6B01102 Психология (IP) в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жас ерекшелігіне байланысты психология
Болашақ мұғалімдер жас кезеңділігінің жіктелімімен таныс; оқу үдерісінде оқушылардың жас ерекшеліктерін тани біледі және оларды ескеру қабілеті бар. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: жас ерекшелігі психологиясының психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін көрсете алады; тұлға дамуының жас кезеңділігі; онтогенездегі тұлғаның жасқа байланысты даму кезеңдерін сипаттай алады; қызметтің жетекші түрі және әрбір жас кезеңіндегі дамудың әлеуметтік жағдайы; тұлға дамуының әртүрлі теорияларын түсіну
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Болашақ мұғалімдер психикалық танымдық, эмоционалдық және ерік тіүдерістердің мәні мен мазмұнымен,психикалық қасиеттерімен күйлеріментаныс; адамның психикалық құбылыстары әлемін зерттеуде жалпы психологияның әдістерін таңдап, қолдана алады, психикалық үдерістерді, қасиеттермен күйлерді зерттеу және дамыту әдістерін қолдана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психикалық когнитивтік үдерістердің даму заңдылықтары туралы білім мен түсінікті қолдану; баланың психикалық жағдайын түсіндіру және психикалық өзін-өзі реттеудің қарапайым әдістерін қолдану; адамға тән психикалық құбылыстарды талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өзара әрекеттестік психологиясы
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттестіктің психологиялық заңдылықтарымен таныс және өндірістік міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған конфликтісіз өзара әрекеттесу тілегі мен қабілетін дамыта алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: өзара әрекеттестік психологиясының негізгі принциптері, тұжырымдамалары және құрылымы туралы білімдерін көрсете алады; өзара ықпалдасу барысында қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру әдістерін тәжірибеде тиімді қолдана алады; өзара ықпалдасудың әртүрлі жағдайларын бағалап түсіндіре алады; қарым-қатынас пен өзара ықпалдастықтың жеке ерекшеліктерін анықтау үшін психодиагностикалық әдістерді қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Курс барысында болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметіүшін жеткілікті көлемде әлеуметтік тәрбие беру және оқыту саласында теориялық білімді игереді. Олар әлеуметтік білім беру саласындағы мәселелерді шешу тәсілдер ініздеу және диагностика лауда өздерінің дағдылар ындамытады. Олар сондай-ақ әлеуметтік білім беру субъектілеріне және үдерісіне гумнистік әлеуметтік қарым-қатынасты қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
Курстың мақсаты – осы мамандықтың болашақ мұғалімдерін жеке тұлғаға бағытталған әлеуметтік-психологиялық көзқарастың әлемдік тәжірибесімен таныстыру, болашақ мұғалімдерде жеке тұлғаның әлеуметтік дамуы саласындағы практикалық жұмыстың негізгі бағыттарымен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтену үдерісінің сипаты мен мазмұны, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқының қалыптасу механизмдері туралы білуге; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының негізгі теориялық үлгілерін, сондай-ақ олардың әлеуметтену механизмдері туралы нақты түсінігін меңгеруге; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының нақты жағдайларын талдай білуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады, өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады, инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
Пәннің мақсаты – психология және педагогикадағы балалар тұлға сының заманауи теориялары саласында болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психика дамуының жалпы заңдылықтары, қозғаушы күштері мен механизмдері, баланың жеке тұлғасының дамуының жас ерекшеліктері туралы білімін пайдалануға; психологиядағы бала жеке тұлғасының негізгі теориясы, практикалық іс-әрекетте бала тұлғасының қазіргі психологиясындағы тұжырымдамалары мен тәсілдері туралы білім алуға; баланың жас мүмкіндіктеріне сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеудің құралдарын, әдістерін таңдауға қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік психологияның негізгі қағидаларымен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік қатынас ерекшеліктерімен, әлеуметтік нормалармен, мінез-құлықтыреттеументаныс және алған білім дерін тәжірибеде қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтік психологияның негізгі ережелерін, негізгі ұғымдары мен категорияларының мәні мен мазмұнын сипаттайды және түсіндіре алады; әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық мәселелермен жағдайларды шешу үшін алған білімдерін практикада қолдана алады; әлеуметтік-психологиялық жағдаяттарды талдайды, жағдаяттар мен мәселелерді шешу кезінде пәнаралық байланыстарды орната алады; қайшылықты жағдайлардың алдын алу үшін жеке және топтық оқыту және түзету бағдарламаларын әзірлей алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курстың меңгерудің мақсаты - жеке басты айырмашылықтар, оларды қалыптастыру мақсаттары, олардың байқалу құрылымы мен тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу болмақ.Тәжірибелік мақсат – болаша қмұғалімдердің психологиялық мәдениетін арттыру, оларды жеке ерекшеліктердің әртүрлі топтарымен таныстыру. Оларды диагностикала уәдістері болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әртүрлі психикалық үдерістердің дамуы мен қызмет етуінің негізгі тенденциялары мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыпты жағдайдағы және психикалық ауытқулары бар жеке тұлғаның қасиеттері мен күйлері; психологиялық диагностика әдістерінің принциптері мен ерекшеліктерін және әртүрлі қасиеттердің өзгеруі, қалыпты жағдайдағы және психикалық бұзылыстардағы жағдайы туралы білімдерін қолдана біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға теориясы
Пән болашақ мұғалімдердің жеке тұлға психологиясы туралы адам білімінің теориялық және практикалық саласы ретінде түсінігін қалыптастыруға бағытталған, табиғаттағы, қоғамдағы және адамның жеке өмір жолындағы тұлғаның қалыпты және қалыптантыс дамуының қызметету заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психологиядағы жеке тұлғаның негізгі теориялары, қазіргі жеке тұлға психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдер туралы білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалануға; қазіргі заманауи психологияның жеке тұлғаның белгілі теорияларын пайдалана отырып, әртүрлі көзқарастарды, мектептер мен бағыттарды талдауға, салыстырып сәйкестерін іздеуге, жеке тұлғаны зерттеу әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды меңгеруге қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ педагогтар оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ педагогтар әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ педагогтар заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
Болашақ мұғалімдер оқу орнындағы психо-әлеуметтік қызметтің рөлімен, функцияларымен жән еміндеттерімен таныс және тәжірибеде психоәлеуметтік қызмет көрсету қызметін жобалай, ұйымдастыра және жүзеге асыраалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыру принциптерін қолдана алады; білім беру ұйымдарында психоәлеуметтік жұмысты реттейтін нормативтік құжаттарды қолдануды негіздей алады; психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыруда балалармен жасөспірімдердің психикалық дамуы бойынша әртүрлі әлеуметтік қызметтердің мамандарымен өзара әрекет тесе алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы
Болашақ мұғалімдер онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде және отбасының өмірлік циклінде бала тұлғасының дамуындағы отбасының рөлі мен маңыздылығымен таныс және ата-ана мен бала арасындағы тұрақты қарым-қатынасты дамытуға ынталандыра алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:осы қатынастардың бұзылу себептерін көрсете отырып, ата-ана мен бала қарым-қатынасын сипаттай алады; ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдай алады; ата-ана мен бала қарым-қатынасын қолдау және дамыту мақсатында отбасымен психодиагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізе алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Когнитивті нейропсихология
Болашақ мұғалімдер жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі когнитивті және нейропсихологиялық синдромдарымен және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторлармен, когнитивті және нейропсихология әдістерімен таныс; нейропсихологиялық лиагностикалық зерттеуді құру принциптерін тұжырымдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Болашақ мұғалімдер білікті көмек пен қолдау көрсете отырып, баланың даму жағдайына психологиялық-педагогикалық баға беруді біледі және оны жүргізу қабілетінеие. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың салыстырмалы даму деңгейіне толық сипаттама беруге; баланың қоршаған ортамен психологиялық-педагогикалық әрекеттесу жағдайын бағалауға; балаға әртүрлі қолдау көрсету мен оның дамуына ықпал ететін стратегияларды әзірлеуге;баланы қоғамда қолдау және әл-ауқатының жақсаруы үшін бағдарламалар әзірлеуге қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Болашақ мұғалімдер отбасының іргелі тұжырымдамасымен және отбасы психологиясының негіздерімен таныс, отбасына және неке қатынастарына оң көзқарас тұрғысынан отбасыларға қолдау көрсету және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бала мен ата-ана қарым-қатынасының әртүрлі психологиялық-педагогикалық үлгілерін сүйемелдеу және қолдау бойынша ұсыныстарды қолдана алады; қолдауды және психологиялық-педагогикалық қолдауды қажет ететін отбасылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе алады; отбасын сүйемелдеу мен қолдаудың озық әдістері мен әдістерін тәжірибеде қолдана алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Позитивті ата-аналық
Болашақ мұғалімдер баламен ата-ана қарым-қатынасыныңда музаңдылықтарымен жақсы ата-аналық көзқарас тұрғысынан таныс; позитивті ата-ана жағдайында ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің мотивация сынарттыру мақсатында қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсете алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ педагогтарға педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ педагогтар түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі оқу үдерісінің сапасын арттыру үшін заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгертуге бағытталған. «Білім берудегі цифрлық технологиялар» пәні электрондық білім беру ресурстарын, оқытуды басқару жүйелерін (LMS), мультимедиялық технологияларды және оқу процесін қолдайтын жекелендірілген білім беру траекторияларын, бейімделу жүйелерін және интеллектуалды көмекшілерді құру үшін қолданылатын жасанды интеллектті (AI) қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Курс болашақ мұғалімдердің оқушылардың даму заңдылықтары мен механизмдерін, бір жас тобынан екіншісіне сапалы өту көрсеткіштерін, тұлға құрылымында, мотивациялық-қажеттілік және танымдық сфераларында, балалардың іс-әрекетінде және қарым-қатынасында болып жатқан өзгерістерді меңгеруге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: балалардың психофизикалық жағдайын бағалау үшін даму ерекшеліктері туралы білімдерін қолдана алады; оқушылардың даму ерекшеліктерін бағалай алады; бағалау процедураларын кейіннен сипаттау және түсіндіру арқылы жүзеге асыра алады; оқушылардың физикалық, интеллектуалдық, сөйлеу және эмоционалдық дамуындағы болмашы ауытқуларды жедел анықтап, түзете алады, бұл олардың психикалық және физикалық денсаулығын сақтауға көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Баланың дамуын бағалау
Болашақ мұғалімдер физиология, даму психологиясы, педагогикалық психология салаларындағы баланың даму ерекшеліктерін біледі, бұл өз кезегінде әлеуметтік-коммуникативтік дамудың, танымдық және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінуге ықпал етеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бала дамуы психологиясының негізгі ұғымдары мен терминдерін, тұлғаны дамыту бойынша психологиялық-педагогикалық білімдерді практикалық қолданудың негізгі бағыттарын сипаттай алады; оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінде баланың танымдық және тұлғалық дамуының негізгі заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдай алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баланың әл-ауқатын бағалау
Болашақ мұғалімдер аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық сияқты баланың әл-ауқатына төнетін заманауи қауіптерментаныс;олар баланың әл-ауқатын бағалауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың эмоционалдық-психологиялық жағдайын қолдайалады; баланың игілігі үшін құндылықтарды, көзқарастарды, этикалық принциптермен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалайалады; баланың әл-ауқатының компоненттерін және әл-ауқатын түсіну тәсілдерін сипаттайалады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Болашақ мұғалімдер қалыпты және ерекше балалардың даму ерекшеліктерімен таныс және нормалық және ерекше балаларды психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша құжаттардың жобаларын әзірлейалады, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша қорытынды дайындау технологиясын біледі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың нормалық және арнайы даму критерийлері туралы білімдерін