6B01802 Әлеуметтік педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отбасы мен балалық шақты әлеуметтік қорғау және кәмелетке толмағандарды бейімдеу мен оңалтуда әлеуметтік-педагогикалық көмекті жүзеге асыру саласында кәсіби құзыреті бар әлеуметтік педагогика бойынша бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Пән әлеуметтік педагог мамандығының ерекшелігі, оның функциялары, рөлдері, объектілері мен субъектілері, Әлеуметтік-педагогикалық қызмет бағыттары туралы білім жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтік педагог жұмысының ерекшелігі туралы кәсіби сауаттылықтың пропедевтикалық деңгейі, оның функционалдық міндеттерін анықтау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық анимация
Курс балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Оларды жобалау және балалармен жұмыс істеудің заманауи тәжірибесінің әртүрлі бағыттарында жүзеге асыру ерекшеліктері қарастырылады. Курстың нәтижесі-балаларды бос уақытында педагогикалық қолдаудың кәсіби құзыреттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік саласындағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайында ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестициялар тарту, инновациялар, стратегиялық ойлау туралы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері
Курс ғылыми зерттеу әдістемесін, ғылыми зерттеу әдістерінің мәнін және академиялық жазуды зерттеуге арналған. Мақалада әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің нақты ғылыми әдістері, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерде жеке ғылыми зерттеу әдістерін қолдану ерекшеліктері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі мен технологиялары
Әлеуметтік педагог қызметінің негізгі компоненттері туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән жеке адаммен және отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі мен технологияларын, бала құқықтарын әлеуметтік-педагогикалық қорғау технологияларын қарастырады. Пәнді игеру нәтижесінде балалар мен жасөспірімдердің, олардың отбасыларының нақты мәселелерін шешу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс манистикалық парадигмадағы тәрбие ұғымын; тәрбие жұмысының инфрақұрылымын зерттеуге арналған. Уақытша мектептегі, мектептен тыс ұйымдардағы тәрбие жұмысының мәселелері, олардың сипаттамалары; мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері; тәрбие іс-шараларын әзірлеу ерекшеліктері; қазіргі мектептегі тәрбие жұмысы, мектептердегі және мектептен тыс ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың сабақтастығы зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын тренингтерін ұйымдастыру және өткізу
Пән ойын тренингтерін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдері мен басқару әдістерін меңгеру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән рефлексивті талдау процесінде ойын тренингтерінің рөлі мен мәнін қарастырады, адамның мазасыздығын төмендетеді. Нәтижесі: жасөспірімдердің коммуникативті мәдениеті, жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқын реттеу дағдылары мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы арт-терапиялық әдістер
Арт-терапиялық әдістер, түрлері мен формалары, олардың балаларға түзету және емдік әсері туралы идеялар мен білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курстың мазмұны арт-терапияның міндеттері мен әдістерін және оларды қолдану әдістерін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесі-ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен арт-терапиялық жұмыс әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи мектепте «Жаһандық құзыреттіліктерді» оқыту әдістемесі
Курс заманауи мектепте "Экологиялық мәдениет", "Медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық", "Этика және этикет", "азаматтық, патриотизм", "Өмір қауіпсіздігі" бойынша "Жаһандық құзыреттіліктерді"оқыту әдістемесін зерттейді. Мақсаты-болашақ педагогтың оқыту дағдыларын қалыптастыру және оқу-әдістемелік даярлау. Нәтижесі-мектепте факультатив жүргізу біліктерімен мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік бағдар беру негіздері
Пән мектепте, кәсіптік бағдар беру жүйесінде, оның компоненттерінде оқушылардың кәсіби бағдарлау білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде білім алушылар мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының технологияларымен танысады. Нәтижесінде кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде оқушылармен кәсіби бағдар беру технологияларын қолдану мүмкіндігі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогиканы ғылым және қызмет саласы ретінде зерттеудің мақсаты – балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтену процесі. Пәнді оқу нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық қызметтің қағидалары мен категориялары, мәні, «норма» және «ауытқу» ұғымдары, олардың түрлері, тұлғаны қалыптастырудағы қоғамның рөлі туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен жұмысты ұйымдастыру бойынша практикум
Пән мектепте және шағын ауданда кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен әлеуметтік-педагогикалық қызмет туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады: оның кәмелетке толмағандармен жұмысын реттейтін заңдарды, нормативтік құжаттаманы зерделеу. Курсты игерудің нәтижесі-балалардың қадағалаусыз қалуы мен құқық бұзушылықтардың алдын алу саласында пропедевтикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ювеналдық психология
Пән студенттерді ювеналды психологияның негізгі проблемалық салаларымен таныстырады. Курстың мақсаты-студенттерде кәмелетке толмағандардың мінез-құлқының заңдылықтары, шарттары мен механизмдері және психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде кәмелетке толмағандардың заңдық маңызды аспектідегі ерекшеліктері туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогиканың тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты-Әлеуметтік педагогиканың генезисі мен дамуы туралы білімді қалыптастыру. Курсты игерудің нәтижесі-қоғам дамуының әртүрлі кезеңдерінде білім беру туралы білім жүйесін қалыптастыру, шетелде педагогиканың қалыптасуы, алған білімдерін кәсіби қызмет саласына біріктіру дағдылары мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полимәдениетті білім беру
Курсты оқып-білудің мақсаты – әлеуметтік құбылыс ретінде көпмәдениетті білім беру туралы білімді қалыптастыру. Еуропа мен АҚШ-та, Ресей мен Қазақстанда көпмәдениетті білім берудің плюралистік теорияларын қалыптастыру және дамыту мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесі болашақ мамандардың мәдениетаралық құзыреттілігін, толеранттылығын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ювеналдық әділет жүйесіндегі құқықтық жауапкершілік
Кәмелетке толмағандар мен басқа субъектілердің жасаған құқық бұзушылықтары үшін жауапкершілік түрлерін қарастырады. Курстың мақсаты: білім алушылардың кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының құқықтық біліктілігі мен біліктерін меңгеру. Пәнді игеру нәтижесінде кәмелетке толмағандар мен басқа да субъектілердің жауапкершілігі саласындағы қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтың кәсіби этикасы
Пән әлеуметтік педагогтың кәсіби этикасын қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің әлеуметтік педагогтың кәсіби этикасы туралы тұтас көзқарасын қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді меңгеру нәтижесінде балалар мен олардың жанұяларының мәселелерін моральдық нормаларға сәйкес конструктивті шешу қабілеті қалыптасады, моральдық-этикалық мінез-құлық дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға дамуының әлеуметтік-педагогикалық мәселелері
Курс әлеуметтену процесінде тұлғаның даму мәселелерінің ерекшеліктері, оларды әлеуметтік-педагогикалық реттеу ерекшеліктері туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады. Даму ерекшеліктері, проблемалардың типологиясы және тұлға дағдарыстары қарастырылады; оларды шешуді әлеуметтік-педагогикалық реттеу. Курстың нәтижесі - әлеуметтену процесінде тұлғаны дамыту мәселелерін шешудегі кәсіби құзыреттіліктер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қараусыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Оқытуды мақсаты – көше балаларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курс немқұрайлылық мәселелерінің негізгі себептерін, қазіргі жағдайын, сонымен қатар оларды әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз етудің әдістері мен формаларын ашады. Пәнді меңгеру нәтижесінде көшедегі балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс істеу дағдылары мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық диагностика
Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері және олардың одан әрі дамуын болжау туралы қорытынды ретінде әлеуметтік-педагогикалық диагнозды белгілеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән әлеуметтік-педагогикалық диагностикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін ашады. Оқыту нәтижесі баланың дамуына тиімді жағдай жасау үшін жеке және сараланған тәсілді жүзеге асыруды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі жасанды интеллект
Әлеуметтік-педагогикалық қызметте жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны әлеуметтік-педагогикалық қызметте жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды. Нәтижесі-білім алушылардың әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінде ЖИ қолдану саласындағы білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының ювеналдық әділеті
Курс мақсаты кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғауды және оларға қатысты сот төрелігін жүзеге асыруды көздейтін мемлекеттік және басқа органдар мен ұйымдар кешені туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кәмелетке толмағандардың әлеуметтік және жастық топ ретіндегі ерекшеліктерінің құқықтық және процессуалдық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесінде жобалау
Курс әлеуметтік жобалау, болжау, модельдеу және оларды әлеуметтік-педагогикалық жұмыста қолдану дағдылары бойынша білім жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Келесі мәселелер қарастырылады: Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы әдістеме мен технологиялар, әлеуметтік болжау мазмұны, жобалау, модельдеу. Білім беру саласындағы әлеуметтік жағдайларды модельдеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пән білім, топтар мен тұлғаның әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттесу тәсілдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Адамдардың заңдылықтары, қарым-қатынас құрылымы және өзара әрекеттері, олардың механизмдері, топтар мен тұлғаның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесі-әлеуметтік – психологиялық қарым-қатынас жасау және оларды практикада қолдану дағдылары, біліктері мен шеберлігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық және ұлттық жүйелері
Пән балалардың құқықтарын реттейтін халықаралық және ұлттық құқықтық актілерді және оларды қорғау механизмдерін зерттейді. Курстың мақсаты: Бала құқықтарын және оларды қорғау жүйесін оқу. Пәнді меңгеру нәтижесінде бала құқықтарын қорғау жүйесі және оны құқықтық реттеу туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пенитенциарлық педагогика
Пән студенттерді пенитенциарлық педагогиканың әдіснамалық негіздерімен; оның негізгі ұғымдарымен және жұмыс жүйесімен таныстырады. Мақсаты - студенттердің пенитенциарлық педагогика саласындағы білім жүйесін қалыптастыру. Нәтижесі-білім алушылардың кәмелетке толмағандарға арналған пенитенциарлық мекемелердегі кәмелетке толмағандарды қайта әлеуметтендіруді қамтамасыз ету қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагог жұмысындағы қалпына келтіру технологиялары
Отбасының, мектептің және мамандардың тәрбиелік күштерін жандандыруға және біріктіруге мүмкіндік беретін қалпына келтіру технологиялары мен бағдарламаларын қолдану дағдыларын игеру мақсатында зерттеледі. Пәннің мазмұны кәмелетке толмағандармен жұмыста қалпына келтіру технологияларының мәнін, түрлерін қарастырады. Нәтижесі-әлеуметтік педагогикалық жұмыста әлеуметтік бейімделу және оңалту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу
Зерттеу мақсаты: "әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу" және "әлеуметтік жетімдік" ұғымдары туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің әдістері мен нысандары. Пәнді игеру нәтижесінде ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдей білу және сүйемелдеу дағдыларықалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру ұйымындағы әлеуметтік-педагогикалық қызмет
Пән мектепте әлеуметтік мұғалімнің жұмысын ұйымдастыру процесінде білім мен оқыту дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің құрылымы мен мазмұнын ашады. Пәнді оқу нәтижесінде білім беру ұйымдарында әлеуметтік-педагогикалық көмекке мұқтаж балалармен, жасөспірімдермен жұмыс істеу әдістемелерін қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жастармен жұмысты әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету
Пән жастармен жұмысты әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету бойынша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны мыналарды зерделеуді көздейді: өмірлік қиын жағдайда жастармен жұмысты әлеуметтік педагогикалық қамтамасыз ету. Пәнді игеру нәтижесі - жастармен жұмысты әлеуметтік педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша қалыптасқан құзыреттер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қосымша білім берудегі әлеуметтік-педагогикалық технологиялар
Қосымша білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық қызметті меңгеру дағдылары мен идеяларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курстың мазмұны қосымша білім берудің заманауи жүйесін, ондағы оқу орындарының жіктелуін қарастырады. Нәтижесі - білім беру кеңістігі жағдайында балалар мен жастар бірлестіктерімен жұмыс істеу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогикадағы гендерлік тәсілдер
Ол гендерлік теңдікке қол жеткізуге ықпал ететін адамның мәдениетін гендерлік тәрбиелеудің идеяларын, дағдыларын және негіздемесін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәннің мазмұны білім берудегі гендерлік тәсілдің мәні, мақсаттары мен технологияларын қамтиды. Оқыту нәтижесі-оқу-тәрбие процесінің барлық факторларының өзара әсерінің ерекшелігін ескере отырып, гендерлік өзін-өзі тануды, өзін-өзі жүзеге асыруды дамыту технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқының алдын алу және түзету
Пән девиантты мінез-құлық жасөспірімдерімен профилактикалық және түзету жұмыстарының идеяларын, білімдері мен негіздерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұнына кәмелетке толмаған құқық бұзушылардың профилактикалық іс-әрекетінің мақсаттары, себептері, функциялары және мінез-құлқын түзету кіреді. Оқыту нәтижесі-кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқының алдын алу және түзету технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы отбасытану
Пән отбасылық саладағы қазіргі жағдайды бағалау дағдыларын қалыптастыру; отбасын нығайту және отбасылық әлеуметтенуді дамыту әдістері мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесі: отбасының әртүрлі түрлерімен жұмысты ұйымдастыру, қолайсыз отбасылармен профилактикалық жұмыс жасау, отбасы проблемаларын диагностикалау және оған әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесіндегі қақтығыстарды басқару
Курс әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың конфликтологиялық бағытының негіздерін зерттеуге арналған. Келесі мәселелер қарастырылады: Әлеуметтік шиеленісті талдаудың мәні мен әдістемесі. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс саласындағы қақтығыстардың ерекшеліктері. Қақтығыстардың алдын алу және шешудегі әлеуметтік педагогтың рөлі. Келіссөздер процесін ұйымдастыру және медиация конструктивті шиеленістерді шешу әдістері ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы адамзаттық құндылықтар мен дүниетанымның басымдықтары, биологиялық және экологиялық жүйелердің тұрақты қызмет ету заңдылықтары туралы азаматтық ұстанымы мен ойлау тәсілін бекітеді. Қазақстандық құқықтың негізгі көздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негізгі ережелерін қолданады, өз құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыру дағдыларына ие. Бизнес-идеяларды дамыту, қажеттіліктерге сәйкес жеке бюджетті жоспарлау және құру, табысты кәсіпкерлік қызмет үшін нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларына ие.
- Қоғамдық-саяси және психологиялық-мәдени пәндер саласындағы білімді түрлендіру арқылы тарихи-философиялық пәндер бойынша білімдерін көрсетеді. Білім алушылардың бейімделуі мен әлеуметтенуіне, оқу-әдістемелік қызметін жүзеге асыруға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету дағдыларына ие. Педагогикалық қызметті жүзеге асыру, бәсекеге қабілеттілік, шығармашылық, ұтқырлық және зерттеу дағдылары, ғылыми дереккөздерді, дипломдық зерттеудің әдістері мен нәтижелерін түсіндіру.
- Қарым-қатынас дағдылары мен оқытылатын тілдердің құралдарын пайдалана отырып, әңгімелесушіні және диалогты тыңдау әдістерін және топтық жұмысты қолдана отырып, тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді әдістерін таңдайды. Студенттер мен оқушылардың мінез-құлқындағы қызығушылықтар мен қажеттіліктерді, проблемаларды, жанжалды жағдайларды, ауытқуларды анықтайды. Тәрбиеленушілерге дер кезінде әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді.
- Сандық білім беру ресурстарын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын, онлайн қызметтерді, әлеуметтік желілерді пайдаланады. Білім алушылардың әлеуметтік микроортасына мониторинг жүргізеді, білім алу және әлеуметтену жағдайларына талдау жасайды, қорғаншылық, жұмысқа орналастыру және патронат саласындағы цифрлық технологияларды меңгереді. Қазіргі ақпараттық саланың даму тенденцияларын талдайды, әлеуметтік желілермен жұмыс істеу дағдыларына ие болады және олардың балалардың оқу, даму және әлеуметтену процестеріне әсерін зерттейді. Бейімделудегі қиындықтарды, соның ішінде цифрлық ресурстардың көмегімен анықтау әдістері мен формаларын анықтайды және қолданады. Сандық ресурстарды пайдалана отырып, мониторинг нәтижелеріне талдау жүргізеді, содан кейін бағалау нәтижелері бойынша кері байланыс береді.
- Педагогика, балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, инклюзивті білім беру технологиялары бойынша білімдерін көрсетеді. Кәмелетке толмағандардың психологиялық жағдайының жас ерекшеліктері мен дағдарыстық кезеңдері, кәмелетке толмағандардың девиантты деструктивті және ассоциативті мінез-құлқының көрінуінің негізгі нысандары, ата-аналар мен заңды өкілдердің мінез-құлқының деструктивті нысандары туралы білімді меңгереді.
- Әлеуметтік педагогиканың ғылым және кәсіп ретіндегі тарихи аспектілері мен мәнін, балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, көпмәдениетті тұлғаның әлеуметтену механизмдері мен факторларын ескере отырып, тәрбие мен педагогикалық анимацияның теориялары мен әдістерін түсіндіреді. Бейімделуде, оқуда және тәрбиелеуде қиындықтар туындаған жағдайда әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету әдістерін меңгерген. Білім алушылардың тиісті әлеуметтік-мәдени тәжірибені, студенттердің бос уақытын және шығармашылық іс-әрекетін меңгеруіне бағытталған іс-шараларды ұйымдастырады және белсенді қатысады.
- Білім беруде гендерлік тәсілдерді және білім беру кеңістігінде менеджмент негіздерін пайдалану негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлейді.Әлеуметтік және білім беруде қиындықтары бар білім алушыларға қолдау көрсету шараларын әзірлейді. Әлеуметтік құзіреттілікті, әлеуметтік әрекеттерді білуді және әлеуметтік мәселелерді шешу жолдарын дамыту үшін іс-шараларды жоспарлауға көмек көрсетеді.
- Мектепте «Жаһандық құзыреттілік» факультативінің оқыту әдістемесін, жастармен жұмысты кәсіби бағдарлау және әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету дағдыларын, әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі арт-терапия әдістерін және қосымша білім беру жүйесіндегі ойын тренингтерін игереді.Білім алушыларға әлеуметтік мәселелер бойынша кеңестер береді, оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және жүзеге асыруға қатысады, балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау құралдарын меңгереді.
- Әлеуметтік жұмыс педагогикасы, девиантты мінез-құлық социологиясы білімдеріне сүйене отырып, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың нысандары мен әдістерін, әлеуметтік-педагогикалық диагностика, кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқының алдын алу және түзету әдістерін анықтайды. Ата-аналармен, кәмелетке толмағандар істері жөніндегі полиция инспекторларымен, кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссиялармен, мүдделі органдар мен ұйымдардың өкілдерімен өзара әрекеттесу нысандары мен әдістерін біледі; балалардың құқықтарын қорғау саласындағы заңнамалар, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүгедек балаларды, мүгедек балаларды патронат, тұрғын үймен, жәрдемақымен, зейнетақымен, мүліктік және мүліктік емес құқықтарымен қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды үйлестіреді.
- Білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен технологияларын отбасытану білімі, жасанды интеллект технологиялары және кәмелетке толмағандармен жұмыс істеудің қалпына келтіру технологиялары негізінде мінез-құлықтың адамгершілік-этикалық нормаларын және кәсіби қазақ тілін білуді сақтай отырып қолданады. Білім алушыларға олардың ата-аналары мен мұғалімдеріне жеке және консультативтік әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсетеді, білім алушылардың отбасыларымен өзара әрекет жасайды. Кәсіби қызметінің бөлігі ретінде жасанды интеллект технологияларын жетік меңгереді.
- Қазақстан Республикасындағы ювеналдық әділет, пенитенциарлық педагогика негіздері, кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен жұмысты ұйымдастыру жүйесі және тұлға онтогенезінің әртүрлі кезеңдеріндегі жанжалдарды реттеу туралы білімдерін ашады. Өмірге, денсаулыққа, білімге және әлеуметтенуге қауіпті тәуекелдерді анықтайды. Кәмелетке толмағандарға әлеуметтік-экономикалық көмек көрсету ережелері мен талаптарын біледі. Отбасы орталықтары және жұмыспен қамту орталықтарымен, әлеуметтік серіктестік институттарымен және жеке әлеуметтену институттарымен өзара әрекет жасайды; Әлеуметтік қиындықтары бар балаларды материалдық және қаржылық қамтамасыз етудің атқарушы механизмі мен институты туралы білімі бар, балаларды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру кезеңінде материалдық жағдайын жақсарту мүмкіндіктерін анықтайды.
- Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық және ұлттық жүйелері, азаматтық және отбасылық құқық нормалары, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды орналастырудың құқықтық аспектілері, кәмелетке толмағандардың құқықтық жауапкершілігі туралы білімдерін ювеналды психологияның ерекшеліктерін және педагогикалық қызметтің құқықтық негіздерін ескере отырып түсіндіреді. Өмірлік қиын жағдайға тап болған білм алушыларға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетеді, қайырымдылық көмек көрсету іс-шараларын ұйымдастыруды қамтамасыз етеді, Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін, әлеуметтік-педагогикалық қызметте тиісті салалардағы білімдерін қолданады, жаңа әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды, педагогикалық технологияларды әзірлейді. Заңнамаларды, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін, санитарлық ережелер мен нормаларды біледі.
Ұқсас БББ
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01802 Әлеуметтік педагогика және педагог-ассистент
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)