Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуы. Жас кезеңділігі. Жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі мүшелер жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері. Дамып жатқан мүшелер мен жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы идеялар. Оқушылардың әртүрлі дене жүйелерінің жұмыс істеуінің физиологиялық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютер архитектурасы

    Курс компьютерлік жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеу негіздерін игеруге арналған. Орталық процессордың, жадының, енгізу-шығарудың және басқа да маңызды компоненттердің жұмыс принциптерімен танысады. Курста құралдық және бағдарламалық жабдықтардың өзара әрекеттесуіне, сондай-ақ компьютерлік жүйелерді жобалау және оптимизациялау негіздерін үйренуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Программалау І

    Бұл курста бағдарламалаудың негізгі дағдыларын, бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын және алгоритмдерді енгізу үйренеді. Есептерді шешуді, алгоритмдерді әзірлеуді және таңдалған бағдарламалау тілін пайдаланып кодты тиімді жазуды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Деректер қорын басқару жүйелері (coursera)

    Осы пән арқылы білім алушы мәліметтер қоры туралы, мәліметтер базасының теориясы, модельдері жайлы негізгі түсінікті қалыптастырады. Сондай-ақ ақпараттық жүйелер, ақпараттық жүйенің архитектурасы, деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері туралы білетін болады. Оқыту аяғында деректер базасын басқару жүйелерімен, мәліметтер базасын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдарымен қосымшаларды әзірлеу, мәліметтер базасын жобалауды автоматтандыру сияқты операцияларды орындайтын болады. SQL тіліне шағын кіріспе жүргізілетін болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты отбасылық бюджетті басқаруда, салық салуда, сақтандыруда, зейнетақымен қамсыздандыруда, бизнес-жоспарлауда, сондай-ақ қаржы нарығы мен оның негізгі құрылымдық бөліктерін реттеу мен жұмыс істеу тетіктерін түсінуде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау үшін базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Курс әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеуді үйренуге арналған. Осы мақсатта бағдарламаның құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, күйін келтіру және Python жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: Заманауи бағдарламалау саласындағы білім мен ұғымдар жүйесін, әртүрлі сыныптардың алгоритмдерін бағдарламалық іске асырудың жалпы принциптерін қолдану; Python бағдарламалау тілі арқылы алгоритмдерді енгізу; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау; тиісті пәндік терминология мен синтаксистік құрылымдарды қолданыңыз; бағдарламалық кодтарды сынау және жөндеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік

    Мақсаты: Бұл курс студенттерге болашақ кәсіби қызметіне байланысты экономикалық білім беруге, талдау дағдыларын және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған. Курстың бір бөлігі ретінде студенттер өздерінің қызмет салаларында қолданылатын экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптерін меңгереді. Негізгі экономикалық түсініктер, экономикалық ақпаратты талдау әдістері, экономикалық шешімдерді қабылдау принциптері және бизнес стратегиялары қарастырылады. Нәтиже: Курсты аяқтағаннан кейін студенттер табысты кәсіптік қызметке қажетті экономикалық білімге ие болады. Олар сондай-ақ экономикалық жағдайларда негізделген және тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін аналитикалық және кәсіпкерлік дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау II

    Бағдарламалау тілдерін ұйымдастыру мен алгоритмдерді құру әдістерін игеру нәтижесінде бағдарламалар құрады. Python бағдарламалау негіздері. Басқару құрылымдары, функциялары және коллекциялары. Деректерді талдау және бағдарламалық өнімдерді әзірлеу. Модульдік бағдарламаларды құру, кодты тексеру, мәліметтер базасымен жұмыс. Алгоритмдер туралы түсінік. Тұрақтылар, айнымалылар және өрнектер. Тағайындау операторы. Деректер түрлері. Деректерді енгізу және шығару

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды еңбек қызметі мен күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау. Бұл еңбек қауіпсіздігі негіздерін, жұмыс орнында жарақаттар мен кәсіптік аурулардың алдын алу, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар жағдайында адам қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуді қамтиды. Білім алушылар өндірістік және тіршілік әрекеті жағдайларында өмірді, денсаулықты және қоршаған ортаны қорғау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пәнінің мақсаты - экология және тұрақты даму пәнінің мақсаты - табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Web технологиялар

    Интернет желісінде сайт жасақтау үшін мамандар дайындау. Ғаламдық желілерді ұйымдастырудың және жұмыс істеуінің негізгі принциптерін, негізгі қызметтердің мақсаты мен сипаттамаларын, Интернет архитектурасын, желілік хаттамаларды, таратылған құрылымдарды ұйымдастыруды зерттеу. Веб – сайттарды жобалау дағдыларын игеру, сценарийлермен, жақтаулармен, белгілеу тілдерімен және стильдердің каскадты кестелерімен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Дискреттік математика пәнін игерудің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика негіздері

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер информатиканың арифметикалық және логикалық негіздерін, есептеу және цифрлық техниканың аппараттық құрылғыларын, сандық машиналарды, өлшенетін аналогтық ақпаратты аударуды меңгереді. Студент информатика туралы алғашқы түсініктерді және компьютерлердің дәстүрлі сәулетімен байланысты мәселелерді, сондай-ақ дербес компьютерлерді бағдарламалық және техникалық ұйымдастырудың маңызды аспектілерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері курсы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның себептері мен салдарын түсіну, сондай-ақ қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша халықаралық және отандық тәжірибесіне, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және жалпы жұртшылықтың ролі туралы ақпараттарға талдау жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Пән көптеген негізгі пәндер үшін негізгі болып табылады. Пән теориялық информатика негіздерін табысты игеру үшін қажетті комбинаторика, математикалық логика, ақпарат теориясы әдістері, ақпаратты кодтау, алгоритмдер теориясы және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер сәйкес қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерді пайдалану дағдыларын және типтік есептерді шығару дағдыларын меңгереді. Студенттерге берілетін мүмкіндік: ақпарат теориясының жалпы принциптерін және әртүрлі кластағы алгоритмдерді жүзеге асыруды білу; теориялық информатика бөлімдерін пайдаланудың негізгі дағдыларын меңгеру; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графтағы алгоритмдер

    Графтар теориясының негізгі ережелері, графтарды қолдана отырып шешілетін негізгі есептер, сондай-ақ оларды шешудің жалпы әдістері және олардың күрделілігін бағалайтын нақты алгоритмдер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық процесстер мен құрылымдар

    Білім алушылар компьютерлік жүйелерде ақпараттық процесстер мен деректер туралы ақпаратты және олардың құрылымы, жеке компьютердегі процестердің кезеңдері мен түрлерін үйренеді. Ақпараттық жүйелер, ақпараттық жүйенің архитектурасы, деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері туралы білетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Курс қазіргі ақпараттық жүйелерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған негізгі принциптерді, әдістерді және технологияларды жан-жақты зерттеу болып табылады, сонымен қатар рұқсат етілмеген қол жеткізу, вирустар, хакерлік шабуылдар сияқты ақпараттық қауіпсіздікке төнетін негізгі қауіптерді талдауды қамтиды; олардың алдын алу және анықтау әдістері. Студенттер ақпараттық қауіпсіздіктің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде криптографияны, аутентификацияны, авторизацияны, қол жеткізуді басқаруды, деректерді шифрлауды және желіні қауіпсіз тасымалдауды үйренеді. Курс сонымен қатар ұйымдық қауіпсіздік аспектілерін қамтиды, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлеу, тәуекелдерді басқару, қызметкерлерді оқыту және қауіпсіздік инциденттеріне жауап беру. Тәжірибелік оқыту нақты өмірдегі қауіп пен қауіпсіздік инциденттерінің сценарийлерін талдауды, ақпараттық қауіпсіздік шараларын әзірлеуді және енгізуді, қауіпсіздік аудитін және ену тестін жүргізуді қамтиды. Курс студенттерді әртүрлі ұйымдар мен қызмет салаларында ақпаратты тиімді қорғай алатын ақпараттық қауіпсіздік мамандарының рөліне дайындауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курс кездейсоқ және детерминистік байланыстарды анықтау арқылы ықтималдық теориясын дәлелдеудің негізгі әдістері мен алгоритмдерін қарастырады; әр түрлі модельдерді зерттеу және талдау үшін ықтималдық теориясы аппаратын қолдану; теоремаларды дәлелдеу және бағдарламалық есептерді шешу үшін ықтималдық теориясын қолданудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік модельдеу

    Кешенді жүйелерді компьютерлік модельдеу әдістерін меңгеру, кешенді жүйелерде жұмыс істеу процестерінің модельдерін құру, алгоритмдерді модельдеу және оларды алгоритмдік тілдер мен бағдарламалық пакеттерді модельдеу арқылы игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Студенттерге жалпы алгебра, сызықтық алгебра, сандар теориясының негізгі әдістерін үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен — топтармен, сақиналармен және өрістермен танысу. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде әрі қарай пайдалану үшін сызықтық алгебра мен сандар теориясының математикалық аппаратын игеру. Студенттерде аналитикалық ойлауды және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерді теориялық-әдіснамалық және әдістемелік негіздермен, негізгі санаттармен, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады; инклюзивті білім берудің объектісі, пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, инклюзивті білім берудің әлеуметтік-мәдени рөлін айқындайды. Курс қазіргі заманғы білім беру (түзету) мекемелерінің қызметін және ерекше білім беру мен педагогикалық жүйелерді ұйымдастыру нысандарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі смарт технологиялар

    Білім беруде SMART технологияларды пайдалану, қоғамның әлеуметтік жағдайларында электрондық оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану, оқу процесінде қашықтықтан және желілік технологияларды енгізу тәжірибесі мен мүмкіндіктерін игеру, мамандарды даярлау сапасын арттыруда SMART технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану дағдыларына үйрету арқылы дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деректер қорының теориясы

    Осы пән арқылы білім алушы мәліметтер қоры туралы, мәліметтер базасының теориясы, модельдері жайлы негізгі түсінікті қалыптастырады. Сондай-ақ, деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері туралы білетін болады. Оқыту аяғында деректер базасын басқару жүйелерімен, мәліметтер базасын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдарымен қосымшаларды әзірлеу, мәліметтер базасын жобалауды автоматтандыру сияқты операцияларды орындайтын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электронды үкімет жүйесі

    "Электрондық үкімет" пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мәні және оларды мемлекеттік басқару тиімділігін арттыру мақсатында мемлекеттік билік органдарында қолдану мүмкіндіктері туралы тұтас түсінігін қалыптастыру, интернет-технологияларды пайдалана отырып басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты - студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, адамның жеке ерекшеліктері туралы оның оқу және кәсіби қызметін табысты игеру және жүзеге асыру факторы ретінде тұтас түсінігін қалыптастыру, оқудың, ақыл-ой еңбегінің мәдениетінің және өзін-өзі білім берудің біліктерін және педагогикалық білім негізінде тиімді шешім қабылдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заттар интернеті және мобильді қосымшалар

    Бұл пән Заттар интернеті (IoT) мен мобильді қосымшаларды жобалау, дамыту және қолдану негіздерін үйретеді. Студенттер заманауи құрылғыларды өзара байланыстыру, деректерді жинау және басқару дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер және желілер

    Бұл курс жергілікті және аралас компьютерлік желілердің бағдарламалық және аппараттық компоненттерін стандарттау мен біріктірудің тұжырымдамалық аспектілерін қалыптастырады. Желілік технологиялардың функционалдық қасиеттерін және пайдаланушының қажеттіліктері тұрғысынан оларға қызмет көрсету мүмкіндіктерін игеру. Компьютерлік желілерді пайдаланушыларға коммуникациялық қызмет көрсету жүйелерінде сервистік қызметтерді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған программалау

    Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер Python тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін талдайды және оларды бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде, сондай-ақ педагогикалық қызметте қолданады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін қолданыңыз; тіл кітапханаларынан сыныптар мен модульдерді қолданыңыз; өз сыныптарын құра отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалар жасаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сымсыз желілерді ұйымдастыру технологиясы

    Бұл курс жергілікті және аралас компьютерлік желілердің бағдарламалық және аппараттық компоненттерін стандарттау мен біріктірудің тұжырымдамалық аспектілерін қалыптастырады. Желілік технологиялардың функционалдық қасиеттерін және пайдаланушының қажеттіліктері тұрғысынан оларға қызмет көрсету мүмкіндіктерін игеру. Компьютерлік желілерді пайдаланушыларға коммуникациялық қызмет көрсету жүйелерінде сервистік қызметтерді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік математика

    Ғылыми және практикалық есептерді шешу және заманауи компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді шешу үшін математикалық модельдер жасау. Зерттелген математикалық нысандар мен құрылымдарды қолдана отырып, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу әдістерін, осы модельдерді компьютерлік іске асыру дағдыларын, модельдерді зерттеуді және алынған нәтижелерді интерпретациялауды біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Мақсаты: Операциялық жүйелер курсының негізгі мақсаты компьютерлік жүйе ресурстарын тиімді басқару және бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмысын қамтамасыз ету үшін қажетті операциялық жүйелердің принциптерін, архитектурасын және функцияларын зерттеу болып табылады. Пәннің сипаттамасы: Бұл пән аясында студенттер процестер, басқару ағындары, тапсырмаларды жоспарлау, ресурстарды виртуалдандыру, жадты басқару және файлдық жүйелер сияқты операциялық жүйелердің негізгі түсініктерін меңгереді. Олар ядро және пайдаланушы интерфейсі деңгейінде операциялық жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, сонымен қатар компьютерлік жүйе ресурстарын басқару әдістерін зерттейді. Нәтижесі: Курсты аяқтағаннан кейін студенттер операциялық жүйелердің принциптерін, архитектурасын және функцияларын терең түсінеді, сонымен қатар алған білімдерін компьютерлік жүйе ресурстарын басқаруға, бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмысын қамтамасыз етуге және әртүрлі есептерді шешуге қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Болашақ информатика мұғалімдерін әдістемелік даярлау, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесіне үйрету, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана білу дағдысын меңгеру, оқушылардың қабілетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика

    Курс студенттерді математикалық логиканың негізгі ұғымдарымен таныстыру және компьютерде математикалық есептерді шешуде қолданылатын өңдеу, талдау және бекіту әдістерін қолдануға үйрету. Логикалық ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оны қалыптастыру әдістерімен танысу, шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін сыни ақпаратты талдау әдістерін қолдануға үйрету, ғылыми, кәсіптік және күнделікті практика саласында дәлелдеу және теріске шығару ережелеріне үйрету, ауызша презентация дайындау және алгоритмін дайындауды көрсету./

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны

    Пән таңдаған мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Конструктивті оқыту әдістемесі

    Пән көптілді білім беру үдерісінде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи конструктивті әдістерін қамтиды. Курс коммуникативтік және мәдени құзыреттіліктерді, сыни ойлауды және көшбасшылық қасиеттерді дамытуға, тіл мен әдебиетті интеграциялауға, оқу материалдарын бейімдеуге, критериалды бағалауды және цифрлық білім беру ресурстарын (ЦОР) қолдануға, сондай-ақ интерактивті және жобалық оқыту әдістерін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі

    Білім беру процесіне қашықтықтан оқытуды енгізу, компьютерлік Телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастыру, Қашықтықтан оқыту әдістемесі кезінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық модельдеу және сандық әдістер

    Заманауи компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен ғылыми және практикалық есептерді шешу үшін математикалық модельдерді құру және шешу. Студенттерге тиімділеу есептерін сандық шешудің әдістерін, теңдеуді шешудің итерациялық әдістерін, дифференциалдық, интегралдық теңдеулердің сандық мәндерін табуды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графикалық обьектілерді компьютерлік модельдеу технологиясы

    Пәннің мақсаты-компьютерлік модельдеу технологияларының принциптері мен түрлерін зерттеу, әзірленген модельдерді іске асырудың әдістері мен құралдарын таңдау технологияларын және компьютерде әртүрлі графикалық объектілерді дамыту технологияларын игеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Робототехника негіздері

    Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндер бойынша алған білімдері мен дағдыларын ескере отырып, осы курс шеңберінде интеграцияланған робототехника негіздерін зерделеу. Курс барысында студенттер әртүрлі мәселелерді шешу үшін роботтардың үлгілерін жасайды, оларды жасау техникасын бағдарламалайды және роботтар жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатикадан олимпиада есептерін шешу жолдарын үйрету әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Олимпиада есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Бұл курста білім алушылар информатика пәні бойынша олимпиада есептерін шешу арқылы бағдарламалау дағдыларын, күрделі есептерді шешу алгоритмдерін, бағдарламаларды құру және шешу саласында құзыреттілік жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі аддитивті технологиялар

    Пәннің мақсаты: Аддитивті технологиялардың рөлі, аддитивті технологиялардың даму тарихы, 3D принтерлерді және олардың көмегімен алынған материалдарды, прототиптерді қолдану саласы туралы түсініктерді үйрену. Курс барысында жобалау жұмыстарын тиімді ұйымдастыру, оқушылардың ойлауын арттыру, олардың оқуға деген көзқарасы және оқу процесінде аддитивті технологияларды қолдану арқылы жаңа идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән студенттердің есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде ғылыми танымның теориялық негіздері, ғылыми зерттеудің құрылымы мен логикасы, ғылыми ақпаратты жинау, талдау және түсіндіру әдістері, Ғылыми жұмыстар мен жарияланымдарды ресімдеу ережелері қарастырылады. АТ және бағдарламалау саласындағы инженерлік және зерттеу міндеттерін шешуде ғылыми тәсілді қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SQL – де программалау

    Білім беру процесіне қашықтықтан оқытуды енгізу, компьютерлік Телекоммуникациялар базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастыру, Қашықтықтан оқыту әдістемесі кезінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасау.Пән болашақ мамандарда мәліметтер базасын оңтайландыру мен қызмет көрсетудің маңызды құралын дамытуға бағытталған. Пән SQL-де бағдарламалаудың компоненттерімен және негізгі құралдарымен жұмыс істеу, деректерді өңдеуге арналған бағдарламалық кодтарды әзірлеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады және дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллектті қолданатын компьютерлік жүйелерді қолдануға үйрету, автономды роботтар мен адам мен роботтардың өзара әрекеттесуі саласындағы зерттеулер туралы түсінік беру, робототехникалық құрылғылардың бағдарламалық жасақтамасымен және бағдарламалау тілдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді интеллектуалды талдау (minor)

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерге регрессиялық тәуелділіктерді құру, жіктеу және кластерлеу саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру үшін машиналық оқыту модельдері мен зияткерлік талдау әдістерін қолдану ерекшеліктерін зерделеу. Қысқаша мазмұны: оқытушымен машиналық оқыту (регрессия); оқытушысыз машиналық оқыту (кластерлеу); оқытушымен машиналық оқыту (жіктеу); машиналық оқытудың қолданбалы міндеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейронды желілер (Coursera)

    Бұл курс нейрондық желілердің жұмыс принциптерін және олармен байланысты технологияларды зерттеуге арналған. Пәннің міндеттері студенттерді нейрондық желілердің негізгі архитектураларымен, нейрондық желілерді оқыту алгоритмдерімен таныстыру, нейрондық желілерді модельдеудің заманауи құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • 3D-модельдеу және 3D-баспа негіздері (minor)

    Қазіргі заманғы ғылым мен бизнестің ең перспективалы және қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі - 3D басып шығару саласында жұмысты бастау үшін қажетті негізгі білім алу. 3DP саласындағы жаңадан бастаушыға жеке қажеттіліктерге арналған 3D принтерін дұрыс таңдау, 3D басып шығаруға арналған пластиктің әртүрлі түрлерімен қалай жұмыс істеу керек, 3D басып шығаруға арналған бағдарлама қарастырылады. Ол 3D редакторында қарапайым нысандардың дизайны, практикалық мысалдар, принтерде көлемді басып шығару үшін қолданылатын компьютерлік бағдарламалар туралы айтады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мехатроника және робототехника негіздері

    «Мехатроника» пәнінің мақсаты студенттерге мехатроника бойынша фундаменталды принциптерді және негізгі түсініктерді беру, мехатроникалық құрылғыларының атқарушы механизмдерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Информатиканың негізгі ұғымдарын, сондай-ақ әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану білімін, кең ой-өрісті және ойлау мәдениеті мен жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. Өз саласында кәсіпкерлікпен айналысу мақсатында бизнес-жобаны дайындауды жүзеге асырады.
  • Бастауыш мектеп базасында цифрлық сауаттылыққа, саралап оқыту әдістеріне, сыныптан тыс жұмыстармен айналысуға, мектеп информатикасы бойынша олимпиадалық есептерді шешуге үйрете отырып, білім беру процесінің барлық қатысушыларын біріктіретін ақпараттық жүйелер жиынтығынан тұратын цифрлық білім беру ортасын қалыптастырады.
  • Білім және ғылым саласындағы кәсіби қызметте зерттеу әдістерін пайдалану дағдыларын қолданады. Қорытынды аттестаттауға дайындық әдістемесін меңгерген.
  • Математикалық модельдеудің негізгі принциптерін, заманауи бағдарламалық құралдарды қолдана отырып статикалық, динамикалық модельдерді құруды біледі. Білім берудегі бұлттық және смарт-технологияларды пайдалана отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын, сондай-ақ роботтарды модельдеу және бағдарламалау процестерін меңгерген.
  • Инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсінеді. Оқушылар мен оқытушылар санына байланысты шағын жинақталған мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын, сыныптардың толықтырылуына сәйкес оқыту нысандары мен әдістерін ұйымдастыра алады.
  • Білім берудегі аддитивті технологияларды, үшөлшемді графика бағдарламаларын және үшөлшемді баспа құралдарын меңгерген. Ағымдағы әлеуметтік желілерде Маркетингтік коммуникациялар тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, SMM ортасымен жұмыс істей алады. Объектіге бағытталған бағдарламалауды, зияткерлік-робототехникалық жүйелерді және жасанды интеллектті жетілдіреді .
  • Деректерді жинақтау мен талдау үшін мәліметтер қоры бағдарламалары, бағдарламалау тілінің алгоритмдік құрылымдарын, негізгі элементтерін меңгереді. Студенттер көшбасшылық қасиеттерді, кәсіпорын, білім беру және жалпы ел деңгейінде әсер ету әдістерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың, адамдардың мінез-құлқын, өзара әрекеттесуін тиімді менеджменттеу мен оның практикасын және бағалаудың өлшемдік технологияларын меңгереді.
  • Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен тәсілдерін біледі. Жүйке жүйесінің физиологиясының негіздерін, балалар мен жасөспірімдер өсуінің жалпы заңдылықтарын; информатика тарихы мен негіздерін; бағдарламалау негіздерін, аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра негіздерін, сондай-ақ ықтималдық теориясын және математикалық логиканы игереді.
Top