фактілерді зерттеу, сонымен қатар тұлғаның кәсіби өзіндік сананы, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі басқару қабілеттерін айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Базалық шетел тілі (В1 деңгейі)
Қазіргі мектептегі практикалық жұмысқа қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді, тіл мен сөйлеу туралы жалпы түсініктерді, қазіргі ағылшын тілінің нормаларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс әр түрлі коммуникативті жағдайларда сөйлеу тәртібінің нормалары мен ережелерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі бойынша практикум (А1.2)
Екінші шетел тілін шектеулі меңгеру жағдайында әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас орната отырып коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бұл курс келесі тақырыптарды қарастырады: адамның сыртқы келбеті, қала жоспары, қаладағы бағыт-бағдар, қызмет көрсету саласы, қоршаған орта, табиғат, ауа-райын бақылау, саяхат және көлік, саяхатты жоспарлау, демалыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (А1.2 деңгейі)
Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің 1.2 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бұл курс келесі тақырыптарды қарастырады: ауа - райы, қоршаған орта, оқу және университет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Базалық шетел тілі (В2 деңгейі)
Курс В2 деңгейіне сәйкес тілдік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын одан әрі жетілдіру бойынша жұмыстарды қарастырады. Оқу материалы монологтық және диалогтық түрде беріледі және күрделі лексикалық және грамматикалық безендірілуімен ерекшеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Іскерлік шетел тілі
Курсты оқытудың мақсаты - іскерлік хат алмасу, іскерлік хаттардың түрлері, іскерлік ұйымдардың түрлері туралы түсінік қалыптастыру. Құрастыру түйіндеме, сұхбат өту кезінде құрылғыда жұмыс. Негізгі шет тілінің ресми іскери стилінің ерекшеліктері, іскерлік этикет және мәдениетаралық қарым-қатынас ережелері. Іскерлік қарым-қатынас саласындағы кәсіби коммуникативті құзыреттілік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі бойынша практикум (А2.1)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; сөздік қорын кеңейту және А2.1 деңгейіне сәйкес грамматикалық құрылымдарды зерделеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (А2.1 деңгейі)
Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттерінің 2.1 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; екінші шетел тілін меңгеру деңгейін арттыру мақсатында оқытылады. Бұл курс келесі тақырыптарды қарастырады: саяхат, денсаулық, мерекелер, сауда және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыни ойлау және жазу
Оқытылатын курстың негізгі мақсаты кәсіби дағдылар мен жұмсақ дағдыларды дамыту болып табылады.Курс сын тұрғысынан ойлау концепциясын зерделеуге, сонымен қатар оппоненттермен ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі параметрлерін және сыни жазудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.Курс ақпаратты талдау, сұрақ қою, проблемаландыру, дәлелдеу, ойластырылған шешім қабылдау сұрақтарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауызша және жазбаша аударма негіздері
Жазбаша және ауызша аударманың ерекшеліктері, түрлері, кезеңдері мен технологоиялары. Ауызша аударма техникасының базалық теориялық ережесі. Байланыс, бірігу және предикация аударманың мәселесі ретінде. Аудару барысында сөйлемдерді біріктіру және мүшеге бөлу. Мәтіннің бастапқы және соңғы сараптамасы, кодын өзгерту мен өндеу. Түрлі тақырыптағы мәтіндерді аудару барысында трансформацияларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Пән грамматикалық категориялар, сөйлеу бөліктері, сөздерді морфологиялық талдау, лексикологияның тұжырымдамалары мен түрлері, сөздерді, сөйлемдерді және мәтінді талдау әдістерінтүсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ағылшын тілінің дамуының үш кезеңі оқытылады. Нормандық басқыншылық және оның орта ағылшын кезеңіндегі тілдің дамуына әсері. Дыбыстар, ағылшын әріптері. Фонемалар және сөздерді фонетикалық талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін ерте жастан оқытудың тенденциялары мен жаңа тәсілдері
Пәнді оқу қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды және балалардың оқуына әсер ететін психологиялық аспектілерді талдауды қамтиды. Студенттер инновациялық тәжірибелерге ұшырайды, тиімді оқу бағдарламасын жасау дағдыларын дамытады және тілді үйренуді жақсарту үшін мәдени тұрғыдан сезімтал.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Академиялық қарым-қатынастың оқу және ғылыми салалары үшін шет тілді дайындық. Арнайы мақсаттар үшін коммуникацияның ауызша және жазбаша түрлерін жүзеге асыратын сөйлеу қызметінің түрлері: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу түрлерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілі (A2.2)
