6B01102 Педагогикалық коучинг және психология в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесіне қатысушылардың қиындықтарын диагностикалауды және оларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету бойынша білім мен дағдыларды практикалық қолдану дағдыларын іске асыратын білім беру саласындағы кәсіби коуч құзыреті бар педагог-психологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздығымен таныстыру және олардың бойында педагогикалық қызметке қажетті педагогикалық бағыттылықты, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Пәннің мазмұны мұғалімнің кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігі, педагогикалық процестің категориялары, әдістері, заңдылықтары туралы білім жүйесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби қызметі мен кәсіби моральының этикалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: пәнге практикалық педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби этика, этикет талаптары, принциптері, нормалары, сөйлеу кәсіби мәдениетінің ережелері кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімі мен технологияларын игерту. Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың логикасы мен мәдениеті мәселелерін, зерттеу құрылымын, тұжырымдамалық аппаратты, зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін, теориялық және эмпирикалық әдістерді, ақпаратты жинау және талдау, зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және түсіндіру әдістерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика және этнопсихология
Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды игерген жаңа кәсіби тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикалық, этнопсихологиялық, теориялық білім базаларын зерделеу, этникалық ерекшелікті ескере отырып, ұлтаралық қатынастар проблемаларын терең зерттеу, елдің тарихын, тілін, мәдениетін, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеу, тану және сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Пәннің мақсаты мәдени ерекшелік жағдайында мәдениетаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті болашақ мамандарды ғылыми негізделген даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны: мәдениетаралық зерттеулердің негізгі теориялық бағыттары; психологиялық-педагогикалық ғылымдағы мәдениетаралық зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология тарихы
Пәннің мақсаты – студенттерде психологиялық білім беру жүйесінің дамуы, психология тарихының әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар психологияның әртүрлі салаларындағы болашақ мамандардың жалпы мәдени және жалпы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің мазмұны психология ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, психология тарихындағы психиканы зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коучинг негіздері
Пәннің мақсаты – адамдармен жұмыс жасаудың әдісі ретінде коучинг туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; коучинг саласындағы базалық білімді меңгеру, коучинг элементтерін (құралдар, технологиялар, әдістер, дүниетаным) практикалық тұрғыдан игеру, міндеттерді барынша тиімді шешу үшін коучингті өз кәсіби қызметінің практикасына енгізуге дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны коучингтің құрылу тарихын, коучингтің негізгі принциптерін, оның даму кезеңдерін, ұйымдағы коучингті оқуға бағытталған; коучинг ұғымдары, анықтамалары және түрлерін; коучинг үлгілері, коучингтің негізгі әдістері мен технологиялары зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психологиялық ғылымның даму тенденциялары
Пәннің мақсаты - студенттердің психологиялық ғылымның қазіргі даму тенденциялары туралы білімдерін қалыптастыру, психологиядағы негізгі бағыттар мен тәсілдерді зерттеу, сонымен қатар психологияның ғылым ретінде дамуына жаңа теориялар мен әдістердің әсерін талдау және бағалау дағдыларын игеру. Пәннің мазмұны когнитивті психология, нейропсихология, тұлға психологиясы, әлеуметтік психология сияқты психологиялық ғылымның дамуындағы негізгі тенденциялар мен бағыттарды, сондай-ақ психологиядағы ең жаңа теориялық және әдіснамалық тәсілдерді зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін меңгеруге, экономикалық және құқықтық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік және қаржы саласында тиімді шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: Пән кәсіпкерлік қызметті реттейтін экономикалық процестердің құқықтық нормалары мен негіздерін, сондай-ақ жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқаруға ықпал ететін негізгі қаржы құралдары мен әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда тұрақты даму, экология және қауіпсіз өмір сүру негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны тұрақты даму, экология мәселелері, қоршаған ортаны қорғау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс негіздерін, жеке қауіпсіздік мәселелерін қоса алғанда, санитарлық нормаларды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде сыбайлас жемқорлықтың мәні мен себептерін түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру үшін қажетті дағдылар мен білімді дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеуге, азаматтық жауапкершілікті арттыруға, сондай-ақ жеке тұлға деңгейінде де, жалпы қоғам деңгейінде де сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы күрестің құқықтық реттеу негіздері мен тиімді әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам - ғасыр ғылымдары жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары мен принциптерін зерделеу негізінде тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогика ғылымын дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық коучинг
Пәннің мақсаты - студенттерде педагог-психологтың жеке кәсіби қызметінің және педагогтардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін менеджменттің ерекше стилі және оның технологияларын пайдалану мүмкіндігі ретінде педагогикалық коучинг туралы білім кешенін қалыптастыру. Пәннің мазмұны білім беру процесінде коучингті қолдану мәселелерін, педагогикалық коучингтің психологиялық және педагогикалық аспектілерін, білім алушыларды таңдау және сүйемелдеу әдістерін, сондай-ақ педагог кадрларды іріктеу және орналастыру, аттестаттау, ата-аналармен жұмыс істеу және білім беру процесінде әріптестік қатынастарды дамыту әдістері мен тәсілдерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Пәннің мақсаты - студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, студенттерде адамның психикасы мен тұлғасы, адам психикасының шығармашылық табиғаты туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық ғылымды дамытудың негізгі бағыттарымен танысу, психиканың танымдық, эмоционалды-ерікті, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, қарым-қатынас және қызмет мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының жеке дамуын бақылау
Пәнді игерудің мақсаты мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың жеке дамуын бақылау негізінде студенттердің білім беру процесінің проблемаларын ерте анықтау құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: білім беру мониторингін зерттеудің ерекше түрі ретінде, білім беру сапасын басқару жүйесіндегі мониторингті; мектепке дейінгі білім беру мониторингін, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын қадағалау бойынша диагностиканы ұйымдастыру мен жүргізуді; балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын мониторингтеуді зерделейді; бастауыш сынып оқушыларының әмбебап оқу іс-әрекеттерін дамыту мониторингі, мектепке дейінгі ұйым мен бастауыш мектептегі инклюзивті білім беру жағдайының мониторингінің құрылымы мен индикаторлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты - болашақ мамандарды білім берудегі менеджменттің білімімен, қабілеттіліктерімен және дағдыларымен білім беру; педагогикалық менеджменттің ерекшеліктерімен таныстыру; жалпы педагогикалық және арнайы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: басқару теорияларының негізгі концепцияларын, білім беру жүйесін басқару әдістерін, қазіргі білім беру жүйесін басқару деңгейлерін, басқарудың негізгі психологиялық теорияларын және іс-әрекет мотивациясын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар психологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерде балалар психологиясының негіздерін ғылыми-теориялық білім жүйесін қалыптастыру, баланың ерте дамуы кезеңінде түзету іс-әрекетін енгізу қажеттілігін ескере отырып, 0 жастан 6 жасқа дейінгі балалармен жұмыс жасауда кәсіби білімі мен дағдыларды дамыту. Пәннің мазмұны психикалық даму теориясын, психикалық қасиеттер мен қабілеттердің «әлеуметтік мұрагерлігі» туралы ережені, адамзат құрған материалдық және рухани мәдениетті белсенді «жеке тұлғаның иемденуі» теориясын, 0-ден 6 жасқа дейінгі балалардың психикалық даму заңдылықтарын, психикалық даму кезеңдерін, сондай-ақ 0-ден 6 жасқа дейінгі баланың жас ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коучинг, өзін-өзі дамыту және уақытты басқару
Пәннің мақсаты– коучинг арқылы өзін-өзі тиімді дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру және болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетінде пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны жеке тиімділікті басқарудың негізгі жаттықтырушы әдістерін, тиімділікті арттыру әдістері мен тәсілдерін, С.Ковидің жоғары тиімді адамдарының 8 дағдыларын, Франклин әдісін, коучингтің негізгі принциптері мен нәтижелерін; «жұмсақ» және «қатты» дағдылар ұғымдарын, дағдылармен жұмыс кезеңдерін, «тұтас» адам парадигмаларын зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру процесінде балаларда туындайтын психологиялық проблемаларды анықтаудың диагностикалық құралдарын таңдауға жүйелі көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық саланың түсінігі, негізгі сипаттамалары, қолдану салалары; психодиагностикалық әдістер мен құралдардың жалпы сипаттамасы, жіктелуі; жалпы және арнайы қабілеттердің, интеллектуалды дамудың, жеке қасиеттер мен тұлғааралық қатынастардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы; жеке қасиеттердің психодиагностикасының проективті әдістері; психодиагностикалық әдістер мен жағдайларға қойылатын талаптар; психологиялық-педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Коучинг және жеке тиімділікті басқару әдістері
Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың кәсіби қызметіндегі жеке тиімділікті басқару үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны жұмыс уақытын сіңіргіштерді диагностикалау тәсілдерін, жұмыс уақытындағы «олқылықтармен» жұмыс істеудің жаттықтырушы-техниктерін, Паретто қағидатын және оны іске асыруды, жұмыс уақытын үнемдеудің негізгі ережелерін, ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауды, контекстік жоспарлау әдістемесін, П.Друкердің жеке және корпоративтік тиімділігін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты-адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, оқушылардың әртүрлі кезеңдеріндегі орган жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың қоршаған ортадағы даму заңдылықтарының негіздерін, соның ішінде онтогенездік даму кезеңінен бастап баланың даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өлкетану
Пәннің мақсаты - студенттердің туған жері, оның тарихы, мәдениеті, табиғи және мәдени ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны аймақтың мәдени мұрасын сақтау мен насихаттаудың маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ студенттердің осы білімді - білім беру, зерттеу және практикалық жұмыстарда қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты- қазіргі заманғы теориялық және практикалық білім негізінде жас ерекшелік психологиясын зерттеу процесінде болашақ бакалаврлардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, қалыпты психикалық процестердің барысы мен қалыптасу заңдылықтарымен салыстыра отырып, психикалық қызметтің ыдырау заңдылықтарын (патопсихология) ескеру. Пәннің мазмұны студенттерге жас ерекшелік психологиясының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білім жүйесін игеруге мүмкіндік береді; өмір бойы адамдардың психикалық даму заңдылықтары, студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты студенттерді педагогикалық қызмет саласында жазбаша және ауызша қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін практикалық меңгеруге үйрету болып табылады. Мазмұны: мамандықтың кәсіби терминдерінің қалыптасуы мен мәні; кәсіби мәтінді құрылымдық-семантикалық және мағыналық-лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері; кәсіби қарым-қатынаста тіл жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеке мансапты басқарудағы коуч-әдістері
Пәннің мақсаты - ұйымның өмірлік циклін, корпоративтік құндылықтары мен мақсаттарын, оның әлеуетін ескере отырып, білім беру ұйымындағы жеке мансаптық өсудің мүмкіндіктері мен шектеулерін көру құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны мақсатты тұлғаны мақсатты дамыту ретінде, бас сызыққа немесе нұсқаулыққа сәйкес өз іс-әрекеттерін саналы түрде жүзеге асыру процесі ретінде зерттеуді қамтиды. Мақсат қоюдың принциптері, технологиялары мен негізгі ережелері, сондай-ақ «мақсат-құрал» моделін талдау және жеке кәсіби стратегиялық жоспарлау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллектті дамыту технологиялары
Пәннің мақсаты - студенттердің қазіргі ұйымдардағы кәсіби қызметке қажетті эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны эмоционалды интеллект пен іскерлік мінез-құлықты эмоционалды реттеу саласындағы әлемдік тенденцияларды, эмоционалды интеллекттің негізгі теориялық тұжырымдамаларын, сондай-ақ өз эмоциялары мен ұжым мен топтың эмоцияларын басқару принциптерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - студенттердің әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытуды оңтайлы жүзеге асыру үшін әдістемелік білім мен дағдыларды игеру, студенттерді психологиялық-педагогикалық білім берудің оқу процесінде оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелерімен қаруландыру. Мазмұны: кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, принциптері, мазмұны, әдістері, формалары мен құралдары туралы ғылыми білім мен идеялар жүйесін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару топтарындағы коучинг- көшбасшылығы
Пәннің мақсаты - коучинг құралдары мен әдістерін қолдану негізінде білім беру ұйымы көшбасшысының кәсіби даму жоспарларын оның көзқарасы мен стратегиялық және тактикалық жоспарларына сәйкес байланыстыру дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны білім беруді ұйымдастыруда коучинг қажеттілігінің туындауын, басқаруда коучингті енгізу кезеңдерін, қызметкерлерді оқыту техникасын, педагогтарды дамыту мен уәждеуді, кері байланыс пен нәтижелерді бағалауды, қазіргі заманғы басшының сапасын, жұмыс стилі мен еңбекті ұтымды ұйымдастыруды, табысты басшының имиджін зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық жобалау негіздері
Пәннің мақсаты - студенттердің педагогикалық жобалауға қатысуға және ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру, ақпаратты жинау және талдау дағдыларын қалыптастыру, оның ішінде жасанды интеллектті пайдалана отырып, педагогикалық жобалауды жоспарлауды жүзеге асыру, білім алушылар үшін әлеуметтік маңыздылығын ескере отырып, жобаның нәтижелілігін бағалау және мониторингілеу. Пәннің мазмұны жобаның өмірлік циклін, жобалардың типологиясын, жобаның мәтіндік сипаттамасының құрылымын, оны іске асыру үшін ресурстарды іздеу алгоритмін, педагогикалық жобалау технологияларын, жобалық идеяны тұжырымдауды және жобада ұжымдық жұмыс әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің инклюзивті білім берудің мәні, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім беру модельдері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәнге инклюзивті білім беру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту негіздері бойынша теориялық материал; инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастыру; инклюзивті білім беру жүйесінде қолданылатын психологиялық-педагогикалық модельдер мен технологиялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіптік педагогика
Пәннің мақсаты - педагогикалық бағыттағы студенттерге кәсіптік білім беру, оларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту заңдылықтары мен принциптерін зерттеу. Пәннің мазмұны тәрбие мен оқыту қағидаттарын зерделеуге, ақпараттық-педагогикалық технологиялар мен оларды басқару жүйелерін игеруге, сондай-ақ болашақ педагогтарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ететін кәсіптік білім берудің тиімді жүйесін ұйымдастыруға және оңтайландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім алушыларды кәсіби бағдарлаудағы коуч-әдістері
Пәннің мақсаты - білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруға қажетті болашақ мамандардың құзыреттерін қалыптастыру, олардың кәсіби және өмірлік жолын өз бетінше және саналы түрде құруға ішкі дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелеріне қызығушылығын ояту мақсатында ойын элементтерін, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, стандартты емес сұрақтар мен арандатуларды пайдалана отырып, коучинг форматында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді зерделеуді қамтиды, таныс құбылыстарға жаңа көзқараспен қарау, өздері туралы, мамандықтың айқын және жасырын ерекшеліктері туралы, өмірлік құндылықтар және олардың кәсіби дамудың болжамды жолымен байланысы туралы ойландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және сыни ойлауды дамыту технологиялары
Пәннің мақсаты - студенттердің сыни ойлауды дамыту технологиясын қолдану арқылы білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, оларды оқу пәнінің құралдарымен дамытуды ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін іске асыру құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны сыни ойлауды дамыту технологиясын, оның ішінде білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалауды, сондай-ақ зияткерлік әлеуетті жетілдіру және дамыту мақсатында осы процестің нәтижелерін талдау әдістерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру және басқару
Пәннің мақсаты: студенттердің техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары мен жүйелерін ұйымдастыру және басқару, білім беру ұйымының даму стратегиясын іске асырудың қолданбалы міндеттерін шешуге дайындығы бойынша құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің дамуын, осы процесті ұйымдастыру мен басқарудың заманауи тұжырымдамаларын, сондай-ақ техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру мен басқару саласындағы аналитикалық және жобалық қызмет әдістерін зерттеуді қамтиды. Осы саладағы білім беру процестерін басқаруда стратегияларды тиімді талдауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін тәсілдерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық кеңес беру
Пәннің мақсаты: кеңес беру ерекшеліктерін, адамның даралығы ұғымын, оның қалыптасу заңдылықтарын, осы құбылыстың адам өмірі үшін маңыздылығын ашу. Мазмұны: адамдар арасындағы қарым-қатынастың қиындықтарымен байланысты ұйымдастырылған әңгіме арқылы әртүрлі психологиялық жағдайларды шешу бағытында педагог-психологтың адамдармен тікелей жұмысының негізгі құралдарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік психология
Пәннің мақсаты - болашақ педагог-психологтардың бойында кәсіби қасиеттерді қалыптастыру және оларды әлеуметтік-психологиялық теориялық білімнің негіздерімен жабдықтау. Мазмұны: әлеуметтік психология пәні туралы жалпы түсінік, өзара байланысты (жеке және топтық) оқу процестерінің мәселелері, топтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары, шиеленіс, сындарлы шиеленіс, көшбасшылық ұғымдарын анықтау, оның тұлғаның дамуына әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық тренинг
Пәннің мақсаты - студенттердің әлеуметтік-психологиялық тренинг құру және топтық оқыту мен дамыту міндеттерін шешу үшін тиісті тренинг әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны практикалық психологияның бір түрі ретінде әлеуметтік-психологиялық тренингтің әдістерін, тәсілдері мен техникасын, шағын топтармен жұмыс істеу принциптерін, тренингтегі әлеуметтік қабылдауды, әлеуметтік-перцептивті бағыттағы ойындар мен психотехниканы, жетекші жаттықтырушының интервенциялық мінез-құлқын, қиындықтармен жұмыс істеуді зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Пәннің мақсаты әртүрлі жас топтарындағы суицидтік мінез-құлықтың себептері, жеке ерекшеліктері, түрлері, ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: дайындалып жатқан суицид актісі, постсуицидтік психологиялық сүйемелдеу, психологиялық алдын алу және суицидтің алдын алу, психологиялық денсаулықты нығайту белгілері мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Топ арасындағы қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мақсаты: үлкен және кіші топтардың дамуы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: адамның өзара әрекеттесуі мен қарым-қатынас заңдылықтарын анықтау, жеке тұлғаны әлеуметтік-психологиялық зерттеу, әлеуметтік психологияны қолданбалы зерттеу саласын кеңейту және дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде оқушылармен тиімді тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, қазіргі заманғы тәрбие әдістерін игеруге қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы әдістерді балалардың жеке қасиеттерін дамыту және оқу-тәрбие процесінің шеңберінде олардың әлеуметтік және адамгершілік бағдарларын қалыптастыру үшін қолдану мүмкіндігі болып табылады. Мазмұны: тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; мектептің, сыныптың тәрбие жүйесінің мәні, құрылымы және негізгі компоненттері; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысының ерекшеліктері; сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары; психологиялық-педагогикалық диагностика, мақсаты мен міндеттері, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау және талдау; оқушылар ұжымын қалыптастыру әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Адам ресурстарын басқарудағы коучинг-технологиялар
Пәннің мақсаты - білім беру ұйымының қызметіне конфликтологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру, қазіргі заманғы коучингтік технологияларды пайдалана отырып, кәсіби жолмен дамудың әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның және командалардың диагностикалық кәсіби қабілеттерін, мотивтерін, жоспарлары мен дағдарыстық күйлерін қолдану қабілетін қалыптастыру, қойылған мақсаттарға қол жеткізу және тактикалық және тактикалық әлеуетін барынша азайту саласында жеке тұлғаның және командалардың әлеуетімен жұмыс істеу, басқарудағы стратегиялық шешімдерді қабылдау дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны адами ресурстарды басқарудың тиімділігін арттырудың негізгі әдістерінің салыстырмалы сипаттамасын, серіктестік ретінде коучингті, өзара әрекеттесу моделін, тиімді қарым-қатынас стратегиясын, коучинг пен корпоративтік мәдениетті, коучингті және тиімді ынтымақтастықты ұйымдастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың командалық өзара әрекеттестігіндегі коуч-технологиялар
Пәннің мақсаты – тұлғааралық қарым-қатынаста білім алушылардың әртүрлі топтарымен коучинг-тәсілде жұмыс істеудің коммуникативтік және әдістемелік дағдыларын дамыту мақсатында коучингтің заманауи технологияларының әртүрлі спектрі арқылы білім алушылардың тиімді командалық өзара іс-қимылын құру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны топтық процестерді басқару тәсілдерін, топтық қарым-қатынасты болжаумен жұмыс істеу технологияларын, компанияның міндеттемелерін нығайту әдістерін, сондай-ақ іске шығармашылық көзқарасты құру және қолдау тәсілдерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың топтық жұмыс әдістері
Пәннің мақсаты - топтық контексте қарқынды оқыту процесінде психологиялық әсер ету формасы ретінде практикалық психология әдістерін қолдану арқылы педагог-психологтың жұмысындағы практикалық мәселелерді шешуге қажетті белгілі бір мінез-құлық әдістерін игеру. Пәннің мазмұны жұмыстың топтық формаларын (тренинг, семинар, практикум, фокус-топ, фасилитация және басқалар), тиімді топтық бағдарламаларды, оларды құрудың ережелері мен ерекшеліктерін, топтағы коммуникацияларды құру әдістерін, сондай-ақ кері байланыс алуға бағытталған белсенді ойындар мен психотехникаларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәлімгерлік, коучинг және іскерлік мансапты басқару
Пәннің мақсаты - білім беру ұйымы қызметкерлерінің іскерлік мансабын басқару, педагогтарды оқытудың кешенді жүйесін құру үшін талдау және коучинг әдістерін қолдану негізінде студенттердің топтық және жеке тәлімгерлік технологияларын пайдалану мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны педагогтарды оқыту мен дамытудағы қажеттіліктерді анықтау әдістерін, педагогтарды оқыту мен дамыту жөніндегі іс-шаралардың тиімділігін айқындау технологияларын және кәсіби мансап құруды, оқыту сапасын бағалау тәсілдерін, оқу-әдістемелік материалдар кешендерін зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты - маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шетел тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: білім берудің алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және арттыру және студенттермен кәсіби және ғылыми іс-әрекеттегі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, серіктестермен қарым-қатынас кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және коммуникативтік мәдениетті арттыру үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім алушылардың әлеуметтік бастамашылығындағы коуч-әдістері
Пәннің мақсаты – коучинг-технологиялар арқылы студенттердің әлеуметтік бастамашылығын қалыптастыру тиімділігінің әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын жасау үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны жеке өмірлік тәжірибеге сүйене отырып және мемлекеттің әлеуметтік тапсырысы мен әлеуметтік жағдайдың ерекшеліктеріне сәйкес тиісті бастамашылық рөлді таңдауда бастамашылық пен дербестік көрсетуге мүмкіндік беретін әлеуметтік пайдалы қызметтің түрлері мен нысандарын кеңейту үшін білім беру ұйымдары мен түрлі жастар бірлестіктерінің әлеуметтік-педагогикалық ресурстарының әртүрлі түрлерін зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану
Пәннің мақсаты студенттерде тиімді білім беру процесін ұйымдастыру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім берудің сапасы мен қолжетімділігін арттыру мақсатында цифрлық құралдарды оқу қызметіне біріктіру дағдыларын дамыту болып табылады. Мазмұны: ақпараттық-коммуникативтік білім берудің тұжырымдамалық аппаратын, ақпаратты өңдеуге бағытталған технологияларды игеруге бағытталған, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістері мен құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасындағы балалардың ата-аналарымен жұмыс
Пәннің мақсаты - балалардың жетістіктері мен дамуына әсер ететін фактор ретінде «педагогикалық үшбұрыш» (мұғалім – оқушы-ата-ана) проблемаларын шешуге бағытталған студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру, отбасындағы тәрбиелік әлеует деңгейін және ата-ана құзыреттілігін арттыру үшін оқушылардың отбасыларымен педагогикалық және әлеуметтік өзара іс-қимылды ұйымдастыруда коучингтік технологияларды қолдану. Мазмұны: мектеп жасындағы балалардың ата-аналарымен өзара әрекеттесудің негізгі теорияларын, әдістері мен технологияларын, сынып жетекшісінің негізгі функцияларын, ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру әдістерін, отбасындағы тәрбиені түзету әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Пәннің мақсаты білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіби қызметте халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілерді қолдану бойынша жұмыс әдістерін игеруге негізделген болашақ педагогтердің ұйымдастырушылылық-құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, педагогтардың біліктілігін арттыру, педагогтар мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы психология
Пәннің мақсаты - студенттердің психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық, тұлғалық-әлеуметтік дамуының әртүрлі бұзылулары бар балалар мен жасөспірімдердің бейімделуін зерттейтін арнайы психология және оның бөлімдері туралы жүйелі идеясын қалыптастыру. Пәннің мазмұны арнайы психология пәнін және оның басқа ғылымдармен байланысын зерттеуді, арнайы психологиядағы зерттеу әдістерімен танысуды, туа біткен және жүре пайда болуы мүмкін психикалық бұзылулардың түрлерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты - білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және оның әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Пәннің мазмұнына мыналар кіреді: нейрондық желілер: пайда болуы және негіздер; роботтардың физикалық құрылымы; жасанды эволюция, генетикалық алгоритмдер (кіріспе); классикалық жоспарлау және орындау; оқыту (кіріспе); іргелі мәселелер мен қиындықтар; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен қиындықтарды талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері
Пәннің мақсаты – әлеуметтік маңызы бар мінез-құлықты өзгерту жөніндегі қазіргі заманғы мінез-құлық теорияларын меңгеру, сондай-ақ мінез-құлық пен қоршаған орта арасындағы объективті түрде байқауға болатын байланыстарға (тәуелділіктерге) бағытталған мінез-құлық қолданбалы анализін (МҚА) зерттеу. Пәннің мазмұны МҚА әдістерін зерттеуге арналған, олар мінез-құлық пен сыртқы оқиғалар арасындағы функционалды байланыстарды бағалаудан кейін ғана мінез-құлықты өзгерту үшін қолданылуы мүмкін. Оқу бағдарламасына мінез-құлықтық араласудың қолданбалы әдістері мен адамның мінез-құлқын қалыптастыратын және қолдайтын принциптерді зерттеуге бағытталған негізгі ғылыми зерттеулер енгізілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық конфликтология
Пәннің мақсаты: студенттерде педагогикалық қақтығыстарды зерттеудің заманауи теориясы мен практикасы, жанжал жағдайларындағы кәсіби мінез-құлық дағдылары және жанжалдарды реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бұл болашақ мамандарға білім беру процесінің субъектілерімен өзара әрекеттесуді оңтайландыруға, өзара түсінбеушілік қиындықтарының алдын алуға, ынтымақтастық қатынастарын орнатуға мүмкіндік береді. Мазмұны: педагогикалық қақтығыстың жалпы теориясы бойынша материалдарды зерттейді, білім беру ортасындағы қақтығыстардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері мен олардың заңдылықтары, оларды шешу жолдары, әртүрлі диадтардағы қақтығыстар мәселесі, педагогикалық қақтығыстарды реттеу және алдын-алу әдістері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың топтық психокоррекция, психологиялық кеңес беру және психодиагностика саласындағы кәсіби білім, дағды, іскерліктерді болашақ мамандардың терең меңгеруі. Мазмұны: «практикалық психология» пәнінің негізгі бөлімдері және оның қалыптасу кезеңдері туралы білімдер қалыптасады. Психологиялық кеңесті, түзетуді және психотерапияны ұйымдастырудың негізгі әдіснамасы, педагог- психологтың әр жас кезеңдеріндегі балалармен жұмыс жүргізу ерекшеліктері меңгертіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қақтығыс психологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде конфликтология ғылымының жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, оның ерекшелігін бөліп көрсету, қақтығыстарды тану принциптерін, пайда болу себептерін, ағым кезеңдерін және олардың жанжалдарды аяқтау жолдарын анықтау. Мазмұны: жанжал жағдайындағы тұлғаның функционалдық жағдайын, жанжалдардың себептерін, түрлері мен динамикасын, олардың алдын алу мен реттеудің жолдарын, әдістерін, құралдары мен психологиялық негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Пәннің мақсаты - студенттердің психология бойынша практикум туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру, өткізу тәртібі, ережелері, жеке ерекшеліктерін, жеке қасиеттерін диагностикалау негіздері туралы теориялық және практикалық білімді дамыту, білімді практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны психикалық процестер мен жағдайларды эмпирикалық-психологиялық зерттеу дағдылары мен тәсілдер жүйесін зерттеуге бағытталған; деректерді жинау және өңдеу әдістері, деректерді статистикалық бағалау әдістерімен және зерттеу нәтижелерін психологиялық интерпретациялаумен байланысты психологиялық зерттеу процедурасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық коучинг бойынша практикум, менторинг
Пәннің мақсаты - жеке коучинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру, білім алушылардың жеке даму траекториясын менторингте сүйемелдеудің тиімділігі үшін жеке коучинг сессиясын өткізу әдістерін меңгеру. Мазмұны: скаффолдинг теориясын, жеке коучинг сессиясын жүргізудің негізгі кезеңдері мен технологиясын, коучинг пен менторинг жүргізудің негізгі теориялық тәсілдері мен әдістерін, коучингті адамның өмірі мен практикалық іс-әрекетінің әртүрлі салаларына қолдану ерекшеліктерін зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мазмұны субъект-субъективті қатынастардың рөлін зерттеуді қамтиды, оның аясында дараландыруға бағытталған рефлексивті мұғалім кәсіби қарым-қатынасты жеке-қалыптастырушы қызмет түріне шығаруға қабілетті диалогтық коммуникативті кеңістік құруға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білімдегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты: студенттердің білім беру технологияларының негізгі тенденциялары, инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері және олардың шығармашылық ойлауды дамытудағы рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны перспективалы инновациялық педагогикалық технологияларды, оқытудың инновациялық әдістерін, оқытудың әдістері мен құралдарын зерделеуге, сондай-ақ болашақ педагогтің инновациялық қызметін ұйымдастыруға және әдістемесіне байланысты негізгі мәселелерді қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
- Әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау үдерісінде білім алушыларға психологиялық көмек көрсету этикасы мен принциптерін іске асыруда педагогикалық, этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімдерді тиімді пайдаланады, бұл қызмет адамның физиологиясы саласындағы білімге, психология-педагогика ғылымындағы мәдениетаралық зерттеулер нәтижелеріне негізделіп, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, сыни ойлау мен эмоционалдық интеллектіні дамыту технологияларын қолдану арқылы жүзеге асырылады.
- Әлеуметтік бастамашылдық пен кәсіби бағдарлану жағдайында өзін-өзі дамыту, өзін-өзі реттеу, күйзеліске төзімділік және өзін-өзі жетілдіру үлгісінде уақытты басқару мен жеке тиімділікке бағытталған коучингтік құзыреттерге, педагогикалық жобалау мен командалық өзара әрекеттесу дағдыларына сүйене отырып, білім беру үдерісінің қатысушыларына әлеуметтену, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық ақпараттандыру мен ағарту жұмысын жүзеге асырады.
- Білім алушының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін, бар қиындықтарды, жас ерекшеліктерін, тұлғалық және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық бағалау жасайды, психологиялық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы психологиялық көзқарастарды олардың тарихи-ғылыми негізі тұрғысынан меңгергендігін көрсетеді.
- Әлеуметтік бейімделмеушіліктің пайда болуының алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асырады суицидология, әлеуметтік, арнайы және практикалық психология, психологиялық кеңес беру саласындағы ғылыми білім жүйесі, жеке және топтық қызметті ұйымдастырудың әлеуметтік-психологиялық әдістерін қолдана отырып, жалпы білім беру бағдарламаларын игерудегі психологиялық, әлеуметтік немесе физиологиялық қиындықтардың себептерін (көздерін) ажырата білу.
- Педагогтың кәсіби және тұлғалық дамуы процесінде ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады және өткізеді, кәсіби қауымдастықтар шеңберінде педагогика және психологияны оқыту әдістерін, педагогикалық коучинг және менторинг технологияларын, сондай-ақ білім беру процесінің қатысушыларымен өз тәжірибесіндегі өзгерістердің тиімділігін бағалау негізінде жүзеге асырады.
- Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық қарым-қатынасты жетілдіруге негізделген оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде инновациялық, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін өз тәжірибесін және әріптестерінің ағымдағы тәжірибесінің нәтижелерін талдайды.
- Адами ресурстарды, жеке және іскерлік мансапты басқару қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу уәждемесінің деңгейін айқындай отырып, педагогтің құқықтық және этикалық нормалары шеңберінде ата-аналар мен педагогтарға ұсынымдар әзірлей отырып, коучингтік әдістер мен технологияларды, педагогикалық процесті ұйымдастыруда тәлімгерлікті пайдалана отырып, білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттерін арттырады.
- Білім беру процесі кезеңінде жайлы, жанжалсыз және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтай отырып, инклюзивті орта құру стратегияларын қолдану арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім беру кеңістігін қалыптастыру үшін жағдайларды қамтамасыз етуге кәсіби психологиялық-педагогикалық қызығушылық танытады.
- Білім беру қызметінің әдістері мен құралдарын пайдаланудағы тиімділік нәтижелеріне психологиялық-педагогикалық мониторинг және сандық-сапалық талдау және интерпретация жүргізеді, психологиялық қорытынды жасайды және қажет болған жағдайда білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, диагностика мен ғылыми зерттеулер жүргізу үшін рұқсат етілген әдістер мен әдістемелерді іріктеу негізінде білім алушылардың жалпы жай-күйін жинақтайды.
Ұқсас БББ
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01102 Қосымша білім беру педагогикасы
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01102 Педагогика және психология
Қызылорда ашық университеті
6B01102 Педагогика және психология
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01102 Психология және білім беру менеджменті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01102 Психология (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01102 Психология (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01102 Психология (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01102 Психология (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті