Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01902 Арнайы педагогика в ОҚМПУ

Пәндер

  • Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау

    Магистарнттарға ерекше қажеттіліктері бар балалардың тілдік және коммуникациялық дағдыларын бағалау және қолдау үшін қажетті білімін; тілдік және қарым-қатынас дағдыларын; тиімді (дәлелдерге негізделген) тіл және қарым-қатынасқа араласу әдістерін; Тілдік және қарым-қатынас дағдыларын бағалауын; тіл және коммуникация бұзылыстарына араласу бағдарламасын әзірлеуді үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мінез-құлық ғылымдары саласындағы cтатистика

    Негізгі және қорытынды статистикалық ақпаратты алу арқылы ӘҒАСП (Әлеуметтік ғылымдарға арналған статистикалық пакет) бағдарламасымен статистикалық талдаулар жасау және түсіндіруді; статистиканың негізгі ұғымдарын; статистикалық әдістердің болжамдарын; проблемалық жағдайға сәйкес статистикалық әдістемесін; Өз стандарттарына сәйкес талдау нәтижелерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жеке оқыту

    Оқытуды даралау процестерінің теориялық негіздерін; оқытуды даралаудағы бағалауды, жоспарлау және араласу процестері туралы білімге ие болу және арнайы білім беру үдерістерінде оқытуды даралау қолданбаларын; тарихи дамуы мен негізгі пәндік салалары туралы білімін; оқытуды даралау бойынша ұлттық және халықаралық әдебиеттерді игеруге бағытталады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Проблемалық мінез-құлықты бағалау және араласу әдістері

    Білім алушыларға ерекше қажеттіліктері бар адамдардың проблемалық мінез-құлқына қатысты білімі, дағдылары мен құзыреттіліктерін; нақты проблемалық мінез-құлық үшін араласу бағдарламаларын әзірлеу және осы бағдарламалардың нәтижелерін бағалауды; проблемалық мінез-құлықтардың функцияларын, араласу жоспарын жүзеге асыруды және оның тиімділігін; функционалдық талдау әдістерін артыруға, ынтымақтастыққа бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Когнитивті және эмоционалды аспектілері бар ойлау теориясы

    Курста гносеологиялық ойлауды, когнитивті білім мен психикалық күйлерді түсінуді, балалардағы феноменологиялық хабардарлықтың қалай дамитынын, әлеуметтік таным мен сана теориясы арасындағы байланысты және теориялық ойлау дағдыларын; когнитивтік қызмет туралы тұжырымдамалық білімді, ситуациялық білімді, ұйымдастырушылық білімді, гносеологиялық ойлау және дамуды; когнитивтік білімді дамытудағы әлеуметтік тәжірибенің рөлін, метатану теориясын, әлеуметтік-когнитивтік теорияны, әлеуметтік-когнитивтік теория мен ақыл теориясы арасындағы байланысты; ерекше қажеттіліктері бар балалардың ойлау дағдылары теориясын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мінез-құлық ғылымдары саласындағы зерттеулер

    Бұл курс магистранттарға өз бетінше зерттеу жүргізу үшін қажетті білім мен дағдылары мен олардың ғылыми көзқарастарын, зерттеуші ретіндегі мінез-құлықтарын; білім, ғылым, ғылым философиясы, ғылыми әдіс кезеңдері сияқты зерттеудің негізгі ұғымдарын; тақырып бойынша зерттеу жүргізу үшін зерттеу мәселесін; функционалдық және концептуалды анықтамаларын; зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдануға бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың академиялық дағдыларын қолдау

    Мүмкіндігі шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды академиялық мәселелерін шешуді; жетістігіне жеке көзқарасын қалыптастыруды; мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқытудың табыстылық деңгейін бағалауды; оқыту процесінде принциптерді іске асыруды; мүмкіндігі шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқытуды жүзеге асыратын педагог қызметінің аспектілерін (гностикалық, коммуникативті, сындарлы, болжамды, ұйымдастырушылық); қызметтің негізгі бағыттарын; білім алушылардың құжаттамасын интерпретациялайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жазудағы қиындықтар

    Ерекше қажеттіліктері бар балалардың жазу дағдыларын қолдау үшін қолданылатын оқыту стратегияларын; жазу дағдылары мен даму кезеңдерін; құрамдас бөліктерін; жазудағы қиындықтардың себептерін; жазу дағдыларын бағалауды (формальды және бейресми бағалауды); қолжазба қиындықтары және сәйкес бейімделулерді; мектепке дейінгі кезеңде жазу дағдыларын қолдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Арнайы білім: мүгедектіктің кеңінен таралуы

    Арнайы білімге қатысты негізгі ұғымдарын; арнайы білім беру принциптерін; арнайы білімнің тарихи дамуын; арнайы білімге және ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларға қатысты құқықтық нормаларды, арнайы білім берудегі диагностика және бағалау процесін; оқытуды дараландыруды; арнайы білім беру қызметтерін қосу және қолдауды; мүгедектердің жалпы топтарындағы жеке тұлғалардың ерекшеліктерін; осы топтарға арналған білім беру тәсілдері мен оқыту стратегиялары туралы білімдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жеке білім беру жоспарын бағалау және әзірлеу

    Білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке білім беру бағдарламаларын жобалау және іске асыру арқылы ЕБҚБ білім алушыларды сүйемелдеудің кешенді тәсілін; түзете дамыту мазмұнын; оқытуды дараландыру үшін бағалау процесі мен бағалау құралдарын; жоспарлау және іске асыруын; жалпы және арнайы білім беруді дамытуға қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан жұмыс кезеңдерін талдайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік дағдыларды бағалау және дамытуға араласу

    Әлеуметтік құзыреттілік; әлеуметтік таным; әлеуметтік қабылдау және әлеуметтік дағдылар тұжырымдамалары; әлеуметтік дағдылар; әлеуметтік құзыреттілік және ЕБҚ бар балалардың әлеуметтік мінез-құлық мәселелері; әлеуметтік дағдыларды бағалау және оқыту әдістері (тікелей оқыту, когнитивті тәсіл, әлеуметтік әңгімелер, бейне модельдер және т. б. негізінде); оқу бағдарламасын дайындау; нұсқауларды бағалау қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Инклюзив

    Инклюзивті білім берудегі бағалау құралдары мен әдістерін; статистикалық әдістер арқылы талдау нәтижелерін; оқу және әдістемелік қамтамасыз етілуін (ББ, оқыту әдістерін) бейімдеуді; ЕБҚБ білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруды; ЕБҚБ білім алушыларға арналғанжеке немесе мемлекеттік инклюзивті білім беру мекемелерінде арнайы білім беру практикасынан өту дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қолданбалы мінез-құлықты талдау негіздері

    Пән студенттерге қолданбалы мінез-құлықтың түсіндірмелерін және олардың себептерін; талдау принциптерін; оның тұжырымдамаларын және мінез-құлықты өзгерту стратегиялары туралы біліммен дағдыларын; мінез-құлықты бағалауды (процедураны дифференциалды күшейту арқылы, жойылу, шығындарға жауап беру, күту уақыты, жаза ынталандыруды ұсыну), мінез-құлықты талдау әдістерін; мінез-құлықтың қолданбалы талдау саласындағы этикалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Оқуды бағалау және оқуды түсіну

    Сауаттылық дағдыларының дамуын, маңыздылығын және компоненттерін; шифрды шешуде, қолжазбада, емледе, сондай-ақ еркін оқу мен жазуда қиындықтарға тап болған балалардың 13проблемаларын; декодтау, қолжазба, емле, еркін оқу және жазу қиындықтары бар балалардың дағдыларын бағалау кезінде қолдануға болатын тиісті тәсілдерді, әдістер мен құралдарды; еркін оқу және жазу қиындықтары бар балаларда қолдануға болатын араласудың тиісті тәсілдері мен әдістерін үйренуге бағытталады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сауаттылықты арттыру бойынша дәлелді шаралар

    Ерте балалық шақтан ересек жасқа дейінгі ерекше қажеттіліктері бар адамдардың сауаттылық дағдыларын; нақты деректерге негізделген қолдану критерийлерін; оқу және жазу дағдыларын дамыту үшін оқу жоспарын; оқу және жазу дағдыларын қолдау үшін зерттеу ұсынысын дайындайды; бұл үдерісте ұлттық және халықаралық әдебиеттерде қамтылған сауаттылықты арттыру жөніндегі дәлелді шаралар бойынша ағымдағы зерттеулерде қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мектеп жасына дейінгі арнайы білім

    Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған арнайы білім берудің негізгі тұжырымдамалары; Түркия мен әлемдегі мектеп жасына дейінгі балаларға арналған арнайы білім берудің тарихи дамуы, саясатын және құқықтық нормалары; ерте балалық шақтағы бағалау әдістері; қызмет көрсету үлгілері мен бағдарламалары; арнайы білім беруде отбасылардың мүмкіндіктерін кеңейтудің маңыздылығы; отбасы және басқа қызметкерлермен тиімді ынтымақтастық пен қарым-қатынас тәсілдері; арнайы білім беруде технологияны қолданудың орны мен маңыздылығы туралы түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сыныпты тиімді басқару

    Зерттеу және тәжірибе саласы ретінде сыныпты басқарудың тарихи дамуын; сыныпты басқарудың тиімді тәсілдерін; жаңа тенденцияларды; әртүрлі оқу орталарында сыныпты тиімді басқаруды; проблемалар мен олардың шешімін табу жолдары туралы білімдерді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Лингвистикаға дейінгі қарым-қатынас дағдыларын қолдау

    Лингвистикалық және психологиялық бірліктердің арақатынасын; фонетикалық, грамматикалық және семантикалық аспектіге сәйкес келетін сөйлеу онтогенезінің заңдылықтарын; онтогенездегі символдық функцияның дамуы мен тілдің әлеуметтік сипаты – тілдік қабілеттіліктің әлеуметтік табиғаты және сөйлеу әрекетінің әлеуметтік шарттылығы сынды өзекті теориялық және әдіснамалық концепциялар жайында білімдерін; интернационалдық қарым-қатынас дағдыларын; лингвистикаға дейінгі қарым-қатынас алғышарттарын; сондай-ақ еліктеу мен ойнауды дамыту және осы дағдыларды қолдау туралы ақпарат беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы

    Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, сыни ойлау, рефлексияны дамыту жолдары, қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Субъектілерідің жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Халықаралық академиялық қоғамдастықтың стандарттарына сәйкес ғылыми жобаларды жүзеге асыруға дайындық пен қабілеттерді дамытуға бағытталған шет тілі бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, нәтижелерді жазбаша түрде ұсыну. Академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, мәселелері, зерттеу сұрағының тұжырымдалуы, кіріспенің құрылымы, ғылыми жұмыстың нәтижелерін көрсетудегі рөлі, библиографиясы, анықтамалық аппараттың дизайны, аннотация түрлері, оларды құрастыру ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ғылыми идеялар мен философиялық концепциялардың қалай дамығанын түсіндіреді, ғылыми теориялардың философиялық негіздерін, ғылыми жаңалықтардың философиялық ойға әсерін талдайды және ғылым мен философияның байланысын зерттейді. Пән сыни ойлауды дамытуға, ғылым мен философияның әлеуметтік-мәдени контекстін түсінуге, адам білімінің дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • арнайы педагогиканың қазіргі дамуын кешенді философиялық тұрғыдан ұғынады, білім беру бағдарламасы аясындағы іргелі ғылымдардан алған білімдерінің негізінде ЕБҚБ тұлғаларды педагогикалық зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауды, білім беруді, оңалтуды, ǝлеуметтік бейімдеу жǝне ықпалдасу үрдістерін зерттеуді, жобалауды іске асырȧ біледі
  • жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын және арнайы білім беру саласындағы инновациялық жетістіктерді қолданады, оқу үдерісін жобалауға және жоғары мектепте, білім беру ұйымдарда оқытудың жеке бағыттарын әзірлеуге, жеке әдістемелерді жасауға қабілетті
  • арнайы және инклюзивті педагогика тұжырымдамаларына сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізеді, ЕБҚ бар тұлғаларға білім беру мǝселелері бойынша білім беруді басқару, денсаулық сақтау жǝне халықты ǝлеуметтік қорғау ұйымдарының қызметкерлерімен жǝне қоғамдық ұйымдардың өкілдерімен өзара ǝрекеттестік жұмыстарды жүзеге асырады
  • білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік қызметте ЦБР, ақпараттық-коммуникациялық және ассистивті технологияларды пайдаланады, тұтас ғылыми дүниетанымға ие, өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді
  • академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көпмәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс - қимылға ықпал етеді; академиялық жазудың ғылыми стилін меңгереді; өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде лингвистикалық құзыреттерді қолданады, кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті.
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін тиімді психологиялық-педагогикалық бағдарламалар әзірлейді; арнайы білім беруді ізгілендіреді және саралайды, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асырады, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға береді.
Top