Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет

    Инклюзивті білім беру жағдайындағы тьюторлық қызмет оқушылардың әлеуметтік ортасына тез еніп, әлеуметтенуіне жағдай жасайтын қызмет түрі болып келеді. Балаға жеке білім беру бағытын әзірлеуде және жеке білім беру бағдарламасын бейімдеуде көмек пен қолдау көрсетуге бағытталған. Пәннің мақсаты - мүмкіндігі шектеулі оқушыладың білім беру ортасында тьютор тарапынан көмек алып, басқалармен тең дәрежеде білім алуына мүмкіндігін кеңейту. Бұл курсты оқу нәтижесінде студент болашақ тьютор маманы ретінде, ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтендірудің негізгі талап, міндеттерімен таныс болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәлімгерлер практикумы

    "Тәлімгерлер практикумы" пәнінің мақсаты болашақ тәлімгерлерді педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру және қызмет бағыттары бойынша ұжымдық шығармашылық істердің түрлерін (бұқаралық іс-шаралар, флешмобтар, тақырыптық мерекелер, пікірталастар, сызғыштар, жобалар, экскурсиялар және т.б.) игеру негізінде балалардың сауықтыру лагерьлері мен білім беру ұйымдарында жұмыс істеуге практикалық дайындау болып табылады. Пәннің мазмұнында тәлімгердің негізгі құралы ретінде ойын техникасын зерттеу қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тьюторлық қызметтің негіздері

    Курс инклюзивті білім беруде, білім беру ұйымының оқу-әлеуметтік ортасына ЕББ қажет ететін баланы табысты енуіне бағытталған. Мақсаты - білім беру кеңістігі аясында ерекше қажеттіліктері бар баланыңның толық және сапалы өмір сүруі үшін жағдай жасау болып табылады. Курсты меңгерген студент – ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психологиялық – педагогикалық және әлеуметтік ерекшеліктерімен толық танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың инклюзивтік құзыреттілігі

    Пән әлеуметтік педагогтың инклюзивтік құзыреттілігін қалыптастырудың мазмұнын, әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған, білім алушылардың әртүрлі білім алу қажеттіліктерін ескере отырып және мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру мекемесінің ортасына оның дамуы мен өзін-өзі дамытуына арнайы жағдай жасау кезінде қосуды қамтамасыз ете отырып, инклюзивті білім беру үдерісінде кәсіби функцияларды жүзеге асыруға педагогтың қабілеттілігін негіздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор жұмысының ерекшелігі

    Пәннің мақсаты: инклюзивті ортада тьюторлық қызметтің теориясы мен әдістемесінің құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.Пән инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор жұмысының ерекшеліктерімен таныстырады. Курс студенттердің ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-психологиялық бейімдеу технологияларын меңгеруіне, тьютор-тәлімгердің қызметімен танысуға, тьюторлық сүйемелдеудің түрлі үлгілерін, оқыту мен тәрбиелеудің арнайы жағдайларын жасау әдістемесін зерттеуге бағытталған. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, коллоквиум

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті ортадағы тьюторлық қызметтің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты әлеуметтік - педагогикалық қызмет жағдайында тьютор қызметінің теориялық, әдістемелік және практикалық аспектілерін қарастыру болып табылады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тьюторлық сүйемелдеу және қолдау жүйесіндегі табысқа анықтама беріледі. Инклюзивті білім беру жағдайында тьюторлық қызметтің мақсаты мен міндеттері көрсетілген. Тьютордың инклюзивті білім берудегі құзыреттілігі қарастырылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, коллоквиум

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагог және инклюзивті білім беру тьюторының кәсіби біліктілігі

    Пән болашақ әлеуметтік педагог пен педагогикалық, психологиялық мәселелерді тиімді шешетін тьютордың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруді зерделеуге бағытталған. Пән барысында этикалық мінез-құлықтың теориясы мен ерекшеліктерімен, нормаларымен таныстырады, студенттердің кәсіби қызмет пен кәсіби этикаға деген құндылық санасының дамуына ықпал етеді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пәннің мақсаты: студенттерді әлеуметтік педагогиканың негіздерімен, оның негізгі категорияларының мәнімен, оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын; әлеуметтік ортаның жағдайы мен педагогикалық әсерін; балаларды әлеуметтік тәрбиелеудің мазмұнын, нысандары мен әдістерін; отбасымен, халықтың әртүрлі топтары мен санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен нысандарын таныстыру; әдістері: топтық жұмыс, Жобалау жұмысы (PBL) Іскерлік ойын, интерактивті дәріс, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ювенальді педагогика

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге кәсіби психологиялық –педагогикалық қолдау, қиын криминогендік жағдайларда кәмелетке толмаған адамдарға көмек көрсету және қолдау, қазіргі құқықтық кеңістіктегі әлеуметтік педагогтың функциялары мен қызметі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, ювеналды педагогиканы қалыптастыру және жасөспірімдермен жұмыс девиантты мінез-құлық әдістері: Әдістер: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейстер әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Девиантология

    Курстың мақсаты жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқының мәні, оның әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесіндегі алдын-алу және түзету әдістері туралы ғылыми негізделген тұтас идеяларды қалыптастыру, студенттерді девиантты мінез-құлықтың себептерін қарастырудың негізгі бағыттары мен тәсілдерімен таныстыру, әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеу, девиантты мінез-құлықпен профилактикалық және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлерін белгілеу. Әдістері: іскерлік ойын, кластер," жіңішке және жуан " сұрақтар, дәріс-талқылау, ассоциограмма және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коррекциялық педагогика

    Бұл пәннің басты мақсаты дамуында бұзушылықтары бар балалармен жұмыс жөніндегі маман (Халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру мекемелерінде және т.б.) өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және құжаттамалық ресімдеу бойынша білім мен дағдыларды алуға ықпал ететін жағдайлар жасау болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заң педагогикасы

    Пән студенттерді қоғамның құқықтық саласының, заңдылық пен құқықтық тәртіпті, оны нығайтуға бағытталған құрылымдардың, органдар мен адамдардың қызметін таныстыруға бағытталған. Курстың мазмұны-заң педагогикасы пәніне жататын құқықтық-педагогикалық құбылыстар, олар туралы ғылыми білім жүйесін әзірлеу, сондай-ақ заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайтудың педагогикалық негізделген және тиімді жолдары. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалау жүйесі ,өлшемдер мен дескрипторларды құрастыру, өлшемдік бағалаудың жаңа жүйесі туралы жалпы түсінік беру,оқу мақсаттарын іске асыру дәрежесін анықтау және жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізу тәсілі ретінде қазіргі білім беру процесінде бағалаудың орнын ашу дағдыларын талап етеді. Әдістері Жобалық жұмыс, пікірталас, дөңгелек үстел

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру

    Пән студенттердің әлеуметтік-психологиялық кеңес берудің түрлі техникаларын, формаларын және әдістерін оқып-үйренуіне бағытталған. Білім алушылар коммуникативтік процестің негізгі теориялық тәсілдерін, вербалды және вербалды емес коммуникацияның әдістері мен техникаларын; әлеуметтік-психологиялық кеңес беруде пайдаланылатын коммуникативтік рәсімдер мен техникаларды зерттейтін болады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, кейстер әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік педагог (soft skills) дағдыларын дамытудың педагогикалық - психологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – инклюзивті білім беру (инновациялық қызмет) шеңберінде психологиялық қолдау көрсету және мұғалімнің инклюзивті білім беруді іске асыруға психологиялық дайындығын қалыптастыру және жұмсақ дағдыларды дамыту. Кәсіптік білім беру бағдарламасын меңгеру барысында жоғары оқу орындарының студенттері арасында жұмсақ дағдыларды дамытудың жан-жақты психологиялық-педагогикалық негіздерін енгізу қажеттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуде педагог – ассистент қызметі

    Педагог көмекшісі қызметінің мақсаты – балаға мектеп жағдайына бейімделуге және сабақта да, сабақтан тыс уақытта да мектеп ережелері мен талаптарын орындауға көмектесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Арнайы педагогика

    Курстың мақсаты: арнайы (дефектологиялық) білім беру саласында студенттерге белсенді өзіндік жұмыс негізінде арнайы педагогика және коррекциялық психология негіздері бойынша өз білімдерін жүйелеуге, нақтылауға және кеңейтуге, балалармен Қысқаша мазмұны: Бұл курс психо-физиологиялық дамуының әртүрлі бұзылыстары бар, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен білім беру ерекшеліктерін зерттейді. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік - педагогикалық жұмысты жобалау

    Пәннің мақсаты әлеуметтік - педагогикалық қызмет жағдайында жобалаудың теориялық және практикалық аспектілерін қарастыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық дизайнның мәні мен негізгі талаптары, жобалардың жіктелуі, инновациялық жобалар түсінігі. Жобалық әдіс қызметті жүйелі ұйымдастыру тәсілі ретінде. Әлеуметтік-педагогикалық дизайн білім беру саласындағы қызмет саласы ретінде. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойын дизайны

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі инклюзивті үдерісті басқару

    Пәннің мақсаты – мұғалімнің кәсіби дамуының психологиялық заңдылықтарын, оның мінез-құлқы мен инклюзивті білім беру процесін басқарудағы іс-әрекетін анықтау. Білім беру реформасы жағдайында заманауи әлеуметтік-педагогикалық тенденцияларды түсінетін, ой-өрісі терең, ой-өрісі бар мұғалімді дайындауға бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент инклюзивті білім беру үдерісін басқару принциптерін меңгеруі және кез келген білім беру ортасында өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеруі қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагогтың жұмысында тәжірибелік психологиясы

    Пәннің мақсаты қолданбалы психология бойынша білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Қысқаша мазмұны: Пән практикалық психологияның, психодиагностиканың, психологиялық түзету мен психотерапияның негізгі мәселелерін зерттейді, психологиялық кеңес беру мәселелерін, психологтың әлеуметтік педагогтармен, студенттермен, ата-аналармен, мұғалімдермен өзара әрекеттесуін және қауіпті балаларға психологиялық көмек көрсету технологиясын ашады.Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті ортадағы әлеуметтік тәрбие

    Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттерге әлеуметтендіру институттарының инклюзивті білім беру кеңістігіндегі тұлғаның дамуына әсерін көрсету, әлеуметтік факторлар, оның тетіктері, мүмкіндігі шектеулі балаларға әлеуметтік өмірге толық қатысуға мүмкіндік беретін құралдар, инклюзивті ортадағы әлеуметтік тәрбие мүмкіндіктерін ашу болып табылады. Негізгі әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, коллоквиум

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі ассистент қызметінің теориялық және практикалық тәсілдері

    Пәннің мақсаты – оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда мұғалімдерге қолдау көрсете алатын, сондай-ақ оқушылармен жұмыс жасай алатын, әр балаға көзқарасты дараландыратын білікті мамандарды дайындау. Пән оқытушының көмекшісі ретінде табысты жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды біріктіреді. Бұл бағдарлама бойынша студенттер педагогиканың негізгі принциптерін, оқыту психологиясын, оқыту әдістемесін және білім беру технологиясын оқиды. Сондай-ақ олар білім беру процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерімен, соның ішінде оқушылардың әртүрлі жас топтарымен жұмыс істеу және жеке оқытудың ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі психолого-педагогикалық практикум

    Мақсаты: ғылыми-педагогикалық білім жүйесін, дағдыларды қалыптастыру, олардың дамуы педагогикалық шындықты құндылықты түсінуге және студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Психологиялық-педагогикалық практикумның міндеттері: - психология, педагогика және жеке әдістемелер саласындағы білімді толықтыру, нақтылау, жинақтау және жүйелеу; студенттерді әлеуметтік педагогтың практикалық қызметінде балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімді есепке алуға және қолдануға бағдарлау; Әдістері: Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, кейс әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    «Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары» пәні білім беру қызметінде жасанды интеллектті пайдалануды зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу үдерісін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді. Курс оқу сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру кеңістігіндегі әлеуметтендіру

    Курс мақсаты: инклюзивті білім беру кеңістігіндегі тұлғаны әлеуметтендірудің басым бағыттарды көрсету, оның тетіктері, мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік өмірге толыққанды қатысуына, нақты білім беру жағдайларында психологиялық және педагогикалық қолдау мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік беретін құралдар,балалардың дамуын бағалауды ұйымдастыру тәсілдері қарастырылады әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, Коллоквиум

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыстағы медиация

    Курстың мақсаты студенттердің қосымша кәсіби білімді, дағдылар мен іскерліктерді (құзыреттерді) меңгеруі және оларды даулар мен жанжалдарды реттеу бойынша медиатордың кәсіби қызметінде қолдану болып табылады. Пәнді оқу отбасылық жанжалдарды шешу, қиын балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеу, кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен түзету жұмыстарының тиімділігін едәуір арттыруға көмектеседі.Әдістері: топтық жұмыс Жобалау жұмысы (PBL),Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті ортаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау

    Пән барысында студенттер психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік қолдау орталықтарымен инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау; диагностикалық оқытудың теориялық негіздері мен ұйымдастырушылық формаларымен, - дамуында ауытқулары бар балаларды педагогикалық тексеру, психологиялық қорытынды мен тұжырым жаза отырып, психодиагностика деректерін психологиялық-педагогикалық талдау және бағалау тәсілдерімен психологиялық диагноз қоюмен таныстырады.Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру жағдайында отбасын сүйемелдеу

    Курсты игерудің мақсаты инклюзивті білім беру кеңістігінде отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады..Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, дамуында кемістігі бар баланың ерекше білім алу қажеттіліктері туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру; әдістері: топтық жұмыс Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беруді әлеуметтік-гуманитарлық қамтамасыз ету теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты: студенттерде инклюзивті білім беру туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, олардың инклюзивті білім беру моделін жүзеге асыруға тұлғалық-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындығын жүзеге асыру,инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыру кезінде білім беру мекемелерінде педагогтердің кәсіби қызметін жүзеге асырудың мазмұнын, әдістері мен оңтайлы құрылымдық-ұйымдастырушылық нысандарын анықтау практикалық дағдылары, іскерлігін қалыптастыру; Әдістері: топтық жұмыс ,Жобалық жұмыс ,іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Коллоквиум

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пән әлеуметтік педагогтың отбасымен қызметінің әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған. Студенттерді отбасын, асырап алушы отбасын, оның проблемаларын, балалар мен жасөспірімдерге, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қатысты мемлекеттік әлеуметтік саясатты, асырап алушы ата-аналармен және отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс практикасын зерттейтін теориялық және қолданбалы ғылымдар саласына енгізу. Әдістері: топтық жұмыс,Жобалау жұмысы (PBL). Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер. Ойындық жобалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән студенттерді дамуында проблемалары бар тәрбиеленушілерге (немесе оқушыларға) арналған жеке сараланған бағдарламаларды құрастыру біліктері мен дағдыларын дамытуға және қалыптастыруға бағытталған. Диагностикалық зерттеу баланың білім алу қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін анықтауға, жеке және танымдық даму, оқу бағдарламасын меңгеру саласындағы жеке жетістіктерді талдауға, бағалауға және болжауға қажетті құралға айналады. Әдістері: топтық жұмыс, интерактивті дәрістер, ойын дизайны, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шиеленістану

    Пәннің мақсаты студенттер арасында жанжалдардың пайда болуы, оларды шешудің мүмкін жолдары туралы тұтас және дұрыс түсінік қалыптастыру, сондай – ақ алған білімдерін практикада, яғни болашақ кәсіби қызмет процесінде пайдалану қабілетін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны-жанжалдың себептері мен факторларын зерттеу, қақтығыстардың алдын алу және шешу әдістерін зерттеу, стресстік жағдайлардың алдын алу, стреске төзімді мінез-құлық стратегиясы; жанжалдарды шешу тәсілдерімен танысу. Әдістері: іскерлік ойын, проблемалық дәріс, 6 қалпақ әдісі, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыс технологиясы

    Пән әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларын меңгеруге бағытталған. Әлеуметтік педагог қызметіне технологияларды енгізу күштер мен құралдарды үнемдеуді қамтамасыз етеді, әлеуметтік-педагогикалық қызметті ғылыми құруға мүмкіндік береді, әлеуметтік педагог алдында тұрған міндеттерді шешуде тиімділікке ықпал етеді. ӘПТ әлеуметтік педагогиканың — диагностика, әлеуметтік алдын алу, әлеуметтік бейімдеу және әлеуметтік оңалту міндеттерінің кең ауқымын шешуге мүмкіндік береді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Курстың мақсаты - студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрларын жазудың негізгі дағдылары мен дағдыларын меңгеру: аннотация, рецензия, рецензия, эссе. Негізгі екпін академиялық жазудың еуропалық дәстүріне, жазудың қазақстандық және шетелдік стандарттарына сәйкестігіне, Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің құрылымы мен дизайнына аударылады. Курс студенттердің ғылыми -зерттеу қызметінің даму кезеңдерінде олардың баспа белсенділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті орта жағдайында отбасылық тәрбие

    Пәннің мақсаты: студенттердің инклюзивті орта жағдайында отбасымен жұмыс істеудің міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын, тәсілдерін меңгеру және түсіну. Курстың мазмұны инклюзивті орта жағдайында отбасылық тәрбиенің әртүрлі үлгілерін ашады. Мүмкіндігі шектеулі балалармен тәрбие және түзету-дамыту жұмыстары бойынша ата-аналарға педагогикалық білім беру. Әдістері: топтық жұмыс Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру технологиясы

    Пәнді оқу барысында мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды инклюзивті оқыту жағдайында оқыту жүйесінде түзету-дамыту технологияларын талдауға бағытталған. Әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп оқыту кезінде академиялық құзыреттілікті дамытуға бағытталған технологиялар: сараланған оқыту технологиялары, білім беру процесін дараландыру технологиялары. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау коллоквиум

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Балаларға және халықтың қорғалмаған топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және қолданбалы жұмыстарды орындау.
  • Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының қадағалаусыз қалуының алдын алуға бағытталған алдын алу қызметін ұйымдастыру. Барлық тәрбие субъектілерінің - отбасының, мектептің, әкімшілік-құқықтық құрылымдардың және жұртшылықтың күш-жігерін біріктіру және үйлестіру дағдыларын көрсетеді.
  • Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін түрлендіру, оңалту және түзету ұйымдары мен орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық консилиумда командалық жұмысты ұйымдастыру.
  • Оқу саласында ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллект пен академиялық жазуды қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық принциптерін ұстану, дене тәрбиесінің практикалық негіздерін білімін көрсету
  • Әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып диагностикалық, жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.
  • Ұйымдастырушылық және коммуникативтік қабілеттері мен қасиеттерін көрсету: парасаттылық, ашықтық, тілектестік, әдептілік, эмпатия.
  • Тұлғаның гуманистік және құндылық ұстанымдарын, Академиялық адалдық мәдениетін, әлеуметтік педагогика мен инклюзивтік білім беруде іргелі және әдіснамалық білімді интеграциялау қабілетін көрсету
  • Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру тьюторының кәсіби қызметінде негізгі халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдану.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін білу және түсіну, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникациялық дағдыларды қолдану
Top