Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикадағы математика

    Пән білім алушыларда ұйымның өндірістік, экономикалық, ғылыми-зерттеу, өндірістік және қаржылық қызметін ұйымдастыруға және табысты жүргізуге ықпал ететін экономикадағы математикалық әдістер мен модельдерді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Математикалық және статистикалық модельдер мен әдістерді қолдана отырып, экономикалық объектілердің нақты сандық және сапалық өзара байланысын зерттейді. Әдістер болжамдардың сандық бағаларын алуға мүмкіндік береді (зерттелетін объект немесе оның аналогтары бойынша алдыңғы кезеңдердің тиісті деректеріне сәйкес басқа көрсеткіштердің мәндеріне және тиісті күтілетін қателерге байланысты бір көрсеткіштердің мәндерін).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Курс студенттерде экономиканың ғылым ретіндегі ерекшеліктері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға, студенттерді экономикалық ғылымның негізгі ұғымдарымен таныстыруға, студенттерді өткен, қазіргі және болашақтағы экономика туралы білімнің негізгі формаларымен, экономикалық ғылымның соңғы бағыттарымен және өткенді, бүгінді зерттеу әдістерімен, сондай-ақ болашақты болжаумен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті

    Бұл пәннің мақсаты қазіргі замандағы инклюзивті қоғам құрудың мәдени, әлеуметтік және құқықтық аспектілерін қарастыру болып табылады. Инклюзивті мәдениет – адамдардың нәсіліне, жынысына, мүмкіндіктеріне, дініне, әлеуметтік жағдайына немесе басқа да айырмашылықтарына қарамастан, барлығын тең құқықты, құрметпен және қолдаумен қабылдауға бағытталған мәдени орта қалыптастыруды көздейді. Аталмыш пән арқылы білім алушылар инклюзивті мәдениеттің негіздерін түсінеді, әлеуметтік теңдік пен инклюзияны қолдайтын әдіс-тәсілдерді меңгереді, әртүрлі ортада инклюзивті қағидаларды қолдануға дайын болады, қоғамдағы кемсітушілікке қарсы тұра алатын азаматтық ұстаным қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифлық бизнес

    Пән мақсаты студенттердің бизнес-процестердің тиімділігін арттыру үшін цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту. Цифрлық стратегияларды іс жүзінде дамыту, инновациялық шешімдерді енгізу және электронды сату арналарын басқару қалыптасуда. Ұйымның цифрлық жетілуін аналитикалық бағалауды және цифрлық бастамалардың тиімділігін талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микро-макроэкономика

    Пән студенттерде экономикалық мәдениетті қалыптастыруға және экономикалық заңдылықтарды, теориялар мен категорияларды, сондай-ақ микроэкономикалық талдау элементтерін білу арқылы болып жатқан процестер мен құбылыстарға бағдарлай білуге бағытталған. Курс нарықтық ұйымды және нарықтың жұмыс істеу модельдерін зерттеуге бағытталған экономикалық субъектілердің нарықтық мінез-құлық теориясының негіздерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (АИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында студенттер курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Пәнді меңгерген білім алушы мынадай құзыреттерге ие болуы тиіс: жасанды интеллект технологияларының көмегімен практикалық міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын білу; жасанды интеллект технологиялары құралдарымен деректерді өңдеу міндеттерін шеше білу; жасанды интеллектті жобалау негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскерлік қарым-қатынас этикасы

    Пән мақсаты студенттердің іскерлік ортада тиімді қарым-қатынас, келіссөздер жүргізу және жанжалдарды басқару дағдыларын дамыту. Этикалық стандарттарды практикалық қолдануды, көпшілік алдында сөйлеу және іскерлік жазу дағдыларын қамтиды. Ұйым мәдениетін аналитикалық бағалауды, этикалық тәуекелдерді анықтауды және іскерлік этиканы жақсарту бойынша ұсыныстарды әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Тәртіп - қазіргі заманғы мамандарды даярлау үдерісіндегі басты факторлардың бірі, бәсекелес нарық жағдайында кәсіпорынның қызметін зерттеу, тауарлар мен қызметтер көлемін ұлғайту, ұзақ мерзімді перспективада дамуды қамтамасыз ету үшін шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдер қабылдау және әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бухгалтерлік есеп теориясы

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың бухгалтерлік есептің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алу. Білім алушылар бухгалтерлік есептің негізгі қағидаттарын, есепке алу әдістерін зерделейді, есепке алу объектілері және негізгі есепке алу көрсеткіштері туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетинг

    Пәнінің мақсаты - білім алушыларда нарықтарды зерттеу, маркетингтік стратегияларды әзірлеу және тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Білім алушылар маркетингтік зерттеулер жүргізу, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, маркетинг кешенін әзірлеу және маркетингтік жоспарлауды жүзеге асыру қабілеттеріне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    "Менеджмент" пәні кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін оқып-үйренуге, заманауи шаруашылық жағдайында басқару теориясы мен практикасының негіздерін жүйелеуге және бекітуге бағытталған. Пәнде басқарушылық шешімдер қабылдау процесіне, салалық бәсекелестік жағдайында жұмыс істеудің заманауи әдістері мен тәсілдеріне ерекше көңіл бөлінеді. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері қолданылады — бизнес жағдайларын талдау, іскерлік ойындар, жобалық тапсырмалар, топтық жұмыс, бұл практикалық дағдылардың қалыптасуына және басқарушылық ойлау қабілетінің дамуына ықпал етеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер менеджмент саласында заманауи білімдерге ие болып, тиімді шешімдер қабылдаудың әдістерін меңгереді және практикалық дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Трейд-маркетинг және электрондық коммерция

    "Трейд-маркетинг және электронды коммерция" пәнінің мақсаты — студенттерге трейд-маркетинг стратегиялары мен онлайн-сауданы басқару саласында теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды ұсыну, бизнесті цифрландыруға және қазіргі технологияларды қолдануға ерекше назар аудару. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері қолданылады, мысалы, нақты жағдайларды талдау, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, электронды платформалар мен құралдарды пайдалану арқылы практикалық тапсырмаларды орындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тиімді трейд-маркетинг стратегияларын әзірлеу мен жүзеге асыру, электронды сауда процестерін басқару және өнімдер мен қызметтерді жылжыту үшін заманауи онлайн-арналарды пайдалану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржы

    Курс барлық мамандықтар бойынша оқуға міндетті теориялық негізгі пәндер болып табылады. Курста қаржыны ұйымдастыру және басқару негіздері, Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы, мемлекеттік қаржы, сақтандыру негіздері, қаржының өзекті мәселелері жүйелі түрде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баға белгілеу

    Нарық шаруашылығындағы баға санаты нарық құрылымы және баға қалыптастыру. Баға жүйесі және оның жіктелімі. Бағаға әсер етуші факторлар. Баға белгілеу әдістері. Баға саясаты және баға стратегиясын таңдау. Баға белгілеудің тактикасы. Мемлекеттік баға белгілеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауданы басқару

    Мақсаты сауда процестерін ұйымдастыру мен басқарудың негізгі аспектілерін зерттеу. Курс сату стратегияларын, тұтынушыларды тарту әдістерін, қорларды басқаруды және логистиканы қамтиды. Нарық конъюнктурасын және бәсекеге қабілеттілігін талдауға, маркетингтік жоспарларды жасауға және клиенттермен тиімді қарым-қатынас орнатуға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер сауда операцияларының тиімділігін бағалау және басқару шешімдерін қабылдау құралдарын меңгереді, бұл оларға нарықтағы өзгерістерге сәтті бейімделуге және бизнес-процестерді оңтайландыруға мүмкіндік береді. Пән сауда ұйымдарын тиімді басқаруға қажетті практикалық дағдылар мен теориялық білімдерді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика теориясы және e-Статистика

    Пәннің мақсаты — студенттерде статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау заңдылықтары туралы негізгі білімдерді қалыптастыру, қазіргі заманғы сандық технологияларды қолдана отырып. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері, соның ішінде практикалық тапсырмаларды шешу, нақты деректерді талдау, электронды статистикалық платформалармен және мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс жасау қолданылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер статистикалық зерттеулер жүргізу, нәтижелерді e-статистикалық құралдар арқылы интерпретациялау және кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау

    Пән шеңберінде бизнес-жоспарлау теориясы мен құралдарының негіздерін, бизнес-жоспарларды әзірлеу түрлерін, мүмкіндіктері мен шарттарын; бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерінің мазмұнын, есептілік нысандарын және бизнес-жобаның инвестициялық тартымдылығын бағалау көрсеткіштерін зерделеу; кәсіпорынның шаруашылық қызметінде бизнес-жоспарды құру, талдау және қолданбалы пайдалану әдістемесін іс жүзінде қолдану жоспарлануда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг менеджменті

    Білім алушыларды маркетингтің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, олардың нарықтық орта, сұраныс және тұтынушылық мінез-құлық туралы түсініктерін дамыту, сондай-ақ бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу және тұтынушылардың қанағаттану деңгейін арттыру үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу, маркетингтік әрекеттерді жоспарлау және маркетингтік әрекеттердің тиімділігін талдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығындарды басқару

    Білім алушыларды кәсіпорынның шығындарын, шығындарын және шығындарын анықтау әдістерімен; шығындарды жіктеу принциптерімен; өзіндік құнды калькуляциялаудың әртүрлі тәсілдерімен; әртүрлі жүйелерді пайдалана отырып шығындарды калькуляциялау алгоритмдерімен; жанама шығындарды бөлу әдістерімен; бюджеттерді құру әдістерімен; кәсіпорынның шығындарын басқарудың қазіргі заманғы технологияларымен; ауытқуларды факторлық талдау және ресурстарды пайдалануды кешенді бағалау әдістерімен; пайда салығын оңтайландыру схемаларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Салық және алым түсінігі. Қаржылық-экономикалық категория ретінде салықтардың мәні. Салықтардың функциялары. Жеке тұлғалардың табыстарына салынатын салық, оның мақсаты. Салық жүйесіндегі және бюджеттің кіріс көздеріндегі орны мен рөлі. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне салық салу. Ұйымдар мен жеке тұлғалардың мүлкіне салық салу, заңды және жеке тұлғалардан алынатын басқа да салықтар мен алымдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Ол нарықтық жағдайларды талдауды, стратегиялық жоспарлауды, бизнес-процестерді оңтайландыруды және компанияның бәсекеге қабілеттілігі мен тұрақты өсуін қамтамасыз ету үшін басқару шешімдерін қабылдауды қоса алғанда, кәсіпкерлік құрылымдарды тиімді құру, басқару және дамыту принциптері мен әдістерін зерттеуден тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық менеджмент

    Мақсаты ұйымның қаржылық ресурстарын басқаруды зерттеу. Студенттер қаржылық талдау, бюджет құру және жоспарлау дағдыларын меңгереді. Инвестициялық жобаларды және қаржылық тәуекелдерді практикалық бағалауды қамтиды. Аналитикалық дағдылар қаржылық есептермен және үлгілермен жұмыс істеу арқылы дамыды, бұл бизнес өнімділігін жақсарту үшін негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мерчандайзинг

    "Мерчандайзинг" пәні мерчандайзингтің теориялық негіздерін, жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжыту үшін мерчандайзингтің құралдары мен әдістерін, сауда залында қолайлы атмосфераны құру тәсілдерін, тұтынушының мінез-құлқын басқару әдістерін, мерчандайзингті жіктеу және мерчандайзингті анықтау тәсілдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік

    "Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік" пәнінің мақсаты — студенттерге тұрақты даму, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) және оларды бизнес-практикада қолдану жөніндегі теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды ұсыну. Оқу үдерісінде белсенді оқыту әдістері қолданылады, мысалы, нақты жағдайларды талдау, пікірталастар, топтарда жұмыс істеу, КӘЖ стратегияларын әзірлеу және тұрақты дамуды корпоративтік қызметке интеграциялауға арналған практикалық тапсырмалар. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тұрақты даму принциптерін түсініп, әлеуметтік жауапкершілікті стратегияларды әзірлеу мен жүзеге асыру дағдыларын игереді, сондай-ақ бизнес-процестердің қоршаған орта мен қоғамға әсерін бағалай алатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеу

    Пән мазмұны маркетингтік ақпараттарды жинаудың әртүрлі құралдары мен әдістері туралы, оларды өңдеу, талдау және ұсыну туралы, маркетингтік зерттеу үдерістерін жоспарлау туралы, маркетингтік шешімдерді қабылдау туралы, бірінші және екінші деңгейлі ақпараттарды алу көздері туралы, маркетингтік зерттеу кезеңдері туралы, зерттеу жоспарын жасақтау туралы, маркетингтік зерттеуді жүргізгендігі туралы есеп мазмұнына қойылатын талаптар туралы білімді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың қалауын талдау

    Пәннің мақсаты студенттердің маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, тұтынушыларды таңдау факторларын талдау және тиімді стратегияларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялау әдістерін практикалық қолдануды қамтиды. Олар мінез-құлық драйверлерін аналитикалық анықтауды, өзгерістерді болжауды және басқару шешімдері үшін ұсыныстарды дайындауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек экономикасын басқару

    Пәннің мақсаты білім алушыларда Еңбек ресурстарын талдау, олардың тиімділігін бағалау және өнімділікті арттыру жөніндегі шараларды әзірлеу бойынша дағдыларды дамыту. Оларға еңбекақы төлеуді практикалық ұйымдастыру, ынталандыру жүйесін дамыту, қызметкерлерді жұмыспен қамтуды басқару кіреді. Олар еңбек нарығын аналитикалық бағалауды, ұйымның еңбек әлеуетін, кадр қажеттілігін болжауды және кадр саясатын әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық маркетинг

    Білім алушыларда цифрлық маркетингтің, Деректерді талдаудың және маркетингтік талдаудың негізгі тұжырымдамалары мен құралдарын түсінуді дамыту; тиімді цифрлық маркетингтік науқандарды жоспарлау және іске асыру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау және нәтижелерді оңтайландыру үшін аналитикалық құралдарды пайдалану дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • HR менеджмент

    Мақсаты персоналды стратегиялық басқару негіздерін зерттеу; кадр резервімен жұмысты ұйымдастыру негіздерін; ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес Персоналды ағымдағы іскерлік бағалаудың мақсаттары, міндеттері мен түрлерін зерделейді; персоналды іріктеу және тарту саласындағы ұйым стратегиясының бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мәліметтерді талдау және экономиканы болжау

    Модельдерді талдау арқылы математикалық үлгілер тұрғызылып, олардың сол мәліметтеріне сәйкестігіне қарай болжам жасауға пайдаланады. Статистикалық болжам ғылыми әдістерге негізделіп, болжамның дәлдігіне көп көңіл бөлінеді. Экономикалық үрдістердің статистикалық мәліметтерін талдау және болжау әдістері экономикалық теорияның күнделікті өмірдегі негізгі даму бағыттарын құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Инновациялық экономика

    Экономикалық дамудағы инновацияның рөлін талдау. Инновацияларды ынталандыру және коммерцияландыру тетіктерін зерттеу. Инновацияның кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігі мен өсуіне әсерін бағалау. Инновациялық белсенділікке ықпал ететін факторларды зерттеу. Инновациялық экономиканы қолдауға бағытталған стратегиялар мен саясаттарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дағдарысты басқару

    Білім алушыларды ұйымдағы дағдарыстық жағдайлардың алдын алудың, басқарудың және еңсерудің негізгі қағидаттары мен әдістерімен таныстыру. Міндет-студенттердің дағдарыстық жағдайлардың жағымсыз салдарын азайту және кәсіпорынның тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін тиімді шараларды талдау, жоспарлау және қабылдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Халықаралық менеджмент

    Пәннің мақсаты жаһандық контексте ұйымдарды басқаруды зерттеу. Студенттер мәдениетаралық қарым-қатынас, стратегиялық жоспарлау және бизнес-процестерді бейімдеу дағдыларын дамытады. Табысты халықаралық бизнесті жеңілдететін тәуекелдер мен мүмкіндіктерді практикалық бағалауды қамтамасыз етеді. Халықаралық нарықтарды талдауды және шетелдік серіктестермен қарым-қатынасты құруды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Экономикалық талдау

    Осы объектіні талдаудың нақты міндетін түсіну, объектінің себеп-салдарлық байланыстарын зерттеу және оның факторлық жүйесін құру, себеп-салдарлық қатынастардың сипатын зерттеу және әдісті таңдау, факторлардың әсер ету бағыты мен дәрежесін тиімді көрсеткіштің өзгеруіне немесе қалыптасуына анықтау, шығу жағдайларын анықтау, теріс факторларды жою және оң факторлардың көрінісі мен сақталуы үшін жағдай жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер

    Кәсіпкерлік қызмет тәуекелдерінің қоршаған орта бойынша оларды қалыптастыратын факторларының жүйелі жіктелуін негіздеу. Кәсіпкерлік қызмет тәуекелдерін бейімделген динамикалық басқару тұжырымдамасының мәні мен іске асыру негіздерін баяндау. Тәуекел деңгейін өлшеудің негізгі тәсілдерін ашу, кәсіпкерлік қызмет нәтижелерін бағалау кезінде тәуекелді есепке алудың қолайлы әдістерін сипаттау, сондай-ақ тәуекелдік және тәуекелсіз активтер портфелін басқару мүмкіндіктерін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Инновациялық менеджмент

    Пәннің мақсаты ұйымдарда инновацияларды құру және енгізу процестеріне бағытталған. Студенттер инновациялық идеяларды бағалау, жобаларды басқару және стратегиялық жоспарлау дағдыларын дамытады. Бизнес-модельдерді практикалық әзірлеуді және нарықтық үрдістерді талдауды және аналитикалық дағдыларды – инновациялық жобалардың бизнеске әсері мен тиімділігін бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жобаларды басқару