Шетел тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттілігінің А2.2 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; екінші шетел тілін меңгеру деңгейін арттыру; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; сөздік қорын кеңейту және әлеуметтік-тұрмыстық саладағы грамматикалық құрылымдарды зерделеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі шетел тілі
Мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мәдениетаралық коммуникацияны, оның негізгі формалары мен түрлерін зерттеуге арналған. Мынадай мәселелер қарастырылады: мәдениетаралық қақтығыстар және олардың себептері, тілдің рөлі, мәдениетаралық қарым-қатынастағы стереотиптер, мәдени шок және оны жеңу тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қатысым жағдайындағы екінші шетел тілі (A2.2)
Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің А2.2 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілікті, әлеуметтік-тұрмыстық саланың белгілі бір жағдайларында табысты қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; деңгейге сәйкес сөздік қорын кеңейту және грамматикалық құрылымдарды зерделеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жария сөз
Курс қазіргі мектепте практикалық жұмыс істеу үшін қажетті коммуникативті құзыреттіліктерді, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, сөйлеу түрлері, қазіргі ағылшын тілінің нормалары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқылады. Курс аудитория алдында көпшілік алдында сөйлеу нормалары мен ережелерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студенттердің болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру
Курс ғылыми зерттеу, деректерді талдау және интерпретациялау дағдыларын дамытуды, сондай-ақ тілді оқыту әдістемесі саласында зерттеу жұмыстарын жүргізуді көздейді. Бұған зерттеу әдістерін үйрену, сыни тұрғыдан ойлау және оқу сапасын арттыру үшін алған біліміңізді іс жүзінде қолдану кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілін оқыту әдістемесі бойынша практикум
Оқу орындарында ағылшын тілін шет тілі ретінде тиімді оқытуға қажетті әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Келесі мәселелер қарастырылады: сабаққа оқу материалын таңдау және мазмұны, оқушылардың оқу іс-әрекетін жоспарлау, сабақтың үзінді жоспарын модельдеу және орындау, оқу процесін бақылау мен рефлексияны ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (В1.1)
Тілдердің жалпы еуропалық анықтамалығының В1.1 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілік қалыптастыру мақсатында оқытылады; екінші шетел тілін меңгеру деңгейін арттыру; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; сөздік қорын молайту және грамматикалық құрылымдарды деңгейіне қарай меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық оқу
Пәнді оқу мәтіндерді терең түсіну және түсіндіру дағдыларын дамытуды қамтиды. Оқушылар шығармалардың құрылымын, стилін және мазмұнын талдауға, авторлық ниет пен мәдени контексттерді анықтауға үйренеді, оқығандары туралы сыни ойлау мен дәлелді пікірлерді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аударма теориясы мен практикасы
Аударма стратегиялары мен қағидалары Аударманың прагматикалық және синтаксистік мәселелері. Аудармадағы мәтіннің жанрлық ерекшеліктері. Аударманың баламалылық және дәлме-дәлділік ұғымдарын, әртүрлі топтағы лексикалық бірліктерді аудару қағидаларын, аударманың әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін талқылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде білім беру әдіснамасы
Әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында білім алушылардың шет тілін меңгеруінің оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтары туралы білім беру, әдіс-тәсілдерді, стратегияларды, тактика мен оқу құралдарын ғылыми негізде таңдай білуді қамтамасыз ету мақсатында оқытылады. Мынадай мәселелер қарастырылады: шет тілдік қарым-қатынасты оқытудың мақсаттары, мазмұны, құралдары, принциптері, әдістері мен тәсілдері, сонымен қатар бағдарламалар, оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар, оқу-тәрбие процесінің ұйымдастыру формалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
Пән англо-саксон және англо-Норман әдебиеті, Ренессанс, ағылшын буржуазиялық революциясы және қалпына келтіру кезеңі, Ренессанс, Ұлыбритания мен АҚШ-тағы ағартушылық, Ұлыбританиядағы романтизм, АҚШ, Ұлыбритания мен АҚШ-тағы сыни реализм туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Негізгі әдеби тұқымдар мен жанрларды, жетекші әдеби ұғымдар мен категорияларды зерттеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқытудағы сандық технологиялар
Пәнді оқу тиімді тілдерді оқыту мен үйренуге арналған заманауи құралдар мен платформаларды меңгеруді қамтиды. Студенттер технологияны оқу процесіне енгізу әдістерін зерттейді, цифрлық ресурстарды дамытады және технологияның мотивация мен оқу нәтижелеріне әсерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқытуда жасанды интеллектті қолдану негіздері
Пәнді зерделеу ЖИ технологияларын меңгеруді, тілдерді оқытуды жақсарту үшін оларды қолдануды, интерактивті оқу материалдарын және бейімді жүйелерді әзірлеуді, сондай-ақ оқыту үдерісінде ЖИ құралдарының тиімділігін талдауды және студенттердің тілдік дағдыларын бағалауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі екінші шетел тілі (В1.1)
