Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқарудың негізгі принциптері мен тәжірибелерін, соның ішінде бюджеттеу, жинақтау, инвестициялау, қарыздарды басқару және қаржылық жоспарлауды үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі: Reading and writing

    Оқылым мен жазуды оқыту әдістерін қарастырады. Мәтіннің мазмұнын түсінуге және ойлануға бағытталған; ауызша сөйлеуден айтарлықтай ерекшеленетін жазу процесінің психологиялық мазмұнын түсінуге негізделген жазу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Фонетика саласында жалпы құзыреттерді қалыптастыруға, сондай-ақ интонация, ырғақ, тембр және сөйлеу қарқыны, фонетикалық сөйлеу стилі сияқты құбылыстарды қалыптастыруға; дыбысталатын және жазбаша мәтіндерді дербес талдау дағдыларын дамытуға; сөйлеу мен интонацияны түзетуге, фонематикалық және интонациялық естуді дамытуға бағытталған. Бұл курстың ерекшелігі тілді коммуникация құралы ретінде дағдыларды автоматтандыру арқылы мазмұнды меңгеру болып табылады грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетелдік сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі фонетикасының түзету курсы

    Бұл курстың мақсаты – дұрыс шетел сөйлеу дағдыларын жүйелеу. Педагогикалық жоғары оқу орындарының студенттері арасында шет тілінде кәсіби сөйлеуді қалыптастырудың практикалық қажеттілігінің артуына байланысты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын белсендіруге назар аудару. Бұл курстың ерекшелігі тілді коммуникация құралы ретінде дағдыларды автоматтандыру арқылы мазмұнды меңгеру болып табылады грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетелдік сөйлеу. Қолдану арқылы тақырыптың теориялық бөлігін меңгеру тексеріледі грамматикалық құбылыстарды табиғи сөйлеу жағдайында қолдануға бағытталған коммуникативтік жаттығулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық ағылшын тілі: Listening and speaking

    Тыңдалым мен сөйлеуді қабылдау деңгейінен мәтінді сыни түсіну деңгейіне, қабылдау тетіктерін, коммуникативті мақсаттар мен тыңдалым стратегияларын ескере отырып кезең-кезеңмен оқытуға негізделген тыңдалым, сөйлеу дағдыларын оқыту әдістемесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    Сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде грамматикалық құбылыстарды қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге, ағылшын тіліндегі түпнұсқалық мәтіндерді ауызша және жазбаша аудару үшін қажетті грамматикалық базаны жасауға; зерделенген грамматикалық құбылыстарды дұрыс пайдалана білуге бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында лингвистикалық құзіреттіліктің грамматикалық компоненті қалыптасады, ол оқытылатын тілдің құрылымы мен құбылыстарын білу, сонымен қатар оларды сөйлеуде қолдана білуді білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогикалық құбылыстар мен үрдістерді ғылыми талдау және болжау әдістерін меңгеруге, жеке тұлғаның дарындылығын, студенттік тұлғаның шығармашылық әлеуетін ескеруге бағытталған. Педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін және оның гуманистік бағыттылығын ашып білу, орта мектептегі білім берудің негізгі әдістерін және нысандарын меңгеру, гуманитарлық білімнің педагогикалық саласы туралы теориялық идеяларды, оның объектісі мен зерттеу тақырыбын және әртүрлі санаттардағы тұтастық көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің өскелең және дамып келе жатқан органдарының жас ерекшеліктеріне қатысты қазіргі білімді зерделеу, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және насихаттайтын заңдарды білу, әртүрлі білім беру, спорт және еңбек түрлерінде жоғары көрсеткіштерін сақтау. Маңызды міндет ойлау, биомедициналық педагогикалық сөйлеуді дамыту, дене мүшелеріне денесінің, физикалық және ақыл-ойдың жай-күйін, өмір сүру жағдайына, оның болуына, оқу үдерісіне назар аудару болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы А1

