Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Білім берудегі иммерсивті технологиялар

    Пәннің мақсаты студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеу және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және VR/AR технологияларын білім беруде, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықта пайдалану дағдыларын қалыптастыруда базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. негізгі ұғымдар, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы тұжырымдаманы енгізу және виртуалды және толықтырылған шындық арасындағы негізгі ұғымдар мен айырмашылықтар туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Зерттеулер, даму және инновациялар (информатика)

    Бұл курстың мақсаты студенттердің ақпараттық технологиялар саласында жаңа идеяларды өз бетінше құру және дамыту, сондай-ақ оларды нақты шешімдер мен инновациялық өнімдерге айналдыру қабілетін тәрбиелеу болып табылады. Курс студенттерге зерттеу және дамыту әдістерін меңгеруге, инновациялық цикл процесін түсінуге, топта жұмыс істеуді үйренуге және өз идеяларын ұсынуға көмектеседі. Студенттер IT саласындағы мәселелерді шешу, тенденцияларды талдау және жаңа әзірлемелердің әлеуетін бағалау үшін заманауи құралдар мен технологияларды пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты және мобильдік технологиялар

    Пәннің мақсаты: курс аясында болашақ мұғалімдер бұлтты есептеу технологиясымен, барлық жерде есептеу тұжырымдамасымен және жаңа инфрақұрылымдарды қалыптастыру кезінде бұлтты есептеулерді қолданумен танысады. Олар бұлттық қызметті құру, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істеу және бұлттық есептеулерді пайдалану әдістерін үйренеді. Студенттер мүмкін: бұлтты технологияның негізгі принциптерін, әртүрлі платформаларды пайдалана отырып, бұлттық жүйелерге арналған қолданбаларды әзірлеу принциптері мен әдістерін түсіну; бұлтқа орналастырылған қолданбаларды әзірлеу және сүйемелдеу үшін бұлттық жүйе бағдарламалық құралын әзірлеу, жүйені басқару дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • IT жобаларын басқару

    Пәннің мақсаты: студенттерге ІТ жобаларын басқару принциптері мен әдістемелерін терең түсінуді, сондай-ақ ІТ жобаларын тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, жүзеге асыру және бақылау бойынша практикалық дағдыларды Қамтамасыз ету. Бұл пән студенттерде IT-жобаларды басқару саласында табысты жұмыс істеуге, сондай-ақ әртүрлі салалар мен қызмет салаларында өз жобаларын жүргізуге, IT-жобаларды басқару үшін мамандандырылған құралдар мен технологияларды пайдалануға қажетті дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Интернет заттары

    Пәннің мақсаты: Студенттерге Заттар интернеті (IoT) тұжырымдамасы, оның негізгі технологиялары, жұмыс принциптері және практикалық қолдану туралы жан-жақты түсінік беру. Курс студенттердің әртүрлі құрылғылар мен сенсорлардың бір-бірімен қалай әрекеттесетіні, деректерді жинау және өңдеу және бұл деректердің әртүрлі тапсырмаларды шешу үшін қалай пайдаланылатыны туралы терең білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттердегі IT-шешімдерді әзірлеу және енгізу саласында жұмыс істеуге, сондай-ақ ақылды жүйелер мен құрылғыларды құруға байланысты міндеттерді шешуге қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттерге берілетін мүмкіндік: оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Бағдарламалау

    Пәннің мақсаты-студенттерге танымал және әмбебап Python тілін қолдана отырып бағдарламалау негіздерін үйрету. Студенттер Python-да код жазуды, негізгі алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын түсінуді, қарапайым бағдарламалау есептерін шешуді үйренеді. Курс сонымен қатар студенттерге логикалық ойлауды, мәселелерді шешу және компьютермен жұмыс істеу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді, бұл IT саласында немесе бағдарламалау қолданылатын басқа салаларда мансапты дамыту жолындағы маңызды қадам.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалауға кіріспе

    Пәннің мақсаты-студенттерге танымал және әмбебап Python тілін қолдана отырып бағдарламалау негіздерін үйрету. Студенттер Python-да код жазуды, негізгі алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын түсінуді, қарапайым бағдарламалау есептерін шешуді үйренеді. Курс сонымен қатар студенттерге логикалық ойлауды, мәселелерді шешу және компьютермен жұмыс істеу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді, бұл IT саласында немесе бағдарламалау қолданылатын басқа салаларда мансапты дамыту жолындағы маңызды қадам.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл курстың мақсаты студенттердің ақпараттық технологиялар саласында жаңа идеяларды өз бетінше құру және дамыту, сондай-ақ оларды нақты шешімдер мен инновациялық өнімдерге айналдыру қабілетін тәрбиелеу болып табылады. Курс студенттерге зерттеу және дамыту әдістерін меңгеруге, инновациялық цикл процесін түсінуге, топта жұмыс істеуді үйренуге және өз идеяларын ұсынуға көмектеседі. Студенттер IT саласындағы мәселелерді шешу, тенденцияларды талдау және жаңа әзірлемелердің әлеуетін бағалау үшін заманауи құралдар мен технологияларды пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Таратылған қосымшаларды әзірлеу

    Пәннің мақсаты таратылған қосымшалардың негізгі стандарттары. Таратылған қосымшалар ұғымы және оларды әзірлеу тәсілдері. Технология негіздері ASP.Net WebForms. Серверлік басқару элементтері. Таратылған қосымшаларды жобалау. Қолданбаның таратылған беттерін шарлау. Web қолданбасының күйін басқару. Деректер базасы бар WEB қосымшасының жұмысы. Таратылған қосымшалардың қауіпсіздігі. Web-сервистерді әзірлеу. Веб-қосымшаларды әзірлеу технологиясы ASP.Net MVC. Таратылған қосымшалардың құрылымы мен дизайны

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Пәннің мақсаты: студенттерде абстрактілі ойлауды, логиканы, математикалық әдістер арқылы мәселелерді талдау және шешу қабілетін дамыту. Курс әртүрлі білім салаларында табысты оқу үшін қажетті математикалық ұғымдар мен теориялар туралы іргелі білім береді. Студенттер практикалық есептерді шешу, деректерді талдау, модельдер құру және жалпылау үшін математикалық құралдарды қолдануды үйренеді. Курс сонымен қатар академиялық ортада ғана емес, күнделікті өмірде де маңызды дағды болып табылатын сыни ойлау мен логикалық қорытынды жасау қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер

    Пәннің мақсаты: Студенттерге заманауи цифрлық құрылғылардың архитектурасын және операциялық жүйелердің жұмыс істеу принциптерін терең түсінуді қамтамасыз ету. Курс студенттерде компьютерлер мен мобильді құрылғылардың әртүрлі компоненттері қалай жұмыс істейтіні, сондай-ақ операциялық жүйелер ресурстарды қалай басқаратыны және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететіні туралы жан-жақты білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән студенттерде Ақпараттық технологиялар, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, сондай-ақ компьютерлік жүйелерді жобалау және басқару саласында жұмыс істеу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу

    Пәннің мақсаты: заманауи бағдарламалық құралдардың көмегімен екі өлшемді және үш өлшемді графиканы құру және өңдеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Студенттер кескіндерді жасау және өңдеу, нысандар мен көріністерді 3D форматында модельдеу, анимация және көрсету үшін құралдарды пайдалануды үйренеді. Курс сонымен қатар компьютерлік графика мен 3D-модельдеудің іргелі принциптерін игеруге мүмкіндік береді, бұл студенттерге алған білімдерін дизайннан бастап ойын индустриясына дейінгі әртүрлі қызмет салаларында қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Объектіге-бағытталған программалау

    Пәннің мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер Python тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау принциптерін талдайды және оларды бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде, сондай-ақ педагогикалық қызметте қолданады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін қолданыңыз; тіл кітапханаларынан сыныптар мен модульдерді қолданыңыз; өз сыныптарын құра отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалар жасаңыз.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика тарихы

    Пәннің мақсаты-информатиканың ғылым және білім саласы ретінде тарихи дамуын зерттеу, сонымен қатар ақпараттық технологиялардың қазіргі қоғамға әсері мен маңыздылығын түсіну. Пән компьютерлік технологиялардың эволюциясы, негізгі сәттері мен жетістіктері туралы түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ информатика тарихы мен цифрлық ортадағы қазіргі тенденциялар арасындағы байланысты анықтауға бағытталған. Информатика тарихын зерттеу студенттерге ақпараттық технологияның қазіргі күйіне қалай келгенін, олардың қазіргі қоғамға қосқан үлесінің маңыздылығын және болашақта осы салаға қандай қиындықтар туындайтынын түсінуге көмектеседі. Бұл пән цифрлық қоғамдағы сыни ойлауды, зейінді және тарихи перспективаның құндылығын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі smart-технологиялар

    Пәннің мақсаты: студенттерге заманауи smart-технологияларды, олардың білім беруде қолданылуын және оқу процесіне әсерін жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету. Курс студенттердің білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру үшін Интеллектуалды жүйелер, жасанды интеллект, үлкен деректер және басқа да заманауи технологияларды қалай пайдалануға болатындығы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән студенттердің инновациялық білім беру саласындағы құзыреттерін қалыптастырады, олардың сыни ойлауын және жаңа технологияларды білім беру практикасында қолдану тұрғысынан талдау қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау

    Пәннің мақсаты: Курс болашақ мұғалімдерді даярлауға және бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл оларға болашақта оқушыларды олимпиадаларға қатысуға дайындауға мүмкіндік береді. Студенттер мүмкін: қолданбалы есептерді шешу үшін қолданыстағы алгоритмдердің тиімділігі мен қолданылуына талдау жүргізу; бағдарламалау саласындағы нақты есептерді шешу үшін жаңа алгоритмдерді әзірлеу; алған білімдерін информатика мұғалімінің оқу-практикалық қызметіндегі мәселелерді зерттеу және шешу үшін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Пәннің мақсаты: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау

    Пәннің мақсаты "Графикалық пайдаланушы интерфейсін әзірлеу" пәні әртүрлі бағдарламалық өнімдерге арналған графикалық интерфейстерді жобалауды, әзірлеуді және оңтайландыруды қамтиды. Студенттер интерфейсті жобалау, пайдаланушының өзара әрекеттесуі және пайдаланушы тәжірибесі элементтерін басқару принциптерін үйренеді. "Пайдаланушының графикалық интерфейсін әзірлеу" пәнін оқу студенттерге пайдаланушының қажеттіліктерін ескеретін және пайдаланушының жағымды тәжірибесін ұсынатын заманауи және интуитивті интерфейстерді құру үшін қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Бұл білім бағдарламалық жасақтама жасаушылар, интерфейс дизайнерлері және пайдаланушы тәжірибесі мамандары үшін өте маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Пәннің мақсаты: Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер мүмкін: машиналық оқытуды қолданудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін білу; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз; Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары (информатика)

    Пәннің мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау; технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдан; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз; авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дискретті математика

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдер және деректер структурасы

    Бұл пәннің мақсаты тиімді және сапалы бағдарламалық шешімдерді әзірлеу үшін қажетті алгоритмдер мен деректер құрылымдарының іргелі тұжырымдамаларын игеру болып табылады. Студенттер алгоритмдерді талдауды және жобалауды, нақты есептерді шешу үшін оңтайлы деректер құрылымын таңдауды, олардың уақыттық және кеңістіктік күрделілігін бағалауды үйренеді. Курс сонымен қатар абстрактілі ойлауды, мәселелерді талдау және шешу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді, бұл IT саласындағы табысты мансаптың қажетті құрамдас бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді пәнаралық білімді ескере отырып, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу үшін заманауи технологияларды пайдалану құзыреттілігімен қаруландыру. Студенттер мүмкін: оқу процесінде қолданылатын әзірленген цифрлық білім беру ресурстарын талдау және бағалау; ЦОР құру бойынша практикалық қызметтегі кәсіби мәселелерді шешу (оқу материалын іздеу, таңдау, технологиялық компонентті таңдау, композициялық шешім, интерфейсті жобалау, редакциялау).

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру робототехникасы

    Пәннің мақсаты студенттерді осы технологияны білім беру мақсатында пайдалану үшін қажетті робототехника саласындағы біліммен және практикалық дағдылармен қаруландыру болып табылады. Студенттер роботтарды жинауды және бағдарламалауды үйренеді, робототехникада қолданылатын механика, электроника және бағдарламалау негіздерін үйренеді. Курс сонымен қатар оларға шығармашылықты дамытуға, командадағы мәселелерді шешуге және роботтар арқылы қызықты оқу жобалары мен ойындарын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Web қосымшаларды құру

    Пәннің мақсаты студенттерге веб-қосымшаларды әзірлеудің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол функционалды, қауіпсіз және тиімді веб-қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ веб-технологиялардың негіздерімен және олардың практикалық қолданылуымен танысуға бағытталған. Студенттер статикалық беттерді жасаудан бастап динамикалық, интерактивті және функционалды веб-қосымшаларды құруға дейінгі веб-қосымшаларды дамытудың практикалық дағдыларын алады. Бұл пәнді меңгеру студенттерге білікті веб-әзірлеуші болуға және заманауи веб-жобаларды әзірлеуге тиімді үлес қосуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру экожүйелері

    Пәннің мақсаты: студенттерге білім беру экожүйелерінің тұжырымдамасын, олардың қазіргі білім беруді дамытудағы рөлін, негізгі компоненттері мен жұмыс істеу принциптерін терең түсінуді қамтамасыз ету. Курс студенттердің әртүрлі білім беру институттары, технологиялары мен ресурстары бір-бірімен қалай әрекеттесетіні, синергетикалық әсер туғызатыны және тиімді оқыту мен дамуға ықпал ететіні туралы кешенді білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән студенттерде білім беру саласында жұмыс істеуге, сондай-ақ білім беру ресурстары мен технологияларын дамыту жөніндегі жобаларға қатысу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • GameDev негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерге қарапайым ойындар жасауға және gamedev-тің қызықты әлеміне енуге мүмкіндік беретін ойын дамыту бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Студенттер gamedev негізгі тұжырымдамалары мен технологияларымен танысады, ойын қозғалтқыштарымен жұмыс істеуді, ойын деңгейлерін құруды, ойын логикасы үшін код жазуды және ойындарда графика мен аудионы пайдалануды үйренеді. Курс сонымен қатар студенттерге проблемаларды шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуға, топта жұмыс істеуге және өз жобаларын ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллектің негіздері

    Пәннің мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдер заманауи интеграцияланған даму орталарын қолдана отырып, мобильді қосымшалардың білікті дамуын жүзеге асыра алатын, адаптивті пайдаланушы интерфейсін дамыта алатын, шектеулі ресурстар жағдайында архитектураны жобалай алатын, нәтижесінде мобильді платформада жұмыс істейтін тұтас қосымшаны алатын білім, білік және дағдыларды игеру; қабылданған шешімдерді өз бетінше бағалау Студенттер мүмкін: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің заманауи орталары мен құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және құрастыру әдістерін меңгеру; алгоритмдерді таңдап, мобильді қосымшаларға арналған бағдарлама жасаңыз; жасалған бағдарламалық жасақтаманы әртүрлі құралдар мен әдістермен тексеріңіз.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры жүйесі (IP)

    Пәннің мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер деректердің негізгі модельдерін, олардың сипаттамалары мен жұмыс принциптерін салыстырады. Талдау негізінде олар деректер моделін құруда, мәліметтер базасын басқарудың қолайлы жүйесін таңдауда және мәліметтер базасын құруда қолданылады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: білімін анықтау деректер мен білімнің негізгі модельдері (оның ішінде "субъект-байланыс" инфологиялық моделі, даталогиялық реляциялық модель, білімді ұсынудың өндірістік модельдері), SQL реляциялық деректерді басқару тілі; деректер мен білімді абстракциялаудың негізгі принциптерін, мәліметтер базасын басқару жүйесін іске асыру тәсілдерін, мәліметтер базасын құру кезінде жобалық шешімдердің сапасын бағалау әдістерін, біліммен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу принциптерін ажыратыңыз; деректердің инфологиялық және даталогиялық модельдерін құра білу, дерекқорды басқару жүйелерін таңдау және бір пайдаланушының реляциялық дерекқорларын құру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттерге берілетін мүмкіндік: оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау; технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдан; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз; авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Сандық гаджеттер және сандық қашықтықтан оқыту құралдары. Оқу сабақтарының типологиясы мен формалары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. қашықтықтан оқытуда. Қашықтықтан оқытудағы Диагностика және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жүйелік программалау

    Пәннің мақсаты: жүйелік бағдарламалауға кіріспе. Бағдарламалық өнімдерді жөндеудің және тестілеудің негізгі принциптері. Есептеу машинасының аппараттық және бағдарламалық ерекшеліктерін ескере отырып, жүйелік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістері. Заманауи бағдарламалау жүйелерінің ерекшеліктері және жүйелік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу принциптері. Заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалық модульді әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер

    Пәннің мақсаты: Студенттерге компьютерлік желілердің жұмыс принциптері мен қазіргі заманғы киберқауіпсіздік қатерлері туралы жан-жақты түсінік беру. Курс студенттердің желілік технологиялар, әртүрлі желілік хаттамалар мен топологиялардың жұмыс принциптері туралы терең білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ ақпаратты қорғау және киберқылмыспен күресу әдістерін игеруге бағытталған. Бұл пән қорғалған және сенімді желілік инфрақұрылымдарды құруға, сондай-ақ қазіргі заманғы киберқауіптерге тиімді қарсы тұруға қабілетті мамандарды дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Бұл пәннің мақсаты ІТ-салада әрі қарай оқыту және кәсіби қызмет үшін қажетті информатиканың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін түсінудің негізін қалау болып табылады. Студенттер информатиканың даму тарихымен, есептеудің негізгі модельдерімен, Алгоритмдер теориясымен, мәліметтер құрылымымен, Ақпарат және кодтау теорияларымен танысады. Курс сонымен қатар студенттерге абстрактілі ойлауды, логиканы, информатика саласындағы мәселелерді талдау және шешу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық ретті бағалауды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
  • әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
  • инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану; технология
  • тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
  • ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
  • математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
  • ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
  • информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
  • педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану
Top