    Білім алушыларда заманауи әдіснамалар мен құралдар негізінде жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдыларын дамыту. Міндет- білім алушылардың жобалардың ресурстарын, мерзімдері мен сапасын тиімді басқару қабілетін, сондай-ақ алға қойылған мақсаттарға жету үшін команданың жұмысын үйлестіру және коммуникация қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету. Күрделі әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді талдау және түсіну, этикалық негізделген шешімдер қабылдау және бизнес ұйымдардың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін басқару мен маркетингте белсенді өзара әрекеттесу
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын меңгеру, маркетингтің гипермедиялық ортасында академиялық мәтіндерді тиімді құру және редакциялау. Маркетингтік коммуникацияның заманауи құралдарын қолдана отырып, осы дағдыларды әлеуметтік медиа арқылы алға жылжытуда және Интернеттегі беделді басқаруда қолдана білу.
  • Экономикалық деректерді талдай және негізделген қорытынды жасай білу, бизнес мәселелерін шешу үшін экономикалық принциптерді қолдана білу, экономикалық модельдеу және болжау әдістерін білу, сыни ойлауды дамыту, аналитикалық дағдыларды және күрделі экономикалық мәселелерді түсіну қабілетін дамыту саласында тиімді басқару шешімдерін қабылдау. маркетинг және бизнес
  • Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т.б.
  • Философия, Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік туралы білімдерге сүйене отырып, сондай-ақ қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениетінің принциптерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникациядағы жағдайларға жан-жақты баға беру мүмкіндігі. Әлеуметтік, құқықтық және экологиялық аспектілерді сыни тұрғыдан талдаңыз, этикалық нормаларды ескеріңіз және тұрақты даму мен бәсекелестік артықшылықтарға бағытталған бизнес пен маркетингте негізделген шешімдер қабылдау үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолданыңыз.
  • Экономикалық деректерді талду және негізделген тұжырымдар жасау, бизнес-міндеттерді шешу үшін экономикалық принциптерді қолдану, экономикалық модельдеу және болжау әдістерін білу, сыни ойлауды, аналитикалық дағдыларды және күрделі экономикалық мәселелерді түсіну қабілетін дамыту
  • Экономикалық деректерді талдау және экономикалық гипотезаларды тестілеу үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолдану, математикалық және статистикалық құралдарды пайдалана отырып, экономикалық модельдерді құру және түсіндіру, экономикалық талдауда эконометриканы қолдану; экономикалық деректерді түсіну және талдау үшін қажетті сандық дағдыларды дамыту
  • Қаржылық есептілікті талдай білу және негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, бухгалтерлік есеп жүргізу және қаржылық есептілік жасау үшін бухгалтерлік принциптер мен әдістерді қолдану, қаржы нарықтары мен делдалдардың түрлерін білу, салық заңдарын және олардың бизнес шешімдеріне әсерін түсіну, қаржылық ресурстарды түсіну және басқару, қаржылық және салықтық сәйкестікті қамтамасыз ету үшін қажетті дағдыларды дамыту талаптары
  • Мақсатты аудиторияға жету үшін әртүрлі маркетингтік коммуникация арналарын пайдалануды игеру, маркетингтік зерттеулер мен нарықты талдау дағдыларын дамыту және тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу. Тұлғааралық дағдыларды, презентациялар өткізу және іскерлік хат алмасу дағдыларын дамыту, маркетингте көшбасшылық және персоналды басқару принциптерін қолдану, сондай-ақ бөлшек саудада сауданы тиімді пайдалану
  • Бизнес операцияларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару, белгісіздік жағдайында жобалар мен процестерді басқару, бизнестегі тәуекелдерді анықтау, бағалау және басқару, бизнестің өсуі мен дамуын ынталандыру үшін инновациялық әдістер мен тәжірибелерді білу; ұйымдарды тиімді басқару, негізделген шешімдер қабылдау және үнемі өзгеріп отыратын іскерлік ортаға бейімделу үшін қажетті дағдыларды дамыту
  • Тиісті кәсіби саланың нақты жағдайында жұмыс тәжірибесін алу, алған білімдері мен дағдыларын қолдану, практикалық коммерциялық және кәсіби құзыреттілікті дамыту, әріптестермен және клиенттермен қарым-қатынасты дамыту, практикалық ортада проблемаларды шешу және шешім қабылдау дағдыларын нығайту, мансапты жоспарлау, оқуды бітіргеннен кейін кәсіби саланың қиындықтары мен талаптарына дайын болу
Top