6B01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы саласындағы жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдаудың кешенді міндеттерін шеше алатын және теориялық білім мен практикалық дағдыларды тұтас педагогикалық үрдісте қолдана алатын білімі мен құзыреттілігі бар педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Курс мектеп жасына дейінгі баланың онтогенездегі психикалық даму заңдылықтарын мен проблемаларын зерттейтін психологиялық ғылымдардың саласы. Курстың мақсаты білім алушыларда, баланың дамуының кезеңдері мен заңдылықтары, сондай-ақ жас, психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән мазмұны балалар, практикалық және эксперименттік психологиясы саласындағы зерттеулер, отандық және шетелдік психологтардың тәжірибесін таныстыруды көздейді. Балалардағы маңызды жаңа құрылымдарды және психикалық дамуындағы өзгерістерді, жетекші іс-әрекеттерінің ерекшеліктерін, тұлғааралық қарым-қатынас мазмұнын зерттейді. Балалар психологиясы пәні бойынша зерттеушілік іскерліктері дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологы мен мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің бірлескен жұмысын ұйымдастыру
Бұл курстың негізгі мақсаты-білім беру процесінің сапасын арттыру, балалардың физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау, олардың толыққанды дамуы мен оқуға дайындығы үшін қолайлы жағдайлар жасау. Курс жасерекшелікке байланысты толыққанды дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасауға, әлеуметтік тәжірибе алуға, дамудың, тәрбие мен оқытудың сапасы мен тиімділігін арттыруға, белсенді-танымдық ұстаным мен әлеуметтік маңызды дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Пән ойынның психологиялық - педагогикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты – мектеп жасына дейінгі баланың ойынының психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру және ойын іс-әрекетінде баланың даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар ойын технологиясының мақсаттарымен, оны іске асырудың негізгі бағыттарымен, педагогикалық ойындардың түрлерімен, функцияларымен және ойындарды ұйымдастыруға қойылатын талаптармен танысады. Курс мектепке дейінгі баланың барлық жеке, психикалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі білім беру жағдайында ойынды қолдану ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім берудегі тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негіздері
Курс инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық аспектілерін ескере отырып, арнайы (түзету) білім беру ұйымдарында және арнайы мектеп-интернаттарда тәрбие жұмысын жүргізу, үйде оқыту, арнайы мектептерде, арнайы мекемелерде инклюзивті тәрбие жұмысын жүргізу ерекшеліктерімен таныстыруды қарастырады. Курстың мазмұны инклюзивті білім беруде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мүмкіндіктерін ашады. Пәнді оқу барысында студенттер инклюзивті білім беру аясында оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастырады, Қазақстан Республикасының орта білім беру мазмұнын жаңарту контексінде тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамыту жолдарын іздеу қажеттілігін дамытады. Мұғалімнің қызметіне құндылық қатынасы және олардың педагогикалық құзыреттілігін дамыту қалыптасады. Нормативтік құжаттарды, педагогтың құқықтары мен міндеттерін білуді көздейді. Курсты оқу барысында студенттер кәсіби педагогикалық қызметтің негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру
Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың тілін дамытудағы ойын технологиялары
Курс әртүрлі әдіс-тәсілдер мен формаларды пайдалана отырып, ойын технологияларын қолдану арқылы үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс жүйесін зерттеуге бағытталған: дидактикалық ойындар мен жаттығулар, ауызша, дамытушылық, саусақ ойындары, мәтіні бар ашық ойындар, ойын жағдаяттары, драматизациялық ойындар, баланың коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға, оның табысты әлеуметтенуіне және қарым-қатынас мәдениетін дамытуға ықпал ететін драматизациялық ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет
Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің кәсіби құзыреттілігі
Курс білім ұйымдарда педагогтың біліктілігін арттырудың құзыреттілік тәсілін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты - мектепке дейінгі білім беруді модернизациялау жағдайында мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру жүйесін құру ерекшеліктері туралы көзқарастарын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны педагогтың кәсіби, тұлғалық, адамгершілік, интеллектуалдық қасиеттерін ашады. Курс барысында студенттер уақытты басқару, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру және рефлексия әдістерін меңгереді. Білім беру ұйымдарда педагогтың кәсіби, тұлғалық қасиеттерін дамытудың тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогика
Осы пәнді игеру барысында білім алушылар мектепке дейінгі педагогиканың ғылым мен практикадағы байланысын, болашағы мен тенденциаларын қарастырады. Пәннің мақсаты білім алушыларда мектепке дейінгі педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздері жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың қағидаларын, заңдылықтарын, әдістері, құралдары мен олардың педагогикалық мүмкіндіктері, қолданудың шарттары мен формаларын меңгереді. Осы пән негізінде жас ерекшелік топтарда педагогикалық үрдісті тиімді ұйымдастыруды, жоспарлауды және талдау жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық этика
Курс «педагогикалық этика» ұғымын сіңіруге ықпал етеді. Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың педагогикалық қызмет этикасының қағидалары мен нормаларын білу саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны педагогикалық әдеп пен кәсіби мәдениет ұғымдарының арақатынасын ашады. Педагог қызметіндегі педагогикалық этиканың мәнін қарастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар педагогикалық мораль мен адамгершілік құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін түсінеді, білім беру ұйым педагогының өзіндік педагогикалық және адамгершілік, этикалық мәдениетінің деңгейін арттыру мақсатында этикалық нормалар мен ережелер туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет
Оқу пәнінің мазмұны мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуын диагностикалаудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын сауатты және уақтылы пайдалануға дайындыққа бағытталған. Оқу курсы мектепке дейінгі ұйымдағы оқу үрдісін оңтайландыру мақсатында балалардың қызығушылықтарын, қиындықтарын, мәселелерін, даулы жағдайларды және мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтау қабілетін анықтауды үйренуге бағытталған. Психологтың негізгі жұмыс бағыттары бойынша білімін тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы инновациялық технологиялар
Курс барысында заманауи цифрлық білім беру ресурстары, ойын және жобалық тәсілдер, сондай-ақ білім беру тәжірибесінде мультимедиялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, инновациялық технологияларға ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, оқу үдерісін жекелендіру, білім мазмұнын бейімдеу және педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру мақсатында жасанды интеллект технологияларын қолдануға да ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында білім алушылар қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесінің әдіснамалық, психологиялық және педагогикалық негіздерін меңгереді. Әртүрлі жас ерекшелік топтарында мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес көзделген әдістемелік білімдер базасымен танысады, басқа ұйымдастырылған оқу пәндерімен интеграциялауға бағытталған. Мектепке дейінгі ұйымдарда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыратын іс-шараларды ұйымдастыру әдістерін, формалары мен тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысында қолданылатын тәрбие жүйесі, тәрбие қатынастары, тәрбие жұмысы, тәрбие жұмысының жүйесі, тәрбие қызметі, тәрбиелік іс-шаралар, тәрбие жұмысының технологиясы, тәрбие жұмысының құралдары, нысандары мен әдістері сияқты негізгі ұғымдарын қарастырады. Бұл пәнде мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы мәдениетін, физикалық, интеллектуалдық, адамгершілік, эстетикалық және жеке қасиеттерін дамыту мен оқу іс-әрекетінің алғышарттарын меңгеру туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қолдарының ұсақ моторикасын дамыту
Курс студенттердің психологиялық-педагогикалық негіздер саласындағы білімдері мен дағдыларын және мектеп жасына дейінгі балаларда ұсақ моториканы дамыту процесінің ерекшеліктерін қалыптастыруға, мектеп жасына дейінгі балаларда ұсақ моториканы дамыту мақсатында білім алушылардың білім беру кеңістігінің элементтерін құрудың әртүрлі схемаларын игеруіне бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студент пәннің мазмұнын игеру және қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру бойынша өзіндік қызметті ынталандырадуға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Пән мектепке дейінгі ұйымдағы бейнелеу іс-әрекетін оқытудың теориялық негіздерін және әдістемелік біліктерін меңгеруге бағдарланған. Пәннің мақсаты білім алушылардың бейнелеу іс-әрекетін басқарудың теориясы мен әдістемесін игеру, мектепке дейінгі балалардың бейнелеу өнерін оқыту мен дамытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында алынған білім мен дағдылар білім алушыларға бейнелеу іс-әрекетінің әртүрлі салаларында шығармашылық жұмыстар жасауға мүмкіндік береді. Болашақ тәрбиешілердің баланың жас және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық дағдыларды қалыптастыру техникалары мен құралдары, әдістері мен тәсілдерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Абай әлемі
Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті
Курс болашақ мамандарды балалар әдебиетінің мазмұнымен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер балалар әдебиеті жазушыларымен, олардың еңбектерімен танысып, жеке пәндерді оқытуда қолдануға үйренеді. Әдеби шығармаларды мектеп жасына дейінгі балаларға жүйелі жеткізудің, оларды шығармашылық әрекетке баулудың, сыни ойлаудың дамыту әдістері мен тәсілдерін, құралдарын меңгереді. Курсты оқып зерттеу барысында білім алушылар балалар әдебиеті туралы білімді алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Курс мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу мен дамытудың жалпы мәселелеріне арналған. Пәннің мақсаты білім алушыларда музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі саласында теориялық білімді, тәжірибелік іскерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие әдістемесін зерттейді. Сонымен қатар, мақсаты мен міндеттері, музыкалық тәрбие құралдары, балалардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері мен формалары қарастырылады. Мазмұны музыкалық білім берудегі заманауи тенденцияларды ашады, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және дамыту бойынша типтік оқу бағдарламаларына негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды тәрбиелеу және дамыту сапасын арттыруға бағытталған педагогикалық қолдауды зерттеуді қарастырады. Курстың мазмұны инклюзивті білім беруді ұйымдастыруды қамтамасыздандырудың әдістері мен тәсілдерін игеруді қарастырады. Білім алушылар инклюзивті білім беру жағдайында әдістемелік жұмысты жоспарлау және жүзеге асыру ерекшеліктерімен танысады, өз білімдерін тереңдете отырып, әлемдік білім беру кеңістігі шеңберінде мәселені талдауға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен және жаратылыстану негіздерімен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
Курс студенттерді мектепке дейінгі жастағы балалардың қоршаған ортамен таныстыруда кәсіби дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған. Мектеп жасына дейінгі балалармен жаратылыстану-әлеуметтік жұмыстың мазмұны беріліп, оның балабақша-бастауыш мектеп деңгейіндегі оқытудың сабақтастығы тұрғысынан ерекшелігі қарастырылады. Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыстың әдістері, формалары, пәндік дамытушылық ортаны құру технологиясы қарастырылады. Курс табиғат құбылыстарының ерекшеліктері мен байланыстары туралы бастапқы нақты түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
Курс мазмұны онтолингвистиканың теориялық негіздерін, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамытудың психологиялық және лингвистикалық ерекшеліктерін, ана тіліне үйретудің әдістемелік бағыттарын қарастырады. Пәннің мақсаты, білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыруға және мазмұнын таңдауға дайындау болып табылады. Пән бойынша әр түрлі жас ерекшелік топтарында ана тілін меңгертудің педагогикалық шарттарын, мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық үрдісте жүргізу ерекшеліктерін қарастырады. Білім алушылар балалардың сөйлеуін дамытудың мақсаты, міндеті және мазмұнымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыс
Пән мектепке дейінгі ұйымдарда әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Тәрбиешілер мен мұғалімдердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру мәселелерін зерттейді. Әдістемелік жұмыстардың мазмұндық жағын талдайды. Семинарлар, дөңгелек үстелдер, педагогикалық оқулар, тренинг сабақтарын ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін ұсынады. Әдістемелік бірлестіктердің жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерімен танысу. Оқу барысында студенттер болашақ кәсіби іс-әрекетінде өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жетілдіру әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымда тәрбие беру процесін әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мазмұны мектепке дейінгі ұйымдардағы оқу-тәрбие үрдесін әдістемелік қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуге бағытталған. Әдістемелік материалдың мазмұны мен түрлері, олардың оқу үрдісіндегі мақсаты зерттеледі. Мектепке дейінгі тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерінің талаптарына сәйкес мектепке дейінгі ұйымда оқу-тәрбие үрдесін табысты ұйымдастыруға ықпал ететін нормативтік құжаттарды зерделеуге ерекше назар аударылады. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде теориялық аспектілер бойынша білімін тереңдетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика практикуммен
Курс жалпы және педагогикалық психологиядан, даму психологиясынан, психодиагностикадан және білім беру процесіне біріктірілген басқа пәндерден алынған теориялық және практикалық білімдердің жиынтығы. Курс соңында студент мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және өнімді іс әрекеттерін ұйымдастыра алады; баланың жеке басының және қабілеттерінің дамуына қолайлы дамушы оқу жағдайларын құруға; білім беру ұйымында мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасы мен дамуының педагогикалық жағдайларының сақталуын қамтамасыз етуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Курс білім алушылардың тәрбие беру жұмысының функциялары мен мазмұнын, балалар ұжымының режимін дұрыс ұйымдастырып, диагностикалаудың әдістерін, тәсілдерін қарастыруына бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдіснамасымен танысу процесінде міндеттерді практикалық іске асыру қабілетін қалыптастыру. Сонымен қатар, білім алушы денені шынықтыру, сауықтыру шараларымен айналысу құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын, балаларды дене тәрбиесіне үйрету әдістемесінің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың мектепке психологиялық - педагогикалық дайындығы
Пән мазмұны баланың психологиялық және педагогикалық мектепке дайындығының теориялық және практикалық мәселелерін зерттеуге арналған. Мектепке дейінгі жастағы балаларды отбасымен, балабақша педагогтарымен және психологтарымен өзара әрекеттесу кезінде тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелерін талдайды. Баланың мектепке психологиялық, әлеуметтік, ақыл-ой, эмоциялық дайындығының ерекшелігімен танысады. Мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық дайындығының компоненттері, әдістері, формаларын іріктеуге үйренеді. Психодиагностикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллектіні дамыту
Эмоционалды интеллектіні дамыту курсы эмоционалдық жағдайды реттеу және тұлғааралық қатынастарды түзету факторы ретіндегі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер эмоционалдық интеллекттің теорияларымен және модельдерімен танысады, эмоционалдық интеллекттің жасына байланысты динамикасының заңдылықтарын зерттейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студенттер эмоционалдық интеллектті диагностикасын жасай алады және оны дамытуға арналған тренингтер әзірлейді, эмоционалды интеллектті басқару іс-әрекетінде қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты - менеджментті мектепке дейінгі білім беру ұйымда жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білімді, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар пәнді оқыту барысында мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі басқару әдістері, нысандары, тәсілдері мен қағидаттары, білім беру үрдісін жоспарлау, жобалау және болжау ерекшеліктері және оның заңдылықтары туралы білімді меңгереді. Жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, мектепке дейінгі білім беруді басқару және бақылаудың мақсаты мен міндеттерін қарастырады. Басқару әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт - терапия
Пән студенттерді психокоррекциялық және диагностикалық әсердің негіздерімен, жеке және топтық арт-терапиялық жұмысты жүргізу шарттарымен таныстырады. Курстың мазмұны арт-терапияның негізгі бағыттарын, формаларын, әдістерін анықтайды. Студенттер арт-терапевтік қызмет мазмұнының ерекшеліктерін зерттейді. Курсты зерттеу аясында ертегі терапиясының, изотерапияның, ойын терапиясының ерекшеліктерімен танысады. Әр түрлі жастағы, әлеуметтік санаттағы адамдарға арт – терапиялық әсердің ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын психотерапиясы
