Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі психология бойынша практикум

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің балалар психологиясындағы ғылыми зерттеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру және тұлғаның негізгі салаларын (эмоциялар мен сезімдер және т. б., мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін (қабылдау, зейін, есте сақтау, қиял және т. б.), олардың құрдастарымен және ересектермен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін (бейімделу, ұялшақтық және т. б.) ойын және басқа да қызмет түрлерінде

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геймификация негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді білім беру, бизнес, персоналды басқару және маркетинг сияқты әртүрлі салаларда геймификация әдістері мен тәсілдерін қолдануға дайындау. Пән студенттерде мотивацияны, қатысуды және өнімділікті ынталандыратын геймификациялық жүйелерді әзірлеу, енгізу және бағалау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер белсенділікті ұйымдастырудың интерактивті формаларын, ақпараттық-коммуникациялық және мультимедиялық ресурстарды қолдана отырып, мектепалды даярлық кезеңінде балалардың ойын және танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі емес әдістерін, әдістері мен технологияларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі білім берудегі көшбасшылық

    Пәннің мақсаты-көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру және болашақ мұғалімдердің көшбасшылық әлеуетін дамыту. Пән көшбасшылық қасиеттерді дамытуға, басқару және стратегиялық жоспарлау принциптерін түсінуге, сондай-ақ қолайлы білім беру ортасын құру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Игерілген құзыреттер студенттерге көшбасшы стратегиясын саналы түрде таңдауға және кәсіби қызметте көшбасшылықтың жеке стилін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі

    Пәннің мақсаты студенттердің эстетикалық, эмоционалдық және интеллектуалдық дамуына ықпал ететін мектеп жасына дейінгі балалармен музыкалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Болашақ педагогтар музыкалық-ырғақтық іс-әрекетке қолайлы жағдай жасау, күнделікті өмірде музыканы тыңдау және қабылдау, ұйымдастырылған іс-әрекетте балалардың музыкалық аспаптарында ойнауына және ән айтуына үйрету арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен музыкалық қабілеттерін дамыту дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың киберқауіпсіздігі негіздерімен балалық шақты цифрландыру

    Пәннің мақсаты студенттерге киберқауіпсіздік аспектілерін ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбиеге цифрлық технологияларды интеграциялау әдістерін үйрету болып табылады. Ол студенттердің білім беру тәжірибесінде цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруға, сондай-ақ балаларға онлайн-ортада қауіпсіз мінез-құлық негіздерін үйретуге бағытталған. Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен отбасының білім беру кеңістігінде баланың өмірінің қауіпсіздігін ескере отырып, қазіргі заманғы мектеп жасына дейінгі балалардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру идеяларын іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және баланың қауіпсіздігі мәдениеті

    Пәннің мақсаты студенттерде балалардың физикалық дамуы мен денсаулығын нығайтуға, сондай-ақ оларға қауіпсіздік пен салауатты өмір салты негіздерін үйретуге қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Болашақ педагогтар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндеті болып табылатын дене бітімі дамыған баланы тәрбиелеу және салауатты өмір салты негіздерін қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмірін қорғау және денсаулығын жақсартуды жүзеге асыруға бағытталған біліктіліктер мен дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеу этикасы

    Пәннің мақсаты педагогтарды педагогикалық зерттеу этикасымен таныстыру болып табылады. Курсты игергендер мектепке дейінгі білім беруде зерттеу әдістері мен құралдарын дұрыс таңдау және этикалық қолдану бойынша ұсыныстар бере алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы мониторинг

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтердің баланың жеке дамуына педагогикалық қолдау көрсету және алынған нәтижелер негізінде оның дағдыларын түзету үшін әртүрлі кезеңдердегі балалардың дағдылары мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша мониторинг жүргізу дағдыларын игеру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика және кәсіпкерлік саласындағы маманның негізгі құзыреттіліктерін дамыту. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Авторлық жүйелер және даму мен тәрбиелеу әдістері

    Пәннің мақсаты студенттерде авторлық білім беру жүйелері мен ерте даму және оқыту әдістемелерін әзірлеу, талдау және қолдану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Дьюи, Ф.Фребель және т. б. бұл пән болашақ мұғалімдерге оқыту мен тәрбиелеу тәсілдерінің әртүрлілігін түсінуге, сыни тұрғыдан бағалауды үйренуге және инновациялық әдістерді кәсіби қызметінде қолдануға бейімдеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік әрекет

    Пәннің мақсаты студенттерде мектепке дейінгі білім беру саласындағы кәсіпкерлік жобалар мен бастамаларды ұйымдастыру, басқару және дамыту үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер сапалы мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі мен өзгергіштігін қамтамасыз ету және баланың физикалық, шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту бойынша ата-аналардың сұраныстарын қанағаттандыру үшін әртүрлі бағыттағы қосымша білім беру қызметтерін ұсыну бойынша қажетті білім мен дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымының дамыту ортасының дизайны

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерді мектепке дейінгі ұйымдағы пәндік-кеңістіктік даму ортасының функцияларымен таныстыру. Олар, мысалы, санитарлық-гигиеналық немесе эпидемиологиялық жағдайларға байланысты нормативтік талаптар туралы біледі. Олар сондай-ақ балалармен және ата-аналармен бірлесе отырып, ойын кеңістігін жас пен қызмет түріне және кедергісіз ойын кеңістігін жобалауды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі әлеуметтік-эмоционалдық даму

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтерде ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады ерте және мектеп жасына дейінгі балаларда сыни ойлау, креативтілік дағдыларын, ересектермен және құрдастарымен оң қарым-қатынас жасау, эмоционалды интеллект пен командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға кәсіби тәсілдерге негізделетін болады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалық шақтың материалдық мәдениетін (ойыншықтар) зерттеу бойынша семинар-практикум

    Пәннің мақсаты студенттерге заманауи ойыншықтарды талдау және зерттеу әдістерін, олардың балалардың дамуындағы және мәдени артықшылықтарды қалыптастырудағы рөлін үйрету болып табылады. Басты мақсат-студенттерге ойыншықтардың балалардың дамуына әсері және қазіргі қоғамдағы балалық шақтың ойыншық тенденцияларын, қалаулары мен мәдени ерекшеліктерін талдау қабілеті туралы түсінік алу. Болашақ педагогтар әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, ойыншықтарды балалық шақтың маңызды атрибуты және баланың тұлғасын ерте және мектепке дейінгі жаста дамыту және тәрбиелеу құралы ретінде зерделеуге қажетті зерттеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Үйдегі білім беру және мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтар мен ата аналарды сапалы үйде білім беруді және мектеп жасына дейінгі балаларды отбасылық тәрбиелеуді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындау болып табылады Пән студенттерде балаларды отбасылық жағдайда тиімді тәрбиелеу және оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер ата-аналарға отбасылық тәрбиені ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын дамытады. Студенттер мектеп жасына дейінгі балаларға үйде білім беру мәселелері бойынша консультациялық көмек пен әдістемелік қолдау көрсетуде тұлғаға бағытталған және сараланған тәсілдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымында бос уақытты ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-студенттерді мектеп жасына дейінгі балаларға арналған бос уақытты тиімді ұйымдастыруға және өткізуге дайындау. Бұл балалардың физикалық, эмоционалдық, әлеуметтік және танымдық дағдыларын дамытуға ықпал ететін ойын, шығармашылық, спорттық және ойын-сауық іс-шараларын жоспарлау, іріктеу және өткізу әдістемелерін меңгеруді қамтиды. педагогтар оқу жылы ішінде және жазғы сауықтыру кезеңінде мектепке дейінгі ұйымның ішінде және одан тыс жерде тәрбиеленушілердің ересектермен және құрдастарымен бос уақытындағы өзара әрекеттесу үдерісіндегі әртүрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру және қарапайым логикалық операцияларды орындау процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Алынған білім мектеп жасына дейінгі баланы балабақшада математика және логика негіздерімен таныстыру және бастауыш мектепте нақты ғылымдарды меңгеру кезеңдері арасындағы сабақтастықты қамтамасыз етуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің мектепке дейінгі ұйымның тәрбиеленушілер отбасыларының әртүрлі түрлерімен өзара әрекеттесуінің әртүрлі траекторияларын әзірлеу және отбасын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды құрметтеу, сенім және теңдік негізінде сүйемелдеудің инновациялық нысандарын пайдалану құзыреттерін игеру

