6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерде әлеуметтік жұмыс жүйесінің оқушылармен жұмыс істеуін қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық база туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер балалармен әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздерін, балалармен әлеуметтік жұмысты реттейтін негізгі заңнамалық актілер мен нормативтік құқықтық актілерді меңгереді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тайм-менеджмент
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді "тайм-менеджмент", "жеке тайм-менеджмент жүйесі", "уақыттық ресурстар", "менеджердің уақыттық құзыреті" ұғымдарының мәнімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер уақытты басқару технологияларын қолдана біледі; нақты уақыт қорларын талдап, бағалай алады және оларды ұтымды пайдалана алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тренингтік жұмыс
Пәннің мақсаты: практикалық психология әдістерінің бірі ретінде психологиялық тренингтің мәнін ашу. Болашақ мұғалімдер қазіргі әлемдегі психологиялық көмек нысандарын түсінудің теориялық тәсілдерін өзара салыстырады, топтық психотерапия, топтық психокоррекция және топтық тренинг сынды санаттардың өзара арақатынасын ашу арқылы практикалық психология әдісі ретінде психологиялық тренингпен танысады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік квалиметрия
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге әлеуметтік квалиметрия, квалиметрия санаттары мен ұғымдары, оның мақсаттары, қағидалары, кезеңдері, әдістері мен тәсілдері бойынша жүйеленген білім игерту; көрсетілетін қызметтердің сапа критерийлерін әзірлеу және қызметтің кез келген түрінің сапасын өлшеу мен бағалау әдістері мен құралдарын таңдау негізінде квалиметриялық процесті жүргізу икемдері мен дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу (IP)
Пәннің мақсаты: әл-ауқаттың дамуына және тәуекелдердің алдын алуға байланысты тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыруға, оларды әлеуметтік жүйелер шеңберінде басқаруға, тәуекелдер мен әлеуметтік қақтығыстардың өзара байланысын ескеруге бағытталған. Курс болашақ мұғалімдердің дүниетанымын кеңейтеді, бұл қиын, күтпеген, дағдарыстық жағдайларда жұмыс істеуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қосымша білім беруді жобалау
Пәннің мақсаты: білім беру іс-әрекетінің нәтижелерін жобалау және болжау, сонымен қатар оқушылардың әртүрлі даму деңгейлерін ескере отырып, қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу қабілеттерін дамытуға және қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы (IP)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік желілердегі әлеуметтік педагог қызметінің маңыздылығын, желілік қауымдастықтардағы әлеуметтік педагогтың желілік және медиа өзара іс-қимылының ерекшелігін, әлеуметтік желілердегі әлеуметтік педагогтың мінез-құлқының принциптері мен ережелерін бағалауға көмектесу. Болашақ мұғалімдер баланың мүдделерін ескере отырып желілік өзара әрекеттесуді жоспарлай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Позитивті ата-ана (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді отбасы мен ата-ана институтына позитивті көзқарастың ерекшеліктерімен, позитивті педагогиканың біртұтас педагогикалық позициясында тұрған отбасы мен мектеп арасындағы серіктестік тетіктерімен таныстыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік зерттеулер
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімнің бойында кешенді әлеуметтік зерттеулерді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеттерін дамыту, зерттеудің жаңа әдістерін дербес үйрену, зерттеу мәселелерін шешуде ақпараттық технологияларды жетілдіру қабілеттері дамыту
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау (IP)
Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасында және әлемде отбасы мен баланы әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың теориялық негіздері мен тәжірибесін зерттеуді меңгерту. Сонымен қатар пән жалпы әлеуметтік-педагогикалық мәдениетті арттыруға және әлеуметтік-педагогикалық этиканың негізгі қағидаларын қалыптастыруға; отбасылардың әртүрлі санаттарына әлеуметтік көмек көрсетудің салдарын болжай білуге; оларды әлеуметтік-педагогикалық білімдердің тұтас жүйесімен қаруландыруға ықпал ету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі күйзеліс-менеджмент
Пәннің мақсаты: білім беру ұйымдарын басқарудағы дағдарыстардың мәні мен заңдылықтарын, себептерін, кезеңдерін, циклдерін және олардың көріністерімен таныстыру. Болашақ мұғалмдер әлеуметтік және тұлғааралық қақтығыстардағы проблемалық жағдайларды мойындайды және талдай алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мониторинг стратегиялары (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді әдістемелік және іс-әрекет деңгейлеріндегі тәсілдерді анықтайтын мониторинг стратегиясының негіздерімен таныстыру. Білім алушылар әртүрлі педагогикалық жағдайларды модельдеуге және мониторинг жүргізуге үйренеді, мониторинг әдістерін және олардың нәтижелерін оқушыға әлеуметтік көмек көрсету үшін пайдалану дағдыларын игереді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында күйзелісті басқару, өзін-өзі басқару, басқарушылық қызметтегі қарым-қатынас техникасы, топтық жұмыс ережелерімен танысу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы
Пәннің мақсаты: педагогикалық саладағы қоғамдық қызметтің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Топтық жұмыста, әлеуметтік белсенділікте кәсіби дамудың бөлігі ретінде топтық және жеке ойлаудың ерекшеліктерін анықтайды
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу коммуникациялары
Пәннің мақсаты: ғылыми есеп, мақала немесе баяндама түрінде жүргізілген зерттеу нәтижелерін жалпылау, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу, әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес зерттеулер жүргізудің негізгі әдістері туралы білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ақпаратты басқару
Пәннің мақсаты. болашақ мұғалімдерді іскерлік ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен және қазіргі заманғы қағидаттарымен таныстыру, сонымен қатар корпоративтік ақпараттық жүйелер мен мәліметтер базасы туралы түсінік қалыптастыру, іскерлік ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді және Интернет-технологиялар негіздерін меңгеруге қатысты көзқарасқа ие болу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жұмыстағы желілік және медиатехнологиялар (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді желілік және медиа технологиялардың қазіргі әлеуметтік саладағы рөлі және орнымен, желілік және медиа технологиялардың ерекшеліктерімен таныстыру, әлеуметтік жұмыстағы желiлiк және медиа технологияларды ажырата бiлу, сонымен қатар әлеуметтiк педагогтың желілік және медиа технологияларды қолдану аясында оқушылармен өзара әрекеттесуiн бағалай алу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Баланы әлеуметтендіру
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге баланың, топтың, білім беру ортасының әлеуметтік дамуын терең біледі және түсіндіру және әлеуметтік білім беру ортасын қалыптастыру дағдыларына ие болу, баланың, білім беру ортасының әлеуметтік дамуының проблемалық жағдайларын талдай және шеше алу, өздерінің білімі саласында балаларды әлеуметтендірудің әртүрлі технологияларын, қағидаларын, кезеңдері мен құралдарын анықтап, саралау және қолдану
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында педагогикалық қызмет пен білім беруді іске асырудың құқықтық нормаларымен Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі халықаралық стандартты іске асыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар саласында білім қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі кейс-менеджмент
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында оқушылар мен олардың отбасын әлеуметтік қорғау мәселелерін шешу үшін кешенді жиынтықтарды (кейстерді) пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Кейстерді қолдану нәтижелері бала мен отбасының әлеуметтік мәселелерін шешуде, оларды әрі қарай әлеуметтік қолдауда қажетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Баланың отбасын бағалау
Пәннің мақсаты: балаға отбасының негізгі әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, отбасы типологиясымен, отбасылық тәрбие әдістерімен, отбасылық тәрбие, баланың әлеуметтік, психикалық және физикалық денсаулығын сақтау мәселелері бойынша кеңес беру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы
Пәннің мақсаты: өзінің кәсіби қызметінде іскерлік коммуникацияның негізгі технологиялары мен әдістерін тиімді қолдану дағдыларын; әлеуметтік жұмыс саласында коммуникативтік процесті ұйымдастыру кезінде халықтың әртүрлі санаттарының психологиялық ерекшеліктерін есепке алу дағдыларын тиімді пайдалану
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде (IP)
Пәннің мақсаты: жобалық іс-әрекеттер технологиясымен, оқушылармен және ата-аналармен әлеуметтік жұмыстың әдістері және тәсілдерімен танысуға басты назар аудара отырып, студенттерді әлеуметтік жұмыстың жоба ретіндегі жалпы теориялық мәселелерінің мәнін және мазмұнын зерттеуге бағыттау. Болашақ мұғалімдер мәліметтерге салыстырмалы талдау жүргізе алады; әлеуметтік педагог қызметін талдайды, практикалық даму үлгісін құрады; білім беру үдерісіне қатысушылар мен клиенттерді әлеуметтік-педагогикалық тәрбиелеу мәселелерін шешу үдерісінде әлеуметтік-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білімдерді қолданады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Баланың әлеуметтенуін бағалау
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерде сәтті әлеуметтену белгілері бар баланың әлеуметтену ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Білім алушының баланы әлеуметтендіру процесін, эмоционалды жауаптылығы мен эмпатиясын бағалау қабілеттері дамиды. Қарым-қатынас мәдениеті, басқалармен достық қарым-қатынас орнату дағдылары тәрбиеленеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Күйзеліс интервенциясы (IP)
Пәннің мақсаты: дағдарыстық интервенциялар ұғымымен, дағдарыстық терапияны талдауға отандық және негізгі шетелдік мектептердің негізгі теориялық тәсілдерімен таныстыру. Интервенцияның мазмұны мен әдістері. Дағдарысқа интервенция кезеңдері. Дағдарыстан шығуды жоспарлау. Қолдау жүйелерін іздеу және қалыптастыру. Жедел психологиялық көмек көрсетудің техникасы мен әдістері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби өсу портфолиосы
Пәннің мақсаты: қазіргі мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асырудың педагогикалық мақсатқа сай нысандарын, әдістері мен құралдарын жоспарлау, іріктеу, ғылыми зерттеулер жүргізу, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу нәтижелерін талдау және ресімдеу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыстағы жобалау
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге кәсіби қызметтің маңызды мақсаттарын және клиенттің ТЖС шешу жолдарын анықтай алуды; қолда бар ресурстарды ескере отырып, клиенттің мәселесін шешу нұсқаларын болжау және үлгілеу жүргізуді; клиентке көмек және қолдау көрсету қызметінде инновациялық технологиялар мен шығармашылық тәсілді қолдануды үйрету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік және әлеуметтік психология
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді жас ерекшелік және әлеуметтік психологияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, маңызды әлеуметтік-психологиялық тұжырымдамалармен, олардың әлеуметтік қауымдастықтарға ену факторларына байланысты адамдардың мінез-құлқының, қарым-қатынасының және әрекетінің заңдылықтары мен тетіктерімен таныстыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет
Пәннің мақсаты: еріктілер қозғалысының тарихымен таныстыру, өмірлік құндылықтарды таңдауда құрдастарына жағымды әсер ету дағдыларын қалыптастыру. Курс волонтерлік қызметке оң көзқарас қалыптастырады, волонтерлік әлеуметтік белсенділіктің көрінуіне, түрлі оң әлеуметтік бастамаларды іске асыруға жағдай жасайды
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық
Пәннің мақсаты: өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды дамыту мәселелері бойынша желілік өзара іс-қимыл мен командалық ынтымақтастықтың ерекшеліктерімен таныс білімдерді қалыптастыру, әртүрлі жағдайларды және желілік қоғамдастықта осы жағдайларды шешу әдістерін оңтайлы таңдауды ескеру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Кейс сипаттамасы
Пәннің мақсаты: кейс сипаттамасының ерекшеліктерімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер кейс-стади әдісін, кейс әдісінің белгілерін, кейс элементтерін және оны құрастыруға қойылатын жалпы талаптарды сипаттай алады. Әлеуметтік педагогтың практикалық қызметінде осы жағдайларды пайдалану дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері
Пәннің мақсаты: білім алушыларды тәуекел тобындағы балалардың әртүрлі санаттарының даму ерекшеліктерімен таныстыру, балалармен заңмен байланыста және жанжалда жұмыс істеудің балама әдістерін, сондай-ақ тәуекел тобындағы балалармен жұмыс істеуде психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалануға үйрету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде (IP)
Пәннің мақсаты: белгіленген жоспарлардың орындалу барысын бақылау үшін ақпаратты жүйелі жинау және талдау туралы біліммен қаруландыру мақсатында өзгерістердің тиімділігін бағалау құралы ретінде бақылау негіздерімен таныстыру, білім беру сапасын бақылаудың бірыңғай жүйесін құру дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерде білім беру сапасын бақылау мониторингінің бірыңғай жүйесін құру, оны одан әрі түсіндіру және практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында оң әлеуметтік мінез-құлық нормаларымен әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік оңалту туралы білім жиынтығын қалыптастыру. Білім алушылар оқушылардың өмірінде қалыптасқан қиын өмірлік жағдайларды ескеріп уақтылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсете алатын болады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі медиация (IP)
Пәннің мақсаты: дауларды шешудің баламалы тәсілі ретінде медиациясымен, әлеуметтік педагог жұмысындағы медиация ерекшеліктерімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер жанжалмен жұмыс істеудің медиативті технологиясын пайдалана алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Топтық динамика және фасилитация
Пәннің мақсаты: топтың динамикасы және топ қатысатын әзірлеу үдерісі ретінде фасилитация туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру. Жоспарланған нәтижеге әкелетін қолайлы әдістер мен техникаларды таңдау және біріктіру дағдылары қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі кибертехнологиялар (IP)
Пәннің мақсаты: білім берудегі кибер (цифрлық) технологиялар ұғымының мәнімен, білім берудегі кибер (цифрлық) технологияларды іске асыру шарттарымен, әлеуметтік жұмыста кибертехнологияларды пайдаланудың негізгі бағыттарымен таныстыру. Сондай-ақ, кибертехнологиялардың баланың жеке басының дамуына және жалпы балалар топтарына әсері, білім беруде кибертехнологияны қолданудың оң және теріс жақтары туралы білім қалыптасады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экстремалды әлеуметтік жағдайлар
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында психологиялық құбылыс ретінде экстремалдылық ерекшеліктеріне теориялық көзқарастар туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар экстремалды әлеуметтік жағдайдың негізгі құрамдас бөліктерімен, сондай-ақ экстремалды жағдайды бастан өткерген білім алушылармен жұмыс істеу әдістерімен танысады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық педагогика (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді балалармен тәрбиелеу-білім беру үрдісінде және ата-аналармен жүргізілетін ағартушылық-педагогикалық жұмыста этнопедагогика негіздерімен таныстыру, оларды тәрбие мен оқытудың тиісті әдістерін, нысандарын, құралдарын таңдауға дағдыландыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Тьюторлық әрекет технологиялары (IP)
Пәннің мақсаты: білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу технологиясын пайдалану дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың жеке қызығушылықтары мен сұраныстарын, олардың әлеуметтік-кәсіби құндылық бағдарларын, өмірлік жоспарларын, мінездемелік қасиеттерін психологиялық-педагогикалық диагностикалауды жүзеге асыру қабілеттерін дамыту
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Күйзелістік әрекет ету (IP)
Пәннің мақсаты: дағдарыс жағдайының теориялық негіздерімен және дағдарысқа қарсы әрекет етуге; дағдарыс кезеңіндегі адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерімен таныс болуға; жас кезеңдерінің, даму дағдарыстарының және тәуекел факторларының ерекшеліктерін ескере отырып, қалыпты және патологиялық жағдайларда психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық үдерістерді, адам әрекетінің әртүрлі түрлерін түзетудің технологияларын үйрету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Даму мониторингы (IP)
Пәннің мақсаты: оқушылардың әлеуметтік қорғалуын диагностикалауға, бағалауға және болжауға және оның тиімділігін анықтауға мүмкіндік беру. Болашақ мұғалімдерде баланың жеке ерекшеліктері мен қажетті әлеуметтік көмек арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау дағдылары қалыптасады, бұл оқушылар үшін әлеуметтік қолайсыз жағдайлардың алдын алу бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі
Пәннің мақсаты: жобалау қызметінің негіздерімен, жобаны әзірлеу принциптерімен, мақсаттарымен, міндеттерімен және кезеңдерімен таныстыру, сондай-ақ жобаның түпкілікті нәтижесін болжау және таныстыру қабілетін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік өзгерістер
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында әлеуметтік өзгерістердің, құбылыстары мен процестерінің жиынтығы ретіндегі әлеуметтік өзгерістер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, осы күйлерге сәйкес оның кеңістіктік және уақыттық сенімділігінде бақыланатын және өлшенетін сандық және сапалық қасиеттер мен сипаттамалары орын алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау
Пәннің мақсаты: білім алушыларға әлеуметтік көмек жұмысының мақсаттарына талдау жүргізуге, оларға қол жеткізу бойынша күш-жігерді бағалауға, даму бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз етуге мүмкіндік беру. Бағалау нәтижелерінің деректері болашақ мұғалімге көрсетілген әлеуметтік көмек және оқушыларға әлеуметтік қызмет көрсету туралы объективті ақпарат алуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Сапалық сипаттамалар және нарративтер
Пәннің мақсаты: ақпараттық көздер мен ғылыми мәтіндерді сыни талдаудың ерекшеліктерімен таныстыру, сонымен қатар ғылыми зерттеуде баяндау (нарративті) талдауын жүзеге асырудың жалпы принциптері мен әдістерін талдай алу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: зерттеу әдістерінің кең спектрін қолдана отырып тұлғаның дамуының әлеуметтік құбылыстарының кешенді диагностикасын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар әлеуметтік педагогика саласында зерттеулер жүргізе алады және зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын меңгере алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді жас ерекшелік және әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздерімен таныстыру, әлеуметтік қорғаудың, әртүрлі санаттағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттердің әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдау кезінде оқушылардың жас ерекшеліктерін түсіндіру және ескеру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы
Пәннің мақсаты: әлеуметтік қызметкерлердің этикалық кодексінің негізгі стандарттары мен әлеуметтік жұмыстың негізгі этикалық категориялары, принциптері мен нормалары туралы білім қалыптасады, оларды нақты жағдайда түсіндіру, әлеуметтік жұмыстағы құндылық-этикалық қайшылықтар мен шиеленіс аймақтарын анықтау, оларды шешу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу кейсі
Пәннің мақсаты: баланың әлеуметтік дамуының проблемалық жағдайларын, білім беру ортасын талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізуге, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және ресімдеу. Олар әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі конфликтология (IP)
Пәннің мақсаты білім алушылардың жанжалдарды кәсіби шешудің ерекшеліктері және олардың алдын алу шаралары туралы білімдерін қалыптастыру; жанжалдардың алдын алу және шешу саласында практикалық дағдылар кешенін әзірлеу қабілеті болып табылады. Бұл курс болашақ психологты білім берудегі қақтығыстарды талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар мен әдістердің кешенімен қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік қорғау жүйесі (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің бойында оқушыларға әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсетудің мәні мен даму бағыттары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, оқушыларды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету мәселелерін сипаттайтын түсінікті аппаратты зерделеу, оқушыларды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету саласындағы кәсіби проблемалық жағдайларды талдау тәжірибесін жинақтауды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік тренинг
Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогикадағы оқытудың белсенді формалары туралы білімді қалыптастыру, топтың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы тренинг жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, топта сәтті өзара әрекеттесу дағдылары мен дағдыларын дамытуға ықпал ету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Отбасын қолдау және дамыту (IP)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді отбасы институтын әлеуметтік институт ретінде таныстыру. Отбасын әлеуметтік институт ретінде бағалау, отбасының құрылымдық, функционалдық және динамикалық сипаттамаларын бағалау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді әлеуметтік-педагогикалық саладағы еріктілер қызметінің теориясы және тәжірибесімен, әлеуметтік мәселелерді шешуде әртүрлі санаттағы клиенттерге практикалық көмек көрсетудің негізгі технологияларымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде тьюторинг (IP)
Пәннің мақсаты: кез келген баланың мүмкіндіктеріне сай білім беру маңызын дамыту үшін бала, тьютор, отбасы, мектеп пен әлеуметтік ортаның өзара байланысына бағытталған тьюторлық қызмет туралы көзқарастарды қалыптастыру. Білім берудің мәнін әлеммен кең әлеуметтік өзара әрекеттесу үшін кеңейтуге мүмкіндік береді. Жағдайды, мүмкіндіктерді және жақын даму аймағын бірлесіп бағалау, өзгерістерді бақылау болашақ мұғалімдерге тәрбиешінің қатысуымен балаға жеке даму және білім беру жолын табуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері, инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері және зерттеу нәтижелерін білім беру және әлеуметтік практикаға енгізу процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Ғылыми деректерді сыни тұрғыдан талдау, инновациялық шешімдерді жобалау және іске асыру, олардың тиімділігі мен масштабтау әлеуетін бағалау қабілеттерін дамытуға ерекше назар аударылады. Бұл ғылыми ізденіске, жаңа идеяларды қалыптастыруға және өзекті әзірлемелерді енгізу арқылы ортаны өзгертуге қабілетті мамандарды даярлау үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың теориясы және практикасы
Пәннің мақсаты: әлеуметтік құбылыстарды, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдардың қоғамдық қатынастарды өзгерту жөніндегі қызметін талдаудағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету; Әлеуметтік жұмысты дамытудың тарихи тамыры мен алғышарттарын, даму тенденциялары мен перспективаларын және оның әлеуметтік шындықты өзгертудегі миссиясын анықтай алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің назарын жалпы теориялық мәселелерге және әлеуметтік жұмыс технологияларының мазмұнына аударту. Мектепте әлеуметтік жұмыс технологияларын қолдану негіздері, олардың мақсаттары, міндеттері, принциптері, нысандары және іске асыру әдістері бойынша білім алады. Болашақ мұғалімдер оқушылардың өміріне кедергі келтіретін әлеуметтік жағдайларды талдау және бағалау дағдыларына ие болады және оларды жеңу жолдарын анықтай алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады.
- Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балаларды оқытуды жеңілдетеді.
- Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады.
- Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған.
- Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды.
- Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады.
- Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді.
- Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді.
- Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
Ұқсас БББ
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01802 Әлеуметтік педагогика және педагог-ассистент
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)