7M01902 Арнайы педагогика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде жұмыс істеу үшін ғылыми-зерттеу және түзету-педагогикалық қызметінде өзекті ғылыми және тәжірибелік міндеттерді шеше алатын бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері мен әдістері
Пән психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, әдіснамалық негіздері туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Арнайы білім беру саласында қолданбалы психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру педагогикасы
Магистранттар балалардың кез келген кемсітушілігін болдырмайтын идеология негізге алынған шетелдік және отандық оқыту тәжірибесі туралы; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және іске асыру туралы, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін қажетті жағдайлардың туралы; инклюзивті оқытуды ұйымдастыру қағидаларымен танысу туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты — магистранттардың жоғары оқу орнында оқытудың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны педагогиканың теориялық негіздерін, оқыту әдістері мен технологияларын, оқу процесін басқаруды, педагогикалық өзара әрекеттесуді және оқу курстарын жобалауды қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар оқытудың заманауи әдістерін меңгереді, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлін бағалайды және жоғары мектепте білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО - да педагогикалық пәндерді оөыту әдістемесі
Пән магистранттардың тиімді білім беру ортасын құру үшін заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқытудың оңтайлы стратегиясы мен оқу мақсаттарын таңдау дағдыларын, сондай-ақ жоғары оқу орындарындағы ғылыми-зерттеу және білім беру процестері арасындағы байланысты орнату қабілетін дамытады. Жоғары сынып мұғалімінің негізгі іс-әрекетін, жоғары оқу орындарында оқытудың ұйымдастырушылық формаларын, әдістері мен технологияларын, оқушылардың білімін бақылау және бағалау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеудің негізгі стратегиясы мен ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерімен танысады. Ғылым философиясы табиғаттың философиялық қазіргі кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда заманғы әлемдік дәстүр ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
«Жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері» пәнді оқу барысында негізгі ғылыми-теориялық және жалпы кәсіптік білім берудің жиынтығы қалыптасу арқылы болашақ педагогтарды кәсіби функцияларын құзыретті орындауға тәжиребелік даярлау мақсатында жеке-әдістемелік пәндер оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдегі арнайы білім беру
«Шетелдегі арнайы білім беру» пәнді игерудің мақсаты -ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға қоғамдық және мемлекеттік қарым-қатынастың эволюциясы туралы, шет елдердегі арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы, дамуы және қазіргі жағдайы туралы білімді жинақтау және жүйелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы білім беруді жаңғыртудың заманауи тәсілдері
Бұл пән магистрлердің арнайы білім беруді дамытудағы қазіргі заманғы үдерістерге бағыттау дағдыларын дамытуға ықпал етеді; қазіргі заманғы білім беру технологияларын енгізу арқылы балаларды арнайы білім беру қажеттіліктеріне оқытудағы заманауи тәсілдерді тиімді пайдалану, білім беру үдерісін құзыреттілік негізде жобалау, оңтайландыру және жаңғырту бойынша дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түзету мекемелеріндегі білім беру үдерісінің диагностикасы
«Түзету мекемелеріндегі білім беру үдерісінің диагностикасы» пәні ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің концептуалды негіздерімен, түзету мекемелеріндегі білім беру үдерісін диагностикалаудың ерекшеліктерімен, білім беру нәтижелерін педагогикалық диагностикалаудың мәнін көрсететін ұғымдар жүйесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие үдерісті басқару туралы білім алады; адам туралы ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың тәжиребелік іс-әрекеті туралы түсініктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған білім беру траекторияларын әзірлеу технологиясы
Пән мазмұны педагогтың түзету-педагогикалық жұмысын ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдерін көрсетеді, педагогикалық үдерісте қатысушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту үдерісті жүзеге асыру траекториясын және денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беру қызметтерін көрсетудің вариативті үлгілерін құруды ғылыми негізде таңдау іскерлігін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» пәнін оқу барысында магистранттар шетелдік және отандық ғылым басқару тарихымен және оның заманауи үлгідегі дамуымен танысады. Пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарудың психологиялық қызметін, басшының жеке басқару концепциясын, басқарудың теориялық негізін танып, меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
Бұл пән арнайы мектепте оқушыларды оқыту және тәрбиелеу үдерісін құрудың ғылыми-теориялық негіздерін ашады; магистранттарда инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім беру үдерісін ғылыми-негізделген және әдістемелік сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім мен білік жүйесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі мониторинг
«Арнайы білім берудегі мониторинг» пәні арнайы білім беру және арнайы білім беру қызметтерінің сапасын бағалау жүйесіндегі өлшеулер мен мониторингтік зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін ашады, магистранттарды әртүрлі үлгідегі түзету білім беру мекемелерінде мониторингті ұйымдастыру тәжірибесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылым мен арнайы педагогиканың заманауи мәселелері
«Ғылым мен арнайы білімнің заманауи мәселелері» пәнді оқу барысында магистранттар XX ғасырдың соңғы онжылдығында және ХХІ ғасырдың басында отандық және әлемдік білім беруде айқындалған педагогикалық зерттеулердің жетекші бағыттарымен, соның ішінде арнайы дефектологиялық білім берудің даму үдерістерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогикадағы деонтология
Бұл пәнде деонтологияның теориялық негіздері тиісті кәсіби мінез-құлық туралы ғылым ретінде ашылады, педагогикалық деонтологияның жалпы негіздері қарастырылады, педагогтарды, оның ішінде педагог-дефектологтарды кәсіби даярлау, кәсіби мінез-құлық нормаларын меңгеру, кәсіби мәдениетті қалыптастыру және өзін-өзі жүзеге асыру механизмдерін дамыту, өзінің педагогикалық қызметінде педагогикалық деонтология принциптерін басшылыққа ала білу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогикағы ғылыми зерттеулердің негіздері
Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, оның кезеңдері, зерттеулердің ғылыми әдіснамасы туралы негізгі ақпаратты қамтиды, магистранттар үшін бітіру және біліктілік жұмыстары, диссертацияларды жазу, ғылыми іс-шараларға қатысу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері қаралады, ғылыми жұмыстардың құрылымы мен құрамына қойылатын талаптар, ғылыми баяндаманы дайындау ережелері мен туралы негізгі ақпарат жүйеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру жүйесіндегі менеджмент
Бұл пән арнайы білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйелерінің дамуына басшылық жасау туралы білімді қалыптастырады, негізгі теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерді, ұйымдастыру формаларын, түзету-дамыту үдерістерді басқарудың технологиялық әдістері мен тәсілдерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы және инклюзивті білім беруде арнайы педагогтың кәсіби қызметі
Пән денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғалар үшін білім беру процесін ұйымдастыру және оларды қоғамдық ортаға әлеуметтік интеграциялау үшін жағдай жасауға, олардың сапалы кәсіби білім алуына кепілдік беретін нормативтік-құқықтық базаның білімін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас психологиясы
Пән магистрлерде қарым-қатынас мәдениетін және соған сәйкес психологиялық және адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ықпал етеді, Жалпы принциптерді, әдістемелерді, тәсілдерді және қолайлы-психологиялық қарым-қатынас негіздерін оқыту негізінде, ымыраға және ынтымақтастыққа қол жеткізуге бағытталған кәсіби іс-әрекеттегі тиімділікті қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру үрдісіндегі жасанды интеллект
«Қазіргі білім беру процесіндегі жасанды интеллект» пәні цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті білім беру саласына енгізу мәселелерін зерттейді, олардың оқыту әдістемесіне, білім беру тәжірибесінің тиімділігіне және оқытуды дараландыруға әсерін талдайды. Ерекше назар жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілеріне, педагогтардың цифрлық сауаттылығына және білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыруға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы және инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері
Бұл пәнді меңгеру арнайы және инклюзивті білім беру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуды; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға арналған білім беру үдерісін ұйымдастыру туралы магистранттарда жүйелі түсінік қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогикағы ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
Пән білім мен педагогикалық ғылымда ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және өткізу құрылымы туралы түсініктерді, әдіснаманың негіздері туралы, ғылыми-педагогикалық қызметтің сипаттамасы туралы, ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістері мен құралдары туралы жүйелі білімді қалыптастырады; болашақ ғалымның ғылыми ойлауы мен әдіснамалық мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру мекемелеріндегі басқару
Бұл пәнде менеджмент ғылымының базалық категориялары, басқару принциптері, функциялары оқытылады. Пән ЖВЗ бар балаларды оқытумен айналысатын жұмысты басқару мен жоспарлауға, шешім қабылдауға, оның іс-әрекетін бақылау мен үйлестіруді жүзеге асыруға бағытталған. Арнайы мектептердің жұмысына баса назар аудара отырып, арнайы білім беру мекемелері саласындағы субъектілердің басқару қызметіне сипаттама берілді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- абстрактілі ойлау, ғылыми талдау және синтез дағдыларын қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін педагог кадрларды оқыту әдістемесін әзірлеу
- білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асыру, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, кедергісіз білім беру ортасын құру, балалардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік таныту
- шет тілінде жалпы және кәсіби мәдениеттің түрлі салаларының негізгі әдебиеттерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеру; кәсіби қызмет шеңберінде шет тілінде іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру; мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын пайдалану
- білім беру мекемесінің бірыңғай менеджмент жүйесі шеңберінде диагностикалық, талдау және жобалау қызметін жүзеге асыру
- жеке білім беру маршруттарын және түзету-дамыту бағдарламаларын жасау үшін ЕББҚ бар тұлғалардың даму деңгейі мен динамикасының көрсеткіштерін диагностикалау және бағалау құралдарын әзірлеу
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды оқытуды ұйымдастыруға арнайы педагогика саласындағы отандық және шетелдік зерттеулердің озық тәжірибесін енгізу
- арнайы мектепте оқыту және тәрбиелеу процесінің мазмұнын әзірлеу әдістемесін меңгеру және арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы озық жетістіктерге негізделген заманауи педагогикалық технологияларды қолдану
- оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлау және ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін командалық стратегияны жасай отырып, мамандар командасының жұмысын басқару
- тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде ғылыми зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру
- кәсіптік қызметте ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен әдіснамасын қолдану, білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау мен сүйемелдеу технологияларын меңгеру
- білім беру жүйесіндегі басқарушылық қызметтің шарттары мен ерекшеліктерін, қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтарын талдау және кәсіби қызметте ескеру
- кәсіби қызметте туындаған мәселелерді этикалық нормалар, арнайы білім беруді ізгілендіру және саралау тұрғысынан арнайы педагогтың қарым-қатынас мәдениеті мен адамгершілік қасиеттері негізінде бағалау және шешу
Ұқсас БББ
7M01902 Арнайы педагогика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01902 Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01902 Арнайы педагогика: аутизм спектрі бұзылған балаларды сүйемелдеу (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01902 Арнайы педагогика
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)