    A1 шет тілінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған (жалпы еуропалық деңгей шкаласы бойынша), бұл қарапайым қысқа тілдің жалпы мазмұнын түсінуге жеткілікті мәтіндер, күнделікті өмірге байланысты нақты тақырыптар, қарапайым тақырыптар бойынша пікір алмасу, өзі, отбасы туралы, оқуы, жұмысы, хоббиі туралы қысқаша хабарлама дайындап ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті грамматика

    Сөйлеушінің сөйлеу әрекетін модельдеуге бағытталған. Грамматиканың негізгі бөлімдерін қарастырады: морфология және синтаксис, олардың байланысы, негізгі морфологиялық және синтаксистік, грамматикалық ұғымдар.Осы пәнді оқу кезінде білім алушыларда құзыреттілікті қалыптастыруды сипаттайтын және білім беру бағдарламасын игерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді қамтамасыз ететін білім, білік, дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Базалық шетел тілі В1

    Мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілікті одан әрі қалыптастыруда B1 деңгейін (Тілдерге арналған жалпы еуропалық анықтамалық шеңбер) игеруге бағытталған. Коммуникативті құзыреттілік - қалыптасып жатқан білім, білік және жеке қасиеттерге сүйене отырып, мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлесу мүмкіндігі деп түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Үйден оқу

    Студенттердің коммуникативті құзыреттілігін олардың сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеруі негізінде қалыптастырады, британдық және американдық авторлардың түпнұсқа көркем шығармаларының материалы негізінде. Түпнұсқа фантастиканы аударма тілінде оқу ауызша сөйлеуді дамытуға ықпал етеді, сөздік қорын байытады, аударма тілінің елінің мәдениеті мен әдебиетін таныстырады, аналитикалық ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің практикалық курсы А2

    A2 шет тілінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған (жалпы еуропалық деңгей шкаласы бойынша), бұл қарапайым қысқа тілдің жалпы мазмұнын түсінуге жеткілікті мәтіндер, күнделікті өмірге байланысты нақты тақырыптар, қарапайым тақырыптар бойынша пікір алмасу, өзі, отбасы туралы, оқуы, жұмысы, хоббиі туралы қысқаша хабарлама дайындап ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі В2

    Cтуденттердің мәдениаралық деңгейде шетел тілінде сөйлесу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өндірістік және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейтуді көздейді. Сөйлеудің төрт дағдысыны жетілдіреді: тыңдалым, сөйлеу, оқу және жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінде қызықты оқу

    Бұл курс студенттерге арналған, ол ағылшын тіліндегі бейімделген көркем шығармалармен танысуды, оқу дағдыларын қалыптастыруды және сөздік қорын кеңейтуді көздейді. Студенттердің шығармашылық әлеуетін дамыту және таңдау курсында ағылшын тілін одан әрі оқу мотивациясын қалыптастыру үшін көркем мәтінге негізделген түрлі ойын түрлері жоспарланған. Үстелдік лексикалық ойындарды шығару студенттердің жобалық әрекеттегі дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі В1

    Білімгерлердің коммуникативті құзыреттілігін оның барлық негізгі компоненттері бойынша B1 деңгейінде: негізгі лексикалық және грамматикалық пәндер; зерттелетін тіл елінің мәдениетінің элементтері; аударма тілінің грамматикалық және лексикалық нормалары; диалогтық және монологиялық сөйлеудің сипаты мен құрылысын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Лексикология

    Бағытталған теориялық және ағылшын тілінің лексикологиясының негіздерін практикалық игеру, студенттерді ағылшын дискурсындағы қазіргі заманғы өзіндік қасиеттері мен қызмет ету заңдылықтарымен, сондай-ақ оларды зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқыту инновациялық әдістемесі

    Берілген білімді ауызша және жазбаша сөйлеу процесінде қолдану.Оқыту процесі жеке тұлғаның ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған.Ағылшын тілін оқытудың құрылымы. Ағылшын тілін тереңдетіп оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың үш сатысынан тұрады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шетел тілінің оқыту әдістемесі

    Студенттерді шетел тілдерін оқыту жүйесінің негізгі категорияларын: тәсілдерін, мақсаттарын, мазмұнын, қағидаларын, әдістерін, оқу құралдарын заманауи әдіснамалық түсіндіруін қамтиды. Кәсіби дағдылар арқылы жүзеге асырылатын оның барлық компоненттерінің кешенінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық коммуникация теориясы аясында вербалды қарым-қатынасты модельдеу, қолданыстағы коммуникативті міндеттер типологиясын және прогрессивті педагогикалық технологияларды дұрыс пайдалануды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған ағылшын тілі

    Кәсіби коммуникативті дағдыларды одан әрі тереңдете отырып, сонымен қатар басқа әлеуметтік-мәдениеттің әлем бейнесін терең түсініп, оның мағыналық сілтемелерін біле отырып, олардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білумен кәсіби кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мәдениеттерді оқыту және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қолдану.Сөйлеудің пәндік мазмұнын қамтамасыз етеді, студенттердің кәсіптік бағдарланған білімі мен метатілдерін қамтамасыз ететін, жалпы кәсіби қатынас салаларында анықталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл курс екі бағытта өткізіледі: теориялық және практикалық.Курстың теориялық бөлімінде тіл білімін ғылым ретінде тану, тіл білімінің ғылымдар арасындағы орны, басқа ғылымдармен байланысы, тіл білімін зерттеу әдістері, тілдің мәні мен қызметі, тілдің пайда болуы мен дамуы, лексика, грамматика, тілдің фонетикасы туралы ақпарат бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінен заманауи сабақты жоспарлау

    Ғылыми білімі, заманауи отандық және шетелдік оқыту технологиялары және кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуге жүйелі көзқарасы бар ағылшын тілінің жоғары білікті мұғалімдерін даярлауға бағытталған. Білім беру мазмұнын жаңартуда Заманауи сабақ жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі сабағында критериалды бағалау технологиясы

    Ағылшын тілі сабағында критериалды бағалау технологиясын зерттеуге бағытталған курс, оқушылардың оқу жетістіктерін объективті бағалау үшін нақты критерийлерді әзірлеу мен қолдануды қамтиды, бұл бағалау процесінің ашықтығы мен әділдігін жақсартуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіл теориясының негізі

    Тіл теориясы өз ана тілінің, дүние жүзі тілдерінің келіп шығу тарихын, олардың ұқсастық және айырмашылық жақтарын, тілдің анықтамасын, қоғамдық қызметін меңгеруде маңызы ерекше. Тілдің фактілерін ғылыми терең түсіне білуге үйретеді. Туыс емес тілдердің типологиялық ұқсастықтарын салыстыра білуге жаттықтыру. Тілдің анықтамасы, тіл білімінің басқа қоғамдық, жаратылыстану және техникалық ғылымдар ішінде алатын орнын, олармен байланысын айқындау, тілдің шығуы мен дамуы, тіл мен ойлау, тілдің құрылымдық, жүйелілік сипаты, тілдің қызметтері, тілдің жіктелуі, жазудың шығуы мен дамуы, тілдің генеологиялық және типологиялық классификациялары, тілдің шығу теориялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің С1 деңгейі

    Ауызша және жазбаша сөйлеудегі хабарламаны ұсынуды, полемика саласындағы дағдылар мен дағдыларды одан әрі жетілдіруді қарастырады, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Мәтінді талдауда сыни ойлауды дамыту және өз ойларын ағылшын тілінде дұрыс айтуды үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілінің сөйлеу және жазу машығы

    Екінші шетел тілінің негізгі фонетикалық, лексикалық білім кіретін лингвистикалық білім жүйесі бар, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстар мен заңдылықтары, оның функционалды түрлері. Этикалық және моральдық нормалар шетелдік мәдени қоғамда қабылданған мінез-құлықтарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтан білім беру әдістемесі және технологиясы

    Бұл курс қашықтан оқытуда қолданылатын әдістер мен технологияларды зерттеуге, онлайн-курстар мен білім беру бағдарламаларын жобалау, ұйымдастыру және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    "Жасанды интеллектінің негіздері" курсы жасанды интеллектінің негізгі принциптері, әдістері және қолданулары туралы таныстыруға, сондай-ақ түрлі салаларда ИИ дамыту және пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы

    Грамматиканың негізгі бөлімдерін қарастырады: морфология және синтаксис, оларды қосу, негізгі морфологиялық және синтаксистік, грамматикалық тұжырымдамалар, сөйлеу бөлімдерінің теориясы, оларды саралау критерийлері, сөйлеу бөлімдерінің жіктелуі. Синтаксис тақырыбы және синтаксистің негізгі тапсырмалары, синтаксистік концептілер Морфемма және сөз, сондай-ақ сөйлеу бөліктері, жіктелу тарихы морфология бірліктеріне ұқсас. Фразалар мен ұсыныстар синтаксистік бірлік ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі: тыңдалым және айтылым

    Бұл курс студенттердің тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамытуға, сонымен қатар оқып жатқан тілде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің академиялық оқуы

    Ағылшын тілінде жазылған ғылыми мәтіндерді дербес талдауын қамтиды, алдын-ала оқылған мәтінді (мақала) талдауын, оның логикалық құрылымын анықтауын және онда ұсынылған дәлелді бағалауын көздейді. Курс қорытындысы бойынша оқушылар заманауи үлгідегі гуманитарлық ғылыми жұмыстың құрылымы туралы түсінік қалыптастырып, олардан қажетті мәліметтер алу үшін және өздерінің ғылыми мәтіндерін жазу кезінде полемиканы сауатты талдауды үйренуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің академиялық жазуы

    Студенттерді шетел тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы ағылшын тілінде зерттеу жобасын жазуға және оны емтиханда ауызша қорғауға дайындауға бағытталған, атап айтқанда: CEFR шет тілдерін меңгеру деңгейлерінің жалпыеуропалық шәкілі бойынша С1-ден төмен емес деңгейде лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, дискурсивті және стратегиялық

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • IELTS курсы

    Курс тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді халықаралық коммуникация. Дайындық оқу, жазу, аудит, сөйлеу, сондай-ақ лексика-грамматикалық тапсырмаларды орындау сияқты емтиханның барлық кезеңдерінен сәтті өту үшін қажетті дағдыларды талдау және дамыту арқылы жүргізіледі. Халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және шетел тілін меңгеру деңгейін кейіннен халықаралық сертификаттау технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілінің коммуникативтік тренингі

    Мәдениетаралық ерекшеліктерді ескере отырып, қарым-қатынас негіздерін қалыптастырады, ауызша және вербалды емес қарым-қатынастың жалпы теориялық негіздерімен, сондай-ақ әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттесуінде туындайтын әлеуметтік-психологиялық проблемалармен және жеңу жолдарымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Елтану

    Шетел тілдерін мәдениетаралық қарым-қатынас, коммуникативтік-мәдениетаралық, лингво-өлкетану, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени компоненттер құралы ретінде меңгеру үшін қажетті Елтану және лингво-өлкетану құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің С2 деңгейі

    Коммуникативті, полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру, әр түрлі коммуникативтік салалардағы және коммуникативті жағдайлардағы ауызша және жазбаша сөйлеудегі шығармашылық дағдыларды дамытуын қамтиды. Мәтінді, газет пен бейнені терең сыни талдау арқылы жүзеге асырылатын сыни, логикалық және шығармашылық ойлауды дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • TOEFL курсы

    Курс TOEFL емтиханына дайындықтың негізгі стратегияларын зерттейді, тілдік дағдыларды кешенді тексеру әдісін қолдана отырып, TOEFL емтиханының негізгі грамматикалық тақырыптары мен бөлімдерін қарастырады, сөздік қорын және коммуникативтік құзыреттілікті дамыту дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тілі оқылатын ел тарихы

    Тіл тарихы ұлт тарихынан бөлінбейтін болғандықтан, тілдің сөздері мен формаларына лингвоэтнографиялық көзқарасты қалыптастырады. Курс тілге деген дұрыс ғылыми көзқарасты дамытады, болашақ мамандарда білімін үнемі байытып, жаңартуға деген ұмтылысты, теориялық және қолданбалы сипаттағы мәселелерді белсенді және жауапкершілікпен шешу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ағылшын тілінің стилистикасы