Пәнді оқу барысында студенттер жеке тұлғаның психологиялық құбылыстарын зерттеуге бағытталған психотерапиялық ойындардың теорияларымен танысады. Пән студенттердің ойын құрастыру үлгісін және олардың сипаттамаларын, сонымен қатар психотерапия саласындағы рөлдік ойындардың әдістері мен құралдарын меңгеруін қамтиды. Ойын психотерапиясының шетелдік және отандық тұжырымдамалары қарастырылады. Білім алушылар ойынның тұлғаның дамуына психотерапиялық әсері туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың озық қарқынмен дамуын ұйымдастыру
Бұл курс даму мен оқытудың өзара байланысын зерттейді, оқу-танымдық іс-әрекет мектеп жасына дейінгі дарынды балалардың ақыл-ой қабілеттерін дамыту және қалыптастыру әлеуеті ретінде қарастырылады. Пәннің мақсаты білім алушыларда балалардың озық қарқынмен дамуын ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Мектеп жасына дейінгі балалардың барлық жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың озық дамуы мәселелерін шешу үшін тұтас педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың формалары, әдістері, құралдары мен қағидаларын қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың даму психологиясындағы тренингтік әдістер
Пән балалармен психодиагностикалық жұмыста қолдануға арналған оқыту әдістерін меңгеруге бағытталған. Курстың мазмұны балалардың когнитивті, эмоционалдық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға ықпал ететін әдістерді зерттеуді қамтиды. Негізгі назар коммуникациялық дағдыларды дамытуға, өзін-өзі реттеуге, сондай-ақ баланың үйлесімді дамуы үшін қолайлы және қауіпсіз атмосфераны құруға ықпал ететін әдістерге аударылады. Курс теориялық және практикалық сабақтарды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамалары мен трендтері
Курс мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту жағдайындағы жаңа педагогикалық технологияларды, үрдістер мен идеяларды таныстыруға бағытталған. Бұл пәнде мектепке дейінгі білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесінің инновациялық тұжырымдамалары, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау үрдістері қарастырылады. Курс балама педагогикалық тұжырымдамалар туралы білімді қалыптастыруға және мектепке дейінгі білім берудің өзекті мәселелері бойынша өз көзқарасын дәлелді түрде көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
Курсты оқу барысында кеңес беру процесін ұйымдастырудың мазмұны, түрлері, кезеңдері, этикалық ережелері қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда психологиялық-педагогикалық кеңесті өткізудің бағыттары мен нысандары бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оңтайландыру және түзету мақсатында мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуын жүйелі бақылау бойынша міндеттерді тәжірибелік шешімге бағытталған психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті (психологиялық мәдениетті) дамыту болып табылады. Курстың мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалады, психологиялық-педагогикалық кеңес беру міндеттерін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кеңесші мұғалімнің жеке және құзыреттілік сипаттамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
Пәнді оқу барысында мектепке дейінгі білім беру жүйесінде ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру туралы идеялар қалыптасады. Іргелі теориялық – әдіснамалық тәсілдердің негіздемелері қарастырылады. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, зерттеу жұмысының кезеңдері, әдістерді іріктеу, деректерді жинау және өңдеу, алынған нәтижелерді ресімдеу және ұсыну нысандары мәселелері қарастырылады. Білім алушылар балалардың ғылыми, шығармашылық дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктері туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулықты сақтау технологиялары
Пән балабақшада білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары пәнінің мазмұны мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие үрдісінде қолданылатын денсаулық сақтау технологияларын пайдалану саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игерутуге арналған. Мектеп жасына дейінгі балаларды дене шынықтыру нысандарын, құралдары мен тәсілдерін зерделеуге үйретуді қарастырады. Білім алушылардың мектепке дейінгі ұйымдарда денсаулық сақтауды ұйымдастыру бойынша білімі, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбиеші тұлғасы және кәсіби іс-әрекеті
