Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі мектепке дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері

    Болашақ педагогтар баланың дамуы үшін ойынның құндылығын түсінетінін көрсетеді және баланың ойынға құқығын қамтамасыз етеді; мектепке дейінгі білім беру ұйымында, отбасында, қалалардағы және ауылдық елді мекендердегі балалардың бос уақытында ойын қызметін ұйымдастыруға педагогикалық қолдау көрсетеді; мектеп жасына дейінгі балаларға өзін-өзі таныту және шығармашылық белсенділігі үшін ойын түрін таңдау мүмкіндігін береді; балалардың ойын бастамасына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балабақшадағы театрландырылған іс-шараларды ұйымдастыру

    Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Жеке даму процесінде практикалық, іс-әрекет формасында білім алушылардың көркемдік дамуын болжайды. Театрландырылған қызметтің негізгі міндеті-баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасын үйлестіру, бұл одан әрі оған әлеуметтік және тұлғааралық қарсылықтардан қорғау болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ерте балалық шақ педагогикасы және психологиясы

    Курстың мазмұны болашақ педагогтардың ерте балалық шақтағы баланың психикалық және тән дамуы арасындағы байланыс заңдылықтарын меңгеруге бағытталған. Болашақ педагогтар ерте балалық шақта баланы табысты әлеуметтендіру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын, ерте жастағы балаларды күтуде, тәрбиелеуде, дамытуда және оқытуда психологиялық-педагогикалық көмек пен қолдау көрсету қабілетін игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Болашақ педагогтар 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және бастауыш білім беру заңдылықтарын зерделейді және баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оның дербестігін дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының негізгі мәдениетін қалыптастыру құзыреттерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты-студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді идеяны қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді алуға бағытталған іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін құру және табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі психология бойынша практикум

    Болашақ педагогтар бала психологиясының ғылыми зерттеу әдістері туралы білім алады және тұлғаның негізгі салаларын эмоциялар мен сезімдер және т.б., мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін (қабылдау, зейін, есте сақтау, қиял, т.б.), олардың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасының ерекшеліктері (бейімделу, ұялшақтық және т.б.) ойын және басқа да әрекеттер түрінде зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті-сөйлеу қабілеттерін дамыту

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәжірибесінде қолданылатын интерактивті оқыту әдістерінің, ойын технологияларының және заманауи онлайн құралдары мен қызметтерінің көмегімен мектепке дейінгі ұйымдағы және отбасындағы ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас және сөйлеу дағдыларын дамыту мен түзетудің озық педагогикалық тәжірибелері мен инновациялық әдістері мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Геймификация негіздері

    Болашақ педагогтар іс-әрекетті ұйымдастырудың интерактивті нысандарын, ақпараттық, коммуникациялық және мультимедиялық ресурстарды пайдалана отырып, мектепке дейінгі дайындық кезеңінде балалардың ойын және танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі емес әдістерін, тәсілдері мен технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы

    Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру және қарапайым логикалық операцияларды орындау барысында танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Алынған білім мектеп жасына дейінгі баланы балабақшада математика және логика негіздерімен таныстыру және бастауыш мектепте нақты ғылымдарды меңгеру кезеңдері арасындағы сабақтастықты қамтамасыз етуге үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Балалардың мектепте оқуға даярлығын диагностикалау

    Пән мектепке дейінгі жастағы балалардың даму және тәрбиелеу заңдылықтары туралы, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, әдістері мен технологиялары туралы түсінік береді; мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды оқытуда инновациялық технологияларды меңгерген. Алынған теориялық білімді кәсіби қызмет аспектілерін талдау және практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымының дамыту ортасының дизайны

    Бұл курс барысында болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымдағы пәндік-кеңістіктік даму ортасының функцияларын зерттейді. Олар, мысалы, санитарлық-гигиеналық немесе эпидемиологиялық жағдайларға байланысты нормативтік талаптар туралы біледі. Олар сондай-ақ балалармен және ата-аналармен бірлесе отырып, ойын кеңістігін жас пен қызмет түріне және кедергісіз ойын кеңістігін жобалауды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Авторлық жүйелер және даму мен тәрбиелеу әдістері

