6B01610 Тарих в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01610-Тарих» білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби қызметті жүзеге асыра алатын, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, бәсекеге қабілетті тарих пәні мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музейтану
Музейтану пәнін оқудың мақсаты: студентте мұражайлар қызметінің жалпы принциптерін, мұражай коллекцияларын жинақтау ерекшеліктерін, мұражай заттарын жіктеу және жүйелеу принциптерін қалыптастыру. Білім алушы музелогиялық әдебиетті өз бетінше оқи білуі, жалпы және қолданбалы міндеттерді шешу кезінде алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдана білуі, кәсіби терминологияны, Қор жұмысы, мәдени-білім беру қызметі, мұражай менеджменті бойынша білімдерін меңгеруі, сондай-ақ алған теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын практикада қолдана білуі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы тарихи пәндер (Қосалқы тарихи пәндер)
Курс тарихи оқиғаларды және олардың әлемдік тарихтағы орны мен уақытын нақты жаңғырту үшін көмекші тарихи пәндердің әртүрлі салаларында білім алуға бағытталған. Курсты игеру барысында студенттер дереккөздермен жұмыс істеу әдістемесін; әрбір қосалқы тарихи пәннің даму тарихын, оның кезеңділігін және әлеуметтік-кеңістіктік бөлінуін (бөлімдер, фазалар, кезеңдер, формациялар, өркениеттер, әлемдік жүйелер, дәуірлер) зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар: тарихи дереккөздерге талдау жүргізу; тарихи фактілерді өз бетінше іріктеу, деректерді салыстыру, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды бөліп көрсету, пәндер арасындағы байланыстарды айқындау, Қосалқы тарихи пәндердің әдістемелік тәсілдерін, оның ішінде педагогикалық практикада айқындау және қолдану дағдыларын меңгереді. Шығармашылық тапсырмаларды орындау (эссе жазу, презентация жасау, жобаны қорғау) қарастырылған. Қорытынды бақылау ауызша емтихан түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 1
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстанның ежелгі тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, ежелгі дәуірдің тарихи оқиғалары мен тарихи процестерін бағалау, олардың қазіргі заманмен байланысын көрсету. Пәнде тас, қола және ерте темір дәуіріндегі адамзат қоғамының пайда болуы мен дамуы мәселелері қарастырылады. Практикалық сабақтарда студенттер қазақ елінің қалыптасуына әсер еткен түрлі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени процестерді материалдық және жазудан этнографиялыққа дейінгі тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып талдайды.Тұсаукесер нысанында ғылыми-білім беру жобаларын қорғау нысанында өз бетінше жұмыс істеу үшін тапсырмаларды орындау кезінде археология және этнографиямен пәнаралық байланыстарды қадағалау көзделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ежелгі дүние тарихы
«Ежелгі дүние тарихы» пәнін меңгерудің мақсаты студенттерде ежелгі өркениеттердің тарихи даму жолдары, Ежелгі Шығыс, Грекия және Рим қоғамдарының дамуындағы жалпы заңдылықтар мен ерекше белгілер туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс біздің эрамызға дейінгі IV мыңжылдықтан б. з. д. V ғасырға дейінгі ежелгі әлемнің тарихын қамтиды. Пән ежелгі Шығыстың жетекші елдерінің, грек мемлекеттері мен Рим державасының экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени тарихының негізгі бағыттары бойынша материалды баяндауды қамтиды, оларда алғашқы мемлекеттілік пен өркениеттің алғашқы өсінділері пайда болғаннан бастап, олардың құлдырауы мен тарихи аренадан шығуына дейін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 2