Курста мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбиешілердің педагогикалық қызметінің мазмұндық аспектілері қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты-балабақшадағы тәрбиешінің әдістемелік, ғылыми, бос уақыт, тәрбие, оқу жұмыстарының ерекшеліктері туралы көзқарасын қалыптастыру. Балабақша тәрбиешісінің әдістемелік, ғылыми, бос уақытты, тәрбиелік, тәрбиелік жұмысының ерекшеліктері ашылды. Студенттер тәрбиешінің кәсіби іс-әрекетінің құрылымдық құрамдас бөліктерімен танысады, тұлғалық және кәсіби даму туралы білімдерін кеңейтеді. Профессиограмма негіздерімен, ата-аналармен және әкімшілікпен жұмыс формаларымен, сонымен қатар кәсіптік оқыту саласындағы теориялық түсініктермен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру ұйымында ата-аналармен жұмыс
Курс мектепке дейінгі мекемеде ата-аналармен өзара әрекеттесудің негізгі әдістерін дамытуға бағытталған. Бұл отбасылармен сындарлы қарым-қатынас орнату, оң қарым-қатынасты ұйымдастыру, жанжалды жағдайларды шешу және ата-аналарды білім беру процесіне тарту жолдарын қамтиды, бұл баланың жан-жақты дамуы үшін қолайлы орта құруға оң әсер етеді. Курс сонымен қатар ата-аналардың белсенділігін арттыру және оларды балабақшаның білім беру процесіне тарту жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Оқу курсының мазмұны басқару ұғымын, басқарудағы заманауи тәсілдерді, мектепке дейінгі білім беруді жобалық басқаруды ұйымдастыру технологиясын қарастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты, білім беру үрдесін ұйымдастырудың мәні мен заңдылықтары және оның мектепке дейінгі білім берудегі ерекшелігі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Басшының қызметтері мен құзыреттері, басқару қызметін ақпараттық қамтамасыз ету және білім беру үрдісінің сапасын басқару модельдері қарастырылады. Осы курсты оқу барысында студенттер мектепке дейінгі білім беруді басқару мен ұйымдастырудың формалары мен әдістері туралы білімін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедия және дефектология негіздері
Пән тарихи контексте логопедия негіздері мен дефектология мазмұнын ашады. Білім алушыларда ақаудың сипаты мен құрылымы, денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарының дамуының психофизикалық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады, дамуында ақаулары бар балалардың психикалық даму ерекшеліктерінің диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін дағдыларды бекітеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Курс балалармен психотерапевтік жұмыс істеудің әдістерін зерделеуге бағытталған
Курс балалармен психотерапевтік жұмыс істеудің әдістерін зерделеуге бағытталған, олардың дамуы барысында психологиялық қолдау көрсету мен көмек көрсету мақсатында. Курста арт-терапия, ойын терапиясы, когнитивті-поведеністық терапия және психодрама сияқты әртүрлі тәсілдер қарастырылады. Сондай-ақ балалардың қорқыныштары, агрессиясы, эмоциялық бұзылыстары және басқа психологиялық қиындықтарымен жұмыс істеу әдістемелеріне ерекше назар аударылады, әр балаға тән жеке ерекшеліктерді ескере отырып.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологияларын қолдану.
- Педагогикалық қызметтің тиімділігіне мониторинг жүргізе отырып, педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті психодиагностикалық және психометриялық әдістерді қолдану.
- Ересек мектеп жасына дейінгі баланың мектептегі білім беру жағдайына дайындығы тұрғысынан қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы саласындағы кәсіби білімдерін көрсету.
- Мектеп жасына дейінгі балалармен дамытушылық және түзету жұмыстарының әдістері мен формаларын қолдану.
- Мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие үрдісіне ата-аналарды баулу бойынша жұмыста инновациялық нысандарын қолдану, баланың отбасылық тәрбиесі, әлеуметтік, психикалық және физикалық дамуы мәселелері бойынша жеке кеңестер жүргізу.
- Мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасын зерттеу, мектеп жасына дейінгі балалардың оқу нәтижелеріне, психикалық дамуына мониторингтік зерттеулер жүргізу, соның негізінде өзін-өзі тәрбиелеу, біліктілікті арттыру процесін жүзеге асыру.
- Дифференциалды-диагностикалық, сараптамалық сипаттағы мәселелерді шеше отырып, педагогикалық процестің субъектілеріне әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
- Жеке әдістемелерді оқытуда жаңа интеграцияланған тәсілдерді әзірлеу және жүзеге асыру.
- Мектепке дейінгі білім беруде нормативтік және құқықтық құжаттарды талдау дағдыларын, әдістемелік, басқарушылық қызмет дағдыларын меңгеру, мектепке дейінгі білім берудің өзекті мәселелері бойынша қажетті ақпаратты өз бетінше іздеуді және іріктеуді жүзеге асыру.
Ұқсас БББ
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті