Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01610 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: Академиялық жазудың негіздерін, жалпы принциптері мен құрылымын білу. Мазмұны: Академиялық сауаттылық, оның түрлері, типтері, академиялық мәтіндері туралы түсінікке ие болу. Күрделі ғылыми мәтіндерді оқи алу, түсіне және жаза білу, академиялық мәтіндер құрылымының ерекшеліктерін меңгеру және осы білімді өзінің зерттеу тақырыптарын әзірлеуге қолдана білу. Академиялық хатты рәсімдеудің базалық дағдыларын меңгеру және ғылыми мәтін этикасының ережелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру негіздері және тарихшы мұғалімнің кәсіби қызметі туралы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Тарих бакалаврының кәсіби қызметінің көлемі, объектісі, пәні, түрлері, қызметтері, бағыттары, мазмұны мен құзыретін көрсету. Өз мамандығының іргелі пәндерінің өзекті мәселелерін талқылау. Тарих ғылымының заманауи әдістемесі. Қазіргі мектептегі тарих мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін талдау. Мұғалімнің кәсіби стандарты оқып үйрену . Мұғалімнің жеке және кәсіби ұстанымын айқындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, білімді қолдану және жасанды интеллект құралдары мен әдістерін іс жүзінде қолдану саласындағы құзыреттерді дамыту. Мазмұны: Жасанды интеллектке кіріспе (AI). Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: АИ құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен жұмыс (LLM); AI платформаларын кодсыз пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; суретті тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. АИ-ны әртүрлі салаларда қолдану туралы түсінігі болуы; AI-Sana бағдарламасының тәсілдерін біріктіру арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    Мақсаты: Ежелгі қоғамның даму заңдылықтары мен өркениеттерін, Ежелгі Шығыс пен Антикалық тарихтың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: «Ежелгі Шығыс» тарихы мен «антикалық қоғамдар тарихы» әлемдік тарих ғылымдарының бөлінбес бір тармағы ретінде қарастыру. Шығыс халықтарының Грек-Рим әлемінің дамуына тигізген әсері, Ежелгі Шығыс пен антикалық қоғамдардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін сипаттау.Олардың экономикалық, саяси дамуы, өркениеттің ең ежелгі ошақтары жөнінде сипаттап, түсіндіре алады, тарихи кезеңдеу мәселесі түсініп, кәсіби өңдеуден өткен құнды мәліметтерді үйлестіреді;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Мұхтартану ғылымының қалыптасу тарихын, даму бағытын студенттерге ұғындыру, М.Әуезов шығармашылығы туралы әдебиет тарихы контекстінде тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Мұхтартану пәні бойынша өз бетімен ізденістер жүргізуге, өз ойын жеткізе білуге дағдыландыру. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы, Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері, М. Әуезовтің публицистикасы, жазушының «Абай», «Шолпан» журналдарындағы қызметі, «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелері, «Еңлік-Кебек» пьесасы, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестері, «Абай жолы» роман-эпопеясы, «Абай Құнанбаев» монографиясы, М.Әуезовтің Оңтүстікке жасаған ғылыми-шығармашылық сапары туралы мағлұмат алады. Жазушының шығармаларының тақырыбы мен идеясы, кейіпкерлер әлемі, көркемдік болмыс-бітімі жайлы жан-жақты танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның ерте темір ғасыры

    Мақсаты: Қазақстанның ерте көшпенділерінің тарихы бойынша теориялық білімдер кешенін беру және әртүрлі дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ерте көшпенділер туралы жазба деректерден алынған мәліметтерді салыстыру. Археологиялық, антропологиялық және басқа зерттеу көздері. Ерте темір дәуірін зерттеу мәселелері: ескерткіштерді кезеңге бөлу, тарихи этникалық топтарды анықтау және оларды локализациялау, ежелгі этникалық топтармен байланысты археологиялық мәдениеттерді этникалық атрибуциялау. Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен өркендеуі. Материалдық мәдениетте шабандоздық пен жаңашылдықтың пайда болуы, жоғарғы басшылық феноменінің қалыптасуы. Көшпелі тайпалардың әскери-саяси бірлестіктері. Сақ қоғамының саяси-идеологиялық орталығы. Ірі көшпелі империялар: Сюнну, Каңлылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Мақсаты: Ежелгі Қазақстан тарихының басты кезеңдері жайлы түсінік беру. Мазмұны: Қазақстан палеолиті: мезолит, энеолит және неолит кезеңдері мен хронологиялық шеңбері. Ежелгі қазақ қоғамы құрылымының дамуының әлеуметтік-экономикалық деңгейі. Еуразия даласы аумағындағы ежелгі тайпалар: сақ дәуірі, үйсіндер, қаңлылар және ғұндардың мәдениеті. Түркі мемлекеттерінің құрылу, қайта жаңғыру және құлдырау себептерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі Шығыс тарихы

    Мақсаты: Ежелгі дүние тарихының негізгі оқиғалары мен құбылыстарын жүйелі түрде игеру және оны әлемдік тарихи процестерді түсінуде пайдалану. Мазмұны: Ежелгі Шығыс елдеріндегі тарихи үдерістерге талдау жасау; Ежелгі Шығыс қоғамдарының саяси-әлеуметтік даму ерекшеліктерін анықтау; Ежелгі Шығыстың жекелеген мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуына салыстырмалы талдау жасау; Ежелгі Шығыс тарихының деректеріне сыни талдау жасау және оларды зерттеу жұмыстарында пайдалану; Ежелгі Шығыс өркениеттері бойынша негізгі теориялар мен тұжырымдамаларды талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған және базалық циклына жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының тарихи шежіресі

    Мақсаты: қазақ халқының шығу тегі мен шежіре тарихын оқыту мен талдау Мазмұны: Шежіре тарихи пән ретінде, курстың міндеттері, хронологиялық шеңбер және периодизация саралау. Туысқан халықтардың ежелгі тарихы туралы ақпаратты түсідіру. "Шежіре", "тайру", "тарих", және т.б. сөздерінің этимологиясы салыстыру. Рулық қатынастардың қалыптасуы, отбасылық-тұрмыстық, дәстүрлі қатынастардың даму ерекшеліктерін айқындау. Қазақ қоғамының әлеуметтік құрылымындағы әдет-ғұрып ұғымын түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы

    Мақсаты: Қазақ халқының этногенезі, олардың жалпы даму эволюциясы, халық болып қалыптасуында зор рөл атқарған ру-тайпалардың тарихы туралы терең білім қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы туралы теориялық мәселелерді талқылау. Қазақ халқының құрылуының тарихи алғышарттары, ежелгі және ортағасырлық Қазақстан территориясындағы этникалық үдерістерді сипаттау.Монғол-татар шапқыншылығынан кейінгі халық болып қалыптасу үдерісінің шешуші себептерін зерттеу. Қазақ хандығының құрылуына байланысты қазақ халқының қалыптасу кезеңіне анализ жасау. «Қазақ» атауының шығуы мен мағынасына байланысты ғылыми талас мәселесін зерттеу, этнотерриториялық бірлестіктердің қалыптасуы мен құрылу механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи өлкетану

    Мақсаты: тарихи өлкетанудың ерекшелігін тарихи циклдің кешенді пәні және қоғамдық қызмет нысаны ретінде көрсету. Мазмұны: Өлкетанудың мәні,. тарихи өлкетанудың негізгі көздерін түсіндіруі. Қазіргі тарихи білім беру жүйесіндегі тарихи өлкетану қарастыру . Қазақстандағы өлкетану дамуының тарихи кезеңдерін атап көрсету. Өлкетанушы ғалымдардың өлкені археологиялық, этнографиялық, табиғаттану зерттеулеріне қосқан үлесін бағалау. Тарихи-мәдени мұраны сақтау. Қазіргі кезеңде Қазақстандағы өлкетануды талқылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Археология

    Мақсаты: Археология ғылымы саласындағы іргелі білімді және оқу зерттеу іс-әрекетіне мотивация қалыптастыру Мазмұны: Археологияның қалыптасуы мен дамуы, оның негізгі жетістіктері, ғылымның қазіргі даму тенденцияларын жіктеу. Археологияның тарихи білімдер жүйесіндегі орны және басқа ғылымдармен байланысы, оның тарих ғылымы ретіндегі маңызын көрсету. Археологиялық кезеңге бөлу және хронология анықтау. Археологиялық ескерткіштердің негізгі түрлері салыстыру. Археологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктері сипаттау. Қазақстан территориясындағы археологиялық мәдениеттер.атап шығу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Адамзаттың тарихқа дейінгі эволюциясы

    Мақсаты: Адамзаттың және адам қоғамының пайда болуын, олардың қоғамдық,әлеуметтік институттарының тууы мен дамуын объективті-тарихи тұрғыдан түсіндіру. Мазмұны: Адам баласының және қоғамның пайда болуы мен дамуының теориялық мәселелер талқылау Шаруашылықтың, материалдық және рухани мәдениеттердің пайда болуы және даму проблемасын әңгімелеу, Алғашқы қоғамның ыдырау заңдылықтары мен жалпы бағыттарын айқындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұражайтану

    Мақсаты: Музейдің генезисі мен жұмыс істеу заңдылықтарын, оның мұрамен және қоғаммен өзара әрекеттесуін зерттейтін ғылым ретінде музейтану саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны. Музейтану ғылыми пән ретінде қарастыру. Музейтану құрылымы: тарих және тарихнама; музейтану теориясы. Ғылым жүйесіндегі музейтану. Музей ісінің тарихы. Қазақстанның музей құқығы. Музейлердің әлеуметтік функциялары. Музей желілері және олардың жіктелуі. Музей қызметінің негізгі бағыттары. Мемлекеттік музей желісінің қазіргі жағдайы талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи демография