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстанның ортағасырлық тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, орта ғасырлардағы тарихи оқиғалар мен тарихи процестерді бағалау, олардың қазіргі заманмен байланысын көрсету. Басты назар қазақ халқының этногенезі қалыптастырушыларға және Ұлы дала түркі әлемінің этногенезі мәселелеріне, сондай-ақ көшпелі мемлекеттіліктің ерекшелігі мен көшпелі өркениеттің қазақ ұлттық мемлекеттілігі мен мәдениетін қалыптастырудың іргелі негіздері ретіндегі бірегейлігі мәселелеріне ерекше назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Археология
«Археология» пәнінің мақсаты – археология ғылымының негізгі ұғымдары, әдістері мен бөлімдері, сонымен қатар оның дамуының негізгі кезеңдері, тенденциялары мен ашулары туралы жалпы білімін қалыптастыру. Курс қазіргі ғылымдағы жалпы қабылданған археологиялық: тас ғасыры, энеолит, қола дәуірі, ерте темір дәуірі, орта ғасырлар кезеңделуге негізделген. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде материалды дереккөздер негізінде ежелгі қоғамның материалдық және рухани мәдениетінің даму деңгейін талдау және бағалаудың практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Пәннің мақсаты: студенттерді түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге баулу, түркі қауымдастығының бірлігін ашу, Отан тарихының түркі халықтарының тарихымен органикалық байланысын көрсету. Курстың міндеттері: түркі халықтарының қалыптасу тарихын көрсету; Орта ғасырлар мен қазіргі заманда түркі мемлекеттерінің қалыптасуын зерттеу; Түркі әлемі идеясын ашу; қазіргі кезеңде түркі мемлекеттерінің қоғамдық-саяси өмірін қарастыру. Құзыреттері: білім алушылар түркі халықтарының шығу тегінің тарихи тамырларын білетін болады; түркі жазба ескерткіштеріне ерекше назар аудара отырып, жазбаша, ауызша, этнографиялық, лингвистикалық, археологиялық дереккөздермен практикалық жұмыс істеу дағдыларын алады. Пәнді оқу барысында студенттер түркі халықтарының саяси және этникалық тарихымен, әлеуметтік-экономикалық процестерімен, материалдық және рухани мәдениетімен танысады. Ежелгі түркілер, түргештер, көшпелі ұйғырлар, қарлұқтар, кимактар, қыпшақтар, Қараханидтер мемлекеттері зерттелетін болады. Түркі халықтарының Моңғол империясының құрамына кіру процесі қарастырылды. Түркияның (Осман империясының) ежелгі және ортағасырлық тарихы зерттелді. Жошы ұлысына, Ноғай ордасына, Қазақ хандығына, Қазан хандығына ерекше көңіл бөлінді. XV-ХХ ғасырлардағы өзбектер, қырғыздар мен ұйғырлардың тарихы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның археологиясы
"Қазақстан археологиясы" пәнін игерудің мақсаты Қазақстанның материалдық және онымен тығыз байланысты рухани мәдениетінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; материалдық мәдениет ескерткіштерін талдау негізінде Қазақстан тұрғындары дамуының ғылыми тарихи бейнесі туралы жүйеленген білімді қалыптастыру; заттай дереккөздер негізінде Ежелгі қоғамның материалдық және рухани мәдениетінің даму деңгейін талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы Қазақстан археологиясының қалыптасу тарихын, зерттеу әдістерін, терминологиясын, археологиялық мәдениеттердің кезеңділігі мен хронологиясын, Қазақстан халқының техникалық және әлеуметтік жетістіктерінің себептері мен салдарын, ерте көшпенділер мен түркі өркениеттері мәдениеттерінің жарқын жетістіктерін, ислам мәдениетінің ерекшеліктерін білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Л.Н.Гумилев еңбектерінің еуразиялық идеялар
Ресей эмигранттарының еңбектеріндегі еуразияшылдық идеясы. Л.Н.Гумилев және еуразияшылдық мәселесі. Пассионарлық туралы ілімді дамыту. Этногенез теориясы. Л.Н.Гумилевтің Еуразия даласын зерттеуге қосқан үлесі. «Этногенез және биосфера», «Ежелгі Ресей және Ұлы Дала», «Ойдан шығарылған патшалық іздеу».