    Болалшақ педагогтар Р.Штайнер, З.Дьенеш, М.Монтессори, Дж.Дьюи, Ф.Фребель және т.б. ерте дамыту және оқытудың дәстүрлі және инновациялық авторлық жүйелерін және әдістерін, амалдары мен тәсілдерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы жобалық қызмет

    Курс болашақ педагогтардың бойында тәрбиеленушілермен, олардың ата-аналарымен және/немесе мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестерімен бірлескен іс-әрекетте шығармашылық немесе ақпараттық өнімді құру үшін мектепке дейінгі ұйымның білім мберу үдерісінде жобалық іс-әрекеттерді әзірлеу және енгізу дағдыларын дамытуды көздейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ерте және мектепке дейінгі балалық шақтың әлеуметтік-құқықтық қорғанысы

    Болашақ педагогтар жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға; нашар және деструктивті отбасылардан шыққан балаларға; қарулы қақтығыстардың, экологиялық және техногендік апаттардың құрбандары болған балаларға; босқындар мен мигранттар отбасыларының балаларына және т.б. әлеуметтік қорғау және құқықтық және ерікті көмек көрсету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі

    Курстың мазмұны болашақ педагогтардың мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу құралдары және балалар бейнелеу өнерінің ерекшеліктері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістерін, техникалары мен тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен тәрбиеленушілердің әртүрлі типтегі отбасылары арасындағы өзара әрекеттестіктің әртүрлі траекторияларын әзірлеу үшін және құрмет, сенім және теңдік негізінде отбасын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың инновациялық нысандарын қолдану құзыреттерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Үйдегі білім беру және мектеп жасына дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар отбасы тәрбиесін ұйымдастыруда ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын меңгереді; мектеп жасына дейінгі балаларды үйде оқыту мәселелері бойынша кеңес беру көмегін көрсетуді пен әдістемелік қолдау көрсетуде тұлғалық-бағдарлы және сараланған тәсілдерді меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын субмәдениетін зерттеу бойынша семинар-практикум

    Болашақ педагогтар әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, кәсіби іс-әрекетте балалар субмәдениетінің түрлерін және олардың мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтенуі үшін маңызын игеруге қажетті зерттеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың киберқауіпсіздігі негіздерімен балалық шақты цифрландыру

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен отбасының білім беру кеңістігінде баланың өмірінің қауіпсіздігін ескере отырып, қазіргі заманғы мектеп жасына дейінгі балалардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру идеяларын іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бастамасын қолдау

    Курс болашақ педагогтардың бойында балалардың ойындағы бастамасын қолдауға, баланың іс-әрекет түрін өз бетінше таңдауына, оқушының өзін-өзі бағалауын (парасатты мақтаныш) дамытуға бағытталған құзыреттерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі

    Болашақ педагогтар музыкалық-ырғақтық іс-әрекетке қолайлы жағдай жасау, күнделікті өмірде музыканы тыңдау және қабылдау, ұйымдастырылған іс-әрекетте балалардың музыкалық аспаптарында ойнауына және ән айтуына үйрету арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен музыкалық қабілеттерін дамыту дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымның тұрақты дамуы және білім беру қызметінің сапасын арттыру мақсатында әдістемелік, қаржылық, шаруашылық мәселелерді шешу үшін басқарушылық мәдениет пен басқарушылық қызмет дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Балалық шақтың материалдық мәдениетін (ойыншықтар) зерттеу бойынша семинар-практикум

    Болашақ педагогтар әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, ойыншықтарды балалық шақтың маңызды атрибуты және баланың тұлғасын ерте және мектепке дейінгі жаста дамыту және тәрбиелеу құралы ретінде зерделеуге қажетті зерттеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың оқырмандық мәдениетін дамыту

    Болашақ педагогтар әдеби білім берудің әдістері мен тәсілдерін қолдануда және мектеп жасына дейінгі балалардың оқармандық мәдениетін дамытуда өз дағдыларын дамытады. Олар мектеп жасына дейінгі балалардың ауызша халық шығармашылығы мен көркем әдебиетті оқуы мен қабылдауын дамытуды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән бала тұлғасын қалыптастырудағы табиғат, қоршаған ортаның рөлі туралы түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымында бос уақытты ұйымдастыру

    Болашақ педагогтар оқу жылы ішінде және жазғы сауықтыру кезеңінде мектепке дейінгі ұйымның ішінде және одан тыс жерде тәрбиеленушілердің ересектермен және құрдастарымен бос уақытындағы өзара әрекеттесу үдерісіндегі әртүрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы мониторинг

    Болашақ педагогтар баланың жеке дамуына педагогикалық қолдау көрсету және алынған нәтижелер негізінде оның дағдыларын түзету үшін әртүрлі кезеңдердегі балалардың дағдылары мен қабілеттерінің дамуын қадағалау бойынша мониторингті жүргізу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы сенсорлық тәрбие

    Курс баланың қоршаған әлем туралы сезімдік тануын дамытудағы педагогикалық тәжірибені жалпылау арқылы ерте жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесінің міндеттерін шешудің практикалық-бағдарлы тәсілдерін болашақ педагогтардың игеруін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдары

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйымның тұрақты дамуы мүддесінде мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдарын, оның ішінде «Ерте балалық шақтағы қоршаған ортаны бағалау шәкілін» - ECERS пайдалана отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында сапаны өзін-өзі бағалау бойынша деректерді жинай алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы инклюзия

    «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы инклюзия» пәні мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогтерінің кәсіби даярлау жүйесіндегі маңызды оқу пәні болып табылады. Пәннің мазмұны МДББҰ-да инклюзивті іс-әрекетті іске асыру бойынша болашақ педагогтердің кәсіби маңызды құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған және «МДББҰ-да инклюзивті білім берудің теориялық және құқықтық негіздері», «МДББҰ-да инклюзивті білім беру жағдайында білім беру міндеттерін шешу үшін кәсіби құзыреттіліктерді дамытудың қолданбалы аспектілері», «Инклюзивті іс-әрекеттің қауіпсіздігі бойынша тәрбиешінің кәсіби маңызды құзыреттерін дамыту» сияқты және т. б. мәселелерді қарастырады. Бұл курсты оқу «Мектепке дейінгі педагогика», «Психология» пәндерін оқу кезінде қалыптасқан оқыту нәтижелеріне негізделеді, ал оны игеру кейін бейіндік цикл пәндерін оқу үшін қажетті негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудегі көшбасшылық

    Курс болашақ педагогтар арасында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға және көшбасшылық әлеуетті дамытуға бағытталған. Алынған құзыреттер болашақ педагогтарге көшбасшының стратегиясын саналы түрде таңдауға және кәсіби қызметінде көшбасшылықтың жеке стилін дамытуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі әлеуметтік-эмоционалдық даму

    Болашақ педагогтардың ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы саласындағы құзыреттері сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, ересектермен және құрдастарымен жағымды қарым-қатынас жасау, балалардың эмоционалдық интеллектін көрсету және топта жұмыс істеу дағдыларын дамытудың кәсіби тәсілдеріне негізделетін болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеу этикасы

    Курсты меңгерген болашақ педагогтар мектепке дейінгі білім беруде зерттеу әдістері мен құралдарын дұрыс таңдау және этикалық қолдану бойынша ұсыныстар бере алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесі және баланың қауіпсіздігі мәдениеті

    Болашақ педагогтар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндеті болып табылатын дене бітімі дамыған баланы тәрбиелеу және салауатты өмір салты негіздерін қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмірін қорғау және денсаулығын жақсартуды жүзеге асыруға бағытталған біліктіліктер мен дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі

    Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада бірге болулары және олардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, барлық іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады
  • Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады
  • Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде мектепке дейінгі білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
  • Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады
  • Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару дағдыларын, мектепке дейінгі тәрбиені дамытудағы менеджмент негіздері мен кәсіпкерлік дағдыларды меңгеріп ие болады
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие үдерісін жақсарту үшін мониторингті жүргізіп, нәтижелерін талдауға қабілетті болады
  • Сандық, инновациялық озық тәжірибелер мен мектепке дейінгі білім беру технологияларын қоса алғанда, әртүрлі ресурстарды пайдалана отырып, балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетін жүзеге асыруға, бағалауға және дамытуға қабілетті болады
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру туралы негізгі білімдері мен түсініктерін қолданады және олардың өмірлік мазмұнын ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдау көрсете алады
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, облыстық, республикалық немесе халықаралық деңгейде мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады
  • Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады

Ұқсас БББ

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру және балалар психологиясы

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01202 Мектепке дейінгі білім беру (IP)

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Top