Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04106 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері" курсының бағдарламасын зерделеу барысында білім алушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған нормативтік-құқықтық актілермен танысады; алған білімдерін өзінің болашақ кәсіби қызметінде қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылар тәртібі

    Маркетинг жүйесіндегі тұтынушының рөлі. Қажеттіліктерді зерттеудің негізгі тәсілдері. Сатып алу әрекетінің түрлері. Мотивтердің классификациясы. Мотивацияны зерттеу әдістері. Тұтыну нарығы және сатып алу тәртібі. Сатып алудың мінез-құлық үлгілері. Жеке тұтынушының сатып алу әрекеті. Ақпарат көзін табу. Кейбір нарықтардағы ұйымдардың қажеттіліктері үшін сатып алушының мінез-құлқы. Сапа арқылы тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру. Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеудің бағыттары. Тұтынушының құндылықтар жүйесін зерттеу. Нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық cауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың дамуы мен қызметін анықтайтын экономикалық құбылыстың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді оқытады, пән экономикалық пәндерді оқыту әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Курс студенттердің экономикалық есептерді моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеруіне; студенттердің әлеуметтік-экономикалық процестерді мемлекеттік басқару саласындағы процестер мен құбылыстарды зерделеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруіне; өз бетінше зерттеулердің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микроэкономика

    Курс белгілі бір экономикалық субъектілердің қызметі деңгейінде экономикалық механизмнің жұмысын зерттеуге, экономикалық теорияны зерттеу барысында алынған теориялық білімді бекітуге, шектеулі ресурстар жағдайында ұтымды экономикалық ойлау дағдыларын игеруге, сондай-ақ осы салада жүргізілген мемлекеттік саясаттың негізінде бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • "Тіл және кәсіби қарым-қатынас" Майноры Бизнес және кәсіпкерлік саласындағы ағылшын тілі

    Пән барлық мамандықтар студенттерінің жаһандық бизнес-экономика мен кәсіпкерлікте, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілік пен табысқа жетуге қажетті ағылшын тілінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Курс экономиканы бірыңғай тұтас ретінде, тауарлар мен қызметтерді өндірудің жалпы көлемі мен өсуін, инфляция қарқыны мен жұмыссыздық деңгейін, тұрақты экономикалық өсімді қамтамасыз ету үшін валюталардың айырбас бағамдары мен төлем балансының жағдайын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Пән студенттерде жұп және бірнеше регрессия модельдерін, сызықтық емес регрессиялық модельдерді, нақты деректердегі заңдылықтарды зерттеуге мүмкіндік беретін сапалы айнымалылары бар модельдерді, теңдеу коэффициенттерін бағалау әдістерін құру және қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу регрессиялық және корреляциялық талдау, регрессиялық модельдердің параметрлерін түсіндіру және макро және микро деңгейлердегі экономикалық көрсеткіштерді болжау саласында кеңейтілген және терең білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    "Маркетинг" пәні студенттердің кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында заманауи маркетинг тұжырымдамаларын игеру және оларды жаңа тенологияларды қолдануға негізделген тәсілдермен басқарушылық шешімдер қабылдауда қолдану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Маркетинг курсын зерттеу іс жүзінде компанияның мақсаты мен миссиясын анықтауға, сондай-ақ оны жүзеге асыру стратегиясын құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық статистика

    Пән статистикалық көрсеткіштер жүйесін қолдану және автоматтандыру құралдарының көмегімен алынған ақпаратты өңдеу және талдау қабілетін дамытады. Курс статистикалық әдістің мәнін және оны қолдану ерекшеліктерін, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің негізгі статистикалық көрсеткіштерін құру әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтерді талдау және экономиканы болжамдау

    Пәнді оқу студенттердің уақытша қатарларды талдау және болжаудың статистикалық әдістерін, болжаудың сапалы әдістерін қолдану дағдылары мен білімін қалыптастырады. Бұл пәнді оқу тәжірибеде деректерді бастапқы өңдеуді жүзеге асыруға, уақытша қатарларды тегістеуге, модельдеу әдістерін, динамикалық модельдерді, компоненттік, факторлық, дискриминанттық, кластерлік және дисперсиялық талдау әдістерін қолдануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пән аралық курс "Кәсіби бағытталған тіл"