Студенттердің мәдениетаралық, коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі; шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттіліктерінің В1.1 деңгейіне сәйкес сөйлеу қызметінің төрт түрі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі бойынша халықаралық емтихандарға дайындық
Курс оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамытуды, емтихан форматымен танысуды, сәтті тапсыру стратегияларын, сондай-ақ сенімділік пен тілді меңгеруді арттыру үшін тест тапсырмаларын орындауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Негізгі шетел тілінің елтануы
ЗЗерттелетін тіл елінің тарихымен, географиясымен, мәдениетімен, қоғамдық-саяси жүйесімен және білім беру үрдістерімен танысу мақсатында оқытылады. Баспа басылымы мен цифрлық ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері, діни конфессиялар, мерекелер мен ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі атаулы күндер, көрнекті тұлғалар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (В1.2)
Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің В1.2 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; екінші шетел тілін меңгеру деңгейін арттыру; ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; деңгейге сәйкес сөздік қорын кеңейту және грамматикалық құрылымдарды зерделеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық талдау әдістері
Бұл пәнді оқу тілдік құрылымдарды, мәтіндерді және коммуникацияларды талдаудың әртүрлі тәсілдерін меңгеруді қамтиды. Студенттер тілді, оның қызметтері мен ерекшеліктерін тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін теориялық негіздерін, практикалық әдістері мен құралдарын меңгереді, сонымен қатар сыни ойлау мен талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы лингвистикадағы корпустық оқыту
Пән мәтіндік корпуста жиналған лингвистикалық деректерді талдау әдістері мен технологияларын зерттейді. Ол лингвистикалық заңдылықтарды, құрылымдар мен тенденцияларды анықтау үшін мәтіндік ақпараттың үлкен көлемін пайдалануға бағытталған. Студенттер корпуспен жұмыс істеуді, деректерді өңдеу үшін статистикалық әдістер мен құралдарды қолдануды және әртүрлі контексттерде тілді үйренуге, қолдануға және дамытуға көмектесетін үлгілерді әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі
Екінші шетел тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мынадай мәселелер қарастырылады: психолингвистикалық, дидактикалық-әдістемелік ерекшеліктер; екінші шетел тілін оқытудың технологиялары, негізгі әдістері, әдістемелері мен принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Неміс тілін екінші шетел тілі ретінде оқыту
Неміс тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Неміс тілін оқытудың әдістері мен технологиялары, неміс тілін екінші шетел тілі ретінде оқытудың ерекшеліктері, ерте жастан оқыту, неміс тілі сабақтарын жоспарлау сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі елінің тарихы мен мәдениеті
Екінші шетел тілі елінің тарихы мен мәдениетімен танысу мақсатында оқытылады. Тарихи, әлеуметтік және мәдени процестер, ішкі саясатқа жалпы шолу, әлемдік өркениеттің қазіргі жүйесіндегі екінші шетел тілі елінің орны мен рөлі сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілінің елтануы
Екінші шетел тілі елінің тарихымен, географиясымен, мәдениетімен, қоғамдық-саяси жүйесімен және білім беру үрдістерімен танысу мақсатында оқытылады. Елдің қалыптасу тарихы, қоғамдық-саяси құрылымы, ғылым, мәдениет, дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, ұлттық мерекелер, екінші шетел тілі елінің рәміздері және т. б. тақырыптар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық мақсаттарға арналған тіл (С1 деңгейі)
Ол академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, академиялық ортадағы сөйлеу әрекетінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы презентацияны қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс академиялық коммуникация ұғымдарын зерттеуге, сөйлеу әрекетінің төрт түрі: оқу, айтылым, жазылым, тыңдалым бойынша академиялық қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тілдер мен мәдениеттердің типологиясы
Пән тілдік құрылымдарды, мәдени ерекшеліктерді және олардың өзара байланыстарын талдау мен салыстыруды қамтиды. Студенттер әртүрлі тіл отбасыларын, грамматикалық жүйелердің түрлерін және мәдени тәжірибелерді зерттейді, бұл тілдер мен мәдениеттердің әртүрлілігін түсінуге және мәдениетаралық қарым-қатынасты дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеу әдістерін білу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және оларды шетел тілін оқыту саласындағы ғылыми жұмыстарды жазу аясында нақты ғылыми-зерттеу мәселелерін шешуде қолдану. Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық мониторинг жасай білу, алынған нәтижелерді түсіндіру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін, бақылау-бағалау материалдарын білу.
