Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в ABU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасы бойынша облыстың педагогикалық ұжымының сұранысын қанағаттандыруға бағытталған кәсіби құзыреттіліктері бар, білікті педагогикалық кадрларды даярлау. Кез келген әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызметін жоғары ғылыми-педагогикалық деңгейде жүзеге асыруға қабілетті, келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға бейімделген: патриоттық рухында отансүйгіштік пен Қазақстан Республикасы халықтарының достастығына тәрбиелеу; түрлі мәдениеттер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарға деген сыйластықты; жалпыадамзаттық және әлеуметтік және жеке құндылықтарды қалыптасты
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Педагогика

    «Педагогика» пәнінің мазмұны болашақ педагогтерге педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, педагогикалық процестің мәні, заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ білім берудегі қазіргі тенденциялар туралы білімді игеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру және талдау әдістерін, нысандары мен құралдарын меңгереді, оқу-тәрбие процесін жобалау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін, сондай-ақ білім алушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін таңдау дағдыларына ие болады. ҚР Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді зерделей алуға, педагогикалық теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәннің шеңберінде тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға байланысты сұрақтар (БҰҰ ТДМ) қарастырылады. Білім берудің мәні тұрақты құндылықтардың түйінді құралы ретінде және оларды білім беру ортасында педагогтің тәжірибе таратудағы роліне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология және адам дамуы

    Бұл пәнді оқу барысында психологияның ерекшеліктері адамның психикасы мен санасын білу тәсілі ретінде, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән студенттердің жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы саласындағы ғылыми негізделген білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста баланың ағзасының өсуі мен дамуының ерекшеліктері, оның жүйелерінің қызметі, сондай-ақ оқу үдерісін ұйымдастыруға, оқу бөлмелері мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады. Денсаулықты сақтау, аурулардың алдын алу, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыру, зиянды әдеттердің ағзаға кері әсері сияқты маңызды мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән білім алушылардың жасына және жеке ерекшеліктеріне сай қауіпсіз әрі қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Пән студенттердің мектеп бағдарламасына енгізілген базалық спорт түрлерін оқытуға қажетті білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста дене шынықтыру-спорттық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері (жеңіл атлетика, гимнастика, спорттық және қозғалмалы ойындар), сондай-ақ білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу үдерісін ұйымдастыру мен бағалау әдістері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық тәсілдерді, соның ішінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект элементтерін қолдануға, сабақтарды жоспарлауға, оқу материалдарын әзірлеуге және сабақ зерттеуін жүргізуге аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауыр атлетика спортының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттерді дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі деңгейлеріндегі ауыр атлетика спорты бойынша дербес педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыстарға дайындауға, күш қабілеттерін дамытудың әдістері саласындағы білімдерін дамытуға, ауыр атлетиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің тарихына бағытталған. спорт, және техникалық дағдыларды меңгеру кезінде күш жаттығулары, педагогикалық шеберлік пен өз бетінше жаттықтырушылық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі менеджмент

    Басқару теориясының негізгі түсініктері. Қазақстан Республикасындағы білім берудің құрылымын, жағдайы мен даму болашағын талдау. Білім беру жүйесін басқару әдістері. Қазіргі білім беру жүйесін басқару деңгейлері. Білім берудегі тәуекелдерді басқару. Білім беру мекемесін басқарудың принциптері, нысандары және әдістері. Білім беру мекемесі басшысының қызметі мен тұлғасы. Білім беру мекемесі қызметкерлерінің іс-әрекетін басқарудың және ынталандырудың негізгі психологиялық теориялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Пән таңдап алынған спорт түрін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін, жаттықтырушылық қызмет технологияларын, сондай-ақ қимыл-қозғалыс дағдылары мен спорттық шеберлікті дамыту жолдарын зерделеуге бағытталған. Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындық мәселелері қарастырылады. Студенттер оқу үдерісін жоспарлау, бағалау жүргізу, бейне және телесабақтарды әзірлеу мен өткізу, оқу материалдарын жасау, сондай-ақ цифрлық және жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын меңгереді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды педагогикалық сүйемелдеу, педагогикалық тәжірибені рефлексиялау және оқытуды дараландыру мәселелеріне ерекше назар аударылады. Пән тиімді оқытуды жүзеге асыру және білім беру үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты тұтас педагогикалық процестегі тәрбиені зерделеу болып табылады, «тәрбие», «тәрбие процесі», «мектептің тәрбие жүйесі» ұғымдары, тәрбие жұмысында педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты зерделеу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушы ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-қимыл технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қорыту, сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктермен орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам анатомиясы

    Пәннің мақсаты- адамның дене шынықтыру мен спорттағы рөліне баса назар аудара отырып, адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы білімді қалыптастыру, бұл жаттығуларды тиімді ұйымдастыруға, жарақаттардың алдын алуға және спорттық нәтижелерді жақсартуға ықпал етеді. Пән дене белсенділігі мен спорттағы рөліне баса назар аудара отырып, сүйек, бұлшықет, жүйке, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу және басқа жүйелерді қоса алғанда, адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметін зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу кезінде құрылым мен функция арасындағы қатынастар, жас және жыныстық ерекшеліктер, сондай-ақ дененің физикалық белсенділікке бейімделуі қарастырылады, дене жаттығуларын орындау және денені жетілдіру жолдарын белгілеу, дене құрылымы, орталық жүйке жүйесі мен ішкі секреция органдарының қызметі және физикалық жүктемелердің адам ағзасына әсерін анықтау туралы білімді білікті пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Анатомия, спорттық морфология негіздерімен және биомеханика

    Пәннің мақсаты-спорттық іс-әрекеттің әсерінен ағзаның құрылымы мен қызметіндегі нақты өзгерістер туралы терең білімді қалыптастыру, сонымен қатар тиімді оқу бағдарламаларын әзірлеуге және жарақаттанудың алдын алуға ықпал ететін қозғалыстарды талдау және оңтайландыру үшін биомеханика негіздерін игеру. Пән спорттық іс-әрекеттің әсерінен ағзаның құрылымы мен қызметіндегі нақты өзгерістерді, сондай-ақ қозғалыстарды талдау және оңтайландыру үшін биомеханика негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс спорттық морфологияны зерттеуді, спортшылардың денесінде болатын биомеханикалық процестер туралы мәліметтерді талдауды және түсіндіруді қамтиды. Студенттер физикалық белсенділіктің Адам анатомиясы мен физиологиясына әсері туралы терең білім алады, жаттығуларды орындау техникасын жақсарту үшін биомеханикалық принциптерді қолдана алады, сонымен қатар тиімді оқу бағдарламаларын әзірлеу және жарақаттанудың алдын алу дағдыларын алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеңіл атлетика оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты-жүгіру, секіру және лақтыру жаттығуларын орындаудың негізгі техникасын қоса алғанда, жеңіл атлетиканы тиімді оқыту үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, сабақтарды жоспарлау және өткізу, сондай-ақ әртүрлі жас топтарындағы білім алушылардың дене қасиеттерін дамыту. Пән жеңіл атлетикадан тиімді сабақ бере алатын бастапқы деңгейдегі нұсқаушылар мен жаттықтырушыларды даярлауға бағытталған. Курс оқытудың негізгі принциптері мен әдістерін, жүгіру, секіру және лақтыру жаттығуларын орындау техникасын, оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізуді қамтиды. Студенттер жеңіл атлетиканың физиологиялық және биомеханикалық негіздері туралы білім алады, әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлері үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ білім алушылардың физикалық қасиеттерін бағалау және дамыту дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Дене шынықтыру және спорт тарихы ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейін дене шынықтыру мен спорттың пайда болуы мен дамуының дамуымен байланысты. Адамзат қоғамының әртүрлі кезеңдерінде өмір сүрген дене тәрбиесінің, нысандарының, әдістерінің, идеяларының, теорияларының және жүйелерінің дүниесінде пайда болуы мен таралуы туралы сұрақтар анықталды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Критериалды бағалау

    Пән студенттерге дене тәрбиесі мен спорт саласындағы критериалды бағалаудың теориялық-әдіснамалық негіздері бойынша жүйелі білім қалыптастыруға бағытталған. Курста оқу жетістіктерін әділ және ашық бағалауға мүмкіндік беретін принциптер, тәсілдер мен технологиялар қарастырылады, бұл білім беру нәтижелерінің айқындығы мен шынайылығын арттыруға ықпал етеді. Ерекше назар сабақ өткізу ерекшеліктеріне бейімделген тиімді бағалау құралдарын – тесттерді, бағалау рубрикаларын, чек-парақтарды және жобалық тапсырмаларды әзірлеу мен қолдануға аударылады. Курс оқытуды жекелендіруге және білім алушылардың оқу мотивациясын арттыруға мүмкіндік беретін цифрлық және интерактивті технологияларды – мультимедиялық ресурстарды, геймификация элементтерін, интерактивті білім беру платформаларын – бағалау үдерісіне кіріктіру әдістерін меңгеруді көздейді. Пәннің практикалық бөлігі оқушылардың жетістіктерінің көрсеткіштерін объективті бекітуге және талдауға бағытталған бағалау құралдарын жобалау мен сынақтан өткізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің жеңіл атлетика және оны білім беру ұйымдарында оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеңіл атлетикалық негізгі жаттығулардың (жүгіру, секіру, лақтыру) техникасы мен тактикасы, сондай-ақ оқу және жаттығу сабақтарын құру қағидаттары қарастырылады. Ерекше назар білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, дене жүктемесін тиімді бөлуге, бағалау мен мотивацияға, сондай-ақ оқыту мен нәтижелерді мониторингілеуде заманауи цифрлық және инновациялық құралдарды, оның ішінде жасанды интеллект элементтерін қолдануға аударылады. Пән аясында педагогикалық жобалау және сабаққа талдау жасау дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-гимнастиканы оқытудың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдері туралы терең білімді қалыптастыру, соның ішінде жаттығудың жаңа әдістерін талдау және әзірлеу, оқу бағдарламаларының тиімділігін бағалау және оқу процесінің ғылыми негіздемесі. Пән гимнастиканы оқытудың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс қолданыстағы оқыту әдістерін талдауды, оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуді, оқу бағдарламаларының тиімділігін бағалауды және оқу процесінің ғылыми негіздемесін қамтиды. Студенттер гимнастиканың физиологиялық және биомеханикалық негіздері туралы терең білім ала алады, сондай-ақ жаттығу әдістерін талдап дамыта алады және оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін ғылыми зерттеулер жүргізіп олардың нәтижелерін бағалау дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Баскетбол теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-баскетболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін терең зерттеу, оқу процесін жетілдіру үшін аналитикалық және зерттеу дағдыларын дамыту. Пән баскетболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған. Курс стратегиялар мен тактикаларды талдауды, ойынның тарихи дамуын, жаттықтырушылық жұмыстың психологиялық аспектілерін, сондай-ақ оқу процесіндегі заманауи әдістер мен инновацияларды қамтиды. Студенттер баскетбол саласындағы ғылыми зерттеулер туралы білім алады, жаңа оқу бағдарламалары мен стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі оқыту және оқыту әдістемелерінің тиімділігін сыни талдау және бағалау дағдыларын алады. Пән оқу процесін жетілдіруге және баскетболда озық әдістемелік тәсілдерді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-гимнастиканы тиімді оқыту және оқу процесін жоспарлау үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру Пән гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасын, оларды оқыту әдістерін, сондай-ақ оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған. Негізгі жаттығулар, техникалық элементтер және олардың орындалуы, сондай-ақ оқытудың әдістемелік тәсілдері қарастырылады: оқу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру, әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлеріне байланысты жаттығуларды бейімдеу, сабақтарды өткізу ережелері мен ерекшеліктері, әртүрлі жас топтары үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу. Студенттер гимнастиканың физиологиялық және биомеханикалық негіздері туралы білім алады, жаттығуларды орындау техникасын тиімді оқыту және түзету дағдыларын, сондай-ақ жаттығуларды жоспарлау мен оқушылардың дене шынықтыруын бағалау дағдыларын ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-баскетболды тиімді оқыту және жаттықтыру үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән баскетбол ойынының негіздерін, соның ішінде ережелерді, лақтыру, пас беру және қорғау әдістерін, стратегия мен тактиканы үйренуге бағытталған. Баскетболды оқытудың әдістемелік аспектілеріне ерекше назар аударылады: оқу процесі мен жаттығуларды жоспарлау, физикалық қасиеттерді дамыту, әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлерін оқыту тәсілдері. Курстың практикалық бөлігі тәжірибе жинақтауға және ойыншылардың іс-әрекеттерін талдау және түзету дағдыларын дамытуға ықпал ететін оқу сабақтарын өткізуді және ойындарды басқаруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық спорт

