Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогтарды даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Әлеуметтік педагогика

    Пәннің мақсаты - студенттерді әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасының негіздерімен, оның тұжырымдамалық аппаратымен, ғылыми негіздерімен, зерттеу әдістері және әлеуметтік-педагогикалық процестің мазмұнымен таныстырып, әлеуметтік педагогикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Әлеуметтік педагогика, оның пәні, міндеттері, әлеуметтік-педагогикалық процесс және оны жетілдіру жолдары, балалардың, жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтену факторлары, бейімделуі, дамуындағы әлеуметтік ауытқулар, отбасы жеке тұлғаны тәрбиелеу және дамыту ортасы, өмірлік қиын жағдайлар және оған тап болған балалардың сипаты, пенитенциярлық мекемелердегі әлеуметтік педагог қызметінің ерекшеліктері зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер әлеуметтік-педагогикалық проблемалардың себептерін анықтайды, отбасын, мектепті, девиантты балаларды, жасөспірімдердің бейресми бірлестіктерін әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика тарихы

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтың дүниетанымы мен педагогикалық ойлау қабілетін, өзіндік және кәсіби жетілдіру қажеттілігін, педагогикалық ағартушылық идеялар тарихы мен әлеуметтік педагогиканың идеяларын, әлеуметтік педагогикалық білімнің ғылыми танымдық негіздерін қалыптастыру. Әлеуметтік педагогика тарихының теориялық негіздері, тарихи-педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің ғылыми әдістері, шетелдегі әлеуметтік педагогиканың даму тарихы, адамзат тарихындағы әлеуметтік-педагогикалық ойлар мен идеялардың пайда болуы, шетелдік педагогика тарихындағы әлеуметтік-педагогикалық ойлардың негізгі мәселелері, Қазақстан тарихындағы тәрбие, ағартушылық мектеп және педагогикалық ой, гуманистік идеялар зерделенетін болады. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер оқытудың, тәрбиелеу мен дамытудың сонымен қатар әлеуметтік педагогиканың түрлі теориялары мен негіздері жайлы білімдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты -студенттердің теория, тәрбие технологиясы саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылықпен шешу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелеу процесі тұтас педагогикалық процестің ажыратылмас бөлігі ретінде; сыныптың, мектептің тәрбие жүйесі; заманауи білім беру процесіндегі тәрбие технологиялары; тәрбиелеу жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пәннің мақсаты – студенттердің топтардың дамуын зерттеп бақылау, сонымен қатар олардың жеке ерекшеліктерін ескеріп, әлеуметтік-психологиялық процестерді реттеуге және тұлғааралық, топаралық формаларындағы әлеуметтік-психологиялық білімнің теориялық-практикалық кешенін және жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, дамыту. Әлеуметтік психологияның ғылыми-теориялық-әдіснамалық мәселелері, адамның қарым-қатынас жүйесіндегі қарым-қатынастардың орны мен рөлдері, әлеуметтік топтар психологиясының ерекшеліктері, тұлғаның әлеуметтік психологиясы, әлеуметтік психологиядағы қолданбалы мәселелер зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шешуде негізгі ережелер мен әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық анимация

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың коммуникативтік, ұйымдастырушылық мәдениетін дамытуға ықпал ете отырып, анимацияның технологиялық құрылымының көптүрлілігі мен жан-жақтылығын ашу, негізгі әдістер мен технологияларды меңгеруінің, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Педагогикалық анимация технологияларының негіздері, технологиялық процестің маңызды құрамдас бөлігі ретінде анимациялық қызметтің құралдары, формалары мен әдістері, балалардың бос уақытын ұйымдастыруда театр педагогикасын қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктері, анимация жобасы қызметінің құрылымы мен технологиясы, анимациядағы әлеуметтік қорғау және оңалту технологиялары зерделенеді. Курсты оқу нәтижесінде студенттер маман ретінде өзін-өзі дамыту бойынша ойын, танымдық, өнімді, мәдени және бос уақытты жоспарлай алады, практикалық жұмыс барысында анимация технологияларын немесе оның жеке бөліктерін қолданады және талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ұйымдық жалпы көшбасшылық парадигма негізінде көшбасшылықтың негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын, принциптері мен әдістерін, сонымен қатар басқару мәселелерін талдау қабілетін дамыту. Топтық ұйымдардың негізі ретіндегі әлеуметтік көшбасшылықтың сипаты мен мәні, рөлдік көшбасшылықтың атқаратын функциялары типологиялық ерекшеліктері, жеке қабілеттілік ресурстар мен атқарушы басшылық лауазымдарды жетілдіру және жүзеге асырудағы негізгі дағдылар мен құзыреттер, көшбасшылардың қызметіндегі негізгі міндет ретіндегі топ құру жолдары мен амалдары зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер оқу-тәрбие қызметімен айналысатын атқарушы ұйымдардың даму қалыптасу мәселелерін реттеп шешуге, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарын орындауға ұжымдық атқаратын жұмысты ұйымдастыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық тренингтер әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандарға әлеуметтік-психологиялық тренингтерді ұйымдастырып жүргізуге сәйкес білімдер мен әдістемелік тәжірибелерді игерту. Әлеуметтік психологиялық тренинг практикалық психологияның қолданбалы әдісі, белсенді білім берудің әлеуметтік психологиялық теориялық негіздері мен тәсілдері, командалық топтарды ұйымдастырудың психологиялық мәселелері, команда тобының даму кезеңдері, командалық жұмыс тобының төрағасы және оның атқаратын міндеттері, әлеуметтік психологиялық тренингтің әртүрлі бағыттарына тән сипаттамалары мен ерекшеліктері, жеке өсу және даму бойынша коучинг, мінез-құлықты қоғам талаптарына сәйкес тәрбиелеу, топтық талқылаулар мен шешімдер зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер оқу тобында әлеуметтік-психологиялық тренингтер ұйымдастырып, оқу процесін басқара алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Профориентология негіздері

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың мектептегі кәсіптік бағдар беруді, жоспарлау және ұйымдастыру туралы ғылыми түсініктерін, кәсіби шеберлік пен ақпаратты жүйелеу әдістемесін меңгеру және жоспарлау қабілеттерін қалыптастыру. Кәсіптік бағдар беру білімнің ғылыми саласы ретінде, кәсіби өзін-өзі анықтау, кәсіби өзін-өзі анықтаудың жас ерекшеліктері, мамандық бойынша өзін-өзі анықтау кезеңдері, кәсіби кеңес берудің этикалық мәселелері, кәсіби талдау схемасы және топтық, жеке кәсіптік кеңес берудегі қолданылатын нұсқаулар зерделенеді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер консультациялар, кәсіби сұхбаттар, оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын дамыту үшін тренингтер өткізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерге онтогенездің түрлі этаптарындағы психикалық даму заңдылықтары және негізгі концепциялары туралы жүйелі білім беру. Қарастырылатын мәселелер: жасерекшеліктік даму механизмдері мен заңдылықтары, жастың психологиялық ерекшеліктері, жас ерекшелік психологиясындағы зерттеу әдістері, кәсіби ойлауды, байқағыштықты, зейінділікті дамыту. Пәнді оқыту нәтижесінде студент: тұлғаны онтогенезде оқыту және тәрбиелеуде, диагностикалау және коррекциялау мәселелерін шешуде теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады, оқулықтармен өз бетінше жұмыс, пән мазмұнын жүйелей алу және бірлескен әрекет пен өзара көмек беру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы педагогика және психология негіздері

    Пән мақсаты – болашақ әлеуметтік қызметкерлердің арнайы педагогика және психология туралы ғылыми теориялық білімдерін, олардың кәсіби іс-әрекет пен қызметтерге әдістемелік дайындықтарының жоғары сапалылығын, дамуында ауытқулары бар балалар мен жеткіншектердің даму заңдылықтары жайлы, ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларды оңалту мен ықпалдастырудың негіздері туралы теориялық және әдістемелік-практикалық білімдерін қолдану қабілеттерін қалыптастырып дамытуға бағытталған. Қазіргі әлемдегі арнайы педагогикалық және психологиялық білім берудің жүйелері, арнайы педагогика мен арнайы психологияның теориялық-ғылыми негіздері, арнайы талдау әдістерін қолданудың шарттары зерделенеді. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер әлеуметтендіру мен оңалту, бейімдеу мақсатында түзету, дамытуды әдістемелік қамтамасыз ету жұмыстарын ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық конфликтология

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың педагогика саласында конфликттерді шешудің практикалық құзіреттіліктерін қалыптастыру. Конфликт әлеуметтік феномен ретінде, конфликтті әлеуметтік-психологиялық анықтау мен шешу жолдарының негізгі санаттары, конфликтке қатысушылардың психологиясы, тұлғааралық, топтық, ұжымдық конфликттер, педагогикалық конфликттердің теориялық-ғылыми базалық негіздері, туындау ерекшелігі, себептері мен тетігі, конфликтті жағдайлардың сипаттамалары және олардың педагогикалық үдерістегі даму шарттары, оқу қызметі жағдайындағы конфликттің туындауы, оны шешудің амал тәсілдері мен жолдары зерделенетін болады. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер педагогикалық конфликт жағдайларын анықтау мен талдау дағдыларын меңгереді, педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық үдерістегі конфликт мәселелерін зерттей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекетті құқықтық қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың халықаралық және жергілікті құқықтық құжаттарды қолдануға қабілетін, балалар мен көмекке мұқтаж тұлғаларды қорғау жүйесінің қоғамдағы басты және негізгі құрылымын анықтау негізіндегі іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру. Өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қорғаудың әлеуметтік педагогикалық құқықтық реттеудің жолдары, білім беру жүйесінде балалардың құқықтарын қорғау мәселелері, білім беру мен әлеуметтік мекеме әлеуметтік педагогының қызметінің мазмұны, міндеттері, атқаратын қызметтерінің құжаттамалық сипатталуы мен талдануы, делдалдық, құқықтық мәдениетті қорғаудағы әлеуметтік педагогтың міндеттері зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер балалардың құқықтарын қорғау жүйелерін талдайды, көмекке мұқтаж балаларға әлеуметтік қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастырады және жүзеге асырады, әлеуметтік-педагогикалық қорғау бағдарламаларын ұсынады және құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Реабилитация орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың реабилитациялық орталықтардағы әлеуметтік педагогтардың негізгі қызметтері мен функцияларын, жалпы оңалту орталықтағы субъектілердің өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған іс-шаралардың кешенін ұйымдастырудың дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың зерттеу объектілері мен субъектілері, атқаратын қызметтік функциялары, әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың ерекшеліктері, оңалтуды жоспарлау және жобалау, оңалтуды ұйымдастырудың әлеуметтік педагогикалық нысандары, тетіктері, құралдары, оңалтудың әлеуметтік педагогикадағы халықаралық тәжірибесі, әдістемелері мен технологиялары, әлеуметтік-педагогикалық оңалту жолдары зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер (жалпы білім беру ұйымдарының) оңалту орталықтардағы педагог қызметкерлерімен, мамандармен коммуникативтік, құзіреттілік әдістемелік тұрғыда білім алушыларды дамыту мен жетілдіру мәселелері бойынша өзара ортақ бірлескен кешенді әрекеттерді атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың бойында отбасылық тәрбие негіздері мен қағидаларының практикалық жүйесін, әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: отбасылық тәрбиенің негіздері, отбасын бақылау мен зерттеудің қазіргі заманғы амал тәсілдері мен әдістері, отбасындағы дамуында ауытқулары бар жеткіншектер мен балаларды тәрбиелеудің құрылымдық ерекшеліктері, ата-аналар және отбасымен әлеуметтік педагогтың қызметтері, түзету жұмысының әлеуметтік-педагогикалық технологиялары, ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру жолдары мен кезеңдері, ата-аналарды тәрбиелеу процесіне қатыстыруда жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу мен іске асырудың жолдары зерделенетін болады. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер түзету іс-әрекетінің әлеуметтік-педагогикалық ұйымдастырылуы мен бағыттарын анықтайтын нормативтік базалық құжаттар мен актілерді отбасымен жұмыс жасау барысында қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагогикалық шеберлік

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды педагогикалық шеберлік мазмұнымен, педагогикалық қабілеттермен, педагогикалық әдістер, педагогикалық құралдарымен, театрлық педагогика және шешендік өнер элементтерімен таныстырып, олардың тұлғалық дамуына, шебер әлеуметтік педагог болып қалыптасуына ықпал ету. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік педагогтың педагогикалық шеберлігі, педагогикалық шеберліктің мәні және мазмұны, педагогикалық технология және әлеуметтік педагогикалық шеберліктің базалық элементтері ретіндегі рөлі, әлеуметтік педагогтың өзін-өзі тәрбиелеуі және өзін-өзі жүзеге асырудағы кәсіби дағдыларын қалыптастыруы, әлеуметтік педагогтың қызметтік нысаналардағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдылары зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер білім беру ортасының оқыту-тәрбиелеу мүмкіндіктерін, оның ішінде білімді пайдалана отырып, оқу-тәрбие үрдерісінің сапасын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пәннің негізгі мақсаты – кәмелетке толмағандардың девианттығын алдын-алу, диагностикалау, анықтау, түзету туралы болашақ мамандардың негізгі түсініктерін, коммуникавтік және тәжірибелік қабілеттерін қалыптастыру. Шетелдік ғалымдардың жалпы теориялары мен зерттеулері, тұжырымдамалары, әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік бейімделу тұжырымдамалары, девианттылыққа, қоршаған ортаға және әлеуметтік қатынастарға әсер ететін негізгі факторлар, девианттылық пен бұқаралық ақпарат құралдары, кәмелетке толмағандардың девианттылығының негізгі түрлерінің психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық сипаттамалары мен негізгі ерекшеліктері, кәмелетке толмағандардың девианттылығын түзету жолдарының әлеуметтік-педагогикалық мүмкіндіктері зерделенеді баланың жан-жақты дамуының қайнар көзі-эмоционалды қатынастар және жақын адамдарымен байланыс. Оқыту нәтижесінде студенттердің кәмелетке толмағандардың девианттылығы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеялары қалыптасады, студенттер девианттылықты әлеуметтік-педагогикалық әдістердің көмегімен анықтай алады, түзету жұмыстарын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың технологиялары

    Пәннің мақсаты –студенттерді «Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың технологиялары» курсының ғылыми-теориялық негіздерімен таныстыру, соның ішінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясының негізгі ұғымдарын анықтау: әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің мақсатын, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің әдістерін, «технология» және «әдістеме» ұғымдарының арақатынасын анықтау. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары: жеке әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістері мен технологиялары, алдын алу шаралары, арнайы психологиялық және педагогикалық іс-шаралар, психодиагностикалық және психологиялық-түзету жұмысы, психопрофилактикалық қызмет, қоғамдағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен технологиялары зерделенеді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер теориялық білімдерін тәрбиелік, профилактикалық, ұйымдастырушылық, диагностикалық, коммуникативтік дағдыларды тәжірибеде жетілдіру үшін пайдаланады, отбасы, мектеп, девиантты және делинквентті балалар, жасөспірімдермен, бейресми бірлестіктермен жұмыс жасауда тиісті технологияны таңдау үшін әлеуметтік-педагогикалық оқыту әдістемелерін әзірлеп, қолдана алады, диагностика, терапия жүргізе алады, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық профилактикалық іс-шараларды, түзету жұмыстарын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық диагностика

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың әлеуметтік-педагогика жүйесіндегі диагностикалық білімдер мен әдістемелік-практикалық іскерліктерін, әлеуметтік педагогикалық диагноз қоюға бағытталған зерттеу нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастырып дамыту. Әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың негізгі объектілері, міндеттері мен амалдары, заманауи тәрбие процестеріндегі әлеуметтік-педагогикалық диагностикалаудың алгоритмдік үдерістері, әлеуметтік орталарды анықтау мен диагностикалау, балалардың девиантты мінез-құлқын диагностикалау әдістері және оларды талдап диагноз қою, проективті диагностикалау әдістері арқылы диагноз қою, отбасының тәрбиелік әлеуетін анықтау жолдары, кәсіби дағдылар мен құзіреттіліктерді қабілеттерді анықтау диагностикасы, диагностиканың қорытынды нәтижелері зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер диагностикалық әдістер мен тәсілдерді таңдайды, диагностикалық жұмысты кәсіби түрде жүзеге асырады, әлеуметтік-педагогикалық диагностика бойынша алынған деректерді өңдейді және түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушыларды әлеуметтік педагогикалық қолдау

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік-педагогтардың оқушыларды әлеуметтік педагогикалық қолдау мақсатын жүзеге асыруға іскерлік кәсіби қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын мәселелер «әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету», «қолдау» ұғымдарының мағыналық мәндері, әлеуметтік-педагогикалық қолдау процесс ретінде, әлеуметтік педагогтың (мұғалімнің немесе тәрбиешінің) әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетудегі ұстанымдары мен қағидалары, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру әдістері және практикасы, баланы дамытудағы әлеуметтік педагогикалық қолдаудың рөлі мен маңызы, шығармашылық белсенділікке қойылатын құзыреттілік талаптары, өзін-өзі дамытуға қолдау көрсету, кәсіби өзін-өзі анықтауды қалыптастыру қабілеттері зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер жеке ресурстарды диагностикалайды, жеке адамның және қоғамның әлеуметтік әл-ауқатының проблемаларын шешу үшін психологиялық-педагогикалық білімді қолданады, әлеуметтік қорғау, оның ішінде әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік көмек шараларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі

    Пәннің мақсаты – білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық процесті жүзеге асыруға болашақ әлеуметтік педагогтардың кәсіби дайындығын қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшеліктері, мектептің педагогикалық ұжымының, білім алушылардың жалпы әлеуметтік тұрмыстық мәселелері, әлеуметтік педагог жұмысының негізгі әдістері мен технологиясы, әлеуметтік-педагогикалық ұйымдастыру, әлеуметтік педагогтың лауазымдық қызмет міндеттері, жұмыс формалары мен атқаратын қызметтерінің классификациясы, мектепті және қоршаған микроортаны анықтау және диагностикалау әдістері. Оқыту нәтижесінде студенттер әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді тиімді шешу үшін әлеуметтік-педагогикалық әдістерді, оқушылармен және педагогтармен, ата-аналармен жұмыс істеу әдістерін қолдана алады, әлеуметтік-педагогикалық проблемаларды алдын-алу бойынша зерттеулер ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, болжау, жобалау және жоспарлау мен модельдеу бойынша білімдерін оларды өз бетінше пайдалану және әлеуметтік-педагогикалық қызметтің санқилы нысандары мен салаларында қолдану дағдыларын дамытып қалыптастыру. Курсты оқыту барысында әлеуметтік жоба қолданылу маңыздылығы, әлеуметтік-педагогикалық жобалаудың пәні және жобалау кезеңдері, инновациялық жобалар, білім беру жобалары, жобадағы мәліметтерді өңдеу және ұсыну әдістері, мазмұнды анықтау, талдау, жіктеу және жинақтау, жобаны қорғау, ұсыну тактикалары зерделенеді. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер жобаларды әлеуметтік педагогикалық тұрғысынан талдай алады, өзін-өзі бағалау арқылы әлеуметтік-педагогикалық жобаларды жүзеге асыруға дайындық деңгейін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік педагогтың волонтерлік қызметі

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың волонтерлік жұмыстарды орындай алу қабілеттілігін, практикалық тәжірибесін, мәселелердің әлеуметтік жағдайларын шешу үшін қоғамда көмекті қажет ететін адамдарға әлеуметтік және практикалық көмек ұсынудың негізгі технологияларын, әдістерді пайдалану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: тарихи тұжырымдамалық аспектілердегі еріктілер мәселесі, ұйымдастырушылық-педагогикалық алғышарттардағы волонтерлік негіздері, құжаттарды волонтерлік қызметте реттеудің жолдары, зерттеу тәсілдерін және әдістерін волонтерлерге үйрету, волонтерліктің маңызды сипаттары мен ерекшеліктері, волонтерларға тән заманауи модельдер, коммуникативтік құралдар қарым-қатынастың негізі, топтарды, отрядтарды жасақтауда волонтерлікті ұйымдастыру, акцияларды ұйымдастыру жолдары мен технологиялары. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер волонтерлік қызметтерді атқаруға, әлеуметтік іс-әрекеттерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, әлеуметтік жобаларды дамытуға және қоғамның жақсаруына үлес қоса алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстың әдістемесі

    Пәннің мақсаты – жастардың негізгі мәселелерін шешуде әртүрлі санаттағы жастармен әлеуметтік жұмыстың тәжірибесін саралау мен зерделеу арқылы болашақ мамандардың кәсіби тұлғалық және тәжірибелік құзыреттілігін қалыптастыру. Қаралатын мәселелер: қоғамның әлеуметтік-демографиялық тобы, әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-мәдени сипаттамалар жастардың басты ерекшеліктері ретінде, әлеуметтік мәселелердің жастар өмірінде шығу себептері, технологиялық процесс ретінде жастармен әлеуметтік жұмыс жүргізудің басты ережелері, әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларының жастарға бағытталуы, ҚР-дағы жастарды қолдау мен жастар саясатының негізгі бағыттары, заманауи шетелдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесіндегі жастар саясатын салыстырмалы талдау. Курсты оқу нәтижесінде студенттер жастарды әлеуметтік қорғауға бағытталған тиімді технологияларды әлеуметтік жұмыста таңдайды және алгоритмдер құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-педагогикалық виктимология

