Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шет тілі: негізгі мектептегі екі шет тілі (неміс, ағылшын) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Базалық шетел тілі

    Студенттердің халықаралық стандарттағы А 1 тілдік деңгейіне жетуі. Дайндықсыз және дайындалған күйде монологтық және диалогтық сөйлеу әрекетін меңгеру,неміс тілінің грамматикалық құрылымын игеру, оқылған тілдің лексикалық жүйесімен танысу, дыбыстық жазудағы ана тілінде сөйлеушінің, оқытушылар мен студенттердің сөзін тыңдау және түсіне алу қабілетінің қалыптасуы, сонымен қатар игерген дағдыларды пайдалана отырып қарым-қатынас жағдайларында барабар жауап қайтару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі шет тілі (А2 деңгейі)

    Курстың мақсаты: А2 деңгейінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл кезеңде қарым-қатынастың ауызша және жазбаша формаларының негіздерін игеру жұмыстары неғұрлым күрделі мәтіндерді қолдануды және тілдік құбылыстарды түсіндіруді тереңдетуді көздейтін жоғары деңгейде жүргізіледі. Бұл курстың тілдік материалы ең көп қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды, зерттелетін тақырып шеңберінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған сөз тіркестері мен сөйлеу клишелерінің әртүрлі түрлерін қамтиды. Идиоматиканы және неміс тілінің ең көп қолданылатын ауызекі формулаларын меңгеруге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1)

    Студенттерде оқу тақырыптары шеңберінде тілдік, сөйлесу және мәдениетаралық құзыреттіліктерді қалыптастыру, шет тілдік ауызша және жазбаша тілдесу мәдениетін оқыту, студенттердің кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Тақырыптар: Әлеуметтік-мәдени тілдесу саласы.Әлем картасы. Оқитын тіл елі. Мерекелер, салт-дәстүрлер. Әлем және қоршаған орта. Табиғат. Экология мәселелері. Қоршаған ортаны қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шет тілі (жоғары деңгей)

    Курстың мақсаты — студенттердің лингвистикалық, коммуникативті, лингвоелтану құзыретлліктерін қалыптастыру және айтылған салалар бойынша білімдерін игерту, сонымен қатар, базалық жеткілікті деңгейде жалпы еуропалық В 1 құзіреттіліктер бағамына сәйкес келетін неміс тілінде морфологиялық, синтаксистік сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, тіл арқылы студенттердің кәсіби деңгейін көтеру, олардың сөздік қорын 1000 лексикалық бірлікке дейін молайту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Базалық шетел немic тілі (В1)

    Курстың мақсаты — студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәденитаралық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, ұлттық ерекшеліктерді ескере отыра халықаралық үлгідегі В1 тілдік деңгейіне қол жеткізу.Мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік түлектің шет тілінде, мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынасқа түсе алу қабілетінің болуын және оның соған дайындығын білдіреді. Тақырыптар: Қарым-қатынастың әлеуметтік мәдени саласы. Әлем картасы. Оқылып отырған тілдің елі. Мерекелер, салт-дәстүрлер. Әлем және қоршаған орта. Табиғат. Экологиялық мәселелер. Қоршаған ортаны қорғау. Бұқаралық ақпарат құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазбаша жазу практикасы (В2 деңгейі) мен екінші шетел тілін оқыту әдістемесі

    Пән мақсаты студенттерде шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасай алатындай тілдік, лингвомәдениеттік, коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән мазмұны: келесідей тақырыптар бойынша лексикалық-грамматикалық тақырыптарды қарастыру: Адам құқықтары мен ар-ожданы, бұқаралық ақпарат құралдары, Қазақстандағы және оқитын шет тілінің еліндегі білім беру, екінші шетел тілінің оқыту әдістемелерін үйрену

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Базалық неміс тілі (В2)

    Курстың негізгі мақсаты–оқушыларда жеткіліктідеңгейдегі мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік – бұл оқушының мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым-қатынас жасай алу қабілеттілігі мен оған дайындығы. Студенттер оқыған тақырып материалы негізінде сөйлемдер құрастыра алуы тиіс, ауызша күрделі емес мәтіндерді қабылдай алуы, әңгімелесе алуы, дайындықсыз диалог құра алуы, өткен тақырып бойынша хабарлама жасай алуы тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Неміс тіліндегі сөз жасам

    Қарастырылып отырған курстың мақсаты, студенттердің сөзжасамның негізгі терминдері мен түсініктерімен танысуы, дәл осы жерде айтылып отырған лингвисткалық бағыт шеңберіндегі негізгі мәселелермен танысуы, сонымен қоса олардың лингвистикалық дүниетанымын кеңейту және студенттерді лингвистикалық топтамадағы басқа да пәндерді оқытуға дайындау, заманауи сөзжасамның аспектілері мен тіл қолданысындағы әр түрлі салаларда кездесетін лексикалық ерекшеліктерді және лексикалық бірліктердің үйлесуін түсіндіру. Әлемнің ұлттық тілдік бейнесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Курстың мақсаты — әдістемелік және педагогикалық тұрғыда сауатты шетел тілі мұғалімін қалыптастыру. Пәннің мазмұны қазіргі кезеңдегі тілдік білім беру жүйесінің қазіргі заманғы дамуының жетекші принциптері мен негізгі тенденцияларын, шет тілдерін оқыту процесінің мақсаттарын, мазмұнын және құрылысын түсінудің маңызды тәсілдерін, теориялық негіздерін қамтиды, бұған қоса жаңа типтегі мектептерде шет тілдерін оқытуды ұйымдастыру, заманауи әдістемелік жүйелер, шет тілдерін оқытудың тиімді технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2)

    Пән мақсаты: даярланбаған монологтік және диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту, лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, жазу (мазмұндама, шығарма, аударма) дағдыларын әрі дамыту. Пән мазмұны: студенттердің тілдік елтанымдық құзыреттілігін дамыту үшін келесі тақырыптар бойынша тілдік материал: адам құқықтары мен абыройы , бұқаралық ақпарат құралдары, Қазақстандағы және оқитын тіл еліндегі білім беру, мамандық таңдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    12 жылдық негізгі мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында критериалды бағалаудың негізгі мәселелері бойынша білікті мұғалімдерді кәсіби даярлау. Мұғалімнің оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді тәсілдері мен құралдарын таңдау іскерлігін қалыптастыру жаңартылған білім беру бағдарламасын оқыту мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсіну және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған 2 ШТ

    Курстың мақсаты — шетел тілі мұғалімінің дайындығын жан-жақты қамтамасыз ету, яғни оның лингвистикалық, коммуникативті, лингвоелтанушылық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қорытынды мақсат коммуникативті және кәсіби құзыреттілік болып табылады. Білім берудің жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын одан әрі тереңдету, келешек мамандыққа және оқып отырған тілдегі елдің тарихына, мемлекеттілігіне, діл мен мәдениетінің өзгеше құбылыстарына қызығушылықтарын арттыу және оларды семантикалық тұрғыдан өзінің төл мәдениетімен салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсат: жалпы еуропалық С 1 құзіреттіліктер бағамына сәйкес студенттердің шетелдік кәсіби және мәдениетаралық коммуникативті құзіреттіліктерінің қалыптасуы. Мазмұны: 1.Балалардың жаһандық сахнадағы «КВО» мәртебесі 2.«Заманауи қоғамның әлеуметтік мәселелері мен жаһандық сын қатерлері » 3.«Қазіргі заман әлеміндегі білім беру жүйесінің сын қатерлері » 4.«Мәдениет және жаңа заман» 5.«Білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдары және трендтері »

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі негіздері

    Курстың негізгі мақсаты: - студенттерде жалпы тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, тіл білімі ғылымының негізгі түсініктері және терминдерін, аталған сала бойынша өзекті мәселелер шеңберімен таныстыру. Тілдік құбылыстардың мәнін ашуға ерекше мән беріледі. Пән мазмұны: - қоғамдық құбылыс ретіндегі тіл ерекшелігі, оның негізгі қызметтерін қарастыру. - тілдің және оның ішкі құрылымының шығу мәселесі - фонетика, лексикология мен лексикография, грамматика

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған немic тілі ( С1.1 деңгейі)

    Курстың мақсаты — студенттердің ұлттық оқыту моделін ескере отырып, студенттердің халықаралық стандарттық С1.1 тілдік деңгейіне жетуі, студенттердің әрі қарай мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде қарым-қатынас жасай алу қабілетінің қалыптасуы, рецептивті және продуктивті тілдік материалдың тереңдетілуі және кеңеюі. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік мәселелер, Қазақстандағы және Германиядағы дефографиялық жағдай, адам құқықтары, жастардың қиындықтары, жеке тұлғаның тәрбиесі мен дамуы, рухани құндылықтар, шет тілінің заманауи қоғамдағы алатын орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі (негізгі)

    Курстың мақсаты — жеке тұлғаның коммуникативті және әлеуметтік мәдени дамуы, мәдени диалогтар аясында шетел тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану қабілеті: төл және шетел. маманнның кәсіби әрекетімен байланысты бөлігі яғни шетел тілі арқылы қарым-қатынас жасау барысында танымдық, дамытушы, тәрбиелеуші және оқу аспектілері арқылы меңгеретін шет тілдік мәдениет оқытудың мазмұны болып есептеледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неміс тілінің практикалық грамматикасы

    Пәннің мақсаты-зерттелетін тілдің морфологиясы мен синтаксисінің негізгі терминдері мен ұғымдарын, грамматикалық құрылымдарды қолдану ережелерін, әртүрлі функционалды стильдер мен дискурс түрлерінің грамматикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттарға арналған Неміс тілі (С1.2 деңгейі)

    Курстың мақсаты - студенттердің ұлттық оқыту үлгісін ескере отыра, халықаралық стандарттық С1.2 жалпы ғылыми және ғылыми кәсіби тілдік деңгейіне жетуі. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік мәселелер, Германия және Қазақстандағы демографиялық жағдай, адам құқықтары, жастар мәселесі, тұлға тәрбиесі мен дамуы, адамгершілік және рухани құндылықтар, қазіргі қоғамдағы шет тілінің рөлі, мұғалім мамандығы, Германия мен Қазақстанның білім беру жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Неміс тілі лексикологиясы

    Курс студенттерді шет тілінің сөздік құрамы бойынша заманауи ғылыми зерттеулер жағдайымен таныстырады. Пән студенттерде сөз және сөдік құрамының даму заңдылықтары мен негізгі факторлары, лексиканың жүйелік ұйымдасу сипаты, лексикалық бірліктердің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктері, сөздік қор мен оның байуының, түрленуінің әлеуметтік факторға байланысты екендігі жайлы ғылыми түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар бір тілді және екі тілді сөздіктерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 2 шетел тілінің қоғамдық- саяси лексикасы

    Курстың мақсаты - студенттерді газет мақалаларын аналитикалық түрде оқуға, әңгіме жүргізуге және оқылған тақырыптар бойынша қысқаша баяндамалар жасауға үйрету. Студенттер немістің қазіргі мерзімді басылымдарынан алынған материалдармен танысады. Көру, таныстыру және ізденіп оқу дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі)1

    Курс мақсаты – шет тілі мұғалімінің жан-жақты даярлануын қамтамасыз ету, яғни оның лингвистикалық, коммуникативтік, тілдік-елтанымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Соңғы мақсаты – коммуникативтік және кәсіби құзыреттілік. Ерекшелігі, жалпы-кәсіби және мәдениетаралық бағыттар әрі қарай тереңдете оқытылады, болашақ мамандыққа деген, оқып жатқан тіл елінің тарихы, ойлау жүйесі, мәдениетіне деген, оны өз мәдениетінің құныдылықтары мен семантикалық қалыптасуымен салыстыруға деген қызығушылықтарды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Неміс тілі теориясының негіздері

    Лингвистикалық ой шеңберін тереңдету, студенттерде неміс тілінің фонетика, сөз, грамматика деңгейлерінде тарихи дамуының негізгі жолдары, факторлары, заңдылықтары жайлы, лексика, граммматикалық және фонетикалық тіл құрылысының жүйелік ұйымдасуының сипаты жайлы ғылыми түсінік қалыптастыру. Пән мазмұны: сөз және тілдің сөздік құрамы, тілдің сөздік құрамының тарихи даму барысында туындайтын сөздердің семантикалық тұрғыдан өзгеруі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Неміс тілінің қалыптасуы мен дамуының теория- лық негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттердің неміс тілінің қалыптасуы мен дамуының негізгі тарихи заңдылықтары мен ерекшеліктерін және салыстырмалы-тарихи талдау әдістемесін меңгеру. Пәннің негізгі міндеттері: студенттерді фонетикалық жүйені, неміс тілінің грамматикалық құрылысын және сөздік құрамын дамытудың негізгі кезеңдерімен таныстыру; неміс тілінің тарихи өзгеру процестерінің жүйелік сипатын ашу және оның фонетикалық, грамматикалық құрылымы мен сөздік құрамындағы өзгерістер арасындағы өзара байланысты ашу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі)2

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, сөйлеуді есту арқылы түсінуді, оқу іскерлігін одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін қарастырылған көлемде дұрыс грамматикалық және лексикалық сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бірінші шет тілінің синтаксисы

    Курстың мақсаты —заманауи неміс тілі жүйесінің сан түрлі қолданысын назарға ала отырып түсінік алу. Пәнді игерудің негізгі міндеттері синтаксистың дәстүрлі әрі қазіргі заманғы жаңа теориялармен студенттерді таныстыру; лингвистика ғылымының даму барысында пайда болған зерттеу әдістері мен тәсілдері бойынша білімдерін жүйелеу, бірліктерді зерттеу әдістері мен когнитивті бағыт шеңберінде синтаксистік салаламен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіндерді мазмұнды-стилистикалық және сахналық талдау

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың әрі қарай зерттеу және кәсіби қызметі үшін негіз болып табылатын лингвистикалық білім мен практикалық дағдылардың жүйелі жиынтығын беру, стилистиканың қазіргі даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру және мәтінмен күрделі құрылымдық-семантикалық тұтастық ретінде жұмыс істеу әдістемесін үйрету; әртүрлі Функционалдық стильдер мәтіндерінің ерекшеліктерін көрсету; студенттердің мағыналы түрде жұмыс істеу қабілетін дамыту- мәтінді стилистикалық және сахналық талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқылатын тілдерінің әдебиеті

    Курстың мақсаты - студенттердің филологиялық ойлауын қалыптастыру арқылы филологиялық құзыреттілігін дамыту. Студенттердің ағылшын тілінде жасалған жазба мәдениетінің негізгі ескерткіштері және әдеби үрдістің даму логикасы туралы түсініктерін қалыптастыру, оқитын тілдің ел әдебиеті туралы студенттердің білімін жүйелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи баспасөз тілі

    Пәннің мақсаты – қазіргі неміс тілді БАҚ материалдары негізінде тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Ерекше назар мәтіндердің тақырыптық және жанрлық ерекшеліктерін талдауға, өзекті лексика мен стильдік нормаларды меңгеруге аударылады. Аутентті дереккөздермен жұмыс істеу арқылы сыни ойлау, ақпаратты іріктеу және түсіндіру дағдылары, сондай-ақ талдау нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну қабілеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби үдерісті периодизациялау: тарих және қазіргі заман

    Курстың мақсаты: студенттерді Германия әдебиеті ерекшеліктеріне, оның ролімен немістілдік мәдени кеңістікте және неміс жазушыларының шығармаларымен таныстыру; бейнелік және аналитикалық ойлау дамытып, оқырман мәдениетін түсіну және авторлық позициясы; дағдыларын жетілдіру мәтіндерді көркем туындыларды бірлікте нысанын және мазмұнын қарау; көркем туындыларды оқу және талдау, әдебиет тарихы бойынша қажетті мәліметтер мен базалық әдеби ұғымдарды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық лингвистикалық зерттеулердің негіздер

    Курстың мақсаты —қазіргі көпмәдениетті кеңістіктегі мәдениетаралық коммуникация теориясындағы тұжырымдамалық тәсілдерді зерттеу; көркемдік коммуникативті дағдыларды қалыптастыру; материалды өз бетінше талдау әрі жүйелеу дағдыларын игеру; Курстың міндеті — қазіргі көпмәдениетті кеңістіктегі мәдениетаралық көркемдік коммуникацияның мәні мен рөлі туралы заманауи ғылыми көзқарастар туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы курс "Қазақстан немістерінің тарихы мен әдебиеті"

    Курстың мақсаты: студенттердің саяси және әлеуметтік процестерді зерделеу; немістердің материалдық және рухани мәдениеті; мотивация арттыру, немістердің тарихын және мәдениетін зерттеу; этникалық немістердің әйгілі өкілдерімен танысу, халықтың тұтастығын зерттеу, оныңқоғамдағы рөлі мен келешегін зерттеу, әдеби шығармалардағы диалекттерді зерттеу; студенттердің тнымдық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аударма теориясының негіздері

    Бұл курс студенттерді аударма пәнінің ұғымдары мен терминдер жүйесімен таныстырады, аударманың нақты теориясының проблемалары мен аударманың адекваттығына жету жолдарын егжей-тегжейлі қарастырады, аударма түрлері мен формаларын және аударма жазбаларын зерттейді, әртүрлі деңгейдегі аударма трансформациясы мен аударма техникасына назар аударады. Біздің заманымыздағы және тарихи келешектегі аударма іс-әрекетінің ерекшеліктеріне қысқаша сипаттама береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсатқа арналған немic тілі (С2 деңгейі)

    Курстың мақсаты - студенттердің ұлттық оқыту үлгісін ескере отыра, халықаралық стандарттық С 2 жалпы ғылыми және ғылыми кәсіби тілдік деңгейіне жетуі. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік мәселелер, Германия және Қазақстандағы демографиялық жағдай, адам құқықтары, жастар мәселесі, тұлға тәрбиесі мен дамуы, адамгершілік және рухани құндылықтар, қазіргі қоғамдағы шет тілінің рөлі, мұғалім мамандығы, Германия мен Қазақстанның білім беру жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 2 ШТ синтаксисі

    Курстың мақсаты — заманауи ағылшын тілі жүйесінің сан түрлі қолданысын назарға ала отырып түсінік алу. Пәнді игерудің негізгі міндеттері екінші шетел тілінің синтаксисын дәстүрлі әрі қазіргі заманғы жаңа теориялармен студенттерді таныстыру арқылы оқыту; лингвистика ғылымының даму барысында пайда болған зерттеу әдістері мен тәсілдері бойынша білімдерін жүйелеу, бірліктерді зерттеу әдістерімен және когнитивті бағыт шеңберінде синтаксистік салаламен таныстыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стилистикалық талдау негізінде көркем мәтіндерді түсіндіру

    Курс мәтінді түсіндіру теориясының мәселелерін және неміс тілді авторлардың көркем шығармаларын түсіндіру практикасын зерттеуге арналған. Курс студенттердің талданатын мәтіннің жанрлық-тақырыптық және стильдік ерекшеліктерін нақты түсінуін қалыптастыруға, интерпретация шарттары мен өзіндік шығармашылық ниетіне сәйкес біреудің сөйлеу жұмысын талдау дағдылары мен қабілеттерін дамытуға; студенттерді сөйлеу мәдениетінің дәстүрлерімен таныстыруға және оларды белсенді және шығармашылықпен игеру мен дамыту қажеттіліктерін тәрбиелеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру ортасындағы мәдениетаралық коммуникация

    Курстың мақсаты студенттерде әртүрлі мәдениет өкілдерімен тиімді өзара әрекеттесу үшін терең түсінік пен практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Курс талдау қабілетін дамытуға бағытталған. Сипаттама: Тұлға психологиясын, қарым-қатынас психологиясын, педагогикалық өзара әрекеттестік негіздерін зерттейді. Мәдениет, мәдениетаралық айырмашылықтар және әлеуметтік контекст түсінігімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • жоғары мектептің классикалық ережелерін арнайы сала (оқу пәндері, білім беру модульдері, білім беру бадарламалары), кәсіби білім беру теориясы мен әдістемесінің теориялық түсініктерімен қоса білу
  • оқу процесін ұйымдастыруды, оның мазмұны мен мақсатын білу; ШТ оқыту саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды білу; ақпараттық көздерді (мультимедиялық, оқыту бағдарламалары, электронды оқулықтар, TS-технологиялары, Интернет-желісінің мүмкіндіктерін) қолдану.
  • жазбаша және ауызша түрде түрлі тілдік құралдарды орынды қолдана отырып, шет тілінде өз ойын еркін жеткізуге
  • ШТ тілдік және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде кәсіби меңгеру; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды шет тілінде сөйлеу барысында қолдана білу қажет
  • жеке кәсіби даму аспектілерін білу және әрдайым өзін жетілдіруге ұмтылу; өз кәсіби деңгейін жетілдіру мақсатында кәсіби саладағы жаңашылдықтарды зерттеу және бағалау, ғылыми зерттеулер мен басқа да сыртқы дәлелелдеуші ақпарат көздерінің нәтижелерін пайдалану; академиялық адалдықты сақтау; кәсіби қызметтегі жаңалықтарды зерттеу және бағалау; ғылыми-зерттеу қызметі барысында шет тілін қолдану жағдайларында тілдік дағдыларды қолдану
  • оқытудың заманауи әдістері, құралдары мен формаларын, ШТ біліктіліктері мен дағдыларын бақылау және есептеудің формаларын қолдана білу
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, физика негіздерін білу және түсіну философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім, қазақ тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу, орыс және шет тілдері
  • оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолдану, академиялық принциптерді ұстану кәсіби іс-әрекеттегі адалдық, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білуін көрсету
  • педагогикалық процестің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиялық ерекшеліктері және қазіргі заманғы бағалау мен оқыту әдістері туралы білімдерін көрсету. Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, заманауи әдістерді, құралдарды, оқыту формаларын қолдану

Ұқсас БББ

Top