- Шетел тілін (негзгі және екінші) меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің (CEFR) А 1 - В 2 деңгейіне сәйкес тілді меңгеру. Шетел тілі (негзгі және екінші) қызметінің құрылымы мен заңдылықтарын білу, өз пікірін білдіре білу, басқалардың пікірін құрметтей және қабылдай білу; өз оқуын ұйымдастырудың стратегияларын меңгеру; бөгде мәдениетті түсіне және қабылдай білу.
- Кәсіби тақырып бойынша шетел тілінде диалогтік және монологтық сөйлеулерді (баяндамалар, презентациялар, сөз сөйлеулер, хабарламалар) құра білу; таныс тақырыптарды талқылау және оларға қатысу, аудитория алдында презентация жасау, сұрақтарға жауап бере білу және жағдайды сыни бағалай білу. Шетел тілінде көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын; кәсіби және ғылыми проблемалар бойынша шетел тіліндегі мәтінді талдап, түсіндіру және сыни ойлау дағдыларын игеру.
- Кәсіби қызметте желілік, мультимедиялық және интернет-технологиялар, Smart және Е-технологиялар сияқты цифрлық технологияларды қолдану, ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету.
- Шетел тілінде (негзгі және екінші) ақпаратты таба білу, талдау, қайта өңдеу, жалпылау және жаңғырту, оқу процесінде цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру: подкасттар, мультимедиялық презентациялар жасау; оқуға және оқытуға арналған Web–сайттарын пайдалану.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсету. Экономикалық және идеялық-мәдени бағыт бойынша жеделдетілген жаңғырту кезеңінде дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға белсенді қатыстыру.
- Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері ретінде қолдану.
- Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі, педагогикалық акмеология және инклюзивті білім беру саласында терең білімдерін көрсету; оқу процесін жобалау кезінде педагогикалық технологияларды, менеджмент негіздерін пайдалану. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқытудың заманауи технологияларын меңгеру.
- Лингвистикалық теориялар саласындағы қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастардың негіздерін пайымдауды қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, зерттелетін тіл теориясының негіздерін меңгеру, өз ойы мен қабілетін айта білу, әңгімелесушіні тыңдау, басқа адамның басқа пікірге құқығын мойындау.
- Оқытылатын шетел тілі елінің мәдени ерекшеліктерін, салт-дәстүрлерін білу, оқытылатын тілдің елі туралы елтану сипатындағы ақпаратты меңгеру. Қарым-қатынас кезінде оқытылатын тіл елінің сөйлеу этикеті мен лингвистикалық-аймақтық, ұлттық-мәдени ерекшеліктерін сақтай білу.
- Шетел тілін (негзгі және екінші) оқытудың стратегиялары мен әдістерін білу, оларды өз оқуларында қолдана білу.
- Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құбылыстарының негізгі негіздерін білу; В1-В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеру; В1-В2 деңгейлері үшін көзделген қарым-қатынас саласы мен жағдайларына сәйкес зерттелетін тақырып шегінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдыларын меңгеру.
- Халықаралық стандарт (С1 деңгейі) талаптарына сәйкес академиялық (жалпы кәсіптік) және арнайы мақсаттар үшін шетел тілін меңгеру; академиялық қарым-қатынастың, академиялық оқудың түрлі жанрларының вербалды және вербалды емес нысандарын түсіну. Оқытылатын тілді кәсіби қызметте қарым - қатынас құралы ретінде қолдана білу: кәсіби бағытталған сипаттағы түпнұсқалық мәтіндерді түсіну (тыңдау және оқу).
- Қоғам мен адамды тұтас жүйе ретінде, білім алушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары туралы білімі болуы тиіс, көшбасшылық қабілеттерін дамыту.
- Шетел тілдерін ерте жастан оқытудың теориялық негіздерін, әдістемесі мен технологиясын білу; шетел тілін оқытуды ұйымдастыру кезінде білім алушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі жастағы балалардың тұлғалық даму ерекшеліктерін ескеру; балаларды ойын және АРТ-технологиялар арқылы шетел тілін үйренуге ынталандыру.
Ұқсас БББ
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті