Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP) в ОҚМПУ

Пәндер

  • Баланы әлеуметтендіру

    Болашақ мұғалімдер баланың, топтың, білім беру ортасының әлеуметтік дамуын терең біледі және түсінеді және әлеуметтік білім беру ортасын қалыптастыру дағдыларына ие, баланың, білім беру ортасының әлеуметтік дамуының проблемалық жағдайларын талдай және шеше алады, өздерінің білімі саласында балаларды әлеуметтендірудің әртүрлі технологияларын, қағидаларын, кезеңдері мен құралдарын анықтайды, саралайды және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік және әлеуметтік психология

    Болашақ мұғалімдер жас ерекшелік және әлеуметтік психологияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, маңызды әлеуметтік-психологиялық тұжырымдамалармен, олардың әлеуметтік қауымдастықтарға ену факторларына байланысты адамдардың мінез-құлқының, қарым-қатынасының және әрекетінің заңдылықтары мен тетіктерімен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы

    Әлеуметтік қызметкерлердің этикалық кодексінің негізгі стандарттары мен әлеуметтік жұмыстың негізгі этикалық категориялары, принциптері мен нормалары туралы білім қалыптасады, оларды нақты жағдайда түсіндіру, әлеуметтік жұмыстағы құндылық-этикалық қайшылықтар мен шиеленіс аймақтарын анықтау, оларды шешу дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы

    Курс әлеуметтік желілердегі әлеуметтік педагог қызметінің маңыздылығын, желілік қауымдастықтардағы әлеуметтік педагогтың желілік және медиа өзара іс-қимылының ерекшелігін, әлеуметтік желілердегі әлеуметтік педагогтың мінез-құлқының принциптері мен ережелерін бағалауға көмектеседі. Болашақ мұғалімдер баланың мүдделерін ескере отырып желілік өзара әрекеттесуді жоспарлай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика

    Болашақ мұғалімдер жас ерекшелік және әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздерімен танысады, әлеуметтік қорғаудың, әртүрлі санаттағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттердің әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдау кезінде оқушылардың жас ерекшеліктерін түсінеді және ескере алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі кибертехнологиялар

    Курс білім берудегі кибер (цифрлық) технологиялар ұғымының мәнімен, білім берудегі кибер (цифрлық) технологияларды іске асыру шарттарымен, әлеуметтік жұмыста кибертехнологияларды пайдаланудың негізгі бағыттарымен танысуға бағытталған. Сондай-ақ, кибертехнологиялардың баланың жеке басының дамуына және жалпы балалар топтарына әсері, білім беруде кибертехнологияны қолданудың оң және теріс жақтары туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адамның цифрлық мінез-құлқы

    Пән цифрлық саладағы адам мінез-құлқының әртүрлі аспектілерін және цифрлық технологиялар мен онлайн платформалар контекстінде адамдардың өзара әрекеттесуін, қарым-қатынасын және өзін ұстауын зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге адамның мінез-құлқының цифрлық салада қалай әсер ететіні және көрінетіні туралы жан-жақты түсінік беруге бағытталған. Курс студенттерге сандық әлемнің күрделілігін сыни талдауға және шарлауға мүмкіндік беретін адамның цифрлық мінез-құлқының психологиялық, әлеуметтік және этикалық өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері

    Курс болашақ мұғалімдерде әлеуметтік жұмыс жүйесінің оқушылармен жұмыс істеуін қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық база туралы жүйелік идеяларды қалыптастыруды қарастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер балалармен әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздерін, балалармен әлеуметтік жұмысты реттейтін негізгі заңнамалық актілер мен нормативтік құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау

    Пән Қазақстан Республикасында және әлемде отбасы мен баланы әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың теориялық негіздері мен тәжірибесін зерттеуді меңгертеді. Сонымен қатар пән жалпы әлеуметтік-педагогикалық мәдениетті арттыруға және әлеуметтік-педагогикалық этиканың негізгі қағидаларын қалыптастыруға; отбасылардың әртүрлі санаттарына әлеуметтік көмек көрсетудің салдарын болжай білуге; оларды әлеуметтік-педагогикалық білімдердің тұтас жүйесімен қаруландыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік қорғау жүйесі

    Курс болашақ мұғалімдердің бойында оқушыларға әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсетудің мәні мен даму бағыттары туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, оқушыларды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету мәселелерін сипаттайтын түсінікті аппаратты зерделеу, оқушыларды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету саласындағы кәсіби проблемалық жағдайларды талдау тәжірибесін жинақтауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы

    Курс әлеуметтік құбылыстарды, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдардың қоғамдық қатынастарды өзгерту жөніндегі қызметін талдаудағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; Әлеуметтік жұмысты дамытудың тарихи тамыры мен алғышарттарын, даму тенденциялары мен перспективаларын және оның әлеуметтік шындықты өзгертудегі миссиясын анықтай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогикалық кеңес беру

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің қызметін орындап іске асыру үшін студенттердің әдістемелік практикалық дағдыларын, қабілеттерін және құзыреттіліктерін дамыту. Қарастырылатын мәселелер: әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру әлеуметтік педагог қызметінің міндеті ретінде, әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің ұстанымдары мен талаптары, кеңес берудің алгоритмдері мен әдістемесі және технологиялары, консультативтік көмек түрлерінің жіктелуі мен типтері, кеңес берудің маңызын анықтаудың әдістері мен жолдары, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру нысандары, әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің жалпы мәндері мен құрылымдық мазмұны. Оқыту нәтижесінде студенттер білім беру және әлеуметтік ұйымдарда білім алушыларды дамыту және қалыптастыру, әлеуметтік қорғау мен қолдау бойынша іс-шаралар кешенін ұйымдастыру бойынша балаларға, ата-аналарға, көмекке мұқтаж адамдарға кеңес бере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік тренинг

    Курс әлеуметтік педагогикадағы оқытудың белсенді формалары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, топтың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы тренинг жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, топта сәтті өзара әрекеттесу дағдылары мен дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін меңгертеді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді. Зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайындықтарын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топтық динамика және фасилитация

    Курс топтың динамикасы және топ қатысатын әзірлеу үдерісі ретінде фасилитация туралы жүйелік идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Жоспарланған нәтижеге әкелетін қолайлы әдістер мен техникаларды таңдау және біріктіру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    «Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні студенттердің құқықтық сауаттылығын арттырып, заң үстемдігін мойындауға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән арқылы жастар әділдік, адалдық, заңдылық принциптерін меңгеріп, құқықтық сана-сезімді нығайтады. Бұл пән азаматтық жауапкершілікті арттырып, қоғамда әділеттілік пен заңға құрметтің қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Бұл пән экономика негіздерін, кәсіпкерлік дағдыларды және қаржылық сауаттылықты қалыптастыруды көздейді. Студенттер нарықтық қатынастарды, бизнес жүргізудің жолдарын, жеке және отбасы бюджетін тиімді басқаруды үйренеді. Пән жеке бастамашылықты дамытуға, қаржылық жоспарлау мен тәуекелдерді бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер заманауи экономикада саналы әрі тиімді әрекет ете алатын тұлға ретінде қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу

    Курс әл-ауқаттың дамуына және тәуекелдердің алдын алуға байланысты тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыруға, оларды әлеуметтік жүйелер шеңберінде басқаруға, тәуекелдер мен әлеуметтік қақтығыстардың өзара байланысын ескеруге бағытталған. Курс болашақ мұғалімдердің дүниетанымын кеңейтеді, бұл қиын, күтпеген, дағдарыстық жағдайларда жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Курс оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізеді. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет

    Курс еріктілер қозғалысының тарихымен таныстырады, өмірлік құндылықтарды таңдауда құрдастарына жағымды әсер ету дағдыларын қалыптастырады. Курс волонтерлік қызметке оң көзқарас қалыптастырады, волонтерлік әлеуметтік белсенділіктің көрінуіне, түрлі оң әлеуметтік бастамаларды іске асыруға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи тәрбие теориясы мен практикасы

    "Заманауи тәрбие теориясы мен әдістемесі" пәні болашақ педагогтердің Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелерінде тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүргізу саласында кәсіби білімдерін, іскерліктері мен құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде тәрбиенің теориялық негіздері, тәрбие жұмысының мақсаттары мен міндеттері, тәрбие әдістері, нысандары мен принциптері, сондай-ақ қазақстандық қоғамның ұлттық құндылықтары мен басымдықтары контекстіндегі тәрбиенің ерекшеліктері зерделенеді. Патриоттық, рухани-адамгершілік және этномәдени тәрбиеге, сондай-ақ өскелең ұрпақтың белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-педагогикалық саладағы еріктілер қызметінің теориясы және тәжірибесімен, әлеуметтік мәселелерді шешуде әртүрлі санаттағы клиенттерге практикалық көмек көрсетудің негізгі технологияларымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Білім беру процесінде бағалауға қатысты терең түсініктері қалыптасады, оқытудың түрлі кезеңдерінде әдеп ережелерін сақтай отырып, сындарлы (конструктивті) бағалауды ұамтамасыз етеді және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Курс бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Білім алушылар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалау, талдау және оларды әрі қарай дамыту қабілеттерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау

    Курс білім алушыларға әлеуметтік көмек жұмысының мақсаттарына талдау жүргізуге, оларға қол жеткізу бойынша күш-жігерді бағалауға, даму бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бағалау нәтижелерінің деректері болашақ мұғалімге көрсетілген әлеуметтік көмек және оқушыларға әлеуметтік қызмет көрсету туралы объективті ақпарат алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән педагогикалық білім саласы ретінде әлеуметтік педагогиканың мәні туралы түсінік қалыптастырады. Әлеуметтік педагогиканың тұжырымдамалық идеялары мен принциптері, әлеуметтік-педагогикалық процесс және оны жетілдіру жолдары қарастырылады. Студент әлеуметтік тәрбиенің мәні және мазмұны, әлеуметтік-мәдени орта, тұлғаны тәрбиелеу және дамыту себептерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы

    Курс педагогикалық саладағы қоғамдық қызметтің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады. Топтық жұмыста, әлеуметтік белсенділікте кәсіби дамудың бөлігі ретінде топтық және жеке ойлаудың ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Баланың әлеуметтенуін бағалау

    Болашақ мұғалімдерде сәтті әлеуметтену белгілері бар баланың әлеуметтену ерекшеліктері туралы білім қалыптасады. Білім алушының баланы әлеуметтендіру процесін, эмоционалды жауаптылығы мен эмпатиясын бағалау қабілеттері дамиды. Қарым-қатынас мәдениеті, басқалармен достық қарым-қатынас орнату дағдылары тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде

    Курс кез келген баланың мүмкіндіктеріне сай білім беру маңызын дамыту үшін бала, тьютор, отбасы, мектеп пен әлеуметтік ортаның өзара байланысына бағытталған тьюторлық қызмет туралы көзқарастарды қалыптастырады. Білім берудің мәнін әлеммен кең әлеуметтік өзара әрекеттесу үшін кеңейтуге мүмкіндік береді. Жағдайды, мүмкіндіктерді және жақын даму аймағын бірлесіп бағалау, өзгерістерді бақылау болашақ мұғалімдерге тәрбиешінің қатысуымен балаға жеке даму және білім беру жолын табуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дағдарыстық әрекет ету

    Курс дағдарыс жағдайының теориялық негіздерімен және дағдарысқа қарсы әрекет етуге; дағдарыс кезеңіндегі адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерімен таныс болуға; жас кезеңдерінің, даму дағдарыстарының және тәуекел факторларының ерекшеліктерін ескере отырып, қалыпты және патологиялық жағдайларда психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық үдерістерді, адам әрекетінің әртүрлі түрлерін түзетудің технологияларын үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасын қолдау және дамыту

    Курс болашақ мұғалімдерді отбасы институтын әлеуметтік институт ретінде таныстырады. Отбасын әлеуметтік институт ретінде бағалау, отбасының құрылымдық, функционалдық және динамикалық сипаттамаларын бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы жобалау

    Болашақ мұғалімдер кәсіби қызметтің маңызды мақсаттарын және клиенттің ТЖС шешу жолдарын анықтай алады; қолда бар ресурстарды ескере отырып, клиенттің мәселесін шешу нұсқаларын болжау және үлгілеу жүргізеді; клиентке көмек және қолдау көрсету қызметінде инновациялық технологиялар мен шығармашылық тәсілді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру)

    Курс болашақ мұғалімдердің бойында оң әлеуметтік мінез-құлық нормаларымен әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік оңалту туралы білім жиынтығын қалыптастырады. Білім алушылар оқушылардың өмірінде қалыптасқан қиын өмірлік жағдайларды ескеріп уақтылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсете алатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму мониторингы

    Курс оқушылардың әлеуметтік қорғалуын диагностикалауға, бағалауға және болжауға және оның тиімділігін анықтауға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдерде баланың жеке ерекшеліктері мен қажетті әлеуметтік көмек арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау дағдылары қалыптасады, бұл оқушылар үшін әлеуметтік қолайсыз жағдайлардың алдын алу бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тайм-менеджмент

    Болашақ мұғалімдер тайм-менеджмент, жеке тайм-менеджмент жүйесі, уақыттық ресурстар, менеджердің уақыттық құзыреті ұғымдарының мәнімен таныс; уақытты басқару технологияларын қолдана біледі; нақты уақыт қорларын талдап, бағалай алады және оларды ұтымды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептегі дағдарыс-менеджмент

    Курс білім беру ұйымдарын басқарудағы дағдарыстардың мәні мен заңдылықтарын, себептерін, кезеңдерін, циклдерін және олардың көріністерін тануға бағытталған, олар әлеуметтік және тұлғааралық қақтығыстардағы проблемалық жағдайларды мойындайды және талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстремалды әлеуметтік жағдайлар

    Курс болашақ мұғалімдердің бойында психологиялық құбылыс ретінде экстремалдылық ерекшеліктеріне теориялық көзқарастар туралы білімді қалыптастырады. Білім алушылар экстремалды әлеуметтік жағдайдың негізгі құрамдас бөліктерімен, сондай-ақ экстремалды жағдайды бастан өткерген білім алушылармен жұмыс істеу әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде

    Курс белгіленген жоспарлардың орындалу барысын бақылау үшін ақпаратты жүйелі жинау және талдау туралы біліммен қаруландыру мақсатында өзгерістердің тиімділігін бағалау құралы ретінде бақылау негіздерімен таныстыруға, білім беру сапасын бақылаудың бірыңғай жүйесін құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдерде білім беру сапасын бақылау мониторингінің бірыңғай жүйесін құру, оны одан әрі түсіндіру және практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер негізгі педагогикалық принциптерге сәйкес өз саласында оқыту дағдыларын меңгереді. Сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты жұмсақ дағдыларды дамытуда пәнаралық саласындағы білімдері қалыптасады. Білім беру процесінде түрлі білім алушылардың инклюзия ұстанымдарын ескере отырып, педагогикалық және өз бетіндік зерттеулердің негізінде білім беруде индивидуализацияландыру және технологияларды қолдану дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары

    Болашақ мұғалімдердің назарын жалпы теориялық мәселелерге және әлеуметтік жұмыс технологияларының мазмұнына аудартады. Мектепте әлеуметтік жұмыс технологияларын қолдану негіздері, олардың мақсаттары, міндеттері, принциптері, нысандары және іске асыру әдістері бойынша білім алады. Болашақ мұғалімдер оқушылардың өміріне кедергі келтіретін әлеуметтік жағдайларды талдау және бағалау дағдыларына ие болады және оларды жеңу жолдарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде

    Курс жобалық іс-әрекеттер технологиясымен, оқушылармен және ата-аналармен әлеуметтік жұмыстың әдістері және тәсілдерімен танысуға басты назар аудара отырып, студенттерді әлеуметтік жұмыстың жоба ретіндегі жалпы теориялық мәселелерінің мәнін және мазмұнын зерттеуге бағыттайды. Болашақ мұғалімдер мәліметтерге салыстырмалы талдау жүргізе алады; әлеуметтік педагог қызметін талдайды, практикалық даму үлгісін құрады; білім беру үдерісіне қатысушылар мен клиенттерді әлеуметтік-педагогикалық тәрбиелеу мәселелерін шешу үдерісінде әлеуметтік-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білімдерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік квалиметрия

    Курс болашақ мұғалімдерге әлеуметтік квалиметрия, квалиметрия санаттары мен ұғымдары, оның мақсаттары, қағидалары, кезеңдері, әдістері мен тәсілдері бойынша жүйеленген білім игеруге бағытталған; көрсетілетін қызметтердің сапа критерийлерін әзірлеу және қызметтің кез келген түрінің сапасын өлшеу мен бағалау әдістері мен құралдарын таңдау негізінде квалиметриялық процесті жүргізу икемдері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мониторинг стратегиялары

    Болашақ мұғалімдер әдістемелік және іс-әрекет деңгейлеріндегі тәсілдерді анықтайтын мониторинг стратегиясының негіздерімен танысады. Білім алушылар әртүрлі педагогикалық жағдайларды модельдеуге және мониторинг жүргізуге үйренеді, мониторинг әдістерін және олардың нәтижелерін оқушыға әлеуметтік көмек көрсету үшін пайдалану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері

    Курс зерттеу әдістерінің кең спектрін қолдана отырып тұлғаның дамуының әлеуметтік құбылыстарының кешенді диагностикасын дамытуға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар әлеуметтік педагогика саласында зерттеулер жүргізе алады және зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі

    Курс жобалау қызметінің негіздерімен, жобаны әзірлеу принциптерімен, мақсаттарымен, міндеттерімен және кезеңдерімен таныстырады, сондай-ақ жобаның түпкілікті нәтижесін болжау және таныстыру қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Позитивті ата-ана

    Болашақ мұғалімдер отбасы мен ата-ана институтына позитивті көзқарастың ерекшеліктерімен, позитивті педагогиканың біртұтас педагогикалық позициясында тұрған отбасы мен мектеп арасындағы серіктестік тетіктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты басқару

    Болашақ мұғалімдер іскерлік ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен және қазіргі заманғы қағидаттарымен таныс, сонымен қатар корпоративтік ақпараттық жүйелер мен мәліметтер базасы туралы түсінігі бар, іскерлік ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді және Интернет-технологиялар негіздерін меңгеру қабілеті бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тьюторлық әрекет технологиялары

    Курс білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу технологиясын пайдалану дағдыларын қалыптастырады, оқушылардың жеке қызығушылықтары мен сұраныстарын, олардың әлеуметтік-кәсіби құндылық бағдарларын, өмірлік жоспарларын, мінездемелік қасиеттерін психологиялық-педагогикалық диагностикалауды жүзеге асыру қабілеттерін дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент

    Курс болашақ мұғалімдердің бойында күйзелісті басқару, өзін-өзі басқару, басқарушылық қызметтегі қарым-қатынас техникасы, топтық жұмыс ережелерімен танысу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Отбасылық педагогика

    Болашақ мұғалімдер балалармен тәрбиелеу-білім беру үрдісінде және ата-аналармен жүргізілетін ағартушылық-педагогикалық жұмыста этнопедагогика негіздерімен таныс, оларда тәрбие мен оқытудың тиісті әдістерін, нысандарын, құралдарын таңдауға дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогиканы оқытудағы жасанды интеллект

    Пән кеңес беру үшін чатботтарды әзірлеу және енгізу, әлеуметтік интеграцияға көмектесу үшін интеллектуалды жүйелерді әзірлеу, ЖИ арқылы жанжалдарды шешу, ата-аналармен және балалармен жұмыс істеу үшін виртуалды көмекшілерді пайдалану. Жеке білім беру бағдарламаларын құру үшін ЖИ қолдану, әлеуметтік бағдарламаларды талдау және басқару үшін ЖИ қолдануды, әлеуметтік педагогикада ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілерін қарастырады. Студенттерде ЖИ жасөспірімдер арасындағы әлеуметтік проблемалардың алдын алу үшін қолдануды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық

    Курс өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды дамыту мәселелері бойынша желілік өзара іс-қимыл мен командалық ынтымақтастықтың ерекшеліктерімен таныс білімдерді қалыптастыруға бағытталған, әртүрлі жағдайларды және желілік қоғамдастықта осы жағдайларды шешу әдістерін оңтайлы таңдауды ескереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кейс сипаттамасы

    Курс кейс сипаттамасының ерекшеліктерімен таныстырады, болашақ мұғалімдер кейс-стади әдісін, кейс әдісінің белгілерін, кейс элементтерін және оны құрастыруға қойылатын жалпы талаптарды сипаттай алады. Әлеуметтік педагогтың практикалық қызметінде осы жағдайларды пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары

    Курс болашақ мұғалімдердің бойында педагогикалық қызмет пен білім беруді іске асырудың құқықтық нормаларымен Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі халықаралық стандартты іске асыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар саласында білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік және эмоционалды оқыту

    Әлеуметтік және эмоционалдық оқыту (SEL) курсы адамдардың әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамытуға қатысты бірқатар тақырыптарды қамтиды. Негізгі назар өзін-өзі тануды, өзін-өзі басқаруды, әлеуметтік сананы, қарым-қатынас дағдыларын және жауапты шешім қабылдауды дамытуға бағытталған. Курс студенттерге әлеуметтік және эмоционалды оқыту туралы жан-жақты түсінік беру үшін теорияны, зерттеуді және практикалық қолданбаларды біріктіреді. Ол мектептер, жұмыс орындары және жеке қарым-қатынастар сияқты әртүрлі контексттерде олардың жеке өсуін, әл-ауқатын және басқалармен оң қарым-қатынасын жақсарту үшін адамдарды қажетті дағдылар мен біліммен жабдықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу кейсі

    Курс баланың әлеуметтік дамуының проблемалық жағдайларын, білім беру ортасын талдау және шешу дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми зерттеулер жүргізуге, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін талдауға және ресімдеуге бағытталған. Олар әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сапалық сипаттамалар және нарративтер

    Курс ақпараттық көздер мен ғылыми мәтіндерді сыни талдаудың ерекшеліктерімен таныстырады, сонымен қатар ғылыми зерттеуде баяндау (нарративті) талдауын жүзеге асырудың жалпы принциптері мен әдістерін талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша білім беруді жобалау

    Курс білім беру іс-әрекетінің нәтижелерін жобалау және болжау, сонымен қатар оқушылардың әртүрлі даму деңгейлерін ескере отырып, қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу қабілеттерін дамытуға және қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби өсу портфолиосы

    Курс қазіргі мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асырудың педагогикалық мақсатқа сай нысандарын, әдістері мен құралдарын жоспарлау, іріктеу, ғылыми зерттеулер жүргізу, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу нәтижелерін талдау және ресімдеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу коммуникациялары

    Курс ғылыми есеп, мақала немесе баяндама түрінде жүргізілген зерттеу нәтижелерін жалпылау, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу, әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес зерттеулер жүргізудің негізгі әдістері туралы білімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі конфликтология

    Курс жанжалдың негізгі параметрлерін және олардың қарқындылығына әсер ететін факторларды ажырата алу дағдыларын қалыптастырады. Жанжалдың құрылымдық моделімен білім дамиды. Жанжалдарды шешу бойынша әлеуметтік педагогтың қызметімен танысады: ситуациялық және позициялық талдаулар, жанжалды реттеу. Жанжалдардың алдын алу және шешу жолдарымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі кейс-менеджмент

    Курс болашақ мұғалімдердің бойында оқушылар мен олардың отбасын әлеуметтік қорғау мәселелерін шешу үшін кешенді жиынтықтарды (кейстерді) пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Кейстерді қолдану нәтижелері бала мен отбасының әлеуметтік мәселелерін шешуде, оларды әрі қарай әлеуметтік қолдауда қажетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Курс барысында болашақ мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық зерттеулердің жалпы ғылыми әдістемесі туралы түсініктері қалыптасады, сонымен қатар білім беру саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға дайындалады. Білім беру саласындағы зерттеулердің эволюциялық кезеңдері туралы, сонымен қатар зерттеудің негізгі тәсілдері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістері туралы білім алуға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы

    Курс өзінің кәсіби қызметінде іскерлік коммуникацияның негізгі технологиялары мен әдістерін тиімді қолдану дағдыларына; әлеуметтік жұмыс саласында коммуникативтік процесті ұйымдастыру кезінде халықтың әртүрлі санаттарының психологиялық ерекшеліктерін есепке алу дағдыларын тиімді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдерде дамуға бағытталған ойлау қалыптасады және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілеттігі артады. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері

    Курс білім алушыларды тәуекел тобындағы балалардың әртүрлі санаттарының даму ерекшеліктерімен таныстырады, балалармен заңмен байланыста және жанжалда жұмыс істеудің балама әдістерін, сондай-ақ тәуекел тобындағы балалармен жұмыс істеуде психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Күйзеліс интервенциясы

    Курс дағдарыстық интервенциялар ұғымымен, дағдарыстық терапияны талдауға отандық және негізгі шетелдік мектептердің негізгі теориялық тәсілдерімен таныстырады. Интервенцияның мазмұны мен әдістері. Дағдарысқа интервенция кезеңдері. Дағдарыстан шығуды жоспарлау. Қолдау жүйелерін іздеу және қалыптастыру. Жедел психологиялық көмек көрсетудің техникасы мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі медиация

    Курс дауларды шешудің баламалы тәсілі ретінде медиациясымен, әлеуметтік педагог жұмысындағы медиация ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Олар жанжалмен жұмыс істеудің медиативті технологиясын пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады.
  • Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
  • Балаларды оқытуды жеңілдетеді.
  • Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады.
  • Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған.
  • Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды.
  • Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады.
  • Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді.
  • Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді.
  • Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
  • Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді.
  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
Top