6B01510 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы білім беру жүйесіндегі педагогика саласындағы теориялық, практикалық білімдерді, математиканың оқыту әдістемесін меңгерген математика бакалавры мұғалімдерін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты-математика мұғалімінің кәсіби қызметінің негіздерімен танысу, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және мұғалімнің білім беру үдерісіндегі рөлін түсіну. Пәннің мазмұны математикалық білім берудің даму тарихын, қазіргі қоғамдағы математиканың рөлін, математиканы оқытудың негізгі тәсілдері мен әдістерін, Қазақстандағы математикалық білім берудің құрылымы мен мазмұнын зерделеуді, оқу-әдістемелік материалдармен, оқу процесін ұйымдастыру принциптерімен, бағалау және бақылау мәселелерімен, математиканы оқытудың кәсіби этикасы мен дидактикасымен танысуды қамтиды. Курс сонымен қатар математика мұғалімінің әртүрлі білім беру мекемелеріндегі және оқушылардың әртүрлі санаттарындағы жұмыс ерекшеліктерімен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Мақсаты: қазіргі аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Векторлық алгебра зерттеледі; декарттық тікбұрышты координаттардың түрленуі, геометриялық объектілерді алгебралық әдістермен сипаттаудың негізгі әдістері қарастырылады; сызықтық кескіндер, сондай-ақ екінші ретті кескіндер теориясы сипатталады. Векторлық Алгебра элементтері, жазықтықтағы және кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, екінші ретті сызықтар мен беттер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анықтауыштар теориясы
Пәннің мақсаты: детерминанттардың негізгі анықтамалары мен қасиеттерін, детерминанттарды есептеу әдістерін, аксиоматикалық құрылысты, есептеудің балама әдістерін зерттеу Анықтауыштар теориясының негіздері және олардың негізгі қасиеттері қарастырылады. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер формулаларын қолдану мүмкіндігі. Анықтауыштардың арнайы түрлерін еркін меңгеру: Вронский, Вандермонд, грамм, Якоби детерминанты. Анықтауыштарды есептеудің ең жақсы әдісін таңдай білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты-академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, реферат, реферат, мақала, тезистер және т.б.) құру принциптерін игеру және оларды жазу дағдыларын игеру. Мазмұны: Баспа басылымдары мен электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесі, өз бетінше іздеу, жеке жазбаша жұмыстарды ресімдеу, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну және талқылау, пікірталас жүргізу және өз ұстанымын қорғау дағдылары жинақталады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызықтық алгерба
Пәннің мақсаты: сызықтық алгебраны құрайтын негізгі құрылымдарды түсіндіру (матрицалар мен детерминанттар, тензорлар мен сызықтық карталар, сызықтық теңдеулер жүйесі). Сызықтық алгебраның негізгі ұғымдары мен теоремалары қарастырылады. Минорлар мен алгебралық толықтыруларды таба білу; сызықтық теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен есептеу, Гребнер негізінің көмегімен матрицаның кері матрицасы мен дәрежесін табу, көпмүшені Қалдықпен бөлу мүмкіндігі; сызықтық алгебра есептерін шешуде Евклид алгоритмін, Горнер схемасын, Штурм әдісін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Алгебра және сандар теориясы
Пәннің мақсаты: матрицаның түрлері мен элементтерін зерттеу; матрицалар мен матрицалық теңдеулерді есептеудің әртүрлі әдістері. Алгебра мен сандар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады; Джорданның қалыпты формасы туралы теориялық білім. Топ теориясын, топтағы іс-әрекеттермен практикалық дағдыларды меңгеру. Алгебраға тән мәлімдемелерді дәлелдей білу; математикалық есептерді шешу үшін алгебра әдістері мен сандар теориясын қолдану; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заманауи педагогика
Мақсаты:Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты әр түрлі білім салаларында әр түрлі есептерді талдау, қою және шешу дағдыларын дамыту, есептерді шешудің тиімді әдістері мен стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар оқу процесінде есептерді шешуді оқыту үшін әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу дағдыларын игеру. Пәннің мазмұны есептерді шешудің теориялық негіздерін зерделеуді, есептердің әртүрлі түрлерін, оларды шешудің әдістері мен әдістерін талдауды, әдістемелік материалдарды әзірлеуді, оқу құралдарымен жұмысты ұйымдастыруды, есептерді шешу процесін модельдеуді және талдауды, сондай-ақ есептерді шешу әдістемелерінің тиімділігін талдауды және оқушылармен өзара әрекеттесуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері
Пәннің мақсаты: айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі әдістерін, қатарлар теориясын, функцияның туындысын табуды зерттеу. Функция шектерінің теориясы, бір айнымалының функцияларының дифференциалдық есептеулері, негізгі элементар функциялардың туындысы қарастырылады. Функциялардың туындысын табу кезінде дифференциалдау ережелері мен дифференциалдау формулаларын қолдану. Функциялардың шектерін, күрделі функциялардың туындысын (жанама, параметрлік түрде берілген) табу мәселелерін шеше білу, функцияны туынды арқылы зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Пән мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жазықтықтағы геометриялық есептер
Мақсаты: геометриялық тұжырымдар мен геометриялық фигураларды салу ережелері туралы түсінік беру. Құрылымдық геометрияның аксиомалары, геометрияның негізгі және теоремалары көрсетілген. Анықтамалық есептерді шешу алгоритмі талданады, логикалық құрылымдар, компас пен сызғышты қолдана отырып, геометриялық фигуралардың құрылысы қарастырылады; құрылыс мәселелерін шешуде әртүрлі әдістер келтірілген. Сабақ барысында оқушылар есептерді шешу дағдыларын жетілдіреді, планиметриялық есептерді шешудің жаңа әдістері мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы;жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы; сенсорлық ; эндокриндік; тірек-қимыл аппараты; тыныс алу; ас қорыту; қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау 1
Пәннің мақсаты: математикалық талдауды бастау ұғымдарын қалыптастыру. Бірінші және екінші керемет шектеулер қарастырылады. Шексіз кіші функцияларды салыстыра білу, эквивалентті шексіз кіші функцияларды қолдана білу. Айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістері, шексіз шағын талдау. Жоғары ретті туындылар, анықталмаған және параметрлік берілген функциялардың туындыларын таба білу, логарифмдік дифференциалдау, функцияның дифференциалы ұғымын білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Планиметриялық есептерді шығару практикумы
Пәннің мақсаты: әр түрлі деңгейдегі планиметрия есептерін шешуде жазықтықтағы геометриялық фигуралардың негізгі тұжырымдарын, теоремаларын, қасиеттерін қолдануға үйрету. Планиметрия аксиомалары, үшбұрыш, ромб, параллелограмм, шеңбер сияқты негізгі фигуралар зерттеледі. Геометриялық мәдениетті дамыту тапсырманы құру және шешімді дәлелдеу және негіздеу мүмкіндігі. Олар аудандар мен периметрлерді құру, есептеу, сондай-ақ күрделілігі жоғары планиметрияның басқа мәселелерін шешеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық есептерді шығару практикумы
Пәннің мақсаты: элементар математика бөлімдерін терең зерттеу. Мазмұны. Есептер келесі бөлімдер бойынша шешіледі: өрнектерді жеңілдету, теңдеулер мен теңсіздіктердің әртүрлі түрлері, функцияны зерттеу, тригонометрия, Ньютон биномы, мәтіндік есептер. Қазіргі математиканы дамытудың өзекті бағыттарын талдау; математикада ЖИ қолдану. Пән студенттердің күрделілігі жоғары математикалық есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл процесте проблемаларды шешу әдістері зерттеледі, сонымен қатар студенттер осы салада өз міндеттерін орындайтын, мәселелерді шешуде тәжірибе жасайтын практикалық сабақтар өткізіледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері, сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық көмек көрсету дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін AI игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері
Мақсаты: бір айнымалысы бар интегралды есептеу тұжырымдамасын және оны қолданбалы есептерді шешуде қолдану. Интегралдау операциялары, антидеривативті функция ұғымдары, Анықталмаған интеграл және оның қасиеттері қарастырылады. Есептерді шешуде қолайлы интегралдау әдісін (бөліктер бойынша интегралдау, айнымалыны ауыстыру, ұтымды функцияларды, иррационалдылықтарды, дифференциалдық биномдарды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау) таңдай білу; Негізгі анықталмаған интегралдар кестесін пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