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Нейропедагогика негіздері

    Пәннің мақсаты-білім беру практикасы мен әдістерін жақсарту үшін ми мен жүйке жүйесінің жұмысы туралы білімді зерттеу және қолдану. Ол когнитивті дамуды оңтайландыру, оқушылардың үлгерімін арттыру және тиімдірек және жекелендірілген білім беру бағдарламаларын құру үшін нейропсихологиялық зерттеулер мен принциптерді оқу процесіне біріктіре алатын тәрбиешілерді дайындауға бағытталған. Студенттер игерген құзыреттіліктер баланың білім алуын арттыру және оның сезім мүшелеріне (көру, есту, жанасу және т. б.) әсер етуі және тәрбие мен оқыту процесінде оның эмоционалдық жағдайы арқылы баланың мінез-құлқын реттеу үшін қажетті мектепке дейінгі білім берудегі тұлғаға бағытталған тәсілді іске асыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Нутрициология негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерде тамақтану принциптерін түсіну және оларды денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу және өмір сапасын жақсарту үшін қолдану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер балабақшада және үйде дұрыс тамақтанбау және өмір салты қаупін болдырмау үшін мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің тамақтану және тамақтану режимін түзетуге, өмір сүру сапасын жақсартуға көмектесу құзыреттерін дамыту үшін дұрыс тамақтану принциптерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Қазіргі мектепке дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде баланың ойынға құқығын қамтамасыз ететін балалардың дамуы үшін ойынның құндылығын түсінуді қалыптастыру болып табылады; мектепке дейінгі білім беру ұйымында, отбасында, қалалардағы және ауылдық елді мекендердегі балалардың бос уақытында ойын қызметін ұйымдастыруға педагогикалық қолдау көрсетеді; мектеп жасына дейінгі балаларға өзін-өзі таныту және шығармашылық белсенділігі үшін ойын түрін таңдау мүмкіндігін береді; балалардың ойын бастамасына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім алушының бастамасын қолдау

    Пәннің мақсаты-студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың бастамашылығын, тәуелсіздігі мен шығармашылық әлеуетін дамытуға және қолдауға ықпал ететін әдістер мен стратегияларды үйрету. Бұл балалармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруды, олардың мүдделерін ынталандыруды, білім беру және ойын жағдайларында бастамашылықты ынталандыруды, сондай-ақ балалардың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі көрсетуі үшін қолайлы атмосфераны құруды қамтиды. Курс болашақ педагогтардың бойында балалардың ойындағы бастамасын қолдауға, баланың іс-әрекет түрін өз бетінше таңдауына, оқушының өзін-өзі бағалауын (парасатты мақтаныш) дамытуға бағытталған құзыреттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын субмәдениетін зерттеу бойынша семинар-практикум

    Пәннің мақсаты студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қалауларын, қызығушылықтары мен мінез-құлқын бақылау, талдау және түсіну әдістерін үйрету болып табылады. Бұл әртүрлі ойын түрлерін, баланың дамуындағы ойынның рөлін, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын субмәдениетінің ерекшеліктерін зерттеуді, сондай-ақ балалардың қажеттіліктері мен дамуына сәйкес келетін ойын әрекеттерін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды. Болашақ педагогтар әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, кәсіби іс-әрекетте балалар субмәдениетінің түрлерін және олардың мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтенуі үшін маңызын игеруге қажетті зерттеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте балалық шақ педагогикасы және психологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің ерте балалық шақтағы баланың психикалық және физикалық дамуының өзара байланысының заңдылықтарын игеру. Болашақ педагогтар ерте балалық шақта баланы табысты әлеуметтендіру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын, ерте жастағы балаларды күтуде, тәрбиелеуде, дамытуда және оқытуда психологиялық-педагогикалық көмек пен қолдау көрсету қабілетін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдары

    Пәннің мақсаты-студенттерге мектепке дейінгі білім беру сапасын жан-жақты бағалау үшін қолданылатын әдістер мен құралдарды үйрету. Бұл пәнді оқу барысында студенттер мектепке дейінгі білім беру процесінің сапасына әсер ететін әртүрлі аспектілер туралы, сондай-ақ процесті өлшеуге көмектесетін әдістер мен әдістер туралы біледі. Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымның тұрақты дамуы мүддесінде мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдарын, оның ішінде «Ерте балалық шақтағы қоршаған ортаны бағалау шәкілін» - ECERS пайдалана отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында сапаны өзін-өзі бағалау бойынша деректерді жинай алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі

    Пәннің мақсаты-мектеп жасына дейінгі балаларда шығармашылық ойлауды, қиялды, эстетикалық қабылдауды және сұлулық сезімін дамыту мақсатында студенттерге өнер, музыка, театр, әдебиет және басқа да көркем өрнектерді білім беру процесіне енгізу әдістері мен әдістерін үйрету. Курстың мазмұны болашақ педагогтардың мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу құралдары және балалар бейнелеу өнерінің ерекшеліктері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістерін, техникалары мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті-сөйлеу қабілеттерін дамыту

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің интерактивті оқыту әдістерін, ойын технологияларын және мектепке дейінгі ұйымдардың тәжірибесінде заманауи онлайн-құралдар мен қызметтерді игеруі. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасы жағдайында ерте және мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативтік және сөйлеу дағдыларын дамыту және түзету бойынша озық педагогикалық тәжірибелер мен инновациялық әдістер мен тәсілдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы сенсорлық тәрбие

    Пәннің мақсаты-баланың қоршаған әлем туралы Сенсорлық білімін дамыту бойынша педагогикалық тәжірибені жалпылау арқылы жас балаларды сенсорлық тәрбиелеу мәселелерін шешуге студенттердің тәжірибеге бағытталған тәсілдерін игеру

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесі

    Пәннің мақсаты студенттерде экологиялық мәдениетті дамыту, табиғаттың құндылығы мен қоршаған ортаға жауапкершілікті сезіну мақсатында мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беруді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық мінез-құлқын күнделікті өмірде, демалыста, серуендеуде, әр түрлі іс-әрекеттерде қалыптастыру дағдыларын үйренуге үйренеді; адамгершілік, көркемдік-эстетикалық және еңбек тәрбиесі әдістерін қолдану арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеуге интеграцияланған тәсілді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың оқырмандық мәдениетін дамыту

    Пәннің мақсаты студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың оқуға деген қызығушылығын дамытуға және олардың оқу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тиімді іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге дайындау болып табылады. Болашақ педагогтар әдеби білім берудің әдістері мен тәсілдерін қолдануда және мектеп жасына дейінгі балалардың оқармандық мәдениетін дамытуда өз дағдыларын дамытады. Олар мектеп жасына дейінгі балалардың ауызша халық шығармашылығы мен көркем әдебиетті оқуы мен қабылдауын дамытуды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты Болашақ педагогтардың мектепке дейінгі ұйымды тұрақты дамыту және білім беру қызметтерінің сапасын арттыру мақсатында әдістемелік, қаржылық, шаруашылық мәселелерді шешу үшін басқару мәдениеті мен басқару қызметінің дағдыларын игеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы жобалық қызмет

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің тәрбиеленушілермен, олардың ата-аналарымен және/немесе мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестерімен бірлескен іс-әрекетте шығармашылық немесе ақпараттық өнімді құру үшін мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесіне жобалық қызметті әзірлеу және енгізу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте және мектепке дейінгі балалық шақтың әлеуметтік-құқықтық қорғанысы

    Пәннің мақсаты болашақ педагогтердің жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға; қолайсыз және деструктивті отбасылардан шыққан балаларға; қарулы қақтығыстардың, экологиялық және техногендік апаттардың құрбаны болған балаларға; босқындар мен мигранттар отбасыларынан шыққан балаларға және т. б. әлеуметтік қорғау және заңгерлік және волонтерлік көмек көрсету саласындағы құзыреттерді игеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және қарапайым оқыту заңдылықтарын зерделеу және баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оның тәуелсіздігін дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған қазіргі заманғы тәрбие мен оқыту әдістемелерінің көмегімен мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының негізгі мәдениетін қалыптастыру құзыреттерін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі

    Пәннің мақсаты студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың көп деңгейлі жас тобы жағдайында білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға дайындау болып табылады. Бұл оқыту мен тәрбиелеуге сараланған тәсілдің әдістемелерін меңгеруді, жеке білім беру жоспарлары мен бағдарламаларын құра білуді, сондай-ақ оқу процесінде әр баланың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескеруге ықпал ететін іс-шараларды әзірлеуді қамтиды. Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада бірге болулары және олардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, барлық іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады
  • Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады
  • Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде мектепке дейінгі білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
  • Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады
  • Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару дағдыларын, мектепке дейінгі тәрбиені дамытудағы менеджмент негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларды меңгеріп ие болады
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін жақсарту үшін мониторингті жүргізіп, нәтижелерін талдауға қабілетті болады
  • Сандық, инновациялық озық тәжірибелер мен мектепке дейінгі білім беру технологияларын қоса алғанда, әртүрлі ресурстарды пайдалана отырып, балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетін жүзеге асыруға, бағалауға және дамытуға қабілетті болады
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру туралы негізгі білімдері мен түсініктерін қолданады және олардың өмірлік мазмұнын ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдау көрсете алады
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, облыстық, республикалық немесе халықаралық деңгейде мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады
  • Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады

Ұқсас БББ

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Top