Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01610 Тарих-қоғамтану (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Археология

    Пәннің мақсаты-адамзаттың тарихи өткенін кешенді зерттеу. Қаралатын тақырыптар: Археология ғылым ретінде. Археологиялық зерттеу түрлері. Археологияның даму тарихы. Тас ғасыры. Палеолит. Мезолит. Неолит. Энеолит. Қола ғасыры. Темір ғасыры. Скиф-сібір әлемі. Кавказ Археологиясы. Дамыту археологиялық ғылым. Қазақстанның ортағасырлық қалалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі өркениеттер және Ежелгі әлем

    Болашақ мұғалімдер ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін б.з. д. ІV ғасырдың ортасынан б. з. д. І мыңжылдықтың ортасына дейін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихына құндылық қатынасын дамытады, оларды өзара байланыста түсінеді және олардың мәдени айырмашылығымен бөліседі; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдау қабілеті. Курс тарихи мәселелерді шешу және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеті арқылы шығармашылық ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті

    Болашақ мұғалімдерде әлемдік тарихтың бір бөлігі ретінде Қазақстан тарихы, халықтардың ұлы қоныс аудару дәуіріндегі ежелгі халықтың, тайпалардың рөлі және олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсінік қалыптасады; қазақ жері өркениеттерді байланыстыратын өзіндік "көпір" ретінде қарастырылады. Болашақ мұғалімдер рефлексия дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі құралдардың көмегімен танымдық белсенділікті қалай арттыру керектігі туралы түсінік алады, әртүрлі жағдайларда ежелгі адамның ойлау тәсілі мен іс-әрекетін модельдеу арқылы сыни ойлау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаңа уақыттағы әлем (Шығыс)

    Курс Қазіргі кездегі шығыс тарихына құндылық қатынасты қалыптастырады; әлемдік тарихтағы Шығыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымын түсінеді, яғни.мәдениетаралық коммуникация саласындағы идеялар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау, Тарихи мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын дамытады; ақпараттың бастапқы және қайталама көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілікті жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    "Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс

    Болашақ мұғалімдер Шығыс және батыс елдерінің даму кезеңдерін, проблемалары мен даму ерекшеліктерін зерттейді, негізгі тарихи оқиғаларды, соның ішінде жаңа әлемнің ашылуы мен Ұлы географиялық жаңалықтарды бағалайды; ортағасырлық Шығыс пен Батыстың әлемдік өркениеттер тарихындағы орны, сондай-ақ әлемдік діндердің даму тарихы. Курстың негізінде жатқан пәнаралық тәсілдің арқасында болашақ мұғалімдер инновациялық және бейімделгіш ойлауды қалыптастырады, яғни. жауаптарды механикалық нәрседен тыс ойлау, шешу және ұсыну қабілеті әртүрлі пәндердің тұжырымдамалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы

    Болашақ мұғалімдер түркітілдес әлемнің қалыптасуын және оның Қазақстан аумағындағы этно – әлеуметтік-саяси процестерге әсерін, Ұлы Жібек жолы бойындағы ортағасырлық қалалардың рөлін, Қазақ хандығының қалыптасуын және оның иран-түрік-қытай-славян әлемімен қарым-қатынасын, Моңғол империясы құқығының ықпалын зерттейді қазақтарға. Болашақ мұғалімдер тарихи дереккөздерді талдауға, себеп-салдарлық байланыстар орнатуға, зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті. Курс икемділік пен бейімділікті, жаңа оқу дағдыларын игеру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    «Білім берудегі өзара әрекеттесу және коммуникация психологиясы» пәні заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тарихты және қоғамтануды оқыту әдістері мен технологиялары

    Оқыту әдiстемесiнiң теориялық-әдістемелік негіздері. Қазіргі кезеңдегі мектептегі тәрбиенiң ролі. Тарих пәнінің мемлекеттік стандарты. Тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері. Тарихтан оқу кешендері. Оқыту әдiстерiн жіктеу. Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. Сабақтардың типтері және оларды жіктеу. Оқытудың модульдік технологиялары. Оқытудың жаңа технологиялары және білімді бақылау. Қазақстанның Ұлттық мектебi, құзыреттік бiлiм беру. ҚР бiлiмді дамыту стратегиясы және мектептердiң 12-жылдық оқытуға өтуі. Мектеп бағдарламалары. Жаңартылған оқу бағдарламалары және мектеп тарих оқулықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамика

    Курс болашақ мұғалімдердің әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа заманның Қазақстан тарихын (XVIII - XX ғасырдың басы) зерделеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруды көздейді. Курс қазақ қоғамының XVIII – ХХ ғасырлардың басындағы трансформациясының неғұрлым терең мағынасы мен маңызын айқындау қабілетін дамытады.. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи процестерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениеті мен басқа халықтардың мәдениеті құндылықтары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; зерттеу жұмысын жазу кезінде қажетті фольклорды қоса алғанда, әртүрлі дереккөздерді түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және когнитивті және метакогнитивті дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Шығыстағы даму жолдары мен ұлттық тәуелсіздік қозғалысын іздеу

    Болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем туралы, отарлық жүйенің күйреуі, даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі Шығыс өркениеттерінің орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді, саяси, мәдени тарих туралы білімдерін практикада қолдана алады, ауызша тарих әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер зерттелетін кезеңнің Шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық проблемаларды анықтау арқылы экономикалық сауаттылықты дамытады; белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттей отырып, шығындарды бағалай алады; шағын топтарда жобалық жұмысты орындау кезінде өзара іс-қимыл жасай отырып, зерттеу және коммуникациялық дағдыларды дамытады; қазіргі заманның маңызды мәселелерін түсіну, бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырып, болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау және табиғи тілді өңдеу қарастырылып, ЖИ-дің этикалық мәселелері мен деректер қауіпсіздігі талқыланады. Сонымен қатар, оқыту процесін оңтайландыру, өмір қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, төтенше жағдайларда әрекет ету және қауіпсіз еңбек дағдыларын қолдану дағдыларын дамыту көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кеңес дәуіріндегі Қазақстанның күнделікті тарихы

    Курстың мақсаты кеңес адамының күнделікті өмірінің саласын, мінез-құлық нормаларына әсер ететін факторларды, күнделікті өмірдегі жеке тұлғаның әлеуметтік-саяси қалауларын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)

    Болашақ мұғалімдер Батыс тарихын жаңа заманда зерттейді; Батыс тарихына құндылық қатынасын қалыптастырады; Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, "өнеркәсіптік революция" ұғымын біледі және оның маңыздылығын бағалайды. Курс сонымен қатар батыс демократиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады (Ұлы француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар). Болашақ мұғалімдер оқу процесінде алған білімдерін кәсіби қызметте қолданады; әлемдік тарихтағы Батыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Студент әртүрлі мәдени жағдайларда жұмыс істеу қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топтағы шығармашылық өзара іс-қимылды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дін әлеуметтануы

    Болашақ мұғалімдер әлемдегі, оның ішінде Қазақстандағы діни институттардың негізгі кезеңдерін, даму беталыстарын және өзекті мәселелерін; дін әлеуметтануының негізгі ұғымдары, санаттары мен тұжырымдамаларын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Секуляризация және түрлендіру сенімі

    Курс сенімнің трансформация үдерісі, діни идеялардың дамуына әлеуметтік-мәдени ортаның әсері, дін институтының трансформациясы туралы түсінік қалыптастырады; секуляризацияның әлеуметтік теориясын зерттейді; сыни ойлау дағдыларын және оларды діни және зайырлы дереккөздермен аналитикалық жұмыста пайдалану қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мемлекет және құқық теориясы және тарихы

    Курс әр түрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттік органдар мен құқықтық институттар туралы олардың барлық белгілерімен, саяси және құқықтық санаттар туралы, әрі қарайғы өмірге қажетті құқықтық білімдер туралы негізгі білімдерді қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі Қазақстандағы діндер мен құқықтық реттеу

    Болашақ мұғалімдер діннің теологиялық анықтамасы, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, діннің пайда болуының, дамуы мен таралуының табиғи сипаты, оның әлемдік мәдениетке қосылуы туралы түсініктерін жетілдіреді; "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" ҚР Заңын, Қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормалар туралы зерттейді, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс құқықтық мәдениетті, қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өздерінің және әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсініп, бағалай алады, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікке ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар

    «Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениеттік дамуының ерекшеліктері

    Курсты зерттеу болашақ мұғалімдерге ХХ - ХХІ ғасырдың басындағы әлемнің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге мүмкіндік береді.; мәдени-тарихи қауымдастықтардың бірегейлігі, жаһандану процестерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі батыс өркениетінің дамуы контекстіндегі нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы идеяларды қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер өзгерістермен күресу, бүкіл адамзаттың тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілетін дамытады. Жаһандық хабардарлық дағдылары жетілдірілуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қоғамтану

    Курстың мақсаты – қазіргі қоғамдағы әлеуметтік-саяси және құқықтық жүйенің қызмет ету негіздері, экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білім алу болып табылады. Курс болашақ мұғалімдердің бойында қажетті нәтижеге жету үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихнамасы

    Курс фактілерді олардың интерпретациясынан ажырата білуді қалыптастырады, студентке құжат авторы зерттеу әдістерінің қаншалықты дұрыс таңдалғанын анықтауға, мәтіндердің жазылу себептерін талдауға және бөліп көрсетуге көмектеседі. Тарихнама тарихи жадыны қалыптастыру көзі ретінде зерттеледі. Болашақ мұғалімдер шығармашылық ойлауды, стиль, мәтін жазу сипаты негізінде әртүрлі мәтіндерді салыстыру, құжаттың жасалу уақыты мен авторын анықтау қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Медиа және тарихи жады

    Болашақ мұғалімдер теледидар, баспа өнімі, фотосурет, радио, кино, интернет және сандық медиа сияқты әртүрлі ақпарат құралдарында бейнеленген тарихпен адамның байланысын зерттейді; есте сақтауды зерттеудің негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын қарастырады; бұқаралық ақпарат құралдарының қалай өзара әрекеттесетінін, тұлға мен қоғамның жадысын қалай қалыптастырып, кеңейтетінін анықтайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның зияткерлік тарихы

    «Қазақстанның зияткерлік тарихы» пәнінің мақсаты – студенттерге Қазақстандағы интеллектуалдық және ғылыми дамудың негізгі кезеңдерін, ұлттық білім мен мәдениеттің қалыптасуын, зиялы қауымның рөлі мен ықпалын зерттеуді үйрету. Пән қазақ мәдениетінің, ғылымының және әдебиетінің дамуын, қоғамдағы интеллектуалдық қозғалыстар мен ұлттық сана-сезімнің қалыптасуын қарастырады. Сонымен қатар, Қазақстандағы ұлттық білім беру жүйесінің эволюциясы, зиялы қауымның қоғамдағы орны мен оның тәуелсіздік жолындағы күресі туралы мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана

    Курс болашақ мұғалімдерді хронологиялық ойлау, тарихи ойлау негіздерімен таныстырады, тарихи талдау және өткенді Тарихи түсіну құралы ретінде түсіндіру дағдыларын жетілдіреді. Болашақ мұғалімдер тарихи сананың ұжымдық және жеке деңгейде жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін ажыратады, тарихи сана туралы түсініктерін кеңейтеді, тарих пәні мен пәндік педагогиканы терең түсініп, тарих мұғалімі талап ететін когнитивті және гносеологиялық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Этнология

    Пән этнографиялық дереккөздер мен зерттеу әдістерін, этнологиялық ғылымның қалыптасу тарихын, этнологиялық мектептерді, этникалық әлем халықтарын жіктеу принциптерін, этногенез мен этникалық тарихтың теориялық аспектілерін, мәдениет пен этникалық психология негіздерін, этносаралық коммуникация тұжырымдамаларын, этникалық қақтығыстарды және олардың қоныстануы мен алдын алу жолдарын қамтиды. Этнологияның теориялық және қолданбалы аспектілерімен байланысты терминологияны біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Деректану

    Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы туралы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудегі әдіснамалық тәсілдер туралы тұтас түсінік қалыптастырады, метакогнитивтік дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауда, тарихи дереккөздермен жұмыс жасауда қажетті сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Тарихи өлкетану

    Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Курс қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастамалары мен сабақтастығы, Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен салдары, Қазақстанның тәуелсіз мемлекетінің қалыптасуы мен кезеңдері, экономикалық дамудың қазақстандық моделі, жаңа тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты туралы білім береді. Курс тарихи өткенді сыни бағалау дағдыларын қалыптастырады, қазіргі заманғы қоғамдық мәселелерді шешу жолдарын түсіндіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл

    Бұл курстың мақсаты-тарихшы студентті пәнаралық тәсіл ("Археология", "Этнология", "деректану", "Мұрағат дело", "музейтану", "академиялық жазу" және т.б.) негізінде жобалау-зерттеу қызметіне теориялық және практикалық дайындау. Курсты зерттеу барысында ғылыми тұжырымдамалар мен процестерді түсіну қалыптасады, зерттеу дағдылары дамиды. Курстың нәтижесі-мұрағат және мұражай тәжірибесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қосалқы тарихы пәндер

    Курс әртүрлі қосалқы немесе арнайы тарихи пәндерді – Тарихи хронологияны, топонимиканы, геральдиканы, нумизматиканы, фалеристиканы, ономастиканы және басқаларды зерттеуді, олардың пайда болуы мен даму тарихымен таныстыруды қамтиды. Болашақ мұғалімдер жаңа дағдылар мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.), көптеген жаңа ақпаратпен күресу қабілеттерін игереді, зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ауызша тарих: теория және практика

    «Ауызша тарих: теория және практика» пәнінің мақсаты – студенттерге ауызша тарих саласының теориялық негіздері мен зерттеу әдістерін үйрету. Пән тарихи оқиғалар мен қоғам өмірінің жеке куәгерлерінен алынған ауызша деректерді жинау, сақтау және талдау тәсілдерін қарастырады. Ауызша тарихтың әдіснамалық аспектілері, сұхбат жүргізу техникасы, дерек көздерінің сенімділігі мен шектеулері туралы мәлімет беріледі. Сонымен қатар, студенттер ауызша тарихты зерттеу арқылы қоғамдағы тарихи процестер мен жеке тұлғалардың рөлін терең түсінуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді
  • Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады
  • Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
  • Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады;
  • Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді
  • Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады;
  • Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті;
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен жасанды интеллектті пайдалану дағдыларын пайдалана отырып, жергілікті, аймақтық және республикалық деңгейде жалпы орта білім беру және гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және топпен жүргізе алады.
  • Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
  • Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.
Top