қолдана алады; баланың норматиптік және ерекше дамуын бағалауды біледі; бағалау рәсімдерін кейіннен сипаттай және түсіндіре отырып жүзеге асыруды біледі; нормалармен ерекшеліктерді ескере отырып, балаларға арналған инклюзия бағдарламаларын жасай алады; бағдарламаларды іске асырудың тиімділігін бақылай алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтардың оқу үрдісінде білімалушылардың жан-жақтылығын ескеріп, олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндіктері бар. Болашақ педагогтар сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білімалушылардың оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдайды. Болашақ педагогтар білімалушылардың өмір сүру оқу мәнмәтінін ескере отырып, қауымдастықпен (педагогтармен, білімалушылармен, ата-аналармен/қамқоршылармен) бірлесе ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік педагогика және әлеуметтік психология негіздерімен, қазіргі мінез-құлық теорияларымен және эмоционалдық даму теорияларымен таныс және білім дерін баланың дамуын қолдау үшін оқытуда қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық әл-ауқат пен психоәлеуметтік даму қаупінің ауырлығын бағалай алады; оқу субъектілерінің қажеттіліктерін ескеру және олардың жеке тұлғасы мен өзін-өзі бағалауының дамуына қолдау көрсете біледі; білім беру үдерісі субъектілерінің қызметін кәсіби-этикалық ұстанымдардан бағалауды біледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экспериментальды психология
Пәнді меңгерудің мақсаты – психологиялық зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерінің негіздерін меңгеру. Оқыту нәтижесінде студент тұлғаны зерттеуде психодиагностикалық әдістер мен әдістерді өз бетінше қолдана алады, психологиялық зерттеу барысында алынған нәтижелерді адекватты және сыни тұрғыдан бағалайды және талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық кеңес беру
Курс клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кеңес алушының психологиялық жағдайын және психологиялық жағдайын дұрыс бағалайалады; клиент мәселесінің эмоционалдық және когнитивтік аспектілеріна жырата алады; проблемалық жағдайдағы адамдардың психологиялық ерекшеліктеріна нықтай алады; білім беру және тәрбиелеу процесінде баланың дамуына қолайлық алыпты жағдайларды қамтамасы зету мақсатында оқу процесіне қатысушыларға консультативтік көмек көрсету кезінде жасерекшеліктерін пайдалана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы психология және педагогика
Болашақ мұғалімдер арнайы педагогикамен арнайы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныс, осы ғылымдардың терминологиясымен категориялық аппаратын біледі және арнайы педагогикамен арнайы психология біліміне сүйене отырып, баланың дамуын бағалайалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қауіпсіз дамуы және даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың оқу нәтижелеріне қол жеткізуін объективті бағалауды жүзеге асырады; басқа мамандармен бірге мүмкіндігі шектеулі оқушының психологиялық-педагогикалық мінездеме сін құрастыраалады; қауіпсіз және қолайлы пәнді дамыту ортасын құру мақсатында сыныпты жабдықтауға қойылатын талаптарды анықтайалады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психокоррекция
Пәннің мақсаты студенттердің практикалық психология және психокоррекция жүйесіндегі құзыреттілігін оның маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыру. Бұл пән оқыту барысында студент психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары мен оның негізгі принциптерін, коррекциялық психологияның мақсаттары мен міндеттерін, түзете-дамыту жолдарының мәнін түсініп, әртүрлі психокоррекциялық тәсілдер мен техникаларды қолдана отыра, танымдық және психикалық даму бұзылыстарымен жұмыс істеуге бағытталған. психологиялық түзету әдістері мен әдістемелерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум
Пән болашақ мұғалімдер арасында балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының ерекшеліктері, заңдылықтары, іргелі принциптері мен нақты мәселелері туралы білімнің интегралды жүйесін қалыптастыруға, балалар психотерапевтінің жұмысындағы этикалық нормалар мен ережелермен таныстыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының негізгі формаларын, бағыттары мен әдістерін (жеке, топтық, экологиялық терапия, ойын терапиясы және т.б.) ажырата алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топтық кеңес беру
Пәннің мақсаты – топтық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен, психотерапевтік шындықтың теориялық картасымен таныстыру, оның шеңберінде психолог-кеңесшінің психотехникалық ойлауының, дүниетанымының және кәсіби этикасының негіздері мен бір мезгілде өзінің кеңес беру тәжірибесін түсінуге және барлық белгілі психотерапиялық әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Болашақ мұғалімдер баланы әлеумет тендірудіс үйемелдеуге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің негізгі формаларымен таныс (қамқоршылық, серіктестік, ынтымақтастық), олар жеке тұлғаны дамытуға бағытталған басқа мамандармен өзара әрекеттесу және сервистік бағдарламаларды құрастыра алады.Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бейімделу түрлерін, деңгейлерін, баланың әлеуметтенуін және еңқолайл ыбейімделу механизм дерін салыстыра алады; баланың әлеуметтену процесін сүйемелдеу үшін кәсіби қызметті жүзеге асыра алады; жарақаттар дыңалдыналады,балалардың өмір імен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады; кәсіби өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, білім беруді саналы түрде жоспарлау мәселелерін шеше алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдыналу
Болашақ мұғалімдер қазіргі қоғамдағыдағдар ыстық мінез-құлықтың негізгі формаларымен және олардың жастар ортасында көрінуерекшеліктері ментаныс, олар тұжырымдамалардың негізгі ережелерін және балалардың әл-ауқатын дамыту және тәуекелдердің алдын алудың теориялық тәсілдерін пайдалана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың әл-ауқаты туралы ақпаратты талдау, бағалау және салыстыра алды; психологиялық даму бұзылыстарының алдын алу әдістерін қолдана алады; денсаулықты оның физикалық денедеңгейінде, тұрақты психикалық тепе-теңдік, салауатты өмір салты сияқты барлық көріністерінде сақтауға көмектесе алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде кеңес беру
Пән білім берудегі кеңес берудің теориясы мен практикасы саласындағы базалық білімді студенттердің меңгеруіне бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру субъектілерімен жұмыс істеудің негізгі әдістемелік және практикалық принциптерін біледі; оқу-тәрбие процесіндегі тұлғааралық қарым-қатынастың функционалдық-рөлдік құрылымы туралы түсінікке ие болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Болашақ мұғалімдер ауыт қуыбар мінез-құлық типологиясымен, өскелең ұрпақтың әлеуметтену інеқауіп факторларының әсерімен, девиантты мінез-құлықтың алдын алудың негізгі бағыттарымен таныс және студенттердің девиантты мінез-құлқының психологиялық-педагогикалық диагностика сын жүргізе алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық араласу
Болашақ мұғалімдер дағдарыстың ерекшеліктерімен, әлеуметтік-психологиялық араласулармен, сенім телефондарының, отбасылық психологтардың және әлеуметтік-психологиялық көмекпен қолдау көрсететін кабинеттердің жұмыс формаларымен таныс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қиын өмірлік жағдайдағы балаларға әлеуметтік-психологиялық араласу және қолдау көрсету туралы жүйеленген психологиялық-педагогикалық білімдерін қолданаалады; балалардың мектептегі және әлеуметтік бейімделуінің, девиантты және делинквентті мінез-құлқының алдыналу бойынша профилактикалық жұмыстарды ұйымдастырып, жүргізе алады; оңөзгерістердіын таландыру мақсатында жеке кеңістікке психологиялық араласу үшін психологтың табысты ынтымақтастығына жағдай жасайалады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Пәннің курсы студенттердің ғылыми-зерттеу іс - әрекеттерінің теориялық-әдістемелік базасын сипаттайтын жүйелі ғылыми психологиялық білімді түсінуіне бағытталған және тұтастай алғанда эксперименттік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық және практикаға бағытталған тәсілдерін қарастырады, сонымен бірге болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу қызметінің базасын қапедалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың сараптамалық қызметі
Болашақ мұғалімдер психологтың сараптамалық қызметінің әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныс және білім беру ортасының тәуекелдеріна нықтауда іс-әрекетті ұйымдастырумен мазмұнына сараптама әдістерімен тәсілдері туралы білім дерін пайдалана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: оқу қызметін сараптау тәсілдерін, емтиханның мақсаттары мен функцияларын сипаттай алады; білім беру ортасының тәуекелдерін ескере отырып, сараптама нәтижелерін талдау мен болжауды біледі; психологиялық әдістерді қолдана отырып, білім беру ортасының тәуекелдерін анықтай алады; білім беру ортасының сараптамасының параметрлерін (модалдығы, кеңдігі, білім беру ортасының қарқындылығы және т.б.) таңдай алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу
Болашақ мұғалімдер білім алушылардың дағдарыстық мінез-құлқының белгілерімен ерекшеліктерімен таныс және қиын өмірлік жағдайдағы балаларға профилактикалық және консультативтік, түзетуші көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қазіргі қоғамдағы дағдарыстық мінез-құлықтың негізгі формаларын және олардың жастар ортасында көріну ерекшеліктерін анықтай алады; жастар ортасындағы дағдарыс көріністерінің жағдайымен динамикасы туралы ақпаратты талдай, бағалай және салыстыра алады;білім алушылар арасында дағдарыстық мінез-құлықтың алдын алу және дағдарыстық жағдайлардан шығу және өзіне деген сенімділікті дамыту мақсатында оқу жұмысын жүргізе алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың заманауи мониторингі
Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу орындарында заманауи мониторинг жүргізудің ерекшеліктері туралы білімімен түсінігін пайдаланаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:қазіргі заманғы мониторингті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерінебейімделе алады; әртүрлі оқу орындарының қызметін қазіргі заманғы мониторингілеу бағдарламасын жобалау және әзірлеуді біледі; білім беру ұйымдарының мониторингі мен сараптамасын жүргізе алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Болашақ мұғалімдер балалардың құқықтарын халықаралық қорғау жүйесімен құрылымы ментаныс, балалардың құқықтарын халықаралық қорғау әдістерінің тиімділігін бағалайалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: балалардың құқықтарын халықаралық қорғаудың негізгі әдістерімен нысандары туралы білімін тәжірибеде пайдалануды біледі; балалардың құқықтарын қорғаудың халықаралық стандартының, халықаралық ұйымдардың жарғылық құжаттарының, балаларды қорғау жөніндегі халықаралық әмбебап, аймақтық және екі жақты келісімдердің қайнар көздеріне талдау жасай алады; балаларды қорғау саласындағы заң намалық базадағы ағымдағы тенденцияларды, соңғы өзгерістерді үнемі қадағалап отырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа және киберпсихология
Бұл курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер киберпсихологияға білімнің жаңа ғылыми-практикалық саласы ретіндегі және оның қазіргі заманғы қоғамды прогрессивті цифрландыру жағдайында оның қазіргі міндеттерімен даму перспективалары, сондай-ақкәсіптік психологияны ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері, Интернет ортасындағы психологтың қызметі туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты – психологиялық зерттеу әдістері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сапалық және сандық әдістердің әдіснамасы мен процедуралық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін дамыту боп табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздері туралы білімімен түсінігін пайдалана алады; ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын игере алады; алынған мәліметтерге сыник өз қараспен қарайды; баланың дамуын бағалау үшін бақылау, әңгімелесу, эксперимент, психологиялық диагностика, скрининг әдістерін қолдана алады; баланың дамуы мен әлеуметтік жағдайын бағалау негізінде араласуды жоспарлауды және осы араласу дыбақылауды біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасын жобалау
Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: білім беру ортасының психологиялық аспектілері мен педагогикалық мүмкіндіктерін талда( алады; білім беру ортасының жобалық параметрлерін бағала( алады; білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалай алады; білім беру ортасының үздік үлгілерін келтіре алады; білім беру ортасын жобалау кезінде мәдени, гендерлік, этникалық, аймақтық, жеке әртүрлілікті ескереді; білім беру ортасын жобалау бойынша ұсыныстар әзірлей біледі; бұрын алған білімдерін жүйелеп, алдағы практикалық қызметте қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқытуды бейіндеу
Пәнді оқытудың мақсаты – мектептің бейінді коқытуға көшуін жоспарлаумен ұйымдастырудың негізгі мәселелері контекстінде мектеп оқушыларының профилін жасау, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы болашақ мұғалімдердің түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: «технология» білім беру саласының мазмұнының ерекшеліктерін ескере отырып, технологиялық білім беру жүйесінде білім беруді бейіндеумен мектеп оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауының өзара байланысын, бейіндік білім берудің мәнін анықтай алады; бейіндік оқыту мақсатында мектеп оқушыларының қызығушылықтарымен бейімділіктерін анықтау әдістерін тәжірибеде қолдануды біледі; бейіндік оқыту бағдарламаларының мазмұнының оның түрлеріне тәуелділігін талдауды және бағалауды біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
Болашақ мұғалімдер оқу орындарында құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясымен таныс және осы технология бойынша білімдерін тәжірибеде қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: білім беру ұйымдарындағы құқықтық құжаттама түрлері на жырата алады; білім беру ұйымдарындағы құқықтық құжаттама көздерін талдайды; қазіргі тенденцияларды, балаларды қорғау саласындағы заң намалық базадағы соңғы өзгерістерді бағалауды біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеулер
Болашақ мұғалімдер психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу кезінде ғылымның әдіснамасы және ғылыми танымның критерийлері туралы жалпы түсініктермен таныс, психологиялық зерттеулер жүргізе алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: зерттеу мәселесін анықтауды; зерттеу жоспарын құруды: зерттеудің теориялық негіздемесін беруді; зерттеу әдістерін орынды таңдауды; зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыруды; зерттеу нәтижелеріне толық сипаттама беру және қорытынды жасауды; зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғауды біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бейінді технологиялар
Болашақ мұғалімдер профессиография мен және мамандықтардың психологиялық жіктелуімен таныс, болашақ мұғалімдерге болашақ мамандығын таңдауда және мамандыққа бағытталған оқу курстарын таңдауда көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кәсіптік қызметтің әр түрлі түрлеріне профессиограмма жасай алады; студенттердің кәсібиіс-әрекетке психологиялық дайындығын қалыптастыру жолдарына нықтай алады; кәсіби өзін-өзі анықтау дыарттыру үшін консультациялар, сұхбаттар, тренингтер өткізе алады; болашақ мұғалімдердің кәсіптік қызығушылықтарын анықтап және олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) болашақ мамандықты таңдау бойынша кеңес бере алады; болашақ мұғалімдерге кәсіптік бағдар беру бағдарламаларымен іс-шараларын әзірлей алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі жас деңгейіндегі тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауының жалпы және ерекше заңдылықтарын және жеке ерекшеліктеріна нықтай алады; педагог-психологпен әлеуметтік педагогтың кәсіптік бағдар беру қызметі аясында іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыруды біледі; өмір жолын таңдау ретінде кәсіби қызметтің әр түрлі түрлеріне профессиограммалар құрастыра алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Болашақ мұғалімдер педагог-психологтың кәсібиіс-әрекетіндегі әртүрлі проблемалық жағдайларды нормативтік-құқықтық талдаудың ерекшеліктерімен таныс және қызметтік іс-әрекеттің этикалық аспектілерін меңгерген және оларды тәжірибеде пайдалана алатын мамандарды дайындау мен таныс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психологтың этикалық принциптері мен кәсіби стандарттарын қолдануды негіздеуді біледі; өз қызметін кәсіби стандарттарға сәйкес және этикалық, моральдық-этикалық нормалар мен мінез-құлық ережелеріне сәйкес жүзеге асыруға қабілетті; оқу-тәрбие процесінде педагогикалық қарым-қатынастың әдістері мен тәсілдерін көрсету; кәсіби қызмет процесіндегі қайшылықтар мен күйзелістерді басқару, психолог қызметін кәсіби-этикалық ұстанымдар бойынша бағалау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану, онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді. Балалардың оқуын жеңілдетеді
- Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды. Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады
Ұқсас БББ
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01102 Педагогика және психология
Қызылорда ашық университеті
6B01102 Педагогика және психология
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01102 Педагогикалық коучинг және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01102 Психология (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01102 Психология (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01102 Психология (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)