    Пәннің мақсаты-олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен ұйымдастырылуы саласындағы білім мен дағдыларды, олимпиадалық спортшыларды даярлау ерекшеліктерін, сондай-ақ спорттық іс-шараларды оқыту мен өткізу әдістемелерін қалыптастыру. Пән олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен ұйымдастырылуын, олимпиадалық спортшыларды даярлау ерекшеліктерін, сондай-ақ спорттық іс-шараларды оқыту және өткізу әдістемелерін зерделеуге бағытталған. Ол студенттердің білім беру мекемелерінде тиімді оқыту, жаттығу және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру үшін қажетті білімдерін, дағдыларын қалыптастырады, бұл болашақ дене шынықтыру және спорт мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу кезінде Олимпиада ойындарын өткізудің ұйымдастырушылық аспектілері, оның ішінде халықаралық олимпиада комитетінің (ХОК), Ұлттық Олимпиада комитеттерінің және спорт федерацияларының рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-спортшыларды даярлаудың медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-экономикалық аспектілері саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдер спортында оқу процесін тиімді жоспарлау және өткізу үшін осы білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пән балалар мен жасөспірімдер спортындағы спортшылардың дайындығы мен нәтижелеріне әсер ететін барлық аспектілерді интегралды зерттеуге бағытталған. Ол медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-экономикалық пәндерді біріктіреді, олардың әрқайсысы спортшыны даярлаудың жалпы нәтижесіне үлес қосады. Курс спорт теориясына сүйенеді және жекелеген спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесін зерттеуді қамтиды. Студенттер жас спортшыларды даярлаудың кешенді тәсілі туралы білім алады, оқу процесінде медициналық-биологиялық және психологиялық-педагогикалық білімді қолдана алады, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдер спортының дамуына әсер ететін әлеуметтік-экономикалық аспектілерді талдау және басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорттық жаттығулардың әдістерін әзірлеу, енгізу және жетілдіру үшін, сондай-ақ қазіргі заманғы жетістіктерді ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті жан-жақты білім мен инновациялық дағдыларды дамыту болып табылады. Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курста оқыту мен тәрбиелеудің тарихи және заманауи әдістерін талдау, сонымен қатар дене шынықтыру және спорттық жаттығулардың тиімді әдістерін әзірлеу және енгізу қарастырылады. Студенттер дене шынықтыру мен спорттың кәсіптік, педагогикалық, ұйымдастырушылық және басқарушылық аспектілері туралы білімді меңгереді, алған білімдерін тәжірибеде пайдалана білу, сонымен қатар білім беру мен оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи жетістіктер мен инновацияларды талдау және қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТСТ қызметпен кәсіби жаттықтырушылық жетілдіру

    Пәннің мақсаты-оқу процесін тиімді ұйымдастыру және өткізу, оқыту және жаттығу әдістемелерін әзірлеу, сондай-ақ олардың дайындығы мен жарыстарға қатысуын қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән таңдалған спорт түріндегі жаттықтырушылар мен нұсқаушылардың кәсіби қызметінің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс оқу процесін ұйымдастыру мен өткізуді, оқыту мен жаттығу әдістемелерін әзірлеуді, сондай-ақ спортшылардың жарыстарға қатысуға дайындығын қамтамасыз етуді қамтиды. Студенттер жаттығуларды жоспарлау және басқару принциптері, жеке және топтық оқу бағдарламаларын әзірлеу дағдылары, спортшыларды ынталандыру және психологиялық қолдау дағдылары және оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу процесін бағалау және түзету әдістері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-әдістемелік тәсілдерді сабақтарды жоспарлауда, қозғалмалы ойындарды тиімді оқыту және өткізу үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән қозғалмалы ойындарды оқыту мен өткізудің теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс әртүрлі қозғалмалы ойындардың ережелері мен ерекшеліктерін, оларды өткізу әдістемесін, сабақтарды жоспарлау мен ұйымдастыруды қамтиды. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физикалық және психологиялық дамуы үшін қозғалмалы ойындардың маңыздылығы, қозғалмалы ойындар бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, үйірмеге қатысушылардың физикалық белсенділігін бағалау және бақылау дағдылары туралы білім алады. Пән қозғалмалы ойындарды тиімді өткізуге және оларды білім беру процесіне біріктіруге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді. Курстың әдістемелік бөлігі оқу жоспарларын құруды және ойын ережелерін пайдалануды қамтиды. Практикалық бөлімі ойындарды өткізуді және олардың тиімділігін талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтырудың гигиенасы

