Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01902 Арнайы педагогика: Логопедия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес логопедия білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау дағдылары мен дағдыларын, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілетін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасында ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Бақылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика әдіснамасы және ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің кешенді тұғырлары

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеуде мамандардың функционалдық өзара әрекеттесу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Кешенді тәсіл ұғымы. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі медициналық тексеру. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі психологиялық тексеру. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі педагогикалық тексеру. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдар, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялар және консультациялар. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеуге қатысатын мамандардың функционалдық өзара әрекеттесу әдістері. Құзыреттілігі: кешенді зерттеу негізінде диагностикалық, түзету және дамыту міндеттерін тиімді шеше алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: логопедия саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: логопедиядағы зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Логопедияның тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Логопедия саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі зерттеулер. Проблемалар, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер. Логопедиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Деректерді жинау және жинақтау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сұхбат алу, құжаттар мен қызмет өнімдерін талдау). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері, жүргізу тәртібі. Құзыреттілігі: логопедия саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия саласындағы ғылыми зерттеуді жоспарлау

    Мақсаты: логопедия теориясы мен практикасының ерекшелігін ескере отырып, жобалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жоба әдісінің теориялық негіздері, оның таралу себептері, жобалау қызметі және жобалау әдісі туралы түсінік. Пайдалану талаптары, бағыттылығы, жоба типологиясы, орындау кезеңдері, сыртқы бағалау параметрлері. Логопедиялық теория мен практика саласында дизайнды өзінің кәсіби қызметінің өзекті мәселелерін шешу контекстінде қолдану мүмкіндіктері. Жобалық қызметтің типологиясы: интернет-жобалар, зерттеу, ақпараттық және қолданбалы жобалар. Құзыреттілігі: логопедия теориясы мен практикасына тән ақпараттық және қолданбалы жобаларды құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Билингвальды балалармен логопедиялық жұмыс жүйесі

    Мақсаты: билингвалды орта жағдайында балалармен логопедиялық жұмыс дағдыларын игеру. Мазмұны: билингвал баланың сөйлеуі пәнаралық зерттеу нысаны ретінде. Тілдердің типологиялық (морфологиялық) жіктелуі. Билингвизм жағдайында сөйлеудің онтогенезі.Тілдік интерференция, интерферема, интерференция түрлері. Түзету сабақтары курсын құрудың негізгі принциптері, түзету оқытудың әдістері мен формалары. Билингвал балалардағы сөйлеу дамуын түзетудегі коммуникативті принцип. Билингвал балалармен логопедиялық сабақтың құрылымы мен мазмұны. Билингвалды орта жағдайында балалармен логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: заманауи әдістер мен технологияларды игеру негізінде түзету логопедиялық жұмысының міндеттерін тиімді шеше білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейрологопедия

    Мақсаты: сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің нейропсихологиялық тәсілдері мен технологияларын меңгеру. Мазмұны: нейрологопедия ұғымы.Жоғары психикалық функциялардың миын ұйымдастырудың заманауи идеялары және нейропсихологиялық диагностика мен түзетудің негізгі принциптері. Сөйлеу бұзылыстарын жіктеудің нейропсихологиялық тәсілдері. Сөйлеудің бұзылуы, түрлері және ми механизмдері. Нейрологопедиялық диагностика және түзету. Моторлы нейропсихологиялық (сенсомоторлы) түзету. Нейрологопедиялық түзету сабақтарының мазмұны. Миды биоаккустикалық түзету (МБТ), "Томатис" әдісі бойынша аудио жаттығулар, сабақтарда "FORBRAIN"гарнитурасын қолдану. Сенсорлық интеграция ұғымы. Құзыреттілігі: заманауи нейропсихологиялық әдістер мен технологияларды игеру негізінде түзету логопедиялық жұмысының міндеттерін тиімді шеше білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедияның заманауи ғылыми зерттеулері

    Мақсаты: логопедия саласындағы зерттеулерді талдау, жүйелеу,алған білімдерін ғылыми мәселелер бойынша өз пайымдауларын тұжырымдау және дәлелдеу үшін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: логопедия саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері (зерттеу міндетін қою, эксперименттік (теориялық) материалды жинақтау және талдау, зерттеу нәтижелері бойынша қорытындыларды тұжырымдау). Қазіргі логопедия мен білім беру мәселелерін зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Эксперимент жүргізу, эмпирикалық деректерді сандық және сапалық өңдеу және түсіндіру. Құзыреттілігі: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды сүйемелдеудің әртүрлі тәсілдері мен технологияларын сыни талдау және бағалау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика және мониторинг

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға білім беруде диагностикалық және мониторингтік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды игеру. Мазмұны: негізгі принциптері сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық-педагогикалық диагностикалау. Сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды зерттеудегі психодиагностикалық модельдер. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Сөйлеу бұзылыстары мен ұқсас жағдайлардың дифференциалды диагностикасы. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Психологиялық - педагогикалық эксперимент барысында алынған нәтижелерді өңдеу әдістері, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану. Құзыреттілігі: диагностикалық және мониторингтік зерттеулер жүргізу, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы арнайы педагогика

    Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың білім алуы мен дамуын ұйымдастыру

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаға жеке-сараланған көзқарас негізінде түзету-педагогикалық технологияларды ұтымды таңдау және жүзеге асыру қабілеті. Мазмұны: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға білім беру жүйесінің теориялық және нормативтік негіздері.Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың лингвистикалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Білім беру жүйесінде сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық-медициналық-педагогикалық сүйемелдеу. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларға түзету-педагогикалық көмекті ұйымдастыру және мазмұны. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасындағы балаларға түзету-педагогикалық көмекті ұйымдастыру және мазмұны.Сөйлеу қабілеті бұзылған балаға жеке-сараланған көзқарас негізінде түзету-педагогикалық технологияларды ұтымды таңдау және жүзеге асыру. Құзыреттілігі: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды түзету-дамыта оқытудың құрылымдық және мазмұнды модельдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын құрастыру

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жобалау дағдыларын қалыптастыру, әдістемелік қамтамасыз ету. Мазмұны: "психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу" ұғымы, негізгі мақсаттары мен міндеттері, құрылымдық компоненттері. Әр түрлі білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу формаларының өзгергіштігі. Сүйемелдеу деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу кезеңдері. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағыттарын анықтау. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасының құрылымы мен мазмұны. Сүйемелдеудің жеке бағдарламасы шеңберінде сүйемелдеуге қатысушылардың бірлескен қызметінің тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: мамандардың пәнаралық тобының жұмысына қатысу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау алгоритмін түсіну және орындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы білімдегі Менеджмент

    Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері

    Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг

    Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балалардың оқу жетістіктері мен даму ерекшеліктеріне мониторинг жүргізуді ұйымдастыру және жүргізу. Мазмұны: арнайы (түзету) білім беру ұйымында оқыту сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Білім беру процесінің жай-күйінің сапасын бағалау критерийлері. ЕББҚ бар оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін педагогикалық өлшеудің заманауи теориялары мен әдістері. Арнайы (түзету) мектеп ұйымында педагогикалық бағалау нысанының стандартталған бағалау құралдары мен құралдарын іріктеуге және қолдануға қойылатын талаптар. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған балалардың білім беру мүмкіндіктерін ұйымдастырады және мониторингілейді, арнайы әдістемелер мен мониторингтің заманауи технологиялары негізінде білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын жобалайды, білім алушылардың білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау

    Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қабілеті бұзылған баланың жеке білім беру бағытын жобалау

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жеке білім беру маршруттарын жобалау технологияларын меңгеру. Мазмұны: сөйлеу қабілеті бұзылған студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін педагогикалық бағалаудың алгоритмі мен әдістері командалық тәсіл қағидаттарына сәйкес келеді. Сөйлеу қабілеті бұзылған студенттерге арналған білім беру процесін бейімдеу технологиялары. Оқу бағдарламаларын бейімдеу (қысқарту) тәсілдері. Жеке оқу бағдарламаларын әзірлеу: оқу бағдарламасын бейімдеу немесе жеке оқу бағдарламасын әзірлеу үшін негіздер. Бағдарламаларды құрастыру принциптері мен кезеңдері. Оқу бағдарламасын бейімдеу әдістері: зерттелетін материалдың көлемін, күрделілік дәрежесін өзгерту, сөйлеу бұзылысының құрылымын, баланың даму деңгейін, оның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, қосымша элементтерді енгізу. Бағдарламалардың құрылымы. Бағдарламалардың мазмұнын түзету. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылардың білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейі мен динамикасының көрсеткіштерін диагностикалау және бағалау құралдары мен әдістері. Құзыреттілігі: жеке білім беру маршруттарын жобалау, сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылардың білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейін диагностикалау және бағалау құралдары мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолданады;
  • Тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді;
  • Академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді;
  • Өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалауға, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды;
  • Білім алушылардың әртүрлі санаттарына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді, білім алушылардың жас, типологиялық және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктерін ескереді;
  • Сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалайды және іске асырады, білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолданады;
  • Сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылардың оқу-тәрбие процесін және әртүрлі институционалдық жағдайларда білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекетін ұйымдастырады;
  • Арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде сөйлеу қабілеті бұзылған оқушылар үшін бейімделген білім беру бағдарламаларын, жеке білім беру бағыттарын әзірлейді және енгізеді, диагностикалық әдістерді және білім алушылардың білім нәтижелерін бағалауды қолданады;
  • Заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, логопедиялық саласында ғылыми зерттеулерді жобалайды және жүргізеді;қазіргі жоғары білім беру педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдістемесі саласындағы білімдер жүйесі және оқыту мен тәрбиелеудің сәйкес технологиялары мен әдістері негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды және жүзеге асырады;
  • Білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік серіктестермен сөйлеу қабілеті бұзылған тұлғаларды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімделудің өзекті мәселелерін шешуде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
  • Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды.
Top