    Стилистиканың тұжырымдамалық аппаратын және лингвистикалық стилистикалық талдау әдістерін қолдану мүмкіндігін қарастырады; әр түрлі деңгейдегі тілдік құралдардың (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) стилистикалық мүмкіндіктерін зерттеу дағдысы, қазіргі ағылшын тілінің функционалдық стилінің ерекшеліктерін талдау және сипаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі В2

    Бұл курс екінші шет тілін Еуропалық тілдер білімін бағалау жүйесі бойынша B2 деңгейінде меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл грамматиканы жақсарту, сөздік қорды кеңейту, сөйлеу және мәтіндерді түсіну қабілеттерін арттыру, сондай-ақ тыңдау және жазу дағдыларын дамытуға қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің теоретикалық фонетикасы

    Бұл курс ағылшын тілінің фонетикалық аспектілерін, мысалы, дыбыс жүйесі, айтылым, интонация және фонемалық айырмашылықтарды зерттеуге, сондай-ақ олардың сөйлеу практикасы мен тіл үйретудегі рөлін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кәсіби екінші шетел тілі

    Курста жасырын мағынаны ескере отырып, екінші шетел тіліндегі күрделі көлемді мәтіндердің кең спектрі ұсынылған. Студенттер сөздерді және сөз тіркестерімен дайындықсыз, өздігінен және еркін ойын жеткізе алады. Тілді қоғамдық, ғылыми және кәсіби қызметте икемді және тиімді қолдана алады. Мәтінді қалыптастырудың әртүрлі модельдерін біле отырып, күрделі тақырыптар бойынша нақты мәтін құрай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ресми-іскерлік стиль нормаларымен Іскерлік Хаттар құрастыру; белсенді іскерлік лексика мен терминологияны қолдана отырып, шетел тілінде іскерлік әңгіме жүргізу; түпнұсқа жазбаша және ауызша көздермен жұмысты ұйымдастыру;
  • Мәтінді оқу кезінде әртүрлі техникаларды жобалау (сканерлеу техникасы, негізгі ақпаратты бөлу және т. б.); жазбаша сөйлеудегі әртүрлі техникалар; (IELTS,TOEFL және т.б..) тесттер кезінде тапсырмаларды орындауға уақытты бөлу, тыңдаудың арнайы техникасын меңгеру;
  • Шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде қолдану және шет тілінде грамматикалық тұрғыдан дұрыс ауызша және жазбаша мәлімдемелер құра отырып, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеру;
  • A1 - B2 деңгейлеріне сәйкес екінші шет тілінде сөйлеу қызметінің негізгі түрлерінің дағдыларын меңгеру; оқытылатын тіл елінің мәдениеті мен дәстүрлері туралы білімді кәсіби қызметте қолдану;
  • Оқушының жеке басын, сынып ұжымын және педагогикалық процестің негізгі сипаттамаларын, өзін-өзі кәсіби тану әдістерін зерттеудің психологиялық-диагностикалық әдістерінің кешендерін талдау;
  • Жеке дамудың жалпы биологиялық заңдылықтарын; құрылымның негізгі жас ерекшеліктерін, оқыту мен тәрбиелеудің процестері мен әдістерінің негіздерін анықтау;
  • Ағылшын тілін шетел тілі ретінде оқытудағы негізгі мәселелерді, тұжырымдамалар мен әдістерді; тілдік мектептегі мұғалім мен оқытудың рөлін, коммуникативтік құзыреттіліктің сипатын және оның коммуникативтік тілді оқытуға қатынасын, және тілдік мектеп оқушыларының қажеттіліктеріне сәйкес, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қашықтықтан оқытуды қоса алғанда, инновациялық нысандарды, әдістер мен технологияларды пайдалана отырып бағдарламалар әзірлеуді жалпылау;
  • Нақты тарихи және лингвистикалық жағдайға сәйкес неміс тілдері мен ағылшын тілінің даму ерекшеліктерін бағалау;
  • Тіл білімінің негізгі бөлімдерін жүйелеу: фонетика, сөзжасам, морфология, лексика, синтаксис, стилистика;
  • Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу;
Top