Мақсаты: Математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен терминологиясына қатысты мәселелерді қарастыру. Интегралдау әдістері қарастырылады (тікелей, айнымалыларды ауыстыру, анықталмаған коэффициенттер әдісі және т.б.; Математикалық талдау теоремаларын дәлелдеу әдістері n-өлшемді векторлық кеңістіктер мен коллекторлардағы дифференциалдық формалар теориясы. Жаратылыстану пәндерінде математикалық білімді қолдану мысалдары келтірілген
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Мақсаты-ғылыми мақалалар, презентациялар, техникалық баяндамалар, сондай-ақ шетелдік әріптестермен және клиенттермен өзара іс-қимыл сияқты нақты математикалық контексттерде шет тілін қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: математикалық терминология: математикалық мәтіндерде қолданылатын мамандандырылған лексика мен грамматикалық құрылымдарды зерттеу. Ғылыми мақалаларды оқу және талдау, жазбаша қарым-қатынас: ғылыми мәтіндерді шет тілінде жазу дағдыларын дамыту, ауызша қарым-қатынас, мәдениет және кәсіби нормалар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Пәннің мақсаты: Дискретті математика есептерін шешу әдістерін үйрету, дискретті құрылымдарды зерттеу-ақырлы графиктер, жиынтықтар теориясы, қатынастар, функциялар және логикадағы мәлімдемелер. Пән дискретті объектілер мен процестерді талдаудың математикалық құрылымдары мен әдістерін зерттейді. Мәлімдемелерді, логикалық операцияларды, импликация, логикалық салдар және эквиваленттілік ұғымдарын зерттеу. Графикалық теорияны, комбинаториканы, кодтау теориясын, автоматтар мен ақпарат теориясын қамтиды. Студенттер логикалық ойлауды және әдістерді практикалық тапсырмаларда қолдану қабілетін дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану. Жасанды интеллектінің құқықтық негіздері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стереометриялық есептерді шығару практикумы
Пәннің мақсаты: кеңістіктегі геометриялық есептерді шешудің кейбір ерекше әдістерін үйрену. Стереометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері қарастырылады. Стереометрия есептерін координаталық және векторлық әдістермен шеше білу. Көпжақтар модельдерін құру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастыру. Кеңістіктік бейнелеу мен қиялды дамыту. Қиындық деңгейінің жоғарылауы мәселесін шешуде әртүрлі әдістерді қолдана білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Буль функциясы
Пәннің мақсаты студенттерге Буль алгебрасының негіздерін үйрету және оны информатика мен технологияда қолдану болып табылады. Логикалық амалдар мен логикалық мәндерді өңдеу үшін қолданылатын алгоритмдерді зерттейтін пән. Логикалық функциялар теориясын, логикалық алгебраларды, логикалық оңтайландыруды және логикалық схемаларды талдауды қамтиды. Студенттер электроника, криптография және информатика сияқты әртүрлі салаларда логикалық мәндерді өңдеу үшін есептерді шешуді және алгоритмдерді әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кеңістіктегі геометриялық есептер
Пәннің мақсаты: стереометриялық есептерді шешу әдістерін зерттеу. Стереометриялық фигуралардың негізгі қасиеттері мен формулалары қарастырылады. Стереометриялық фигуралардың қасиеттеріне сүйене отырып, стереометриялық есептерді шеше білу. Келесі ұғымдарды еркін меңгеру және қолдану: векторлар мен координаттар, жазықтық теңдеуі, жазықтықтар арасындағы бұрыш, стереометрия аксиомалары, Параллелепипед, пирамида, конус және цилиндр және т. б. кеңістіктегі жазықтықтар арасындағы қашықтықты табу мүмкіндігі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі мен бағалау
Пәннің мақсаты-студенттерді әртүрлі білім беру мекемелерінде математиканы құзыретті оқытуға дайындау. Пәннің мазмұны: математиканы оқыту әдістемесінің негіздерін зерделеуді, оқу процесін ұйымдастыруды, сабақты құру принциптерін, оқушылардың үлгерімін бағалау әдістері мен әдістерін, оқушылардың әртүрлі санаттарымен жұмысты қамтиды. Педагогикалық стратегиялар мен әдістерді әзірлеуге, оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіруге, математикалық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға және бағалау нәтижелерін талдауға ерекше назар аударылады. Курс сонымен қатар дарынды оқушылармен, ерекше қажеттіліктері бар оқушылармен, шетелдік оқушылармен жұмыс істеу аспектілерін және инклюзивті педагогиканы дамытуды қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық моделдеу әдістері
Жаратылыстану, экономика және т.б. қолданбалы есептерді шешуде қолданылатын математикалық модельдеудің принциптері, әдістері мен негізгі кезеңдері қарастырылады. Сызықтық, бөлшек-сызықтық, бүтін санды бағдарламалау есептерін, тасымалдау есептерін және т. б. шешу әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты: кездейсоқ оқиғалардың заңдылықтарын және кездейсоқ шамаларды, қасиеттерді және олардың негізгі операцияларын зерттеу; статистика элементтері. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: аксиоматика, кездейсоқ оқиғалар. Күрделі оқиғалардың ықтималдығын анықтаудың негізгі әдістері мен әдістерін, кездейсоқ шамаларды, ықтималдық теориясының шекті теоремаларын сипаттау және анықтау әдістерін қолдана білу. Кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын табу, математикалық статистиканың есептерін шешу мүмкіндігі. Ғылыми зерттеулерде ықтималдық әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Операторлық түрлендірулер
Пәннің мақсаты: Бессель дифференциалдық теңдеуінің канондық шешімдері ретінде әрекет ететін функциялар кешенін және олардың қасиеттерін зерттеу; Мазмұны: толқындардың таралуы туралы есептерді, статистикалық потенциалдар туралы есептерді, сигналдарды өңдеу туралы есептерді, цилиндрлік объектілердегі жылу өткізгіштік мәселелерін және т. б. шешуде Бессель функциясын қолдана білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оңтайландыру әдістері
Пәннің мақсаты: оңтайландыру мәселелерінің шешімін табуға, яғни шектеулер жиынтығы бар мақсатты функцияның экстремумын табуға үйрету. Оңтайландыру әдістерінің жіктелуі (жергілікті және ғаламдық), оңтайландыру мәселелерін шешу әдістерін зерттеу (аналитикалық, графикалық және сандық); негізгі міндеттер (дискретті, бүтін және сызықты емес бағдарламалау). Кезең бойынша есептің математикалық моделін құру білігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графтар теориясы
Пәннің мақсаты: әртүрлі объектілердің құрылымын математикалық сипаттаудың негізгі әдістерін үйрету. Графтар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады. Бағдарланған және бағдарланбаған графтарды ажырата білу; граф элементтерін анықтау, графтарды белгілеу тәсілдерін түсіну. Ол ұғымдармен еркін жұмыс істейді: оқиғалар матрицасы, шыңдардың көршілес матрицасы, шың дәрежесі, тізбек пен жол, цикл мен контур, ағаштар, Эйлер графиктері. Графиктер теориясының есептерін шешу үшін негізгі формулаларды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты. Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
Пәннің мақсаты: көп өлшемді есептеу тұжырымдамасын және оны қолданбалы есептерді шешуде қолдану. Көп айнымалы функцияларын дифференциалды есептеудің негізгі ұғымдары мен әдістері, Фурье сандық және функционалды қатарлар теориясы қарастырылады. Дифференциалдау, бірнеше айнымалылардың функцияларын экстремумға зерттеу, функциялардың шекті мәндерін есептеу, функциялардың жуықталған мәндерін есептеу, сандық және функционалдық қатарларды зерттеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау 3
Пәннің мақсаты: көптеген айнымалылар функциясының дербес туындыларын, сондай-ақ күрделі және айқындалмаған түрде берілген функциялардың туындыларын табуға үйрету. Бірнеше айнымалылар функциясының дифференциалдылығы, әр түрлі ретті дербес туындылар және олардың дифференциалы зерттеледі. Айқындалмаған түрде берілген функцияның туындысын табу. Бірнеше айнымалылардың функциясы үшін Тейлор формуласын, олардың экстремаларын және т.б. зерттеу. Пән курсында туынды ұғымы, саралау әдістері, қисықтықты талдау және басқа да көптеген мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін зерттеу. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктері мен анықтамалары; бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интегралдау әдістері; Дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің бар болу теоремалары қарастырылады. Екінші және жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулерді тұрақты коэффициенттермен және олардың жүйелерін интегралдау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жай дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері
Пәннің мақсаты: берілген есептің, дифференциалдық теңдеудің жуықтап сандық мәнін табуға үйрету. Есептің математикалық тұжырымы; сандық әдістерді қалыптастыру принциптері қарастырылады. Қарапайым дифференциалдық теңдеу үшін Коши мәселесін сандық шешудің Эйлердің айқын және жасырын әдістерін қолдана білу. Эйлер әдісінің модификациясын, Рунге-Кутта әдісін түсіндіре және қолдана білу. Сандық әдістерді бағдарламалық түрде жүзеге асыру және дұрыс қолдану мүмкіндігі. Сандық әдістерді құру және зерттеу дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Есептеу математикасының теориялық негіздері
Алгебралық және трансценденттік теңдеулерді сандық шешу әдістері, сызықты және сызықты емес теңдеулер жүйесін шешудің теориялық негіздері, интерполяция алгоритмдерін құру қарастырылады. Қойылған тапсырманы талдай білу және оны шешу жолдарын таңдау; қолданылатын есептеу алгоритмдерін оңтайландыру. Mathematica пакетінің құралдарын пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешудің практикалық есептеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Трансценденттік функциялар
Пәннің мазмұнында алгебралық емес аналитикалық функцияның негізгі қасиеттері қарастырылады. Білім алушылар пәнді игеру барысында трансценденттік функцияларды күрделі айнымалы функциялар ретінде қарауға үйренеді; экспоненциалды, тригонометриялық, логарифмдік функциялар мен олардың графиктерінің қасиеттерін пайдалану білігіне ие болады; трансценденттік теңдеулерді осы функциялардың графиктерін құру арқылы шешеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көп айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Пәннің мақсаты: көп айнымалы функциясын интегралды есептеу әдістерін зерттеу; интегралдардың еселіктерін, қисық сызықты интегралдарды, меншіксіз интегралдарды есептеу ережелері. Қос және үштік интегралдың физикалық және геометриялық мағынасы, олардың қасиеттері қарастырылады; көптеген айнымалылардың функциясының интегралын қолдану. Қос және үштік интегралдарды есептей білу. Қос және үштік интегралдағы айнымалыны ауыстыру дағдыларын меңгеру. Механикада бірнеше интегралдарды қолдану мүмкіндігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты-заманауи ақпараттық технологиялармен және олардың Математиканы оқыту мен оқытуда қолданылуымен таныстыру, оқу процесінде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны математиканы оқытуда қолдануға болатын компьютерлік технологиялардың, бағдарламалық қамтамасыз етудің және қосымшалардың негіздерін зерттеуді, электрондық білім беру ресурстарымен танысуды, ақпараттық технологияларды қолдана отырып математикалық материалдарды әзірлеу мен бейімдеуді, интерактивті есептерді, тесттер мен оқу материалдарын жасау әдістерін игеруді, сондай-ақ математиканы оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігін талдауды және өзара әрекеттесуді қамтиды оқушылармен.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 4
Пәннің мақсаты: бірнеше айнымалылардың функциясын интегралды есептеу ережелерін зерттеу. Қос интеграл және оны есептеу, оның қолданылуын зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функцияларының қасиеттері мен мінез-құлқын, сондай-ақ бірнеше айнымалылардан функцияларды біріктіру әдістерін зерттейтін математика пәні. Курста бірнеше интегралдар, беттер мен көлемдер ұғымы, сондай-ақ интегралды есептеуге байланысты басқа мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика тарихы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты-математиканың даму тарихымен, оның негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және философиялық негіздерімен танысу, сонымен қатар математикалық білім мен оның қолданылуына қатысты сыни ойлау мен рефлексияны қалыптастыру. Пәннің мазмұны математиканың даму тарихын, белгілі математиктерді және олардың математика ғылымының дамуына қосқан үлесін, математикадағы негізгі әдістер мен тәсілдерді, математикалық білімнің философиялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуді, математикалық білім беруді ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерін талдауды, қазіргі математика мен оның әдіснамасының өзекті мәселелері мен сын-қатерлерін қарастыруды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы физика
Мақсаты, қолданбалы физиканың сұрақтары мен міндеттерін зерттеу. Қолданбалы физиканың келесі бөлімдері қарастырылады: қатты дене механикасы, өмірдегі молекулалық физика, электродинамика, оптика және кванттық физика; оларды қолдану шекараларын түсіну қабілеті; эксперименттік физикалық зерттеу әдістері. Қолданбалы есептерді шешу үшін физикалық теориялардың математикалық аппаратын қолдана білу, Сапалы және есептелген есептерді шешу, өлшеу қателіктерін ескере отырып физикалық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Комплексті анализ
Пәннің мақсаты: көптеген комплекс сандарды, олардың қасиеттерін және олардың әрекет ету ережелерін зерттеу. Комплекс сандарды тригонометриялық және көрсеткіштік түрде көрсете білу. Комплекс айнымалы функциялар теориясының негізгі ұғымдары, формулалары, теоремалары мен анықтамалары қарастырылады; комплекс санды жазудың әртүрлі формалары; комплекс жазықтықтағы қатарлар; функцияны шегеру. Комплекс айнымалы функцияларды саралау және интегралдау; Коши теоремасы; Коши интегралы және Коши интегралдық формуласы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикадағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты. Аймақтық, ұлттық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін ойлау және сыни тұрғыдан бағалау, өз педагогикалық қызметін және өз ұйымының қызметін дамыту. Мазмұны. қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану зерттеу жобасын жобалау және жүргізу, зерттеу тақырыбын/мәселелерін айқындау, әдебиеттерге шолу жүргізу, зерттеудің этикалық аспектілерін қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдістемелерін әзірлеу. Қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу және қолдану. Әр түрлі кәсіби әдістер мен арналарды қолдана отырып, олардың зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық
Пәннің мақсаты-қазіргі мектепте математика бойынша бейін алдындағы және бейіндік даярлықтың ерекшеліктерімен танысу, әдістемелік тәсілдер мен бағдарламаларды әзірлеу, сондай-ақ математика бойынша бейін алдындағы және бейіндік сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны бейін алдындағы және бейіндік даярлықтың теориялық аспектілерін зерделеуді, білім берудің заманауи талаптары мен стандарттарын талдауды, бейін алдындағы және бейіндік даярлық үшін оқу бағдарламаларын, әдістемелік материалдар мен ресурстарды әзірлеуді, оқулықтармен, оқу құралдарымен және басқа материалдармен жұмыс тәжірибесін зерделеуді, практикалық сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуді және олардың тиімділігін талдауды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өрістер теориясы
Пәннің мақсаты: Негізгі математикалық әрекеттерді (қосу, азайту, көбейту, бөлу) және олардың қолданылуын жалпылайтын өрістердің қасиеттерін зерттеу. Өріс теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады: скалярлық өріс, беттер және деңгей сызықтары, бағыт бойынша туынды, градиент, векторлық өріс, ағын, дивергенция, Остроград-Гаусс формуласы, айналым, ротор, Стокс формуласы, Гамильтон операторы, бірінші және екінші ретті векторлық дифференциалдық операциялар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Теориялық физика
Пәннің мақсаты: қатты дене физикасының негіздерін, оның міндеттері мен оны шешу әдістерін, кристалдарда болатын негізгі процестерді зерттеу. Қарастырылады: механика, молекулалық физика, электродинамика, оптика және кванттық физика. Кристалды қатты денелердің негізгі сипаттамалары мен параметрлерін, кристалдарда таралатын толқындардың түрлерін қолдана білу. Деректерді талдау, эксперименттер жүргізу және қорытынды жасау мүмкіндігі. Математикалық формулаларды, өлшем бірліктерін, есептерді шешудің әртүрлі әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын жинақты мектептегі физика негіздері
Пәннің мақсаты-білім алушыларда оқу топтарының ерекшеліктерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, математиканы оқытуда тиімді әдістемелік тәсілдер мен тәсілдерді әзірлеу және қолдану бойынша терең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны математиканы оқытудың жеке әдістемесінің негізгі теориялық және практикалық аспектілерін зерделеуді, әртүрлі оқу-әдістемелік материалдарды талдауды, авторлық оқу құралдары мен бағдарламаларын әзірлеуді, оқушылармен сабақтар мен практикалық сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуді, сондай-ақ қолданылатын әдістемелік тәсілдердің тиімділігін талдауды және оларды нақты оқу орны жағдайында бейімдеуді қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндер практикумы
Пәннің мақсаты, ұлттық біліктілік тестілеуіне дайындық. Ол ұйымдастырушылық, аналитикалық дағдыларды, стрессті басқаруды дамытуға бағытталған. Аттестаттаудың әртүрлі түрлері мен форматтарын, тапсырмалардың түрлерін, компьютерлерді, мұғалімдерді аттестаттаудың әртүрлі түрлеріне дайындалу, тестілеу. Математикалық және функционалдық сауаттылықты дамытатын тест тапсырмаларын шешудегі тәжірибе және тестке дайындық деңгейін, сондай-ақ кәсіби қызметті өзін-өзі бағалауды жүргізу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математиканы оқытудың дербес әдістемесі
Пәннің мақсаты-білім алушыларда оқу топтарының ерекшеліктерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, математиканы оқытуда тиімді әдістемелік тәсілдер мен тәсілдерді әзірлеу және қолдану бойынша терең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны математиканы оқытудың жеке әдістемесінің негізгі теориялық және практикалық аспектілерін зерделеуді, әртүрлі оқу-әдістемелік материалдарды талдауды, авторлық оқу құралдары мен бағдарламаларын әзірлеуді, оқушылармен сабақтар мен практикалық сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуді, сондай-ақ қолданылатын әдістемелік тәсілдердің тиімділігін талдауды және оларды нақты оқу орны жағдайында бейімдеуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action Research
Мақсаты: географияны оқытуда Action Research тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Action Research тәсілін іске асыру кезеңдері баяндалады, нақты сыныпта Action Research тәсілін жүргізу мысалдары келтіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson Study
Мақсаты: географияны оқытуда Lesson Study тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геометриялық дәлелдеу есептері
Теоремалардың негізгі формулалары мен тұжырымдары және олардың дәлелдеу есептерін шешудегі қолданылуы қарастырылады. Геометрияда қолданылатын дәлелдеудің негізгі әдістерін игеру. Эвристикалық іс-әрекеттің негіздерін білуды, дәлелдеу жоспарын құруды меңгеру; Геометриялық білім мен әдістер әрдайым практикалық және қолданбалы есептерді шешуде қолданылып келген және әлі де қолданылып келеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геометриялық салу есептері
Геометриялық салу есептері мен оларды шығарудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Есеп шарттарында берілген геометриялық фигураларды сызбалар мен сызбаларда бейнелеу, есептерді шығарудың толық негіздемесін жасау, геометриялық түрлендірулердің қасиеттерін қолдану. Геометриялық фигуралар модельдерін құруда графикалық мәдениеттің қалыптасуы. Кеңістіктік елестетуді дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты әртүрлі дәлелді көздерден және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен теориялық білімді өндіру, іздеу және сыни тұрғыдан таңдау мүмкіндігін зерттеу Мазмұны. Педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Әр түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдану дағдылары және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын екендіктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Педагогикалық процесті психологиялық-педагогикалық жобалаудың әдістері мен әдістерін меңгеру, оларды кәсіби қызметінде пайдалану.
- Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделей отырып, оқытудың озық әдістемелерін пайдалану.
- Педагогикалық, оқу-тәрбие және ғылыми-әдістемелік міндеттерді шешу, оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып сабақтар құрастыру және өткізу.
- AI, математиканы оқытудың инновациялық технологияларын, пәндік дағдыларды қалыптастыру әдістерін, оқушылардың математикаға деген қызығушылығын қалыптастыру әдістерін қолдану.
- Теориялық, іргелі және қолданбалы математиканың практикалық есептерін шешу үшін физика-математикалық аппаратты және заманауи компьютерлік технологияларды, AI пайдалану.
- Тәрбие жұмысының әдістемесін, білім берудің заманауи тұжырымдамаларын және оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару.
- Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау.
- Білім алушылардың оқу және сыныптан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру кезінде математикалық пайымдау, функционалдық сауаттылық, зерттеу қызметі дағдыларын көрсетеді.