Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • «Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі» мамандығына кіріспе

    Курс педагогикалық мамандық, мұғалімнің тұлғасы және оның кәсіби қызметінің ерекшеліктері туралы түсінік беруге арналған. Курсты оқу нәтижесінде студенттерге мұғалімнің жалпы және кәсіби мәдениеті, педагогикалық мамандықтың теориялық негіздері, заманауи педагогтың педагогикалық қабілеттері мен дағдылары туралы мәліметтер беріледі. Сондай-ақ курсты оқу шеңберінде Қазақстан Республикасындағы орта білім беру жүйесі және білім беру саласындағы заңнама туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру

    Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің пропедевтикалық курсы

    Курс қазіргі орыс тілінің орфоэпия, орфография, пунктуация негіздері, сөйлеу мәдениеті сияқты жекелеген бөлімдері бойынша негізгі білімді қалыптастырады, сонымен қатар курс болашақ мамандардың тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде алынған ақпарат студенттерге сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі. Курс жаттығулары жанр мен тақырып бойынша әртүрлі әлем әдебиеті классиктерінің шығармаларынан үзінділер болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттану негіздері

    Курс кіріспе болып табылады. Пән студенттер үшін терең ғылыми құндылыққа және эстетикалық және тәрбиелік әлеуетке ие. Пән студенттерді орыс және әлемдік әдебиеттің шедеврлерімен таныстыруға бағытталған және сонымен бірге көркем шығармаларды дұрыс түсіндіру үшін нақты тұжырымдамалық және терминологиялық аппарат береді. Оқу пәні көркем әдебиетті оқытудың тарихи және теориялық аспектілерін қамтиды және білім алушыларды әдебиеттану пәндерін одан әрі зерделеуге дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс студенттерді негізгі әдеби категориялар мен ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Курс аясында әдебиеттанудың ғылым ретіндегі ерекшеліктері, оның ұқсас ғылымдармен байланысы, әдебиеттің басқа өнер түрлерінен айырмашылығы, сөз өнерінің пайда болу мәселелері, көркем образ бен әдеби шығармалардың поэтикасы, әдеби шығарманың формасы мен мазмұнының категориялары зерттеледі, әдеби әдістер мен бағыттардың көріністері, шығарманы талдаудың әртүрлі дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орфография және пунктуация практикумы

    Курс болашақ мамандарға қазіргі орыс тілінің фонетикалық-орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық және стилистикалық нормаларын меңгеруге, тілдік сауаттылық пен құзыреттілік деңгейін арттыруға, білім алушыны лингвистикалық цикл пәндерін тереңдетіп оқуға бағыттауға мүмкіндік береді. Бұл курс мектепте алынған орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы саласындағы теориялық ақпаратты жетілдіруге және шоғырландыруға бағытталған, сонымен қатар алған білімдерін практикада қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет

    Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Курс орыс тілінің негізгі бөлімдері бойынша білімді жүйелеуге және жалпылауға, орфография мен пунктуация туралы негізгі теориялық ұғымдар мен ережелерді талдауға, сондай-ақ болашақ мамандардың практикалық сауаттылығын арттыруға және белсенділігін дамытуға бағытталған. «Орыс тілінің практикалық курсы» пәні бойынша практикалық және теориялық материалдарды меңгеру жоғарғы курстарда жоспарланған пәндерді оқу үшін негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттануға кіріспе практикумы

    Пән практикалық сипатқа ие. Практикалық жұмыстың нәтижесінде студенттер әдебиеттанудың мәнін, мазмұны мен міндеттерін, негізгі терминдері мен ұғымдарын ғылым ретінде тереңірек түсінеді. Курс проблемалық сипатқа ие және студенттердің кең тәуелсіз жұмысын қамтиды, оны орындау әдебиеттегі мектеп курстарынан алынған білімді белсенді пайдалануға арналған. Орыс және шетелдік авторлардың шығармаларын талдау арқылы студенттер әдебиеттанудың ғылым ретіндегі категориялық-тұжырымдамалық аппаратын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиеті

    Пән дәуірлер мен бағыттар контекстінде ежелгі дәуірден ХХ ғасырдың аяғына дейінгі шетелдік әдебиетін қарастырады, сонымен қатар курс белгілі бір әдеби процестің сипаты, ақындар мен жазушылар шығармашылығының ерекшеліктері туралы білім береді. Сондай-ақ, курс әдеби шығарманы әдеби және мәдени тұрғыдан талдау, ғылыми және сыни әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл және қоғам

    Курста тілдің құрылымы мен жүйесі, негізгі лингвистикалық ұғымдар туралы білім тереңдетіледі, ғылыми парадигмалардың өзгеруін ескере отырып, тіл білімінің теориясы мен әдіснамасының негіздері, лингвистикалық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері, тілді зерттеудегі ғылыми бағыттар және қазіргі лингвистикалық зерттеулердің мәселелері туралы түсінік беріледі. Тілдердің қоғамдағы қызмет ету заңдылықтары қарастырылады. Пән білім алушылардың лингвистикалық құзыреттерін тереңдетуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Курста "жүйелер жүйесі" ретіндегі тіл туралы түсінік беріледі, тіл туралы ғылымдардың пәні мен міндеттері, тіл білімінің негізгі бөлімдері, тілдің табиғаты, мәні мен қызметі, тіл мен ойлаудың, тіл мен сөйлеудің арақатынасы, жазу тарихының шығу тарихы мен негізгі кезеңдері, тілдердің жүйесі мен құрылымы, әлем тілдерінің жіктелуі қарастырылады. Білім алушыларда арнайы тілдік пәндерді одан әрі дамыту үшін қажетті кіріспе лингвотеориялық білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мифология және фольклор

    Курста пәннің мәні, мазмұны мен міндеттері, негізгі терминдер мен ұғымдар қарастырылады. Курс ежелгі дәуірдегі орыс этносының көркемдік санасының негізгі формалары ретіндегі орыс мифологиясы мен фольклорын қарастырады, сонымен қатар курс әдебиеттің пайда болу процесін ашады және миф - фольклор – әдебиеттің үштұғырлығын түсінуге ықпал етеді. Курс миф жасауды, фольклорлық жанрларды дамытуды, фольклорлық бейнелер мен сюжеттердің мифопоэтикасын зерттеуге негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім мазмұнын жанарту технологиясы және критериалды бағалау

    Курс болашақ мамандарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында критериалды бағалаудың мәні мен ерекшелігі туралы ғылыми-практикалық білім жүйесін қалыптастыруға арналған, оқу процесіндегі бақылау-өлшеу құралдарын дайындаудың ерекшеліктерін, олардың білім беру жүйесіндегі мақсатын көрсетеді. Сонымен қатар курс білім беру бағдарламасын реформалау және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс халық ауыз әдебиеті

    Пән орыс ауызша халық шығармаларының ерекшеліктерін, фольклорды зерттеу әдіснамасының ерекшеліктерін, орыс әдебиетінің поэтикасы мен жанрлық ерекшелігін түсінуге бағытталған. Курс орыс фольклорының тарихи дамуы, орыс фольклорының жанрлық жүйесін жіктеу мәселелері, поэтиканың ұлттық ерекшелігі, әдебиеттің мифологиясы мен фольклоризмі туралы түсінік береді, сонымен қатар фольклор мен әдебиеттің көркемдік жүйелер ретіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әлем әдебиеті

    Курста балалар әлем әдебиетінің қалыптасу процесі мен даму кезеңдері туралы түсінік беріледі, сонымен қатар балалар субмәдениеті балалық шақ мәдениеті ретінде қалыптасады. Курс, сонымен қатар, орыс және шетел балалар жазушыларының шығармаларындағы бала мен бала туралы идеялардың күрделілігі мен түсініксіздігін түсінуге, олардың жұмысының ерекшеліктерін зерттеуге, шығармаларды талдауға, балалар әлем әдебиеті шығармаларының көркемдік ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі негіздері

    Курста тіл туралы ғылымның негіздері, тілдің мәні және оның қоғамдағы қызметі мен орны, негізгі лингвистикалық әдістер туралы түсінік беріледі, тілдің құрылымы мен сөйлеу әрекеттерінің табиғаты туралы білім кеңейеді, тіл туралы жүйелі түсінік қалыптасады, білім алушылардың тілдік циклдің басқа пәндерін саналы түрде игеруіне ықпал ететін қазіргі лингвистиканың негізгі ұғымдарының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті

    Курс ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі әлемдік әдеби процестің дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, әдебиет пен өнердің бағыттарын зерттеуге бағытталған. Әлемдік әдебиеттің классикасы болып табылатын шығармалардың көркемдік ерекшеліктері де зерттеледі. Курс студенттерде нақты көркем шығармаларды талдау дағдысын қалыптастыруға, тарихи-әдеби үдерістің дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге, оның идеологиялық, тарихи және теориялық мәнмәтіндерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс фольклоры мен 19 ғасырға дейінгі әдебиеті

    Курста пәннің мәні, мазмұны мен міндеттері, негізгі терминдер мен ұғымдар, фольклордан бастап 18 ғасыр әдебиетіне дейінгі орыс әдебиетінің тарихи-мәдени және идеялық-көркемдік дамуы қарастырылады. Пәнді зерттеу аясында орыс әдебиетін кезеңдеу, ауызша поэтикалық шығармашылықтың ерекшелігі, ежелгі орыс әдебиеті мен 18 ғасырдағы әдебиеті, орыс әдебиетінің жанрлық жүйесін жіктеу мәселелері, поэтиканың, тарихизмнің, мифологияның және әдебиеттің фольклоризмінің ұлттық ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай әлемі

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің лексикографиясы

    Пән лексикографияның негізгі мәселелері мен принциптерін, орыс тілінің лексикографиялық бірліктерін зерттеу әдістерін, лингвистикалық сөздіктердің құрылу және даму тарихын зерттеуге арналған. Курс болашақ мамандарға орыс тілінің лингвистикалық сөздіктерінің негізгі типтері мен түрлерімен, лексикографияның ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеуге бағытталған, оқу-ғылыми қызметте лексикографиялық мәліметтерді пайдалануға, сонымен қатар әртүрлі сөздіктерді дұрыс және тиімді қолдануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикологиясы

    Курс қазіргі орыс тілінің фонетикалық құрылымының ерекшеліктерімен таныстырады: дыбыстық құрамы, сегменттік және суперсегменттік бірліктер, сөйлеудегі дыбыстардың өзгеру ерекшеліктері. Пән лексикологияның ғылым ретіндегі негіздері, орыс лексикасын архаизациялау және жаңарту процестері туралы түсінік береді. Жалпы, пән қазіргі орыс тілінің фонетикасы, лексикологиясы мен фразеологизмдерінің негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғ. Ресейдің көркем мәдениеті (1 жартысы)

    Пән ХІХ ғасырдың 1 жартысындағы орыс көркем мәдениеті мен өнерінің пайда болуы мен ағымы туралы, осы кезеңнің негізгі бағыттары – сентиментализм, романтизм және реализм, өнердің әртүрлі салаларындағы осы көркемдік әдістердің тенденцияларын – музыка, әдебиет, кескіндеме, театр туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Классикалық орыс өнері үлгілерінің сипаттамалық ерекшеліктерін зерттей отырып, студенттер кейінгі әдеби курстарды тереңірек түсінеді және игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XIX ғ. орыс әдебиетінің тарихы (І жартысы)

    Курста пәннің мәні, мазмұны мен міндеттері, негізгі терминдер мен ұғымдар қарастырылады. Курс XIX ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процесті зерттеуге, орыс әдебиетінің көркем-семантикалық кеңістігінің табиғаты, орыс мәдениетінің әдеби орталығы, әдеби бағыттардың ерекшелігі, сөз өнерінің дамуының ішкі заңдылықтары және XIX ғасырдың бірінші жартысындағы ірі ақындар мен жазушылардың шығармашылық тұлғасы туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 19 ғ. орыс әдебиеті (1 жарт.)

    Курс қазіргі ғылыми тұжырымдамалар мен зерттеу әдістерін ескере отырып, XIX ғасырдағы орыс классикалық әдебиетінің әдеби дамуы мен көркемдік жетістіктерінің заңдылықтарын жүйелі түрде түсінуге ықпал етуге арналған. Курстың мазмұны XIX ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиетінің даму заңдылықтарын ашуға, орыс романтизмі мен реализмінің философиялық және эстетикалық ерекшеліктерін анықтауға, дәуірдің ең маңызды жазушыларының көркемдік шеберлігінің өзіндік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы

    Курста тіл дамуының ішкі және сыртқы заңдылықтары,оның тарихи даму ерекшеліктері қарастырылады, фонетикалық және грамматикалық жүйенің дамуының негізгі заңдылықтары ашылады. Қазіргі тілдік деректер олардың жалпы тарихи-тілдік процестегі орнын анықтау арқылы түсіндіріледі. Салыстырмалы - тарихи тіл білімінің әдістері мен тәсілдері, ежелгі орыс мәтіндерін оқу және түсініктеме беру ережелері, орыс тілінің тарихи грамматикасын зерттеу көздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Курс орыс әдеби тілінің тарихи эволюциясы туралы, тілдегі барлық деңгейлердегі, яғни, фонетика, лексика, морфология, синтаксис, Ресейде шоқындыру рәсімін қабылдау дәуірінен бастап қазіргі заманға дейінгі өзгерістер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, орыс әдеби тілінің даму тарихы туралы мәліметтер, ұлттық орыс тілінің қалыптасу кезеңдері және қазіргі орыс әдеби тілінің қалыптасуы, орыс әдеби тілінің пайда болу мәселесі ежелгі Ресейдің тілдік жағдайының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихы

    Курста орыс тілінің тарихын зерттеудің және кезең-кезеңмен жүргізудің негізгі көздері, славян тілдері, славян жазуы тарихының негізгі кезеңдері, фонетикалық жүйенің маңызды ерекшеліктері, морфологиялық жүйенің даму факторлары және ежелгі орыс тілінің синтаксисінің негізгі ерекшеліктері, орыс әдеби тілінің даму тарихы, ұлттық орыс тілінің қалыптасу кезеңдері және қазіргі орыс әдеби тілінің қалыптасуы, орыс әдеби тілінің дамуына үлес қосқан жазушылар мен ғалымдардың реформалық қызметі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы

    Курс студенттерді қазіргі орыс тілінің лексикологиясының ғылым ретіндегі негіздерімен, сондай-ақ орыс лексикасының архаизация және жаңару процестерімен таныстыруға, лексика мен фразеологияның шығу тегі, стилистикалық дифференциациясы тұрғысынан сипаттауға, лексикология мен фразеологияның негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Бұл курс әр түрлі типтегі орыс тілінің лингвистикалық сөздіктерін қолдануға бағытталған, сөздерді, фразеологиялық бірліктерді және сөздік мақалаларды талдау жұмыстары жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөз құрудағы белсенді процестер

    Пәнді оқу барысында білім алушылар қазіргі уақытта сөздердің қалай қалыптасатынын қарастырады; қоғам әлемінің тілдік бейнесінде көрсетілетін және тілдің сөзжасамдық кеңістігінде орналасқан қоғамдық процестерге, өмір салаларына, жаңа құбылыстарға сипаттама береді; жаңа сөздердің қалыптасу принциптерін ажыратады және сипаттайды; практикалық тапсырмалар ретінде талдауға қала тілін, БАҚ тілін үйрену ұсынылады және басқа да объектілер тұрғысынан сөзжасам.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі

    Курста әдебиетті оқыту әдістемесінің мәні, мазмұны мен міндеттері, тіл мен әдебиет оқытушысы-мұғалім жұмысының негізгі бағыттары қарастырылады. Курс болашақ мамандардың әдістемелік іскерлігін қалыптастыруға, оларды оқу және мәдени-ағартушылық қызметке дайындауға, әдебиетті оқыту технологиялары мен әдістемесінің тарихи дамуы туралы, әдебиет сабағын өткізудің заманауи тәсілдері, оқу пәні ретінде әдебиеттің ерекшелігін ескере отырып оқыту нысандары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Осы бейіндік пәнді оқу студенттерді білім беру мекемелерінде практикалық қызметке даярлауды көздейді. Сондай-ақ, курс студенттерде орыс тілін оқыту процесі және пән арқылы тәрбие функцияларын жүзеге асыру туралы ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыруға арналған. Курс кәсіптік-әдістемелік біліктерді жетілдіруге ықпал етеді, оқытудың қолда бар құралдары мен әдістерін, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында дәстүрлі және инновациялық жұмыс тәжірибесін шебер пайдаланатын мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғ. Ресейдің көркем мәдениеті (2 жартысы)

    Курс XIX ғасырдың екінші жартысындағы Ресейдің көркем мәдениетін дамытудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттары туралы, әлемдік мәдени үдеріс контекстінде орыс көркем мәдениетінің рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған; көркем мәдениеттің эстетикалық дамуының жетекші үрдістері туралы түсінік беру; XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс көркем мәдениетіндегі негізгі ағымдармен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)

    Курс дәуірдің тарихи ерекшеліктерін ашуға, осы кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуындағы маңызды заңдылықтарды анықтауға, орыс реализмінің философиялық және көркемдік негізін ашуға, сонымен қатар студенттерді 19 ғасырдың екінші жартысындағы көрнекті жазушылар мен ақындардың өмірбаяндарымен, әдеби сыни ойдың негіздерімен таныстыруға, көркемдік бағытттың белгілі бір кезеңге жататындығы тұрғысынан шығармаларды тәуелсіз талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің сөзжасамы және морфология практикумы

    Пәннің қолданбалы, практикалық мәні бар, морфемалық және сөзжасамдық сипаттау дағдыларын және тілдік бірліктердің сипаттамаларын, сондай-ақ сөз таптары деп аталатын арнайы класстар бойынша сөздерді бөлу белгілерін қалыптастыруға көмектеседі; тілдік бірліктер құрылымдық түзілімдер ретінде және сөйлеуде қызмет атқаратын бірліктер ретінде қарастырылады; морфемалық талдау және сөздерді морфологиялық сипаттау жүйесіндегі өтпелі құбылыстарды ажыратуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті

    Пән студенттердің іскерлік өзара іс-қимыл саласындағы кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс сөйлеу этикетінің негіздерін, іскерлік қарым-қатынас стилін, келіссөздер жүргізу ережелерін, іскерлік құжаттаманы құрастыруды қамтиды. Тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларына, іскерлік ортадағы мінез-құлық мәдениетіне, сондай-ақ эмоционалды интеллектті дамытуға, жанжалды жағдайларды шешуге және өнімді кәсіби қарым-қатынас орнатуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тіліндегі сөйлеудің атаулы бөліктерінің сөзжасам және морфологиясы

    Пән морфемика мен сөзжасамның негізгі мәселелерін, сондай-ақ қазіргі орыс тілінің барлық сөзжасамдық жүйесін зерттеуге бағытталған; сөзжасамдық өрісте болатын белсенді процестер, өнімді және өнімсіз сөзжасамдық модельдер, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдаулар тәртібі қарастырылады. Морфология тіл жүйесінің деңгейі ретінде сипатталады, тілдік бірліктердің жүйелік сипаттамасында сөйлеудің барлық бөліктерінің морфологиясы қарастырылады; сөздерді морфологиялық талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғ. орыс әдебиетінің тарихы (2 жартысы)

    Курс дәуірдің тарихи ерекшеліктерін ашуға, осы кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуындағы маңызды заңдылықтарды анықтауға, орыс реализмінің философиялық және көркемдік негізін ашуға, сонымен қатар студенттерді 19 ғасырдың екінші жартысындағы көрнекті жазушылар мен ақындардың өмірбаяндарымен, әдеби сыни ойдың негіздерімен таныстыруға, көркемдік бағытттың белгілі бір кезеңге жататындығы тұрғысынан шығармаларды тәуелсіз талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәнерлеп оқудың интегративті курсы

    Пән мәтінді көркемдік түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға, мәнерлі сөйлеу мен актерлік шеберлікті дамытуға бағытталған. Курста просодика, интонация, темпо-ритақ негіздері, тыныс алу және артикуляция техникасы зерттеледі. Мәтінді талдауға және оны ұсынуға жеке көзқарас қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Бағдарламада айтылымға, интонациялық модельдеуге, балама интерпретацияларды құруға және сөйлеу ерекшеліктерін талдауға арналған жасанды интеллект технологиялары біріктірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиет теориясы

    Пән көркем шығармашылықтың теориялық және әдеби ұғымдары мен заңдылықтарын, Әдеби мәтіннің құрылымы мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер әдебиеттің функцияларын, оның басқа өнер түрлерімен өзара әрекеттесуін және мәдени-тарихи контекстегі рөлін талдайды. Әдеби мәтіндерді талдау және визуализациялау, гипотезаларды құру үшін жасанды интеллект технологияларын қолдануға ерекше назар аударылады, бұл студенттердің зерттеу икемділігі мен цифрлық сауаттылығын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Пән орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын салыстырмалы сипаттауға, морфологиялық және синтаксистік деңгейлерде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқытудың ерекшелігін анықтауға бағытталған. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында орыс және қазақ тілдерінің типологиясы, билингвизм, әлемнің ұлттық тілдік көрінісі мәселелері қарастырылады, сондай-ақ студенттер тілдерді салыстырмалы оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шешендік өнер негіздері

    Бұл пән студенттердің көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға, үйлесімді, мәнерлі және сенімді сөйлеуді дамытуға бағытталған. Курс риторика принциптерін, сөйлеу техникасын, сөйлеу құрылымын, аудиторияның назарын аудару әдістерін зерттейді. Сөйлеу этикетіне, дауысты басқаруға, аудиториядан қорқуды жеңуге, сондай-ақ жеке шешендік стиль мен әртүрлі коммуникативті жағдайларда ойларды дәлелді түрде жеткізу қабілетін дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілі шет тілі ретінде

    Курс білім алушылардың орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі саласындағы теориялық және практикалық мәліметтерді меңгеруіне бағытталған. Сондай-ақ курс республикада және шетелде орыс тілін шет тілі ретінде оқыту саласында қазіргі заманғы технологияларды пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың санасында қалыптасатын құзыреттер қарастырылады. Тілді меңгерудің деңгейлері сипатталады, бұл тілді пайдаланушының құзыреттілігінің қалыптасуын көрсетеді. Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі әдістері мен принциптеріне сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында саралап оқыту мен бағалауды ұйымдастыру

    Бұл курс студенттерді сараланған оқытуды ұйымдастырудың негіздері мен принциптерімен таныстыруға, сараланған оқытудың сипаты мен ерекшелігі туралы тұтас көзқарасты жүзеге асыруға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде студенттер оқушылардың жеке қабілеттері мен оқу мүмкіндіктерін ескере отырып, олармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, сонымен қатар курс аясында студенттер өз тәжірибелерін мектепте тәжірибеде сынап көруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі

    Курс филолог студенттердің орыс тілін ана тілі ретінде оқыту саласындағы теориялық білімі мен әдістемелік дағдыларын дамытуға, сондай-ақ әртүрлі оқу орындарының орыс тілі мұғалімі ретінде кейінгі қызметке дайындалуға бағытталған. Сондай-ақ курс тілді ана тілі ретінде оқытудың ерекшелігін ескере отырып, орыс тілін оқытуда қолданылатын заманауи тәсілдер мен технологиялармен, әдіс- тәсілдермен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы (1 жартысы)

    Курс студенттерге ХХ ғасырдың 1 жартысындағы әдеби процестің өзекті тарихи-мәдени мәселелерін еркін шешуге мүмкіндік беретін жалпы мәдени дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған, неореализм, Күміс ғасыр, модернизм, социалистік реализм әдебиеттерінің көркемдік әлемін, ерекшеліктері мен бірегейлігін ашады, осы кезеңдегі ақындар мен жазушылар шығармашылығының даралығын, өзіндік ерекшелігін және мәдени маңыздылығын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет және әлемдік көркем мәдениеті

    Курс қоршаған әлемді эмоционалды және практикалық дамыту және оны қайта құру тәсілі ретінде өнердің әртүрлі түрлері мен мәдениет туралы; әдебиет пен кескіндеме, музыка, мүсін, кинематографияның өзара байланысы туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, курс студенттерді ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі әлемдік көркем мәдениеттің жетекші тенденцияларымен және даму бағыттарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XX ғ. Ресейдің көркем мәдениеті

    Пән оқушылардың ХХ ғасырдағы күміс ғасыр, модернизм, социалистік реализм, постмодернизм сияқты орыс мәдениетінің көркемдік дамуының негізгі бағыттары туралы жалпы түсініктерін дамытуға бағытталған. Курс сонымен қатар ХХ ғасырдың мәдени доминанттары мен олардың әлемдік көркем мәдениеттің дамуындағы рөлі туралы түсінік береді, сонымен қатар әлемдік мәдени процесс контекстінде ХХ ғасырдағы орыс көркем мәдениетінің орны мен маңызы туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық риторика

    Курс орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің тиімді сөйлеу әрекетінің принциптері туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға және оқу процесін сәтті сөйлеумен байланысты тиісті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста риториканың ғылым ретінде пайда болу тарихы, педагогикалық риториканың мәні мен түрлері, педагогикалық қарым-қатынас стильдері, білім беру саласындағы тиімді қарым-қатынас теориясы мен практикасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 20 ғ. орыс әдебиеті

    Курс білім алушылардың әдебиет саласындағы теориялық білімдерін меңгеру жүйесінде және болашақ мұғалімнің мектепте әдебиет курсын оқытуда практикалық дайындығында үлкен рөл атқарады. Пәннің мазмұны әдеби бағыттар туралы, 20 ғасырдың тарихы мен әлеуметтік-мәдени өміріндегі суретшінің және оның шығармашылығының орны туралы, көркем шығарманың жүйелік-тұтас бірлігі туралы, әдеби құбылыстарды түсіндірудің жолдары мен әдістері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің етістік және қызметтік сөйлеу бөліктерінің морфологиясы

    Пәнді оқу кезінде етістікке, етістік формаларына, мақал-мәтелдерге, күй категориясының сөздеріне, сондай-ақ сөйлеудің қызметтік бөліктеріне ерекше назар аударылады; зерттелетін сөйлеу бөліктерінің грамматикалық белгілерін сипаттау және салыстырмалы сипаттау дағдысы дамытылады; сөйлеудің аталған бөліктерін морфологиялық сипаттау тәртібі жетілдіріледі; сөйлеу бөліктерінің университеттік және мектептегі жіктелуін салыстыру беріледі; сөйлеу бөліктері саласындағы өтпелі құбылыстар зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті зерттеуге мәдени көзқарас

    Курс шығарманы мәдени талдаудың әдістерімен, жолдарымен және принциптерімен байланысты негізгі теориялық аспектілер туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға, негізгі кәсіби құзыреттерді қамтамасыз ететін болашақ мамандардың жалпы мәдени ойөрісін дамытуға бағытталған: қазіргі әдеби процестің өзекті мәселелерін еркін түсіну, әдебиеттанудың кез келген құбылысына түсінік беру, қарым-қатынастың мақсаты мен міндеттеріне негізделе отырып өз мәтінін құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби өлкетану және мұражайтану

    Курс мұражайтану, әдеби-өлкетану білімдерін игеруге, өлкетану мұражайының әдеби бөлімімен ынтымақтастық жасау және мектеп мұражайының жаңа бағытын дамыту үшін қажетті өлкетану және мұражайтану шеберліктері мен дағдыларын қалыптастыруға, түпкі деректермен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, дербес талдау жасау біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курста мәні, мазмұны мен міндеттері, мұражайтану және әдеби өлкетану бойынша негізгі теориялық ұғымдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс әдебиетінің тарихы 20 ғ. (2 жартысы) және қазіргі орыс әдебиеті

    Пән ХХ ғасырдың 2-ші жартысы мен ХХ-XXI ғасырлардағы орыс әдебиеті мен мәдениетінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы, осы кезеңдегі ақындар мен жазушылардың шығармашылығы, олардың шығармашылығының ерекшеліктері мен мәселелері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән осы кезеңнің негізгі тарихи, әдеби және теориялық мәселелерін анықтауға, сонымен қатар көркем мәтінді өз бетінше түсіндіру, әдеби және мәдени талдау дағдыларын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Курс негізгі синтаксистік категорияларды-сөз тіркестері мен жай және күрделі сөйлемдерді зерттеуге бағытталған; бұл категориялар синтаксистік құбылыстарды түсіндіруге құрылымдық-семантикалық көзқарас тұрғысынан қарастырылады, бұл олардың көп өлшемділігін анықтауға, көптеген құбылыстардың өзара байланысы мен өтпелі сипатын ашуға мүмкіндік береді; әр түрлі социолингвистикалық жағдайларда синтаксис бірліктерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеруді және олардың стилистикалық сипаттамаларын талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдеби география

    Әдеби географияның пәні-әдеби және географиялық кеңістік пен мәдениеттің өзара әрекеттесуі және оның ауызша шығармашылықтағы көрінісі. Курста әдеби географияның мәні, мазмұны мен міндеттері, негізгі терминдері мен түсініктері, әдеби-географиялық қызметтің функциялары, формалары, әдістері мен көрсетілімдері мен сипаттамалары қарастырылады шығармалардағы әдеби-географиялық кеңістік. Пәннің негіздері оның интегративті сипатымен, мәдениетпен, географиямен, әдебиеттанумен және өлкетанумен байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 20-21 ғғ. орыс әдебиеті

    Курс қазіргі әдеби процестің заңдылықтары мен ерекшеліктері, қазіргі орыс жазушыларының шығармашылығы, қазіргі әдебиетті зерттеудегі негізгі тәсілдер мен бағыттар туралы білімді игеруге бағытталған. Сондай-ақ, курс мектепте оқу процесінде алған білімдерін қолдана білуді дамытуға; заманауи жазушылар мен ақындардың мәтіндерін талдауға және түсіндіруге бағытталған. Курс сыни ойлау мен рефлексия қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы электрондық білім беру ресурстары

    Курста электрондық білім беру ресурстарының түрлері мен функциялары, оларды оқу сабақтарына біріктіру әдістемесі, әртүрлі медиа-контент құру ерекшеліктері қарастырылады. Дидактикалық материалдарды әзірлеу, оқуды жекелендіру және оқушылардың ынтасын арттыру үшін мәтін генераторлары, интеллектуалды көмекшілер, стиль және семантикалық байланыс анализаторлары сияқты жасанды интеллект технологияларын пайдалануға ерекше назар аударылады. Курс цифрлық сауаттылықты, білім беру мазмұнын белгілі бір аудиторияның қажеттіліктеріне бейімдеу қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс көркем мәдениеті

    Курс орыс мәдениетінің қазіргі даму процесі, оны зерттеудің негізгі мәселелері туралы жан-жақты, жүйелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс сонымен қатар қазіргі орыс мәдениетінің негізгі ұғымдары мен терминдерін анықтауға; ХХ ғасырдың аяғындағы стилистикалық бағыттардың өзгеруін анықтаған тарихи және мәдени факторларды анықтауға арналған. Орыс мәдениеті әлемдік мәдениет контекстінде қарастырылады және бұл мәдени процестерде жалпыны және ерекшелікті анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс сөйлеу тілі

    Курс студенттерде сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға, оларды әртүрлі сөйлеу жағдайларында қолдануға арналған және орыс ауызекі сөйлеу туралы ғылыми түсініктерді жұмыс істеудің нақты заңдылықтары бар арнайы тілдік жүйе ретінде түсінуге бағытталған. Сондай-ақ, курста тірі әдеби тілдің бір түрі ретінде ауызекі сөйлеу туралы түсінік беріледі, фонетика, сөзжасам, морфология, синтаксис, стилистика тұрғысынан ауызекі сөйлеу ерекшеліктері түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық әдебиеттану

    Курс туған өлкенің тарихи және әдеби өмірі туралы теориялық және мәдени идеяларды қалыптастыруға, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруда осы білімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Курста пәннің мәні, мазмұны мен міндеттері, негізгі терминдер мен ұғымдар, сөздік мұғалімнің жұмыс бағыттары, өлкетану және мұражайтану функциялары, аймақтық әдебиеттанудың ерекшеліктері, сонымен қатар жергілікті ақындар мен жазушылар шығармашылығының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стилистика және шығармашылық жазу

    Курс студенттерді сөйлеуді дамыту бойынша жұмыстың қажетті буындары ретінде стилистика мен шығармашылық жазудың теориялық негіздерімен таныстыруға бағытталған. Тілдің барлық деңгейлерінің функционалды стильдері мен стилистикалық құралдары қарастырылады. Сондай-ақ, пән студенттерде лингвистикалық шығармашылық ойлау мен шығармашылық жазу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингводидактика

    Курс орыс тілі мұғалімін ана тілі және шет тілі ретінде дайындауға бағытталған. Жеке әдістердің мәселелері қарастырылады: орыс тілін оқытудағы коммуникативтік-әрекеттік тәсіл, нақты тілді оқытудың мазмұны, оқытудың құралдары мен технологиялары, сабақты ұйымдастыру, жаттығулардың типологиясы және т.б. сондай-ақ пән оқушылардың сөйлеуін дамыту туралы ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыруға, сондай-ақ орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді филологиялық талдау

    Курста функционалдық аспектіде тілді зерттеудің заманауи бағыттарының бірі ретінде мәтінді филологиялық талдаудың теориялық негіздері қарастырылады - XX ғ. негізгі лингвистикалық үрдістері, байланыс құралдарының негізгі белгілері, мәтіндердің мәтіндік категориялары мен типологиясы, лингвистикалық, стилистикалық және әдебиеттанулық мәтін талдауының мақсаты мен ерекшелігі, мәтінді зерттеудің лингвоцентрлік, текстоцентрлік және антропоцентрлік тәсілдері, оның экстралингвистикалық тұрғыдағы ерекшелігі туралы сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД елдерінің әдебиеті

    Бұл курс студенттерге Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерінің бай әдеби мұрасымен танысуға мүмкіндік береді. Курс шеңберінде осы елдердің әдеби процесінің негізгі туындылары, авторлары мен бағыттары қарастырылады, сондай-ақ шығармалар әлеуметтік-мәдени тұрғыдан талданады және түсіндіріледі. Әдеби процесті қалыптастырған мәдени контекстке, тарихи оқиғаларға және әлеуметтік өзгерістерге, сондай-ақ олардың қазіргі қоғамға әсеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сөз шығармашылық тәжірибесі

    Курс жазбаша және ауызша сөйлеуді өз бетінше дайындау дағдыларын қалыптастыруға, сөз өнерінің ерекшелігін ескере отырып, әдеби шығармалардың түрлерін терең талдауға және жан-жақты түсіндіруге, студенттердің өз мәтіндерін жасаумен қатар, әдеби-сөйлеу белсенділігін дамытуға дайындығының компоненттерін қалыптастыруға және олардың жеке баяндау стилін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтін синтаксисі

    Курс мәтінді грамматикалық аспектіде құрудың синтаксистік теориясын зерделеуге және мәтін синтаксисіндегі күрделі синтаксистік тұтас, интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістерге, тілдің синтаксистік жүйесіне қатысты өзекті проблемалық мәселелерді түсінуге бағытталған: бірліктер мен байланыс тетіктерінің құрылымдық-семантикалық және коммуникативтік ерекшеліктері; бірліктердің жүйеішілік қатынастары; мәтіндегі синтаксистік құралдардың қызмет ету ерекшеліктері мәтінді оқу мен түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның орыс әдебиеті

    Пән Қазақстан аумағында құрылған орыс тілді әдебиетті зерттеуге арналған. Курс шығармашылығы қазақстандық мәдени кеңістікпен байланысты жазушылардың шығармаларын талдауды қамтиды, олардың әдеби процестің дамуына қосқан үлесін, ұлттық бірегейлікті, мәдениетаралық диалогты және көркем мәтіндегі әлеуметтік шындықты бейнелеуді қарастырады. Этномәдени бірегейлік, Қазақстан халықтарының тарихын, тұрмысын, табиғаты мен менталитетін көркем түсіну мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің жалпылама курсы

    Пән студенттердің орыс тілі туралы жүйе ретіндегі білімдерін жүйелеуге және тереңдетуге арналған. Курс фонетика, лексикология, морфология, синтаксис және сөзжасам сияқты тіл білімінің негізгі аспектілерін қамтиды. Студенттер орыс тілінің құрылымы туралы білімдерін жалпылауға және тереңдетуге, әртүрлі лингвистикалық құбылыстар арасындағы байланысты анықтауға және олардың функционалдық ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік алады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвистикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері

    Курс лингвистикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы түсінік беруге арналған. Курсты игеру нәтижесінде лингвистиканың зерттеу мәселелерінің қазіргі жағдайы, осы саладағы жаңа отандық және шетелдік зерттеулер туралы түсінік қалыптасады, сонымен қатар ғылыми-зерттеу құзыреттілігінің негіздері қаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс әдебиеті

    Курс Шығыс елдерінің әдеби дәстүрлерінің, мәдениеттері мен тілдерінің кең ауқымын қамтиды. Курстың мақсаты-студенттерді бай мәдени мұраға, рухани және философиялық идеяларға, сондай-ақ шығыс әдебиетін қалыптастырған тарихи контексттерге батыру. Шығыс әдебиетін зерттеу аясында негізгі шығармаларды, авторлар мен әдеби қозғалыстарды талдауға, сондай-ақ олардың әлемдік әдебиетке әсеріне баса назар аударылады. Студенттер әдебиетті әлеуметтік-мәдени динамиканың көрінісі ретінде түсінуді, сондай-ақ сәйкестік мәселелерін зерттеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жай сөйлемнің синтаксисі

    Пән қазіргі орыс тілінің негізгі коммуникативті синтаксистік бірліктерінің құрылымы, семантикасы және функциялары – фразалар мен олардың түрлері, жай сөйлемдер және олардың құрылымдық компоненттері тұрғысынан зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ курста синтаксистік теорияның проблемалық мәселелері: сөз тіркесі теориясының мәселелері; сөз тіркесі мен сөйлемнің өзара қарым-қатынасының мәселелері, сөйлемнің грамматикалық категориялары туралы мәселе, жай сөйлемнің грамматикалық семантикасының әртүрлі жақтары; жай сөйлемнің тыныс белгілерінің негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
  • Мәдениаралық ортада ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау, тілдік пәндерді деңгейлеп зерделеу нәтижесінде өз ниеттері мен қажеттіліктерін іске асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы түрлі жағдайларда қарым-қатынасқа қатысу.
  • Әдеби және лингвистикалық құбылыстарды интеграцияланған мәдениеттану тәжірибе негізінде әлеуметтік-тарихи тәжірибе контекстінде зерттеу.
  • Ғылыми жобалау және оқуға шығармашылық көзқарас арқылы білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
  • Қойылған білім беру мақсаттарына қол жеткізу үшін оқытудың ең тиімді әдістерін, тәсілдерін және дидактикалық құралдарын қолдану.
  • Оқытудың жеке, мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін бағалау.
  • Дәстүрлі және озық тәсілдерге негізделген қазіргі орыс тілі саласындағы теориялық дайындықты көрсету.
  • Тілдік бірліктерді талдау практикасында тіл жүйесінің деңгейлеріне сәйкес тіл теориясы бойынша лингвистикалық білімді қолдану.
  • Қазіргі орыс тілі бойынша лингвистикалық теория саласында алынған мәліметтерді кәсіби бағдарланған аудиторияда да, білім алушылар аудиториясында да таныстырудың түрлі нысандарында пайдалану.
  • Әдебиеттің рухани-адамгершілік және мәдени құндылықтарын және оның азаматтық пен патриотизмді қалыптастырудағы рөлін ашу; әдебиеттің ерекшелігін өнер түрі ретінде ұсыну, жазушының дәуірі мен өмірбаяны контекстінде шығарманы талдау және түсіндіру.
Top