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-педагогикалық виктимология саласында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық виктимология курсының мақсаты мен міндеттері, әлеуметтік-педагогикалық виктимологияға кіріспе, әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядағы деформация және әлеуметтену мәселелері, виктимизация әлеуметтену құрбандарын қалыптастырудың алғы шарты ретінде, виктимизацияның әлеуметтік салдары, бейресми шағын топтар, виктимизация аспектісі, сәтсіз отбасылар балаларды құрбан ету құралы, жастардың субмәдениеті, жасөспірімдердегі виктимизацияның формалары мен типологиясы. Курсты игеру нәтижесінде студенттер балалар мен жасөспірімдер ортасындағы виктимизация алғышарттарына диагностика жүргізеді, әлеуметтік қауіпті жағдайдағы адамға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсетудің ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың теориясы және әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың адамның маңызды қажеттіліктері мен мақсаттарын жүзеге асыру, қоғамдағы әлеуметтік ерекшеліктер мен өзгерістерге қол жеткізіп орындауға нәтижелі бағытталған білім мен тәжірибенің объектілік саласы ретінде әлеуметтік жұмыстың теориясы мен әдістемелік ғылыми білімдері мен тәжірибелерін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік жұмыс теориясының әдістемелік практикалық мәнінің негіздері, әлеуметтік жұмыстың гуманитарлық ғылымдармен ықпалдасуы, әлеуметтік жұмыс тәжірибесінің негіздерінің маңыздылығы, әлеуметтік жұмыс технологиялардың жіктелуі, ұжымдық қарым-қатынас әдістері, жеке және топтық әлеуметтік жұмыстың негізгі әдістері, әлеуметтік қызметкердің атқаратын міндеттері мен дағдылары зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер әлеуметтік жұмыс саласындағы өзекті мәселелерді шеше алады, нәтижелер мен статистикалық өңдеу мәліметтерін жұмыстың тиімділігін арттыруда талдап пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың бойында теориялық, тәжірибеге бағдарланған және технологиялық білімді интеграциялау арқылы кәсіби ұстанымын қалыптастыру, инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы, білім берудегі инновациялық әдістерді іске асырудың ерекшелігі, жаңа нәрсені қабылдауға инновациялық дайындық, кәсіпте шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру жайлы ақпаратпен қамтамасыз ету. Білім берудегі инновациялық технологияларды дамытудың тұжырымдамалары, идеялары мен бағыттары, дәстүрлі педагогикалық технология, гуманистік білім беру технологиялары, оқытудың интерактивті әдістері мен ойын технологиялары, дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологиялар сабақтастығы негізінде инновацияларды әзірлеу жолдары, ұжымдық оқытудың технологиялық жүйесі зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін жүзеге асыруда инновациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін талдай алады, білім беру процесінде әдістемелер мен тәсілдерді, заманауи инновациялық технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаны әлеуметтік- педагогикалық түзету

    Пәннің мақсаты – студенттерді дамуында және мінез-құлқында ауытқуы бар балалармен әрекеттесуге жұмыс істеуге дайындау, олардың толеранттық қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын мәселелер: білім беруде әлеуметтік педагогиканың коррекциялық іс-әрекетін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері, мінез-құлық бұзылыстарын түзету, коррекцияның әлеуметтік педагогикадағы мәні, мінез-құлық ерекшеліктері және оны түзету алғышарттары, түзетудің оқу мен тәрбие іс-әрекетіндегі әдістері т.б. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер баланың эмоционалдық-еріктік ерекшеліктеріне байланысты мінез-құлық кемшіліктерін түзетуді, оқу-тәрбие іс-әрекетін түзетуді ұйымдастырады, эмоционалдық қолдау көрсете алады, баланың жағымсыз қасиеттерін түзетуге бағытталған әдістерін қолданады (сендіру, мадақтау, қолдау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің қызметін орындап іске асыру үшін студенттердің әдістемелік практикалық дағдыларын, қабілеттерін және құзыреттіліктерін дамыту. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру әлеуметтік педагог қызметінің міндеті ретінде, әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің ұстанымдары мен талаптары, кеңес берудің алгоритмдері мен әдістемесі және технологиялары, консультативтік көмек түрлерінің жіктелуі мен типтері, кеңес берудің маңызын анықтаудың әдістері мен жолдары, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру нысандары, әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің жалпы мәндері мен құрылымдық мазмұны. Оқыту нәтижесінде студенттер білім беру және әлеуметтік ұйымдарда білім алушыларды дамыту және қалыптастыру, әлеуметтік қорғау мен қолдау бойынша іс-шаралар кешенін ұйымдастыру бойынша балаларға, ата-аналарға, көмекке мұқтаж адамдарға кеңес бере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмысының әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың әдістемелік негіздерін анықтау және қолдау дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік педагогтың іс-әрекеттерінің негізгі фунциясы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар топтары мен сипаттамасы, оқытудың әдістерін пайдалану, мектепте ерекше білім беруге қажеттіліктері бар оқушыларды сүйемелдеуді (қолдауды) ұйымдастыру мен құқықтарын қорғау, түзету және оңалту жұмыстарының негіздері, қоғамға бейімдеудегі инклюзивті білім берудің рөлі, кедергісіз кеңістік құру жолдары зерделенетін болады. Курс нәтижесінде студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда әдістемелік тәсілдерді қолдана алады және қолдау бағдарламаларын жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық-педагогикалық қолдаудың технологиясы

    Пән мақсаты – болашақ мамандардың психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырушылық қабілеттерін, практикалық іске асыру дағдыларын, білім беру үдерісінде қолдауды қамтамасыз етуге, жобалық іс-әрекетке байланысты кәсіби мәселелерді шешуге дайындығын қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: психологиялық-педагогикалық қолдау пәні, мақсаттары, міндеттері және субъектілері, әр түрлі жас кезеңдерінде оқушылардың танымдық дамуын психологиялық қолдау айқындылығы, білім беру-тәрбие процесінде білім алушылар тұлғасының дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау құралдары мен тетіктері, білім беру мекемесінде бейімделуді психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру әдістемесі, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Оқыту нәтижесінде студенттер мәселелерді шешуде шығармашылық қабілеттерін пайдаланып, психологиялық-педагогикалық қолдау технологиялары бойынша ұсыныстар дайындай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориялық әдіснамалық негіздері мен әдістемелері

    Пәннің мақсаты – ғылымның теориялық негіздері мен әлеуметтік педагогиканың әдіснамасын меңгерген және әлеуметтік педагогикалық мәселелерді шығармашылықпен, құзыреттілікпен шешуге дайын болашақ әлеуметтік педагогтың зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік педагогика жалпы педагогиканың ғылыми саласы ретінде, әлеуметтік педагогикалық теорияның концептуалды тәсілдерін талдау, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістерін меңгеру, кәсіби әлеуметтік-педагогикалық қызмет, әлеуметтік педагогика зерттеулері туралы ғалымдардың еңбектеріндегі – бақылау, синтез, талдау, жалпылау, индукция және дедукция әлеуметтік педагогиканың ғылыми әдістері, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктемесі, түсіндіру және сипаттамалық зерттеу әдістері қарастырылады. Оқыту нәтижесінде студенттер әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістерін тиімді қолдана отырып, ғылыми зерттеу жұмыстарының ғылыми болжамы мен оның нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысының әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтардың дарынды балалардың оқу нәтижесінде алған поценциалы туралы білімдерін пайдалануға дайындығын қалыптастыру, дарынды балаларды дамыту үшін кәсіби қызметте технологияларды қолдану және дарындылықты анықтау бағдарламаларын әзірлеу, оның жеке элементтерін қолдау, тәжірибеге енгізу бойынша кәсіби қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын мәселелер: баланың жеке тұлғасы мен қабілетін дамытуға қолайлы оқу жағдайларын жасау, дарынды балаларды зерттеу принциптері мен әдістері, дарындылықты дамытудың әдістері мен тәсілдері, дарындылықты зерттеу іс-әрекетінің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, дарындылықты дамытудың үлгілері мен технологиялары. Оқыту нәтижесінде студенттер дарынды балалармен, жасөспірімдермен кәсіби қызметте психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық білімді қолданады, дарынды баланы, жасөспірімді сүйемелдеу бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастырады, әлеуметтік-педагогикалық қызметтің негізгі технологияларын меңгереді және кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық практикум

    Пәннің мақсаты – болашақ әлеуметтік педагогтың практикалық дағдылар рөлі және маңызы туралы түсінік беріп, психологиялық әдістерді қолдану арқылы зерттеу мәдениетін және тұлға дамуының әртүрлі кезеңдерінде қалыптан тыс психологиялық дамуды алдын-алу, тәрбиелеу, диагностикалау және коррекциялауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Психологиялық-педагогикалық практикум пәні, міндеттері мен әдістері, педагогикалық психология бойынша практикумның негізгі алатын орны мен бағыттары, әлеуметтік педагогтың психологиялық-ағартушылық және психологиялық-диагностикалық жұмысы, әлеуметтік педагогтың түзету-дамыту жұмыстары зерделенеді. Курс нәтижесінде студенттер белсенді психологиялық - педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастырады: пікірталас, психологиялық - педагогикалық консилиум, педагогикалық шеберханалар, іскерлік ойындар, ұйымдастырушылық-белсенді ойындар, оқыту тренингтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-педагогика

    Пәннің мақсаты – арт-педагогиканың басты мақсаттары мен міндеттерін, арт-әдістер мен тәсілдерді қолдануға дайын, болашақ мамандарды даярлау. Пәнді оқытуда клиенттермен, ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасау технологиялары, арт-педагогиканың ұғымық аппараттары, мақсаттары мен міндеттері, басқа білім берудегі оқыту және тәрбиелеу салаларымен байланыстары, арт-педагогика мен арт-терапияның айырмашылықтары, арт педагогиканың жалпы педагогикалық қағидалары мен оларды жүзеге асыру шарттары, арт педагогикадағы оқыту әдістемелері,оқыту технологиялары мен арт педагогиканың байланысы, объекттермен арт-педагогикалық жұмыс жасау барысында жалпы әдістерді қолдану зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студенттер заманауи арт-педагогикалық технологияларды және оларды тәжірибеде қолдану шарттарын талдай алады, оқу қызметін әзірлеу және жобалауда, жеке бағдарламаларын жобалауда арт-педагогика принциптерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік жұмыс әдістемесі

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ҚР балаларды құқықтық қорғаудың мемлекеттік саясатты жүзеге асыруда ата-анасының қарауынсыз және қамқорлығынсыз қалған балалар мен жеткіншектерді қорғау және қолдау қызметін орындауға тәжірибесін және дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: балалар мен жеткіншектерге қайғы-қасіретті жеңуге көмектесетін жаттығулар элементтері, балалардың құқықтарының бұзылуы және ата-анасының қарауынсыз қалу әлеуметтік-педагогикалық проблема ретінде, балаларды зорлық-зомбылықтан қорғауда құқықтық негіздердің ҚР жүйесі, қабылдаушы ата-аналарға қажетті құзіреттер санаттары: балаларды қорғау мен күтуді қамтамасыз ету, балалар мен олардың отбасылары арасындағы байланысты қолдау.Курсты оқыту нәтижесінде студенттер әртүрлі әдістемелік материалдарды қолдана отырып, баланың жеке басын зерттейді, әлеуметтік педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жасайды, кәсіби мәселелерді шешуде әртүрлі әлеуметтік институттар арасында делдал бола алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Коммерцияландыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, тұрақты даму қағидаттарын сақтай отырып, түрлі салаларда АИ қолдануын ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу.
  • Инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын қолдана отырып, педагогикалық қызмет туралы тұтас идеяны, қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін сипаттау.
  • Әлеуметтік педагогика тарихы, әлеуметтік жұмыс, әлеуметтену мәселелері, тұлға дамуының ерекшеліктері, тұлға дамуындағы ауытқулардың себептерін және әртүрлі санаттағы балалардың әлеуметтік-педагогикалық мәселелерін талдай отырып, білімдерін көрсету.
  • Лидерлік қасиеттерді анықтауда, әлеуметтік-психологиялық әдістерге сүйене отырып әлеуметтік-педагогикалық диагностика бойынша алынған деректерді өңдеу және интерпретациялау үшін оқу-тәрбие жұмысын және тренингтерді ұйымдастыру.
  • Педагогикалық анимацияларды, психологиялық әдістерді оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мақсатында, сондай-ақ мектеп жанжалдары мен мәселелерінің шешімін табу, кеңес берудің әртүрлі кезеңдерінде кәсіби міндеттерді шешуде балалар мен жасөспірімдерде виктимизацияны алдын алуда оқушыларды сүйемелдеу бойынша өз қызметін зерттей отырып пайдалану.
  • Әлеуметтік-педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгере отырып, оқушыларды оңалтуда арт-педагогика қағидаларын, балалармен, девиантты мінез-құлықты балалармен және жастармен құжаттаманы ресімдеуде әлеуметтік-педагогикалық жұмысты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету тәсілдерін қолдана отырып, білім алушылармен және отбасылармен әр түрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру.
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерге инновациялық технологияларды, интерактивті, түзету әдістерін пайдалана отырып, білім алушыларды әлеуметтену процесінде қолдауға арналған әлеуметтік-педагогикалық жобалар мен бағдарламаларды құру.
  • Әртүрлі контингенттермен жұмыс істеу үшін әлеуметтік-педагогикалық технологияларды таңдау: еріктілер, дарынды балалар, өмірлік қиын жағдайдағы балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.
  • Инновациялық тәжірибені бағалай отырып, зерттеу нәтижелері мен сыртқы дәлелдеу көздерін қолданып, әртүрлі үлгідегі білім беру ұйымдарында әлеуметтік қолдау және сүйемелдеу технологияларын меңгеру.

Ұқсас БББ

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top