    "Кәсіби бағытталған тіл" пәнаралық курсын Зерттеудің мақсаты-Кәсіби бағытталған сөйлеудің барлық түрлерінің дағдыларын жетілдіру, сонымен қатар болашақ кәсіби қызметінде өндірістік процесте қажетті шет тіліндегі коммуникативті және мәдениаралық құзіреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік статистика

    Пән мәліметтерді жинау, сандық материалды өңдеу, алынған ақпаратты талдау және алынған білімді жоғары белгісіздік режимінде тәжірибеде қолдану әдістерін ашады. Курс Қазіргі кезеңдегі әлеуметтік статистика туралы, Ұлттық шоттар жүйесіндегі үй шаруашылықтарының қызметін зерттеудің негізгі бағыттары туралы, халықтың статистикасы, еңбек нарығы мен еңбек ресурстарының статистикасы, халықтың табысы, шығындары мен тұтынуы туралы білімді игеруге бағытталған. Курс білім беру, Халық денсаулығы және денсаулық сақтау, тұрғын үй нарығы және тұрғын үй жағдайы, халықтың өмір сүру деңгейі және адам дамуы статистикасын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент (Management)

    "Менеджмент" пәнін оқу менеджменттің мәні мен мазмұнын, басқару процесіне заманауи тәсілдерді, басқару шешімдерін басқару мен әзірлеуге процестік, жүйелік және ситуациялық тәсілдердің үйлесімінде мектептер мен басқару модельдеріне негізделген функциялар, принциптер мен әдістер кешенін қамтитын басқару саласындағы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Тіл және кәсіби қарым-қатынас" Майноры Ағылшын тілі және мансап

    Пән барлық мамандықтар студенттерінің әлемдік еңбек нарығында өз мансабын жоғарылатуға қажетті ағылшын тілінің теориялық білімі мен практикалық дағдылары жүйесін қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пәннің сипаттамасы "Кәсіптік-бағдарланған тіл" 1 пәнаралық курсы

    «Кәсіби бағытталған тіл» пәнаралық курсы ақпараттық дизайн және мультимедиа білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби салада студенттердің тілді (қазақ, орыс, ағылшын, неміс) меңгеру деңгейін дамытуға, лексикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер мамандандырылған терминологияны оқып, құжаттамаға тән тілдік құрылымдарды меңгереді, сонымен қатар бағдарламалау, деректер қоры, киберқауіпсіздік, желілік технологиялар, жобалық жұмыс, цифрлық дизайн және т.б. кәсіби тақырыптар бойынша ауызша, жазбаша коммуникация дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бухгатерлік есеп

    «Бухгалтерлік есеп » пәні - ұлттық есепке алу жүйесінің теориясы мен тәжірибесінің ақпараттық, аналитикалық және бақылау қызметтері.. Экономиканың табысты жұмыс істеуі үшін толық, объективті, уақтылы бухгалтерлік жазбалардағы ақпарат қажет. Ұйымның жұмысын жетілдіру, жеткізу және сату қызметінде болған өзгерістер осы ұйымның жұмысын жақсарту және дұрыс басқару шешімдерін қабылдау мақсатында есепке алынады. Бұл бухгалтерлік есепті басқару жүйесінің барлық деңгейлерінде ақпараттық қолдауды қамтамасыз ететін өндірістік бөлігі құрайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баға және баға белгілеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Пәнді оқытудың мақсаты макро-және микродеңгейде қаржының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру болып табылады. Бұл курсты игеру студенттерге қаржылық қатынастар саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеруге және экономиканың түрлі аспектілерін реттеуде қаржыны пайдалану мүмкіндігін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг жүйесіндегі өнімді бөлу

    Пән өнімді жылжыту саласындағы құралдарды қолдануды жүзеге асыру шеңберінде қалыптастыру және басқару үшін білімдерді дамытады. Пән өнімді таратудың бүкіл циклі бойынша – өнімнің идеясы мен дамуынан бастап оны түпкілікті тұтынушыға өткізуге дейін және сатудан кейінгі өзара әрекеттесу жүйесін дамытуға дейін компаниялардың маркетингтік жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Тіл және кәсіби байланыс" Майноры Әлеуметтік коммуникация

    Байланыс теориясы ғылым және оқу пәні ретінде. Әлеуметтік коммуникация туралы түсінік. Мәдениетаралық және тұлғааралық қарым-қатынас. Байланыс қызметі және байланыс. Әлеуметтік қарым – қатынас модельдері: ақпараттандырудан диалогқа дейін. Әлеуметтік коммуникацияның қасақана тетіктері. Түсінудің коммуникативті механизмдері: белгі, мағына, мағына. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Адамдардың коммуникативтік дағдыларын дамытудың әлеуметтік маңызы. Аудиторияның әртүрлі интерпретациялық топтарының коммуникациялық қажеттіліктері мен "әлем суреттері". Байланыс процестерінің тиімділігі мәселелері. Коммуникациялық арналар. Құжаттық байланыс. Электрондық коммуникация. Әлеуметтік-коммуникациялық институттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мерчендайзинг және сауда маркаларын басқару

    Пән мерчандайзинг бағдарламасын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады; сауда алаңының кеңістігін ұйымдастыру және орналастыру тауарлар; тауар категориясының ерекшелігіне, нарықтық жағдайға бейімделген жүйені құру; бакалаврларды іскерлік тәжірибеде қолдануға, оның брендтеріне ұзақ мерзімді тұтынушылардың адалдығын қалыптастыруға арналған әдістерді, құралдарды дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Контент маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі

    Пән ұйымның маркетинг құрылымындағы әлеуметтік медиа маркетингінің орнын білуге ​​мүмкіндік береді; әлеуметтік желілердегі маркетинг саласындағы кәсіби терминология; әлеуметтік желілердегі маркетингтің заманауи үлгілері мен құралдары; даму тенденциялары, әлеуметтік медиа маркетингі бойынша ағымдағы зерттеулер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық менеджмент

    "Коммуникациялық менеджмент" пәні маркетингтегі тиімді қарым-қатынас стратегиялары мен құралдарын, корпоративтік беделді басқаруды, жарнамалық науқандарды және мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ивент-маркетинг

    Пәннің мақсаты-табысты болудың негізгі құралдарының бірі ретінде оқиғалар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру коммуникациялық стратегия. Студенттерде оларды дайындау мен іске асырудың барлық кезеңдерінде, сондай-ақ өнімнің / компанияның бүкіл өмірлік циклі бойында оқиғаларды кәсіби пайдалану және басқару қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру; бәсекелестердің өткізген оқиғаларын және өз оқиғаларын сыни бағалауға үйрету, сондай-ақ оқиғаларды бағалау мен дамытуды жүргізу; оқиғаларды жоспарлау дағдыларын, сондай-ақ оларды одан әрі жетілдіру мен дамытуды дамыту; оқиғаларды үйрету студенттер оқиғалардың тиімділігін бағалау үшін әр түрлі тәсілдерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пән практикалық жұмыста маркетингтік коммуникацияларды қолдану механизмдерінің аясында дағдыларды қалыптастырады, компанияның жылжыту стратегияларын іске асыру үшін маркетингтік коммуникация құралдарын пайдалануды, коммуникация процесін жобалауды, сатуды, жарнамаларды және Маркетингтік коммуникациялардың басқа да элементтерін ынталандыру тәсілдерін әзірлеуді, маркетингтік коммуникация бағдарламаларының бюджетін есептеуді, кешенде және элементке сай маркетингтік коммуникацияларды қолдану тиімділігін бағалау технологияларын қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Сандық маркетинг» пәнаралық курсы

    Курс студенттерде жаңа инновациялық ойлауды қалыптастыруға, онлайн және оффлайн байланыс арналарын (әлеуметтік желілер, мобильді қосымшалар, youtube, көше дисплейлері, сандық теледидар, жарнамалық қалқандар, QR-коды және т. б. бар POS-материалдар) кешенді біріктіру арқылы мақсатты тұтынушылармен тиімді өзара қарым-қатынасты талдау және құру үшін сандық технологияларды білуге бағытталған.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салықтар және салық салу

    Курстың мақсаты студенттердің елдің салық жүйесі туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру, салық салу саласындағы білімді жүйелеу, жекелеген салықтарды есептеу әдістемесіне үйрету, микро және макро - деңгейде басқару мақсаттары үшін салық ақпаратын талдау және пайдалану бойынша дағдыларды алу болып табылады. Курстың мазмұны салықтардың пайда болуы мен қажеттілігінің маңызды мәселелерін, салық теорияларының дамуын, сондай-ақ Қазақстанның салық жүйесін қалыптастыру мен реформалау кезеңдерін қамтиды. Отандық салық жүйесінде арнайы салық режимдерінің жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг спортта және дене шынықтыруда

    Пән спорт индустриясында және дене шынықтыру саласында қолданылатын маркетингтің принциптері мен тәжірибелерін зерттейді. Студенттер спорт нарығының ерекшелігі, спорттық қызметтер мен тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктері туралы білім алады, сондай-ақ спорт ұйымдары, клубтар, фитнес-орталықтар, спорт залдары, Спорттық іс-шаралар және спорт пен дене шынықтыру саласындағы басқа да құрылымдар үшін тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Тіл және кәсіби байланыс" Майноры Конфликтология

    Кіріспе. Конфликтологияның теориялық-әдіснамалық негіздері. Конфликтологияның қалыптасу тарихы. Жанжалды әлеуметтік өмірдің әлеуметтік құбылысы ретінде сипаттау. Жанжалдарды басқару. Жанжалдардың себептері. Әлеуметтік қақтығыс динамикасы. Внутриличностный қақтығыс. Тұлғааралық қақтығыс топтар арасындағы қақтығыстар. Этносаралық жанжал. Мәдениетаралық қақтығыс. Саяси қақтығыстар. Экономикалық қақтығыстар. Инновациялық қақтығыстар. Жанжалдардың алдын алу және шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Пән ұйымның, тауар нарығының, бәсекелестердің және тұтынушылардың ішкі ортасын заманауи технологияларды қолдана отырып оқытады., бұл мақсатты аудиторияны, оның қажеттіліктері мен уәждерін түсінудің ең оңтайлы жолын табуға мүмкіндік береді. Студент зерттеу және аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестен бизнеске маркетинг (B2B)

    Курстың негізгі мақсаты - B2B нарығында маркетингтік қызметті құру ерекшеліктерімен таныстыру, B2B сферасында дағдыларды қалыптастыру, қоршаған орта мен компания қызметінің өзгерістерін болжай білу, сонымен қатар ағымдағы маркетингтің әсерін есептеу. әрекеттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сервистік маркетинг

    Курс қызмет көрсету саласында, маркетинг саласында, қызмет көрсетуге тартылған ұйымдардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктерін зерттейтін маркетингтік қызметтің дағдылары мен білімін қалыптастырады. Студенттер қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің, қызмет көрсету стандарттарын әзірлеудің, қызмет сапасын өлшеудің теориялық негіздерін үйренеді. Пән жеке тұлғааралық қарым-қатынас және тұтынушылармен тиімді ұстанымдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй маркетингі

    Курс бағдарламасы қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында маркетингті ұйымдастырудың негізгі құрамдас элементтерінің сипаттамасын қамтиды. Студенттер мейрамхана және қонақ үй кәсіпорнының маркетингтік қызметін ұйымдастыру мен басқаруды, дизайн ерекшеліктерін және өнім стратегиясын қалыптастыруды зерттейді, осы бизнестегі маркетингтік коммуникациялардың рөлін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық маркетинг

    Курс студенттердің экологиялық маркетингтің мәні туралы білімдерін қалыптастыруға арналған; жасыл бизнестің заманауи тұжырымдамалары. Жасыл технологиялардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін және тұтынушылар арасында экологиялық таза және қауіпсіз өнімді қабылдауға дайындығын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда тұтынушылардың шешім қабылдауының негізінде жатқан заманауи нейротехнологияларды пайдаланудың негізгі мүмкіндіктері мен проблемаларын және олардың маркетингтік әрекеттерге (брендинг, Жарнама, дизайн және орау, ассортимент, баға белгілеу және т.б.) реакцияларын қалыптастыру, сондай-ақ нейробейнелеу, нейростимуляция және нейромаркетинг әдістері арқылы басқарушылық шешімдерді негіздеу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Бұл пән өнеркәсіптік тауарлар нарығындағы маркетинг қызметінің ерекшеліктерін, өнеркәсіптік нарықтардағы маркетинг қызметінің ерекшеліктерін зерттейді; тауарлардың өмірлік циклінің кезеңдерін ескере отырып, компанияның «өнім портфелін» басқару негіздері. Өнеркәсіптік өнімдер нарығында жұмыс істейтін кәсіпорынның маркетингтік жоспарларын құру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнама (advertising)

    Пән жарнаманың пайда болу тарихы, тауарлар мен қызметтерді жарнамаға қойылатын мақсаттар, міндеттер мен талаптар туралы білімді қалыптастырады; жарнамалық науқандарды ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау, сұранысты қалыптастыру және ынталандыру дағдыларын береді. Мақсатты аудиторияға ақпарат беру; жарнама кызмет көрсету дағдыларын үйретеді; өнімді пайдаланудың мақсаттары мен тәсілдері туралы білімді кеңейтеді, тауар туралы жағымды әсер етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Брендинг теориясы

    Пәннің мақсаты – фирмалардың қызметіндегі брендтердің рөлі мен мақсатын түсіну, брендті қалыптастырудың принциптері мен технологияларын зерттеу. Тәртіп беруді мақсат етеді студенттер фирмалардың брендтерді қалай жасайтыны, оларды дамыту үшін қандай стратегияларды қолданатыны және компаниялар өз брендтерін қалай басқаратыны туралы тұтас көзқарас.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стратегиялық маркетинг

    Пән фирманың нарықтағы позициясын анықтауға, сонымен қатар өндірушіден тұтынушыларға тауарларды немесе қызметтерді жылжытуға арналған стратегияларға бағытталған. Бұл курс Жаңа тауар өндірісін іске қосуды немесе қызметтерді ұсынуды жоспарлаған кезде тұтынушылардың жағдайын, қалауын және талаптарын талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа-жоспарлау

    Пәнді меңгеру мақсаты медиа-жоспарлау технологиясын оқу, сонымен қатар студенттерде қажетті білім мен дағдылардың негізгі жиынтығын қалыптастыру медиа-жоспарлар әзірлеу.Тәртіп сіздің нақтылауға көмектеседі білім, теориялық меңгерту негізінде және нақты жарнама және PR науқандары үшін медиа-жоспарларды іс жүзінде жасауды үйреніңіз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетингті басқару

    Пән маркетингті басқару мәселелерін зерттеу бойынша дағдылары мен біліктерін қалыптастырады және корпоративтік маркетингтік қызметтің қазіргі түрлерімен таныстырады; басқару саласындағы маркетингтік ұғымдардың категориялық аппаратын қалыптастырады; мақсатты нарықтарды іріктеуді басқару, сегменттеу, тұтынушылық мінез - құлықты модельдеу, бәсекелестік артықшылықтарды таңдау мәселелерін қарастырады; маркетинг құралдарын-тауар, баға саясатын, бөлу және коммуникация саясатын басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм маркетингі

    Бұл курс Туризм саласындағы маркетингтік құралдарды бейімдеудің заманауи тәсілдерін қарастырады. Пән студенттерде туризм саласындағы маркетингтің табиғаты, міндеттері, функциялары, идеологиясы және құрылымы туралы кешенді түсінік қалыптастырады, туризм маркетингінің тарихи аспектілерімен, туризм маркетингінің функцияларымен, туризм саласындағы маркетинг кешенімен, Қазақстандағы туризм маркетингінің ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Пән халықаралық даму стратегиясын қарастыратын шетел мемлекеттерінің нарығындағы компанияның маркетингтік қызметін зерттейді. Пәнді оқыту мақсаты - студенттерге халықаралық маркетингтің ерекшелігі, фирманың халықаралық қызмет ортасының ерекшеліктері, шетел нарығындағы жұмыс стратегиясы мен тактикасы туралы теориялық Дағдылар мен білім беру. Жаһандану үдерістерін тереңдетуге және жеделдетуге халықаралық маркетингтің әсері талданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Банктік маркетинг

    Пән коммерциялық банк қызметін басқару саласындағы дағдылар мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.Студенттер банктік маркетингтің ерекшеліктерін және банк өнімінің ерекшеліктерін зерттейді, банк секторындағы капитал нарығында болып жатқан процестерді талдайды, бағалы қағаздар нарығы. Банктік сату көлемін кеңейтуге және пайданы арттыруға бағытталған шешімдерді әзірлеу дағдылары қалыптасуда

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік маркетинг

    Курс қазіргі жағдайда маркетингтік қызметті практикалық жүзеге асыру бойынша кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға арналған. Пән өнімді жетілдіру, тарату арналарын таңдау және ұйымдастыру, өнімге сұранысты арттыру арқылы өткізуді ынталандыру процесі туралы білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR теориясы мен тәжірибесі

    Пән PR қызметінің теориялық негіздерін, жарнама және жұртшылықпен байланыс саласындағы жұмыс дағдыларын үйренеді; бизнес құрылымдар мен кәсіпорындардың өзара іс-қимылының түрлері мен тәсілдерін меңгеруге көмектеседі әлеуметтік-мәдени сала.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, тұрақты даму мақсаттарын, техносферадағы адам өмірінің денсаулығы мен экологиялық тазалығын сақтау шарттарын білетінін көрсете алады; айналасына сыни тұрғыдан қарай алады, әлеуметтік-саяси және экономикалық салаларда болып жатқан оқиғаларға өзіндік баға бере алады; инклюзивті ортада бейімделу үшін әлеуметтенудан алған білімін тиімді қолдана алады; құқықтық сананы, экономикалық ойлауды, қаржылық сауаттылықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсылығын және академиялық адалдық мәдениетін көрсете алады.
  • Тіл сауаттылығын көрсетеді; коммуникативті дағдылары мен академиялық жазу дағдылары қалыптасқан, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алады.
  • Кәсіби есептерді шешу үшін пәнаралық контексте Негізгі математикалық білімді көрсетеді және қолданады. Маркетинг және маркетингтік зерттеулер саласындағы Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдана отырып есептерді шеше алады
  • Цифрлық технологияларды, жасанды интеллект құралдары мен жүйелерін пайдалана отырып, бизнес және басқару саласында кәсіби функцияны жүзеге асыруға қабілетті; тауар мен қызмет туралы көрнекі ақпаратты ресімдейді, орналастырады және көрсетеді. Маркетингтің онлайн құралдарын қолдана алады және оларды жарнамалық, PR және BTL науқандарын жүргізу кезінде қолдана алады
  • Кәсіпкерлік қызметті басқарудың негізгі элементтері бойынша білімдерін көрсетеді: құқықтық, ұйымдастырушылық және жоспарлау; микро- және макро-деңгейлердегі экономиканың іргелі аспектілерін талдайды; мүдделі тараптарға қаржылық және басқару ақпаратын талдайды және ұсынады
  • Маркетинг кешені, портфельдік талдау, стратегиялық талдау және коммуникациялар сияқты маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктей және талдай алады; нарықты сегменттеу, мерчандайзинг, тұтынушылардың шешім қабылдау процесі туралы ақпарат алудың негізгі теориялары мен құралдарын сипаттау және қолдану. Баға белгілеу механизмін, өнім/қызметтің жарнамалық шығындарын бөлуді талдайды; іскерлік коммуникацияларды жүзеге асырады, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру принциптерін біледі; ұйымның бизнес-процестерін құруға қатыса алады.
  • Ұйымның маркетингтік қызметіне талдау жасайды; жаңа тауарлар мен қызметтерді құру және қолданыстағы қызметтерді жетілдіру бойынша идеяларды іздеуді және әзірлеуді жүзеге асырады; ұйымның сыртқы ортасын, оның ішінде әлемдік нарықты талдайды, ұйымның нақты және әлеуетті мүмкіндіктерін анықтайды, нарықты талдайды және әлеуетті бәсекелестерді зерттейді
  • Менеджмент және бизнес саласындағы кәсіби функцияларды іске асыру үшін маркетингтің, болашақты болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді біріктіруге қабілетті; қойылған мақсаттарға жету үшін орындаушылардың шағын ұжымдарының жұмысын ұйымдастыруға; маркетингтік зерттеулер жоспарын әзірлеуге қабілетті
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін түсіндіруді, таңдауды және қолдануды біледі, мидың подсознание реакциялары негізінде оларды ілгерілетуге байланысты іс-шаралар кешенін талдайды. Өнім беру және компаниялар арасында пайда табу мақсатында маркетингтік стратегияларды, жарнамаларды, деректерді талдауды талдайды; жасыл технологияның тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін талдайды
  • Сәйкес теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және дәл ақпарат алу, деректерді талдау және теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда қорытынды жасау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын, коммуникациялық дағдыларды қолдануға қабілетті. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, өз пікірін қалыптастыруға және қорғауға және жобалармен, оның ішінде топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті
Top