6B04106 Маркетинг в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі қызмет салаларындағы ұйымдарда, меншік нысаны мен қаржыландыру түріне қарамастан барлық ұйымдық-құқықтық нысандағы экономикалық субъектілерде маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын енгізуге және пайдалануға қабілетті маркетинг саласында білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикадағы математика
Пән білім алушыларда экономикалық есептерді қосымшамен талдау және шешу, қажет болған жағдайда компьютерлік техниканы пайдалана отырып, экономикадағы, бизнестегі басқару міндеттерін талдау кезінде математикалық модельдеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметке кіріспе
«Маркетинг» білім беру бағдарламасының мазмұны туралы, несиелік білім беру жүйесінің оқу процесі туралы түсінік қалыптастырады. Шығармашылық және болашақты ойлауға, өмірлік мақсаттармен ұштастыра отырып оқу мақсаттарын жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға және кәсіби түйіндеме жасауға үйретеді. Білім алушыларға өзінің білім беру қызметін (өзін-өзі басқару) басқаруды ұйымдастыруда және университеттегі тәртіп ережелеріне қойылатын талаптарды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көтерме-бөлшек сауда
Пән білім алушылардың жеке сауда кәсіпорны деңгейінде де, жалпы өндірісте де сауда және технологиялық процестерді ұйымдастыру саласындағы білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастырады. Бөлшек және көтерме сауда кәсіпорындарындағы сауда процестерін ұйымдастырудың заманауи әдістері саласындағы курстың теориялық негіздерімен таныстырады. Сату және тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру мен технологияларын зерттеу; бөлшек сауда және тауарларды халыққа сату ережелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микро-макроэкономика
Пән микро және макродеңгейлердегі тұжырымдамалық аппарат туралы жүйелі түсінік береді; негізгі макроэкономикалық ұғымдарды, санаттар мен көрсеткіштерді сипаттайды. Графиктерді құру әдістерімен және оларды талдау жүргізумен таныстырады. Макроэкономикалық нарықтардағы негізгі макроэкономикалық субъектілердің жағдайы мен мінез-құлқын және олардың өзара байланысын талдау бойынша экономикалық ойлау салтын қалыптастыру бойынша дағдыларды дамытады. Деректерді жинақтауда және оларды түсіндіруде құзыретті болуға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пән білім алушыларға экономиканы жүйе ретінде, негізгі ұғымдар, категориялар, заңдар және қоғам мен компанияның әлеуметтік-экономикалық дамуының заңдылықтары туралы түсінік береді, экономикалық ойлауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Агробизнестің экономикалық негіздері
Пән АӨК-де кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың негізгі агроэкономикалық үрдістері мен құбылыстары, заңдылықтары, принциптері мен формалары туралы білім жүйесін қалыптастырады. Агроөнеркәсіптік кешендегі экономикалық құбылыстарды талдауда және экономикалық есептерді жүзеге асыруда және олардың тиімділігін бағалауда дағдылары мен құзыреттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мерчендайзинг
Пән бизнес жүргізудің моральдық-этникалық нормаларын ескере отырып, «тұтынушының мінез-құлқы» және «сауда алаңына келушінің мінез-құлқы» туралы білімдеріне сүйене отырып, заманауи сауда-саттық технологияларын енгізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоспарлау жүйесі
Пән ұйымның стратегиялық және тактикалық жоспарларын құру процесінде қолданылатын маңызды принциптер мен әдістердің негізінде ұтымды басқару шешімдерін қабылдау және бизнесті тиімді жүргізу туралы білім жүйесін қалыптастырады. Пәнді оқу аясында студенттер менеджмент функциясы ретінде жоспарлау әдіснамасы мен практикасы мәселелерімен танысады, жоспарлау және бақылау процесін ұйымдастыру, бастапқы ақпаратты жинау, кәсіпорында бизнес-жоспар мен бюджетті жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пән студенттердің менеджмент саласындағы ғылымиіргелітеориялықбілімдерін қалыптастырады; студенттердің менеджменттің негізгі функцияларын орындауда жүйелік практикалық дағдыларды игеруіне ықпал етеді; басқару әдістерін игеруге мүмкіндік береді; студенттерді шешім қабылдау механизмімен және олардың тиімділігін бағалауымен таныстырады; персоналды басқару әдістерін, жанжалдарды шешу әдістерін үйретеді, басқару қызметінің тиімділігін бағалау құзыреттерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық үкімет және электрондық құжат айналымы
Пән процестерді автоматтандыру құралдарын пайдалану, электрондық құжаттарды жасау және енгізу, оларды өңдеу, сақтау, іздеу және беру, сондай-ақ құжат айналымы мен бизнес процестерді жоспарлау процестері, орындалуын бақылау, талдау және жетілдіру арқылы қағазсыз басқару технологиясына көшуге байланысты міндеттерді шешу үшін қажетті білімді қалыптастыруға бағытталған. Азаматтарға, бизнеске, мемлекеттік биліктің басқа да тармақтарына және мемлекеттік шенеуніктерге ақпарат беру және қалыптасқан мемлекеттік қызметтер жиынтығын көрсету тәсілі, онда мемлекет пен өтініш беруші арасындағы жеке өзара іс-қимыл барынша азайтылып, Ақпараттық технологиялар барынша пайдаланылуы мүмкін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бухгалтерлік есеп
Бұл пән білім алушыларда ақпаратты өңдеу, осы ақпаратты талдау кезінде, кәсіпорын шоттарының жұмыс жоспарын әзірлеу кезінде, сондай-ақ оның негізінде бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын құру кезінде, бухгалтерлік есеп шоттарында кәсіпорынның шаруашылық қызметінің нәтижелерін көрсету кезінде, сондай-ақ бухгалтерлік есеп нысандарын жасау кезінде қажетті дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Белсенді сату техникасы
Пән қызметтерді сату және білім алушылардың іргелі теориялық білімі мен кәсіпорындағы сату қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру туралы білім жүйесі бар мамандарды дайындайды; студенттерге өнімді өткізу технологиясының механизмі, сатып алу тәртібінің ерекшеліктері, компанияның тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы ақпарат беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық менеджмент
Пән коммерциялық менеджменттің мәні, мағынасы және ерекшеліктері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Коммерциялық кәсіпорынды басқарудағы менеджменттің заманауи әдістерімен таныстырады. SWOT - талдауды нақты кәсіпорын үлгісінде жүргізуге; сауда - технологиялық процесті ұйымдастыруға; бәсекелестік талдау жүргізуге үйретеді. Сауда кәсіпорындарын басқаруда Дағдылар мен құзыреттерді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық маркетингі
Пән студенттерде тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ететін факторлар кешені, сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің заңдылықтары, әртүрлі нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістері, Заманауи тұжырымдамалар, тұтынушылармен өзара әрекеттесу тәсілдері мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады.. Пән аясында студенттер тұтыну мінез-құлқының қалыптасуының алғышарттарын, тұтынушыларды зерттеудің теориялық тұжырымдамаларын; тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы және ішкі әсер ету факторларын; маркетингтегі тұтынушылармен өзара әрекеттесу этикасының рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдық тәртіп және ұйымдық мәдениет
Пән ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқының негіздері туралы жүйелі түсінік береді, белгілі бір жағдайларда жеке тұлғалардың іс-әрекеттерінің себептерін түсіндіруде шығармашылық және перспективалы ойлауға, зерттеуге, ғылыми көзқарасты қолдануға үйретеді. Практикалық зерттеулер жүргізу, проблемалық жағдайларды талдау дағдыларын дамытады. Корпоративтік мәдениетті және ұйымдастырушылық мінез-құлықты, тиімді адами қарым-қатынастарды қалыптастыру саласындағы құзыреттерді алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы статистикалық әдістер
Пән қойылған міндеттерге сәйкес деректерді жинау, талдау және өңдеу, есептеу нәтижелеріне талдау жасайды және қорытындыларды негіздейді, сондай-ақ экономикалық көрсеткіштердің сенімділігі үшін толық жауап береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
Пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас жасау процесінде студенттердің коммуникативті және әлеуметтік дағдыларын дамытуды, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, сонымен қатар инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге көмектесуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық жоспарлау
Пән стратегиялық жоспарлаудың әдіснамасы мен логикасы туралы білім береді. Стратегиялық және бәсекелі талдау жүргізуді; бизнес-жоспарлау мен бизнесті реинжинирингті жүзеге асыруды үйретеді. Жоспарлау процесінің қадамдық технологиясы дағдыларын, стратегияларды әзірлеу әдістерін; Стратегиялық жоспар құжаттарын құрылымдау және ресімдеу дағдыларын дамытады. Ұйымның стратегиялық жоспарын әзірлеу және оның іске асырылуын басқару бойынша құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты-биоэкологияның негізгі заңдылықтарын, биосфераның компоненттерін және оларға әсер ететін факторларды, антропогендік қызметтен туындайтын экологиялық проблемаларды, қоғамның орнықты даму қағидаттарын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы түрлі қауіптер жағдайындағы қауіпсіздік негіздерін зерделеу. Нәтижесінде алынған білім мен қалыптасқан дағдылар кәсіби қызметте экологиялық принциптер мен қауіпсіздік негіздерін қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баға орнату
Пән білім алушыларда негізгі ғылыми теориялар мен баға белгілеу саласындағы ұйымдардың тәжірибесі туралы теориялық білімді қалыптастырады. Баға белгілеудің негізгі әдістерімен, маркетингтік құралдарымен, стратегиясымен және тактикасымен таныстырады және білім алушылардың баға белгілеу саласындағы базалық практикалық дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқарушылық шешімдерді жасау
Пән басқарушылық шешімнің мәні, мазмұны, түрлері, басқарушылық шешімдерді әзірлеудің әртүрлі алгоритмдері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Әр түрлі жағдайларда РРЖ жүзеге асырудың ең ұтымды ұйымдастырушылық формаларымен, заманауи желілік технологиялармен таныстырады. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау технологияларында басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін сандық және сапалық талдау жүргізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетинг
Пән маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-тұжырымдамалық аппаратын зерделеуге, сондай-ақ ұйымдардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Бұл пән жалпы маркетинг менеджменті контекстінде маркетингтік қызметті ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті ұйымдастыру
Пән бизнестің теориялық негіздері бойынша білімді қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында бизнесті басқарудың түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар бизнес ұғымын, түрлерін, ұйымдастырылуы мен инфрақұрылымын, бизнесті тіркеу, банкроттық және тарату тәртібін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес идеяларды басқару негіздері
Пән білім алушыларда бизнес-идеяларды басқару негіздері туралы түсінік қалыптастырады, бизнес-тұжырымдамаларды құруға үйретеді, бизнес-процестерді бағалау және басқару әдістерімен, сондай-ақ бизнесті басқару саласындағы практикалық дағдылармен таныстырады,
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Пән маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін анықтайтын жарнамалық кешен, заманауи коммуникациялық технологиялар және факторлар туралы теориялық білімді қалыптастырады; маркетингтік коммуникациялар жүйесін дамытудағы практикалық дағдыларды дамытуға және бекітуге және жүргізілген коммуникациялық маркетингтік қызметтің тиімділігін анықтауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық өнімдер мен қызметтер маркетингі
Бұл пән сізге инновациялық өнімді нарыққа жылжытудың ғылыми-практикалық дағдыларын дамытуға, инновациялық әлеуетті диагностикалауға, ұйымдағы инновациялық үдеріске, сондай-ақ инновациялық нарықтағы субъектінің мінез-құлық ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік зерттеулер
Пән білім алушылардың маркетингтік зерттеулер туралы, олардың процесі туралы теориялық білімдерін қалыптастырады; маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін үйретеді; маркетингтік зерттеулердің негізгі түсініктерін, қағидаларын, құралдарын, түрлерімен таныстырады; маркетингтік ақпараттарды жинау және талдау дағдыларын дамытады, маркетингтік зерттеулер нәтижелерін маркетингтік кешенді негіздеу және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану құзыреттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялақ менеджмент
Пән инновациялық қызмет және инновацияларды басқару механизмі туралы түсінік қалыптастырады, инновациялық менеджменттің ұйымдық-экономикалық моделімен таныстырады. Инновациялардың тиімділігін бағалауда, венчурлік және бизнес-періште қаржыландыру процестерін ұйымдастыруда дағдыларды дамытады. Уақыт шеңберімен нақты шектелген өнім ретінде инновациялардың ерекшеліктерін бағалауға көмектеседі. Олардың тиімділігін бағалау негізінде инновацияларды енгізу бойынша құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік талдау
Пән дұрыс маркетингтік шешімдерді қабылдауға мүмкіндік жасауға бағытталған маркетингтік талдаудың нысандары, әдістері және бағыттары туралы теориялық білімді қалыптастырады; нарықтық жағдайларда маркетингтік талдауды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Пән персоналды басқару әдістері, ұйымның кадрлық құрамын қалыптастыру процесі және т.б. туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Жұмыс орнын ұйымдастыру, персоналға қажеттілікті жоспарлау, персоналды ынталандыру тетіктерін пайдалану дағдыларын дамытады. Қызметкерлерді іріктеу, іріктеу және жалдау, кадрлық мәселелерді шешу және персоналға қажеттілікті анықтау бойынша құзыреттерді алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Пән маркетингті басқарудың мәні, мазмұны, функциялары мен принциптері туралы білімді қалыптастырады. Тауар, баға, тарату және коммуникативтік саясат саласында келісілген, сараланған шешімдерді әзірлеу және іске асыру бойынша дағдыларды дамытады. Маркетингтік қызметті бақылау және фирманың маркетингтік күш-жігерінің нәтижелілігін бағалау бойынша құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг
Пән нарықта брэндтерді құру, жайғастыру және дамыту саласындағы жетекші фирмалардың негізгі ғылыми теориялары мен тәжірибесі туралы теориялық білімді қалыптастырады; брэнд аудитін жүргізудің негізгі әдістемелерімен, экономикалық болжау және брэндтердің құнын бағалау әдістерімен таныстырады; брэндинг саласындағы маркетингтік іс-шараларды ұйымдастыруда және өткізуде білім алушыларда практикалық дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет-маркетинг
Пән маркетингтік міндеттерді шешу үшін кәсіпорындардың экономикалық қызметі барысында қолданылатын интернет-маркетингтің қазіргі заманғы тұжырымдамасы туралы жүйелі көзқарасты қалыптастырады. білім алушылар интернет-маркетинг құралдарын кәсіби қызметте пайдалану саласында білім мен дағдыға ие болады және сатып алушыларға өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында интернеттегі дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану тәжірибесін алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Логистика
Пән логистиканың мәні, оның ұғымдары мен принциптері туралы білімді қалыптастырады; материалдық ағындардың, логистикалық операциялардың және жүйелердің ерекшеліктерімен таныстырады. Барлық логистикалық процесті ұйымдастыру дағдыларын дамытады. Логистикалық саясатты және дұрыс қызмет көрсетуді әзірлеуде құзыреттіліктерді меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі ақпараттық жүйелер және модельдеу
Пән экономиканың түрлі салалары үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері туралы жүйелі түсінік береді. 1С:бухгалтерияны қолдануды үйретеді; СОНО-ға салық есептілігі нысандарын толтыру және жіберу; Project Expert-те қаржылық талдауды әзірлеу. Маркетингте Ақпараттық жүйелерді практикалық қолдану саласында қосымшаларды талдау және тестілеу, қаржылық талдау үшін бағдарламаларды баптау бойынша дағдылар мен құзыреттіліктерді дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Коммерциялық маркетинг
Пән коммерциялық маркетингтің мазмұны, мақсаттары мен ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Маркетингтік зерттеулердің әр түрлі әдістерін қолдануға, проблемалық-бағытталған ақпаратты жинауға және осы деректерді түсіндіруге үйретеді. Маркетинг қызметін дербес ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытады-сауда ісіндегі жаңалықтар. Аумақтық ұйымдарда қойылған міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыруда құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Пән өнеркәсіптік өнімдер мен өнеркәсіптік қызметтер маркетингі саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастырады. Өнеркәсіп саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін үйретеді. Маркетингтік құралдарды ескере отырып, өндірістік процесті ұтымды ұйымда-стыруға үйретеді. Өнеркәсіптік өндірістегі маркетингтік қызмет саласындағы мәселе-лерді талдау және шешу қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бәсекеге қабілеттілікті басқару
Пән бәсекелестік, бәсекеге қабілеттілік, бәсекелестік артықшылықтар теориялары, бәсекелестіктің негізгі стратегиялары туралы түсінік қалыптастырады. Сала ерекшелігін ескере отырып, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесін қолдануға, саладағы табыстың негізгі факторларын және бәсекелестік артықшылықтардың көздерін анықтауға үйретеді. Кәсіпорынның бәсекелестік ортасын диагностикалау және бәсекелестердің қызметін талдау және т. б. дағдыларын дамытады. өнім мен кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік деңгейін басқару және анықтау бойынша құзыреттілікке қол жеткізуге ықпал етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Пән стратегиялық маркетингтің әдіснамалық негіздерін, Стратегиялық маркетинг құралдарының ерекшеліктерін оқытады. Фирманың саладағы жағдайына және оның алдында тұрған проблемаларға талдау жүргізуге, фирманың ағымдағы жағдайына талдау жүргізу концепциялары мен әдістемелерін қолдануға, таңдалған стратегияны тұжырымдауға үйрету. Бірнеше баламалардан стратегияны таңдау кезінде шешім қабылдау дағдыларын дамытады. Стратегиялық және жедел мақсаттарды олардың өзара байланысында анықтау бойынша құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласының маркетингі
Пән қызмет көрсету саласында маркетингтік саясатты құрудың ғылыми негіздерін ұсынады. Қызмет өнімі ретіндегі ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік қызметтердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Қызмет көрсету саласында негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметінде арнайы терминология мен лексиканы қолданады, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде байланысқа түседі; кәсіби терминдерді пайдаланады, ғылыми деректер базасында ақпарат іздеу дағдысы бар, академиялық түрлі жанрларымен жұмыс істеуге құзыретті;
- Кәсіби қызметін құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде жүзеге асырады, шығармашылық және келешекті ойлайды, кәсіби қызметімен байланысты құқықтық әдебиетпен жұмыс істей алады, экологиялық ойлау қабілеті бар, қауіпті және төтенше жағдайлардың алдын алуға қабілетті;
- Күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін математикалық ойлауды қолдануға, өзінің кәсіби қызметінде статистикалық және математикалық әдістерді қолдануға, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметінің тиімділігі мен нәтижелерін жақсарту үшін бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдануға қабілетті
- Экономикалық мәселелерді зерттеуге жүйелік тәсіл дағдыларын меңгеру, макроэкономикалық нарықтардағы негізгі макроэкономикалық субъектілердің жағдайы мен мінез-құлқын талдау бойынша ойлаудың экономикалық бейнесін қалыптастыру
- Ұйымның қаржылық жағдайын бағалау және есепке алу үшін қаржы құралдарын пайдалануға, қаржылық деректердің дәлдігі мен тұтастығын және ұйым активтерінің сақталуын қамтамасыз ететін тұжырымдамаларды қолдануға қабілетті
- Маркетингтік стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді компанияның жалпы мақсаттарымен байланыстыра отырып, менеджмент пен маркетинг құралдары негізінде негіздейді, маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шараларды өткізеді, нарықты зерттеу жүргізеді, әлеуетті клиенттерді іздейді, коммерциялық келіссөздер жүргізеді.
- Әлеуметтік - экономикалық процестер мен құбылыстар туралы маркетингтік деректерді талдауды және түсіндіруді сауатты жүргізеді, тауарға баға белгілеуді және жылжытуды жүзеге асырады,тауар ассортиментін қалыптастырады және басқарады.
- Сауда ұйымдары қызметінің әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің өзгеру тенденцияларын анықтайды, жекелеген тауарларды және жалпы санаттарды сатудың экономикалық тиімділігіне талдау жасайды
- Нарықты және нарықтық конъюнктураны талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (себептер, артықшылық) және бәсекелестердің қызметіне талдау жүргізу, сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорынның үлесін, бәсекелестік күрес тәуекелін бағалау және болжау
- Көшбасшылық қасиеттері мен кәсіпкерлік қабілеттерін, персоналды басқару дағдыларын көрсетеді, тиімді қарым-қатынас пен қоғамға адамгершілік қатынасын көрсетеді, бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға құзыретті, инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара іс-қимыл мәселелерін шеше алады
- Алынған эксперименталды мәліметтерді жинақтау және талдау, оларды таныстыру, аудиторияларға хабарлау, корпоративтік мәдениетті және ұйым туралы оң қоғамдық пікірді (имиджді) қалыптастыру саласында құзыретті.
Ұқсас БББ
6B04106 Маркетинг
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B04106 Маркетинг
Торайгыров университеті
6B04106 АТ маркетингі
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B04106 Маркетинг
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті