6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық білім беру технологияларын меңгерген және педагогикалық қызметті жоғары кәсіби деңгейде жүзеге асыруға қабілетті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модульдің мақсаты - студенттердің экономика, қаржылық сауаттылық және құқық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл модуль білім алушыларда экономика саласындағы базалық білім мен практикалық дағдыларды, қаржылық сауаттылықты және қазіргі қоғамда және кәсіби қызметте табысты бейімделу үшін қажетті құқықтық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пәннің мақсаты студенттерді тілдің табиғаты, қызметі және құрылымымен таныстыру; тіл білімінің негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру; лингвистикалық циклдің басқа пәндерін зерттеудің теориялық негіздерін қалау; студенттерге тіл білімі ғылым ретінде және оның басқа ғылымдармен байланысы туралы алғашқы мағлұмат беру; студенттерді тілдік жүйенің жеке аспектілерін – фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік аспектілерді түсінуге қажетті негізгі лингвистикалық ұғымдармен және терминдермен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Модульдің мақсаты-білім алушыларда тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және қызметтің түрлі салаларында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын түсіну үшін қажетті білім мен құзыреттерді қалыптастыру. Модуль қоғамның ұзақ мерзімді дамуына және қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық мәдениетті, әлеуметтік жауапкершілікті және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Пәннің мақсаты – тіл білімін филологияның бір бөлігі ретіндегі тіл туралы ғылыми білімдер жүйесі ретінде көрсету, тіл білімінің әдіснамасын гуманитарлық ғылым ретінде қарастыру, іргелі және қолданбалы тілдік зерттеулердің негізгі бағыттары мен болашағын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеуді дамыту практикумы
Пәнді меңгерудің мақсаты – сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, шет тілінде тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас үшін орыс тілінің грамматикалық жүйесін меңгеру. Пән әртүрлі функционалдық және стильдік сәйкестіктегі ауызша және жазбаша мәтіндерді құрастыру дағдыларын жетілдіруге бағытталған; көпшілік алдында монологтық сөйлеу және пікірталасқа қатысу және өткізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пәннің мақсаты – студенттерді әдебиет теориясымен тарихи пән ретінде таныстыра отырып, әлемдік және отандық әдебиетті тереңдетіп оқытуға дайындау; студенттерді әдебиет шығармаларын талдауда қолданылатын негізгі категориялардың, ұғымдардың, терминдердің мазмұнымен таныстыру; студенттерді сөз өнері ретіндегі әдебиеттің мәні мен ерекшелігі және көркем мәтіннің құрылымы туралы іргелі мәліметтермен қаруландыру; студенттердің кәсіби дағдыларын дамытудың негізі ретінде әдеби талдау дағдыларын меңгеруге көмектесу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ежелгі және Ренессанс әдебиеті
Пәннің мақсаты - студенттердің Ежелгі Греция мен Рим мифологиясының бірегейлігі, Батыс Еуропа елдеріндегі әдеби процестердің ерекшеліктері, ежелгі және Ренессанс кезеңіне тән әлемді көркемдік бейнелеудің түрлері мен принциптері туралы түсініктерін дамыту; студенттерді ежелгі және қайта өрлеу дәуірінің ең көрнекті жазушыларының шығармашылығымен таныстыру; білім алушыларда ежелгі және ортағасырлық әдебиет туралы маңызды білім беру және тәрбиелік әлеуеті бар өткеннің мәдени мұрасы ретінде идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курстың мақсаты – студенттердің балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогика ғылымының әдіснамалық негіздерін, тәрбие мен оқыту процесінің мақсаттары мен міндеттерін, оқыту әдістері мен формаларын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ педагогикалық процесті ұйымдастыру, дидактика ұғымы, диагностика жүргізу және тәрбиенің мазмұны мен жүйесін игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу * инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Пәннің мақсаты: студенттерде орыс әдеби тілінің тарихи эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру; тілдің әртүрлі қалыптасу және қалыптасу кезеңдеріндегі әртүрлі жанрлық және стильдік түрдегі қоғамдық қызмет ету жағдайында оның тарихи эволюциясын бақылап отыру; экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, тарихи грамматика циклдері, ескі орыс тілінің тарихи фонетикасы, ескі шіркеу славян тілі, орыс диалектологиясы, ескі орыс әдебиеті туралы білімдерін жаңарту; даулы мәселелерді шешу барысында ғылыми ойлау қабілеттерін дамыту; алған білімдерін кәсіби қызмет мәселелерін шешуге қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста тәрбие процесінің мазмұны, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесі, ҚР-дағы тәрбие тұжырымдамасы, сынып жетекшісінің қызметі, қиын және дарынды балалармен жұмыс, ұжым қалыптастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәрбие жұмысын жоспарлау технологиясы мен әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы
Пәннің мақсаты студенттердің фонетикалық және лексикалық жүйелер туралы түсініктерін және олардың тілдің басқа деңгейлерімен байланысын қалыптастыру; қазіргі орыс тілінің фонетикасы, фонологиясы, лексикасы және фразеологизмдері туралы білім кешенін қалыптастыру; қазіргі лексикография деректерін тартуды ескере отырып, фонетикалық, фонологиялық, лексикалық және фразеологиялық жүйелерді, сондай-ақ олардың бірліктерін талдау дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емле және тыныс белгілері бойынша практикум
Пәннің мақсаты: студенттерде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамыту негізінде орфографиялық және пунктуациялық дағдыларды жетілдіре отырып, орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясының ұғымдары, принциптері мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру; тіл білімі саласындағы білім, білік, дағды жүйесін қалыптастыру; орфографиялық қиындықтарды талдау дағдыларын дамыту, орфографиялық және пунктуациялық қырағылық; сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдыларын бекіту; болашақ мұғалімнің мінсіз орфологиялық құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты студенттердің жасанды интеллект жүйелерін құру, енгізу және пайдалану негіздері бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту; студенттерге жасанды интеллект әдістерін практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігін беру үшін теориялық және практикалық негіз құру; студенттерде жасанды интеллект және олардың практикалық қолданылуын талдау мақсатында логикалық және функционалдық бағдарламалауды қолдана отырып, сараптамалық жүйелерді әзірлеу мен жобалаудың негізгі тұжырымдамалық аппараты туралы тұтас түсінікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәнерлеп оқу курсы
Пәннің мақсаты: студенттерді мәнерлеп оқу дағдыларына үйрету және мәнерлеп оқу теориясы мен әдістемесінің негіздерімен таныстыру; сөйлеу, тыныс алу, дауыс, дикция техникасын дамыту; мазмұнын терең талдау негізінде түрлі жанрдағы көркем мәтіндерді мәнерлеп оқуға үйрету; мәнерлеп оқуда тұрақты практикалық дағдыларды қалыптастыру; оқушыларды көркем оқу өнеріне баулу, көркемдік талғамын дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты – кәсіби қазақ/орыс тілін болашақ мамандықты меңгеру құралы ретінде ғана емес, сонымен қатар сауатты кәсіби бағытталған қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тіл ретінде оқыту. Пән келесілерге қажетті лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттерді дамытуға бағытталған: күнделікті және кәсіби қарым-қатынас; арнайы кәсіби және ғылыми терминологияны пайдалана отырып, іскерлік хат-хабарларды және іс қағаздарын жүргізу. Пәнді оқу процесінде студенттер әрі қарай зерттеу жұмыстарына қажетті ғылыми стильде мәтін жазу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі тестология
Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстандағы және шетелдегі тестілеу жүйесінің даму тарихымен және негізгі кезеңдерімен, біртекті педагогикалық тесттерді құру және қолдану әдістерімен таныстыру; студенттерді масштабтау әдістерімен және алынған нәтижелерді интерпретациялаумен таныстыру; тестілеуде қолданылатын компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктерін көрсету; тест тапсырмаларын құрастыру және тест нәтижелерін бағалау қабілетін дамыту; студентке тест алдындағы тапсырмаларға сараптамалық баға беруге үйрету; әртүрлі типтегі сынақтарды құрастыру және тәжірибеде қолдану; тест құрудың классикалық және заманауи теориясы шеңберінде тестілеуді жүргізу және әртүрлі деректерді талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудың сараланған әдістемесі
Пәннің мақсаты-оқушылардың мүмкіндіктерін, қабілеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың оқу нәтижелерінің жетістіктерін объективті бағалау. Пән болашақ педагогтар мен білім беру саласындағы мамандардың оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді оқу процесін ұйымдастыруға қажетті құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орта ғасырлардағы Шығыс халықтарының әдебиеті
Пәннің мақсаты – студенттерде Шығыс елдерінің әдеби мұрасы мен дүниетанымдық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; Шығыс халықтары әдебиетінің дамуының әлеуметтік-тарихи алғышарттары туралы студенттердің түсініктерін дамыту; әдеби шығармаларға идеялық-көркемдік талдау жасау және шығыс халықтары әдебиетінің ұлттық ерекшелігін зерттеу; шығыс әдебиеті дамуының негізгі заңдылықтарын анықтау; өткен дәуірдегі әлемге әйгілі жазушылардың кейбір шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарын ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің әлемдік әдеби процеспен байланысы
Пәннің мақсаты-студенттерде мәтінге тарихи көзқарас қағидатын қалыптастыру, оны әлемнің, өмірдің, нанымдардың, құндылықтар жүйесінің көркем бейнесі, белгілі бір дәуір мен елдің ғылыми көріністерінің деңгейі тұрғысынан көре білу; студенттің көркем шығарманы бағалау мен түсіндіруде кең ой-өрісін, құбылысты талдауда синхронды және диахрондық аспектілерді біріктіру қабілетін қалыптастыру; студенттердің білімін, дағдыларын және әдеби фактілерді жүйелі түрде көру және талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты – білім берудегі басқару үдерісін психологиялық тұрғыдан зерделеу. Басшы тұлғасы, ұжымдағы психологиялық климат, тиімді басқарудың психологиялық критерийлері, жарнама мен көшбасшылық психологиясы, басқарудың әлеуметтік және теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік әдебиет
Пәннің мақсаты – көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлем әдебиетіне шолу жасау; студенттер арасында әлем әдебиеті саласында іргелі теориялық білім алуға бағытталған құзыреттіліктерді дамыту; әлем әдебиетінің көрнекті жазушыларының шығармаларын талдау негіздерін, сыни әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын үйрету; өз бетінше ойлауын, эстетикалық талғамын қалыптастыруға, жалпы кәсіптік және жалпы мәдени құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің тарихы
Пәннің мақсаты – студенттерде XI-XXI ғасырлардағы әдеби үдеріс туралы, орыс әдебиетінің жоғары жетістіктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; әдебиет туындыларын тек көркем ғана емес, тарихи, қоғамдық-саяси контексте де өз бетінше талдауға және түсінуге үйрету; орыс әдебиетінің генезисі, негізгі тенденциялары мен идеялық-көркемдік ерекшелігі туралы білімді қалыптастыру; жанрлар жүйесімен және стиль бағыттарымен, әр тарихи-әдеби кезеңнің ағымдарымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы
Пәннің мақсаты-студенттерде әлемдік әдебиеттің тарихы, оның тарихи даму кезеңдері, ежелгі дәуірден ХХІ ғасырға дейінгі әлемдік әдебиет туралы білім жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру; студенттерді әлемдік әдеби процестің негізгі даму тенденцияларымен, әдеби бағыттар мен ағымдармен, әлемдік әдебиеттің классикалық шығармаларымен таныстыру; әлемдік әдебиеттің көрнекті өкілдерінің шығармашылығы туралы түсінік қалыптастыру; әлемдік әдебиет тарихындағы жанрлардың, стильдер мен бағыттардың эволюциясын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor Пән 1
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты студенттерде орыс және шетел балалар әдебиетінің тарихы бойынша білім жүйесін қалыптастыру; орыс және шетел балалар әдебиетінің материалын пайдалана отырып, студенттерді тарихи-әдеби процестің ерекшелігімен, оның негізгі кезеңдері мен дәуірлерімен таныстыру; ең көрнекті орыс және шетелдік балалар жазушыларының шығармашылығы туралы түсініктерін қалыптастыру; түрдегі және жанрдағы шығармаларды олардың пішіні мен мазмұнының бірлігінде толық талдау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби сипаттағы ақпаратты алу үшін арнаулы әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын және кәсіби тақырыптарда әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту. Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде тәжірибеде сәтті қолдануы үшін қажетті шет тілін меңгеру деңгейіне жетуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілі (сөзжасам және морфология)
Пәннің мақсаты – қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелерін білу негізінде тілдік құзыреттілік негіздерін қалыптастыру. Пән қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы саласында жүйелі білім алуға бағытталған; ғылыми және оқу әдебиетімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты-студенттерді сөйлеудің ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың ең көп таралған жанрларын зерделеу; жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін жасау дағдыларын қалыптастыру; студенттердің сипаттау стилі мен тілін таңдау, өз ойларын, идеяларын тұжырымдау және негіздеу, конференциялар мен ғылыми семинарлар үшін баяндамаларды редакциялау қабілеттерін қалыптастыру; негізгі пәндерді меңгеру; академиялық ортада коммуникацияның негізгі принциптерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орыс емес мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдері
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімді инновациялық іс-әрекетке дайындау; оны педагогикалық инновацияның теориясы мен тәжірибесі туралы, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді енгізу ерекшеліктері туралы ақпаратпен қаруландыру; студенттің жаңаны қабылдауға, мамандық бойынша шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындығын қалыптастыру; қазіргі педагогикалық технологияларды енгізу, оларды кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктерін көрсету; лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыруды қамтамасыз ету және тәжірибеде заманауи технологияларды саналы түрде дамыту үшін алғышарттар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Minor Пән 2
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан халқының әдебиеті
Пәннің мақсаты-Қазақстан халықтарының әдебиетін мәтіндер мен еңбектер бойынша сипаттау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Бұл пән Қазақстан халықтары әдебиетінің жанрлық-стильдік дамуын, олардың бірегейлігін, ортақтығын түсінудің теориялық негізін қалыптастыруға, көркем ізденістерді талдауға, жалпылауға, эстетикалық өсуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шешендік өнер
Пәннің мақсаты: шешендік өнер мен логиканың теориялық және практикалық негіздерін мақсатқа сай, әртүрлі қарым-қатынас жағдайында адамның сөйлеу әрекетіне әсер ету және үйлестіру; риторикалық ойлауды қалыптастыру; сөйлеуге әсер етудің практикалық құралдарын және көпшілік алдында нанымды сөйлеуді құру ережелерін оқып-үйрену және оларды өз сөзінде қолдану; шешендік өнерді, коммуникативті жағдайға сәйкес іскерлік пен достық әңгімелесу, дәлелдеу дағдыларын меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстандағы тарихи-әдеби процестің ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру және бекіту. Бұл пәнді зерттеудің негізі Қазақстандағы тарихи-әдеби процестің ерекшеліктерін дәйекті түрде қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Пәннің мақсаты студенттерді орыс тілінің лингвистикалық стилистикасын, функционалдық стильдердің құрамын және нормативті стилистиканы зерттеудің негізгі бағыттары мен нәтижелерімен таныстыру; мәтіндердің кез келген түрімен – жазбаша, ауызша және виртуалды жұмыс істей білу, филологиялық білім, іскерлік пен дағдыны өзінің ғылыми-зерттеу, практикалық, қолданбалы және жобалық қызметінде қолдана білу сияқты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің грамматикасы
Пәннің мақсаты-қазақ грамматикасының ішкі мазмұнын, бірліктерін, олардың арақатынасын, сөздердің белгілі бір тәртіппен өзгеру және байланыс жүйесін, грамматиканың бөлімдерін, қазақ тіліндегі сөздердің өзгеруі мен грамматикалық мағыналарын зерттейтін морфология саласын жан-жақты сипаттауға, сөйлемнің мінез-құлқын, қызметін, сипатын, сөйлемдегі сөздердің өзара іс-қимылын қарастыратын синтаксисті зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілі (синтаксис)
Пәннің мақсаты студенттерге қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы және оны зерттеу және сипаттау принциптері туралы тұтас түсінік беру; синтаксистік бірліктерді ерекше семиотикалық иерархиялық жүйе ретінде көрсетеді және сипаттайды. Пән синтаксистің негізгі бөлімдері бойынша білім жүйесін дамытуға, ұғымдар мен терминдерді меңгеруге тұрақты когнитивтік қызығушылыққа, студенттердің лингвистикалық ойлауын оятуға және олардың тілдік ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Minor Пән 3
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor Пән 4
Minor бағдарламасының мақсаты - білім алушыларға білім беруді цифрландыру, психология, дефектология, тілдер және кәсіби коммуникация, қаржы, кәсіпкерлік, басқару қызметі, бизнесті ұйымдастыру, фитнес-жаттығуларды ұйымдастыру саласында қосымша білім алуға және дағдыларды игеруге мүмкіндік беру, білім алушылардың академиялық мүдделерін қанағаттандыру, түлектердің еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілтану және аймақтану
Пәннің мақсаты: Жайық өңірінің мәдени-тілдік кеңістігін жан-жақты қамту арқылы студенттердің лингвистикалық және өлкетану құзыреттілігін дамыту; студенттерді тілдің аумақтық түрлерімен таныстыру; студенттердің тұрғылықты жерінің тілдік ерекшеліктері туралы білімдерін меңгеруі; Жайық тілінің жан-жақты зерттелуін көрсететін «Тілді өлкетану» курсында терминдер мен ұғымдар жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтінді лингвоталдау
Пәннің мақсаты – мәтінді тұтас талдаудың принциптері туралы білімдерін дамыту, мәтінді кешенді лингвистикалық талдау дағдыларын меңгеру; студенттерде мәтінді түсіндірудің концепциялар жүйесі мен зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру және олардың негізінде әр түрлі мәтін түрлерін өз бетінше шығармашылық лингвистикалық, эстетикалық және мәдени түсіндіру дағдылары мен дағдыларын дамыту; студенттерді лингвистикалық мәтінді талдаудың заманауи әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолингвистика
Пәннің мақсаты студенттерде психолингвистика оқу және ғылыми пән ретінде, тіл туралы адам қызметінің барлық салаларын және оның қоршаған әлем туралы идеяларын көрсететін ойлау мен мәдениеттің белсенді бөлігі ретіндегі түсініктерді қалыптастыру; студенттерді психолингвистиканың ғылыми пән ретінде дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; психолингвистиканың негізгі қағидалары мен міндеттерімен, нақты психолингвистикалық зерттеулермен және психолингвистиканың негізгі әдістерімен.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Пәннің мақсаты – салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі, сондай-ақ салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызметінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай отырып, орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі түрде салыстырмалы сипаттау. Бұл курсты оқудың негізі Қазақстандағы тарихи-әдеби процестің ерекшеліктерін дәйекті түрде қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметте салауатты өмір салтын, толеранттылықты, патриотизмді тәрбиелеуге, құқықтық, мәдени және адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға, білім алушылар тұлғасының рухани-адамгершілік дамуына және функционалдық сауаттылығын арттыруға ықпал ететін педагогика, психология, экология, дене шынықтыру, физиология саласындағы базалық білімді қолдану
- ұлттық басымдықтарға сәйкес қазақстандық қоғамның рухани-адамгершілік негіздерін, тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыруға ықпал ететін классикалық және заманауи философия, саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану, құқықтық және моральдық-этикалық нормалармен арақатынас тұрғысынан әлеуметтік-мәдени жағдайларды бағалау және пайдалану
- Шет тілді және көптілді білім беру тұжырымдамаларын білу, шет тілді білім беруді көп мәдениетті тұлғаны қалыптастыруға бағыттау., кәсіби қызметті жүзеге асыру және магистратурада білім алуды жалғастыру үшін, сондай - ақ көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды игеру дағдыларын меңгеру,білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу - нұсқаулық құжаттаманы, ағымдағы оқу-ұйымдастырушылық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын меңгеру. Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету, Қазақстан тарихы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалану; экология, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлықты көрсету, оларды зерттелетін салада қолдану, орнықты даму қағидаттарын қолдану, қағидаттар мен мәдениеттің маңыздылығын түсіну академиялық адалдық, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктері.
- оқыту әдістемесінің тарихы саласындағы, оның ішінде инклюзивті білім беру және ШЖМ жағдайында негізгі жетістіктерге сүйене отырып, оқытудың инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, оқытудың орыс емес тілі бар мектепте орыс тілі мен әдебиетін тиімді оқытуды жүзеге асыру
- кәсіби қызмет саласында, оның ішінде мәдениетаралық диалог жағдайында ауызша және жазбаша қарым-қатынаста қазақ, орыс және шетел (ағылшын) тілдерін пайдалану
- сабақтарды құрастыру және өткізу, оқу материалдарын әзірлеу, бақылау және бағалау кезінде білім беру, ғылыми және педагогикалық қызметте заманауи ақпараттық, коммуникациялық және цифрлық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті пайдалану
- кәсіби қызметтің қиын жағдайларында білім беру міндеттерін іске асыру кезінде дербес шешімдер қабылдау және кәсіпкерлік дағдыларды қолдану, қаржы мен уақытша ресурстарды басқару және сауатты бөлу
- терең пәндік білім, стильдер, жанрлар, ауызша және жазбаша коммуникация ережелері мен нормалары негізінде тілдік бірліктерді лингвистикалық талдау, мәтінді лингвистикалық және әдеби талдау дағдыларына ие болу, оқу-әдістемелік, оқу-тәрбие және зерттеу міндеттерін табысты іске асыру үшін орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білім мен білік жүйесін қолдану
- кәсіби міндеттерді шешу үшін әр түрлі мәдениеттер мен пікірлерге, оның ішінде тіл мен әдебиеттің тәрбиелік әлеуетін, ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіндегі орыс әдебиетінің орнын және қазақ және Қазақстанның басқа да халықтарының құндылықтары бар шығармалардың құндылық құрамдас бөлігін түсіну негізінде толеранттылықты көрсете отырып, жеке және командада тиімді жұмыс істеу
- жетекші жазушылар шығармашылығының өзіндік ерекшелігін және олардың әлем әдебиетіне қосқан үлесін сипаттау; фольклорлық немесе көркем шығармаларға идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жасау, сонымен қатар Батыс өңірінің субмәдениетін және Оралдың авторлар шығармашылығының өзіндік ерекшелігін білу
- фонетикалық, морфемиялық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар арқылы тіл жүйесінің иерархиясын ажырату; кәсіби қызметте теориялық және практикалық білімді қолдану.
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01703 Орыс тілі мен əдебиеті
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Шымкент университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті