Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика в Қызылорда ашық университеті

Пәндер

  • Математика

    "Математика " пәнінің бағдарламасы қазіргі әлемдегі математиканың рөлі туралы түсініктерді қалыптастыруға, оның түсініктері мен түсініктерін жалпылауға; негізгі математикалық формулалар мен ұғымдарды, қолданбалы есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдана білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мамандыққа кіріспе – курс барысында білім алушылар педагогтің кәсіби іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері туралы біліммен қаруланады, болашақ мамандардың кəсіби білім жүйесін қалыптастыру мақсатында кәсіби педагогикалық қызметтің маңызды түсініктерімен, теориялық мəселелерімен, сонымен қатар негізгі бағыттарымен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физика

    Эксперименталды дағдыларды қалыптастыру, аспаптар мен құралдарды пайдалану, өлшеу нәтижелерін өңдеу және эксперименталды деректер негізінде қорытынды жасау. Физикалық құбылыстарды бақылау және түсіндіру, анықтамалық және хрестоматиялық әдебиетті, есептеу техникасын пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнде сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды реттейтін халықаралық және ұлттық заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдері және осындай стратегияның негізгі элементтері ашылады. Алған білімдерін саяси талдауда, мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметінде қолдану, сыбайлас жемқорлыққа және оған қарсы іс-қимылға байланысты проблемаларды талдау дағдылары меңгеріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау

    Қазіргі заманғы программалау тілдерін қолдануда, математикалық және сандық үлгілеуде, ғылыми-техникалық есептердің нәтижелі алгоритмдерін құруда, пәндік салада қазіргі заманғы программалық құралдарды қолдануда студенттердің білім және дағды алуын қамтамасыз ету. Берілгендер құрылымы мен бағдарлама құруда көп кездесетін алгоритмдер және оларды бағдарламалау технологиясы туралы түсінік қалыптастыру және машықтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән алынған білімді пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін қарастырады және нақты проблемалық жағдайларды талдайды. Ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму

    Тұрақты даму пәні студенттерге тұрақты даму қағидаттарын ғылыми негізде меңгерту, адамзат пен табиғат арасындағы тепе-теңдікті сақтау, ресурстарды ұтымды пайдалану және болашақ ұрпақтың мүдделерін ескере отырып шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Сонымен қатар, студенттерге сыни ойлау, кешенді талдау, экологиялық жауапкершілік және әлеуметтік белсенділік дағдыларын дамыту көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі

    Тіршілік әрекетінің қауіпсіздік негіздерін, тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайлары үшін қажетті теория мен практиканы оқытады. Экология саласындағы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде үйретеді, қолданады. Төтенше жағдайлар кезіндегі авариялар, дүлейзілзалалар салдарынан халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық жүргізу объектілерін қорғау бойынша мүмкіндіктерді қалыптастырады, сауатты шешімдер қабылдайды және болжамдар жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курстың мақсаты: студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби қызметті сәтті меңгеру және жүзеге асыру факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; оқу дағдыларын, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін дамыту, өздігінен білім алу мен педагогикалық білімге сүйене отырып, тиімді шешімдер қабылдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, экономиканың қазіргі жағдайындағы шағын кәсіпорындардың рөлі мен орнын көрсету, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің бизнес-жоспарының негізгі принциптерін баяндау және мазмұнын ашу болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты қаржылық қатынастардың маңызды салаларының көрінісі болып табылатын базалық және қаржылық-экономикалық ұғымдарды, сондай-ақ қаржы институттарының кең ауқымымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен құзыреттерді игеруді көздейтін білім алушыларда қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық

    Бұл курс студенттерді құқық экономикасының негізгі категорияларымен таныстыруға; құқықтық нормалардың адамдардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін көрсетуге; микроэкономикалық теория мен институционалдық экономика құралдарын пайдалана отырып, студенттерде құқықтық доктриналар мен нормаларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Информатиканың ғылым ретінде, оның қазіргі замандағы және ғылым жүйесіндегі орны туралы біртұтас түсінік болуы; Ақпаратты өрнектеу, түрлендіру және өлшеу жолдарын білу; Ақпаратгық жүйелер және технологиялар туралы түсінік болуы; Цифрлы автоматтардың ішкі құрылымы және ұйымдастырылуы туралы ұғымдарды қалыптастыру; Ақпараттық модельдерді кұру методологиясын және оларды компьютерде жүзеге асыруды игеру; Алгоритмдердің формальды сипаттамасын білу; Ақлараттық модельдермен жұмыс істеудің машығы болу; Алгоримдердің күрделілігі және тиімділігін бағалай білу; Информатиканың семантикалық негіздерінен түсінік болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер курсының мақсаты - есептеуіш техниканың қазіргі заманға сәйкес ақпараттарымен жабдықтарын пайдаланып жөндей алатын мамандар даярлау. Ол информатика пәнің , бағдарламалау, операциялық жүйе, мәліметтер қорын басқару жүйесін оқытуда негізгі база болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбиелеу процесінің әлеуметтік кеңістігінің динамикасын меңгеру. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие субъектісін игеру. Тәрбие жүйесі дамуы мен қалыптасуының әдістемесі мен кезеңдерін меңгеру. Бағалаудың өлшемдерін, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесінің өзара байланысын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    - «Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра» пәнінің негізгі ұғымдарын және оның әртүрлі салаларда қолданылуын оқып білу; -«Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра» пәнінің негізгі ұғымдарын, заңдарын, теорияларын, сонымен қатар оларды қолданып нақты есептердің шешу әдістерін меңгеру; - есептердің шешімін іздестіру кезінде қазіргі кездегі есептеу техникасын пайдаланып, сандық әдістерді қолдану; - сапалы математикалық зерттеулерді іске асыру; - жүргізілген математикалық талдау нәтижесінде практикалық ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолдану. Оқу жұмысын тиімді түрде жүзеге асыруға мұғалімдердің инклюзивті құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Мектептің оқу-тәрбие үдерісіндегі басқарушылық қызметті тиімді ұйымдастыру. Педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздері мен оқу-тәрбие үдерісіндегі жəне білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктерін меңгеру. Болашақ педагог-психологтарды білім берудегі менеджменттің мəні жəне негізгі міндеттерімен таныстыру; педагогикалық менеджменттің түрлері, бағыттары туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SMM ортасымен жұмыс

    SMM (Social Media Marketing - әлеуметтік медиа маркетин) ортасымен жұмыс пәнінің мақсаты – бұл әлеуметтік желілерде маркетингпен қабылданатын тауарлар мен қызметтерді әлеуметтік желілерде жылжыту SMM - бұл мақсатты пайдаланушылар тобын қамтитын қауымдастықтардағы тікелей жұмыс. Әлеуметтік медиа платформалар - мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесудің заманауи құралы. Бүгінгі таңда әлеуметтік желілердің аудиториясын телеарналардың аудиториясымен салыстыруға болады, тек ол мұқият әрі белсенді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллектінің негізгі принциптерін түсіндіруге ықпал етеді. Машиналық оқыту, нейрондық желілер және деректерді өңдеу әдістерін талдау дағдыларын дамытады. ЖИ классификациялау, болжау және автоматтандыру міндеттерін шешуге қолдануды көрсетеді. TensorFlow және Scikit-learn сияқты Python кітапханаларымен жұмыс істеуге практикалық тапсырмалар қамтылған. Интеллектуалды жүйелерді жасау негіздерін меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мәліметтер қоры облысындағы зерттеулер қазіргі уақыттағы ақпараттық жүйелерді дамытуда маңызды роль атқарады. Оның іргелі құрауыштары - деректер, аппараттық қамтамасыз ету, программалық орталар өз мәнін сақтап қалғанымен, оның көлемдері, қуаты, мәліметтер қоры мүмкіндіктерінің спектрі шексіз өсуде. Деректер құрылымының күрделену тенденциясы да бақылану үстінде. Сандар мен мәтіндік жолдар түрінде бейнеленетін ақпараттың қарапайым түрлері өз мәнін жоймастан, бүгінде көптеген мультимедиялық құжаттармен, графикалық образдармен және т.б. күрделі ақпараттық формалармен толықтырылуда

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Теориялық зерттеулер мен практикалық эксперимент нәтижелері бүгінгі таңда мектептегі информатика пәннің бірнеше кезеңге бөлініп оқытылғаны жөн екені дәлелденіп отыр. Бірінші кезең- пропедевтикалық. Бұл кезеңде, төменгі сынып оқушыларын компьютермен алғаш таныстыру өтеді, қарапайым компьютерлік ойындар мен жаттығулар программаларын қолдану арқылы оларда ақпараттық мәдениеттің алғашқы элементтері қалыптасады. Екінші кезең- базалық курс, информатика пәні бойынша оқушылар дайындығының жалпы білім деңгейімен қамтамасыз етеді. Бұл кезеңде оқушылар ақпараттық технология құралдары мен әдістерін меңгеріп, компьютерді қолдана білу біліктілігі қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған программалау

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау — ООП) - әр қайсысы белгілі бір сыныптың данасы болып табылатын, ал сыныптар мұрагерлік иерархиясын құрайтын объектілер жиынтығы түрінде бағдарламаны ұсынуға негізделген бағдарламалау әдіснамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологиялардың аппараттық құралдары

    Курсты оқу барысында студенттер ақпараттық технологиялар және ақпараттық жүйелердің заманауи түсінігі, маңыздылығы және оның шешім қабылдаудағы ролін кеңінен ашып түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері

    Пәннің мақсаты: роботтарды жобалау және зерттеу саласында білім алушылардың білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, роботтарды жобалауға арналған қазіргі заманғы компьютерлік жобалау жүйелерін меңгеру, роботтардың құрылымдық сұлбаларын жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік жүйелері

    Ақпаратты қорғау, ақпаратты бағдарлама-аппараттық қорғау құралдары, криптографиялық қорғау, желілер мен жүйелер қауіпсіздігі саласында мамандар даярлайтын бағдарлама. «Ақпараттық қауіпсіздік» бағдарламасы 3 бағыттан тұрады: Желілер мен жүйелер қауіпсіздігі, Ақпаратты криптографиялық қорғау және Ақпаратты техникалық қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тиімділік әдістері және операцияларды зерттеу

    Тиімді шешімді табу үшін алдымен алдымызға мақсат қоюымыз керек. Бұл мақсатты математика тілінде жазу үшін мақсат функциясы деген ұғым енгізуге тура келеді. Сонымен, әр түрлі вариантқа сәйкес мақсат функциясының мәнін тауып, оларды салыстыра отырып, ішінен ең кішісін таңдау. Бұл сияқты біртіндеп таңдау әдісін қарастыратын варианттардың өте көптілігіне байланысты олар әр уақытта ең 29 тиімді шешім болмауы да мүмкін. Өйткені ең жақсы деп тапқан шешімнен де жақсы шешім табылып қалуы мүмкін. Міне, осындай жағдайлардан құтылу үшін берілген есепті математикалық программалау әдісімен шешу қажет. Себебі, бұл салада табылған шешімнің тиімді шешім беретіндігі математикада дәлелденген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 3ds Max ортасымен жұмыс

    3D Studio Max үш өлшемді графика және анимация пакетінің 1.0 нұсқасы 1995 жылы америкалық Autodesk компаниясында алғаш рет жасалды.Сол уақытта 3D-анимацияның ең танымал пакеті Alias Power Animator болып табылатын. Пакет С++ тілінде өңделген және плагиндер деп аталған қосымша модульдермен кеңею мүмкіндігі бар.Character Studio кейіпкерлердің анимациясына арналған 3ds max қолданылған плагиндердің алғашқысы болып табылды. 1998 жылы мөлдір және айналы беттерге еліктеу мүмкіндігі бар 2.5 нұсқасы шықты,торлы объектілер мен NURBS-модельдеумен жұмыс жетілдірілді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді салаларда қолдану

    Ақпараттық технологиялар жүйелер, техникалық операциялар деректер жиынтығы ретінде қарастырылады, жергілікті және ғаламдық мақсаттарына қол жеткізу үшін әр түрлі процестер ұйымдастырылуы және сіз құрылған және ақпараттық технологиялар тұрады, ол үшін жүйенің тиімді жұмыс істеуі бағытталған. әдістемелік IT қауіпсіздік, қоршаған ортаны қорғау, сондай-технологиялық Rassmotrivayutsya қосалқы жүйесі: сценарийлер мен диаграммалар ережелер; мақсаты, apparatnonoпрограммалық кешендер мен жеке процесс қадамдар эргономикалық сипаттамасы арнайы және жалпы бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесі; технология нысандары мен әдістері. Негізгі компоненттері болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптимизация әдістері

    математикалық моделдеу әдістерін, қате көздерін, алынған нәтижелерді талдай алуды жүйелі түрде қалыптастыруды көздейді. Сонымен қатар студенттерді әртүрлі пәндік салалардағы нақты құбылыстарды математикалық моделдеу үрдісінде туындайтын есептерді ЭЕМ көмегімен шығарудың есептеу алгоритмдерін жасау мен қолдануға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер

    Интеллектуалды робототехникалық жүйелер бұл жасанды интеллект элементтерімен жабдықталған және күрделі тапсырмаларды автономды немесе жартылай автономды түрде орындай алатын роботтық жүйелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графтар теориясы

    Студенттердің абстрактілі, алгоритмдік ойлау мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудің онлайн платформалары

    Қашықтақтан оқыту процесін ыңғайлы және тиімді ұйымдастыру үшін платформалар мен жүйелер арқылы онлайн режимінде білім беру құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудағы интербелсенді әдістер

    Интербелсенді оқыту білім алушының тәжірибесі тұрғысынан жасаған белсенді қарым-қатынасқа негізделеді. Ал үйренушілердің тәжірибесі дегеніміз олардың өзіндік пікірлері мен көзқарастары, ойлары мен идеялары, ұстанымдары мен пайымдаулары,тұжырымдары мен қорытындылары, дәлелдері мен уәждері деп айтуға тұрарлық. Білім алушылар таным процесінде бір-бірімен осы тәжірибиесімен бөліседі, міне осындай байланыста, қарым-қатынаста жаңа білім құрастырылып, саналы түрде игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конструктивтік оқыту әдістемесі

    Конструктивті оқыту әдістемесі пәні педагог қызметкерлердің біліктілігін арттырудың үшінші деңгей бағдарламасының басымдықтары негізінде әзірленген. Үшінші деңгей бағдарламасының негізгі зерттеушілік идеялары сындарлы оқыту теориясына негізделген. Сындарлы оқытудың мақсаты – оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Оқыту туралы сындарлы түсінік оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын ��алап етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технология

    Білім сферасындағы цифрландырудың ең басты міндеті – білім беру сапасын арттыру, яғни халықаралық дейгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде «жасанды интеллект» және «ауқымды деректер» жасау саласында бәсекеге қабілетті Ел жастарын дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді бағдарламалау

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер көптеген мобилді бағдарламардың мүмкіндіктерімен танысады. Қазіргі уақытта мобильді құрылғылардың үлесі үнемі артып келеді, сондықтан бейімделген (реттелген) дизайнды немесе шағын экрандарды пайдаланатын сайтқа келушілер үшін жеке мобильді нұсқаны пайдалана отырып, мобильді құрылғыларға веб-сайттарды оңтайландыру қажеттілігі туындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі бұлттық технологиялар

    Студенттерді қазіргі заманғы бұлтты есептеу технологиялары саласында білім мен практикалық тәжірибеге ие болу мүмкіндігін қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдік тілде бағдарламалау

    «Алгоритмдік тілдер және бағдарламалау» пәнін оқытудың негізгі мақсаты: алгоритм принциптерін және тапсырмалар қойылымын дрыс қалыптастыру, мәліметтер типтерін, программалауды автоматтандыру әдістерін оқып-үйрену, Паскаль тіліндегі операторлармен, олардың прототиптерімен танысу, күрделі программалық жобаларды құруға дағдыландыру, яғни процедура және функцияны, тілдің стандартты модулін, мәліметтердің стандартты құрылымын, программалық қамтаманы жобалау әдістерін меңгеру, программалау стилін және программалау сапасының көрсеткіш негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби оқытудағы заманауи технологиялармен жұмыс жасай білу, робототехника негіздері мен интеллектуалды робототехникалық жүйелерді үйрену, білім берудің цифрлық технологиясын меңгеру, 3dx MAX ортасының барлық мүмкіндігі арқылы көптеген анимациялық видеороликтер жасап үйрену, ағымдағы әлеуметтік желілерде маркетингтік коммуникация тұжырымдамасын қалыптастыра келе мобильді бағдарламалау ортасымен түрлі тәсілдерін меңгеру.
  • Оқытудың интербелсенді әдістерінің ерекшеліктерін білу, тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен педагогикалық қызметтің мәнін, құрылымын, әдістемесін меңгеру, оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру, жасанды интеллект негіздерінің құрылымын меңгеру.
  • Білім берудің онлайн платформаларының көптеген мүмкіншіліктерін білу, тиімділік әдістері және операцияларды зерттеу әдістері мен оптимизация әдістерін меңгеру, білім берудегі бұлттық пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту технологиясын конструктивті түрде оқытуды үйрену.
  • Заманауи бағдарламалау тілдерімен жұмыс істей бәлу, математиканың негізгі ұстанымдарымен танысу. Программалаудың екінші кезеңіне өту арқылы алгоритмде бағдарламалауды және интернетте программалауды меңгеру.
  • Инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсіну, информатиканың теориялық негіздерін, информатиканы оқыту әдістемесін, ақпараттық жабдықтар құрылымдарын және ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін меңгеру. Көшбасшылық қасиеттерді өзара әрекеттесуін тиімді менеджменттеу құзыреттілігін меңгеру.
  • Мәліметтер қорын білу және ақпарттық жүйелермен жұмыс жасау технологиясын үйрену, ақпараттық жүйелерді салаларда қолдануды меңгеру. Сонымен қатар, операциялық жүйелер негіздерімен, графтар теориясыныңы көптеген мүмкіндіктерін үйрену.
  • Қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін және адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді шешу, экономика мен құқықтың негізгі ұғымдарын, кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық-этикалық аспектілері, зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ақпараттық материалдарды таңдау, әлеуметтік бағыттағы пәндер бойынша терең білімді көрсету.
Top