Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын) в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (1 бөлім)

    Пән кепіл, көңіл-күй, аспект сияқты грамматикалық категориялардың білімі мен қолданылуы туралы білім береді, заманауи формаларды, модальды етістіктерді, мақалаларды сауатты қолдану, морфология деңгейінде грамматикалық құрылымдарды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық принциптері мен тұжырымдамаларын жан-жақты түсінуді қалыптастырады. Ол нарықтардың, бизнестің және экономиканың жұмыс істеуіне, сондай-ақ жеке қаржыны басқаруға негізделген негізгі теорияларды, құралдар мен құрылымдарды қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыларға экономика мен кәсіпкерліктің іргелі принциптерін, бюджетті құру, жинақтау стратегиясы, инвестициялар, несиелеу және сақтандыру сияқты жеке қаржыны басқару мәселелерін түсінуге көмектесу. Бұл оларға бизнесте, қаржыда, экономикада және басқа да байланысты салаларда мансапты жалғастыруға берік негіз береді, олар кірістер мен шығыстарды есептеу, қаржылық қауіпсіздік жастығын қалыптастыру, салық жүйесі мен қаржылық тәуекелдерден қорғану негіздерін түсіну бойынша практикалық дағдыларды алады және сыни ойлау дағдыларын, проблемаларды шешу дағдыларын және аналитикалық қабілеттерді дамытуға көмектеседі, бұл кез-келген салада табысқа жету үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің филологиясына кіріспе

    Пән лексикология және фразеология негіздері туралы түсінік береді, қазіргі шет тілінің лексикалық құрамы, оның стратификациясы, оны толықтыру тәсілдері, сөздің мағынасы мен фразеологизмдер туралы білім береді, аналитикалық қабілеттерін дамытады және шет тілін меңгеру дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы(2 бөлім)

    Пән ағылшын тілінің синтаксисі туралы негізгі білімді жеткізуге арналған, синтаксистік байланыстардың түрлерін зерттейді, сөз тіркестері мен сөйлемдерді құру дағдыларын қалыптастырады, сөйлемнің құрылымы мен тұжырымның мақсатын түсінуге ықпал етеді, байланыс түріне байланысты белгілі бір грамматикалық құрылымды таңдау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері

    Пәнді оқудың мақсаты мектепке дейінгі білім берумен байланысты зерттеулерде ғылыми әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеу негіздерін, деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін, мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу ерекшеліктерін зерделеуді, жеке зерттеу жобаларын әзірлеу, іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тұжырымдамасын, мәні мен себептерін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама туралы білім қалыптастырылады; құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық сияқты салалары зерделенуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экология саласындағы кешенді білімдері мен дағдыларын, тұрақты даму қағидаттарын қалыптастыру және тұрақты даму мақсаттары аясында білім беру ұйымдарында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады. Пән адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы, табиғатты тұрақты пайдалану, сондай-ақ заманауи экологиялық проблемалар мен олардың алдын алу әдістері мәселелерін қамтиды. Өскелең ұрпақта экологиялық тәрбие мен экологиялық мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне, білім беру мекемелері мен төтенше жағдайларда балалардың денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау шараларына, сондай-ақ санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз етуге және ресурстарды ұтымды пайдалануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (қытай) - А1-1

    "Екінші шет тілі (қытай)" пәні сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу ерекшеліктерімен мәдениетаралық, тілдік, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің іргелі негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (испан) - А1-1

    Бұл пән испан тілін бастапқы деңгейде оқытуды қамтиды. Негізгі екпін - сөйлеу қызметінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін, түлектердің шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (түрік) - А1-1

    "Екінші шет тілі (түрік тілі)" пәні сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, пайымдау).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (неміс) - А1-1

    "Екінші шет тілі (неміс)" пәні сөйлеу қызметінің барлық түрлері үшін коммуникативтік, әлеуметтік және прагматикалық құзыреттердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуге машықтандыру (ағылшын тілі). 1 бөлім

    Пән шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға арналған; сөйлеу үлгілері мен грамматикалық құрылымдарды қолдану дағдыларын автоматтандыруға назар аударады, жалпы тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша мәлімдеме құрудың негізгі модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    "Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді игерудің және жүзеге асырудың табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, оқу дағдыларын дамыту, ақыл-ой еңбегінің мәдениеті, өзін-өзі тәрбиелеу; педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (3 бөлім)

    Пән студенттерге жазбаша да, ауызша да әртүрлі практикалық жаттығуларды орындау барысында ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарын түсінуге, қолдануға және бекітуге көмектесуге арналған. Грамматикалық мағыналарды түсінуді, білім беру дағдыларын және негізгі грамматикалық категорияларды қолдануды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (неміс) - А1-2

    Бұл пән неміс тілін шекті деңгейде оқытуды қамтиды. Білім алушылардың негізгі міндеті - сөйлеу қызметінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативтік құзыреттіліктің базалық негіздерін бекіту. Курстың мақсаты-студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған шет тілі

    Пән болашақ мамандық аясында студенттерді кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Бұл оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды, студенттердің болашақ мамандығы үшін ағылшын тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Теориялық грамматика

    Курс студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы, оның ерекше қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары, сондай-ақ оны зерттеудің лингвистикалық әдістері туралы заманауи түсініктермен таныстыруды мақсат етеді. Курс студенттердің тұжырымдамалық аппаратты және грамматикалық талдау мен сипаттау әдістерін қолдана білуін, алған теориялық білімдерін практикада қолдана білуін дамытуды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (қытай) - А1-2

    "Екінші шет тілі (қытай тілі)" пәні сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (рецептивті және өнімді дағдылар) ескере отырып, тілдік құзыреттіліктерді болашақ дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Сипаттама, баяндау, монолог, диалог, пайымдау-сөйлеудің негізгі композициялық және сөйлеу формалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект (АИ) және оны әртүрлі салаларда қолдану саласындағы базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады және бекітеді. Оқу барысында студенттер жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен, соның ішінде машиналық оқытумен, нейрондық желілермен, табиғи тілді өңдеумен танысады. Студенттер жасанды интеллектпен жұмыс істеу үшін әртүрлі құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қолдана алады, қарапайым модельдер жасай алады, сонымен қатар жасанды интеллект технологияларын жүзеге асыратын заманауи онлайн платформаларды сынап көруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аударма теориясы мен практикасына кіріспе (minor)

    Курс болашақ мамандарды - аудармашыларды, шет тілі оқытушыларын және басқа да мамандықтардың тілтанушыларын жалпы филологиялық даярлаудың маңызды бөлігі болып табылады. Ол Жалпы лингвистика, стилистика, лексикология және грамматика бойынша оқу курстарымен тығыз байланысты зерттеледі, осы пәндерді игеру арқылы алынған білімге сүйенеді және өз кезегінде олардың материалын сәтті игеруге ықпал етеді. Осы пән аясында курстың пәні, міндеттері мен әдістері зерттеледі, "аударма теориясы" ұғымының анықтамасы беріледі, аударма теориясы мен практикасының міндеттері, аударма ғылымының пайда болуының алғышарттары қарастырылады. Аударма эквиваленттілігі ұғымы зерттеледі, аударманың негізгі түрлері қарастырылады. Аударманың лексикалық мәселелерімен қатар кейбір грамматикалық мәселелер де қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Социолингвистика

    Әлеуметтік Лингвистика-Жалпы тіл білімі, әлеуметтану, этнография, мәдениеттану, Әлеуметтік психология, саясаттану қиылысында дамитын лингвистикалық пән. Әлеуметтік лингвистика ең жалпы, іргелі мәселелерді зерттеумен айналысады, мысалы: тіл дамуының маңызды заңдылықтарын анықтау және олардың әлеуметтік табиғатын дәлелдеу (тілдің өзін-өзі дамытуына байланысты заңдылықтармен қатар); тілдің жұмысының әлеуметтік шарттылығын, оны қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қолданудың әлеуметтік және ситуациялық айнымалыларға тәуелділігін зерттеу; коммуникацияға қатысушылар орындайтын әлеуметтік рөлдер жиынтығы, белгілі бір сөйлеу актілерін іске асырудың әлеуметтік-психологиялық шарттары және т. б. сияқты факторлар шешуші мәнге ие болатын сөйлеу қарым-қатынас процестерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (түрік) - А1-2

    "Екінші шет тілі (түрік)" пәні рецептивті және өнімді дағдыларды дамыта отырып, тілдік, академиялық және жеке құзыреттілік негіздерін одан әрі дамытуға бағытталған. Ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тыңдауға және сөйлеуге арналған практикум

    Бұл пән тыңдауды, сондай - ақ шартты түрде дайындалған және дайындалмаған ауызекі сөйлеуді оқытуды; оларды автоматтандыруға бағытталған сөйлеу үлгілерін меңгеруді; диалогтық және монологтық сөйлеуді оқытуды, пән тыңдау және сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға және тереңдетуге, ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесі

    Курс шет тілді білім беру саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде шет тілдері мұғалімін кәсіби-әдістемелік даярлауды қамтамасыз етеді, білімнің, Дағдылар мен дағдылардың тұтас жүйесін игеруге, магистранттардың әдіснамалық мәдениетін, олардың дербес қызметін, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша қызметін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілеттілігі мен дайындығын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Aуызша қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерін дамытуға және күнделікті және кәсіптік-бағдарланған қарым-қатынас жағдайларында мәдени-адекватты сөйлеу қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын әзірлеуге ықпал етеді, студенттердің мәдениетаралық өзара іс-қимыл субъектілері ретінде шет тілдік сөйлеу қарым-қатынас мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, ана тілінде сөйлейтіндермен және басқа мәдениеттер өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергіні жоюға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуге машықтандыру (ағылшын тілі). 2 бөлім

    Пән шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға және жетілдіруге арналған; күрделі сөйлеу үлгілері мен грамматикалық құрылымдарды қолдану дағдыларын автоматтандыруға назар аударады, мәдени, тұрмыстық және әлеуметтік-саяси тақырыптарда ауызша және жазбаша мәлімдеме құрудың негізгі модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (испан) - А1-2

    Бұл пән испан тілін орта шекті деңгейде оқытуды қамтиды. Негізгі екпін - сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативті-мәдениаралық құзыреттіліктің іргелі негіздерін бекіту. Пәннің мақсаты-студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін және оқушының шет тілінде сөйлесуге дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқыту психологиясы

    Курстың мақсаты студенттерді оқу пәні ретінде шет тілінің психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру және әртүрлі жастағы оқушыларды шет тілін оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелерін саналы түрде игеру үшін олардың психолингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (испан) - А2

    Бұл пән испан тілін орта деңгейде оқытуды қамтиды. Негізгі екпін - сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативті-мәдениаралық құзыреттілікті жетілдіру. Пәннің мақсаты-студенттердің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін және білім алушының өзін тілдік тұлға ретінде жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (түрік) - А2

    "Екінші шет тілі (түрік)" пәнінің мақсаты сөйлеу қызметінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Айтылымның негізгі формаларын дамыту (сипаттау, баяндау, монолог, диалог, пайымдау)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (неміс) - А2

    "Екінші шет тілі (неміс)" пәні сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Орта шекті деңгейде сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын (сипаттау, баяндау, монолог, диалог, пайымдау) дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (қытай) - А2

    "Екінші шет тілі (қытай)" пәні рецептивті және өнімді дағдыларды ескере отырып, коммуникативті, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің негізгі негіздерін қалыптастырады. Ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік шетел тілі

    "Іскерлік ағылшын тілі" курсы негізгі курстың жалғасы болып табылады. Коммуникативті-бағытталған сипатқа ие. Практикалық мақсатпен қатар – студенттерді ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздеріне оқыту, курс білім беру (студенттердің ой-өрісін кеңейту, олардың жалпы мәдениетін, мәдени қарым-қатынасы мен сөйлеу деңгейін арттыру) және тәрбиелік мақсаттарды (студенттердің тұлғааралық өзара іс-қимылын дамыту, фондық білімді кеңейту) қояды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шет тілінің тарихы мен қазіргі типологиясы

    Пән студенттерді тіл дамуының негізгі заңдылықтарымен және қозғаушы күштерімен, негізгі шет тілінің фонетикалық, морфологиялық, лексикалық және синтаксистік ішкі жүйелерінің типологиялық ерекшеліктерімен ана тілімен салыстыру негізінде тілдік интерференцияны еңсеру және тиімді оқытушылық және аударма қызметін жүзеге асыру үшін таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілінде оқу материалдарын әзірлеу

    Бұл пәннің мақсаты мектеп оқушылары үшін педагогикалық мамандық студенттерінің шет тілі бойынша оқу материалдарының жиынтығын жазудың тиімді алгоритмін әзірлеу болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәтіндерді аудару негіздері (minor)

    Ғылыми-техникалық аударма-бұл ғылыми стильдегі мәтіндердің әртүрлі түрлері аудармашының назарын аударатын пән: зерттеу жұмыстары, Мақалалар, баяндамалар, Оқу құралдары, шолулар және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық негіздері және медиа тіл

    Ұсынылған пән студенттерді қазіргі ақпараттық мәдениеттің маңызды феномені ретінде жалпы медиа сауаттылықтың негіздерімен ғана емес, сонымен қатар оның жаңа бағыттарының бірі – жаңалықтар сауаттылығымен таныстыруға мүмкіндік береді. Курс Қазіргі заманғы БАҚ ұсынатын ақпаратқа жауапкершілікпен қараудың маңызды постулаттарын оқытуға, жалпы медиа өнімдерінің сауатты тұтынушысын, атап айтқанда журналистік жаңалықтарды тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шетел тілінің лексикологиясы

    Пән лексикология және фразеология негіздері туралы түсінік береді, қазіргі шет тілінің лексикалық құрамы, оның стратификациясы, оны толықтыру тәсілдері, сөздің мағынасы мен фразеологизмдер туралы білім береді, аналитикалық қабілеттерін дамытады және шет тілін меңгеру дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілді елдердің аймақтану және мемлекеттік саяси құрылысы

    Пән Ұлыбритания мен АҚШ-тың физикалық және экономикалық географиясымен, сондай-ақ осы мемлекеттердің тарихымен, мәдениетімен және мемлекеттік-саяси құрылымымен танысуды қамтиды. Курстың мақсаты – студенттерге зерттелетін тілдің елі туралы тұтас түсінік беру, оларды тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен қаруландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингводиктика

    Пән кез-келген тілді меңгеру заңдылықтарын зерттейді, ол бірінші немесе екінші болып әрекет етсе де, тілдік тұлғаның лингводидактикалық моделін зерттейді, тілдік тұлғаның лингвокогнитивті құрылымын, оның даму шарттары мен заңдылықтарын сипаттайды, оның игеру/оқыту объектісінің (тіл, әлемнің тілдік бейнесі) ерекшелігін және осы процестің барлық субъектілерінің өзара әрекеттесуін зерттейді, қателіктердің табиғаты (лингвистикалық, мәдениеттану) және оларды жою/ескерту механизмі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (қытай) - В1

    Қытай тілінің рецептивті және өнімді дағдыларын дамыту. Негізгі мақсат-сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып, мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту. Пәннің мақсаты-студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін және олардың тілдік тұлғалық дағдыларын жүзеге асыруға дайындығын жетілдіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдеби шығармашылық

    Шет тілінде шығармалар жасау бойынша практикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлау; оқу процесінде студенттің шығармашылық қабілеттерін анықтау, жеке шығармашылық стильді қалыптастыруда бастаушы жазушыны қолдау, студентті өзіндік шығармашылық тұлға ретінде қалыптастыру, әдеби шеберліктің практикалық дағдылары мен дағдыларына үйрету - өмірлік материалды таңдау, оны қайта қарау, жанрлық әдеби мәтіндермен (формалармен), тілмен, бейнемен және т. б. жұмыс істеуге дайындық - көркемдік талғамға тәрбиелеу, пропорция сезімі, әдеби шығармашылықтың жоғары мәдениеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алдын ала дайындықтағы шетел тілін оқыту

    "Шет тілін ерте оқыту" пәні студенттердің мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі білім беру саласындағы кәсіби қызмет негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған: құқықтық нормалар, білім беру процесінің мәні мен құрылымы, жас студенттердің психологиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оқытуды ұйымдастыру мен жоспарлаудағы осы ерекшеліктерді ескеру, оқу материалдарын әзірлеу және бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (неміс) - В1

    Бұл пән неміс тілін одан әрі оқытуды көздейді. Негізгі мақсат-сөйлеу, оқу, жазу және тыңдаудың озық деңгейін ескере отырып, мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту. Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін және түлектердің мәдениетаралық деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен де, шет тілінде сөйлемейтіндермен де шет тілді қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беруді цифрландыру және шет тілдерін оқытудағы SMART технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерде заманауи цифрлық ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, оларды алған практикалық дағдыларды іске асыруға шығармашылық көзқарасқа бағдарлау, оқыту процесінде АКТ қолдану және оқу нәтижелерін бағалауды ұйымдастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ашық сөйлеу өнері

    Пән көпшілік алдында сөйлеу, сыни тұрғыдан ойлау, спикердің сөйлеуін дұрыс тыңдау дағдыларын қалыптастырады және бекітеді, білімді хабарлайды және әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, сөйлеуді ұйымдастыру және құрылымдау дағдыларын дамытуға, аудиторияға сәйкес тілдік және тілдік емес құралдарды қолдана білуге ықпал етеді. Пән көпшілік алдында сөйлеу, сыни тұрғыдан ойлау, спикердің сөйлеуін дұрыс тыңдау дағдыларын қалыптастырады және бекітеді, білімді хабарлайды және әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, сөйлеуді ұйымдастыру және құрылымдау дағдыларын дамытуға, аудиторияға сәйкес тілдік және тілдік емес құралдарды қолдана білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі шет тілін түсіндіру тәжірибесі (ағылшын тілі) (minor)

    Пән студенттерде Ауызша аударма саласындағы кәсіби қызмет дағдыларын қалыптастырады, халықаралық конференциялар мен келіссөздердегі жұмыс ережелері мен нормалары туралы білімді хабарлайды, аударма мәселелерін шешу, ауызша тіларалық трансляцияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады, негізінен дәйекті: аударма этикасына қатысты ілеспе дағдыларды қалыптастыруға назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Онлайн оқытудағы ынтымақтастық технологиялары

    Ынтымақтастықта оқыту, шағын топтарда оқыту педагогикадағы гуманистік бағыттағы технологияларға жатады. Бұл технологияның негізгі идеясы-әртүрлі оқу жағдайларында оқушылардың белсенді бірлескен оқу іс-әрекетіне жағдай жасау, оқушылардың жаңа тәжірибені игеру қабілетін дамытуға жағдай жасау, оларды іздеу, топтық немесе ұжымдық іс-шараларға тарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникацияның теориясы мен тәжірибесіне кіріспе

    Пән студенттердің сөйлеу әрекетінің барлық төрт түрі бойынша коммуникативті құзыреттілігін қалыптастырады – сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау. Пән қалыптасқан лингвистикалық, лингвистикалық-елтану, мәдениетаралық, коммуникативтік және аударма құзыреттілігін көздейтін кәсіби аудармашыны жан-жақты даярлауды қамтамасыз етуге арналған; студенттердің көпмәдениеттілік пен көптілділік жағдайында қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістері

    "Шет тілдерін оқытудың арнайы бағдарланған әдістемесі" пәні студенттердің ҚР вариативті шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары, АИ ерте оқытылатын мектептерде, АИ бейінді оқытатын мектептерде және мамандандырылған мектептерде АИ оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған сондай-ақ мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздеріне сүйенетін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (түрік) - В1

    Бұл пән түрік тілін оқытуды жалғастыруды көздейді. Басты назар-барлық тілдік дағдыларды ескере отырып, мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру. Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін және түлектердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынасқа дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас тұрғысынан шет тілі

    Бұл пән тіл білімінің бөлімі болып табылады. Мақсаты: шет тілді іс-әрекетке қажетті барлық төрт тілдік іс-әрекет түрлері бойынша студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пән кәсіби аудармашының жан-жақты дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған, онда лингвистикалық, лингвистрантанушылық, коммуникативтік және аудармашылық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды жолға қоюға дайындығын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі сабағында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту

    Сыни тұрғыдан ойлау-бұл кәсіби дағдылар мен жұмсақ дағдыларды, ақпаратты талдаудың икемді дағдыларын, сұрақ қоюды, проблемалауды, аргументтерді, қарсыластармен ауызша және жазбаша қарым-қатынасты дамытуға, осы негізде белгілі бір мәселені ойластырылған шешуге бағытталған курс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандандырылған аударма (minor)

    Пән студенттерде медицина, Құқықтану, Қаржы, жаңа технологиялар, гуманитарлық ғылымдар сияқты салаларда аударманы қамтамасыз ету үшін лингвистикалық, аударма, лингвомәдени және әлеуметтік-мәдени құзыреттілік негіздерін қалыптастырады; мәтіндерді редакциялау негіздерімен таныстырады. Ғылымның әртүрлі салалары бойынша терминологиялық сөздікті қалыптастырады, студенттерге теориялық аударма, оның негізгі бөлімдері, нормативтік аспектілері саласындағы білімдерін кеңейтуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эксперименттік зерттеу негіздері (Action Research)

    Педагогтердің кәсіби білімін тереңдету және зерттеу дағдыларын дамыту; педагогикалық зерттеулердің түрлері мен ерекшеліктерін зерделеу; іс-әрекеттегі зерттеу жүргізу кезеңдерінің реттілігін анықтау; деректерді жинау және өңдеу тәсілдерін зерделеу, зерттеу үшін әдеби шолу жүргізу, зерттеу этикасы мәселелері; жобаны әзірлеу және оны педагогикалық практикада енгізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (испан) - В1

    Бұл пән испан тілін орта деңгейде оқытуды қамтиды. Негізгі екпін - сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативті-мәдениаралық құзыреттілікті жетілдіру. Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы мақсаттар үшін тіл

    Пән шет тілін меңгеру деңгейін жетілдіруге арналған оның барлық негізгі дағдыларына – оқу, тыңдау және сөйлеуге қолданылады; арнайы кәсіби қарым-қатынас жағдайында негізгі лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, табысты кәсіби коммуникацияны қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту

    Бұл пән оқу құралы және ғылыми Академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Пән академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті коммуникативтік лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттерді жетілдіру мен дамытуды қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кешенді оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің интеграцияланған оқытуды ұйымдастыру саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады: жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде интеграцияланған оқыту туралы тұтас идеяны қалыптастыру; интеграцияланған Оқытудың нормативтік-құқықтық негіздерін зерделеу; оқушыларды интеграцияланған оқытудың моделі мен технологиясын қарастыру; балалардың дамуының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын бейімдеу технологиясын зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Пән оқытылатын тіл елі әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, әдеби бағыттарды, көркемдік әдістерді, стильдерді және олардың ұлттық ерекшеліктерін зерттейді, анықтамалық әдебиеттермен сыни және әдеби ғылыми еңбектермен жұмыс істеу дағдыларын, көркем шығармаларды өз бетінше талдау дағдыларын, олардың жанрлық ерекшеліктерін және Оқытылатын тіл елі жазушыларының шығармашылық әдісі мен стилінің ерекшеліктерін анықтайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілін оқыту әдістемесі

    Пән қазіргі кезеңде маманға қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптарға жауап беретін Болашақ Екінші шет тілі мұғалімінің сапалы кәсіби-пәндік дайындығын қамтамасыз етеді, білімді хабарлайды және педагогикалық қызмет процесін түсінуді қамтамасыз етеді, проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастырады, оқыту әдістемесінің даму заңдылықтарын түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді стилистикалық талдау және интерпретациялау

    Курсты құру студенттердің көркем мәтінді талдау және түсіндіру әдістері туралы тұтас идеясын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттелетін тіл елдерінің мәдениеті

    Бұл пән оқытылатын екінші тіл елдерінің мәдени және тарихи құрамдас бөліктерімен жақынырақ танысуға, қазіргі мәдени-тарихи контексттің ажырамас бөлігі болып табылатын әлеуметтік және мәдени заңдылықтар туралы толығырақ білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі бойынша факультативтік курстарды әзірлеу және енгізу

    Факультативтік курсты әзірлеудің мақсаты-міндетті бағдарламада көзделгеннен гөрі, ауызша сөйлеу мен шет тілінде оқудың жоғары деңгейін, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қамтамасыз ету. Шет тілі бойынша қосымша сабақтар, клубтар мен үйірмелер өткізу алгоритмін зерделеу және қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі теориялық курсы

    Пән екінші оқылатын тілдің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, тұжырымдамалық-категориялық аппаратты, лингвистикалық зерттеулердің принциптерін, әдістері мен әдістерін, екінші оқылатын тіл теориясының қазіргі даму тенденцияларын және фонетика, лексика және грамматика саласындағы өзгерістердің негізгі процестерін зерттейді. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін зерделеу негізінде лингвистикалық, лингвомәдени және теориялық-аударма құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көптілді оқытуда CLIL курсын әзірлеу негіздері

    Бұл пән пәндік-тілдік интеграцияланған оқытуды (CLIL) пайдалана отырып, ағылшын тілін оқытудың теориялық және практикалық аспектілерін сипаттайды, CLIL әдістемесін әртүрлі контексттерде енгізу және жұмыс істеу проблемаларын сипаттайды; ағылшын тілінің жаһандық ауқымдағы рөлін жарықтандырады, сондай-ақ CLIL әдістемесінің негізгі ұғымдарын ашады; CLIL әдістемесі бойынша сабақ жоспарларын құрудың негізгі мақсатын қояды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық оқу

    Пәннің мақсаты-әр түрлі функционалды стильдерге жататын мәтіндерді лингвистикалық және стилистикалық талдау дағдыларын игеру; талданатын мәтіндерде ұсынылатын тақырыптар бойынша студенттердің лексикалық қорын толықтыру; мәтінді талдау үшін лексикалық-грамматикалық құрылымдарды қолдану білімдерін, дағдыларын және дағдыларын қалыптастыру, көркем, газет және ғылыми мәтінді әдеби және лингвостилистикалық талдаудың әдістемесі мен алгоритмін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Пән студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен (мониторинг, рейтинг, критериалды бағалау, тестілеу), тестілік бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстырады; оқушылардың білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын іріктеумен, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдаумен байланысты оқыту сапасын бақылауды ұйымдастыруға көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика және шет тілін оқыту әдістерін, әдістемелер мен тәсілдерді, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу үрдісін ұйымдастыру қағидалары мен тәсілдерін, жалпы және шет тіліндегі жалпы педагогикалық ғылымды дамытудағы ағымдық үрдістерге, ішінара шет тілін оқытуға негізделген жалпы және педагогикалық психология негіздерін білу және түсінуді көрсету.
  • Кәсіби қарым-қатынас, экологиялық, дене, этикалық, құқықтық,ақпараттық, экономикалық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыруға, сондай- ақ кәсіби қызметте ары қарай білім алуды өзіндік жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары мен іскерлікті қолдану.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, заманауи лингвистика және шет тілдерін оқыту әдістемесі саласында пікір қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.
  • Фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін, теориялық және практикалық білімді лингвистика, қазіргі заманғы шет тілді білім беру және білімнің сабақтас және конъюгацияланған салаларындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдану.
  • Қазақстан мен оқытылатын тіл елдерінің тарихын, экономикасын, саяси жүйесін, әлеуметтік ұйымы мен мәдениетін, білім алушыларда құндылықтар жүйесін қалыптастыруға ықпал ететін қазіргі заманғы зерттеулер мен мәдениетаралық коммуникация үрдістеріне негізделген ағылшын тілді елдер өкілдерінің дүниетанымы мен ойлау ерекшеліктерін білуі мен түсінуін көрсету.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы, ЖИ және қоғамның цифрлануы негізіндегі ақпаратты іздеу, беру және сақтау құралдарын білу мен түсінуді көрсету; зерттеу және кәсіби міндеттерді орындау үшін академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін сақтау.
  • Жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу мақсатында ақпаратты жинау және түсіндіру.
  • Оқылатын тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларына қажетті ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді (қазақ, орыс және шет тілдерінде) саладағы мамандарға да, маман еместерге да хабарлау.
  • Фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйелерді, емле және пунктуацияны, негізгі және арнайы лексиканы, фразеологияны және идиоматияны, кәсіби деңгейде ағылшын және екінші шет тілдерін стилистикалық мен жанрлық саралауды үйрену, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста дәлелдерді қалыптастыру және әр түрлі жанрлық мәтіндегі мәтіндерді түсіндіруге қатысты мәселелерді шешу.
  • Фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйенің, емле және пунктуацияның, негізгі және арнайы лексиканың, фразеология және идиоматиканың, лингвистиканың дамуындағы заманауи үрдістерге негізделген ағылшын және екінші шет тілдерін стилистикалық және жанрлық саралаудың білімі мен түсінігін көрсету.
  • Педагогика және шетел тілін оқытудың әдістемесі принциптерін, оқылатын тілдің елі тарихы мен мәдениетін білу мен түсінуді қолдану; шетел тілін оқытудағы мазмұн, құралдар мен әдістерді таңдау және оқушылардың жетістіктерін олардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып бағалау мәселелерін шешу.
Top