    Мақсаты: Демографияның ғылым ретіндегі тарихы, Ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністер, демографияның жаңа және қазіргі замандағы ғылым ретіндегі қалыптасуы мен дамуы. Мазмұны: Демографиялық мектептер мен тұжырымдамаларды саралау. Демографиялық ғылым туралы шетелдік және отандық тарихнама салыстыру. Көші-қон, туу, өлім, неке, халықтың өсуі және халықтың көптігі мәселелеріталдау. Демографиялық болжау және саясат. XIX - XXI ғасырлардағы Қазақстандағы этнодемографиялық процестерді болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы

    Мақсаты: Орта ғасырлардағы Батыс және Шығыс елдерінің қоғамдық дамуының негізгі процестерін зерттеу Мазмұны: Орта ғасырлар тарихының пәні мен міндеттері, дерктері мен тарихнамасы, экономикалық, әлеуметтік, саяси ерекшеліктерін айқындау. , Батыс пен Шығыс елдерінің құқықтық, мәдени дамуын салыстыру; Феодалдық мемлекеттердің ортағасырлық негізінің құрылымдық ерекшеліктері мен әлеуметтік негіздерін талқылау. Батыс және Шығыс елдерінің тарихи дамуын зерттеуде ғылыми танымның заманауи әдістерін қолдану ерекшеліктері қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    Мақсаты: V-XVII ғасырлардағы Еуропа мен Азия елдерінің тарихын, феодализм құрылысының дамуын зерттеу. Мазмұны: Рим империясының құлау себептерін анықтау. Халықтардың ұлы қоныс аударуы, варварлық мемлекеттердің құрылуы сипаттау. Ұлы Карлдың жаулап алу саясатының ерекшеліктері, Вердена келісімінің мазмұны және Еуропадағы ұлттық мемлекеттердің құрылуы саралау. Батыс және Шығыс Еуропа елдерінің феодалдық қатынастарының дамуы. Средневековая история Казахстаналық Еуропа, Азия және Африка қалыптасқан елдерінің тарихын салыстырмалы талдау:Ұлы географиялық ашылулар, крест жорықтары, 100жылдық соғыстар, қоғам және дін, Өрлеу кезеңі, феодалдық жүйенің ыдырауын сыни талдау мен салыстырмалы ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи география

    Мақсаты: тарих ғылымын оқытуда тарихи географияның ерекшеліктері мен білімін қалыптастыру. Мазмұны:Тарихи географияның міндеттері, қалыптасуы және дамуы. Тарихи картографияның қалыптасуы жәнедаму. А.Ортелийдің тарихи географияның қалыптасуына қосқан үлесі. Ф.Клювердің тарихи географиялық дереккөздер мен еңбектерге сыни талдауы. Анвиллден және француз эрудит мектебінің басқа өкілдерінен ежелгі және ортағасырлық тарихты зерттеу) географиясы. ХІХғ тарихи географияның жаңа аспектілері.Шығыстағы тарихи географияның зерттеу мәселелері. Жаңа дәуірдегі тарихи географияның зерттелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана,. Тұлға,. Белсенділік. когнитивтік процестер,. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент ұғымдарын талдау. Кейіпкер,. Мүмкіндіктер,. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдерін с аралау. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Мақсаты: Қосалқы тарихи пәндердің теориялық негіздерімен, оларды зерттеу және сынау әдістерімен және практикалық қолдану принциптерімен таныстыру. Мазмұны:Пәндердің әралуандығы және олардың тарих ғылымындағы алатын орны анықтау. Қосалқы тарихи пәндердің тарих ғылымдарының бөлінбес бір бөлігі ретіндегі және адамзат тарихы іліміндегі ролі көрсету . Тарихи негіздерді анықтап, мерзімін белгілеудегі қосалқы тарихи пәндердің ролін айқындау. Тарих ғылымының байланысы мен ерекшеліктері: палеография, сфрагистика, генеология, нумизматика, геральдика, хронология, метрология Қосалқы тарихи пәндер ретінде талдау . Қосалқы тарихи тарихи пәндерді зерттеудегі пәнаралық көзқарас бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогика

    Заманауи педагогика білім берудің жаңартылған бағдарламаға сәйкес білім мазмұнын анықтайды. Педагогикадағы теория мен әдістеменің ғылыми тұжырымдамаларын қолданады. Қазіргі жаңартылған бағдарламаға сүйене отырып мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. Оқу үрдісінің тиімділігі мен оның әдіснамалық тиімділігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Мақсаты: Халықтардың (этностардың) пайда болуын, этностың ерекше нышандарын - тілін, материалдық және рухани мәдениетін, әдет-ғұрыптарын, салт-дәстүрлерін, діни-сенімдерін, әлем халықтарының өзіне тән отбасылық және неке құру салттарын, тұрғын үй жайларын, ұлттық киімдерін, т.б. оқып-үйрену . Мазмұны: Этнология пәні және міндетін түсіндіру. Этнология қоғамдық ғылымдар жүйесіндегі орны, этногенез этникалық тарих және этникалық процесстерді айыру . Этнос. Этнос теориясы,. этнопсихология,. Этнопедагогика салыстыру. Нормативтік этнография. Эволюционизм,. Мәдени-тарихи бағыт сипаттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі және бағалау

    Мақсаты: Теориялық, оқу-әдістемелік дайындықты қалыптастыру, тарихи білімді беру формаларын, тәсілдерін, құралдарын зерттеуде, яғни оқытуды оңтайлы, тиімді ұйымдастыру. Мазмұны:Тарихты оқыту әдiстемесiнiң педагогикалық ғылым мен гуманитарлық бiлiм жүйесiндегi орнын бағалау. Мектепте тарихты оқытудың әдiстемесi – педагогикалық пән ретiнде түсіндіру. Тарихты оқыту әдiстемесi пәнiнiң объектiсi, мiндеттерi мен негiзгi факторларын анықтау.Тарихты оқыту әдiстемесiнiң әлеуметтiк қызметтін жіктеу. Мектепте тарихты оқытудағы әдiстемесiнiң орны мен ролiн көрсету.Әдiстемелiк-зерттеу жұмыстарының деректерi мен әдiстерiнiң ерекшелiктерiн талқылау. Оқыту және бағалау әдістері мен құралдарын атау. Тарих пәнi бойынша сабақ формаларын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары қалыптасады. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері, оқу және тәрбие жағдайларының оқушылардың денсаулық жағдайына әсерін сипаттау. Интеллектуалды дамудың таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын игеруге, әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны. пәннің мақсаты мен міндеттері, маманның кәсіби қызметінің құрылымы мен сипаты және тіл оқытылатын елдегі оның әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері туралы жалпы түсініктер оқытылады. Ғылыми сала ретінде таңдалған мамандық, «Ғылым және ғалымдар» тақырыбы бойынша алынған ақпараттың мазмұны қарастырылады. «Тарих» тақырыбына хабарламамен сөйлеу, кәсіби қызметте заманауи ғылыми технологияларды қолдану туралы пікірталас, шетел тілінде кәсіби бағытталған терминология (ағылшын тілі), саланың қазіргі жағдайы туралы мәтіндермен жұмыс жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтік білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдерін саралау. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттарды талдау. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы

    Мақсаты:Орта ғасырлық Қазақстан аумағында орын алған тарихи үрдістер туралы нақты білім беру. Мазмұны: Қазақстан тарихының ортағасырлық тарихын кезеңдеу мәселесі, Қазақстан аумағында орта ғасырлардағы тарихи оқиғаларды талқылау: Түрік қағанаттарының тарихы, саяси бірлестіктер мен мемлекеттердің құрылуы (Қарахандар, қимақтар, қыпшақтар, моңғол шапқыншылығы, Алтын Орда және Қазақ хандығы)сипаттау . Ортағасырлық Қазақстандағы этникалық үдерістері дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдай білу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Мақсаты:Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихыніңкезендеріндегі әлеуметтік саяси-экономикалық және мәдени даму деңгейлерін,ғылым-теориялық негіздерін талдау. Мазмұны: Азия және Африка елдері тарихы жаңа және қазіргі заман кезендерін салыстыру. Жаңа замандағы (ХҮІІ ғ. ортасы -1918 жж.) отарлану немесе жартылай отарлануы мен отарлық биліктің әлеуметтік ыкпалын анықтау. Азия және Африка елдерінің қазіргі заман кезеңіндегі (1918 жылдан қазірге дейінгі) отаршылыққа қарсы күрестері, ұлт-азаттық қозғалыстары, ұлттық тәуелсіздікке қол жеткізуін сипаттау. Жаңа және қазіргі заманда әлемдік ғылым-техниканың дамуы, адамзат ой-санансыңың өрелуі мен постиндустриалық өркениеттің Азия және Африка елдерінің әлеуметтік даму қарқынын қарастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктерін талдау, Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық көмек көрсету Дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары.Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері саралау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Гуманитарлық пәндер бойынша тарих пәнінің білім беру бағдарламасы бойынша студенттердің білімдерін жетілдіру. Мазмұны: Пән және оның міндеттері, шағын жинақталған мектептерде оқытудың ерекшеліктерін қарастыру. Дүниежүзі және отандық тарихты оқыту әдістемесін саралау.Пәннің басқа гуманитарлық және көмекші ғылымдармен байланысы: ежелгі дүние тарихы, орта ғасырлар тарихы, қазіргі және қазіргі заман елдер тарихын салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдік Азия халықтары

    Мақсаты: Азия елдерінің дербестік алғаннан кейінгі әлеуметтік дамуларын әрбір ел бойынша ашып көрсету. Африка елдерінің географиялық орналасуы, қоғамдық даму деңгейі, олардың әлеуметтік дамуында айтарлықтай айырмашылықтар талдау жасау. Мазмұны: Азия елдерінің отаршылыққа қарсы күрестерін, ұлт-азаттық қозғалыстарын, ұлттық тәуелсіздікке қол жеткізу жолдарын түсіндіру. Азия халықтарының дербестік алғаннан кейінгі әлеуметтік дамуларын әрбір ел бойынша ашып көрсету. Азия халықтарының географиялық орналасуы, қоғамдық даму деңгейі, ұлттық мәдениетнің дәстүрлерінің алуан түрлі болғандықтан, олардың әлеуметтік дамуында айтарлықтай айырмашылықтарын ажырата білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы

    Мақсаты: Қазақ халқының рухани мәдениетінің мазмұны мен бай мұраларын, мәдени дамуындағы заңдылықтар мен бағыттар, мәдени жетілуі мен үйлесуінің маңыздылығын зерттейді. Мазмұны: сақ-үйсін және ежелгі түрік дәуіріндегі тайпалардың өнері мен мифологиясының, ежелгі кезеңдегі рухани мәдениеттің, исламның ықпалын анықтау. Қазақ фольклорының, жырау, ақын, билер, музыканттар шығармаларының, жазба әдебиет ескерткіштерінің мағынасын, халықтың діни өмірінің, ағарту, дәстүрдің мазмұнын ашып, отарлау дәуірінің мәдениетін сипаттау. Қазақ ағартушылығының мәнін, батыс-шығыс өркениеттік қарым-қатынас мәселелерін бағалау .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның жаңа тарихы

    Мақсаты: Қазақстанның жаңа тарихының негізгі тарихи кезеңдері туралы шынайы, толық білім беру. Мазмұны: Жаңа замандағы Қазақстан тарихы бойынша тарихнама және деректерді талдау . Қазақстанды Ресейге қосып алудың басталуы. Әбілқайыр ханның Ресей патшалығымен дипломатиялық келісөздерін бағалау ХҮIII ғ. Ресей империясының отарлау саясатына қарсы ұлт-азаттық қозғалыстарды сипаттау ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік реформалар XIXғ. екінші жартысындағы Қазақстан экономикасындағы өзгерістерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлы Жібек жолы тарихы

    Мақсаты: Ұлы Жібек жолы тарихы мен оның бойындағы мемлекеттер мен халықтардың дамуындағы рөлін ашып көрсету, Ұлы Жібек жолының бағыттарымен таныстыру. оның Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жағдайына, мәдени, діни халықаралық қатынастарға әсерін сипаттау . Мазмұны: Шығыс Азияны Жерорта теңізімен байланыстырған ұлы Жібек жолының мақсаты мен рөлі көрсету. Ұлы Жібек жолы – ең маңызды сауда жолы. Ұлы Жібек жолы, экономикасы, мәдениеті, діні, археологиясы сипаттау. Жетісу – Ұлы Жібек жолының шығыстағы басты қақпасы. Оңтүстік Қазақстан – Батысқа апаратын басты қақпалардың бірі. Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы айқындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақтардың дәстүрлі материалдық мәдениеті

    Мақсаты: Қазақ халықының дәстүрлі материалдық мәдениеттің барлық элементтерімен байланысты негізгі әдет-ғұрыптармен және салттармен таныстыру. Мазмұны:Тұрмыс және материалдық мәдениет тарихы түсінігі мен мәнін қарастыру. Қазақстан территориясындағы қоныстар мен тұрғын үйлердің көне, ортағасырдағы, жаңа және қазіргі замандағы дамуын салыстыру .Киіз үй - Евразия далаларының көшпенділерінің көне тұрғын үй түрі талқылау. Киіз үйдің құрылыс ерекшеліктерін айқындау. Киім және зергерлік бқйымдардың көне, ортағасырдағы, жаңа және қазіргі замандағы кешенін интерпретациялау. Тамақтану жүйесінің дамуы мен ыдыс-аяқ,ас-тағамға байланысты салт-дәстүрлерді мысалдар келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ хандығының тарихы

    Мақсаты: Қазақ хандығының құрылу тарихын түсіндіру мен құрылу процесін талдау, қазақ жеріндегі тұңғыш дербес мемлекеттің мемлекеттік құрылымын анықтау; Мазмұны: XV-XVIII ғасырлардағы Қазақ хандығының тарихы оқып үйрену. Тарихи сахнадағы мемлекетті басқарған хандар мен мемлекет қайраткерлерін салыстырмалы жазба деректердің негізінде талдау. М.Х.Дулатидің «Тарихи Рашиди» кітабінің мазмұнымен, маңыздылығы. Қазаұ хандары тұсындағы еліміздің ішкі және сыртқы жағдайы. Қазақ хандығы тұсында тарихи тұлғалардың қызметі мен үлесін қарастыру .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Мақсаты: дереккөздер мен зерттеу әдебиеттерін талдау негізінде Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі тарихының фактілері мен құбылыстарының жиынтығын игеру; әлемдік тарихи процесте Еуропа мен Америка елдерінің орнын анықтау. Мазмұны: Еуропа және Америка елдерінің тарихы курсында жаңа және қазіргі замандағы экономикалық, әлеуметтік, саяси және идеологиялық жоспарда күрделі тарихи процесстер жайлы білуі керек. Әлем тарихының құрамында Еуропа және Америка елдерінің тарихи дамуын көрсету; жаңа және қазіргі заманда еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси-идеялық, рухани дамуының ерекшеліктерін айқындау, қазіргі замаңғы ғылыми категориалды аппаратпен студенттерді таңыстыру; Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихының негізгі деректерімен салыстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 19-20 ғғ. шекарасындағы Батыс елдерінің тарихы

    Мақсаты: ХІХ-ХХ ғасырлар тоғысындағы Батыс елдерінің даму динамикасы мен кезеңділігін зерттеу. Мазмұны: Капитализмнің империалистік кезеңге өтуі, дүниенің ірі державалар арасында қайта бөлінуін түсіндіру. Әскери-саяси блоктардың құрылуы, жетекші елдердің әлемдік үстемдіктегі рөлін бағалау. Жетекші батыс елдерінің тарихи даму үлгілері, ұлттық ерекшеліктері, аймақтық және осы процестің әмбебап тенденциялары саралау. 19-20 ғасырлардағы халықаралық қатынастар жүйесінің дамуының негізгі факторлары мен негізгі кезеңдерін айқындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының тарихы

    Мақсаты: түркі мемлекеттерінің дамуы мен құлдырауы және көшпелі халықтардың әлеуметтік-саяси тарихы туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: «Түркі» сөзіне түсініктеме беру, оның шығу тегі, ғалымдардың көзқарастарын салыстыру , «Түркітану» саласының пайда болу тарихын сипаттау. Қазақстандағы түркітанушылардың ғылымға қосқан үлесін бағалау. Түркі қағанаты, Батыс-Шығыс қағанаты, Қарахан, Қыпшақ, Кимақ мемлекеттерінің саяси тарихын жалпылау. Түркі халықтардың географиясы, әлеуметтік-саяси құрылымы, шаруашылығы мен мәдениетін талдау және Отандық тарих фактілер негізінде салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: Студенттерге педагогикалық диагностика, тарих ғылымы, жеке және топтық іздеу жұмыстары саласында кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: тарих пәні, міндеттері, білімнің басқа сабақтас салалары үшін тарихтың іргелі және қолданбалы маңызы; тарих мұғалімінің практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің бағыттары туралы, кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін тарихи талдау әдістемесі, архив құжаттард ызерттеу негізінде жеке және топтық жұмыстың мінез-құлық, кәсібидағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихының деректануы

    Мақсаты: Қазақстан тарихы бойынша деректерді жіктеу және зерттеу әдістерін талдау. Мазмұны: Жазбаша дереккөздерді жіктеу және жүйелеу. Тарихи дереккөздерді зерттеу және талдау әдістері. Ежелгі және ортағасырлық кезеңнің қайнар көздері. Ежелгі түркі руникалық ескерткіштері. Ортағасырлық Қазақстан туралы Рим, Византия, армян, орыс дереккөздері. Жаңа кезеңнің Қазақстан тарихы бойынша дереккөздер (ХVIII ғ. бірінші жартысы - ХХ ғғ.басы). Соңғы кезеңдегі Қазақстан тарихы бойынша дереккөздерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Архивтану

    Мақсаты: студенттерде архивтану туралы кешенді ғылыми пән ретінде тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны:архив құжаттарды жіктеу және жүйелеу, құжаттардың мәнін, құрылымын, қызметін, қасиеттерін және көптүрлілігін түсіну. Құжат туралы білімді жалпылау, гуманитарлық және гуманитарлық емес өнімдерді пайдалану, құжаттардың жіктелуі, құжаттардың жеке түрлері мен түрлерінің сипаттамасы. Соңғы БАҚ құжаттары. Құжаттардың сипаттамасы мен үлгілері және құжат айналымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Action Research

    Мақсаты: болашақ маманның кәсіптік мүдделер саласындағы ғылыми-зерттеу компонентін дамыту. Болашақ психологтардың Action Research педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін меңгеруіне және өз ғылыми зерттеулері негізінде психологияны оқыту процестерін жоспарлауға ықпал ету. Мазмұны: Қазіргі заманғы педагогтың кәсіби даму стратегиясы. Мұғалім рефлексиясының заманауи түрі. Білім берудегі ғылыми әдіс. Әрекеттегі зерттеу. Өз идеяларының нәтижелерін рефлексиялау. SMART мақсаттар. Оқытушыға өзінің педагогикалық практикасын жақсартуға мүмкіндік беретін рефлексиялық тәсіл. Оқытудағы құндылыққа бағдарланған тәсілді іске асыру. Педагогтің құндылық бағдарын зерттеу. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Мақсаты: отандық және шетелдік тарихшылардың Қазақстанның тарих ғылымын дамытудағы теориялық және ғылыми көзқарастарын зерттеу. Мазмұны: Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін ұлттық тарих тұрғысынан Отан тарихының мәселелерін зерттеудің теориялық аспектілері мен кезеңдерін қарастыру. Қазақстан тарихының даму фактілері мен оқиғаларының қорытындыларын талдау. Тарих ғылымының заманауи талаптарын ескере отырып, тарихшылардың тұжырымдамалық шешімдерін қайта қарау және олардың еңбектерін объективті бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Lesson Study

    Мақсаты: Педагогикалық зерттеу жұмыстарының теориялық негіздерін меңгерту және оларды ғылыми тұрғыда жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында студенттер білім беру үдерісіндегі өзекті мәселелерді анықтап, ғылыми әдістер арқылы зерттеу жүргізуді үйрену .Мазмұны: Педагогикалық зерттеулердің мәні мен құрылымы, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері, зерттеу тақырыбын таңдау және мақсат қою, зерттеудің әдістері мен әдістемелік негіздері, сандық және сапалық зерттеу тәсілдері, зерттеу жоспарын құру және деректер жинау, нәтижелерді талдау және интерпретациялау, ғылыми жоба, мақала және есеп жазу, этикалық нормалар мен академиялық адалдық, білім беру жүйесінде зерттеу нәтижелерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер және инновациялар

    Мақсаты: Мектептегі білім беру процесін ұйымдастыру және бақылау бойынша теориялық білім мен әдістемелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Мектептегі білім беру процесін ұйымдастыру және бақылау мақсаттары мен міндеттері. Оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру және бағалау әдістері, тәсілдері мен құралдары. Мектептегі білім беру процесін ұйымдастыру мен бақылаудың жеке, топтық және ұжымдық әдістері. Білім беру сапасына мониторинг жүргізу кезеңдері мен деңгейлері. Оқу уақытын және оқушыларды даярлаудың әртүрлі деңгейімен жұмысты ұйымдастыру. Оқытудың сараланған тәсілі. Материалдар мен тапсырмаларды іріктеу және бейімдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем діндер тарихы

    Мақсаты: студенттерді әлемдік діндердің тарихи және әлеуметтік тамырларымен, олардың діни шығу тегімен, таралу аймағымен және қазіргі әлемдегі осы діндердің даму ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Пәні және оның міндеттері, діннің рөлі мен орны қоғамдағы орнын талдау. Дәстүрлі наным-сенімдердің даму тарихы мен әлемдік және классикалық діндердің эволюциясын, әлемдік діндердің қазіргі жағдайын және олардың қоғамға тигізетін әсерін қарастыру . Өткен дәуірдегі оқиғалар мен көзқарастарды салыстыру әдісі арқылы бағалау. Дүниежүзілік тарихи дамудың жалпы парадигмасы. Ислам, христиан, буддизм, т.б. Жаңа діни бірлестіктерді салыстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи антропология

    Мақсаты: Тарихи антропология ғылымның негізгі тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тарих ғылымының дамуындағы "Антропологиялық бұрылыс"ты қарастыру. Анналдар мектебінің пайда болуы. Микротарих, Alltagsgeschichte. Ментальды тарих және тарихи психология бағыттарының дамуы саралау. Тарихи антропология ғылымының классикалық таңдаулы еңбектері:Э.Ле Руа Ладюри, К.Гинзбург, Н.З.Дэвис және П.Берк зерттеулерін сипаттау . ХХ ғасырдығ 80 жылдардың басында-ақ Х.-У.Велер мен Ю.Коккидің тарихи-әлеуметтік мектебі. Германияда 70 жылдардың соңынан бастап қалыптасқан - өмір сүру салты тарихы салыстыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қалалар тарихы

    Мақсаты: Қазақстан аумағында көне заманнан отырықшы қала мәдениетінің пайда болуы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы ежелгі және ортағасырлық қалалардың қалыптасуын кезеңдеу. Қалалардың әкімшілік, сауда-экономикалық және мәдени орталық ретіндегі рөлін бағалау . Қазақстан астаналарының эволюциясы. Тарихи урбанистика саласындағы К. Байпақовтың зерттеулерін қарастыру. Қазақстанда туризмді дамытудың шарты ретінде қалалардың мәдени-тарихи әлеуетін талдай білу қабілетін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Архивтану және құжаттану

    Мақсаты:құжаттану ғылымының әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелерін зерделеу негізінде салалық құжаттама жүйесін анықтау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: құжат айналымының негіздері, концептуалды аппаратты қалыптастыру, құжаттарды жіктеу, жүйелеу,, жүйелеу. Құжаттың материалдық негіздері. Құжаттамалық қызметтің негізгі бағыттарының мазмұны, құжаттаманың қазіргі қолданбалы пәндермен өзара байланысы. Кәсіби қызметте архив жөніндегі заңнамалық актілер мен нормативтік-әдістемелік құжаттар. Архивтік және құжаттамалық деректерге сараптама жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет елдер тарихын деректану

    Мақсаты: шет елдердің деректану теориясы мен әдіснамасы саласында түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Деректердің түрлері, шетелдікдеректерді жүйелеу және жіктеу. Жазба дереккөздердің сақталуы және олармен жұмыс істеу әдістемесі. Ерте орта ғасырлардағы ең көне дереккөздер, Еуропа мен Американың, Азия мен Африканың жаңа тарихы туралы құжаттар. Дүниежүзілік тарих хронологиясы бойынша деректану білімі бар оқиғаларды сыни талдау және салыстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қазіргі заман тарих

    Мақсаты: Кеңес Одағының ыдырауы және тәуелсіз Қазақстанның құрылу үдерісін зерттеу. Мазмұны: Ресейдегі ақпан революциясы мен Қазан төңкерісін түсіндіру. Ұжымдастыру және индустрияландырудың қиыншылықтарын сипаттау. Сталин-Голощекин кезіндегі қуғын-сүргін,. Ұлы Отан соғысы жылдары,. Социализмнің дамуындағы саяси қателіктерді талдау. 1986 ж. Желтоқсан оқиғасы, КСРО-ның ыдырауы және тәуелсіз Қазақстан Республикасының құрылуы. Тәуелсіз Қазақстанның ішкі және сыртқы саясатын қарастыру .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдерінің тарихнамасы

    Мақсаты: Тарих ғылымының дамуының түрлі кезеңдеріндегі көрнекті шетелдік тарихшылардың теориялық, әдіснамалық және нақты ғылыми көзқарастарын талдау. Мазмұны: Шетел тарихнамалық зерттеудің теориялық мәселелерін түсіндіру. Ежелгі тарихнама,. Ортағасырлық тарихнама,. Қазіргі заманның тарихи білімі салыстыру. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы тарихи өткен туралы тарихи және философиялық түсініктер. XIX ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басындағы тарихи ой мен тарихнамаы саралау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Араб халифатының тарихы

    Мақсаты: Араб халифатының тарихын және мұсылман мәдениетінің жарқын жетістіктерімен исламның рөлін зерттеу. Мазмұны: «Классикалық» кезеңдегі араб халифатының тарихы (632-1256); халифат тарихының негізгі кезеңдері сипаттау. Халифатты Мұхаммедтен кейінгі кезеңдегі қоғамның қалыптасу формасы ретінде қарастыру. Араб халифаты – империя. Аббасилер – халифтердің жаңа әулеті. 7 ғасырдың бірінші жартысындағы халықаралық қатынастар жүйесіндегі араб әлемін салыстыру . Ислам жаһандық құбылыс ретінде. Ислам әлемінің сыртқы саяси конфронтациясы, араб-мұсылман әлемінің жалпы мазмұнындағы араб тілі мен әдебиетінің рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдағы Қазақ зиялылыры тарихы

    Мақсаты: ХХ ғ. ұлттық идеяны зерттеу және қазақ зиялыларының рухани-мәдени саладағы қызметін талдау. Мазмұны: Алаш қозғалысы қайраткерлері, Алашорда үкіметінің бағдарламаларын қарастыру. «Алаш», «Үш жүз» партиясының қазақ халқының ұлттық құқығына арналған бағдарламалары мен рухани мұраларын зерделеу негізінде, шығармаларды талдай білу. Алашорданың саяси элитасы мен мемлекет қайраткерлерінің»: Ә.Бөкейханов, Т.Рысқұлов, М.Шоқай, А.Байтұрсынова, М.Дулатова және т.б.қызметін сипаттау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Болашақ педагогтар педагог ретінде өзінің жұмысының ғылыми дәлелді дамуын білуі үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеудің этикалық аспектісін сақтай отыра, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ педагогтар этикалық түрде жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Оқыту дағдылары мен академиялық жазу мен адалдық принциптерін қолдана отырып, кәсіби ортада және қоғамда тілдердің үштұғырлығын қолданыңыз.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әдептілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
  • Ақпараттық және компьютерлік сауаттылыққа, ақпаратты іздеу, өңдеу, сақтау және жалпылау қабілетіне ие болу .
  • Тарихтың теориялық негіздерін сабақтас ғылымдармен байланасты қолдану негізінде зерттеулерде және кәсіби шеберлікті дамытуда қолдану негізінде зерттеулерде және кәсіби шеберлікті дамытуда пәнаралық тәсілді көрсету.
  • Дүниежүзілік тарих кезеңділігінің даму ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолдану.
  • Сабақты жоспарлау және өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың қазіргі заманғы технологиялары мен әдістерін, оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана отырып, оқу процесін жүзеге асыру.
  • Тарих ғылымының салаларының дамуының қазіргі тенденциялары туралы білімі бар,әртүрлі тарихнамалық мектептердің тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан қабылдайды және батыстық тарихнама және деректану теорияларын басшылыққа алады.
  • Халық мәдениетінің генезисін толыққанды қайта құру, этногенезді анықтау және этникалық процестің дамуы үшін іргелес тарихи пәндердің артефактілерін талдау, сараптау және бағалау әдістерін қолдану.
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі білім берудің заманауи тұжырымдамаларына сүйене отырып, олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыра отырып, оқушылардың мінез-құлқын басқару, студенттер арасында салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға ықпал ету.
  • Педагогикалық қызметте нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді меңгеру.
  • Тарихи дереккөздер мен мәдени мұра объектілерін есепке алуға және олардың сақталуын қамтамасыз етуге байланысты ұйымдастырушылық процестерді басқару.
  • Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасыңызды қорғау, әрекеттеріңізді реттеу және әртүрлі әдістерді қолдану.
Top