Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу машығы және грамматикасы

    Оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымын, синтаксис негіздерін, сөйлеу құрылысын реттейтін ереже-нұсқау жүйесін және шетел тілінде жалпы сипаттағы әңгіме-диалог құра білуді, шетелдік дереккөздерден ақпарат алуды, аударма жасауды, зерттелетін тақырыптарға пікірталас жүргізуді, нақты мәселелерге байланысты тақырыптар бойынша шетел тілінде хабарламалар мен презентациялар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ағылшын тілінің фонетикасы

    Курста дыбыстардың пайда болуы, артикуляциясы, транскрипциясы және жіктелуі, тілдің дыбыстық құрылымы мен компоненттері, фонема, аллофон, буын, екпін, интонация, ритм, дыбыстaу мүшелерінің қозғaлысының өзгеруі, дыбыстaрдың aйтылуы, жaсaлу жолы, әріптердің оқылу ережелері, дыбысты айту стильдері, тіл мәдениеті мен тіл этикеті қарастырылады. IPA (Халықаралық фонетикалық алфавит) арқылы транскрипция жасауды үйретеді және дұрыс айтылым дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің лексикалық аспект практикумы

    Ағылшын тілінің лексикалық ерекшеліктерінің әр түрлі аспектілері фразеология және лексиканың стилистикалық өзгеруі, орфография және жазбаша сөйлеу негіздері, сондай-ақ ағылшын тілінің сөздік құрамы мен сөз тіркесінің ережелері, құрылымдық (сөздің бөлінуі, оның құрылымы), семантикалық (сөздің лексикалық мағынасы) және функционалды (сөздің тіл құрылымындағы рөлі және сөйлеу) аспектілері бойынша тілді зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуын бақылауға, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және енгізуге, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдауға бағытталған. Студенттер әртүрлі мектеп оқушыларының жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тануды үйренеді; мектеп оқушыларының нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастыру; нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілінің тәжірибелік курсы

    Курс шеттілдік кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін тілдік, прагматикалық және мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамыту негізінде шетел тілінің ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін, сыни ойлау дағдыларын үйретеді. Курс сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ағылшын тілінің дағдыларын дамытуда, кәсіби іс-әрекеттер контекстінде ауызша және жазбаша қарым-қатынаста практикалық білімді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Қазіргі психологиялық теориялармен, үлгілермен, адам психикасының қалыптасуы, дамуы және қызмет ету тұжырымдамаларымен, оның құрылымдық компоненттерімен, даму заңдылықтарымен, тұлғаның жұмыс істеу қабілеті мен дара психологиялық ерекшеліктерімен танысады және бұл білімдерін оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде білім алушылардың үйлесімді дамуын қамтамасыз ету үшін тиімді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілінің практикалық грамматикасы

    Екінші шетел тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымы туралы түсінігін, грамматикалық тұрғыдан дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеу іскерліктері мен дағдыларды, сөйлемдердің құрылымдық және коммуникативтік түрлерін, рецептивті және нәтижелі деңгейде грамматикалық құрылымдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Курс оқытудың әдіснамалық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеуге бағытталған. Курс жоспарлау, басқару, оқыту және бағалау, белгілі бір мектептің талаптары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес білімін, оқыту нысандарын, әдістері мен технологияларын, интерактивті оқыту әдістерін (проблемалық бағдарланған оқыту (PBL), жобалық оқыту, геймификация, кейс-әдіс, зерттеушілік оқыту, үйден оқу және т.б.) пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдарланған шетел тілі

    Бұл курс шетел тілінде кәсіби мазмұндағы мәтіндерді түсініп, өңдеуді, өз ойын сыни тұрғыдан жеткізе білу мен пікірталас жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ол кәсіптік-бағдарланған шет тілін меңгеруді білім алушылардың жеке қасиеттерін дамытумен, кәсіптік және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды игерумен ұштастыруды көздейді. Курс пәнаралық білімді біріктіру арқылы болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық дайындығын нығайтып, мәдениетаралық және тұлғааралық қатынаста тиімді әрекет етуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Бұл пән экономика негіздерін, кәсіпкерлік дағдыларды және қаржылық сауаттылықты қалыптастыруды көздейді. Студенттер нарықтық қатынастарды, бизнес жүргізудің жолдарын, жеке және отбасы бюджетін тиімді басқаруды үйренеді. Пән жеке бастамашылықты дамытуға, қаржылық жоспарлау мен тәуекелдерді бағалауға бағытталған. Нәтижесінде студенттер заманауи экономикада саналы әрі тиімді әрекет ете алатын тұлға ретінде қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің күнделікті тілдік қарым-қатынас практикумы

    Күнделікті өмірлік жағдаяттарда қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Білім алушылар сөйлесу, тыңдалым, оқылым және жазылым түріндегі негізгі тілдік дағдыларды меңгереді. Қарапайым және орта деңгейдегі тілдік бірліктер, тұрмыстық және әлеуметтік тақырыптар қарастырылады. Монологтық және диалогтық сөйлеу барысында өз ойын жүйелі жеткізуге, қысқаша немесе толық мәтіндер құрастыруға, белгілі бір тақырып бойынша пікір білдіруге, жеке көзқарасын баяндауға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1, В2-деңгейі)

    Екінші шетел тілінің лексикалық бірліктерін, грамматикалық және лексикалық аспектілерін оқытудың практикалық аспектілері қарастырылады. Сөйлеу қызметін зерттеу, дискурстың әртүрлі түрлерін пайдалану, аутентті мәтіндерді түсіну талданады; білім алушының жеке мүдделеріне сәйкес өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру үшін коммуникативтік мақсаттарда әртүрлі сөйлеу стратегияларын қолдану сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы және стилистикасы

    Лексикология ғылымының іргелі ұғымын, тіл туралы жаңа деректерді алу негізінде лексикологиялық талдаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін оқытады, теориялық зерттеулердің ағылшын тілін оқыту қажеттілігімен тығыз байланысын, тіл жүйесіндегі стилистикалық құралдарды қарастырады, шығарманың эстетикалық тереңдігін ашу және оның идеясын табу үшін көркем әдеби мәтіндердің стилистикалық талдау дағдысын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Елтану (негізгі тіл)

    Курс тілі оқытылатын елдердің мәдениеті, салт-дәстүрі, қоғаммен өзара байланысы туралы кешенді білім береді. Пән мазмұнына елдің табиғаты, халқы, шаруашылығы, көркем мәдениетін, саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдениеттік даму мәселесі енеді. Курс халықаралық қарым-қатынасқа, шетелде оқу немесе жұмыс істеуге, шетелдік әріптестермен мәдениетаралық байланыс орнатуға қажетті теориялық және практикалық, елтанулық және мәдениетаралық негіздерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Курс бағалаудың маңыздылығын, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерін, оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамытудың маңызды құралдарын, кері байланыс қағидаттарын қарастырады. Курс оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыруды, оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл курс педагогика және дидактика саласында құзыреттіліктерді қалыптастырады. Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін жоспарлауға, іске асыруға және бағалауға дайындау, соның ішінде оқыту әдістерін талдау және таңдау, цифрлық технологияларды интеграциялау. Курс білім алушыларды ата-аналармен және қоғаммен өзара әрекеттесуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оқыту және бағалау әдістемелерін бейімдеуге үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; • білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады. • ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; • қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 деңгейі)

    Пән кәсіби, академиялық және мәдениетаралық контекстерде тілді терең әрі еркін қолдану қабілетін дамытуды үйретеді. Пән мазмұнында түрлі салаларға қатысты түпнұсқалық мәтіндерді түсіну, кәсіби терминологияны меңгеру, аргументтелген пікір білдіру, презентация жасау және ресми хат алмасу дағдыларын жетілдіру қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің пәнішілік және пәнаралық байланыстар арқылы шетел тілінде оқытуға дайындығын арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Ағылшын тілінің тарихы және ағылшын әдебиетінің дамуы

    Пән ағылшын тілінің тарихи кезеңдерін (ежелгі, орта, жаңа және қазіргі ағылшын тілі) талдай отырып, оның лексикасы мен грамматикасындағы өзгерістерді қарастырады. Ағылшын әдебиетінің даму кезеңдерін, негізгі бағыттары мен көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеу арқылы әдеби талдау, сыни ойлау және тілдік үлгілерді тану дағдыларын, тіл мен әдебиеттің өзара байланысын түсіндіріп, тілдік құбылыстарды тарихи-мәдени контексте қарастыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Екінші шетел тілін арнайы мақсатта оқыту

    Кәсіби бағдарланған жағдайға сәйкес монолог пен диалог жүргізу нысаны қарастырылады; академиялық қатынастардың негізгі түсініктері, түрлері, формалары, функциялары, әдістері мен ерекшеліктері көрсетіледі; өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру мақсатында алынған ақпаратты өңдеу дағдылары қалыптасады; тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеті талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Білім беру процесіндегі жасанды интеллект

    Мақсаты.: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған. Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі дамуының теориялық аспекттері: фонетика теориясы және грамматика теориясы

    Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы мен фонетика теориясын, грамматикалық зерттеудің мәселелерін және теориялық талдау әдістемесін зерттеп, морфология мен синтаксис бірліктерін стилистикалық қолдану ерекшеліктерімен танысуды, грамматикалық және фонетикалық факторлардың өзара әрекеттесу процестерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауызша қабылдау және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

    Пән ауызша қабылдау және сөйлеу дағдыларын жетілдіру, түрлі қарым-қатынас жағдайларында еркін тілдесу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Әртүрлі жағдаяттарда өз ойын ағылшын тілінде еркін әрі сауатты жеткізу, сұхбат жүргізу, пікір білдіру, баяндама жасауды меңгереді. Тілдік қарым-қатынас мәдениетін, интонациялық ерекшеліктерді, сөйлеу ритмін, дұрыс дыбыстауды игереді. Халықаралық емтихандардың listening және speaking бөлімдерінің талаптарына сәйкес дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аудармашының кәсіби тренингі

    Курс жазбаша және ауызша аударманың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Білім алушылар әртүрлі жанрлар мен коммуникация салаларында аударма стратегияларын меңгереді, глоссарийлермен және анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді, аударманың дәлдігі мен стильдік сәйкестігін жетілдіреді. Мамандық жөнінде негізгі түсініктер, аудармашының негізгі қасиеттері мен мамандықтың негіздері, аудармашыға қойылатын қазіргі заманғы талаптар, заманауи аударманың техникалык құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Курс кәсіби дамуға, өзара әрекеттесуге арналған құзыреттіліктерді жетілдіруге бағытталған. Курс ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білімді, білім беру мен педагогикалық кәсіпті дамытуды, оқытудың инновациялық тәсілдерін және этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулерді, инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын, зерттеу жобасын, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлеуді түсіндіреді. Ғылыми зерттеулерге қатысу, сандық және сапалық әдістерді дұрыс пайдалануды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің көркем әдебиетін түсініп оқу

    Көркем әдеби мәтіндерді түсіну, талдау және олардың тілдік, мәдениеттік ерекшеліктерін игеру қабілеттерін дамытуға бағытталған. Әртүрлі жанрдағы көркем шығармаларды оқып, сөздік қорын байытады, мәтіннің негізгі идеясын, тақырыптық-мағыналық құрылымын түсінуге үйренеді. Монологтық және диалогтық сөйлеу дағдылары жетілдіріледі, авторлық ұстанымды анықтау, кейіпкерлер бейнесін, мәтіннің стилистикалық ерекшелігін талдау, әдеби шығарманың тілдік құралдарын түсіну және оларды өз сөзінде қолдану дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық шетел тілі

    Академиялық шет тілінің негізгі ұғымдарын, түрлерін, ауызша және жазу ерекшеліктерін, нысандары мен функцияларын, ақпаратты жинау, өңдеу және сақтау түрлері мен ерекшеліктерін және олардың оқу және ғылыми академиялық коммуникация саласында жүзеге асырылуын, академиялық білім беру ортасындағы вербалды және вербалды емес коммуникативті мінез-құлық үлгілері мен стратегияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Курс педагогика саласында ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындауға, педагогикалық-психологиялық зерттеудің жалпы ғылыми әдіснамасы ұғымы мен ғылыми-зерттеу жұмысының мәнін тануға, ғылыми - зерттеу жұмысының әдіснама мен әдістемесінің негізін үйретуге, түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу біліктілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ғылыми зерттеуді талдаудағы ептілік, ғылыми зерттеу жұмыстарының бағдарламаларының дербес құрастыра білу, түсіндіру, қорытындылау және зерттеу нәтижесін үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эссе жазу негіздері

    Академиялық эссе жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Эссенің құрылымымен танысады, әртүрлі эссе түрлерін жазу ережелерін меңгереді. Дәлел келтіру, логикалық байланысты сақтау, ойды жүйелі жеткізу, идеяларды нақты және дәйекті баяндау қабілеттерін дамытады. Грамматикалық сауаттылық пен академиялық стиль талаптарына ерекше назар аударылады. Халықаралық емтихандарға эссе жазу талаптарына сай академиялық жазба мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Грамматикалық дағдылар және аналитикалық оқу

    Халықаралық стандарттарға сәйкес грамматикалық сауаттылық пен аналитикалық оқу дағдылары мен емтихандарға академиялық дайындық деңгейін көтеру бағытталған. Күрделі сөйлем құрылымдарын, шақ формаларын, сөзжасам тәсілдерін, сөз тіркестері мен идиомаларды дұрыс пайдалану қабілеті дамытылады. IELTS және TOEFL емтихандарының оқу бөлімдеріне тән сұрақ түрлерімен жұмыс жүргізіледі. Мәтіндерден ақпаратты табу, қорытынды жасау және сын тұрғысынан баға беру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауызша және жазбаша аударма практикасы

    Ауызша және жазбаша аударма дағдыларын дамытуға бағытталған. Мәтіндерді екі тіл арасында дәл және сауатты аудару, сөйлеу тілін және жазба тілін ерекшеліктеріне қарай бейімдеу тәсілдерін меңгереді. Ілеспе және бірізді аударманың негізгі әдістерін, ресми, публицистикалық және көркем мәтіндердің аударма ерекшеліктерін игереді. Лексикалық баламаларды дұрыс таңдау, терминологиялық дәлдік сақтау, аударма барысында стилистикалық бірізділікті қамтамасыз ету, кәсіби аударма этикасын сақтауға назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аударма теориясы

    Курс аударматанудағы негізгі ұғымдармен, қағидалармен және тәсілдерімен таныстырады. Курста тілдер арасындағы баламалылық, лексикалық, грамматикалық және стильдік ерекшеліктерді жеткізу стратегиялары, аударма үдерісінің ғылыми-теориялық негіздері, негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, аударма түрлері мен әдістері, аударма қызметінің лингвистикалық, коммуникативтік, мәдениетаралық және прагматикалық аспектілері қарастырылады. Білім алушылар аудармадағы интерференция, нормалар мен стратегиялар, мәдени сәйкестік және аудармашының рөлі туралы білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, ақпараттық мәдениеті мен академиялық адалдығын көрсетеді
  • Критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады
  • Шетел тілі пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады
  • Метапәндік тәсілге негізделген шетел тілдері саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді
  • Шығармашылық ізденіс және академиялық хат арқылы пәнді зерттеудің құрылымын, негізгі концепцияларын және әдістерін талдайды
  • Пәннің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектейді
  • Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады
  • Технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды
  • Оқушының тұлғалық сапасын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялайды
  • Өз ойларын сыни қалыптастыру мақсатында алынған теориялық білімді тәжірибеде қолданады
Top