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ ирредентасының тарихы
«Диаспора» және ирредента туралы түсінік, олардың ерекшеліктері. Этникалық азшылық. Қазақ ирредентасының тарихы және оның мәселелері. Қазақ ирредентасының тарихи-мәдени тамырлары және олардың қазіргі жағдайы. Қазақ ирредентасының қалыптасуының негізгі кезеңдері және пайда болу себептері. Мәселенің қазіргі заманғы отандық және шетелдік тарихнамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы тарихи пәндер (Этнология және этнография)
Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда қазіргі этнология мен этнографияның мәселелрі мен әдістері, этногенез процестері, мәдениеттердің тарихи алуан түрлілігі, әлемдік мәдениет эволюциясындағы этникалық фактордың рөлі, этникалық бірегейлік, құзыреттілікті қалыптастыру туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Практикалық сабақтарда студенттерге белгіленген мәселелермен, әлем және Қазақстан халықтарының тілдік, мәдени, нәсілдік ерекшеліктерімен танысуға, ой-өрісін кеңейтуге, этникалық процестердің динамикасын түсінуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік туады. Пән тестілеу нысанында қорытынды бақылаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мұражай ісі (Minor)
Пән студенттерде музейтану туралы білім жүйесін, ғылыми-қолданбалы пән ретінде музейтанудың теориялық негіздерін, мұражай жұмысының әдістемесі мен мұражайлар тарихын қалыптастыруға; мұражай қызметінің ғылыми-әдістемелік және практикалық мәселелерінің теориялық негіздемесі бойынша ақпарат алуға; музейтану туралы білім жүйесін қалыптастыруға, мектептегі музей ісінің пәні мен міндеттері туралы түсінік алуға, негізгі ұғымдарды меңгеруге бағытталған және мұражай ісінің терминологиясы; адамзаттың, жекелеген этностардың, әлеуметтік және/немесе конфессиялық топтардың мәдени мұрасын білуді ескере отырып, студенттердің табысты мәдениетаралық қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға ықпал ету. Пән тарихи-мәдени пәндер ұғымдары мен категорияларының жүйесіне сәйкес музейтану негіздерін зерделеуге бағытталған; интегративті сипат теориялық және практикалық негіздерді: Мәдениеттер мен өркениеттердің отандық тарихымен, дінтану, деректану, ғылыми - зерттеу жұмысының әдістемесімен және басқа пәндермен қатар кешенді қарастыруды көздейді. Пәнді оқу кезеңінде студент коллекция феноменінің қалыптасуының тарихи заңдылықтары және оның дамуының негізгі кезеңдері, мұражай дела мен мұражайдың әлеуметтік-мәдени институт ретінде қалыптасуы туралы түсінікке ие болады; қазіргі қоғамдағы мұражайдың функцияларын түсіну, материалды конспективті және реферативті түрде баяндау, дереккөздермен және оқу материалымен жұмыс істеу; іс-әрекеттің дағдылары мен тәжірибесін көрсету): педагогикалық қызмет шеңберінде музейтану саласындағы білім; мұражай жұмысының негіздері, мұражай заттарын пайдаланудың әртүрлі нысандары арқылы тарихи ақпаратты жеткізу әдістері; виртуалды ғылыми тұжырымдаманы әзірлеу және құру тарихи мұражай, компьютерлік бағдарламаларды қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік өлкетану (Minor)
Мақсаты: «Әдеби өлкетану» пәні - әдеби өлкетанудың негізгі ұғымдары мен әдістемелік негіздерін, Павлодар Ертіс өңірінің әдеби өлкетану ерекшеліктерін және әдеби өлкетану элементтерін мектепте оқыту жолдарын қарастыру. - әдеби өлкетанудың ғылым ретіндегі теориялық негіздерін, оның әдіснамалық ерекшеліктері мен зерттеу көздерін қарастыру; - Павлодар Ертіс өңірінің әдеби өлкетану тарихы мен қазіргі жағдайын қарастыру; әдеби өлкетану пәнінің мектептегі оқытудағы рөлін қарастыру; мектепте әдеби өлкетануды оқытудың әдістерін, тәсілдерін және формаларын меңгеру; - Павлодар Ертіс өңірі әдебиетінің тарихи және қазіргі жағдайына талдау жасау. «Әдебиеттану өлкетану» курсын оқу барысында диалогтік оқыту әдістері мен сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі мұражай (Minor)
Мақсаты: мұражай ортасы жағдайында педагогикалық жұмыс үшін қажетті мұражай-педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар мұражай мен білім беру жүйесінің өзара әрекеттесуі бойынша тұжырымдамалық көзқарас пен мұражайдың білім беру қызметінің тарихы мен теориясы бойынша білімді қалыптастыру, мұражай ортасындағы білім беру қызметінде пәнаралық тәсілдерді пайдалану, мұражай-педагогикалық жұмыста кәсіби дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру, мұражай-педагогикалық процесті жобалау және модельдеу дағдыларын қалыптастыру мәселелерін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
Пәнді оқу мақсаты: орта ғасырлардағы шет елдердің тарихын оқу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру. Пән студенттерді Рим империясының құлауынан бастап Ұлы географиялық ашылулар кезеңге дейінгі тарихи процестер, құбылыстар мен фактілер туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде дереккөздермен жұмыс істеу дағдылары, аналитикалық ойлау және зерттеу жұмысы дағдылары дамитын болады. Пән феодалдық қатынастардың дамуы, иерархиялық қоғамның қалыптасуы, монархиялардың қалыптасуы және монархтардың билігін шектеу, Батыс Еуропа мен Шығыс өркениеттерінің қалыптасуы мәселелерін ашатын тақырыптарды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқытудың белсенді әдістері арқылы батыс және шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуына салыстырмалы талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары (Minor)
Пән Павлодар Ертіс өңірінің тұлғалары туралы тарихи білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер тарихтағы жеке тұлғалардың рөлін зерделеуде практикалық дағдыларға ие болады, Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т. б. сияқты ата-бабалардың бай рухани мұрасынан қалған қосымша білімді игереді, мұрағаттық, көркем және публицистикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, өмірді жақсы біледі және тәуелсіз Қазақстанды құру ісіне баға жетпес үлес қосқан Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялыларының қызметі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерактивті мұражай (Minor)
Мақсаты: мұражай экспозициялары аясында әртүрлі технологиялық шешімдердің теориялық негіздерін игеру және мультимедиялық технологияларды қолдана отырып ақпарат алу. Мазмұны: мұражай кеңістігін дамытудың ең перспективалы тенденциялары ретінде мұражай қызметінде мультимедиялық құралдарды пайдалану туралы білімді қалыптастыру; мәтінді, дыбысты, графиканы, фотоны, бейнені бір цифрлық көріністе біріктіретін заманауи техникалық және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, интерактивті бағдарламалық қамтамасыз етуді басқару кезінде визуалды және аудио эффектілердің өзара әрекеттесуін түсіну; мультимедиялық технологияларды (ақпараттық дүңгіршектер, әртүрлі диагональдардағы touch-панельдер, сенсорлық үстелдер, проекциялар, МЕДИА-Аудио гидтер, бейне-қабырғалар, 3d маппинг, VR/AR технологиялары) пайдалана білу; мультимедияны ақпараттың жаңа көздері - интерактивті карталар, жад кітаптары, мұражай және туристік медиагидтер, оқыту, кеңес беру, диагностикалық жүйелер ретінде қолдану, промо-роликтер және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану (Minor)
Пәнді оқу мақсаты: өлке тарихының ел тарихы мен әлем тарихының бір бөлігі екенін түсінуді қалыптастыру. Пән студенттерді өлке тарихы туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге және олардың кәсіби қызметте қажетті дағдыларды игеруіне бағытталған. Курс аясында студенттер өлкетанудың даму тарихын, Ежелгі дәуірдегі Павлодар Ертіс өңірінің тарихын, орта ғасырларды, жаңа және қазіргі заманды, Павлодар Ертіс өңірінің киелі жерлерін, мектептегі өлкетануды оқиды. Практикалық сабақтарда зерттеу жобалары іске асырылатын болады, мұражайларда сабақтар өткізу көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстанның жаңа және жаңа тарихы "себеп - оқиғалар - салдарлар"бірыңғай тізбегін құру арқылы оқушылардың Қазақстан тарихындағы жаңа және қазіргі заманның маңызды тарихи оқиғалары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Кезеңнің негізгі мәселелерін қайта қарау, студенттерді тарихи оқиғалар мен процестерді зерттеуге тарту. XVIII ғасырдан қазіргі уақытқа дейін болған. Отандық тарихтың Қазақстан халқының өткенімен және бүгінімен органикалық байланысын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы тарихи пәндер (Тарихнама, Деректану)
Пән студенттердің теориялық білімдерін зерделеуге және дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, оларды талдай білуге бағытталған. Курс аясында студенттер «тарихи дерек», «тарихнамалық шолу», ұғымымен танысып, деректану және тарихнаманың қалыптасуы мен дамуын, тарихи дереккөздердің жіктелуін, деректанулық талдаудың әдістері мен әдістемесін, тарихи мектептердің ерекшеліктерің зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздерді талдайды, сондай-ақ эссе, презентация түріндегі ғылыми-білім беру жобалары түрінде тапсырмаларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі замандағы шет елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, салыстырмалы талдау жүргізу және әлемнің осы аймақтарындағы жаңа кезеңнің әлеуметтік-экономикалық процестерін бағалау, оларды қазіргі заманмен байланыстыру. Тарихқа өркениеттік және формациялық көзқарастардың арақатынасына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып, тарихи динамикада батыс және шығыс елдерінің әртүрлі әлеуметтік-экономикалық процестерін талдайды. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер әлемдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің әсерін анықтауға маманданатын болады. Феодализмнен капитализмге, оның құрамдас бөліктеріне өтпелі кезең қарастырылады. Буржуазиялық революциялар және олардың негізгі түрлері. Индустриалды өркениеттің пайда болуы. Капитализмді бекіту және дамыту. Экономиканың дамуындағы негізгі заңдылықтар, әлеуметтік құрылымдардың өзгеруі, саяси жүйелердің эволюциясы, қоғамдық-саяси ой. Дереккөздер мен тарихнама.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Шет мемлекеттерінің қазіргі заман тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі замандағы шет елдердің тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, оларды қазіргі заманмен байланыстыра отырып, жаһандық контексте жаңа кезеңнің тарихи процестерін талдау және бағалау мүмкіндігі. Пән шет елдердің жаңа тарихын кезеңге бөлу проблемаларын, екі дүниежүзілік соғыстың қазіргі әлемнің қалыптасу тарихына барысы мен әсерін қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер қазіргі заманғы шет елдердің әртүрлі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени процестерін талдайды, жазбаша тарихи дереккөздерді жеке құжаттардан бастап заңнамалық актілерге дейін қолданады. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер Шығыс пен Батыстың жекелеген елдеріндегі белгілі бір тарихи процестерге маманданатын болады. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Баянауыл сыртқы округінің тарихы
Пәннің мақсаты студенттердің 1833-1867 жылдар аралығындағы Баянауыл тарихы, яғни Баянауыл сыртқы округінің өмір сүру уақыты, округтің құрылу алғышарттары, оның саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы теориялық және практикалық білім алуы. Сабақта студенттер округ тарихының дереккөздері мен материалдарымен танысады және талдайды. Студенттердің эссе жазу, презентация түрінде білім беру жобаларын құру түрінде практикалық тапсырмаларды орындауы қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әдістерін біледі және оларды тарихи таным саласында қолданады.
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған бейімделген бағдарламаларды әзірлейді және қолданады, сондай-ақ оқу тракториялардын ұсынады
- Кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құзыреттілік тәсілді ескере отырып оқу процесін құрастырады.
- Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінетінің көрсетеді, еңбек және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.
- Оқу-практикалық тапсырмаларды шешу үшін заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, ҚОТ қолданумен оқушылардың желілік өзара іс-қимылын ұйымдастырады.
- Тарих бойынша орта білім берудің құрылымы мен мазмұнын біледі, тарих ғылымындағы озық білімге негізделген фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді көрсетеді.
- Одан әрі оқу траекториясын анықтау үшін дағдылары бар, өз мансаптық жүйесін қалыптастырады.
- Қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және зерттеу қызметінде тиімді қарым-қатынас орната алады және өзара әрекеттесе алады.
- Нақты мәселелерді қою және шешу үшін тиісті деректерді қамтитын әр түрлі ақпарат түрлерімен (мәтіндік, графикалық, аудио, бейне) жұмыс істей алады.
- Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық мәселелерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B01610 Тарих
Академик Ә.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
6B01610 Тарих-қоғамтану (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01610 Тарих
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01610 Тарих және қоғамтану (IP)
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)