Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01102 Психология (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Баланың әл-ауқатын бағалау

    Пәннің мақсаты білім алушылардың баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы тәуекелдері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады: аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық; баланың әл-ауқатына баға беруге қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың эмоционалды және психологиялық әл-ауқатын қолдай алады; баланың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін құндылықтарды, көзқарастарды, этикалық принциптер мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалай алады; баланың әл-ауқатын түсіну тәсілдерін және баланың әл-ауқатының компоненттерін сипаттай алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Позитивті ата-аналық қызмет

    Пәннің мақсаты-ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарымен позитивті ата-ана тұрғысынан танысу; ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін позитивті ата-ана жағдайында ынталандыру мақсатында өмірлік қиын жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық кеңес

    Пәннің мақсаты студенттердің психологиялық құралдарды, клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсететін психотехникалық әдістерді қолдану үшін психологиялық кеңес берудің принциптері, формалары мен мазмұны туралы білім дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: кеңес берушінің психологиялық жағдайы мен психологиялық жағдайын дұрыс бағалай алады; клиент проблемасының эмоционалды және когнитивті аспектілерін ажырата алады; проблемалық жағдайға тап болған адамдардың психологиялық ерекшеліктерін анықтай алады; оқу және тәрбие процесінде балалардың дамуына ықпал ететін қалыпты жағдайларды қамтамасыз ету мақсатында білім беру процесіне қатысушыларға консультациялық көмек көрсетуде жас ерекшеліктерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Күйзелісті басқару

    Пәннің мақсаты - "стресс" ұғымын қазіргі ғылыми тұрғыдан зерттеу, стресстік реакциялардың құрылымымен, типологиясымен және түрлерімен, пайда болу себептері мен көріну механизмдерімен танысу; стрессті конструктивті басқарудың негізгі стратегиялары мен тактикасын, әдістерін практикада қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы коллаборация (IP)

    Пәннің мақсаты-қарым-қатынас процесінде тиімді өзара әрекеттесу, жанжалдарды шешу және коммуникативті құралдардың көмегімен мақсаттарға жету дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер психологиядағы ынтымақтастық негіздерін, оның түрлерін, функциялары мен механизмдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы психология және педагогика

    Пәннің мақсаты студенттерде арнайы педагогика мен арнайы психологияның әдіснамалық-теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру, осы ғылымдардың терминологиясы мен категориялық аппаратын меңгеру, арнайы педагогика және арнайы психология бойынша білім негізінде баланың дамуын бағалауға қабілетті. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: денсаулық сақтау мүмкіндіктері шектеулі және дамымаған білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қол жеткізуін объективті бағалауды жүзеге асыра алады; мүмкіндігі шектеулі білім алушының психологиялық-педагогикалық сипаттамасын басқа мамандармен бірлесіп жасау; қауіпсіз және жайлы пәндік-дамытушы ортаны қалыптастыру мақсатында оқу кабинетін жарақтандыруға қойылатын талаптарды айқындау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық араласу (IP)

    Пәннің мақсаты дағдарыстық, әлеуметтік-психологиялық интервенцияның ерекшеліктерін, Сенім телефондары қызметтерінің, отбасылық психологтар мен әлеуметтік-психологиялық көмек пен қолдауды жүзеге асыратын кабинеттердің жұмыс формаларын зерттеу болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтік-психологиялық араласу және қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға қолдау көрсету туралы жүйелі психологиялық-педагогикалық білімді қолдана алады; балалардың девиантты және делинквентті мінез-құлқының, мектептегі және әлеуметтік бейімсіздігінің алдын алу бойынша профилактикалық жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру; оң өзгерістерді ынталандыру мақсатында жеке кеңістікке психологиялық араласу үшін психологтың табысты ынтымақтастығына жағдай жасау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау

    Пәннің мақсаты студенттердің білікті көмек пен қолдау көрсете отырып, баланың даму жағдайын психологиялық-педагогикалық бағалауды жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың дамуының салыстырмалы деңгейін егжей-тегжейлі сипаттай алады; баланың қоршаған ортамен психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесу күйін бағалай алады; баланың дамуына ықпал ететін стратегияларды әзірлеу, қоғамда баланың әл-ауқатын қолдау және қолдау бағдарламаларын әзірлеу арқылы балаға әртүрлі қолдау көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың әлеуметтік тәрбие және оқыту саласындағы теориялық білімдерін кәсіби қызметі үшін қалыптастыру. Олар диагностикада және әлеуметтік білім беру мәселелерін шешудің тәсілдерін іздеуде өз дағдыларын дамытады. Олар сондай-ақ әлеуметтік білім беру субъектілері мен процесіне гуманистік әлеуметтік қатынасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы

    Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы іске асыру технологиясын және осы технологияны практикалық қызметте қолдану тәсілдерін зерттеу болып табылады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру мекемелеріндегі нормативтік-құқықтық құжаттаманың түрлерін ажырата алады; білім беру мекемелеріндегі нормативтік-құқықтық құжаттаманың қайнар көздерін және нормативтік-құқықтық құжаттаманы талдай алады; балаларды қорғау саласындағы өзекті үрдістерді, нормативтік-құқықтық базаның жаңа өзгерістерін бағалай алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өзара әрекеттестік психологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттесудің психологиялық заңдылықтарымен біртұтас идеяны қалыптастыру болып табылады және өндірістік міндеттерді іске асыруға бағытталған жанжалсыз өзара әрекеттесуге деген ұмтылыс пен шеберлікті дамыта алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: өзара әрекеттесу психологиясының негізгі принциптері, тұжырымдамалары мен құрылымы туралы білімдерін көрсете алады, өзара әрекеттесу кезінде қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру әдістерін тиімді қолдана алады; өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларын бағалау және түсіндіру; қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің жеке ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік беретін психодиагностикалық әдістерді қолдану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда дағдарыстық жағдайларды диагностикалау құзыреттіліктерін дамыту. Пән дағдарыс жағдайлары, нормалары, патологиясы мен динамикасы мәселелерін зерттейді, дағдарысты бағалаудың диагностикалық құралдарын меңгереді, патологиялық дағдарыс жағдайын диагностикалаудың ерекшеліктерін қарастырады, дағдарыс жағдайларын диагностикалаудың теориясы, әдістемесі және практикасы бойынша базалық білімдерін дамытады; адамның бейімделу ресурстарын ұлғайту және денсаулықты сақтау, ауруларды жеңу, диагностикалық принциптерді-баламаларды, бұзылулар мен мінез-құлық бұзылыстарының түрлері туралы идеяларды қалыптастыру мүмкіндіктері. Оқыту нәтижесінде студенттер дағдарыстық жағдайларды диагностикалауға және адамның патологиялық және норматиптік жағдайын анықтауға және диагностикалық нәтижелер бойынша

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік психологияның негізін зерттеу, қазіргі заманғы мінез-құлық теориялары мен эмоционалды даму теориялары бар, баланың дамуын қолдау үшін оқытуда білімді қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық әл-ауқатқа және психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлығына баға бере алады; оқу субъектілерінің қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдайды; білім беру үдерісі субъектілерінің қызметін кәсіби-этикалық тұрғыдан бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттің когнитивтік бағыттылығы үшін психология ғылымының теориялық негізін қалыптастыру.Психика ғылымдарының өзара байланыстары жүйесі, филогенездегі психиканың пайда болуы және онтогенездегі қалыптасуы туралы тұжырымдамасы, адамның практикалық іс-әрекетінде психологияның дәстүрлі әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Күнделікті өмірде психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері, инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері және зерттеу нәтижелерін білім беру және әлеуметтік практикаға енгізу процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Ғылыми деректерді сыни тұрғыдан талдау, инновациялық шешімдерді жобалау және іске асыру, олардың тиімділігі мен масштабтау әлеуетін бағалау қабілеттерін дамытуға ерекше назар аударылады. Бұл ғылыми ізденіске, жаңа идеяларды қалыптастыруға және өзекті әзірлемелерді енгізу арқылы ортаны өзгертуге қабілетті мамандарды даярлау үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың дамуын бағалау

    Пәннің мақсаты студенттердің физиология, жас психологиясы, педагогикалық психология саласындағы баланың даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады, бұл өз кезегінде әлеуметтік-коммуникативті дамудың, танымдық және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінуге ықпал етеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың даму психологиясының негізгі түсініктері мен терминдерін, жеке тұлғаны дамыту бойынша психологиялық-педагогикалық білімнің практикалық Қосымшаларының негізгі бағыттарын сипаттай алады; оқу және тәрбие процестеріндегі баланың танымдық және тұлғалық дамуының негізгі заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары

    Пәннің мақсаты студенттердің Балалардың құқықтарын Халықаралық қорғау органдарының жүйесі мен құрылымы туралы білімдерін қалыптастыру, балалардың құқықтарын Халықаралық қорғау әдістерінің тиімділігін бағалауға қабілетті. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: балалардың құқықтарын халықаралық қорғаудың негізгі тәсілдері мен нысандарын іс жүзінде қолдана алады; Балалардың құқықтарын қорғаудың халықаралық стандартының көздерін, халықаралық ұйымдардың жарғылық құжаттарын, балаларды қорғау мәселелері бойынша халықаралық әмбебап, өңірлік және екіжақты келісімдерді талдай алады; балаларды қорғау саласындағы өзекті үрдістерді, нормативтік-құқықтық базадағы жаңа өзгерістерді үнемі қадағалап отыру

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Топтық кеңес беру

    Пәннің мақсаты – топтық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен, психотерапевтік шындықтың теориялық картасымен таныстыру, оның шеңберінде психолог-кеңесшінің психотехникалық ойлауының, дүниетанымының және кәсіби этикасының негіздері мен бір мезгілде өзінің кеңес беру тәжірибесін түсінуге және барлық белгілі психотерапиялық әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психологтың сараптамалық қызметі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда психологтың сараптамалық қызметінің әдіснамалық-теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру ортасының тәуекелдерін анықтау кезінде қызметті ұйымдастыру мен мазмұнына сараптаманың әдістері мен тәсілдерін білу болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру қызметін сараптау тәсілдерін, сараптаманың мақсаттары мен функцияларын сипаттай алады, білім беру ортасының тәуекелдерін ескере отырып, сараптама нәтижелерін талдай және болжай алады; психологиялық әдістер арқылы білім беру ортасының тәуекелдерін анықтай алады; білім беру ортасын сараптау параметрлерін таңдау (модальділік, ендік, білім беру ортасының қарқындылығы және т. б.)

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беруде кеңес беру (IP)

    Пәннің мақсаты білім беру субъектілерімен жұмыс істеудің негізгі әдіснамалық және практикалық принциптерін білу; білім беру процесінде тұлғааралық қатынастардың функционалдық-рөлдік құрылымы туралы түсінікке ие болу. Пән болашақ мұғалімдердің білім берудегі кеңес беру теориясы мен практикасы саласындағы негізгі білімдерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық зерттеулер

    Пәннің мақсаты-психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу арқылы ғылым әдіснамасы мен ғылыми білім критерийлері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, психологиялық зерттеулер жүргізуге қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: зерттеу мәселесін анықтай алады; зерттеу жоспарын құра алады: зерттеудің теориялық негіздемесін қамтамасыз етеді; зерттеу әдістерін негізді түрде таңдау; зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыру; алынған зерттеу нәтижелерінің толық сипаттамасын беру және қорытынды жасау; зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғау

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу

    Пәннің мақсаты білім алушыларда баланың әлеуметтенуін сүйемелдеуді психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі нысандары (қорғаншылық, әріптестік, ынтымақтастық) туралы білімді қалыптастыру, жеке тұлғаны дамытуға бағытталған қызмет көрсету бағдарламасын және басқа мамандармен өзара іс-қимыл жасау болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың түрлерін, бейімделу деңгейлерін, әлеуметтенуін және ең қолайлы бейімделу механизмдерін салыстыра алады; баланың әлеуметтену процесін сүйемелдеу үшін кәсіби қызметті жүзеге асыра алады; жарақаттанудың алдын алу, балалардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; кәсіби өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, білімді саналы жоспарлау міндеттерін шешу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдын алу

    Пәннің мақсаты-қазіргі қоғамдағы дағдарыстық мінез-құлықтың негізгі формалары және олардың жастар ортасында көріну ерекшеліктері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру, балалардың әл-ауқатын дамыту және тәуекелдердің алдын алу тұжырымдамалары мен теориялық тәсілдерінің негізгі ережелерін қолдану. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың әл-ауқаты туралы ақпаратты талдай, бағалай және салыстыра алады, психологиялық дамудың бұзылуының алдын алу әдістерін қолдана алады; оның барлық көріністерінде денсаулықты сақтауға көмек көрсету: Физикалық дене деңгейінде, тұрақты психикалық тепе-теңдік, салауатты өмір салты

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Баланың танымдық әрекетін бақылау және тексеру (IP)

    Пәннің мақсаты білім алушылардың баланың танымдық іс-әрекетіне мониторинг және сараптама жүргізу дағдыларын қалыптастыру және оқушыларды бақылау мен сараптамалық бағалаудың заманауи әдістерін қолдану болып табылады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: практикада психолог қызметінің түрлерін: мониторинг пен сараптаманы жүзеге асыра алады, баланың танымдық іс-әрекетін мониторингілеу және сараптау бағдарламасын әзірлеп, іске асыра алады, баланың танымдық іс-әрекеті бойынша мониторингтік іс-шаралар мен сараптамалық іс-шаралар жүргізе алады, баланың танымдық іс-әрекетін мониторингілеу және сараптау нәтижелерін сипаттай алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дауларды шешу стратегиялары

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың топтағы тұлғааралық қатынастардың даму заңдылықтары мен тетіктері, әлеуметтік жанжалдарды шешудің себептері, динамикасы мен стратегиялары туралы білімдерін қалыптастыру; жанжалдарды шешудің сындарлы әдістерін практикада қолдануға қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жанжалдың бар-жоғын анықтап, оның себептерін анықтап, оны шешу жолдарын ұсына алады; жанжалдағы мінез-құлық стратегиясын таңдауға әртүрлі факторлардың әсерін талдау; жанжалсыз мінез-құлық ережелерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерде мамандық туралы, өмір жолын таңдау, сондай-ақ кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындық туралы түсінік қалыптастыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әр түрлі жас кезеңдерінде адамның кәсіби өзін-өзі анықтауының жалпы және нақты заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін анықтай алады; педагог-психолог пен әлеуметтік педагог қызметінің кәсіптік бағдарлау бағыты шеңберінде іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру, өмір жолын таңдау ретінде кәсіптік қызметтің әртүрлі түрлері үшін профессиограммалар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Отбасын сүйемелдеу және қолдау

    Пәннің мақсаты-отбасы туралы білім саласында құзыреттілікті және отбасы психологиясының негіздерін қалыптастыру, отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге және отбасы мен неке қатынастарына оң көзқарастар тұрғысынан қолдау көрсетуге қабілетті. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: балалар мен ата-аналар қатынастарының әртүрлі психологиялық-педагогикалық модельдерін сүйемелдеу және қолдау бойынша ұсыныстарды қолдана алады; сүйемелдеуге және психологиялық-педагогикалық қолдауға мұқтаж отбасыларға психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыра алады; практикалық қызметте отбасын сүйемелдеу мен қолдаудың ең жақсы әдістері мен әдістерін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім саласындағы психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары

    Пәннің мақсаты-Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі әртүрлі проблемалық жағдайларды нормативтік-құқықтық талдау ерекшеліктері бар студенттердің білімін қалыптастыру және қызметтік іс-әрекеттің этикалық аспектілерін білетін және оларды іс жүзінде қолдана алатын мамандарды даярлау.Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: Психологтың этикалық принциптері мен кәсіби стандарттарын қолдануды негіздей алады, өз қызметін кәсіби стандартқа сәйкес және этикалық стандарттарға сәйкес жүзеге асыра алады, моральдық және моральдық нормалар мен мінез-құлық ережелерімен; білім беру процесінде педагогикалық қарым-қатынас әдістері мен әдістерін көрсету; кәсіби қызмет процесінде жанжалдар мен стресстерді басқару: психологтың қызметін кәсіби және этикалық тұрғыдан бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бала-ата-аналық қарым-қатынасын психологиясы

    Пәннің мақсаты-онтогенездің және отбасының өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде баланың жеке басының дамуындағы отбасының рөлі мен маңыздылығымен таныстыру және балалар мен ата-аналар арасындағы тұрақты байланыстарды дамытуға түрткі бола алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: осы қатынастардың бұзылу себептерін көрсете отырып, балалар мен ата-аналар қатынастарын сипаттай алады; ата-аналар мен балалар арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдай алады; балалар мен ата-аналар қатынастарын қолдау және дамыту мақсатында отбасымен психодиагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі конфликтология (IP)

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жанжалдарды кәсіби шешудің ерекшеліктері және олардың алдын алу шаралары туралы білімдерін қалыптастыру; жанжалдардың алдын алу және шешу саласында практикалық дағдылар кешенін әзірлеу қабілеті болып табылады. Бұл курс болашақ психологты білім берудегі қақтығыстарды талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар мен әдістердің кешенімен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалды психология

    Пәннің мақсаты-жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы және көріну әдістері туралы білімді зерттеу және жүйелеу. Практикалық мақсат-болашақ мұғалімдердің психологиялық мәдениетін арттыру, оларды жеке айырмашылықтардың әртүрлі топтарымен және оларды диагностикалау әдістерімен таныстыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әр түрлі психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі тенденциялары мен заңдылықтары, адамның қасиеттері мен күйлері туралы білімді қалыпты және психикалық ауытқуларда қолдана алады; психологиялық диагностика әдістерінің принциптері мен ерекшеліктері және өзгеруі, әртүрлі қасиеттері, жағдайы қалыпты және психикалық ауытқулармен.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологтың заманауи мониторингі

    Пәннің мақсаты-әртүрлі білім беру мекемелерінде заманауи мониторинг жүргізу ерекшеліктерін білу және түсіну. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: заманауи мониторингті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін басшылыққа ала алады, әртүрлі білім беру мекемелерінің қызметіне заманауи мониторинг бағдарламасын жобалап, әзірлей алады, білім беру мекемелеріне мониторинг пен сараптама жүргізе алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытуды бейіндеу

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде оқушыларды профильдеу, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады, мектептің бейіндік оқытуға көшуін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі мәселелері аясында құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: оқытуды профильдеудің оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауымен байланысын, білім беру мазмұнының ерекшелігін ескере отырып, технологиялық білім беру жүйесіндегі бейіндік оқытудың мәнін анықтай алады "технология"салалары; оқытуды профильдеу мақсатында оқушылардың қызығушылықтары мен бейімділіктерін анықтау әдістерін практикада қолдану бейіндік оқыту бағдарламаларының мазмұнының оның түрлеріне тәуелділігін талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Когнитивті нейропсихология

    Пәннің мақсаты-жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі когнитивті және нейропсихологиялық синдромдарын және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторларды, когнитивті және нейропсихология әдістерімен; нейропсихологиялық диагностикалық зерттеуді құру принциптерін игеру және білу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту (IP)

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдердің психология мен педагогикадағы балалардың жеке басының заманауи теориялары саласындағы құзыреттерін қалыптастыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психиканың дамуының жалпы заңдылықтары, қозғаушы күштері мен механизмдері туралы білімді қолдана алады; баланың жеке басының дамуының жас ерекшеліктері; психологиядағы баланың жеке басының негізгі теориялары туралы білімді, практикалық іс-әрекетте баланың жеке басының қазіргі психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдерді игере алады; баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес құралдарды, оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау (IP)

    Пәннің мақсаты білім алушыларда баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы тәуекелдері туралы идеяны қалыптастыру болып табылады: аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық; әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және қазіргі заманғы психотерапиялық бағыттар мен бағдарламаларды білу және түсіну. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік дамудың тәуекелдері мен факторларын, олардың қоғамда пайда болуын егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеуді бақылай, зерттей және жүргізе алады; баланың әл-ауқатының компоненттерін сипаттай алады; психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлық дәрежесін бағалай алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлға теориясы

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімдерде тұлға психологиясы туралы идеяны адамзаттың теориялық және практикалық саласы ретінде қалыптастыру, Табиғатта, қоғамда және адамның жеке өмір жолында тұлғаның қалыпты және қалыптан тыс дамуының заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: тұлғаның негізгі теориялары туралы білімді психологияда, қазіргі тұлға психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдерді практикалық іс-әрекетте қолдана алады; Қазіргі психологияның белгілі тұлға теорияларын қолдана отырып, әртүрлі тәсілдерді, мектептер мен бағыттарды талдау, салыстыру және салыстыру; жеке тұлғаны зерттеу әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау

    Пәннің мақсаты нормотиптік және ерекше балалардың даму ерекшеліктерін игеру және білу және нормотиптік және ерекше балаларды психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша құжаттардың жобаларын әзірлеу, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша қорытынды дайындау технологиясын меңгеру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың нормотиптік және ерекше даму критерийлері туралы білімді қолдана алады, баланың нормотиптік және ерекше дамуын бағалай алады, бағалау процедураларын кейіннен сипаттай және түсіндіре алады; нормотиптілік пен ерекшелікті ескере отырып, балаларға арналған инклюзия бағдарламаларын жасау, бағдарламаларды енгізу тиімділігіне мониторинг жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бейінді технологиялар (IP)

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандықты таңдауда және мамандыққа бағытталған оқыту курстарын таңдауда студенттерге көмек көрсете алатын кәсіптердің кәсіби және психологиялық классификациясы бойынша дағдыларды қалыптастыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: Кәсіби қызметтің әртүрлі түрлері үшін профессиограмма құра алады; білім алушылардың кәсіби қызметке психологиялық дайындығын қалыптастыру тәсілдерін анықтай алады; кәсіби өзін-өзі анықтауды жандандыру үшін консультациялар, әңгімелесулер, тренингтер өткізу, білім алушылардың кәсіби мүдделерін анықтау және олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) болашақ мамандықты таңдау бойынша кеңес беру; білім алушылар үшін кәсіптік бағдарлау бағдарламалары мен іс-шараларын әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мамандандыру мұғалімдерін тұлғаға әлеуметтік-психологиялық көзқарастың әлемдік тәжірибесімен таныстыру, болашақ мұғалімдерде тұлғаның әлеуметтік дамуы саласындағы практикалық жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтену процесінің сипаты мен мазмұны, сондай-ақ жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқын қалыптастыру механизмдері туралы біле алады; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының негізгі теориялық модельдерін, сондай-ақ әлеуметтенудің нақты механизмдерін түсінуді игере алады; тұлғаның әлеуметтік дамуының нақты жағдайларын талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пәнді оқудың мақсаты – әлеуметтік процестерді психология тұрғысынан түсіну саласындағы құзыреттіліктерді дамыту. Пән әлеуметтік психологияның негізгі принциптерімен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік көзқарастардың ерекшеліктерімен, әлеуметтік нормалармен, мінез-құлықты реттеумен таныстырады және алған білімін тәжірибеде қолдана алады. Болашақ мамандар әлеуметтік психологияның негізгі қағидаларын, негізгі ұғымдар мен категориялардың мәні мен мазмұнын сипаттап, түсіндіре алады; әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық мәселелер мен жағдайларды шешу үшін алған білімдерін практикада қолдану; әлеуметтік-психологиялық жағдаяттарды талдау, жағдаяттар мен мәселелерді шешу кезінде пәнаралық байланыстарды орнатады; жанжал жағдайларын болдырмау үшін жеке және топтық оқыту және түзету бағдарламаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарысты мінез- құлықтың алдын алу

    Пәннің мақсаты білім алушылардың дағдарыстық мінез-құлқының белгілері мен ерекшеліктерімен танысу болып табылады және өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға профилактикалық және консультациялық, түзету көмегін көрсете алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: қазіргі қоғамдағы дағдарыстық мінез-құлықтың негізгі формаларын және олардың жастар ортасында көріну ерекшеліктерін анықтай алады; жастар ортасындағы дағдарыстық көріністердің жай-күйі мен динамикасы туралы ақпаратты талдау, бағалау және салыстыру, дағдарыстық мінез-құлықтың алдын алу және білім алушылардағы дағдарыстық жағдайларды еңсеру және өзіне деген сенімділікті дамыту мақсатында тренингтік жұмыс жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты студенттердің білім беру мекемесіндегі психоәлеуметтік қызметтің рөлі, қызметі мен міндеттері туралы білімдерін қалыптастыру және психоәлеуметтік қызметтің қызметін практикада жобалау, ұйымдастыру және жүзеге асыру қабілеті болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыру принциптерін қолдана алады, білім беру мекемелеріндегі психоәлеуметтік жұмысты реттейтін нормативтік құжаттарды пайдалануды негіздей алады; психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыру кезінде балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуы мәселелері бойынша әртүрлі әлеуметтік қызметтердің мамандарымен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша практикум

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының ерекшеліктері, заңдылықтары, негізгі принциптері мен нақты проблемалары туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, балалар психотерапевтінің жұмысындағы этикалық нормалар мен ережелермен танысу болып табылады. Болашақ мұғалімдер балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының негізгі формаларын, бағыттары мен әдістерін (жеке, топтық, қоршаған орта терапиясы, ойын психотерапиясы және т.б.) ажырата алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер

    Пәннің мақсаты білім беру тұжырымдамаларын, теориялары мен идеяларын талдауға және іріктеуге жүйелі көзқарас дағдыларын қалыптастыру болып табылады және жеке тұлға саласында қолданбалы зерттеулер жүргізуге қабілетті құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру теориясы мен практикасындағы қазіргі заманғы даму мен өзгерістерді, ұсынылған инновацияларды, жүйелерді, жобаларды, бағдарламаларды және т. б. талдап, сыни тұрғыдан бағалай алады; білім беру рефлексия және кәсіби даму, осы негізде өзінің педагогикалық қызметін құру, одан әрі жеке білім беру өсуін жобалау. кәсіби өсу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Медиа- және киберпсихология

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде киберпсихологияны білімнің жаңа ғылыми-практикалық саласы ретінде, оның өзекті міндеттері мен қоғамды үдемелі цифрландырудың қазіргі жағдайындағы даму перспективалары, сондай-ақ психологтың интернет-ортадағы кәсіби қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасын жобалау

    Пәннің мақсаты педагогикалық жобалаудың теориялық және практикалық аспектілерін, заманауи білім беру технологияларын және білім берудегі жүйелі тәсіл контекстінде білім беру мекемелерін дамыту бағдарламаларын зерттеу болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру ортасының психологиялық аспектілері мен педагогикалық мүмкіндіктерін талдай алады; білім беру ортасын жобалау параметрлеріне баға бере алады; білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалай алады; білім беру ортасының ең жақсы мысалдарын келтіре алады; білім беру ортасын жобалау кезінде мәдени, гендерлік, этникалық, аймақтық, жеке әртүрлілікті ескеру; білім беру ортасын жобалау үшін ұсыныстар әзірлеу; Ерте алған білімдерін жүйелеу және оларды болашақ практикалық қызметке қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық бейімделу және оңалту

    Пәннің мақсаты-оңалту және бейімдеу жұмыстарының негізгі бағыттары мен әдістерін зерттеу және игеру; бақылау, модельдеу, білім беру және практика арқылы дамудың маңызды өмірлік дағдыларымен; ерекше қажеттіліктері бар және психикалық аурулары бар адамдармен оңалту әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты психологиялық зерттеу әдістері туралы кешенді идеяны қалыптастыру, сапалық және сандық әдістердің әдіснамасы мен процедуралық ерекшеліктері туралы теориялық білімді игеру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздері туралы білім мен түсініктерді қолдана алады; ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын игеру; алынған мәліметтерге сыни көзқараспен қарайды; бақылау, әңгімелесу, эксперимент, психологиялық диагностика, скрининг әдістерін қолдана отырып, баланың дамуын бағалай алады; баланың дамуы мен әлеуметтік жағдайды бағалау негізінде осы араласудың араласуын және мониторингін жоспарлау

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлықтың алдын алу

    Пәннің мақсаты-девиантты мінез-құлықтың типологиясы туралы білімді қалыптастыру, девиантты мінез-құлықтың алдын-алудың негізгі бағыттарымен жас ұрпақтың әлеуметтенуіне қауіп факторларының әсері және студенттердің девиантты мінез-құлқына психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау (IP)

    Пәннің мақсаты студенттердің даму заңдылықтары мен тетіктерін, бір жас тобынан екінші жас тобына сапалы көшу көрсеткіштерін,тұлға құрылымында, мотивациялық-қажеттілік және танымдық салаларда,балалардың іс-әрекеті мен қарым-қатынасында болып жатқан өзгерістерді игеру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психикалық және физикалық жағдайды бағалау үшін балалардың даму ерекшеліктері туралы білімді қолдана алады; оқушылардың даму ерекшеліктеріне баға беру бағалау рәсімдерін жүргізу, содан кейін оларды сипаттау және түсіндіру, оқушылардың психикалық және физикалық денсаулығын сақтауға ықпал ететін физикалық, интеллектуалдық, сөйлеу және эмоционалдық дамуындағы шамалы ауытқуларды уақтылы анықтау және түзету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
  • Балалардың оқуын жеңілдетеді
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
  • Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады
  • Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды
  • Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады.
  • Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
  • Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады
  • Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
  • Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады
Top