    Пәннің мақсаты-салауатты өмір салтын дамытуға және дене белсенділігі арқылы білім алушылардың денсаулығын нығайтуға баса назар аудара отырып, дене тәрбиесі процесінде гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету және аурулардың алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән білім беру мекемелеріндегі дене тәрбиесі процесінде гигиеналық жағдайларды және аурулардың алдын алуды зерттеуге бағытталған. Курс дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды, денсаулық сақтау технологияларын, дене белсенділігінің балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына әсерін қамтиды. Студенттер санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелер туралы білім алады, дене шынықтырумен айналысу үшін қауіпсіз және салауатты жағдайлар жасай алады, сондай-ақ білім алушылардың денсаулығын нығайтуға және дене шынықтыру қабілетін арттыруға бағытталған бағдарламаларды жоспарлау және іске асыру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Пән болашақ педагогтардың білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру үдерісін жобалау саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курста әрбір оқушының білім нәтижелеріне қол жеткізуіне ықпал ететін заманауи тәсілдер, оқыту формалары, әдістері мен құралдары қарастырылады. Ерекше назар білім беру мақсаттарын қоя білуге, қысқа және орта мерзімді жоспарлау жүргізуге, бейімделген оқу бағдарламаларын әзірлеуге қатысуға, сондай-ақ сараланған және инклюзивті оқыту технологияларын қолдануға қажетті дағдыларды қалыптастыруға аударылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық ресурстарды икемді пайдалануға және барлық санаттағы білім алушылар үшін білімнің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз ете отырып, жекелеген білім беру маршруттарын құрастыру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық ойын түрлерінің теориясы мен әдістемесі

    Оқыту нәтижесінде студент спорттың ойын түрлерінің даму тарихын, оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздерін: оқу-жаттығу және жарыс жұмысын жоспарлау мен ұйымдастырудың мазмұнын, нысандары мен әдістерін білуі тиіс. Осы пәннің бағдарламасына кіретін техникалық және тактикалық әрекеттерді практикалық орындау дағдыларын меңгеру, сабақ барысында арнайы терминологияны қолдана білу.Спорттың ойын түрлерінің спорттық жіктелуін білу. Түрлі спорттық ойындарда оқытудың әдістемелік тәсілдерін сауатты енгізу.Спорттық ойындар бойынша жарыстар ұйымдастыра білу.Төрешілік дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрес оқыту әдістемесімен (Дзюдо, самбо)

    Пән студенттердің дзюдо және самбо бойынша оқыту мен жаттықтыру қызметі саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курста техника, тактика, оқыту әдістемесі, сондай-ақ білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып жаттығу үдерісін жоспарлау мәселелері қарастырылады. Студенттер техникаға талдау жасау және оны түзету, оқу және жаттықтыру бағдарламаларын әзірлеу, жарыстарды ұйымдастыру және төрелік ету дағдыларын меңгереді. Ерекше назар дене жүктемесін тиімді бөлуге, физикалық сапаларды дамытуға, заманауи технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект элементтерін қолдануға және дайындық деңгейлерін бағалау үдерісіне аударылады. Білім алушыларды ынталандыру және дене шынықтыру сабақтарын зерттеу мен талдау дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алынған спорт түрлерін кәсіби жетілдіру

    Пәннің мақсаты-оқу процесін оңтайландыру, озық әдістер мен технологияларды енгізу, сондай-ақ жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін жаттықтырушылық қызметті талдау және түзету үшін терең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән таңдалған спорт түріндегі кәсіби-жаттықтырушылық қызметтің терең аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курс оқу процесін оңтайландыруды, озық әдістер мен технологияларды енгізуді, жаттықтырушылық қызметті талдау мен түзетуді қамтиды. Студенттер спорттық дайындықтағы заманауи ғылыми тәсілдер мен инновациялар туралы білім алады, тиімді оқу бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, оқу процесінің тиімділігін талдау және бағалау, сондай-ақ жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін жаттығуларды түзету дағдыларын қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты - дене белсенділігі кезіндегі физиологиялық процестер туралы білімді қалыптастыру және дене тәрбиесі бағдарламаларын тиімді жоспарлау үшін оларды қолдану дағдыларын дамыту. Пән физикалық белсенділік кезінде адам ағзасында болатын физиологиялық процестерді және олардың денсаулық пен физикалық дамуға әсерін зерттеуге бағытталған. Курс жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, жүйке және бұлшықет жүйелерінің жұмыс негіздерін, сондай-ақ дененің физикалық белсенділікке бейімделу механизмдерін қамтиды. Студенттер оқу процесінің физиологиялық негіздері туралы білім алады, дене шынықтыру бағдарламаларын әзірлеу және түзету, сондай-ақ студенттердің физикалық көрсеткіштері мен денсаулық жағдайын бақылау және бағалау дағдыларына ие болады. Тәртіп, денсаулық пен дене дамуын жақсартуға бағытталған дене шынықтыру бағдарламаларын тиімді жоспарлауға және іске асыруға қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүзудің теориясы мен оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-жүзуді оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін терең түсіну үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру, оқу процесін жетілдіру үшін аналитикалық және практикалық дағдыларды дамыту. Пән жүзуді оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс жүзу техникасын, техниканы талдау мен түзетуді, әртүрлі жас және дайындық топтары үшін оқу процесінің ерекшеліктерін, сондай-ақ жүзуді оқытудағы заманауи әдістер мен инновацияларды қамтиды. Студенттер жүзудің физиологиялық және биомеханикалық аспектілері туралы білім алады, оқу бағдарламалары мен стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі оқыту және жаттығу әдістерінің тиімділігін сыни талдау және бағалау дағдыларын алады. Пән оқу процесін жетілдіруге және озық тәжірибелерді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-шаңғы спортында тиімді оқыту мен жаттықтыру үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән шаңғы спортының техникасы мен тактикасын, сондай-ақ оны оқыту әдістемесін зерделеуге бағытталған. Курс шаңғы тебу, түсу, бұрылу және көтерілу негіздерін, жарыс ережелерін және жаттығу процесінің ерекшеліктерін қамтиды. Сабақты жоспарлау, физикалық қасиеттерді дамыту және әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлерін оқыту тәсілдерін қоса алғанда, оқыту әдістемесіне назар аударылады. Алынған білім мен дағдылар оқу процесін тиімді ұйымдастыруға және білім алушылар арасында шаңғы спортына тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-шаңғы спортында оқыту мен жаттығудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдері туралы кешенді білімді қалыптастыру, оның ішінде жаттығу бағдарламаларын әзірлеу, жаттығуларды орындау техникасын талдау, жаттығу процесінің тиімділігін бағалау және спортшыларды жарыстарға дайындау. Пән шаңғы спортында оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс оқу бағдарламаларын әзірлеуді, жаттығу техникасын талдауды, жаттығу процесінің тиімділігін бағалауды және спортшыларды жарыстарға дайындауды қамтиды. Студенттер шаңғы спортының физиологиялық және биомеханикалық негіздері туралы білім алады, жаттығу бағдарламаларын әзірлеу және түзету, жаттығуларды орындау техникасын талдау және жетілдіру, сондай-ақ спортшыларды жарыстарға қатысуға дайындау және олардың спорттық көрсеткіштерін бағалау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гандбол теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-гандболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін терең түсіну үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру, оқу процесін жетілдіру үшін аналитикалық және зерттеу дағдыларын дамыту. Пән гандболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс ойын стратегиялары мен тактикаларын талдауды, гандболдың тарихи дамуын, жаттықтырушылық жұмыстың психологиялық аспектілерін, сондай-ақ оқу процесінде заманауи әдістер мен инновацияларды қамтиды. Студенттер гандбол саласындағы ғылыми зерттеулер туралы білім алады, жаңа оқу бағдарламалары мен стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі оқыту және оқыту әдістемелерінің тиімділігін сыни талдау және бағалау дағдыларын алады. Пән оқу процесін жетілдіруге және гандболда озық әдістемелік тәсілдерді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-жүзуді тиімді оқыту және жаттықтыру үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән жүзу негіздерін, соның ішінде ережелерді, қоян, брасс, көбелек және арқа сияқты жүзудің әртүрлі стильдерінің техникасын, сондай-ақ бастау мен бұрылыстарды зерттеуге бағытталған. Жүзуді оқытудың әдістемелік аспектілеріне ерекше назар аударылады: оқу процесі мен жаттығуларды жоспарлау, физикалық қасиеттерді дамыту, әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлерін оқыту тәсілдері. Курстың практикалық бөлігі оқу сабақтарын өткізуді және жарыстарға қатысуды қамтиды, бұл тәжірибе жинақтауға және білім алушыларда жүзу техникасын талдау және түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Пән шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың сөйлеу дағдыларын дамытуға, мамандық бойынша мәтіндерді оқуға және аударуға, сөйлеу этикеті ережелеріне сәйкес монологиялық мәлімдемелер жасауға бағытталған. Нәтижесінде олар сөзжасамдық модельдер, көп мағыналы сөздердің контекстік мағыналары, терминдер, лексикалық құрылымдар, сондай-ақ техникалық тілдің грамматикасы мен синтаксисі туралы білімдерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Бұл пән студенттердің оқытылатын пәндер бойынша ғылыми зерттеу жүргізу саласында білімдері мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста ғылыми мәселені тұжырымдау, деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері, сондай-ақ ғылыми нәтижелерді рәсімдеу ережелері қарастырылады. Пән аясында болашақ педагогтарды оқу процесінде оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін дамытуға даярлау маңызды орын алады. Бұл мақсатта жобалық және тәжірибеге бағытталған әрекеттер арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыру әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гандбол оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-гандболды тиімді оқыту және жаттықтыру үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән студенттердің ойын ережелерін, гандбол техникасы мен тактикасын, сондай-ақ спорттың осы түрін оқыту әдістемесін, оқу және жаттығу сабақтарын жоспарлау және өткізу, спортшылардың да, оқушылардың да жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың физикалық қасиеттерін дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, курс спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, ойындарға төрелік ету, ойыншылардың іс-әрекеттерін талдау және түзету дағдыларын қамтиды, бұл дене шынықтыру және спорт саласындағы білікті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерде спортшылардың денсаулығын бағалауға, спорттық жарақаттар мен аурулардың алдын алу және емдеуге қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық медицина негіздерін, соның ішінде спортшылардың денсаулығын бағалау әдістерін, спорттық жарақаттар мен аурулардың алдын алуды, сондай-ақ оқу-жаттығу үдерісі мен спорттық жарыстарды медициналық қамтамасыз етуге бағытталған. Курс емдік дене тәрбиесін (ПТ) жүргізудің практикалық әдістерін және халықтың әртүрлі топтары үшін сауықтыру дене шынықтыру және спорттық іс-шаралардың әдістерін қамтиды. Студенттер дене шынықтыру жаттығуларының физиологиялық және медициналық негіздері туралы білімдерді, жаттығу терапиясының әдістерін қолдана білуді, сондай-ақ жаттығулардың әсерін арттыруға және әртүрлі жыныстар мен жастағы адамдарда аурулар мен жарақаттардың алдын алуға бағытталған оқу және оқыту процестерін басқару дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты-волейболды тиімді оқыту және жаттықтыру үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән волейбол ойынының негіздерін, оның ішінде ережелерді, беру, қабылдау, шабуыл және қорғаныс техникасын, стратегия мен тактиканы үйренуге бағытталған. Волейболды оқытудың әдістемелік аспектілеріне ерекше назар аударылады: оқу процесі мен жаттығуларды жоспарлау, физикалық қасиеттерді дамыту, әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлерін оқыту тәсілдері. Курстың практикалық бөлігі тәжірибе жинақтауға және ойыншылардың іс-әрекеттерін талдау және түзету дағдыларын дамытуға ықпал ететін оқу сабақтарын өткізуді және ойындарды басқаруды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері (тоғыз құмалақ, күрес)

    Бұл пән ұлттық спорттың даму тарихын қарастырады. Ұлттық спорт түрі: жіктелуі, сипаттамасы. Ұлттық спорт түрлерін оқытудың технологиялары мен әдістерінің негіздері. Ұлттық спорт түрлерінен жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Балалармен, жасөспірімдермен, жастармен және ересектермен ұлттық спорт түрлерін өткізуді ұйымдастыру және өткізу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футбол теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-футболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін терең түсіну үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру, оқу процесін жетілдіру үшін аналитикалық және практикалық дағдыларды дамыту. Пән футболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс ойын стратегиялары мен тактикаларын, техникасы мен техникалық-тактикалық іс-әрекеттерін, футболдың тарихи дамуын, жаттықтырушылық жұмыстың психологиялық аспектілерін, сондай-ақ оқу процесінде заманауи әдістер мен инновацияларды талдауды қамтиды. Студенттер футболдың физиологиялық және биомеханикалық аспектілері туралы білім алады, жаңа оқу бағдарламалары мен стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі оқыту және жаттығу әдістерінің тиімділігін сыни талдау және бағалау дағдыларын алады. Пән оқу процесін жетілдіруге және футболда озық әдістемелік тәсілдерді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үстел тенисін оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты - үстел теннисінде тиімді оқыту және жаттығу үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән үстел теннисінің техникасы мен тактикасын, сондай-ақ оны оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курс ойынның негізгі әдістерін, жарыс ережелерін және оқу процесінің ерекшеліктерін қамтиды. Сабақты жоспарлау, физикалық қасиеттерді дамыту, әртүрлі жас топтары мен дайындық деңгейлерін оқытуға көзқарастарды қоса алғанда, оқыту әдістемесіне назар аударылады. Пән студенттердің үстел теннисінде тиімді оқыту және жаттығу үшін қажетті білімдерін, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл оқу процесін ұйымдастыруға және студенттер арасында үстел теннисіне тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық тәжірибедегі биохимия

    Пәннің мақсаты-дене белсенділігі кезінде адам ағзасында болатын биохимиялық процестер және олардың спорттық нәтижелерге әсері туралы білімді қалыптастыру. Пән физикалық белсенділік кезінде адам ағзасында болатын биохимиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Курс метаболизм жолдарын, соның ішінде гликолизді, Кребс циклін және электронды тасымалдау тізбегін, сондай - ақ энергия шығындарын және макро және микроэлементтердің рөлін қамтиды. Бұлшықет қызметінің биохимиялық негіздеріне, қалпына келтіру механизмдеріне және физикалық белсенділікке бейімделуге назар аударылады. Хизикалық белсенділіктің әртүрлі түрлеріндегі метаболизмге және жаттығулардың метаболикалық процестерге әсеріне ерекше назар аударылады. Пән сонымен қатар тиімді оқу бағдарламаларын әзірлеуді, шамадан тыс жаттығулардың алдын алуды және спорттық көрсеткіштерді оңтайландыруды қамтиды. Бұл дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің дене белсенділігі кезінде адам ағзасында болатын биохимиялық процестер туралы кешенді білімдерін қалыптастыру. Пән өмірлік процестердің химиялық негіздерін, организмнің химиялық құрамын, биоэнергетиканы, гормондарды, ферменттерді, дәрумендерді, сондай-ақ бұлшықеттің жиырылу биохимиясын және биохимиялық бейімделу заңдылықтарын зерттеуге, жаттығу процесін оңтайландыру және дене шынықтырумен айналысатын спортшылар мен басқа да физикалық белсенділікпен айналысатын адамдарда моторлық қасиеттердің биохимиялық сипаттамаларын талдау, ерекшеліктерін ескеру дағдыларын дамытуға бағытталған әр түрлі спорт түрлерімен және әртүрлі жағдайлардың әсерінен биохимиялық өзгерістер, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға ықпал ететін тамақтану мен жаттығу процесін оңтайландыру үшін биохимиялық білімді қолдануға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәннің мақсаты- алдын алу, емдеу және оңалту, денсаулықты қалпына келтіру және қолдау үшін жаттығулар мен массаждарды қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән студенттердің әртүрлі аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін дене жаттығулары мен массажды қолданудың теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға, денсаулықты қалпына келтіру және қолдау, тірек-қимыл аппаратын нығайту және ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жақсарту үшін жеке бағдарламаларды әзірлеу және енгізу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ олар білім алушылар мен спортшылардың жағдайын бағалау, олардың дене дайындығын талдау, жаттығуларды іріктеу және мөлшерлеу, сондай-ақ өткізілетін іс-шаралардың тиімділігін мониторингтеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Пән білім беру мен мұғалім мамандығын дамыту саласындағы зерттеулерге негізделген білімді, оқытудың инновациялық тәсілдерін, сондай-ақ оқыту теориясы мен практикасын және білім алушыларға басшылық жасауды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу қорытындысы бойынша болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалай алады, этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамыта және жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби байланыс әдістері мен арналарын пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жақсартуды қажет ететін салаларды анықтау үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдана алады және тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізе алады; зерттеу процедураларының этикалық аспектілерін ескеріп, қолдана алады; педагогикалық шешімдерді әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; ғылыми зерттеулерде және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және қарым-қатынастың әртүрлі формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметінің құжаттарын және нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен

    Спорттық-педагогикалық пәндер арасында оқыту әдістемесі бар футбол курсы студенттерді дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындаудағы негізгі бағыттардың бірі болып табылады. Ол 4 курста оқиды. Футболшылардың техникалық және тактикалық әдістерінің әртүрлілігі және осы пәннің мазмұнын құрайтын оларды қолдану әдістері дененің барлық негізгі функцияларын мотор қабілеттеріне сәйкес дамытуға мақсатты түрде әсер етуге мүмкіндік береді. Техникалық-тактикалық дайындық, жалпы физикалық дайындық, футбол ойынының даму тарихы, ойын алаңын белгілеу, төрешілік ету негіздері, әртүрлі жас топтары үшін футболды ұйымдастыру және өткізу. Моториканы бекіту және спорттық шеберлікті жетілдірудің әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-волейболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін терең түсіну үшін қажетті кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән волейболды оқыту мен оқытудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс ойын стратегиялары мен тактикаларын талдауды, волейболдың тарихи дамуын, жаттықтырушылық жұмыстың психологиялық аспектілерін, сондай-ақ оқу процесінде заманауи әдістер мен инновацияларды қамтиды. Студенттер волейбол саласындағы ғылыми зерттеулер туралы білім алады, жаңа оқу бағдарламалары мен стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын, сондай-ақ әртүрлі оқыту және оқыту әдістемелерінің тиімділігін сыни талдау және бағалау дағдыларын алады. Пән оқу процесін жетілдіруге және волейболда озық әдістемелік тәсілдерді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмнің әртүрлі түрлерінде бағдарлау

    Пәннің мақсаты-туристік маршруттардың қауіпсіздігін және сәтті өтуін қамтамасыз ету үшін карталарды, компастарды және GPS-құрылғыларды пайдалануға баса назар аудара отырып, туризмнің әртүрлі табиғи жағдайлары мен түрлерінде дәл және тиімді бағдарлау үшін қажетті мамандандырылған білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән туризмнің әртүрлі табиғи жағдайлары мен түрлерінде бағдарлаудың мамандандырылған әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс карталарды, компастарды және GPS құрылғыларын пайдалануды, маршрутты жоспарлау әдістерін, рельефтің қиындықтарын бағалауды және жеңуді қамтиды. Студенттер топография туралы білімді, карталарды оқу және түсіндіру дағдыларын, кез келген жағдайда дәл және тиімді шарлау, сондай-ақ туристік маршруттардың қауіпсіздігі мен сәтті өтуін қамтамасыз ету дағдыларын алады. Алынған білім мен дағдыларды пысықтау үшін практикалық жаттығулар мен далалық сабақтарға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытудағы инновациялық және цифрлық технологиялар

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды білім беру қызметінде инновациялық және цифрлық технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқыту мен тәрбиелеу сапасын арттыруға дайындау. Пән білім беру үдерісіне инновациялық және цифрлық шешімдерді енгізу арқылы оның тиімділігін, қолжетімділігін және жекелендірілуін арттыруға бағытталған кәсіби дағдыларды қалыптастыруды көздейді. Курс аясында білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи тәсілдері, оқу қызметін ұйымдастырудың тиімді формалары, әдістері мен құралдары қарастырылады. Ерекше назар цифрлық технологиялар мен ресурстарды қолдануға, бейне және телесабақтар әзірлеуге, бағдарламалық компоненттерді қоса алғанда, цифрлық контент жасауға аударылады. Сонымен қатар, оқу жетістіктерін мониторингтеу құралдары, ақпаратты іздеу, сүзгіден өткізу және сыни тұрғыдан бағалау қағидаттары, цифрлық бірегейлікті басқару, цифрлық этикет нормаларын сақтау және озық білім беру тәжірибесіне сүйене отырып педагогикалық тәжірибені трансляциялау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Пәннің мақсаты-студенттерде дене шынықтыру және спорт менеджменті саласында кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы менеджмент негіздерін, оның ішінде оқу-тәрбие процесін тиімді басқарудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс мұғалімнің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарды, студенттердің мінез-құлқын басқару әдістерін және олардың оқу-танымдық қызметін ынталандыруды қамтиды. Студенттер педагогикалық және басқарушылық технологиялар туралы білім алады, білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу дағдыларын, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт арқылы білім алушылардың жеке өсуі мен дамуына ықпал ету дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризм және жергілікті жерді бағдарлау

    Пәннің мақсаты-маршруттарды жоспарлауды, топтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді және жалпы туристік дайындықтың құрамдас бөлігі ретінде жергілікті бағдарлау әдістерін қолдануды, туристік іс-шараларды ұйымдастыруды өткізу үшін кешенді білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән туристік іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Курс маршруттарды жоспарлауды, топтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді, жерді бағдарлау әдістерін қолдануды және туристік бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруды қамтиды. Студенттер туризмді ұйымдастыру принциптері, қауіпсіз және қызықты маршруттарды әзірлеу, туристік топтарды басқару, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдылары туралы білім алады. Алынған білім мен дағдыларды нақты жағдайда пысықтауға көмектесетін практикалық сабақтарға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • бұлшық ет және спорттық жаттығулар кезінде адам ағзасында болатын анатомиялық және физиологиялық процестерді талдау, бұл білімді әртүрлі спорт түрлері бойынша дене жаттығуларын орындау кезінде қолдану.
  • білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер тұжырымдау және таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі саласындағы мәселелерді шешу, жасанды интеллект көмегімен жеке жаттығулар мен тамақтану бағдарламаларын құру; дене жаттығуларына жүйелердің реакциясын ескере отырып, дене функциялары, оның жеке бейімделу мүмкіндіктері мен резервтері туралы білім негізінде ағзаның жаттығуларын басқару қабілетіне ие болу.
  • дене шынықтыру тарихы саласындағы білімі мен түсінігін, оның ішінде ең озық білім элементтерін көрсете алу; білім алушылардың антропометриялық, физикалық және психикалық ерекшеліктерін анықтаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, таңдалған спорт түрі бойынша іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін енгізу; оқу іс-әрекетінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт теориясы мен практикасында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
  • таңдап алынған кәсіби қызметтегі ғылыми-әдістемелік және зерттеушілік тәжірибені талдау және жалпылау; спорт саласындағы инновациялық технологияларды меңгеру және оларды кәсіби қызметке енгізу; оқу іс-әрекетінің сапасын арттыру мақсатында педагогикалық қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын, ұйымдастыру формаларын, әдістерін, тәсілдерін, құралдарын қолдана білу.
  • тіл білімі, информатика саласындағы арнайы білім мен түсінікті, оның ішінде кәсіби деңгейдегі ең озық білім элементтерін көрсету.
  • әлеуметтік - мәдени, сервистік, туристік қызметті, әлеуметтік - мәдени және туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын талдау және бағалау, қызметтерді тұтынушыларға жылжыту және жеткізу; әлеуметтік-мәдени және туристік қызметтің нәтижелерін болжау.
  • дене шынықтыру мен спорттың жалпы гигиенасы мен гигиенасының негізгі ережелерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін, әртүрлі қуат пен ұзақтықтағы бұлшықет жұмысына биохимиялық және физиологиялық бейімделу заңдылықтарын, спортшылардың ұтымды тамақтануының биохимиялық негіздерін пайдалану, әр түрлі жастағы спортшылардың тамақтануына гигиеналық және химиялық баға беру.
  • әртүрлі спорттық ғимараттарда жұмыс істеу кезінде дербес педагогикалық қызмет үшін қажетті теориялық және әдістемелік білімді, практикалық дағдылар мен қабілеттерді көрсету; спорт саласындағы инновациялық технологияларды практикада қолдану, жаттығу сабақтары процесінде кәсіби шеберлікті жетілдіру; қозғалмалы ойындарда техникалық және тактикалық әрекеттерді көрсету.
  • дене шынықтыру мен спорт саласында оқу үдерісін жоспарлау және жүзеге асыру, оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қабілеттерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды ескере отырып жүргізу; қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттерді қалыптастыру үшін заманауи әдістемелерді, инновациялық технологиялар мен құралдарды, соның ішінде жасанды интеллект элементтерін қолдану; психологиялық тәсілдер арқылы оқушылардың ынтасын арттыру және білім беру мен спорттық ортада тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету; дене жүктемесін жас ерекшелігі мен дайындық деңгейіне қарай бөлу; спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және төрелік ету, оқу-әдістемелік материалдар мен цифрлық контент әзірлеу; білім алушылардың жетістіктеріне мониторинг жүргізу, бағалау жүйесін және талдау нәтижелерін оқыту сапасын арттыру үшін пайдалану; білім беру және цифрлық ортада өмір мен денсаулықты қорғау талаптары мен нормативтік-құқықтық актілерді сақтау.
  • халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру-спорттық сауықтыру сабақтарын өткізудің практикалық тәсілдерін және әдістемесін қолдану; әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдарда дене шынықтырумен ұтымды емес жаттығулар кезінде ықтимал аурулар мен жарақаттардың алдын алудың жаттығу әсерін арттыруға мүмкіндік беретін оқу-жаттығу процестерін басқару дағдылары мен біліктерін көрсету.
  • балалар-жасөспірімдер спорты саласында және бұқаралық разрядты спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және талдау; балалар-жасөспірімдер спортында және бұқаралық разрядты спортшылармен таңдалған спорт түрі бойынша жаттығу сабақтарын өз бетінше өткізу, жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асыру.
  • қазіргі психология-педагогика ғылымының негізгі ұстанымдары мен категориялары, жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы бойынша білімді меңгеру; тәжірибелік педагогикалық қызметте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметі мен инклюзивті білім беру әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану; мұғалімнің жеке және кәсіби сапаларына қойылатын заманауи талаптарды сақтау; білім алышылардың тәртібін басқару, олардың оқу-танымдық іс-әрекетіне ынталандыру арқылы жеке тұлғалық дамуына қолдау көрсету.
  • дене тәрбиесі мен спорт саласындағы кәсіби-педагогикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттерді меңгеру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды қоса алғанда, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру; білім беру мақсаттарын құрастыру, оқу бағдарламаларын жоспарлау және жүзеге асыру; заманауи оқыту әдістері мен цифрлық технологияларды қолдану; оқу-әдістемелік материалдар мен бағалау құралдарын әзірлеу, оқу жетістіктерін критериалды бағалау және мониторинг жүйесін пайдалану; озық педагогикалық тәжірибені трансляциялау және цифрлық этикетті сақтау.
  • тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Top