6B01703 Орыс тілі және әдебиеті в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың заманауи әдістерін меңгерген, педагогикалық қызмет барысында өзін-өзі жетілдіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Сөйлеу жазу шеберлігі және көркем оқу
Көпшілік алдында сөйлеу және сөйлеу өнерін зерттейді. Сөйлеу жазу, мазмұнды аудиторияға бейімдеу, риторикалық әдістерді қолдану және хабарламаны тиімді жеткізу әдістерін меңгеру. Көрермендер алдында сөйлеу тәжірибесін алыңыз және өз дағдыларын жетілдіру үшін кері байланыс алыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Ол мұғалім мамандығының пайда болуы мен даму тарихын, білім беру философиясын: жағдайы, мәселелері, болашағын зерттейді. Қазіргі әлемдегі білім берудің рөлін қарастырады, мұғалім мамандығының рөлі мен мақсатын сипаттайды, мұғалімнің кәсіби қасиеттерінің типологиялық классификациясын жасайды, кәсіби қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді, мақсат, міндеттерін көрсету. және қазіргі мектептегі оқушылардың тілдік дайындығының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл нормалары
Орыс әдеби тілі нормаларының жүйесін зерттейді; коммуникативті құзыреттілікті қалыптастырады, бұл адамның өзінің сөйлеу әрекетін ұйымдастыра алу қабілетін білдіреді; жазудың лингвистикалық құралдарының жұмыс істеу ережелерін зерттейді: (құжаттарды ресімдеу) ресми (басқарушылық, іскерлік, қызметтік) ақпаратты (өтініш, өмірбаян, түйіндеме, сенімхат, түсіндірме жазба және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауызша шығармашылық эстетикасы
Орыс әдебиетіндегі сөздік шығармашылық эстетикасына тұтас көзқарас қалыптастырады; өмірбаяндық, тарихи, әдеби-библиографиялық табиғаты туралы кең білімді және көркем шығарманы дамыту мен білуді, яғни көркем мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Ол қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін және айтылуының негізгі ережелерін зерттейді. Қазіргі орыс тілінің фонетикасы туралы ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастырады. Қазіргі орыс тілінің фонетикалық бірліктерін жүйелік-құрылымдық және функционалдық тәсілдер тұрғысынан сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс фольклорі Ежелгі орыс әдебиеті
Орыс фольклорының жалпы идеясын, олардың орыс мәдениетінің эстетикалық және рухани тәжірибесін түсіну қабілетін қалыптастырады. Әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіндегі орыс халық шығармашылығының рөлін, орны мен маңызын түсінуді талдайды. Халық ауыз әдебиеті жанрларының мазмұны мен көркемдік ерекшелігін ашады. Ол бүкіл орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігі, ежелгі орыс әдебиетінің пайда болу жағдайлары, оның қоғамдағы орны мен қызметі қалыптасқан әдеби жазбаша шығармашылықтың ежелгі кезеңін қарастырады. Курс тарихи-әдеби білім берудегі негізгі буын болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Мәтінді ұйымдастырудағы мәтінаралық өзара әрекеттесудің ерекшеліктерін, лингвистикалық талдаудың түсініктері мен аспектілерін қарастырады. Мәтіннің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктерін, оның күшті позицияларын, әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің мәтін құру мүмкіндіктерін үйретеді. Мәтінді талдау, білімді қолданудың көркем мәтінін кешенді талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіл білімі: кіріспе және негізгі ұғымдар
Ол тіл туралы алғашқы мағлұматтарды, оның шығу тегі мен мәнін, құрылыс ерекшеліктерін зерттейді, тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, әлем тілдерінің алуан түрлілігін, олардың тарихи даму заңдылықтарын береді, жазу тарихы мен түрлерін белгілейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Әдебиеттің ерекшеліктерін, оның құрамы мен құрылымын сипаттайды. Негізгі әдеби терминдер мен ұғымдардың мағынасын түсіндіреді. Бар теориялық және әдеби білімдер негізінде әдеби құбылыстарды талдайды. Ғылыми-анықтамалық әдебиеттерді, библиографиялық дереккөздерді және заманауи іздеу жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімге табыну, сананың ашықтығы сияқты салаларын меңгереді. Адамның ұлттық сана-сезімі туралы теориялық білімді руханиятқа, білімге, ғылымға, еліміздің әлеуметтік, саяси және экономикалық жаңғыруына заманауи көзқарастар негізінде озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымының өсуіне қарай зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел әдебиетіндегі pомантизм және реализм.
Ол шетелдік әдебиеттің тұжырымдамасы мен ерекшеліктерін, көркем шығармалардағы романтизм мен реализмнің ерекшеліктерін, олардың идеялық мазмұнын, ұлттық-хронологиялық принциптің теориялық принциптің үйлесімін зерттейді. Ол әдеби бағыттарды сипаттайды, ұлттық әдебиеттердің дамуындағы нақты кезеңдерге шолу жасайды, ірі жазушылардың шығармашылық жолын монографиялық жарықпен үйлестіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Ол адам ағзаларының, мүшелер жүйесінің, жалпы ағзаның өсіп-жетілуіне қарай атқаратын қызметін, әрбір жас кезеңіндегі осы қызметтердің ерекшеліктерін зерттейді. Мүшелер мен олардың жүйелерінің қызметі құрылымға байланысты, сондықтан жас физиологиясы басқа ғылымдардың: анатомия, адам физиологиясы, цитология, гистология және т.б. білімдерін пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдебиет бойынша арнайы семинар
Шығармаларды әдеби тұрғыдан, отандық және әлемдік әдебиет тұрғысынан талдайды. Көркем шығарманың идеяларын идеялық-көркемдік тұтастық ретінде қарастырады, көркем шығарманы талдаудың практикалық дағдыларын дамытады, әдебиеттанудың негізгі ұғымдары мен категорияларының мазмұнын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және каржылық сауаттылық
Оқыту үдерісінде білім алушыларға бизнесті жүргізу идеялары және кәсіпкерлік қызмет негіздері бойынша құрылымдық білім беріледі. Білім алушыларға кәсіпкерлікті қаржылық қолдау шаралары туралы ақпарат беріледі. Білім алушыларды қаржылық сауаттылықтың заманауи теорияларымен таныстырады. Білім алушылар капиталды бюджеттеу, айналым капиталын басқару, біріктіру және корпоративтік қайта ұйымдастыру сияқты корпоративтік қаржылық шешімдерді бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Ғылыми педагогтардың ғылыми-теориялық негіздері мен идеяларын зерттейді. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолданады. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Жоғары педагогикалық білім беру проблемаларын және оны одан әрі дамыту перспективаларын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және құқық
Білім алушыларда қазіргі заманғы кәсіпкерлік үрдістер аясында, талап етілетін ақпаратты қалыптастырады. Білім алушыларды құқық және экономика саласында алған білімін кәсіби қызметінде қолдануды, экономика және құқық саласындағы оқиғалар мен зерттеулер нәтижелерін талдауды меңгертеді. Қоғамдағы экономикалық және заңдық тұрғыда байқалатын фактілерді дәлелдеуді және бағалауды үйренеді. Экономика және құқық саласында басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін дамытады. Заманауи экономикалық-құқықтық қатынастар жағдайында стандартты емес және баламалы міндеттерді шешуде инновациялық идеяларды шоғырландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Антикалық әдебиет
Ежелгі әлем әдебиетінің әлемдік маңызын, ежелгі әдебиеттің, архаикалық кезеңнің, мифологиялық эпостың кезеңділігін зерттейді. Мифологияны бүкіл ежелгі грек өнерінің "арсеналы" және "негізі" ретінде зерттейді, яғни мифологияны дүниетанымнан көркемдік қабылдауға дейін қабылдау; ежелгі авторлардың шығармаларын кешенді философиялық-діни, көркемдік-эстетикалық қабылдауды қалыптастырады; әдеби жанрлардың генезисі саласындағы білімді кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Қазақ балалар әдебиетінің негізін салған ақын жазушылардың Ы.Алтынсарин,С.Торайғыров,С.Сейфулин, Б.Майлин, Ш.Смаханұлы , Ә.Ахметов, М.Әлімбаев, Б.Соқпақбаевтардың шығармаларын зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Критериалды бағалау технологиясы
"Критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарымен; оқушыларды критериалды бағалау технологиясымен, жобалау қызметінің, оқу-тәрбие процесінің, білім алушының оқу қызметінің нәтижелерімен таныстырады. Әлеуметтік-педагогикалық және консультациялық жұмыс теориясы, принциптері мен негіздері саласында зерттеу, кәсіби білім мен құзыреттілікті қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ол білім беру, оқу орындары мен балалар ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттейді, оқу-тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыру үшін ұсыныстар әзірлейді. Тәрбие әдістері тұтастай алғанда осы әрекетті ұйымдастырудың бағыты немесе тактикасы, тәрбие міндеттерін шешуге бағытталған мұғалім мен оқушылардың өзара ынтымақтастығы ретінде анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі менеджмент
Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлай алатын, басқарудың заманауи технологияларымен құралдарын меңгерген жаңабуынның менеджер-практиктерін дайындау. Тыңдаушылардың бойына кәсіби және басқарушылық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді ойлау мен оңтайлы шешім қабылдау дағдыларын оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Бұл пәннің мақсаты-студенттерге жасанды интеллект (AI) туралы негізгі білім мен түсінік беру. Пән студенттердің жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарын түсінуін дамытуға бағытталған. Пәннің міндеті-студенттерге интеллектуалды жүйелерді таңдауға, конфигурациялауға және пайдалануға, оларды жобалауға және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім, lағдылар мен қабілеттерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс әдебиетінің көркем әлемі
Орыс әдебиеті туралы бастаулардан бүгінгі күнге дейінгі білім жүйесін қалыптастырады, әдебиет тарихымен, оның прогрессивті қозғалысымен, көркемдік дәстүрлерімен таныстырады: орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері, негізгі әдеби жанрлар мен бағыттардың ерекшеліктері, орыс әдебиетінің көрнекті өкілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі орыс тілінің лексикасы
Қазіргі орыс тілінің лексикасы, қарым-қатынас теориясы, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдарды түсіндіреді. Орыс тілінде әр түрлі ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Тілдің сөздік құрамының жүйелілік санатын, оның болашақ кәсіби қызметінде сауатты түсіндірілуін талдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фразеологиясы
Қазіргі орыс тілінің фразеологиясы туралы ғылыми түсінік қалыптастырады, негізгі фразеологиялық бірліктерді сипаттайды, қазіргі орыс фразеологиясының өзекті мәселелерін қарастырады, фразеологиялық бірліктердің құрылымдық түрлерін, олардың семантиканы, фразеологиялық тіркестерді, бірліктерді, комбинациялар мен өрнектерді кең және тар түсінуін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның метатілі және академиялық жазу
Жазбаша академиялық дискурстың ерекшеліктерін түсінеді және әртүрлі жанрларын қолданады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптеріне ие. Орыс тілінде филологиялық тақырып бойынша жазбаша академиялық мәтіндер жасауға қабілетті. Ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі тәсілдерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
18 ғасырдың орыс әдебиеті
Әдебиет теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, 18 ғасырдағы тарихи-әдеби процестің даму кезеңдерін зерттейді. Зерттелетін кезеңдегі әдебиеттің теориясы мен тарихы саласындағы негізгі терминдерді, ережелер мен тұжырымдамаларды қарастырады. 18 ғасырдың тарихи-әдеби процесінің даму кезеңдерімен зерттелген авторлардың шығармашылығын және әдеби фактілерді талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).
Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгереді, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданауды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа саналы және адамгершілікпен қарсы тұру қабілетін меңгереді. Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды. Өзінің педагогикалық тұрақты дамуын (экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі), ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби процесс
19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің өмірі мен дамуын зерттейді. Тарихи қозғалыс, негізгі әдеби ресурстар, ең көрнекті тенденциялар мен қақтығыстар, әдебиеттің кейбір басқа өнер түрлерімен және қоғамдық өмірмен өзара әрекеттесуі туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Қазіргі әдеби процестің негізгі қайраткерлерімен және әдеби өмірдің ең резонанстық мәтіндері мен оқиғаларымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
19 ғасырдың орыс әдебиеті
19 ғасырдағы орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін зерттейді, 19-ғасырдағы ең ірі орыс жазушыларының жеке көркемдік жүйелерінің өзіндік ерекшелігін ашады. 19-ғасырдағы орыс әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашылдықтың динамикасын қарастырады. Мазмұнмен бірлікте көркем шығармалардың формасын талдайды. 19-ғасырдағы орыс жазушыларының мәтінін түсіндіреді, гипотезаны тұжырымдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
Тілдің сөзжасамдық жүйелерін, деривацияның жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілерін сипаттайды. Орыс тілінің тілдік жүйесінің даму тарихымен таныстырады. Сөздің сөйлеудің белгілі бір бөлігіне жататындығын, оның грамматикалық мағынасын және берілген грамматикалық мағынаны білдіру тәсілін бағалайды. Сөзжасам саласындағы проблемалық мәселелерді және ғылымдағы қазіргі көзқарастарды талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Орыс тілі бойынша арнайы семинар
Қазіргі орыс тілінің өзекті мәселелері қарастырылатын қазіргі орыс тілі туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Бағдарламаның мазмұны білім алушылардың коммуникативтік қажеттіліктерімен анықталады. Орыс тілін оқытудың перспективалық мақсаты коммуникативті, нормативтік, білім беру және тәрбиелік аспектілерді қамтитын кешенді болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Әдебиет әдістемесі және инновациялық оқыту
Орыс әдебиетінің көркем шығармаларын талдау әдістері мен әдістерін қарастырады. Формалар мен мазмұнның талаптарын ескере отырып, әдебиет сабақтарын жоспарлауға үйретеді. Ғылыми және әдеби-сыни мәтіндермен Құзыретті жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Мұғалімнің мәдени және әлеуметтік тәжірибесін, шығармашылық тұлғалық және кәсіби қасиеттерін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 ғасырдың 50-ші жылдарындағы драматургияның даму ерекшеліктері
20 ғасырдың 50-жылдарындағы орыс драматургиясының даму тарихына, оның тарихи даму кезеңдері туралы тұтас көзқарасты зерттейді; белгілі бір кезеңдегі әдеби тенденциялар мен тенденциялардың қызмет ету ерекшеліктерімен таныстырады; осы дәуірдің тарихи-әдеби процесінде дәстүрлер мен жаңашылдықтардың өзара байланысының мәнін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
қазіргі орыс әдебиеті
20 және 21 ғасырлардың басындағы орыс әдебиетімен, осы кезеңдегі орыс әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығымен таныстырады, қазіргі әдеби процесс, әдебиеттің негізгі даму тенденциялары, әртүрлі ағымдардың маңызды өкілдері туралы жүйелі білім береді, 20-21 ғасырлар тоғысындағы орыс әдебиетінің ғылыми-сыни қабылдауына дайындықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқытудағы әдістеме және цифрлық технологиялар
Орыс тілін оқыту әдістемесі туралы негізгі түсініктер мен цифрлық технологияларды қалыптастырады. Орыс тілін оқыту әдістемесінің жалпы ғылыми-әдістемелік және қолданбалы аспектілерін үйретеді. Ана тілін жетілдіру және орыс тілін оқыту саласында орфографиялық дағдыны, жобалық және инновациялық қызметті қалыптастыруға ықпал етеді. Әр түрлі сабақтардың құрылымы мен мазмұнын, орыс тіліндегі ауызша және жазбаша жұмыстарды бақылауды талдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Тілдің синтаксистік құрылысын, синтаксистік бірліктердің құрылысы мен мағынасын, сөз тіркесі мен сөйлемдегі сөздерді біріктіру тәсілдерін, сөйлем түрлерін, олардың құрылымын, қызметі мен қолдану шарттарын зерттейді. Орыс тіліндегі синтаксистік теорияның негізгі кезеңдері мен бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Лингвомәдениеттану
Болашақ маманға оқытудың лингвомәдениеттанымдық тәсілін үйретеді: лингвомәдени талдаудың теориясы мен практикасы туралы ақпараттармен қаруланған. Ол мәдени объектілерді тілде бейнелеудің тәсілдері мен тәсілдерін, белгілі бір халықтың менталитеті тіліндегі бейнелеу ерекшеліктерін, мәдениеттің құндылық-семантикалық категорияларының лингвистикалық бірліктерінің семантикасындағы рефлексия заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Практикалық стилистика
Қазіргі заманғы стилистикалық теорияның негіздерімен, стилистикалық нормалармен және оларды кәсіби қызметте қолдану қабілетімен таныстырады; сөйлеу стилі мен мәдениеті туралы теориялық ақпаратты түсіну, жалпылау және жүйелеу; стилистикалық инстинкті дамыту және жетілдіру; ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Тіл туралы ғылымның даму кезеңдерін ғылыми бағыттарымен, мектептерімен және олардың негізін салушылардың еңбектерімен таныстырады; студенттерді тіл білімінің теориясы мен әдістемесі бойынша білім жүйесімен, сонымен қатар тілді зерттеудің зерттеу әдістерімен және оны талдау әдістерімен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 ғасырдағы шетел әдебиеті
20 ғасыр мен 21 ғасырдың басындағы әлем әдебиетінің күйін, оның даму перспективаларын талдайды; осы кезең шығармаларының ерекшелігі, оның дамуының негізгі заңдылықтарын, шетелдік әдебиеттің ірі өкілдерінің еңбектерін зерттейді, мәтіннің белгілі бір әдеби бағытқа жататындығы туралы негізделген тұжырымдарды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі табиғаты мен мәнін, оның адам өміріндегі, қоғамдағы рөлін сипаттайды. Ол әдеби шығармашылықтың негізгі заңдылықтарын зерттейді. Әдеби шығармаларды теориялық талдаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін үйретеді. Әдебиеттану ұғымдары мен категорияларына баға береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеті
Қазақ әдебиетінің тарихын, оның дамуының әртүрлі кезеңдерін, прозаның, поэзияның және драматургияның әртүрлі жанрлық-стилистикалық формаларын бейнелейтін әртүрлі әдеби ағымдармен зерттейді, көрнекті қазақ жазушылары мен ақындарының шығармашылығы мен көркемдік жүйелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі Еуропа әдебиеті
Ол еуропалық әдебиетпен, Еуропа әдебиетінің белгілі өкілдерінің шығармаларымен, осы кезеңнің тарихи жағдайымен, эстетикалық-философиялық ұстанымдарымен таныстырады, қазіргі әдеби үдеріс, әдебиеттің негізгі даму тенденциялары, әртүрлі ағымдардың елеулі өкілдері туралы жүйелі білім береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби сын тарихы
Ол негізгі қоғамдық-әдеби және әдеби-көркем басылымдардағы әдеби-сыншыл шығармалардың жанрлық алуан түрлілігін, көрнекті сын шеберлерін, әдеби шығармаларды талдаудың әдіс-тәсілдері мен әдістерін, айтыс-тартыстарды жүргізу әдіс-тәсілдерін зерттейді. Ғылыми және әдеби-сыни мәтіндермен сауатты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, ауызша және жазбаша сөйлеу жанрларын (баяндама, хабарлама, реферат, шолу, шолу, т.б.) меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
17-19 ғасырдағы шетел әдебиеті
Ол шетел әдебиеті тарихына қатысты бірқатар мәселелерді зерттейді, шетелдік әдебиеттің маңызды құбылысын, сонымен қатар студенттерге шетелдік әдебиеттің күрделі құбылыстарына сенімді түрде бағыт беруге мүмкіндік беретін негізгі тенденцияларды қарастырады. Шетел әдебиетінің негізгі көркем шығармаларын дәуір бойынша талдап, таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қайта өрлеу дәуірі және 19,20 ғасырдың Қазіргі шетел әдебиеті
Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі әлемдік әдебиеттің пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады, басқа да бірқатар өнердегі әдебиеттің ерекшелігі туралы түсінік береді; шетел әдебиетін кезеңдестіру туралы түсінік қалыптастырады; көркем шығармалардың мәтіндерін форма мен мазмұнның бірлігінде қарастыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның орыс тілді прозасының поэтикасы
Қазіргі Қазақстанның орыс тілді прозасын ұлттық сана-сезімнің көркемдік формасы, оның ерекшеліктері, қазақ және орыс мәдениетінің өзіндік тілдік және мәдени байланыстары, Қазақстанның орыс тілді жазушыларының өмірі мен шығармашылығы туралы тарихи-библиографиялық мәліметтер ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі шетел әдебиеті (21 ғасыр басы)
Ол қазіргі әлем әдебиетінің жай-күйін, осы кезеңдегі шығармалардың ерекшелігін талдайды, оның дамуының негізгі заңдылықтарын, шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығын зерттейді, мәтіннің белгілі бір әдеби ағымға жатуы туралы орынды тұжырымдар жасауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шығыс Лирикасы
Көркем сөзде көрініс тапқан шығыс халықтарының тарихи жадының тереңдігін ашады. Рудаки, Фирдоуси, Омар Хайям, Низами, Руми, Саади, Хафиз, Джами, Навои шығармашылық мәнерінің зерттелетін өзіндік ерекшеліктерінің тарихи-мәдени жағдайының ерекшеліктерін дәуірдің көркемдік жаңалықтары аясында анықтауға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аударманың теориясы және тәжірибесі
Аударма теориясы мен практикасының тарихын, оның қазіргі тенденциялары туралы, аударма мәселелері туралы, аударма түрлері мен формаларының жіктелуі, аударманың лексикологиялық, грамматикалық, стилистикалық аспектілері, аударманың қиындықтары және аудармашының құзіреттілігін игеру туралы зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиасауаттылық
Болашақ филологтардың тілдік құзыреттілігін жетілдіру, нормативтік қолдану дағдыларын дамыту және жетілдіру, сөз және форма қалыптастыру, емле, пунктуациялық сауаттылық, білім алушыларда әр түрлі деңгейдегі синтаксистік бірліктерді грамматикалық талдау дағдыларын қалыптастыру туралы бұқаралық ақпарат құралдарымен филологияның өзара байланысын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі американдық әдебиет
ХХІ ғасырдағы қазіргі американдық әдебиеттің ерекшеліктерін, оның даму перспективаларын зерттейді. Оларды басқа халықтардың әдебиетімен байланыстыру. Осы кезеңдегі жұмыстар талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы халықтарының әдебиеті
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы халықтарының әдебиетімен таныстырады, әдеби қауымдастықтардың тарихи-этникалық негіздерін және олардың қайталанбас менталитетін зерттейді, әдебиеттің қалыптасуы мен дамуының тұрақты жемісті факторы ретінде жекелеген әдеби аймақтарға кіретін әдебиеттердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін зерттейді; әдебиеттің ұлттық бірегейлігінің проблемаларын қарастырады; әдебиет тарихын, олардағы негізгі әдеби-көркемдік бағыттарды кезеңдеуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғат пен әлеуметтік дүниені ғылыми-философиялық танымның әдістерімен ғылыми түсіну мен зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтық ұстанымды көрсету; оқу саласындағы озық білімге сүйене отырып, оқу саласындағы білімі мен түсінігін көрсету. орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтары, оның функционалдық түрлері туралы білімді қамтитын лингвистикалық білім жүйесіне ие; орыс, әлемдік және қазақ әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы білім жүйесін меңгеру қабілетін дамыту; ұлттық әдебиеттің қалыптасу процестерін бағдарлау.
- Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық нәрселерге өз бағаңызды дәлелдеңіз; Қазақстанның жаңа тарихындағы оқиғалардың себеп-салдарын талдау үшін тарихи суреттеу әдістері мен тәсілдерін қолдану; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімдерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; қарым-қатынасқа қатысушылардың әрекеттері мен істерін бағалау. академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; қашықтықтан білім беру іс-шараларын жүргізу, электронды тасымалдағышта мектеп құжаттамасын жүргізу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; өздік және ғылыми жұмыстарды дайындау барысында орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сайттарын пайдалану
- Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарлану. Күнделікті өмірде экономикалық және құқықтық білімді қолдану, қаржылық жоспарлауды жүзеге асыру, кәсіпкерлік дағдыларды дамыту.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; оқу саласында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын пайдалану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа түсу; қоғамдық пікірге, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа негізделген әлеуметтік және мәдени құндылықтардың мәнін түсінеді және оларды өз қызметінде пайдалана алады.
- Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте қолдану; қашықтықтан білім беру қызметін жүргізу дағдылары мен дағдыларына, электронды тасымалдағышта мектеп құжаттамасын жүргізуге; өз бетінше және ғылыми жұмысты дайындау барысында орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сайттарын пайдалану.
- Жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлттық және мобильді қызметтер; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарын, оның функционалдық түрлерін білуді қамтитын тілдік білім жүйесіне ие болу; орыс, әлем және қазақ әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы білім жүйесін меңгеру қабілетін дамыту; ұлттық әдебиеттің қалыптасу процестерін шарлау.
- Ғылыми зерттеу мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану; лингвистикалық және әдеби талдаудың негізгі әдістері мен әдістерін қолдану; орыс тілі мен әдебиеті бойынша бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендерді қолдану.
- Білім беру процесінің үйлесімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету мақсатында қазақстандық қоғамға тән көптеген әлеуметтік-мәдени, құқықтық және этикалық нормаларға талдау және операция жасау. Көп қырлы педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған оқушылармен және олардың отбасыларымен өзара іс-қимылға кешенді тәсілді әзірлеу және қолдану. Оқу процесін тиімді бағалау және бейімдеу мақсатында сауалнамаларды, жеке және топтық сұхбаттарды қоса алғанда, озық білім беру технологиялары мен диагностика әдістерін қолдану. Инклюзивті және интеграцияланған оқыту тұжырымдамаларын практикалық іс-әрекетте терең түсіну және қолдану.
- Білім мен түсінікті кәсіптік деңгейде қолдану, дәлелдер құрастыру және оқу саласындағы мәселелерді шешу; мектепте және мектептен тыс мекемелерде бұқаралық шараларды ұйымдастыра білу; сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын меңгеру, талдауды түсіндіруде, қорытындыны қорытындылауда, бағалауда шығармашылық болуы; студенттерді ғылыми-зерттеу қызметіне, жобаларға тарту; кәсіпкерлік дағдыларды және персоналды басқару ерекшеліктерін көрсету.
- Әлемде мойындалған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді тәжірибеде қолдану; әдістеме мен талдауды таңдауды жүзеге асыру; оқу саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі байланыстар туралы білім мен түсінуді зерттеу саласында қолдану; интегративті процестердің заманауи өнімі ретінде осы ғылымдардың білімін синтездеу.
- Нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді қолдану; зерттеу нәтижелерін қорытындылау; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызы бар өнім түрінде ұсыну; оқытушы-зерттеуші, сонымен қатар әр түрлі қорлар мен жобалардың қызметкері ретінде дағдылар мен дағдыларды қолдану; дағдылар мен дағдыларды мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдарда әр түрлі деңгейдегі көшбасшы ретінде қолдану.
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01703 Орыс тілі мен əдебиеті
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)