6B01703 Ағылшын тілі (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Бұл курстың мақсаты тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігіндегі, ағылшын және ана тілдерінің тіларалық алшақтықтарының белгілері туралы ең жалпы ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес келетін бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Білім алушы сөздің мәнмәтіндік мағынасын анықтай алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, жеке тілдік тәжірибенің көмегімен нақты ұлттық ерекшелей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация
Курстың мақсаты мультимедиялық әлемдегі халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияларды түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарындағы жаңа тенденциялар; технология саласындағы жетістіктер; жаһандық байланыс көздері мен жүйелері; мәдени контексттер; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлем жүйелері және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; жарнаманың рөлі мен әсері және
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиа сауаттылық және жасанды интеллект
Мақсаты: кәсіби қызметтегі ситуациялық мәселелерді шешу үшін медиа сауаттылық пен сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Бұқаралық коммуникацияның қоғамның дамуына әсер ету ерекшелігі. Қазіргі БАҚ жұмысының ерекшеліктері. Бұқаралық медиа жанрлары және олардың лингвистикалық ерекшеліктері. Медиатекстерге реферат, Аннотация, интерпретация және шығармашылық түсініктеме беру. Әлеуметтік лингвистика. Психолингвистика. Медиа мәтіндерді оқудың пәнаралық сипаты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)
Бұл курстың мақсаты: ағылшын тілінде сабақ жүргізу үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын әзірлеу және сабақтың деңгейлік дайындығы мен кезеңдеріне сәйкес оқу-дидактикалық материалды дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Олар сабақтың барысын, оның кезеңдерін сыни бағалауға және талдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіл біліміне кіріспе
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік сипаттамасы, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, әлем тілдерінің жіктелуі, әлемнің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру болып табылады. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері, тілге теориялық көзқарастары бар тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курс адамның сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге дейінгі лингвистикалық талдауға шолу жасайды, бұл болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастырады. Студент шет тіліндегі ауызша жазбаша коммуникативтік қызметке қатысуға дайын екендігін білдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат
Курс шығармашылық және сыни көзқарастарды үйлестіру, тәуелсіз ойлау мен аналитикалық қабілеттерді дамыту мүмкіндігін ұсынады. Болашақ мұғалімдер ескі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейін, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Курс сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазу дағдысын дамыту әдебиет саласында да, болашақ кәсіби қызметпен байланысты жазу саласында да тиімді жазу үшін қажетті ағылшын тілінде өткен оқу кезеңінде алған білімдерін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты:AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру
Бұл курс тілдік материалды қызықты және оңай игеруге, оны қарым-қатынас процесінде белсендіруге және театрландыруды ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде түсінуге бағытталған. Бұл курс ашық диалогтық қарым-қатынасты, эмоционалды компонентті дамытуға, оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шет тілін оқыту мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: Қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныс. Болашақ мұғалімдер өз білім алушыларының дамуын бақылай алады және сәйкесінше білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлай және жүзеге асыра алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі жағдайларда шығармашылықпен және барабар әрекет етеді және білім алушылардың оқуы мен әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)
Бұл курстың мақсаты студенттің тілдің тарихи, лингвомәдени дамуының негізгі кезеңдері, зерттелетін тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы білімін қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі-лингвистика саласында қажетті білімі бар маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, оған сәйкес болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың жалпы бағыттарын, ағылшын тілінің негізгі нұсқаларын біледі, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен жұмыс істейді, ағылшын сөздерінің құрылымын, сөзжасамның негізгі тәсілдерін, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, білімді нақты жағдайлар аясында қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)
Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және білім алушылардың тұрмыстың, мәдениеттің түрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы
Бұл курстың мақсаты-лингвистикалық және әдістемелік құзыреттіліктің негіздерін кеңейтетін және тереңдететін ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімді игеру. Курстың мазмұны Қазақстандағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи үрдістерін ескере отырып, шет тілі мұғалімдерін даярлауға байланысты көптеген мәселелерді қамтиды. Бұл курс болашақ мұғалімдерді мектепте шет тілін оқыту үшін кәсіптік-педагогикалық және оқу қызметі туралы қажетті біліммен қаруландырады және ғылыми және білім беру ақпараттарының ағымында бағдарлау дағдылары мен дағдыларын, оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша жаңа ақпаратты іріктеу, талдау және бағалау қабілетін меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Бұл курстың мақсаты-қарым-қатынас саласындағы тіл нормаларын ауызша және жазбаша түрде меңгеруді қамтамасыз ету, арнайы лексиканы меңгеру. Пәнді оқу процесі сөйлеу Кәсіби бағытталған қарым - қатынас жағдайларында шет тілін түсіну, түсіну және практикалық меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары
Курс вариативті шет тілді білім берудің қазіргі заманғы жүйесін дамытудың жетекші принциптері мен негізгі тенденцияларын білуге және түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер STEAM және Steam технологияларын шет тілін оқытуда қолдана алады, озық жетістіктер мен педагогикалық тәжірибені талдап, қорытындылай алады. Оқу процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен формасына сәйкес білім алушылар үшін материалды таңдауда саралауға және сыни тұрғыдан қарауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы
Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық байланыстар мен тілдік қабілеттерді дамытудың маңыздылығын түсінуге бағытталған. CLIL технологиясын қолдана отырып, білім беру процесінің мақсатын, мазмұнын және ұйымдастырылуын білу және түсіну. Болашақ мұғалімдер оқу процесіне белгілі бір терминдерді, белгілі бір тілдік құрылымдарды біріктіре алады, бұл лексиканы пәндік терминологиямен толықтыруға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі зерттеуге және қолдануға дайындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік; өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен модельдер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру контексттерінде оқытушылық қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Болашақ мұғалімдер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі бағалау технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалдық стилистика
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі салаларындағы тілдің жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және болашақ мұғалімдерде ағылшын тілінің әртүрлі функционалды стильдерінің барлық деңгейлеріндегі (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер) социолингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі ағылшын тілі стилистикасының негізгі мәселелерін, тілдік экспрессивті құралдарды дұрыс қолдануды қамтиды. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалды-стильдік жүйесі туралы білімге ие, зерттеудің лингвистикалық әдістерін біледі, мәтінде экспрессивті құралдарды таба алады және олардың функцияларын анықтай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді лингвистиканың стилистика, оның негізгі категориялары, функционалды стильдері, стилистикалық әдістері, мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін сипаттау, корпус стилистикасын қолдану, сонымен қатар лексикология мен лексикографияны зерттеу сияқты салаларымен таныстыру болып табылады. Курстың өзектілігі стилистикаға шолу жасауға, тілдің әртүрлі стильдеріне және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да сандық құралдарды қолдануға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде студент әртүрлі контекстік жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология
Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру, студенттерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйесі және оның қызметі туралы ғылыми білім беру болып табылады. Бұл курстың өзектілігі жалпы тіл білімі, Теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сондай-ақ сөйлеу мәдениеті бойынша практикуммен пәнаралық байланыстарды түсінуге бағытталған. Курсты оқыту барысында болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттіліктерді игереді. Студент күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылатын және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін зерттелетін шет тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімдерін көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру
Курс студенттерге тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тілін қоса алғанда, зерттелетін тілдің елі туралы жалпы түсінік алуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпыға бірдей танылған құрылымның негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, жоғары мәдени дәстүрлер туралы білімдерін кеңейтеді. Өз еліне және зерттелетін тіл еліне салыстырмалы талдау жүргізу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялармен таныстыру болып табылады. Курстың өзектілігі грамматикалық және фонетикалық тұрғыдан дұрыс шетелдік сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде тілді мағыналы зерттеуге бағытталған. Бұл курс теориялық ережелерді (ережелерді) және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениетаралық өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері
Курс Қазақстан Республикасында вариативті шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шет тілдік сөйлеу әрекетінің тілдік аспектілерін ажыратады, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шет тілін ерте меңгерген мектептерде шет тілін оқыту ерекшеліктерін, шет тілін бейінді оқитын мектептерде және мамандандырылған мектептерде шет тілін оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктерін зерделеуді қолданады. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістемелерді, ерте оқыту ортасында екі тілді оқытуды зерттейтін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік; мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін ескеруге және олардың оқу процесінде жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік алады. Болашақ мұғалімдер тиісті акт, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процесіне қосуды қолдайды. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен / қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт
Бұл курстың мақсаты: өзіміздің және басқалардың мәдени бірегейлігін, әрқайсымыздың мәдени болжамдарымызды, мәдениетаралық өзара әрекеттесудің нюанстарын және олардың түсіну мен өсу әлеуетін қалай түсінуге болады. Сіз қарым-қатынастың әртүрлі стильдері, құндылықтар әр елде қалай өзгеруі мүмкін және әртүрлі контексттерге қалай оңай бағалауға және бейімделуге болатынын білесіз. Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді дамытуға баса назар аудару: азаматтық, этикалық нормаларды ұстану патриотизмі; жауапкершілік; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-педагогтарды тарту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Болашақ мұғалімдер оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалануға ие.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар
Бұл курстың мақсаты тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігіндегі, ағылшын және ана тілдерінің тіларалық алшақтықтарының белгілері туралы ең жалпы ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес келетін бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Білім алушы сөздің мәнмәтіндік мағынасын анықтай алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, жеке тілдік тәжірибенің көмегімен нақты ұлттық ерекшелей алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критерийлік бағалау технологиялары
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологиясымен таныстыру, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің оқу сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсат қоюға, оқушылардың білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға, тест тапсырмаларын әзірлеуге байланысты кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады, оның ішінде ақпараттық технологиялар және шетелдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибе негізінде; оқу процесін жетілдіру үшін осы білімді кәсіби қызметте қолдануға қабілетті. Курс жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін қалыптастыруға, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы
Курс ғылымның анықтамасын және оның жіктелуін, ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасын анықтайды, ғылыми ақпараттың негізгі көздерімен, оқу-ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмыстарды (курстық, дипломдық жұмыстар, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік. Болашақ мұғалімдер оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайларына және білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқу орталарын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде Авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)
Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мамандандырылған ағылшын тілі
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: - кәсіби дамуға арналған құзыреттілік саласы; - өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы; - мұғалімдердің жұмыс ортасына арналған құзыреттілік саласы; пәндік және жалпы құзыреттілік салалары: Кәсіби саладағы тіл: қолдану. Студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, шет тілді кәсіби-бағдарланған қарым-қатынасқа үйрету, оқытылатын тілдің ел мәдениетін білу және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану
Бұл курстың мақсаты оқу процесінде әртүрлі білім беру сатыларында қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану негізінде ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту болып табылады. Курс онлайн немесе қашықтан сыныпты басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Курс сыни ойлауды қалыптастыру және дамыту арқылы болашақ мұғалімдердің рефлексивті қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді заманауи қашықтықтан білім беру технологиялары туралы Болашақ мұғалімдердің жүйелі идеяларын түсіну қабілеттеріне, сондай-ақ осы технологияларды өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындыққа бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық қасиеттерді қолдана отырып, сөйлеу әрекетінің құбылыстарының пайда болуын игеруді, сондай-ақ бағалау үшін шет тілін қолдануға дайындықты және зерттеу және кәсіби міндеттерді, кәсіби қызметтегі нұсқамаларды шешу үшін шет тіліндегі ақпаратты пайдалануды; болашақ шеңберінде кәсіби бағдарланған, коммуникативті және мамандандырылған мамандықты құруды қамтиды ағылшын тіліндегі мансап.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия
Бұл курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті лингвистикалық дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Ағылшын тілінде ауызша және жазбаша тілде сөйлесетін академиялық және практикалық сабақтардың бірегей үйлесімін ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістері мен технологияларымен таныстыру, танымдық белсенділікті жандандыру, шет тілін оқытуда озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді қолдануға креативті тәсілді дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілі сабақтарын модельдеу мен жобалаудың әдістемелік және әдіснамалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің шет тілдерін оқыту процесіне когнитивті және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығы болып табылады. Сонымен бірге болашақ мұғалімдерде шет тілді және когнитивті-әдістемелік құзыреттілік дамиды. Бұл құзыреттер Оқу процесін ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір оқушы үшін жеке оқу нәтижелерін бақылауға негізделген ұйымдастыруға көмектеседі, қызығушылықты, ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімділікті, іске асыруды, когнитивті жүктемені және өзін-өзі реттеуді қоса алғанда, ҰБТ-ны олардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Action Research
Мақсаты: студенттерде педагог-зерттеушінің құзыреттілігін, өзінің педагогикалық практикасы мен қызметін жүйелі, рефлексивті, түзетуші, талдамалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Action Researh кәсіби тәжірибеде проблемалық мәселелерді анықтауға бағытталған жүйелі, рефлексивті, аналитикалық зерттеудің бейресми әдісі ретінде. Әлемдік педагогикада Action Researh әдісінің пайда болу тарихы (іс-әрекеттегі зерттеулер). К. Левиннің іс-әрекетіндегі зерттеу ретінде Action Research дамуына қосқан үлесі, Дж. Дьюи, Д.Коллиер, с. Кори, в. Боргу және т. б. Action Researh әлемдік тәжірибесі: "іс-әрекеттегі зерттеу", "бірлескен зерттеу", "өзін-өзі зерттеу", "іс-әрекетті зерттеу", "іс-әрекетті контекстік зерттеу". Білім берудегі Action Researh қазақстандық тәжірибесі. Action Researh жетекші принциптері: зерттеу және оқыту практикасының бірлігі, ынтымақтастық, синергия және зерттеу практиктерінің топтық жұмысы. Action Researh әдісінің кезеңдері: проблеманы қою, деректерді жинау, одан әрі іс-әрекеттерді жоспарлау, іс-қимыл жоспарын жүзеге асыру, түрлендірулерді жүзеге асырғаннан кейін деректерді талдау, рефлексия. Педагог-зерттеушінің педагогикалық рефлексиясы оны талдау және түзету, жетілдіру және өзін-өзі дамыту мақсатында мұғалімнің өзінің практикалық іс-әрекетін талдау және іске асыру ретінде. Сөздік мұғалімнің тәжірибесіндегі Action Researh әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын жетілдіру болып табылады: кәсіби дамуға арналған құзыреттілік саласы; өзара әрекеттесуге арналған құзыреттілік саласы. Өзін-өзі және өзінің кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және контексте оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік ағылшын тілі
Іскерлік ағылшын тілін үйрену кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбаттасу дағдыларын дамыту, ағылшын тілінде іскери электрондық хаттар жазу және іскерлік тақырыптар мен мәселелерді зерттеу үшін көптеген сабақтарды қолдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Lesson Study
Мақсаты: студенттерде педагог-зерттеушінің құзыреттілігін, педагогикалық зерттеуді жоспарлау, бақылау, талдау және құжаттау дағдыларын өзінің педагогикалық практикасы мен қызметінде қалыптастыру. Мазмұны: Lesson study педагогикалық зерттеу ретінде. Lesson study (Сабақты зерттеу) әдісінің әлемдік педагогикадағы пайда болу тарихы. Lesson study - ді қолданудың әлемдік тәжірибесі. Lesson study: мектепте қолдану теориясы мен практикасы. Lesson study кезеңдері: команданы құру, оқу мақсаттарын дамыту, жоспарлау, оқыту және бақылау, оқытуды талдау және зерттеу нәтижелерін қорытындылау, құжаттау және жариялау. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында Lesson study бағдарламасын жүзеге асыру. Lesson study жоспарлау және зерттелетін оқушыларды анықтау. Lesson study-ді орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқыту, бақылау, талдау. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында Lesson study зерттеу нәтижелерін құжаттау және жариялау. Педагогтердің кәсіби білім алуына жәрдемдесу мақсатында Lesson study бойынша жаттықтырушыларды тарту. Сөздік мұғалімнің тәжірибесінде Lesson study әдісін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері
Курстың мақсаты қазіргі заманғы шет тілді білім беру контекстінде оқытудың ерте кезеңінде ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы білім беру. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі кезеңде балалардың ағылшын тілін оқыту процесінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдермен танысады, өйткені дәл осы кезеңде балалар тілді меңгеру тұрғысынан өздерінің максималды әлеуетін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің ағылшын тілін үйрену және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды қолданудағы білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студент зерттеу, лингводидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі-цифрлық технологияларды тіл үйренушілерге тілдік дағдыларын жетілдіруге көмектесетін білім беру ресурсы ретінде пайдалану, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыру, осылайша қатысатын, лингвистикалық бай оқу ортасын қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі smart-технологиялар
Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдерді пассивті реципиенттерден білім беру процесінде смарт технологияларды белсенді пайдаланушыларға айналдыру және олар ақылды технологияларды енгізуді және оларды ағылшын тілін оқыту процесіне біріктіруді үйренеді. Оқыту процесінде болашақ мұғалімдер қойылған педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативтік міндеттерге қол жеткізу үшін пайдаланылатын цифрлық технологиялар мен қолданыстағы құрылғылар паркі (компьютерлер, планшеттер, интерактивті тақталар, портативті проекторлар) туралы жақсы түсінікке ие. Болашақ мұғалімдер білім берудегі цифрлық трансформациялар жағдайында smart-технологиялармен табысты қызмет пен тиімді жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды игереді. Сондай - ақ, болашақ мұғалімдер сыни ойлау дағдыларын дамытады, өйткені цифрлық smart-білім берудің жаңа шындықтарына бейімделу жүйелі, дәйекті, креативті идеяларды және қойылған мәселелерді шешудің ұйымдастырылған стратегияларын талап етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулер үшін теориялық негіз береді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларына ие және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
- Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, білім алушылардың оқу үдерісін жүзеге асыру және оқу жетістіктерін бағалау және әр оқушының білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілі-білім беру үдерісін модельдеу.
- Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
- Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
- Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
- Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
- Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
- Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.