6B01510 Математика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық және азаматтық жауапкершілігі жоғары, заманауи технологияларды меңгерген, педагогикалық қызметті жоғары кәсіби деңгейде жүргізе алатын біліктілігі жоғары математика пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Элементарлық математика
Сандар. Нақты және комплекс сандар. Өрнектер. Функциялар. Теңдеулер және теңдеулер жүйесі. Теңсіздік және теңсіздіктер жүйесі. Математикалық талдау элементтері. Сандық тізбектер. Туынды және оның қолданулары. Алғашқы функция және интеграл. Комбинаторика элементтері. Планиметрия. Стереометрия. Стереометрия аксиомасы. Түзу және жазықтықтардың параллельдігі. Түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлығы. Көпжақтар. Айналу денелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызықты алгебра
Көпмүшеліктер және қатынастар, матрицалар және анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бөлінгіштік теориясы. Көпмүшелер өрісіндегі сақиналар. Негізгі сандық функциялар. Мысалдарда құрылған жүйелердің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Абстрактілі алгебралық жүйелер ұғымын қалыптастыру, жүйелерді құрудың аксиоматикалық негіздері және әр түрлі қосымшаларды қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Курс дифференциалдау және интеграциялау дағдыларын алуға және механика, химия және басқа да байланысты ғылымдардың көптеген мәселелерін шешуге математикалық аппаратты қолдана білуге бағытталған. Осы пәнді оқу барысында олар бір айнымалының функцияларын қарастырады және қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешеді. Шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің функционалды әдістерімен танысу, оның негізі осы пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Аналитикалық геометрия
Бұл пән студенттің геометриялық мәдениетін қалыптастыруға, қарапайым геометриялық объектілерді алгебралық талдау саласында бастапқы дайындыққа, қолданбаларда одан әрі пайдалану үшін классикалық математикалық аппаратты игеруге бағытталған. "Аналитикалық геометрия" пәнін игеру кезінде жалпы тақырыптық мәдениет дамиды: логикалық ойлау, негізгі тұжырымдардың дәлелдерін жүргізу, ұғымдар арасында логикалық байланыстар орнату мүмкіндігі. Іс жүзінде студенттер алған білімдерін геометриялық есептер мен геометриялық және алгебралық әдістерді қолдануға байланысты есептерді шешу үшін қолданады. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия негіздері және проективтік геометрия негіздері
Математикалық құрылым туралы түсінік. Вейл бойынша Евклид геометриясын негіздеу. Ұзындығы, алаңы, көлемі. Геометрияның негіздемесіне тарихи шолу. Евклид кеңістігіндегі орталық жобалаудың ақаулары. Жобалық кеңістікті құру. Жобалық түрлендірулер және олардың инварианттары. Жобалық жазықтықтағы екінші ретті сызықтар. Конструктивтік есептер және олардың мектеп геометрия курсына қосымшасы. Жазықтықтағы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алгебра және сандар теориясы
Бинарлық операциялар. Алгебра ұғымы. Алгебраның гоморфизмдері. Ішкі алгебра. Фактор-алгебра. Топтар. Сақиналар. Алгебралық жүйелер. Салыстыру. Негізгі қасиеттері. Шегерімділіктің толық жүйесі. Келтірілген шегерімділік жүйесі. Эйлер және Ферма теоремалары. Бір белгісізі бар бірінші дәрежелі салыстыру. Бірінші дәрежелі салыстыру жүйесі. Қалдықтар туралы қытай теоремасы. Құрамдық модуль бойынша кез келген дәрежедегі салыстырулар. Екінші дәрежелі салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Математикалық білім берудің даму тенденциялары. Математиканы оқытудың әдістемелік тәсілдері. Математиканы оқыту формалары. Оқушылардың оқу іс-әрекетін қалыптастыру. Математикалық білім берудің технологиялық негіздері. Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау. Мектептегі математика курсының негізгі мазмұндық-әдістемелік бағыттары. Математикадан оқу жұмысын ұйымдастыру. Теңдеудің, теңсіздіктердің, функциялардың, планиметрияның, стереометрияның, дифференциалды және интегралды есептеудің, дифференциалдық теңдеулердің, комбинаториканың, комплексті сандардың оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сызықтық бағдарламалау (Minor)
Сызықтық бағдарламалау-экономикада, логистикада, инженерияда және IT-де қолданылатын оңтайландырудың негізгі әдісі. Курс теорияны, шешу әдістерін (симплекс әдісі, қос бағдарламалау, көлік мәселесі), есептерді модельдеуді және бағдарламалық құралдарды пайдалануды зерттейді. Студенттер оңтайландыру мәселелерін тұжырымдауды, шешуді және талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра есептерін шешу практикумы (Minor)
Бұл курс орта мектеп алгебра курсының мазмұнын толық түсінуге және оның бөлімдерін басқа пәндермен байланысы тұрғысынан талдауға бағытталған. Алгебралық және трансценденттік өрнектерді түрлендіруді; орта мектептің әртүрлі деңгейлері үшін алгебралық есептерді әзірлеу қабілеттерін қолдана отырып, алгебралық есептерді стандартты және стандартты емес әдістермен шешуге үйрету бойынша болашақ мұғалімдердің дағдылары мен икемдерін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көп айнымалылар функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі
Курс көп айнымалылар функциясының дифференциалды және интегралды есептеу теориясына негізделген шексіз кіші талдау арқылы бірнеше айнымалылар функциясының айнымалыларын зерттеудің функционалдық әдістерімен танысуға бағытталған. Мұның бәрі мұғалімнің жоғары кәсіби деңгейін қамтамасыз ету үшін ғана емес, сонымен қатар одан әрі оқу мен өзін-өзі тәрбиелеуде оның математикалық білімін тереңдету және кеңейту үшін белгілі бір негіз құруда маңызды рөл атқарады. Практикалық сабақтарда студенттер бірнеше айнымалылардың функциялары бар есептерді шешеді, оларды физикалық және геометриялық есептерді шешуге біріктіреді және қолданады. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан немесе бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Криптография (Minor)
Криптография-деректерді шифрлеу, аутентификациялау және құпиялылық әдістерін зерттейтін ақпаратты қорғау әдістері туралы ғылым. Курс математикалық негіздерді, криптографиялық алгоритмдерді және олардың практикалық қолданылуын қамтиды. Студенттер негізгі криптографиялық әдістерді меңгереді, шифрлеу алгоритмдерін қолдануды және қауіпсіз жүйелерді дамытуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тригонометрия бойынша есептерді шешу практикумы (Minor)
Курс болашақ математика мұғалімдерінде оқушыларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге, тригонометриялық теңдеулер мен әр түрлі деңгейдегі теңсіздіктерді шешуге үйрету дағдыларын қалыптастыруға; функциялар графиктерін салыстырмалы талдау негізінде оқу ақпаратын алу қабілетін қалыптастыруға; математикалық ойлауды, логикалық және алгоритмдік мәдениетті, тригонометриялық функциялардың мәнін түсінуді дамытуға; тригонометриядағы математикалық мәлімдемелерді дәлелдеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Мектепте тригонометрияны оқыту үшін оқу-әдістемелік материалдарды бағалау және әзірлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискреттік математика
Оқыту процесінде буль функциялар үшін, пікір алгебра формуласы, комбинаторлық Алгоритмдер, графалар және желілер сияқты дискретті объектілермен жұмыс істеу дағдылары оқытылады, кодтау теориясының мәселелері туралы түсінік өңделеді. Жиындар. Предикаттар алгебрасы. Аксиоматикалық теориялар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберматематика (Minor)
Киберматематика-математика, кибернетика және ақпараттық технологияларды біріктіретін пәнаралық сала. Пән деректерді талдауда, машиналық оқытуда, криптографияда және киберқауіпсіздікте қолданылатын математикалық модельдерді, алгоритмдерді және есептеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс математикалық модельдеуде, деректерді талдауда және цифрлық технологияларда қолданылатын алгоритмдік әдістерде құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
Статистика элементтері. Ықтималдық теориясының элементтері. Статистика және деректерді талдау. Кездейсоқ шамалар және сандық сипаттамалар. Тәжірибедегі ықтимал проблемалар, эксперименттік статистикалық мәліметтерді өңдеу. Комбинаторика элементтері. Комбинаториканың негізгі түсініктері мен ережелері (қосу және көбейту ережелері). Санның факториалы. Комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептерді шешу. Ньютонның биномы және оның қасиеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері (Minor)
Курс олимпиадалық есептерді шешу үшін іргелі математикалық пәндердің негізгі ұғымдарын, идеялары мен әдістерін қолдану, есептің түрі бойынша оны шешудің ықтимал әдістерін анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс олимпиадалық есептерді шешу және құрастыру дағдыларын дамыту арқылы оларды шешуге креативті көзқарасты жетілдіруге және ойлау икемділігін арттыру мүмкіндігін береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық есептеу
Операциялық есептеу-Математикалық талдау әдістерінің бірі, бірқатар жағдайларда қарапайым құралдардың көмегімен күрделі математикалық есептерді шешуге мүмкіндік беру. Лаплас Түрлендіруі. Түпнұсқалар мен бейнесінің қасиеттері. Негізгі элементар функциялардың бейнесі. Операциялық есептеудің негізгі теоремалары. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешуге операциялық есептеуді қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп геометрия курсындағы есептерді шығарудын логикалық және адістемелік негіздері
Геометриялық есептердің құрылымы мен түрлері. Планиметрия есептерін шығару. Жазықтықта салуларға арналған есептер. Кеңістіктегі салу есептер. Теоремалар мен сөйлемдерді дәлелдеу. Геометрияның аксиомалары және оларды есептерді шешуде қолдану. Геометриялық есептерді шешу әдістері. Қосымша салулар әдістері, ауыстыру әдісі, көмекші компоненттерді енгізу, векторлық және координаттық әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалды теңдеулер
Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерге қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің түрлері мен әдістері. Интегралдық қисық. Коши Міндеті. Коши мәселесін шешудің болмысы мен бірегейлігі туралы Пикар теоремасы. Жалпы және жеке шешім. Ерекше шешімдері. Жүйесін диф теңдеулер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Курс математиканың бастауыш курсының мәтіндік есептерін шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; іс жүзінде студенттер әртүрлі көп деңгейлі математикалық есептерді шешудің кең таралған тәсілдері және есептерді шешудің негізгі әдістерін қолдану, есептерді шешудің әртүрлі әдістерінің ішінен ең оңтайлы таңдау және оны практикада қолдану бойынша жұмысты ұйымдастыру туралы білім алады. Сабақтарда топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Қатарлар және кешенді талдауының элементтері
Сандық және қуат қатарлары. Конвергентті және дивергентті қатарлар. Коши Критерийі. Оң қатарлар. Ауыспалы қатарлар. Функционалды қатарлар. Қуат қатарларын қолдану. Функциялардың қуат қатарына ыдырауы. Конвергенция белгілері. Кіріспе. Кешенді талдау пәні. Күрделі айнымалы функциялар. Қарапайым аналитикалық функциялар. Күрделі айнымалы функцияларды біріктіру. Аналитикалық функциялар. Лоран Қатары. Шегерімдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геогебра, Геометриялық моделдеу және құрастыру
Математикалық процестерді зерттеу үшін әр түрлі бағдарламаларды оқу. Геогебра. Тірі математика, МаthCad, MathLab, Қызықты математика. Онлайн Математиканы оқыту үшін түрлі онлайн платформалар. Bilimland, Platinus, Moodle және басқалар. Сызба геометрия және оның міндеттері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Курс барысында болашақ мұғалімдер заманауи білім беру ортасындағы цифрлық технологиялардың рөлі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру арқылы мұғалім ретінде кәсіби құзыреттілігін дамытады. Цифрлық технологиялардың мүмкіндіктеріне сүйене отырып, педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды геометрия
Қисықтар мен беттерді сипаттау әдістерімен, кеңістіктерді түрлендірумен, Дифференциалды геометрия қосымшаларымен танысу. Қисықтар мен беттер. Векторлық функцияны саралау және интегралдау. Векторлық функцияны саралау және интегралдау. Беті және оның тангенстері. Бетінің нормасы. Жанасу жазықтығы. Беттердің дифференциалды геометриясы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Евклидтік емес геометрия
Бұл курс студенттерде "Евклидтік емес геометрия" пәнінің ұғымдары мен фактілері туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға; студенттерде геометриялық әдістер және оларды қолдану мүмкіндіктері туралы идеялар жүйесін қалыптастыруға; болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін геометрияны (геометриялық білімді, сапалы геометриялық білімді) зерттеудің маңыздылығы (қажеттілігі) туралы түсініктерді қалыптастыруға; кәсіби маңызды жеке қасиеттерді тәрбиелеуге бағытталған студенттер; оқушылардың әмбебап оқу іс-әрекеттерін дамыту үшін геометрияның мүмкіндіктері туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Е Лобачевскийдің евклидтік емес геометриясының ашылуы. Лобачевский кеңістігінің модельдері. Лобачевский планиметриясының негіздері. Лобачевский кеңістігіндегі денелердің көлемі. Сфералық геометрияның негізгі ұғымдары. Сфералық тригонометрияның негізгі формулалары. Сфералық кеңістіктегі денелердің көлемі. Бұл пән классикалық түрде оқылады: ағындық дәрістер, сондай-ақ топтар бойынша практикалық сабақтар өткізіледі. Барлық практикалық сабақтар интерактивті түрде өткізіледі немесе топтық, сараланған, проблемалық оқыту, сыни ойлау әдістері қолданылады. Бағалау ауызша емтихан түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алгебралық жүйелер
Алгебралық жүйе ұғымымен таныстыру. Алгебралық жүйенің негізгі ұғымдары мен фактілерінің анықтамаларын біліңіз: топтар, кіші топтар және байланысты сыныптар, сақина идеалдары, фактор-сақина. Математикалық талдау арқылы алгебралық объектілерді зерттеу дағдыларын игеру. Математика саласындағы білімді жеткілікті жоғары деңгейде қамтитын білім жүйесін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғай алады
- Математика бойынша білім алушылардың іздеу қызметін оқыту мен ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хат саласындағы білімді біледі және қолданады
- Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жалпылайды және білім алушыларды жеке дамыту мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін осыларды қолданады. ЕБҚ бойынша балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Математиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді
- Білім алушыларда келесі дағдыларды қалыптастырады: білім алушыларда логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу және графикалық машықтар, пайымдауларды дәлеледей білу, гипотезаларды қалыптастыру, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
- Базалық математикалық пәндер саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайда көрсетеді
- Математикада және математиканы оқыту әдістемесінде олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді білу және түсіну; өз білім саласындағы және аралас ғылымдардағы ғылыми контентті талдау мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады, оларды трансформациялау бойынша идеяларды ұсынады және жүзеге асыру үшін ұжымдарды ұйымдастырады
- Математиканы оқыту мен тәрбилеуде заманауи педагогикалық технологияларды, АКТ мен қашықтықтан оқыту технологияларды түсінеді және қолданады, педагогикалық қызметті модельдейді, дәлелдерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді
- Қазақстан қоғамының мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын білу негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді, әлеуметтік және кәсіби салаларда болып жатқан барлық оқиғаларға өзіндік бағасын дәйектейді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді