Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер мен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттар мен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пән студенттердің кәсіби қызмет кеңістігіндегі бастапқы бағдары мен кәсіби іс-әрекеттің жалпы мазмұны туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында әлеуметтік педагогикалық үдеріс, педагогикалық категория ретінде тұтас педагогикалық үдерістің мәні, мұғалімнің жеке басының профессиограммасы, педагогикалық шеберліктің компоненттері, педагогикалық қарым-қатынас пен таңдалған мамандықта өзін-өзі жүзеге асыру мотивациясын дамыту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән - студенттерге ұлттық заң салалары туралы қажетті жалпы идеяларды беру, Қазақстан Республикасының заңнамасының негізгі нормаларына, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және өзге де нормативтік құқықтық актілермен танысуға итермелейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Мақсаты: студенттердің кәсіпкерлік қызметке және бизнесті ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру. Нақты міндеттер мен іскерлік жағдайларды шешу үшін кәсіпкерлік ойлауды дамытуға негіз болатын кәсіпкерлік пен бизнесті қалыптастыру, жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық білімді жүйелеуді білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми зерттеудің логикасы мен дизайны, ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі, бітіру жұмыстарын орындау кезінде зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін тиісті әдістерді қолдана білу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: ғылыми зерттеудің жалпы сипаттамасы, зерттеудің логикалық құрылымы, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі, эксперименттің ерекшеліктері, ғылыми зерттеу нәтижелерін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән педагогикалық процесті ұйымдастырудың теориялық және қолданбалы дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық іс-әрекеттің тұлғалық және әлеуметтік маңыздылығын сезінуге, Soft skills және эмоционалдық интеллектіні дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында білім берудегі заманауи трендтер, XXI ғасыр дағдылары, инновациялық педагогикалық тұжырымдамалар; білім беру парадигмалары, біртұтас тәрбие бағдарламасы; тәрбие құндылықтары, педагогикалық тәжірибе фактілері; оқыту, тәрбиелеу және тұлғаны дамытудың формалары, құралдары, әдістері, оқытудың инновациялық технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика тарихы

    Пән әлеуметтік педагогика тарихының қалыптасу негіздерін оқып зерттеуге бағытталады. Пәннің мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің дамуы туралы тарихи білімдер жүйесі, әлеуметтік педагогика идеяларының генезисі, негізгі әлеуметтік институттардың адам тәрбиесіне әсер етуінің әлеуметтік- педагогикалық факторлары, сонымен қатар қоғамдағы әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті тарихи-педагогикалық тұрғыдан талдау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика және этнопсихология

    Пән студенттерде этникалық мәдениеттің психологиялық және педагогикалық аспектілері туралы білім (ерекшеліктер, пәннің теориялық және практикалық маңызы, халық педагогикасының қазіргі білім беру парадигмаларына, этносаралық қатынастар мәдениетіне әсері) жүйесін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында жеке тұлғаның мәдени сәйкестігі мен өмірлік циклдің рәсімдері туралы білімді, әлем халықтарының дәстүрлі білім беру жүйелерін, қазіргі әлемдегі әлеуметтенудің дәстүрлі модельдері мен жүйелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән студенттердің әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен ерекшелігі, әлеуметтенудің негізгі институттар, жеке адаммен әлеуметтік-педагогикалық қызмет біліктілігі мен дағдылары туралы теориялық және практикалық білімді игерулеріне бағытталады. Пәннің мазмұнында әлеуметтік педагогиканың жалпы теориялық негіздері, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің әдістері мен технологиялары, әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие негіздері

    Пән студенттерде белсенді азаматтық ұстанымды, патриотизмді, толеранттылықты, өз елінің болашағы үшін жауапкершілікті, Қазақстан этностарының құндылықтары мен, жалпы адамзаттық құндылықтарға құрметпен қарауды қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында ұлттық сана мен ұлттық мәдениет категорияларын, ұлттық салт-дәстүрлер, қазақ халқының адами құндылықтары мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пән студенттерде білім беру үдерісінде тұлғаны қалыптастырудың заңдылықтары мен тетіктері туралы психологиялық-педагогикалық білім жүйесін, оларды оқу іс-әрекетінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында педагогикалық психологияның негізгі түсініктері, даму психологиясы, оқыту психологиясы, тәрбие психологиясы, педагогикалық қызмет психологиясының негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерде инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту әдістемесі, ұйымның ықтимал нысандары, ерекше қажеттіліктері бар балаларға түзету-педагогикалық ықпал етудің мазмұны мен бағыттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында инклюзивті білім берудің мәні, инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық құжаттары, инклюзивті білім беруді іске асырудың халықаралық тәжірибесі, инклюзивтік білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері, дамуында түрлі ауытқулары бар балаларға инклюзивтік білім берудің психологиялық негіздері, инклюзивті білім беруді іске асырудың педагогикалық технологиялары, инклюзивтік білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән студенттерде әлеуметтік психологияның теориялық және қоланбалы негіздері туралы білімді қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында әлеуметтік топтардың психологиялық даму механизмдерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, кіші және үлкен топтардың дамуы мен қақтығыс ерекшеліктерін зерттеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Буллинг және кибербуллингті әлеуметтік-педагогикалық алдын алу

    Пән студенттерде білім беру процесінде білім алушыларға қатысты зорлық-зомбылықтың пайда болу себептері, олардың алдын алу туралы білім және біліктерін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында әртүрлі қиын өмірлік жағдайларда білім деңгейі мен құзыреттілігін арттыруға байланысты бірлескен жұмысты ұйымдастыру; үйде, білім беру ұйымында, қоғамдық орындарда білім алушыларға зорлық-зомбылықтың барлық нысандарының алдын алу; балаларға қарсы бағытталған іс-әрекеттер үшін ата-аналардың жауапкершілігі жөніндегі мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Пән студенттерде девиантты мінез-құлықтың мәні, оның алдын-алу және түзету әдістері, қоғамдағы адамның мінез-құлқын анықтайтын әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері, девиантты мінез-құлықтың алдын-алу және дамытудың негізгі түрлері туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында тұлғаның девиантты мінез-құлқының ерекшелігін, тұлғаның ауытқу формасын, диагностика, алдын-алу және девиантты мінез-құлықты түзету мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық

    Пән студенттерде көшбасшылықтың теориялық және тарихи негіздері жөніндегі білімді қалыптастыруға; білім беру ұйымы жағдайында көшбасшылық негіздері туралы білімді қолдану дағдыларын қалыптастыруға; білім беру ұйымындағы жеке және топтық мінез-құлыққа әсер етудің заманауи технологияларын жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында көшбасшылықтың рөлдік функциялары мен типологиялық сипаттамалары; педагогикалық көшбасшылық стильдері; педагогикалық көшбасшылық және жетекшілік; топтағы әлеуметтік қақтығыстар және оларды басқару мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі коучинг

    Пән студенттерде ұйымдар қызметіндегі коучингтің базалық қағидаттары мен тайм-менеджмент құралдары туралы білім жүйесін; нақты міндеттерді шешуде коучинг әдістерін қолдана білу, уақыт ресурстарын бағалау және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында адам ресурстарын тиімді басқару; коучинг түрлері, ұйымдағы коучинг; әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі коучинг, басқару топтарындағы коучинг-көшбасшылық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виктимология

    Пән студенттерде құрбандық мінез-құлқының алдын алу және түзету бойынша практикалық қызметте қажетті білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында виктимология пәнін, жеке адамдар мен әлеуметтік топтардың виктимологиясын, қазақстандық қоғамдағы жаппай әлеуметтік құбылыс ретінде виктимизацияны анықтауды, виктимизация мен қауіпсіздікті, криминологиялық қарым-қатынас пен профилактикалық потенциалды, виктимологиялық сипаттарды және тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алуды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының технологиясы

    Пән тәрбие жұмысының инновациялық әдістемесі мен технологиясын меңгере отырып, білім беру мекемелерінде тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.     Пәннің мазмұнында заманауи тәрбиенің теориялық негіздері, тәрбиенің инновациялық технологиялары, тәрбие тұжырымдамалары, тәрбие жұмысын жобалау, оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие жұмысына талдау жасау және өзін-өзі талдау, тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру қарастырылады. 

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балаларды әлеуметтік қорғау

    Пән студенттердің балаларды әлеуметтік қорғау стандарттары, білім беру саласындағы балаларды әлеуметтік қорғау аспектілері туралы білімдерін, білім берудің гуманистік парадигмасының принциптеріне негізделген әлеуметтік жұмысты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі жағдайда балаларды әлеуметтік қорғаудың ерекшеліктерін, балаларды әлеуметтік қорғау стандарттарын, білім беру саласындағы балаларды әлеуметтік қорғауды, қорғаншылық пен қамқоршылықты балаларды қорғаудың нысандары ретінде, мүгедек балаларды әлеуметтік қорғауды, балалық шақты әлеуметтік қорғаудың құқықтық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиапедагогика

    Пән студенттерде медиа білім беру тұжырымдамаларының, теорияларының, бағыттарының жалпы теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, ақпарат құралдарын тиімді пайдалану, жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық нормаларын сақтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында болашақ мамандардың медиа сауаттылығын, медиа құзыреттілігін, медиа мәдениетін дамыту үшін қазіргі білім беру үдерісінде медиа құралдарды тиімді пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы терапиясы

    Пән студенттерде отбасылық терапия үлгілері туралы білім жүйесін, ата-ана мен бала қарым-қатынасын түзетуде терапия әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында отбасылық терапияның даму тарихын, терапияның негізгі теориялық тәсілдерін, әртүрлі терапевтік бағыттардағы отбасылармен жұмыс істеу үлгілерін, отбасылық мәселелерді емдеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Пән студенттерде адам ағзасының тұтастығы, өмірдің әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағзаның қызмет ету заңдылықтары туралы білім жүйесін, баланың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының физиологиялық заңдылықтарын, балалар мен жасөспірімдердің даму процесінде жоғары жүйке қызметінің қалыптасуының физиологиялық негіздерін, балалар мен жасөспірімдердің оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық талаптарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пән студенттерде отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жүзеге асыруға, білім алушыларды дамыту және әлеуметтік-педагогикалық қорғауға арналған іс-шараларды ұйымдастыруға кәсіби дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі заманғы отбасының ерекшеліктерін, әртүрлі типтегі отбасылардағы қарым-қатынас үлгілерін, заманауи отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты, әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысының әдістері мен формаларын, отбасының бос уақытын ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ювенальды педагогика

    Пән студенттерде балалар мен мүгедектердің құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық нормативтік құжаттарды кәсіби қызметте қолдану дағдылары мен баланы әлеуметтік қорғау құрылымы туралы білімге негізделген кәсіби іс-әрекетті құру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында педагогика ғылымының бір саласы ретінде кәмелетке толмағандар педагогикасының негіздерін; профилактикалық педагогика, тәртіп пен қауіпсіздікті педагогикалық қамтамасыз ету мәселелерін; бала құқықтары мен мүгедектер құқықтары туралы халықаралық және отандық құжаттарды, халықпен құқықтық тәрбие жұмысының әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пән студенттерде онтогенездегі адам психикасының даму заңдылықтары туралы білімді, психикалық дамудың жеке ерекшеліктерін, адамның әр түрлі жас деңгейіндегі мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін есепке алу қабілетін, диагностикалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында онтогенездегі психикалық даму теорияларын, психикалық және тұлғалық дамудың индивидуалды ерекшеліктерін, әр түрлі жас сатыларында адамның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу әртүрлі жастағы балалардың даму ерекшеліктерін, жасқа байланысты дағдарыстарды; депривация жағдайындағы баланың психикалық даму ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық диагностика

    Пән студенттердің психодиагностикалық әдістемелерді қолдану, психологиялық-педагогикалық тәжірибенің әртүрлі салаларында психологиялық-педагогикалық диагностиканы ұйымдастыру, нәтижелерді талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың ерекшеліктерін, психодиагностикалық құралдардың классификациясын, психодиагностикалық әдістердің сипаттамаларын, кәсіби саладағы әлеуметтік-педагогикалық диагностиканы, әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі медиация

    Пән студенттерде өзін-өзі ұйымдастыру, тұлғааралық қарым-қатынастарды құру, жанжалдарды шешу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету және оларды мектеп қауымдастығы мен отбасында туындайтын жанжалдарды конструктивті шешу үшін пайдалану қабілеттерімен сипатталатын жалпы кәсіби және медиативтік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында медиатордың этикасы және кәсіби жауапкершілігі, білім берудегі медиация, мектеп медиациясының және отбасылық медиацияның ерекшеліктері, медиация құралдары, медиацияда қолданылатын техникалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі стресс менеджмент

    Пән студенттердің күйзеліс, оның себептері, көріністері мен салдары, күйзеліс жағдайларын диагностикалау дағдылары және баладағы күйзелістің алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында стресті басқару теориясы мен тәжірибесін, стрессті зерттеу әдістері мен әдістемесін, стресстік жағдайлардың психодиагностикасын, алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ізгілік педагогикасы

    Пән студенттерде гуманитарлық педагогиканың мәні мен мазмұны туралы теориялық білімдер жүйесін, ізгі педагогика идеяларын отандық білім беру тәжірибесіне енгізудің озық тәжірибесінің ерекшеліктерін дамытуға және ізгі педагогика идеяларын нақты педагогикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында гуманистік педагогиканың теориясы мен тәжірибесін, ізгілікті-тұлғалық педагогиканы, гуманистік педагогиканы, ізгі педагогиканы жүзеге асырудың үлгісін, қоғам мен бала тұлғасы арасындағы делдал ретіндегі мұғалім іс-әрекетінің гуманистік бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өмірлік қиын жағдаятта жастарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу

    Пән студенттерде жастарды әлеуметтік-педагогикалық қолдау туралы білімнің тұтас жүйесін дамытуға, қиын өмірлік жағдайдағы балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың әдістері мен технологияларын әзірлеу, енгізу бойынша негізгі дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі жастардың мәселелерін, жастарды әлеуметтендіру мәселелерін шешу бойынша жұмыс әдістері мен технологияларын, қиын өмірлік жағдайға тап болған жастарға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету бағдарламаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық кеңес беру негіздері

    Пән студенттерде психологиялық-педагогикалық кеңес беру саласындағы теориялық аспектілер мен қағидалар туралы білімдерді, психологиялық-педагогикалық кеңес беруді жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны психологиялық-педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық кеңес берудің қазіргі заманғы негізгі бағыттарын; психологиялық кеңес берудің белгілі бір салаларында әдістемелерді енгізудің практикалық аспектілері қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық іс–әрекетті құқықтық қамтамасыз ету

    Пән студенттерде балалар үйіндегі, толық емес отбасылардағы балалардың құқықтарын әлеуметтік-педагогикалық қорғаудың құқықтық негіздері туралы білімдерін дамытуға және әлеуметтік педагогтың практикалық қызметінде нормативтік стандарттарды қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық қызметтің біліктілік сипаттамалары мен стандарттарын қарастырады; әлеуметтік-педагогикалық институттардың қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін; білім беру мекемесінің әлеуметтік педагогының құжаттамасы; қазақстандық әлеуметтік-педагогикалық білім беруді жаңғыртуды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жетім балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пән студенттерді қазіргі қоғамдағы әлеуметтік жетімдік ерекшеліктерін, жетім балалармен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында жетімдіктің мәнін, оның себептері мен әртүрлі жастағы әлеуметтік жетімдердің ерекшеліктерін, жетім балаларды әлеуметтендіру мен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшеліктерін, жетім балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жобалау

    Пән студенттерде әлеуметтік-педагогикалық жобалаудың теориясы мен тәжірибесі, әлеуметтік жобаларды әзірлеудегі технологиялық тәсілдер саласындағы білім жүйесін дамытуға, әлеуметтік педагогикадағы жобалық іс-әрекет дағдыларын және әлеуметтік жобаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық жобалаудың түсінігі мен мәнін, әлеуметтік-педагогикалық жобалаудың формалары мен принциптерін, әлеуметтік-педагогикалық жобаны әзірлеудің негізгі кезеңдерін, жобаны жоспарлау мен әлеуметтік-педагогикалық жобаны әзірлеу технологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық деонтология

    Пән студенттерде әлеуметтік-педагогикалық деонтологияның этикалық және нормативті негіздері туралы түсініктерін, кәсіби борышты сезіну критерийлері туралы білімдер мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық деонтология мәселелерін, әлеуметтік-педагогикалық қызмет этикасын, деонтологиялық принциптерді, нормаларды, деонтологиялық нормаларды жүзеге асыру механизмдерін, әлеуметтік педагогтың кәсіби құзыреттілігін, әлеуметтік педагогтың мінез-құлық кодексі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыс технологиялары

    Пән студенттерде әлеуметтік-педагогикалық технологияларды және олардың құрылымын оқуға бағытталған әлеуметтік-педагогикалық технологияларды өз бетінше дамыту, диагностикалау, әлеуметтік-педагогикалық профилактиканы, түзету және оңалтуды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында әлеуметтік педагог жұмысындағы диагностикалық технологияларды, профилактикалық әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттер технологияларын, балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын алу бойынша қайта әлеуметтендіру, оңалту, түзету, әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасөспірімдерді әлеуметтік-педагогикалық оңалту

    Пән студенттерде оңалтудың стандартты әдістері мен технологияларын қолдана отырып, бейімделмеген жасөспірімдерді әлеуметтік-педагогикалық оңалту процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында жасөспірімдердегі бейімделудің түсінігін, мәнін, себептерін және негізгі көріністерін, бейімделмеген жасөспірімдерді әлеуметтік-педагогикалық оңалту процесін ұйымдастыруды қамтамасыз ету; бейімделмеген жасөспірімдермен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесін мен оңалту жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кризистік психология негіздері

    Пән студенттерде дағдарыс психологиясы саласындағы базалық білімдерді енгізу, дағдарыс жағдайларын тану, олардағы деструктивті және аутоагрессивті мінез-құлықтың алдын алу үшін алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында дағдарыс түсінігін, оның белгілері мен даму кезеңдерін қарастырады; дағдарыстардың жіктелуі; дағдарыстық жағдайлар мен жағдайлар теориясы; дағдарыс жағдайындағы адамға психологиялық көмек көрсету әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың зерттеу мәдениеті

    Пән студенттердің ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында тәжірибеші мұғалімнің кәсіби дайындығының басым міндеттерінің бірі ретінде, мұғалімнің ғылыми-зерттеушілік әрекеті мен мұғалімнің зерттеушілік мәдениетін, ғылыми-педагогикалық ойлаудың белгілерін, ғылыми-зерттеу әрекетінің мазмұны мен әдістерін қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасауға дайын болу.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану, қаржыны басқарудың тиімді шешімдерін жүзеге асыруы және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Азаматтық ұстаным тұрғысынан тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу дағдыларын және дүниетанымдық көзқарас тұрғысында тарихи-философиялық, әлеуметтік-саяси білімдер жүйесін игеру, ғылыми зерттеу әдістерін таңдау және оларды бітіру жұмыстарын жазу кезінде қолдану қабілетін көрсету.
  • Дене шынықтыру мәдениетінің әдістері мен құралдары туралы білімдерді игеру, экология мен өмір қауіпсіздігінің негіздерін, жемқорлықсыз білім берудің құндылықтарын, өмірдің нақтылы жағдайларында адамгершілік, құқықтық және экологиялық кешендерді пайдалану.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • Әлеуметтік педагогика, даму психологиясы, жасерекшелік физиологиясы, деонтология саласында теориялық және практикалық білімді қолдану дағдыларын көрсету.
  • Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
  • Білім берудің заманауи трендтеріне, этномәдениеттердің дамуының жалпы және ерекше заңдылықтарына негізделген білім беру технологияларының кешенін қолдану.
  • Психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық білімдерін, жобалау мен құрастырудың зерттеу дағдыларын кәсіби қызметінде, ғылыми-педагогикалық ақпаратты талдау және өңдеу кезінде пайдалану.
  • Білім беру және әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру қабілетін көрсете білуі, алған арнайы білімді психологиялық-педагогикалық кеңес беру мен коучтарда тәжірибелік мәселелерді шешуде қолдана білуі, білім беру ұйымдарында жеке және топтық мінез-құлыққа ықпал етудің заманауи технологияларын игеру.
  • Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық заңнамаларына сәйкес балалардың әлеуметтік өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қажетті дағдыларды қолдану.
  • Өмірлік күрделі жағдайдағы тұлғаларға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету механизмдерін жүзеге асыру және өзара қарым-қатынас моделін құрастыру дағдыларын көрсету.
  • Жасанды интеллектті қоса алғанда, заманауи медиа және цифрлық технологияларды педагогикалық практикада қолдану; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Ақпараттық өрістің, әлеуметтік желілердің үрдістерін, олардың білім алушыларды оқытуға, дамытуға және әлеуметтендіруге әсерін білуі.

Ұқсас БББ

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top